abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 8 december 2010 @ 07:20:50 #1
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89663770


1. "Hold My Hand" (featuring Akon) 3:32
2. "Hollywood Tonight" 4:30
3. "Keep Your Head Up" 4:50
4. "(I Like) The Way You Love Me" 4:33
5. "Monster" (featuring 50 Cent) 5:05
6. "Best of Joy" 3:02
7. "Breaking News" 4:14
8. "(I Can't Make It) Another Day" (featuring Lenny Kravitz) 3:55
9. "Behind the Mask" 5:01
10. "Much Too Soon"

Nep, of niet...
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 8 december 2010 @ 07:26:10 #2
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89663796
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:11 schreef DrDentz het volgende:
Voor het normale oor is het ook niet hoorbaar. Je moet echt vaak naar MJ geluisterd hebben wil je die Cascio tracks wantrouwen. Dus dat 'het volk' hierover gaat vallen lijkt me echt uitgesloten, en die ingevoegde ad-libs komen ook uit vrij onbekende nummers als 2 Bad en Morphine.
Het zijn ook vage nummers, maar als ik bv. die acapella van Breaking News hoor, dan denk ik dat het hem net zo goed wel kan zijn... Ik stel me dan een ventje van een jaar of 25 voor die een beetje klooit in z'n kelder met muziek en op z'n laptop/PC nummertjes maakt, zoals er duizenden zijn, alleen kent niet iedereen MJ....

quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 00:03 schreef Jackson5 het volgende:
Maarja verklaar dan die rare trilling in de stem in de 'Malachi' songs, kan je wel zeggen dat het misschien gewoon zijn eigen stem is maar dan kan je nog beter even naar Human Nature @ This Is It rehearsal luisteren. Of ook die moet geplaybackt zijn maar dat is niet zo.
Die trilling is gewoon met de computer gemaakt om zinnen wat op te rekken lijkt me? Als je de acapella van Butterflies luistert klinkt het ook niet bepaald top... Zal vanavond eens kijken of die trilling eruit te halen is, ben nu wel benieuwd wat je dan krijgt....

Vraag me af hoeveel van Human Nature er live is, in This Is It: ik denk dat de eerste paar regels live zijn en dat ze vanaf dat de muziek erin komt oude stukken gebruikt hebben.

Horen 'jullie' dan helemaal geen MJ in Monster en Breaking News?
Monster zit denk ik een hele lading van die James Porte in, maar ergens halverwege dat blije zingstukje, net voor de rap van 50:
Why are they never satisfied with and all you give, yeh, yeh, yeh, yeah, You gave them your all
They're watching you fall.....


Zelfde voor Breaking News, zo'n gezongen stukje:
On the news today they say were crazy celebrity
And on the screen today they want displace
Baby


[ Bericht 11% gewijzigd door matthijst op 08-12-2010 09:41:09 ]
Haters everywhere but I don't really care.
pi_89666699
Teddy Riley komt niet erg zeker van z'n zaak over bij Oprah.

On Tuesday 7th December 2010, @Taryll said:
I remember when Teddy and I were at Encore listening to KYHU. We both knew it wasn't my Uncle. He stopped working on it because (and I quote) "it didn't sound enough like Michael. Michael doesn't swing like that." He also said he was only working on the Cascio records in hopes that he would eventually be given a "real Michael Jackson song." As he knows, I never agreed with that logic. I'll never forget when Teddy called me telling me, "I'm so excited, I finally got a 'Michael record.' It's called Hollywood Tonight and it's him."
standaarddrinker
  woensdag 8 december 2010 @ 11:26:06 #4
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89669143
Nee, idd, vond ik ook... Hij zei zoiets als "er is niemand die zo kan schreeuwen als Michael"... Tsja, wat moet je daar nou mee :(
En die Cascioknakker was ook een beetje wazig met z'n antwoorden over MJ in z'n studiootje....

Maar die Taryll is ook een beetje een jankerd: hij loopt te zwetsen dat er nepnummers bij zijn, maar als TR 'm vraagt om mee te doen aan een nummer, dan doet hij het wel. Wees dan principieel en bedank voor de eer.

Zoals Taryll het zegt lijkt het alsof Sony die nummers doorpasste aan TR, en TR er vrolijk mee aan het werk ging, totdat hij een "echte" track kreeg, dus schijnbaar heeft TR dan nooit direct contact met Cascio gehad. TR gaat een blog opzetten, ben benieuwd wat daar uit komt.

