abonnement Unibet Coolblue
  Redactie Games maandag 10 januari 2011 @ 16:34:18 #226
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_91119839
quote:
7s.gif Op maandag 10 januari 2011 16:32 schreef Hoogstaande het volgende:

[..]

Sowieso een worstelpartij met een voetbalpartij vergelijken slaat nergens op, noch zijn rode kaarten spectaculair in een voetbalwedstrijd :)

Noem dan de vergelijking dat bij iedere corner, iedere speler een omhaal probeert te maken, dat had een beter punt neergezet :)
Je snapt mijn punt dus ik ben tevree, ga niet uren nadenken over domme vergelijkingen.
.....Kennedy
  maandag 10 januari 2011 @ 17:15:32 #227
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_91121920
Enige dat ik effe kwijt wil: Kofi :r
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
  maandag 10 januari 2011 @ 17:26:21 #228
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91122416
De een houdt van wat meer bloed en extreem, de ander niet.Goede discussie
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  Redactie Games maandag 10 januari 2011 @ 17:40:04 #229
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_91123031
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:26 schreef Cantona_No.7 het volgende:
De een houdt van wat meer bloed en extreem, de ander niet.Goede discussie
Gelukkig ben jij er.
.....Kennedy
  maandag 10 januari 2011 @ 17:41:32 #230
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91123096
quote:
14s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:40 schreef Wessiej het volgende:

[..]

Gelukkig ben jij er.
Keb toch gelijk?De een vind het leuk, de ander niet.Wat kan je er meer over zeggen dan?
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
pi_91127082
Het topic leeft dan weer wel :)
  maandag 10 januari 2011 @ 19:10:38 #232
153201 Tazmaniac
Mixed Martial Arts
pi_91127154
quote:
1s.gif Op zondag 9 januari 2011 22:43 schreef The-Brahma-Bull het volgende:
Wat is er met Angelina Taz? :o
Angelina van Jersey Shore zijn ze mee in negotiation :')

Genesis was maf!! :o
Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
pi_91134419
Oh zo, ken Jersey Shore niet :+

Dacht Angelina Love.
pi_91138737
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 15:45 schreef kidkash19 het volgende:

Vreemd, ik vond 2010 toch echt 1 vd sterkere jaren in de afgelopen 5 a 6 jaar
Verschillen we over van mening.
de PPV was natuurlijk WM26. Main event was Shawn Michaels - Undertaker. Een herhaling van het jaar ervoor met dezelfde uitslag. Shawn Michaels is gestopt (al was hij half kreupel, het was DE performer) De match was goed, maar als creative van WWE, mag je wel met iets beters komen op de belangrijkste PPV van het jaar. undertaker gaat van blessure naar blessure.
Jericho is weg (zal wel surprise entrant zijn bij de rumble)
Orton face turn (slechte keuze) als heel is hij velen malen geloofwaardiger
Punk niet goed gebruikt met zijn kneuzen SES, de man verdient beter, en zal dat waarschijnlijk ik 2011 wel krijgen (winnen van de Rumble?)
Cena werd vrijwel het hele jaar als super Cena neergezet, net als alle voorgaande jaren.
Zelfde geldt voor triple H, pas wanneer hij geblesseerd is, is hij bereid te jobben voor Sheamus. Als je Mc Mahon neukt, heb je toch extra krediet.
Edge die ik nog nooit zo slecht in vorm heb gezien, en nog als face ook. Hij komt nonchelant over in de ring, en lijkt lang niet zo gemotiveert als voor zijn blessure.

Positieve dingen van 2010: the mizz, kane die goed word neergezet, en alberto del rio. Het vertrek van Batista, de blessure van Cena. De terugkomst van Bret Hart, en verzoening met HBK. Maar dat was meer de historie erachter.

Al met al, te weinig echt mooie matches, fight of the year mijn inziens taker vs HBK, maar dat was vorig jaar ook.

TNA daarentegen, heb ik vele mooie matches gezien, zowiezo alleen al het 3 luik van MCMG en Beer money inc.
pi_91143882
Blockbuster Hall Of Fame first inductee announcement bij Raw vanavond.

