abonnement Unibet Coolblue
pi_89689986
quote:
13s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef popolon het volgende:
Irritante scriptkiddies. Hopen dat ze gepakt worden en voor de schade opdraaien.

:7
Jij bent harteloos.
pi_89690036
quote:
13s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:43 schreef popolon het volgende:
Irritante scriptkiddies. Hopen dat ze gepakt worden en voor de schade opdraaien.

:7
totaal mee oneens, maar argumenteren op fok is ongebruikelijk dus ik zal het maar ook niet doen.
Gegroet!
  woensdag 8 december 2010 @ 19:46:11 #28
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_89690128
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef Zspirit het volgende:

[..]

totaal mee oneens, maar argumenteren op fok is ongebruikelijk dus ik zal het maar ook niet doen.
Schade aanrichten dmv een DDOS is normaal? Nou kom er maar in hoor.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_89690353
quote:
5s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef popolon het volgende:

[..]

Schade aanrichten dmv een DDOS is normaal? Nou kom er maar in hoor.
het is ook niet normaal om te stoppen met het verwerken van transacties aan bepaalde rekening?

Schade wordt er zeker geleden, de kosten vallen echter in het niets voor een enorm bedrijf als mastercard in dit geval. Verder ben ik het met je eens dat je niet overal een DDOS op loslaat maar in dit geval is het wel een totaal ander verhaal dan zomaar voor de lol schade aanrichten. als je dat met mij oneens bent dan zullen we het nooit eens worden :)
Gegroet!
pi_89690356
quote:
5s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:46 schreef popolon het volgende:

[..]

Schade aanrichten dmv een DDOS is normaal? Nou kom er maar in hoor.
Die bedrijven verdienen miljarden, die kunnen echt wel een paar daagjes offline hoor.
pi_89690446
furfaggotry :')

quote:
As of 16:40 GMT, mastercards servers have been compromised by repeated attacks from an outside source. Mastercard has responded in turning off its major servers however what is known is that the details and numbers of millions of customers and staff have been infililtrated/stolen. Mastercard will give a press statement shortly.
It has come to our attention but cannot be clarified that this wave of attacks are sourced from china and russia in progressive response to operation payback that was orchestrated yesterday by a group of hackers known as anonymous.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2010 @ 19:53:03 #32
230491 Zith
pls tip
pi_89690540
quote:
It has come to our attention but cannot be clarified that this wave of attacks are sourced from china and russia in progressive response to operation payback that was orchestrated yesterday by a group of hackers known as anonymous.
Oei, nice timing :) Zal anon wel de schuld van krijgen :P
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
pi_89690661
Over een half uurtje ander domein/irc, autoriteiten zijn wakker geworden :D
pi_89690853
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef Vieze_Fur het volgende:

[..]

Die bedrijven verdienen miljarden, die kunnen echt wel een paar daagjes offline hoor.
Een paar dagen offline zal zo'n bedrijf enorm veel geld kosten, waarschijnlijk wel tientallen tot honderden miljoenen, daarnaast zorgt het natuurlijk ook voor veel klanten van mastercard. En mastercard kan hierdoor natuurlijk ook veel klanten aan verliezen.

Zelf ben ik een voorstander van wikileaks, maar dit zijn gewoon zielige acties. En ik zie ook niet in op welke manier wikileaks hier baat bij heeft.
  woensdag 8 december 2010 @ 19:59:52 #35
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89690896
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 18:53 schreef Citizen.Erased het volgende:
Ik heb ook een hoop pincodes van mensen.
Ik heb alle pincodes van iedereen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_89690899
quote:
Zelf ben ik een voorstander van wikileaks, maar dit zijn gewoon zielige acties. En ik zie ook niet in op welke manier wikileaks hier baat bij heeft.
Noem eerst eens iets wat je kan doen waar wikileaks volgens jouw wel baat bij heeft dan?
Gegroet!
pi_89691003
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:59 schreef Zspirit het volgende:

[..]

Noem eerst eens iets wat je kan doen waar wikileaks volgens jouw wel baar bij heeft dan?
Bv mirroren kan wel. Verder zal je als individuele gebruiker niet heel veel kunnen doen.
pi_89691051
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:01 schreef kipknots het volgende:

[..]

