quote:
Verschillen we over van mening.
de PPV was natuurlijk WM26. Main event was Shawn Michaels - Undertaker. Een herhaling van het jaar ervoor met dezelfde uitslag. Shawn Michaels is gestopt (al was hij half kreupel, het was DE performer) De match was goed, maar als creative van WWE, mag je wel met iets beters komen op de belangrijkste PPV van het jaar. undertaker gaat van blessure naar blessure.
Jericho is weg (zal wel surprise entrant zijn bij de rumble)
Orton face turn (slechte keuze) als heel is hij velen malen geloofwaardiger
Punk niet goed gebruikt met zijn kneuzen SES, de man verdient beter, en zal dat waarschijnlijk ik 2011 wel krijgen (winnen van de Rumble?)
Cena werd vrijwel het hele jaar als super Cena neergezet, net als alle voorgaande jaren.
Zelfde geldt voor triple H, pas wanneer hij geblesseerd is, is hij bereid te jobben voor Sheamus. Als je Mc Mahon neukt, heb je toch extra krediet.
Edge die ik nog nooit zo slecht in vorm heb gezien, en nog als face ook. Hij komt nonchelant over in de ring, en lijkt lang niet zo gemotiveert als voor zijn blessure.
Positieve dingen van 2010: the mizz, kane die goed word neergezet, en alberto del rio. Het vertrek van Batista, de blessure van Cena. De terugkomst van Bret Hart, en verzoening met HBK. Maar dat was meer de historie erachter.
Al met al, te weinig echt mooie matches, fight of the year mijn inziens taker vs HBK, maar dat was vorig jaar ook.
TNA daarentegen, heb ik vele mooie matches gezien, zowiezo alleen al het 3 luik van MCMG en Beer money inc.