abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 december 2010 @ 16:35:49 #1
318572 Alehandro89
koning pannekoek
pi_89682072
Beste FOK! medegamers, wij (de redactie) hebben jullie hulp nodig! Voor onze user Wishlist 2011, waarin je aangeeft op welke games jij al met smart zit te wachten, die in 2011 verschijnen. Hou het op 10 games per lijstje, je mag wel meer doen maar die tellen we niet mee.

Het zou leuk zijn als iedereen een heel kort stukje schrijft (2 of 3 zinnen max) over enkele games in zijn lijstje. Niet allemaal, bijvoorbeeld enkel de top 3, of bijvoorbeeld een game in jouw lijstje die je positief verrast heeft, wat je zelf wilt. Uiteindelijk maken we dan een top 10 door alle stemmen te tellen, en dit doen we als volgt: De game op nummer 1 krijgt 10 punten, nummer 2 krijgt 9 punten nummer 10 krijgt 1 punt enzovoorts. Dan tellen we per game de punten op en zo komen we op de eindlijst.

Bij dezen mijn lijstje:

1. Dragon Age II
2. Diablo 3
3. Batman Arkham City
4. Gears of War 3
5. Zelda: Skyward Sword
6. Elder Scrolls 5
7. Mortal Kombat 9
8. Portal 2
9. Dead Space 2
10. Star Wars: Knights of the old Republic MMO

Bij voorbaat dank :D

Edit:

op verzoek van timmm:
1. Dragon Age II:
Dragon Age Origins: Was voor mij een RPG van epische proporties en heeft mij veel uren van mijn leven gekost. Het fantatische verhaal, de characters en de gameplay waren op zijn zachst gezegd uitmuntend. Ik kan hierdoor niet wachten op deel 2!
2. Diablo 3:
Diablo is wat mij betreft 1 van de beste series allertijden, de diverse classes, de ongeëvenaarde sfeer en prachtige landschappen (toen al!). De makers hebben mij met de beelden die zijn vrijgegeven, alleen maar enthousiaster gemaakt. Do want!
3.Batman Arkham City
Arkham Asylum is de beste game op het gebied van superhelden en geeft als één van de weinige games de echte sfeer van de stripverhalen goed weer. Ik heb mij zeer vermaakt met Arkham Asylum en ben zeer benieuwd hoe ze de nieuwe omgeving gaan benutten.

[ Bericht 13% gewijzigd door Alehandro89 op 08-12-2010 17:07:25 ]
BBQCOPTER!
  woensdag 8 december 2010 @ 16:50:15 #2
221644 timmmmm
sp3c lives matter
pi_89682751
Geef dan zelf even het goede voorbeeld, en schrijf een kort stukje (2 á 3 regels max) over enkele games in de lijst. Dan zal ik de mijne maken
Laffe huichelaar
  woensdag 8 december 2010 @ 17:07:40 #3
318572 Alehandro89
koning pannekoek
pi_89683557
quote:
14s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:50 schreef timmmmm het volgende:
Geef dan zelf even het goede voorbeeld, en schrijf een kort stukje (2 á 3 regels max) over enkele games in de lijst. Dan zal ik de mijne maken
Done!
BBQCOPTER!
pi_89685734
peop
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
pi_89694604
inFamous 2 staat helemaal bovenaan. Deel 1 was zo tof dat het zelfs mijn eerste (en enige) platinum trophy is geworden. Op de tweede plaats staat Brink, een toffe snelle shooter waar ik mij heel goed mee ga vermaken. Spec Ops: The Line heb ik nog niets van gespeeld, maar zag er erg sfeervol uit. Als het ook een beetje lekker speelt dan gaat dat ook een topper worden!

1: inFamous 2 - Deel 1 was ubertof en deel 2 heeft nog toffere krachten en nu ook wallgrinding!
2: Brink - Heerlijke zes speler co-op shooter met flink wat vaart erin!
3: Spec Ops: The Line - Ziet er erg sfeervol uit en het is een shooter met een verhaal :o Nu alleen afwachten of het ook fijn speelt.
4: LittleBigPlanet 2 - Deel 1 was leuk en deel 2 gaat nog meer mogelijkheden bieden!
5: Killzone 3 - Beta speelde fijn, net als de singleplayer. Gaat een goede shooter worden!
6: Paper Mario 3DS - Paper Mario _O_ Alleen een beetje jammer dat het op de 3DS is, want die wil ik voorlopig nog even niet halen.
7: Kirby's Epic Yarn - Geweldige gameplay, alleen een beetje jammer van het Kirby-jasje
8: Portal 2 - Deel 1 was leuk, en als ze er nu een volledige game van kunnen maken gaat het nog veel toffer worden!
9: Mario Kart 3DS - Mario Kart is tijdloos en altijd leuk!
10: Professor Layton 3DS - Een nieuw Layton avontuur is altijd welkom.