Geruchten gaan al een tijdje dat het
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is :o
  dinsdag 11 januari 2011 @ 01:49:10 #236
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91147397
Dat gaan de WWE fanbois niet leuk vinden
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  dinsdag 11 januari 2011 @ 07:28:39 #237
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91149297
:')
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  Redactie Games dinsdag 11 januari 2011 @ 07:30:52 #238
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_91149321
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 07:28 schreef Cantona_No.7 het volgende:
:')
Aha
.....Kennedy
  dinsdag 11 januari 2011 @ 07:38:42 #239
148749 Cantona_No.7
Numquam Moribimur
pi_91149387
Stil kakkie
GREEN AND GOLD TILL THE CLUB IS SOLD
LUHG
  dinsdag 11 januari 2011 @ 09:58:49 #240
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_91151757
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 22:25 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Verschillen we over van mening.
de PPV was natuurlijk WM26. Main event was Shawn Michaels - Undertaker. Een herhaling van het jaar ervoor met dezelfde uitslag. Shawn Michaels is gestopt (al was hij half kreupel, het was DE performer) De match was goed, maar als creative van WWE, mag je wel met iets beters komen op de belangrijkste PPV van het jaar. undertaker gaat van blessure naar blessure.
Jericho is weg (zal wel surprise entrant zijn bij de rumble)
Orton face turn (slechte keuze) als heel is hij velen malen geloofwaardiger
Punk niet goed gebruikt met zijn kneuzen SES, de man verdient beter, en zal dat waarschijnlijk ik 2011 wel krijgen (winnen van de Rumble?)
Cena werd vrijwel het hele jaar als super Cena neergezet, net als alle voorgaande jaren.
Zelfde geldt voor triple H, pas wanneer hij geblesseerd is, is hij bereid te jobben voor Sheamus. Als je Mc Mahon neukt, heb je toch extra krediet.
Edge die ik nog nooit zo slecht in vorm heb gezien, en nog als face ook. Hij komt nonchelant over in de ring, en lijkt lang niet zo gemotiveert als voor zijn blessure.

Positieve dingen van 2010: the mizz, kane die goed word neergezet, en alberto del rio. Het vertrek van Batista, de blessure van Cena. De terugkomst van Bret Hart, en verzoening met HBK. Maar dat was meer de historie erachter.

Al met al, te weinig echt mooie matches, fight of the year mijn inziens taker vs HBK, maar dat was vorig jaar ook.

TNA daarentegen, heb ik vele mooie matches gezien, zowiezo alleen al het 3 luik van MCMG en Beer money inc.
- Tsjonge jonge jonge ....selectief geheugen? Je vergeet gewoon de grootste angle in de afgelopen paar jaar met de Nexus die gewoon erg goed was/is en nog steeds loopt op dit moment
- Grappig en veelzeggend ook dat je een blessure van iemand een positief punt vind
- Ziggler zijn rise to stardom die dit jaar is ingezet
- Genoeg goede matches hoor, niet alleen op PPV. Ziggler vs Bryan was verschrikkelijk goed bv net als Ziggler vs Kaval. Summerslam: Nexus vs Cena en zn groep
- Orton zn face turn was iets wat natuurlijks gebeurde, daar moet je het publiek de schuld van geven die hem simpelweg gingen toejuichen.
- Triple H is er al sinds WM uit en daarvoor had hij ook weinig te doen, je punt is?
- De van korte duur zijnde geweldige Swagger Soaring Eagle :)

Maar goed, dat je de Nexus vergeet zegt eigenlijk ook al genoeg aangezien dat toch echt de grootste angle was in het worstelen het afgelopen jaar
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
  dinsdag 11 januari 2011 @ 12:43:36 #241
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_91157597
Oh Angle...you pilled up drug user you

Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_91166070
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 09:58 schreef kidkash19 het volgende:

[..]

- Tsjonge jonge jonge ....selectief geheugen? Je vergeet gewoon de grootste angle in de afgelopen paar jaar met de Nexus die gewoon erg goed was/is en nog steeds loopt op dit moment
- Grappig en veelzeggend ook dat je een blessure van iemand een positief punt vind
- Ziggler zijn rise to stardom die dit jaar is ingezet
- Genoeg goede matches hoor, niet alleen op PPV. Ziggler vs Bryan was verschrikkelijk goed bv net als Ziggler vs Kaval. Summerslam: Nexus vs Cena en zn groep
- Orton zn face turn was iets wat natuurlijks gebeurde, daar moet je het publiek de schuld van geven die hem simpelweg gingen toejuichen.
- Triple H is er al sinds WM uit en daarvoor had hij ook weinig te doen, je punt is?
- De van korte duur zijnde geweldige Swagger Soaring Eagle :)

Maar goed, dat je de Nexus vergeet zegt eigenlijk ook al genoeg aangezien dat toch echt de grootste angle was in het worstelen het afgelopen jaar
Selectief geheugen...misschien wel ja, sommige dingen wil je namelijk niet aan herinnert worden, of kunnen je niet voldoende boeien om het in je geheugen op te slaan. Vergeten...nee...noemenswaardig??? Nee...

