abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 december 2010 @ 19:10:49 #176
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89688400
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:05 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Nou niet overdrijven, ten eerste is er aan de ontvreemding van de data geen hacker te pas gekomen, Bradley Manning had gewoon toegang tot de data,
WikiLeaks begon door data te lekken die ze hadden gejat van Chinese Hackers.
quote:
ten tweede zijn de Anon DDoS'en nauwelijks serieus te noemen qua impact.
Niet liegen. Het is voluit oorlog en er is wel degelijk schade.
quote:
Als laatste punt, alles wat je doet op Internet laat sporen na, ik vind meedoen aan deze Anon acties een uitermate domme en lompe manier om je ongenoegen te tonen, MasterCard gaat hier echt niet aan toegeven omdat ze dan overgeleverd zijn aan iedere leipo met een klacht die met een DDoS gaat dreigen. Zeg dan je MasterCard op, dan pak je ze waar het pijn doet...oh wacht, 14 jarigen hebben natuurlijk geen MasterCard :D
Dat is een valse keuze. Anon zorgt er niet voor dat overheden geheime hebben waardoor ze kwetsbaar zijn. Anon zorgt er niet voor dat overheden privé gegevens van burgers stelen voor misbruik en verlies.

Als mensen de vrije keuze hebben om hun gegevens te delen zijn ze daar zelf verantwoordelijk voor. Maar overheden pakken ons die keuze af.

Valse keuzes.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 8 december 2010 @ 19:11:22 #177
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89688416
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als de overheid de internetknooppunten in A'dam (amsix), R'dam en antwerpen sluit, wordt het wel heel lastig.
Scriptkids en wannebe hackertjes kunnen gewoon veroordeeld worden, strafblad, boris boef als celgenoot en met je schrale billetjes jarenlang een computerverbod krijgen. En nooit van je leven meer een behoorlijke baan
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2010 @ 19:11:26 #178
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_89688418
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:02 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Het punt is dat overheden wel verregaand het internet kunnen gaan beheersen en dat is mogelijk de keerzijde van deze actie. Dat is geen fraai toekomstbeeld.
Voor de massa wel. De scriptkiddies en computersavvy mensen gaan dan gewoon over op dingen als freenet. Private encrypted cloudcomputing dus waarbij ze iedereen z'n thuiscomputer zullen moeten afpakken voor ze dat plat krijgen of kunnen reguleren.

Overigens zijn ze al vele jaren bezig met proberen wetten er doorheen te rammen, maar dingen als 11 september en ook dit soort dingen versneld het geheel wel, want 'kijk nou hoe terroristen onze vrije samenleving kunnen vernietigen, boehoe'.
Carpe Libertatem
  woensdag 8 december 2010 @ 19:11:40 #179
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89688435
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als de overheid de internetknooppunten in A'dam (amsix), R'dam en antwerpen sluit, wordt het wel heel lastig.
Dan word alles heel lastig _O-
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 8 december 2010 @ 19:12:02 #180
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89688448
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:11 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Dan word alles heel lastig _O-
FOK!ken bijvoorbeeld ook :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 8 december 2010 @ 19:13:14 #181
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89688492
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:


Overigens zijn ze al vele jaren bezig met proberen wetten er doorheen te rammen, maar dingen als 11 september en ook dit soort dingen versneld het geheel wel, want 'kijk nou hoe terroristen onze vrije samenleving kunnen vernietigen, boehoe'.
Nee. Zaken als 9/11 vertragen alleen de tegenreactie.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89688525
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Voor de massa wel. De scriptkiddies en computersavvy mensen gaan dan gewoon over op dingen als freenet. Private encrypted cloudcomputing dus waarbij ze iedereen z'n thuiscomputer zullen moeten afpakken voor ze dat plat krijgen of kunnen reguleren.
Maar dan heb je een besloten netwerk van mensen die van alles zitten uit te wisselen. Dat is leuk voor die mensen, maar dat heeft verder geen maatschappelijke invloed meer omdat je de massa niet bereikt. Het internet is een krachtig instrument om informatie letterlijk wereldkundig te maken en ik weet zeker dat dat geen lang leven meer beschoren zal zijn.
  † In Memoriam † woensdag 8 december 2010 @ 19:14:09 #183
159335 Boze_Appel
Vrij Fruit
pi_89688532
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:13 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Nee. Zaken als 9/11 vertragen alleen de tegenreactie.
Ook en het maakt ook niet zoveel uit wat het nou is, het resultaat is hetzelfde.
Carpe Libertatem
  Moderator woensdag 8 december 2010 @ 19:14:37 #184
54278 crew  Tijger_m
42
pi_89688555
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef Maanvis het volgende:

[..]