Echt veel games waar ik naar uit kijk heb ik eigenlijk niet. Alleen de eerste vijf lijken me echt leuk, van de rest weet ik nog niet eens of ik ze (komend jaar) ga halen. Met name bij de 3DS-titels is het natuurlijk eerst de vraag of ik uberhaupt wel een 3DS ga halen komend jaar. Het 3D gedeelte heeft me teleurgesteld en een DS+ heb ik voorlopig nog geen behoefte aan.
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  Hardste schreeuwer 2022 woensdag 8 december 2010 @ 21:51:24 #6
268260 Dr.Mikey
Games Crew van het jaar 2013
pi_89697092
Batman Arkham City : Arkham Asylum vond ik een geweldige ervaring en ik kijk daarom dan ook uit naar het vervolg

Infamous 2
Zie Batman

Marvel vs. Capcom 3 :
Marvel ik ben een echte Marvel geek wat dat betreft erg tof eigenlijk koop ik elke X-men game maar deze Marvel game lijkt me weer zo tof ja die moet ik wel spelen.

Alice: Madness Returns
Alice eindelijk na al die jaren wachten is er eindelijk een nieuwe Alice game in de maak. Normaal hou ik niet van shooters tenminste als Alice een shooter was dat weet ik niet meer precies maar die sfeer de muziek de schrik momenten heerlijk. Hier kijk ik echt naar uit .

Beyond Good and Evil HD
Beyond Good and Evil ligt nog bij mijn moeder thuis en het lijkt me erg vet om deze game voor een zacht prijsje te mogen herbeleven hopen op een vervolg als deze goed verkoopt.

Tekken Tag Tournament 2
Zie Batman eigenlijk. heerlijk met een stel vrienden op de bank biertje/jointje er in en gaan.


Max Payne 3
Hopelijk is de game extra lang uitgesteld zodat ze er weer een echte Max Payne van maken . Als het toch Bruce Willis in Africa wordt dan hoef ik hem niet.

Fifa 12

En verder heb ik nog geen idee van wat er uit komt.
Ts bedankt voor het lijstje

[ Bericht 86% gewijzigd door Dr.Mikey op 08-12-2010 23:36:09 ]
They wish to cure us. But I say to you, WE are the cure!
"WHAT IF YOU'RE RIGHT AND THEY'RE WRONG?"
R.I.P DTS.
  woensdag 8 december 2010 @ 21:58:39 #7
318572 Alehandro89
koning pannekoek
pi_89697482
http://www.eurogamer.net/(...)platform=&publisher=

Hier is een redelijk overzicht om iedereen op weg te helpen :)
BBQCOPTER!
pi_89703218
Battlefield 3.
L.A. Noire
Max Payne 3
True Crime 3
Dirt 3
GTA V? :+
  donderdag 9 december 2010 @ 01:38:48 #9
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_89706116
* Dragon Age 2
Het eerste deel was mijn spel van 't jaar in 2009.
* The Witcher 2
Hopelijk hebben ze bij CD-Projekt veel geleerd, en wordt dit deel alleen nog maar beter.
* Portal 2
Portal, alleen dan drie versnellingen hoger, als ik alle filmpjes mag geloven. Krakende hersens ik wil. :)
* Deus Ex: Human Revolution
Als het ook maar enigzins lijkt op deel 1 (diversiteit), schaf ik 'm aan.
* The Last Guardian
Ga zelf maar kijken... :{w
* Killzone 3
Hopelijk wat meer verhaal erin, en hopelijk dezelfde intensiteit.
* L.A. Noire
* Diablo 3
Ahh, fresh meat!
* Dead Space 2
Sfeervolle survival-horror gaat bij er mij wel in.
* Uncharted 3?????
Wie weet...We weten het nu...Uncharted: Drake's Deception! Eind volgend jaar! 8-)

[ Bericht 42% gewijzigd door The_Substitute op 09-12-2010 18:25:15 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_89707175
Guild Wars 2
- Heeft het potentieel om eindelijk eens een frisse wind door het MMORPG genre te laten waaien.