Triple H vocht bij Extreme Rules zijn laatste match, tot dat moment domineerde hij Sheamus (een getalenteerde nieuwkomer) en weigerde big nose voor hem te jobben, pas nadat trips geblesseerd was, mocht Sheamus hem verslaan (na 5 kicks to the head ofzo) Alles omdat Triple H geen gezichtsverlies wou lijden.

Blessure van Cena vind ik zeker een goed punt, waarom? Omdat super Cena altijd in de main event moet staan, en zo verhindert andere talenten door te stromen. En als hij dan verliest, is het tegen een geheel team als Nexus. Cena word vrijwel altijd onoverwinnelijk neergezet, zelfde als triple H, en undertaker.

Waarom ik nexus niet noem, omdat het talent me daarvan tegenvalt. Punk gaat van SES naar Nexus, kortom ruilt de ene crab stable in voor de andere. Nexus is een stable met ongetalenteerde grijze muizen, en daar mag Punk nu proberen verandering in te brengen. Het zal nodig zijn, want anders zal het snel gedaan zijn met Nexus, een uitzondering daar gelaten. Nexus was even leuk, maar al snel werd duidelijk dat de wrestlers te kort schoten. Geen talent, en al helemaal geen uitstraling.
Jah grootste angle, maar het loopt met een sisser af, en over een jaar zie je niemand meer van Nexus, ja misschien barret.

Ik riep al een half jaar geleden dat Zigler het in zich had om een grote te worden, noemde hem zelfs de nieuwe Kurt Henning (Mr Perfect voor de wrestling dislecten) Het werd hier met een lach afgedaan, en hier werd Evan Bourne ver boven Zigler geplaatst. Nee, Zigler was een mid card wrestler, en heel misschien upper mid card. Maar niet meer dan dat. We zullen zien in 2011.
  dinsdag 11 januari 2011 @ 16:35:26 #243
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_91166770
Nexus ongetalenteerd _O-
Nee inderdaad, gasten zoals Barrett, Gabriel, Harris, Bryan kunnen er absoluut niks van, Sheffield was ook niet opgebouwd als monster in die tijd.

Man kom op, de worstelaars in Nexus schieten alles behalve te kort, ik ben zelfs van mening dat ze zich meer dan staande hebben gehouden en dat er genoeg uit is gekomen en ze nu een hele andere weg zijn ingeslagen ermee.

De Triple H haat zit diep he?

Nogmaals....een blessure van iemand een goed punt vinden vind ik moreel nogal veelzeggend maar goed dat ben ik
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
pi_91170444
Sheamus is toch juist door HHH gepushed en gedaan?
pi_91171224
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 16:35 schreef kidkash19 het volgende:
Nexus ongetalenteerd _O-
Nee inderdaad, gasten zoals Barrett, Gabriel, Harris, Bryan kunnen er absoluut niks van, Sheffield was ook niet opgebouwd als monster in die tijd.

Man kom op, de worstelaars in Nexus schieten alles behalve te kort, ik ben zelfs van mening dat ze zich meer dan staande hebben gehouden en dat er genoeg uit is gekomen en ze nu een hele andere weg zijn ingeslagen ermee.

De Triple H haat zit diep he?

Nogmaals....een blessure van iemand een goed punt vinden vind ik moreel nogal veelzeggend maar goed dat ben ik
Triple H haat zit diep? Nee hoor, het is een wrester wiens intensiteit ik juist waardeer, alleen de manier waarop hij koste wat het kost geen gezichtsverlies wil lijden kan ik moeilijk waarderen. Het ligt er net iets te dik bovenop. De goede man kan echt wel worstelen, maar als je ziet hoe vaak hij WHC of WWE champ is geweest, dan vind ik dat aan de hoge kant, maar als je de dochter van de baas paalt, krijg je schijnbaar meer voor elkaar.

Blessure is een goed punt, want op die manier verdwijnt er iemand uit de main event, die er mijn inziens al veel te lang in zit. Tuurlijk is het niet goed voor Cena, wel voor een hoop andere wrestlers. Maar dat zal van korte duur zijn, want zodra Cena terug is, zit hij gewoon weer in de main event.

