abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:15:01 #176
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89657692
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef Pietje28 het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Echter dit is niet uit te bannen.
Zoals je zelf al zegt dit is altijd al zo geweest.
En de koppen rollen zelden in de echte top.


quote:
Degene die het meeste last zullen hebben van de evt gevolgen zijn de simpele mensen op de straat.
Bovendien kan je zelden oordelen over het gehele plaatje als je enkel een moment opname te zien krijgt in een document.

Zo zit er bijvoorbeeld achter het beroemde apache filmpje een heel erg lang verhaal wat de boel flink nuanceert. Dan is de uitkomst echter stukken minder spectaculair.
Je kan een gevecht van een dag lang niet beoordelen aan de hand van 20 min materiaal.
En zoals gewoonlijk licht de waarheid ergens in het midden.
Des te meer reden om alle informatie te willen hebben en niet slechts van een kant. Wat jij echter roept is dat je gelukkig moet zijn met wat de leiders vertellen wat er aan de hand is en niet na te haken.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_89657746
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef Pietverdriet het volgende:
Zelfde mensen kopen ook de merken waarvan de reclame zegt dat het gezond is, dan hoeven ze daar ook niet over na te denken.
Maar de overheid heeft het niet verboden dus het moet wel goed zijn
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:16:15 #178
326628 Pietje28
Het is zo simpel allemaal...
pi_89657760
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Veel mensen vinden het erg prettig als ze verteld krijgen wat ze moeten denken.
Hoeven ze daar zelf niet over na te denken.
Zelfde mensen kopen ook de merken waarvan de reclame zegt dat het gezond is, dan hoeven ze daar ook niet over na te denken.
Ik zit qua opleiding en intelligentie dik boven het gemiddelde van NL.
Ook heb ik veel en veel meer van de wereld gezien als de gemiddelde NLer (ja ook oorlogsgebieden). Ik heb dus wel een beetje een beeld van de manier waarop de wereld in elkaar zit. Ongeveer 99% van de mensen gaan puur af op de media en ik kan je zeggen dan weet je dus totaal niks.

En je noemt nu de president van Amerika als een absoluut kopstuk. Grappig want het is toch redelijk bekend dat de absolute macht van amerika niet echt bij de president ligt. Ik zou eerder heel hoog in het bedrijfsleven gaan zoeken (zeg maar degene die de president in het zadel helpen).

En begrijp me niet verkeerd ik ben zeker voor openheid en ik vind de manier waarop de media werkt in bv Amerika zeer irritant (de censuur ligt er daar wel erg dik bovenop). Echter ben ik reeel genoeg om te weten dat sommige geheimen beter zijn als ze geheim blijven.
Puur omdat ik zelf ook graag een stabiele economie heb en omdat ik weet dat 99% van de bevolking gebaat is bij stabiliteit.

En komop die dingen die nu bekend gemaakt zijn over bv de wereldleiders. Dat wist iedereen toch al lang. Het enige wat je ermee bereikt is dat er weer diplomatieke instabiliteit onstaat.

@ Beeer

Ga lekker ergens anders lopen trollen. Gezien je postings ben je nou zelf niet bepaald het toonbeeld van intelligentie. Je posts zijn in ieder geval weinig inhoudelijk, zeer sterk van je.

[ Bericht 17% gewijzigd door Pietje28 op 07-12-2010 23:24:07 ]
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:19:51 #179
327722 Elfje12je
Let Love Rule
pi_89657958
Oorlog in het klein, waar ego's de boventoon voeren
pi_89658080
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:11 schreef Pietje28 het volgende:

[..]

Dat is zeker waar. Echter dit is niet uit te bannen.
Zoals je zelf al zegt dit is altijd al zo geweest.
En de koppen rollen zelden in de echte top.

Degene die het meeste last zullen hebben van de evt gevolgen zijn de simpele mensen op de straat.
Bovendien kan je zelden oordelen over het gehele plaatje als je enkel een moment opname te zien krijgt in een document.

Zo zit er bijvoorbeeld achter het beroemde apache filmpje een heel erg lang verhaal wat de boel flink nuanceert. Dan is de uitkomst echter stukken minder spectaculair.
Je kan een gevecht van een dag lang niet beoordelen aan de hand van 20 min materiaal.
En zoals gewoonlijk licht de waarheid ergens in het midden.
Gelukkig zijn er lichten zoals jij die ons vertellen dat de huidige status quo nastreefwaardig is en dat elke stap naar een ander perspectief helemaal verkeerd is.
What Would Goku Do
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:22:39 #181
147172 THEFXR
Alpha Bear
pi_89658108
WIKILEAKS UPDATE: Anna Ardin blijkt militante feministe met CIA banden

http://www.vrijspreker.nl(...)iste-met-cia-banden/
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:23:22 #182
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89658149
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef Pietje28 het volgende:

[..]

