abonnement Unibet Coolblue
pi_89663341
Edit (mod) Helaas is de moeder van TS inmiddels overleden.

Woon met ouwe moeders -81jaar- hier in Thailand maar ze krijgt haast nooit post. Sinds een paar maanden kan ze niet meer lopen, is bovendien aardig dementerende (ze heeft echt een bloedhekel aan de hoognodige douche 's morgens, lol maar we hebben gelukkig een liefhebbende en hardwerkende inwonende Birmese hulp) maar lezen doet ma nog wel en nog serieuze boeken ook. Ze zou wel blij verrast met met een paar uitgeknipte kranten artikeltjes over Nederland of een kaartje etc. Ik print wel regelmatig de Wereldomroep krant voor haar maar iets wat echt uit NL komt das toch heel anders. Heeft er iemand zin om ma iets te sturen, dat zou leuk zijn, en iedereen krijgt een mooie Thaise olifantenkaart terug. :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Cat-astrophe op 18-03-2011 19:29:14 ]
♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ Viva Colombia ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪
pi_89663430
Kan je haar niet Abonneren op een Nederlandse krant?
pi_89663435
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 04:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Kan je haar niet Abonneren op een Nederlandse krant?
Of Margriet of Libelle?
Komt ze uit Nederland? If so, mss is er in de plaats waar ze vandaan komt een historische vereniging met elke maand een eigen blaadje waarop je haar een abbo kan geven.
pi_89663453
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 04:43 schreef TheThirdMark het volgende:
Kan je haar niet Abonneren op een Nederlandse krant?
Die komen dan wel een week te laat, maar ik print regelmatig de dagelijkse Wereldomroep krant voor haar uit, nieuws-technisch heb je daar ook wel genoeg aan op haar niveau, maar iets persoonlijks in een envelop met Hollandse postzegel dat is toch anders.
♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ Viva Colombia ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪
pi_89663479
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 04:47 schreef Nemephis het volgende:

[..]

Of Margriet of Libelle?
Komt ze uit Nederland? If so, mss is er in de plaats waar ze vandaan komt een historische vereniging met elke maand een eigen blaadje waarop je haar een abbo kan geven.
Dat brengt me wel op een idee idd om een huis-aan-huis krantje uit haar vroegere gemeente in Friesland te laten opsturen, maar hopen dat die gasten meewerken.

Thanxx
♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ Viva Colombia ♬ ♫ ♭ ♯ ♪ ♬ ♫ ♭ ♯ ♪
pi_89663521
Ik dacht even dat dit over de staking ging :D
pi_89663666
Aaaah ik vind het wel schattig hoor. PM me het adres maar even. Lang leve mijn voorraad kaartjes:P. Zal het AD komende dagen beetje in de gaten houden en wat dingen uitknippen en erbij doen.
pi_89663919
Pm het adres maar zal en kerst kaart sturen
Ik heb alles wel op een rijtje, maar niet in de goede volgorde
pi_89667627
Pm adres maar dan stuur ik dr ook wat leuks
  Leukste jonkie 2022 woensdag 8 december 2010 @ 10:44:19 #10
213457 engine
pi_89667719
Schrijft ze me dan ook een kaartje terug? O+ :D

PM het adres maar, "ons mam" zal het vast niet erg vinden als ik een kaartje van haar pak :Y
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_89668486
Misschien is het wel helemaal niets :@

Er is een wereldwijd project zeg maar: postcrossing.com (misschien dat sommigen het kennen)
Ik weet niet of je moeder ook engels kan schrijven/lezen? Je moeder zal geen raad weten met een computer denk ik? Maar dat zou jij dan voor haar kunnen doen.

Als je hebt aangemeld dan kun je een adres trekken en daar stuur je dan een kaartje naar toe. Op het moment dat het kaartje aankomt dan registreerd diegene dat en komt wordt jou adres door iemand over de hele wereld getrokken.

Even voor de duidelijkheid, dit heeft niets met reclame, kettingbrief of wat dan ook te maken. Het is een wereldwijd iets en doe zelf ook al een jaar mee. En heb al hele leuke kaarten uit vele delen van de wereld gekregen.
En ik heb ook niet veel te besteden en doe dan ook niet actief eraan mee. 1 a 2 kaartjes per maand, soms even een maand niet.

Om terug te komen op het verhaal en jou moeder. Op deze manier kan ze met regelmaat een kaartje krijgen met uiteenlopende afbeeldingen en teksten (in het engels).
Ik ken je moeder verder niet, dus daarom weet ik ook niet of dit iets is wat je samen met je moeder zou kunnen doen?

Zomaar een ideetje van mijn kant :@ :)
  Leukste jonkie 2022 woensdag 8 december 2010 @ 11:11:26 #12
213457 engine
pi_89668618
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef 19butterfly82 het volgende:
Misschien is het wel helemaal niets :@

Er is een wereldwijd project zeg maar: postcrossing.com (misschien dat sommigen het kennen)
Ik weet niet of je moeder ook engels kan schrijven/lezen? Je moeder zal geen raad weten met een computer denk ik? Maar dat zou jij dan voor haar kunnen doen.

Als je hebt aangemeld dan kun je een adres trekken en daar stuur je dan een kaartje naar toe. Op het moment dat het kaartje aankomt dan registreerd diegene dat en komt wordt jou adres door iemand over de hele wereld getrokken.