Diablo 3
-Uitleg overbodig

Dragon Age 2
-Eerste deel had mijns inziens nog wat mankementen waardoor ik deze nog niet bij de beste rpg's aller tijden zou plaatsen, hopelijk gaat dit deel wel een echte klassieker worden

The Witcher 2
- Deel 1 met plezier gespeeld, ben benieuwd naar de opvolger

TOR
- Had liever een nieuwe KotOR singleplayer gezien, maar ben een te grote fan om deze links te laten liggen :P

Battlefield 3

Starcraft 2: Heart of the Swarm

Elder Scrolls V
You cannot have slaughter without laughter
  donderdag 9 december 2010 @ 08:57:33 #11
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_89708304
1. Deus Ex 3, ik wacht al jaren op dit vervolg. Het belooft een waar spektakel te worden _O_
2. Homefront, op de trailers afgaand gaat dit een spel naar mijn hart worden O+
3. Batman: Arkham City, het eerste deel was briljant en het tweede deel lijkt veelbelovend te worden.
4. LA. Noire, een soort adventure van Rockstar... ik ben zeer benieuwd
5. Crysis 2, deel 1 trok mijn PC niet, dus ik ben heel erg benieuwd naar dit tweede deel maar dan op de consoles
6. Portal 2, Ik vraag me af of de standalone game lang genoeg boeiend blijft om helemaal door te spelen.
7. Forza 4, ik ben benieuwd of GT5 overtroffen gaat worden.
8. Driver: San Francisco, het concept klinkt leuk en voornamelijk de nostalgie aan de eerdere games maakt me warm voor deze.
9. Dirt 3, Dirt 2 speelde heerlijk, ik ben benieuwd hoe Codies dit verder oppakt
10. F1 2011, hopelijk zal deze de formule 1 ervaring verder kunnen perfectioneren!
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_89708852
1. Mass Effect 3
2. Dragon age 2
3. Star wars: TOR
4. Deus ex: HR
5. Assassins Creed 3
6. L.A. Noire
7. Gears of war 3
8. Killzone 3
9. Resistance 3
10. Home Front
pi_89709312
1. Mortal Kombat

Pure nostalgie, en aangezien Meneer Boon weer back to basics belooft te gaan, is dit mijn meest verwachte game van 2011.

2. Marvel vs Capcom 3

Tsja, ik ben een fighter-fan, en een nieuwe MvC is altijd een zekerheidje.

3. LA Noire

Sinds Heavy Rain hou ik weer enorm van adventure games, en deze belooft heel wat.

4. Starcraft 2 : Heart of the Swarm (komt ie eigenlijk wel in 2011?)
5. Stronghold 3

Verder kom ik eigenlijk niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89710664
1. Gears of War 3.
Laatste deel in de trilogie en hoop dat ze weer teruggaan naar het leveldesign van deel 1 want deel 2 viel daar toch wel erg tegen af en toe. Ben ook heel erg benieuwd naar hoe de Lambent zich verhoudt in het verhaal, want ben meestal geen fan van zulke tegenstanders( The Flood in Halo bijv.)

2. L.A. Noire.
Lijkt me echt enorm tof om te spelen, ook nog nooit zo'n soort spel gespeeld.

3. Batman Arkham City
Batman AA was geniaal, maar ben toch een beetje bang dat dit meer van het zelfde wordt. Maar laat me toch graag verassen.

4. The Elder Scrolls V
Oblivion was de eerste en enige RPG die ik gespeeld heb en dat beviel me heel erg goed. Ben benieuwd naar het nieuwe deel, als die al in 2011 uitkomt.

5. Mortal Kombat.
Heb echt helemaal niks met fighters maar Mortal Kombat heeft zulke toffe karakters dat ik het altijd weer een leuk spel vind. Laatste voor mij was Deadly Alliance en daar heb ik me ook wel mee vermaakt.