Bv mirroren kan wel. Verder zal je als individuele gebruiker niet heel veel kunnen doen.
mirroren lopen ze nu ook al over te zeiken en geld doneren kan dus niet, ik snap best dat mensen een machteloos gevoel hebben en dan zulke acties ondernemen.
Gegroet!
pi_89691062
quote:
<Novalok>: Dutch news-program "De Wereld Draait Door" (The world keeps turning in English) just preformed a DDoS attack on Mastercard.com and gave its viewers a step by step explanation on how to do so themselves
Ben benieuwd vanavond even bekijken....
pi_89691091
lol dwdd doet actief mee,
echt is voor die redactie om 'jong en vernieuwend' zo iets te doen
Gegroet!
  woensdag 8 december 2010 @ 20:05:16 #41
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_89691178
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:50 schreef Zspirit het volgende:

[..]

het is ook niet normaal om te stoppen met het verwerken van transacties aan bepaalde rekening?
Mag een bedrijf dat niet meer zelf uitmaken?

quote:
Schade wordt er zeker geleden, de kosten vallen echter in het niets voor een enorm bedrijf als mastercard in dit geval. Verder ben ik het met je eens dat je niet overal een DDOS op loslaat maar in dit geval is het wel een totaal ander verhaal dan zomaar voor de lol schade aanrichten. als je dat met mij oneens bent dan zullen we het nooit eens worden :)
Daar ben ik ook bang voor.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_89691255
We gaan het niet eens worden inderdaad.

noem mij een reden waarom mastercard daar in eens mee zou stoppen?
Gegroet!
pi_89691322
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:05 schreef popolon het volgende:

[..]

Mag een bedrijf dat niet meer zelf uitmaken?

[..]

Daar ben ik ook bang voor.
quote:
Mag een bedrijf dat niet meer zelf uitmaken?
Ja, je hebt gelijk alleen het geval hierbij is, is dat ze min of meer tegen de muur aan zijn gezet door de regering van Amerika om te stoppen.
pi_89691394
bron?
buiten dat als dat zo is is het meer reden om door te gaan want dan gebeuren er vreemde kgb praktijken.

maar nu ga ik stoppen met flammen of zo :p
Gegroet!
  woensdag 8 december 2010 @ 20:11:23 #45
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_89691497
Dus gooi je iets plat waar miljoenen andere mensen over de hele wereld last van hebben? Je hebt dan geen flauw idee hoeveel betaalverkeer er via die sites gaat.

Dit gaat honderden miljoenen kosten, veel onschuldige mensen zijn juist de grote verliezers hier. De grote jongens komen dit wel te boven, kleinere ondernemers ook?
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_89691794
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:11 schreef popolon het volgende:
Dus gooi je iets plat waar miljoenen andere mensen over de hele wereld last van hebben? Je hebt dan geen flauw idee hoeveel betaalverkeer er via die sites gaat.

Dit gaat honderden miljoenen kosten, veel onschuldige mensen zijn juist de grote verliezers hier. De grote jongens komen dit wel te boven, kleinere ondernemers ook?
Nou laten we daar morgen op terug komen, want je kan dit wel allemaal stellen maar ik vind het wat overdreven. We wachten af.
We zijn allemaal genaaid zijn door de banken remember lol
Gegroet!
  Donald Duck held woensdag 8 december 2010 @ 20:18:07 #47
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_89691868
Stelletje internetridders die hackers. In het echt zijn het waarschijnlijk kelderbewonende albino's.
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
  woensdag 8 december 2010 @ 20:19:57 #48
10763 popolon
Fetchez la vache!
pi_89691977
Hackers zijn het inderdaad verre van, stel verveelde tieners die geen flauw benul hebben wat ze aanrichten dmv een muisklik. De grote jongens pak je hier niet mee, enkel hun klanten.
Patience is not one of my virtues, neither is memory. Or patience for that matter.
pi_89692108
There are currently 306 LOICs in the hivemind

Fucking netsplits :')
pi_89692408
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 20:19 schreef popolon het volgende:
Hackers zijn het inderdaad verre van, stel verveelde tieners die geen flauw benul hebben wat ze aanrichten dmv een muisklik. De grote jongens pak je hier niet mee, enkel hun klanten.
tja als je zo wilt stellen, laten we dan maar gelijk ook stoppen met demonstreren voor elke standpunt.

dus volgens jouw standpunt mogen machinisten niet staken omdat jij toevallig met de trein moet. postbode's mogen niet staken omdat jij je post niet krijgt. piloten mogen niet staken want stel je toch eens voor dat je niet kan vliegen.

het is lullig als je hierdoor geraakt wordt maar ontkom je er niet aan.

waar gehakt wordt vallen spaanders.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')