Zal dat "Hollywood" uit Hollywood Tonight en Monster eens naast elkaar zetten ook... Misschien dat je daar iets aan kunt horen :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_89672520
Ik stoor me eigenlijk niet aan die gast die wat zegt in Hollywood Tonight.. dat klinkt wel als iets dat MJ zelf uiteindelijk had laten toevoegen.. net als die basketballer die rapt enzo.
standaarddrinker
  woensdag 8 december 2010 @ 13:13:18 #6
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89673349
Mja, tis een beetje ala die intro van Dangerous... Dat vind ik ook een vrij lame zwetsverhaaltje...
Haters everywhere but I don't really care.
pi_89676861
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:26 schreef matthijst het volgende:
Maar die Taryll is ook een beetje een jankerd: hij loopt te zwetsen dat er nepnummers bij zijn, maar als TR 'm vraagt om mee te doen aan een nummer, dan doet hij het wel. Wees dan principieel en bedank voor de eer.
Volgens Taryll zijn alleen Monster, Breaking News en Keep Your Head Up niet Michael, toch? Misschien werkte hij wel mee aan Hollywood Tonight voordat hij wist dat die andere nummers er ook op zouden komen.

Net heb ik Oprah gekeken ( :( ja hoor, ze moest DE vraag natuurlijk weer stellen! Wanneer is ze eens een keer tevreden met het antwoord dat ze van iedereen keer op keer krijgt?). Wel een toffe familie hoor, ik heb veel respect voor ze omdat ze alles zo lang geheim hebben gehouden en nooit met de pers hebben gepraat. Toch geloof ik eerder Taryll (zijn getwitter over Teddy Riley).
pi_89677160
:)
  woensdag 8 december 2010 @ 15:00:21 #9
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_89677595
Het is gewoon nep, duidelijk. Waar rook is, is vuur.
pi_89677936
Het nieuwe album streamt nu overigens ook op de officiele Facebook pagina. http://www.facebook.com/michaeljackson?v=app_11007063052. Ik weet trouwens niet of je deze zonder FB-account ook kan bereiken.
pi_89678430
quote:
Op woensdag 8 december 2010 15:07 schreef gifkwal het volgende:
Het nieuwe album streamt nu overigens ook op de officiele Facebook pagina. http://www.facebook.com/michaeljackson?v=app_11007063052. Ik weet trouwens niet of je deze zonder FB-account ook kan bereiken.
Is ook op de website michaeljackson.com te beluisteren ;)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 8 december 2010 @ 15:24:21 #12
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89678625
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef Jackson5 het volgende:
Het is gewoon nep, duidelijk. Waar rook is, is vuur.
Oh? Er was ook rook over zijn vermeende pedofilie, dus die vlieger gaat niet altijd op :)

Ondanks dat ik nu dus weet van die Malachi, en zeker vind dat die man zijn stem op die van Michael lijkt, blijf ik bij mijn standpunt dat het Michael zelf is op die drie tracks. Het is geverifieerd door de piefen die dat werk dagelijks doen, en idd: waarom zouden ze in Godsnaam het iemand anders laten inzingen en erover liegen. Er staat teveel op het spel voor Sony. Heb ook helemaal geen zin meer me erin te verdiepen, word er moe van.
Het filmpje over de Cascio's: zwaar interessant. Wat mooi dat hij dit heeft mogen hebben. En die homevideo's, zo leuk om te zien O+
Jammer jammer jammer dat Oprah toch idd weer de vraag stelt. Heb er laatst eens over nagedacht, en het zou best kunnen dat het haar zo obsedeert omdat ze zelf incest ervaringen heeft. Geen vrijbrief om er maar over door te blijven gaan, dat niet...maar een verklaring misschien.
Leef en Laten Leven
pi_89679895
Dat denk ik wel, Robijn. Wat dat betreft kan ik haar ook wel begrijpen, en misschien vindt ze dat ze als "journalist" deze vraag moet stellen, maar om het nou elke keer te vragen aan iedereen die Michael gekend heeft... op een gegeven moment kan je toch tevreden zijn met het antwoord dat je steeds krijgt?