Ik zit qua opleiding en intelligentie dik boven het gemiddelde van NL.
Ook heb ik veel en veel meer van de wereld gezien als de gemiddelde NLer (ja ook oorlogsgebieden). Ik heb dus wel een beetje een beeld van de manier waarop de wereld in elkaar zit. Ongeveer 99% van de mensen gaan puur af op de media en ik kan je zeggen dan weet je dus totaal niks.
Als je zo slim was, zou je weten dat een authoriteitsoordeel nietszeggend is.
quote:
Maar goed ik vind je post behoorlijk nikszeggend dus als je niet inhoudelijk kan discussieren ga dan maar weer.
Kom eens met argumenten ipv drogredeneringen
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_89658200
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef Pietje28 het volgende:
@ Beeer

Ga lekker ergens anders lopen trollen. Gezien je postings ben je nou zelf niet bepaald het toonbeeld van intelligentie. Je posts zijn in ieder geval weinig inhoudelijk, zeer sterk van je.
Goed. Bel me maar wanneer er een gewapend conflict of economische dip over een wikileak uitbreekt
  Moderator dinsdag 7 december 2010 @ 23:24:53 #184
236264 crew  capricia
pi_89658234
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 23:16 schreef Pietje28 het volgende:

[..]

Ik zit qua opleiding en intelligentie dik boven het gemiddelde van NL.
Ook heb ik veel en veel meer van de wereld gezien als de gemiddelde NLer (ja ook oorlogsgebieden). Ik heb dus wel een beetje een beeld van de manier waarop de wereld in elkaar zit. Ongeveer 99% van de mensen gaan puur af op de media en ik kan je zeggen dan weet je dus totaal niks.

Maar goed ik vind je post behoorlijk nikszeggend dus als je niet inhoudelijk kan discussieren ga dan maar weer.

@ Beeer

Ga lekker ergens anders lopen trollen. Gezien je postings ben je nou zelf niet bepaald het toonbeeld van intelligentie. Je posts zijn in ieder geval weinig inhoudelijk, zeer sterk van je.
Dan weet je zeker ook wel wat Ad hominem inhoudt?
:')
Definitely not CIA
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:25:14 #185
326628 Pietje28
Het is zo simpel allemaal...
pi_89658255
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:24 schreef beeer het volgende:

[..]

Goed. Bel me maar wanneer er een gewapend conflict of economische dip over een wikileak uitbreekt
Ik hoop het niet.

@ Pietverdriet

En je noemt nu de president van Amerika als een absoluut kopstuk. Grappig want het is toch redelijk bekend dat de absolute macht van amerika niet echt bij de president ligt. Ik zou eerder heel hoog in het bedrijfsleven gaan zoeken (zeg maar degene die de president in het zadel helpen).

En begrijp me niet verkeerd ik ben zeker voor openheid en ik vind de manier waarop de media werkt in bv Amerika zeer irritant (de censuur ligt er daar wel erg dik bovenop). Echter ben ik reeel genoeg om te weten dat sommige geheimen beter zijn als ze geheim blijven.
Puur omdat ik zelf ook graag een stabiele economie heb en omdat ik weet dat 99% van de bevolking gebaat is bij stabiliteit.

Ik vind het ook erg mooi dat hier heel vaak de grote mediabronnen worden gequote.
Als er iets geregeld is en gecontroleerd dan zijn het wel de grote mediabronnen (enig idee hoe die aan hun 'nieuws' komen?).

[ Bericht 25% gewijzigd door Pietje28 op 07-12-2010 23:30:43 ]
pi_89658321
maar even voor de leuk paypal opgezegd en de opmerking doorgegeven dat ik er niet van gediend ben dat ze wikileaks blokeren.

haalt waarschijnlijk niets uit, maar toch :P
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:27:45 #187
141808 Knuck-les
ik bats je moeder.
pi_89658405
Geenstijl.nl en powned.tv inclusief bijbehorende mirrors liggen er uit. Kan het er iets mee te maken hebben? :o
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:29:45 #188
326628 Pietje28
Het is zo simpel allemaal...
pi_89658524
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef Pietje28 het volgende:

[..]

Ik hoop het niet.

@ Pietverdriet

En je noemt nu de president van Amerika als een absoluut kopstuk. Grappig want het is toch redelijk bekend dat de absolute macht van amerika niet echt bij de president ligt. Ik zou eerder heel hoog in het bedrijfsleven gaan zoeken (zeg maar degene die de president in het zadel helpen).