Even voor de duidelijkheid, dit heeft niets met reclame, kettingbrief of wat dan ook te maken. Het is een wereldwijd iets en doe zelf ook al een jaar mee. En heb al hele leuke kaarten uit vele delen van de wereld gekregen.
En ik heb ook niet veel te besteden en doe dan ook niet actief eraan mee. 1 a 2 kaartjes per maand, soms even een maand niet.

Om terug te komen op het verhaal en jou moeder. Op deze manier kan ze met regelmaat een kaartje krijgen met uiteenlopende afbeeldingen en teksten (in het engels).
Ik ken je moeder verder niet, dus daarom weet ik ook niet of dit iets is wat je samen met je moeder zou kunnen doen?

Zomaar een ideetje van mijn kant :@ :)
Klinkt cool. Ga ook eens kijken :)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_89668835
Ik wil wel een leuke kerstkaart sturen, pm het adres maar :)
pi_89668961
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:07 schreef 19butterfly82 het volgende:
Misschien is het wel helemaal niets :@

Er is een wereldwijd project zeg maar: postcrossing.com (misschien dat sommigen het kennen)
Ik weet niet of je moeder ook engels kan schrijven/lezen? Je moeder zal geen raad weten met een computer denk ik? Maar dat zou jij dan voor haar kunnen doen.

Als je hebt aangemeld dan kun je een adres trekken en daar stuur je dan een kaartje naar toe. Op het moment dat het kaartje aankomt dan registreerd diegene dat en komt wordt jou adres door iemand over de hele wereld getrokken.

Even voor de duidelijkheid, dit heeft niets met reclame, kettingbrief of wat dan ook te maken. Het is een wereldwijd iets en doe zelf ook al een jaar mee. En heb al hele leuke kaarten uit vele delen van de wereld gekregen.
En ik heb ook niet veel te besteden en doe dan ook niet actief eraan mee. 1 a 2 kaartjes per maand, soms even een maand niet.

Om terug te komen op het verhaal en jou moeder. Op deze manier kan ze met regelmaat een kaartje krijgen met uiteenlopende afbeeldingen en teksten (in het engels).
Ik ken je moeder verder niet, dus daarom weet ik ook niet of dit iets is wat je samen met je moeder zou kunnen doen?

Zomaar een ideetje van mijn kant :@ :)
ik kende het niet, klinkt leuk, ik ga eens kijken! :D
pi_89669163
quote:
2s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:11 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

Klinkt cool. Ga ook eens kijken :)
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:21 schreef brunette82 het volgende:

[..]

ik kende het niet, klinkt leuk, ik ga eens kijken! :D
Uhm, zo had ik er nog niet tegenaan gekeken dat iedereen nu op dat bericht zou kunnen gaan reageren. Want wil wel dat dit topic centraal blijft staan voor de moeder van Hoedjeman :Y
  Leukste jonkie 2022 woensdag 8 december 2010 @ 11:42:08 #16
213457 engine
pi_89669793
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:26 schreef 19butterfly82 het volgende:

[..]



[..]

Uhm, zo had ik er nog niet tegenaan gekeken dat iedereen nu op dat bericht zou kunnen gaan reageren. Want wil wel dat dit topic centraal blijft staan voor de moeder van Hoedjeman :Y
:P

Ik ga zijn moeder ook nog steeds een kaartje sturen hoor ;) (als ik het adres heb natuurlijk)
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
pi_89670032
quote:
2s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:42 schreef eNGine10 het volgende:

[..]

:P

Ik ga zijn moeder ook nog steeds een kaartje sturen hoor ;) (als ik het adres heb natuurlijk)
hier net zo, pm al gestuurd.
  woensdag 8 december 2010 @ 11:49:34 #18
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89670132
Postcrossing is leuk! En Hoedjeman graag een PM met adres ;)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89672706
ook naar jouw moeder wil ik best een kaartje sturen hoor :D
doe maar een pm met het adres
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_89673266
PM het adres maar ;)
Prrrrttt
Op dinsdag 12 oktober 2010 19:11 schreef 4EverBlackEyed het volgende:Perry is de oppercavia :')
  woensdag 8 december 2010 @ 13:24:12 #21
326948 rebel-angel
back in the magic zone
pi_89673717
doe mij ook een pm :)
W
Z
E
pi_89673912
pm me maar! *)
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  woensdag 8 december 2010 @ 13:37:38 #23
39952 Hukkie
Wanna bang heads with me
pi_89674216
Heeft de moeder van TS nog bepaalde interesses vanuit Nederland?
There are no Saviours, there are no Kings, the Power lies in your head
DeviantArt
  woensdag 8 december 2010 @ 13:40:56 #24
1062 Tinkepink
Niet zeuren maar poetsen
pi_89674334
Nu niet allemaal tegelijk gaan schrijven natuurlijk :D
Geen zorgen voor de dag van morgen.
  Leukste jonkie 2022 woensdag 8 december 2010 @ 14:33:54 #25
213457 engine
pi_89676510
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 13:40 schreef Tinkepink het volgende:
Nu niet allemaal tegelijk gaan schrijven natuurlijk :D
Oké, wacht ik tot morgen :D

Eerst eens uitzoeken hoe je iets naar Thailand stuurt :')
En zingen wij....of juichen wij.....of stel je ons teleur
Oranje is...oranje blijft.....de allermooiste kleur!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')