:)
pi_89719897
doe mij maar een Call of Duty van Infinity Ward omdat TreyArch er niks van bakt :)
Gott schütze mich vor blonden Frauen und Autos die Franzosen bauen
  donderdag 9 december 2010 @ 18:02:02 #16
318572 Alehandro89
koning pannekoek
pi_89728098
*kick*

Bedankt voor alle reacties, maar meer is altijd welkom :D
BBQCOPTER!
  donderdag 9 december 2010 @ 18:10:32 #17
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_89728374
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 14:46 schreef FalleNk810i het volgende:
doe mij maar een Call of Duty van Infinity Ward omdat TreyArch er niks van bakt :)
Van het sterk uitgedunde infinity ward? Of de nieuwe game van Respawn (Jason West, Vince Zampella)?
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
pi_89728677
Edit: Toch maar even wat variatie op m'n verlanglijstje :)

01. Uncharted 3: Drake's Deception
Ik ben het met Cyberia eens; deel twee is voor mij ook de beste game van deze generatie. Naughty Dog heeft heel wat hoge verwachting waar te maken, maar ik heb er alle vertrouwen in.

02. Infamous 2
Het eerste deel was erg verslavend, wat er onder andere voor heeft gezorgd dat deze game me mijn eerste platina trofee heeft opgeleverd. Ik ga graag aan de slag met Cole's nieuwe krachten.

03. Killzone 3
Hoewel volgens velen het verhaal in Killzone helemaal ruk is, ben ik toch wel benieuwd hoe de ISA zichzelf veilig weet thuis te brengen. Of juist niet, het blijft natuurlijk wel een Nederlands product dus een Amerikaanse happy end is niet gegarandeerd. Er zijn ook al genoeg good guys gestorven in deel twee.
Tevens vond ik de multiplayer van deel twee ook erg lekker spelen.

04. LA Noire
Enerzijds weet ik niet wat ik moet verwachten van deze game, maar anderzijds verwacht ik dat dit, ongeveer zoals Heavy Rain eerder dit jaar, me positief weet te verrassen met zowel unieke gameplay als story-telling.

05. Homefront
Verschillende previews hebben me erg nieuwsgierig gemaakt naar deze game. En ik houd wel van ruig :7

06. Dead Space 2
Eigenlijk was ik te chicken-shitty om deel één uit te spelen, maar dat is me onlangs toch gelukt (op easy :')). Na een bijna-hartaanval op het eind, ben ik weer benieuwd naar de avonturen van Isaac. Ook denk ik dat het verhaal meeslepender wordt, aangezien de hoofdpersoon nu ook een stem heeft.

07. Mortal Kombat 9
De vorige MK vond ik behoorlijk tegenvallen, maar ik heb goede hoop dat deze game weer super gaat worden. Vind het persoonlijk ook wel geinig dat Kratos erin zit.

08. Metal Gear Solid: Rising
Geen typische Metal Gear Solid, maar de naam alleen is al genoeg om deze game op m'n verlanglijst te hebben staan. Uiteraard ben ik wel benieuwd naar wat Raiden heeft uitgespookt tussen The Sons Of Liberty en Guns of the Patriots.

09. The Last Guardian
Stiekem moet ik Ico en Shadow of the Colossus nog spelen (heb ze wel liggen), maar toch ben ik nu al verliefd op The Last Guardian. Er is iets magisch aan deze game.

10. Motorstorm: Apocalypse
Pacific Rift is waarschijnlijk de game waar ik de meeste online uurtjes in heb gestopt. Ooit. Eens zien of de opvolger dit 'record' kan verbreken.

[ Bericht 93% gewijzigd door FinalD87 op 10-12-2010 20:07:10 ]
pi_89748446
1. Uncharted 3
Het vervolg op de beste game van deze generatie.
2. The Last Guardian
De makers van Ico en Shadow of the Colossus. Twee meesterwerken.
3. LBP 2
De overtreffende trap van Play, Create & Share. Maak o.a. je eigen FPS of RTS. Mindblowing.
4. Brink
Een frisse wind door het FPS genre. Een potentiële sleeper hit.
5. Batman: Arkham City
Asylum was de verrassing van 2009 en de beste licentietitel die ik heb mogen spelen sinds The Cronicles of Riddick.
6. inFamous 2
Lijkt dezelfde stap voorwaarts te maken als Uncharted 1 --> Uncharted 2.
7. Gears of War 3
De multiplayer zal ik weer weinig aanraken, maar de campaign in co-op gaat ongetwijfeld weer veel vermaak opleveren.
8. L.A. Noire
De meest intrigerende free-roamer sinds tijden.
9. Deus Ex: Human Revolution
Voor het eerst dat ik kennis maak met de serie maar de cyberpunk stijl in HR is helemaal mijn ding. Gameplay lijkt een mix tussen Mass Effect/Thief te gaan worden en het feit dat je een objective ook op meer dan één manier kunt behalen wekt alleen maar meer mijn interesse.
10. Journey
Heb er maar bewust een link aangekoppeld aangezien het spel bij een selecte publiek (niche) bekend is en zo ook zal blijven vrees ik. Het spel is afkomstig van de studio die ons eerder Flower bracht (PS3/PSN). Een hele innoverende concept en bovenal een ervaring die nog unieker wordt dan Flower.
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:16:25 #20
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89774550
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 05:32 schreef Nehalem het volgende:
Guild Wars 2
- Heeft het potentieel om eindelijk eens een frisse wind door het MMORPG genre te laten waaien.