FOK!ken bijvoorbeeld ook :D
Niet per se, FOK wordt volgens mij in NL gehost, de IX'en connecteren naar de rest van de wereld.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  Moderator woensdag 8 december 2010 @ 19:15:27 #185
54278 crew  Tijger_m
42
pi_89688600
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:11 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Voor de massa wel. De scriptkiddies en computersavvy mensen gaan dan gewoon over op dingen als freenet. Private encrypted cloudcomputing dus waarbij ze iedereen z'n thuiscomputer zullen moeten afpakken voor ze dat plat krijgen of kunnen reguleren.

Overigens zijn ze al vele jaren bezig met proberen wetten er doorheen te rammen, maar dingen als 11 september en ook dit soort dingen versneld het geheel wel, want 'kijk nou hoe terroristen onze vrije samenleving kunnen vernietigen, boehoe'.
Zonder IX'en kom je niet ver met freenet achtige zaken.
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
  woensdag 8 december 2010 @ 19:16:07 #186
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89688631
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:03 schreef P8 het volgende:

[..]

Waarom zou je een kant moeten kiezen?
Omdat overheden ons voor valse keuzes zetten.
Huis kopen of op zondag boodschappen doen?
JSF of oorlog?
EU of oorlog?
Bush of Al-Qaida?
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 8 december 2010 @ 19:17:02 #187
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89688674
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:14 schreef Boze_Appel het volgende:

[..]

Ook en het maakt ook niet zoveel uit wat het nou is, het resultaat is hetzelfde.
Op de lange termijn maakt het niet uit. Op de korte termijn denken de verbieders en beperkers dat ze aan de winnende hand zijn.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 8 december 2010 @ 19:17:19 #188
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89688690
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:14 schreef Tijger_m het volgende:

[..]

Niet per se, FOK wordt volgens mij in NL gehost, de IX'en connecteren naar de rest van de wereld.
tik eens start->uitvoeren->tracert forum.fok.nl :D
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
pi_89688733
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Omdat overheden ons voor valse keuze zetten.
Huis kopen of op zondag boodschappen doen?
JSF of oorlog?
EU of oorlog?
Bush of Al-Qaida?
De enige mensen die je echt kunt vertrouwen ben je zelf en een aantal naasten die zich oprecht bekommeren om jouw welzijn. Meer zekerheden zijn er niet. Een kant kiezen is onmogelijk.
  woensdag 8 december 2010 @ 19:18:39 #190
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89688743
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:16 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Omdat overheden ons voor valse keuzes zetten.
Huis kopen of op zondag boodschappen doen?
JSF of oorlog?
EU of oorlog?
Bush of Al-Qaida?
In plaats van met je stonede harses de hele dag te fokken kan je natuurlijk ook actief worden in een politieke partij en wat gaan doen in die overheid, niet?
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 8 december 2010 @ 19:19:39 #191
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89688787
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:14 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

Maar dan heb je een besloten netwerk van mensen die van alles zitten uit te wisselen. Dat is leuk voor die mensen, maar dat heeft verder geen maatschappelijke invloed meer omdat je de massa niet bereikt. Het internet is een krachtig instrument om informatie letterlijk wereldkundig te maken en ik weet zeker dat dat geen lang leven meer beschoren zal zijn.
Er zijn nu ook veel mensen die niet veel van internet begrijpen en er verder niets mee doen. Dat verschilt niets van jouw beschrijving.

In een afgeschermd vrij internet zullen ook journalisten en politici zitten, of mensen die dat later gaan worden. Ik denk dat de invloed vergelijkbaar word.

Het is alleen een andere vorm van diniability.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 8 december 2010 @ 19:20:21 #192
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89688811
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:18 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

In plaats van met je stonede harses de hele dag te fokken kan je natuurlijk ook actief worden in een politieke partij en wat gaan doen in die overheid, niet?
Maar ik vertrouw die overheid niet. Dus dat lijkt me vrij nutteloos.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  woensdag 8 december 2010 @ 19:20:46 #193
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89688827
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:17 schreef Maanvis het volgende:

[..]

tik eens start->uitvoeren->tracert forum.fok.nl :D
Dat doet het niet meer zo in windows 7
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_89688847
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:43 schreef zoefbust het volgende:
WIKILEAKS UPDATE: Anna Ardin blijkt militante feministe met CIA banden

De arrestatie van WikiLeaks oprichter Julian Assange is waarschijnlijk een politieke stunt. Gebleken is dat één van de twee vrouwen die ‘verkracht’ zou zijn een militante feministe is die tevens banden heeft met de CIA.