En begrijp me niet verkeerd ik ben zeker voor openheid en ik vind de manier waarop de media werkt in bv Amerika zeer irritant (de censuur ligt er daar wel erg dik bovenop). Echter ben ik reeel genoeg om te weten dat sommige geheimen beter zijn als ze geheim blijven.
Puur omdat ik zelf ook graag een stabiele economie heb en omdat ik weet dat 99% van de bevolking gebaat is bij stabiliteit.

Ik vind het ook erg mooi dat hier heel vaak de grote mediabronnen worden gequote.
Als er iets geregeld is en gecontroleerd dan zijn het wel de grote mediabronnen (enig idee hoe die aan hun 'nieuws' komen?).
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:33:42 #189
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89658744
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef Pietje28 het volgende:

Echter ben ik reeel genoeg om te weten dat sommige geheimen beter zijn als ze geheim blijven.
Puur omdat ik zelf ook graag een stabiele economie heb en omdat ik weet dat 99% van de

Ik ken jou niet, dus ik vertrouw jou niet dus bepaal ik dat graag zelf.
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:34:24 #190
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_89658788
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:25 schreef Pietje28 het volgende:

[..]

Ik hoop het niet.

@ Pietverdriet

En je noemt nu de president van Amerika als een absoluut kopstuk. Grappig want het is toch redelijk bekend dat de absolute macht van amerika niet echt bij de president ligt. Ik zou eerder heel hoog in het bedrijfsleven gaan zoeken (zeg maar degene die de president in het zadel helpen).
Zoals Enron?

Total?

Meneer Madoff?

quote:
En begrijp me niet verkeerd ik ben zeker voor openheid en ik vind de manier waarop de media werkt in bv Amerika zeer irritant (de censuur ligt er daar wel erg dik bovenop). Echter ben ik reeel genoeg om te weten dat sommige geheimen beter zijn als ze geheim blijven.
Puur omdat ik zelf ook graag een stabiele economie heb en omdat ik weet dat 99% van de bevolking gebaat is bij stabiliteit.

De bevolking is gebaat bij politici die hen vreest..
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:34:59 #191
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89658815
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:26 schreef Asphias het volgende:
maar even voor de leuk paypal opgezegd en de opmerking doorgegeven dat ik er niet van gediend ben dat ze wikileaks blokeren.

haalt waarschijnlijk niets uit, maar toch :P
Je hebt je punt gemaakt. Als iedereen dat deed maakte het zeker wel uit.

Helaas heb ik geen Paypal account. ;(
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:36:15 #192
260098 Codiac
Back in business
pi_89658884
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:34 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Je hebt je punt gemaakt. Als iedereen dat deed maakte het zeker wel uit.

Helaas heb ik geen Paypal account. ;(
Aanmaken en meteen verwijderen?

Heb overigens zelf wel mijn PayPal kunnen opzeggen incl. comment
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:37:54 #193
174018 AryaMehr
By any means necessary
pi_89658987
quote:
Revealed: Assange ‘rape’ accuser linked to notorious CIA operative

One of the women accusing WikiLeaks founder Julian Assange of sex crimes appears to have worked with a group that has connections to the US Central Intelligence Agency (CIA).

James D. Catlin, a lawyer who recently represented Assange, said the sex assault investigation into the WikiLeaks founder is based on claims he didn't use condoms during sex with two Swedish women.

Swedish prosecutors told AOL News last week that Assange was not wanted for rape as has been reported, but for something called "sex by surprise" or "unexpected sex."

One accuser, Anna Ardin, may have "ties to the US-financed anti-Castro and anti-communist groups," according to Israel Shamir and Paul Bennett, writing for CounterPunch.

While in Cuba, Ardin worked with the Las damas de blanco (the Ladies in White), a feminist anti-Castro group.

Professor Michael Seltzer pointed out that the group is led by Carlos Alberto Montaner who is reportedly connected to the CIA.

Shamir and Bennett also describe Ardin as a "leftist" who "published her anti-Castro diatribes (see here and here) in the Swedish-language publication Revista de Asignaturas Cubanas put out by Misceláneas de Cuba."

Shamir and Bennett noted that Las damas de blanco is partially funded by the US government and also counts Luis Posada Carriles as a supporter.

A declassified 1976 document (.pdf) revealed Posada to be a CIA agent. He has been convicted of terrorist attacks that killed hundreds of people.

Ardin is "a gender equity officer at Uppsula University – who chose to associate with a US funded group openly supported by a convicted terrorist and mass murderer," FireDogLake's Kirk James Murphy observed.

In August, Assange told Al-Jazeera that the accusations were "clearly a smear campaign."

"We have been warned that, for example, the Pentagon is planning on using dirty tricks to destroy our work," Assange told the Swedish daily newspaper Aftonbladet.

The WikiLeaks founder said he was told to be careful of "sex traps." Had Assange fallen for one of those traps? "Maybe. Maybe not," he said.