Ik hoop dat ze ooit een keer meer materiaal vrijgeven waaruit blijkt dat het echt Michael is. Het is inderdaad nogal vermoeiend. Het moet voor Sony niet moeilijk zijn om te bewijzen dat het echt MJ is op die tracks. Want dan moeten er ook nog demo's zijn, video-opnames wellicht...
  woensdag 8 december 2010 @ 15:58:18 #14
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89680308
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:49 schreef gifkwal het volgende:
Dat denk ik wel, Robijn. Wat dat betreft kan ik haar ook wel begrijpen, en misschien vindt ze dat ze als "journalist" deze vraag moet stellen, maar om het nou elke keer te vragen aan iedereen die Michael gekend heeft... op een gegeven moment kan je toch tevreden zijn met het antwoord dat je steeds krijgt?

Ik hoop dat ze ooit een keer meer materiaal vrijgeven waaruit blijkt dat het echt Michael is. Het is inderdaad nogal vermoeiend. Het moet voor Sony niet moeilijk zijn om te bewijzen dat het echt MJ is op die tracks. Want dan moeten er ook nog demo's zijn, video-opnames wellicht...
Oh ja, helemaal met je eens wat Oprah betreft. Laat haar maar eens tevreden zijn met de antwoorden, en die zijn elke keer: nee nee nee, er is nooit iets gebeurd, nee nee nee, ik heb nooit iets gemerkt.

Nou ja, zodra Sony merkte dat er gemord werd over de authenticiteit van Michael's stem op Breaking News, hebben ze de de hoogste pieten op het gebied laten komen. En mensen die jarenlang met Michael gewerkt hebben. Zes stuks, als ik me goed herinner. Dat moet gewoon genoeg zijn. Soms moet je ook iets kunnen laten gaan...
Ik ben blij met het album. Het is beter dan in de kluis laten liggen. Veel beter O+
Leef en Laten Leven
pi_89680674
Ik kan nu ook wel met plezier naar dit album luisteren (heb Monster en Breaking News er wel afgetiefd). Ik wacht wel tot we wat te horen krijgen.
  woensdag 8 december 2010 @ 16:08:50 #16
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89680771
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 16:06 schreef gifkwal het volgende:
Ik kan nu ook wel met plezier naar dit album luisteren (heb Monster en Breaking News er wel afgetiefd). Ik wacht wel tot we wat te horen krijgen.
Monster vind ik monsterlijk :D Kan er ook niet naar luisteren. 1 ding vind ik wél goed: zoals hij er HAH! uitstoot. Maar ja, das niet voldoende natuurlijk om het hele lied goed te vinden :P
Leef en Laten Leven
pi_89680822
Whaha, volledig mee eens! Ik word zo naar van dat gillende wijf.
  woensdag 8 december 2010 @ 16:10:11 #18
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89680832
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 15:00 schreef Jackson5 het volgende:
Het is gewoon nep, duidelijk. Waar rook is, is vuur.
Helemaal nep? Die 3 nummers, of grote stukken nep?
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 8 december 2010 @ 19:12:38 #19
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_89688467
Is die album nu vanaf vrijdag te koop of pas vanaf volgende week :P
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 8 december 2010 @ 19:18:41 #20
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89688744
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:12 schreef Nicksanders het volgende:
Is die album nu vanaf vrijdag te koop of pas vanaf volgende week :P
Heb even bij Bol gekeken...as. vrijdag beschikbaar :)
Leef en Laten Leven
  woensdag 8 december 2010 @ 19:41:18 #21
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_89689870
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:18 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Heb even bij Bol gekeken...as. vrijdag beschikbaar :)
`
Ok dan haal ik hem vrijdag ff bij de medimarkt hier dan is die maar 9,99 :P
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 8 december 2010 @ 19:44:16 #22
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89690021
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:41 schreef Nicksanders het volgende:

[..]

`
Ok dan haal ik hem vrijdag ff bij de medimarkt hier dan is die maar 9,99 :P
Huh? Zo goedkoop :o ?
Leef en Laten Leven
  woensdag 8 december 2010 @ 19:48:22 #23
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_89690263
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:44 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Huh? Zo goedkoop :o ?
Mediamarkt heeft dit vaak, aanbiedingen de 1ste dag als iets uitkomt.
PS3 games vaak 39 euro in plaats van 55, na de 1ste dag of week soms word het wel 55.

Die vision box 3 dvd's had ik voor 22 euro bij de mediamarkt.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_89690342
Op www.cdwow.nl is ie ook 9,99.
pi_89690390
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 19:49 schreef gifkwal het volgende:
Op www.cdwow.nl is ie ook 9,99.
Dan zou ik Vision erbij doen. ¤ 14,99 maar, een koopje.
standaarddrinker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')