Diablo 3
-Uitleg overbodig

Dragon Age 2
-Eerste deel had mijns inziens nog wat mankementen waardoor ik deze nog niet bij de beste rpg's aller tijden zou plaatsen, hopelijk gaat dit deel wel een echte klassieker worden

The Witcher 2
- Deel 1 met plezier gespeeld, ben benieuwd naar de opvolger

TOR
- Had liever een nieuwe KotOR singleplayer gezien, maar ben een te grote fan om deze links te laten liggen :P

Battlefield 3

Starcraft 2: Heart of the Swarm

Elder Scrolls V
Deze man! :)
Mee eens, behalve Dragon Age 2 en starcraft!

Commentaar op anderen :@ :
Deus Ex: Human Revolution wordt volgens mij een pure shooter, en zal DENK IK niet voortborduren op de manieren en de vrijheid die je zal hebben als in Deus Ex. Neemt niet weg dat ik er een oogje op houd.

TES5: Lijkt mij echt top, maar die zal echt niet uitkomen in 2011.
  vrijdag 10 december 2010 @ 19:49:50 #21
27193 The_Substitute
Pinch-Hitter/ Breekijzer
pi_89776233
quote:
1s.gif Op vrijdag 10 december 2010 19:16 schreef RickoKun het volgende:

Dragon Age 2
Dacht dat jij wel van een goede rpg hield?Dat antwoord ken ik nu...
quote:
Commentaar op anderen :@ :
Moet dat nou... :{
;)
quote:
Deus Ex: Human Revolution wordt volgens mij een pure shooter, en zal DENK IK niet voortborduren op de manieren en de vrijheid die je zal hebben als in Deus Ex. Neemt niet weg dat ik er een oogje op houd.
Baseer je dat op die trailers?

[ Bericht 2% gewijzigd door The_Substitute op 11-12-2010 23:24:02 ]
'Three angry deathclaws make for a lotta reconstructive surgery.'
  vrijdag 10 december 2010 @ 20:32:48 #22
87936 Rossdale
#MaximumAttack
pi_89778126
Deus Ex 2 was ook zeker geen pure shooter, zou dus ook echt niet weten waarom deel 3 dat wel ineens zou zijn
Please sir. When moon? When Mustang?
pi_89779572
Een traditionele JRPG die niet verneukt word omdat men het westerse publiek aanspreken wilt.
pi_89826672
1. Uncharted 3: Drake's Deception
Staat al bijna vast als GOTY voor mij, Uncharted is de beste reeks van dit moment

2. Killzone 3
De vorige Killzone was episch, deze ziet er grafisch nog beter uit

3. Diablo 3
Eerst zou die op 1 gestaan hebben, maar het WoW-achtige heeft de verwachtingen wat getemperd.. maar wacht nog steeds vol spanning, speel Diablo II al 10 jaar

4. LittleBigPlanet 2
LBP was al fantastisch en de nieuwe features zien er erg goed uit, vooral dat je alle genres aan games kan maken

5. Gears of War 3
6. Metal Gear Solid: Rising
7. The Last Guardian
8. Portal 2
9. Motorstorm: Apocalypse
10. Resistance 3
pi_89826735
quote:
8s.gif Op vrijdag 10 december 2010 20:58 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Een traditionele JRPG die niet verneukt word omdat men het westerse publiek aanspreken wilt.
Zoals FF13? Wat een faalgame was dat zeg :') En daar had ik een PS3 voor gekocht :')
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')