De beschuldigingen van verkrachting zijn gebasseerd op de weigering van van Assange om een condoom te gebruiken.

De twee vrouwen waarmee Assange het bed zou hebben gedeeld in Augustus in Zweden hebben SMS berichten verzonden waarin ze vol blijdschap over de daad vertelden.

Eén van de ‘slachtoffers’, Anna Ardin, hield later een feestje in haar flat ter ere van Assange.

De precieze SMS-teksten zijn nog niet geheel duidelijk. Wel is het bevestigd dat Zowel Ardin als het andere ‘slachtoffer’ (Wilén) niet geklaagd hebben over de vermeende verkrachting.

Ondanks de vieringen zijn de vrouwen later toch naar een politiebureau gegaan om aangifte te doen.

Het nieuws wat nu naar buiten komt geeft aan dat Anna Ardin een militante feministe is, die vrijwillige sex als verkrachting beschouwd. Ardin publiceerde verschillende blogs waarin ze vrouwen het advies gaf om hun ex-en terug te pakken door ze te laten lijden.

Verder heeft ze sterke banden met het US Central Intelligence Agency. Dit meldt CounterPunch.

Ardin heeft in Cuba gewerkt met ‘the Ladies in White’, een feministische anti-Castro groep (*). Aan het hoofd van deze groep staat Carlos Alberto Montaner. Montaner zou banden met de CIA hebben.

De Ladies in White groepering wordt gefinancierd door de Amerikaanse overheid, en heeft in het verleden steun gevonden bij Luis Posada Carriles, een CIA agent die ‘honderden doden’ op zijn geweten zou hebben.

Ardin is een ‘gender equity officer’ aan de Uppsula Universiteit – die ervoor kiest om geassocieerd te worden met een door Amerika gefinancierde groepering die openlijk gesteund word door een veroordeelde terrorist en massa moordenaar.

De twee vrouwen lijken handige pionnen in een grootschaligere campagne om Assange en WikiLeaks zwart te maken. Wat je ook mag denken van WikiLeaks, de verkrachtings claims zijn onzinnig en trekken de aandacht weg van de gelekte cables, waardoor de focus komt te liggen op claims over Assange zijn prive leven die niets met de zaak te maken hebben.

Bron

Short URL: http://sp00kje.nl/?p=3857
dat is al oud
  woensdag 8 december 2010 @ 19:22:00 #195
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89688890
quote:
7s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:20 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Maar ik vertrouw die overheid niet. Dus dat lijkt me vrij nutteloos.
Het punt is, jij bepaald zelf wie die overheid is, dat heet democratie.
Steek er nog eentje op
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  woensdag 8 december 2010 @ 19:22:02 #196
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_89688894
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:20 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Dat doet het niet meer zo in windows 7
hij komt toch voorbij amsix.true.nl bij mij ;)
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  woensdag 8 december 2010 @ 19:22:20 #197
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89688906
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:18 schreef servus_universitas het volgende:

[..]

De enige mensen die je echt kunt vertrouwen ben je zelf en een aantal naasten die zich oprecht bekommeren om jouw welzijn. Meer zekerheden zijn er niet. Een kant kiezen is onmogelijk.
Ik kies ook nooit een kant, maar nu kies ik voor WikiLeaks.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
pi_89688954
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:07 schreef Maanvis het volgende:

[..]

Als de overheid de internetknooppunten in A'dam (amsix), R'dam en antwerpen sluit, wordt het wel heel lastig.
Onmogelijk, enige tijd terug was er een korte storing op de amsix, en dat was al behoorlijk vervelend voor Nederland. Enkele grote bedrijven in Nederland zijn zelfs binnen enkele dagen failliet wanneer ze geen fatsoenlijk netwerk hebben.
🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️₿🕰️ TikTok next Block
  woensdag 8 december 2010 @ 19:23:32 #199
12221 Tijn
Powered by MS Paint
pi_89688969
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:22 schreef Maanvis het volgende:

[..]

hij komt toch voorbij amsix.true.nl bij mij ;)
Dat komt omdat Fok! in het datacenter bij de AMSIX is gehost, maar er wordt niet daadwerkelijk gebruik gemaakt van het knooppunt.

Als de IX'en worden losgekoppeld van de rest van de wereld, blijft het internet in Nederland gewoon werken zoals het nu werkt.
pi_89688990
Ik ben best hypocriet in dezen. Eigenlijk vind ik het slecht dat dit geopenbaard wordt, maar nu het er toch is wil ik het ook weten ook.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')