Jij denkt dus echt dat de mannen die nu in Nexus zitten, je over pak em beet een jaar, in de main event ziet? De enige die er boven uit steken zijn Barret en Bryan. Bryan is al heel snel uit Nexus gegaan. Omdat hij de Nexus hype niet nodig heeft om zich te manifesteren. Bryan is een formidabele wrestler, maar die heeft zich juist ontwikkeld bij ROH. Sterker Nexus hield zijn ontwikkeling tegen. Waarom verbleken in de groep, als je kunt exelleren erbuiten...???
Geloof me nou maar, van vrijwel alle Nexus klanten, hoor of zie je over een jaar niks meer. Ik lach me rot om Tarver, Young en vooral Ottunga, 0,0 geloofwaardigheid, 0,0 mic skills, enz enz.
Maar ik zal er wel WEER langszitten...
  Redactie Games dinsdag 11 januari 2011 @ 18:22:59 #246
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_91171632
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:52 schreef wc-eend het volgende:
Sheamus is toch juist door HHH gepushed en gedaan?
Hij zal wel invloed hebben gehad ja, maar who knows. IK BEN GEEN BACKGROUND WORKER EEND, NEEN.
.....Kennedy
pi_91171932
Kan die gozer geen ban wegens bullshitten krijgen? :')
Op donderdag 12 maart 2009 22:55 schreef Adelante het volgende:
Welkom vader renwan ^O^
Uw zoon is een modeluser in KLB, waar velen een voorbeeld aan zouden moeten nemen.
pi_91171972
quote:
99s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 17:52 schreef wc-eend het volgende:
Sheamus is toch juist door HHH gepushed en gedaan?
Als je de rug inzeept van meneer Levesque, heb je wel een streepje voor ja...
  Redactie Games dinsdag 11 januari 2011 @ 18:32:28 #249
140137 Wessiej
A.F.C.A.
pi_91172015
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:31 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Als je de rug inzeept van meneer Levesque, heb je wel een streepje voor ja...
Heb je nog meer leuke feitjes?
.....Kennedy
  dinsdag 11 januari 2011 @ 18:38:26 #250
153887 kidkash19
Woo Woo Woo..you know it
pi_91172251
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 18:12 schreef magik7777 het volgende:

[..]

Triple H haat zit diep? Nee hoor, het is een wrester wiens intensiteit ik juist waardeer, alleen de manier waarop hij koste wat het kost geen gezichtsverlies wil lijden kan ik moeilijk waarderen. Het ligt er net iets te dik bovenop. De goede man kan echt wel worstelen, maar als je ziet hoe vaak hij WHC of WWE champ is geweest, dan vind ik dat aan de hoge kant, maar als je de dochter van de baas paalt, krijg je schijnbaar meer voor elkaar.

Blessure is een goed punt, want op die manier verdwijnt er iemand uit de main event, die er mijn inziens al veel te lang in zit. Tuurlijk is het niet goed voor Cena, wel voor een hoop andere wrestlers. Maar dat zal van korte duur zijn, want zodra Cena terug is, zit hij gewoon weer in de main event.

Jij denkt dus echt dat de mannen die nu in Nexus zitten, je over pak em beet een jaar, in de main event ziet? De enige die er boven uit steken zijn Barret en Bryan. Bryan is al heel snel uit Nexus gegaan. Omdat hij de Nexus hype niet nodig heeft om zich te manifesteren. Bryan is een formidabele wrestler, maar die heeft zich juist ontwikkeld bij ROH. Sterker Nexus hield zijn ontwikkeling tegen. Waarom verbleken in de groep, als je kunt exelleren erbuiten...???
Geloof me nou maar, van vrijwel alle Nexus klanten, hoor of zie je over een jaar niks meer. Ik lach me rot om Tarver, Young en vooral Ottunga, 0,0 geloofwaardigheid, 0,0 mic skills, enz enz.
Maar ik zal er wel WEER langszitten...
Tsja Flair zat ook op de dochter van de baas als je WHC reigns als argument gaat gebruiken, misschien was HHH wel de beste optie op dat soort momenten want jaha..... HHH kreeg wel reacties genoeg van het publiek

Zeg ik main event dan? Moet die hele groep van 7 worstelaars main event zijn? Ik zie Barrett en als outsider Gabriel inderdaad als main eventers ja, daarnaast zie ik een hoge midcard spot voor gasten als Harris en Sheffield en gewone goed gevestigde midcarders in Slater, Otunga (beste mic skills naast Barrett) en McGillicutty.
Elke stable heeft zn missers en zn hitters NOD, Evolution (allemaal hits eigenlijk), Horsemen etc etc
Om ze ongetalenteerd te noemen is echt absurd

Bryan is Nexus uitgegaan omdat hij de hype niet nodig had? laat me niet LACHEN! _O- Bryan was gewoon ontslagen door zn eigen domme fout, daarna werd hij een cultheld in de WWE. Als hij die stropdas niet had gebruikt had hij gewoon doorgegaan met Nexus hoor
Im a bad man....but i forgive myself
Luck is for losers
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')