abonnement Unibet Coolblue
pi_89681863
Hier maar weer verder :Y.

Deel1: Wie is er nog meer een Buzzer/Insider?
Deel2: Wie is er nog meer een Buzzer/Insider? Deel 2

NESCAFÉ Hazelnut & Caramel, mijn eerste buzzer :@ O+
  woensdag 8 december 2010 @ 18:53:44 #2
298284 Het_Fenomeen
Freddy Fokk!ing Fenomeen
pi_89688138
En we tellen in spanning af tot zaterdag het mysterieuze kookbuzz pakket geleverd wordt.
Spoilers!
pi_89689549
En ik wacht nog op de wake up light.

En wacht af wat er komt op mijn nescafe poll en vind het vreemd dat ik vorige week ineens nog weer die kookbuzzpoll kreeg, want iedereen heeft hem al veel eerder gehad en als ik lees dat die zaterdag al geleverd wordt....

we wachten rustig af, altijd leuk een verrassing ;)
pi_89710252
Nog niemand de wake-up ontvangen?
pi_89714878
Ja ik heb hem net ontvangen.
Zo maar eens uitpakken en kijken hoe die werkt.
pi_89715611
Ik heb zojuist de wake-up ontvangen
pi_89725334
ik heb de wake-up light ook inmiddels ontvangen, tijd om te testen
pi_89727414
Owh, nu wil ik ook zo graag de wake-up light! Ik heb hm nog niet ontvangen..
pi_89727855
Komt goed uit, die wake-up light kwam vandaag binnen en morgen moet ik voor mijn doen vroeg opstaan. Eens kijken of ik met koeiengeluiden wakker kan worden.
pi_89728212
quote:
Op donderdag 9 december 2010 17:55 schreef Doedezemaar het volgende:
Komt goed uit, die wake-up light kwam vandaag binnen en morgen moet ik voor mijn doen vroeg opstaan. Eens kijken of ik met koeiengeluiden wakker kan worden.
Koeiengeluiden?! Nu wil ik mn lamp nog sneller! :D
pi_89729931
bij ons is ie ook binnengekomen. Ziet er wel degelijk uit :Y

En de geluidjes zijn wel nice :)
Be ready when opportunity comes...Luck is the time when preparation and opportunity meet
  FOK!Fotograaf / Beeldredactie donderdag 9 december 2010 @ 18:53:23 #13
68600 crew  Ynske
Bedankt voor de zon...
pi_89730018
hehe eindelijk, mn mixdrankjespakketje is binnen
Today is life -
the only life you are sure of. Make the most of today.

Dale Carnegie
pi_89738139
Fok wordt nog genoemd in de campagnegids van de wake-up light, zag ik net :D
Nobody ever seems to remember life is a game we play
pi_89751359
Ik krijg hopelijk vandaag mijn wake-up light! Mijn eerste insider/buzz waar ik aan meedoe.

Ik wil al heel lang een wake-up light, dus ik ben blij dat ik op deze manier kan testen of het echt werkt, en als het echt werkt, kan ik m waarschijnlijk redelijk goedkoop ook kopen. Klinkt als een win-win situatie toch?

En werkt ie niet, dan gaat ie gewoon weer terug he!

Succes allemaal!

@doedezemaar: ben je nog lekker op tijd wakker geworden met je nieuwe wake-uplight?
The best and most beautiful things in the world cannot be seen, nor touched, but are felt in the heart. - Helen Keller
[btfl]* portfolio
pi_89753008
Wat leuk, ik heb mij ook pasgeleden aangemeld.
pi_89763401
Mijn wake-up light is ook gearriveerd! *O* Morgen lekker wakker worden, alleen dan is het zaterdag en mag ik eigenlijk uitslapen.. -O-
pi_89765448
quote:
1s.gif Op donderdag 9 december 2010 16:47 schreef Gsus86 het volgende:
ik heb de wake-up light ook inmiddels ontvangen, tijd om te testen
en dan verwachten we op zijn minst een pic van je wakeup light.... :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89770923
Wakker worden ging prima, had voor de zekerheid mijn gewone wekker ook voor 5 minuten later gezet, maar dat was niet nodig, dus daar gaat nu bijna 2 maanden de stekker uit. Lamp was wel erg fel, dus voor de volgende keer stel ik de lichtsterkte iets bij.
pi_89796926
De mysterieuze Hoe Kook Jij buzzkit is aangekomen! Er zitten twee blikjes met Maggi fondpoeder in. Eentje met kalfsfond en een gevogeltjefond (er bestaat ook een visfond). Daarnaast is er een receptenboekje met dingen die voor mijn eetstijl helemaal niet van toepassing zijn, ik ga dus maar zelf experimenteren.

Het voordeel van dit product is wel dat het lang houdbaar is en makkelijk te doseren (gewoon strooien of 1 lepel per 100 ml vloeistof als room, water, bier of wijn) vanwege de poedervorm. Ik gebruikte nooit fonds omdat het altijd in van die dubieuze flesjes zit waar vreemde dingen indrijven.

Dit product is trouwens nog niet in Nederland in de winkel verkrijgbaar.

[ Bericht 6% gewijzigd door Lucky_Strike op 11-12-2010 11:49:44 ]
Spoilers!
pi_89799074
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 11:39 schreef Lucky_Strike het volgende:
De mysterieuze Hoe Kook Jij buzzkit is aangekomen! ....

Dit product is trouwens nog niet in Nederland in de winkel verkrijgbaar.
Dat had ik ook wel willen testen, klinkt wel leuk! Succes met het experimenteren!

De wake-up light heeft hier vanochtend zijn werk gedaan, best apart dat het dan ineens licht is in je kamer, de koeien bevielen me wel ;)
pi_89799184
Ik heb hem nu 2 nachtjes gebruikt, maar beide keren was ik al voor de wektijd wakker. Gewoon uit mezelf, niet door het licht :P heb ik bij de gewone wekker ook wel eens last van. Ben benieuwd hoe het gaat lopen de komende tijd :o
Nobody ever seems to remember life is a game we play
  zondag 12 december 2010 @ 00:49:13 #23
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_89821492
Ik heb hem nu 1 keer gebruikt, wel relaxed wakker worden zeg. Ik werd al wakker bij lichtsterkte 7.
Eens kijken of het volgende week ook zo soepel gaat.
Rayen 2½ jaar!
pi_89821517
is een insider een soort autist?
pi_89881653
Ik heb de mixdrankjes ontvangen, vanavond maar eens proberen met het vriendje, en woensdag heb ik mijn jaarclub uitgenodigd :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')