Catlin observed that both Ardin and Sofia Wilén, the second accuser, sent SMS messages and tweets boasting of their conquests following the alleged "rapes."

"In the case of Ardin it is clear that she has thrown a party in Assange's honour at her flat after the 'crime' and tweeted to her followers that she is with the 'the world’s coolest smartest people, it’s amazing!'" he wrote.

"The exact content of Wilén’s mobile phone texts is not yet known but their bragging and exculpatory character has been confirmed by Swedish prosecutors. Niether Wilén’s nor Ardin’s texts complain of rape," Catlin said.

Ardin has also published a seven step guide on how to get revenge on cheating boyfriends.

When the charges were first leveled in August, Gawker raised doubts that Ardin was working for the CIA.

"If anything, Ardin's outing tends to undercut Assange's conspiracy theory that one of his accusers is a major figure on Sweden's left fringe, freewheelingly indiscreet on her personal blog and, until her charges, an enthusiastic promoter of Assange's visit to the country," Gawker wrote.

After Interpol issued a digital "wanted" poster for Assange on Monday morning, an unnamed Scotland Yard source reportedly told Press Association it had been given the documents needed for the arrest. Police would not comment on the report publicly.

Several British news outlets speculated that Assange could be arrested as early as Tuesday.

On Monday evening, Mark Stephens, Assange's London lawyer, was negotiating with British authorities over an arrest warrant they'd received from their Swedish counterparts. Assange has vowed to fight extradition.
http://www.rawstory.com/rs/2010/12/assange-rape-accuser-cia-ties/

  dinsdag 7 december 2010 @ 23:38:40 #194
326628 Pietje28
Het is zo simpel allemaal...
pi_89659029
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:34 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Zoals Enron?
[ afbeelding ]
Total?
[ afbeelding ]
Meneer Madoff?
[ afbeelding ]

[..]

De bevolking is gebaat bij politici die hen vreest..
Dat zijn inderdaad enkele hoge mannen maar of het de absolute top is, geen idee.
Ik denk dat die zichzelf altijd wel buiten schot weten te houden.
Denk ook niet dat die zo zeer in de media zullen komen maar zichzelf liever op de achtergrond houden.

Maar ik geloof echt niet dat er voor de normale burger positieve dingen zullen komen uit het bekend maken al die info tot nu toe.
Het enige wat ze naar mijn idee bereiken is het in gevaar brengen van bronnen in Irak/Afghanistan (lekker lullig) en evt het op ideeen brengen van terroristen (o ja en amerikaanse diplomaten in verlegenheid brengen).
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:41:27 #195
172669 Papierversnipperaar
Cafeïne is ook maar een drug.
pi_89659170
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:36 schreef Codiac het volgende:

[..]

Aanmaken en meteen verwijderen?

Whehehe dat ga ik doen. 8-)
Free Assange! Hack the Planet
[b]Op dinsdag 6 januari 2009 19:59 schreef Papierversnipperaar het volgende:[/b]
De gevolgen van de argumenten van de anti-rook maffia
  Moderator dinsdag 7 december 2010 @ 23:42:34 #196
54278 crew  Tijger_m
42
pi_89659210
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:15 schreef Pietverdriet het volgende:

Des te meer reden om alle informatie te willen hebben en niet slechts van een kant. Wat jij echter roept is dat je gelukkig moet zijn met wat de leiders vertellen wat er aan de hand is en niet na te haken.
Alsof democratieen geen controle mechanismes hebben in de vorm van parlementen en wetgeving, godallemachtig, wat een triest simplisme. :'(
"The enemy isn't men, or women, it's bloody stupid people and no one has the right to be stupid." - Sir Terry Pratchett.
pi_89659211
Ik begrijp pietje28 punt wel hoor. Alleen ik prefereer minder stabiliteit (hoewel ik sterk betwijfel of dat een gevolg zal zijn) makkelijk boven in het donker gehouden worden door politici over iets waar ze wel onze morele en financiele steun voor verwachten.
Conscience do cost.
pi_89659218
quote:
Als dit toch echt waar blijk te zijn dan is het hek echt van de dam. Bij deze vertrouw ik dan ook nooit meer een overheidsinstantie of iets wat ook maar in de buurt komt.
  dinsdag 7 december 2010 @ 23:45:46 #199
260098 Codiac
Back in business
pi_89659369
quote:
7s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:41 schreef Papierversnipperaar het volgende:

[..]

Whehehe dat ga ik doen. 8-)
Just for the hell off it
pi_89659490
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 23:36 schreef Codiac het volgende:

[..]

Aanmaken en meteen verwijderen?

Heb overigens zelf wel mijn PayPal kunnen opzeggen incl. comment
Heb net ook opgezegd, inclusief comment :D
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')