abonnement Unibet Coolblue
pi_124005456
Techno/dikke acidhouse idd. Je zag sommige mensen ook wit wegtrekken of teleurgesteld naar de bar afdruipen toen ze in '07 in de HMH ff flink van beukestein gingen de tweede helft van hun optreden, met de wat oudere/obscuurdere tracks. Ik ging in ieder geval helemaal los daar :D
"Light thinks it travels faster than anything. It doesn't. For wherever light travels it finds darkness has got there first and is waiting for it."
pi_124005624
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:38 schreef Ener-G het volgende:
Techno/dikke acidhouse idd. Je zag sommige mensen ook wit wegtrekken of teleurgesteld naar de bar afdruipen toen ze in '07 in de HMH ff flink van beukestein gingen de tweede helft van hun optreden, met de wat oudere/obscuurdere tracks. Ik ging in ieder geval helemaal los daar :D
Dat concert was een aaneenschakeling van fucking awesomeness! Heb 't complete concert van Amsterdam wel ergens op video staan op m'n PC. De MP3 staat standaard op m'n iPod. Helaas is 't niet zulke goede kwaliteit als die van Bercy '07 maar het is nog wel te doen.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_124017112
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 13:21 schreef indiaantje89 het volgende:
Spelen ze vanavond nou op SXSW festival? Of is het nog steeds officieel niet bekend?
Twitteraars zeggen dat Bangalter gespot is op het vliegveld daar. Maarja, hij heeft best een "normaal" hoofd, dus ben benieuwd hoe dat de wereld in is gekomen. Zal vast een hoop hype zijn om weinig..
pi_124017362
quote:
1s.gif Op woensdag 13 maart 2013 19:17 schreef Blaxje het volgende:

[..]

Twitteraars zeggen dat Bangalter gespot is op het vliegveld daar. Maarja, hij heeft best een "normaal" hoofd, dus ben benieuwd hoe dat de wereld in is gekomen. Zal vast een hoop hype zijn om weinig..
Zo meteen gewoon live op het Vaticaan man ;) _O_
  donderdag 14 maart 2013 @ 00:09:49 #180
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_124035530
quote:
0s.gif Op woensdag 13 maart 2013 14:38 schreef Ener-G het volgende:
Techno/dikke acidhouse idd. Je zag sommige mensen ook wit wegtrekken of teleurgesteld naar de bar afdruipen toen ze in '07 in de HMH ff flink van beukestein gingen de tweede helft van hun optreden, met de wat oudere/obscuurdere tracks. Ik ging in ieder geval helemaal los daar :D
Hoop dat ze ooit nog eens naar de HMH komen, heb 2007 gemist helaas :(
pi_124035954
Vond deze topics in MyAT:

MUZ / Daft Punk World Tour
MUZ / Daft Punk World Tour (Deeltje 2)

Ik herriner me dat er een hoop gezeur was dat men de tickets te duur vond...
De ticketsale begon ergens eind maart 2007 en het was ergens in mei pas uitverkocht.
Misschien eens leuk om terug te lezen...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  donderdag 14 maart 2013 @ 10:01:02 #182
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_124040329
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 00:25 schreef CoExist het volgende:
Vond deze topics in MyAT:

MUZ / Daft Punk World Tour
MUZ / Daft Punk World Tour (Deeltje 2)

Ik herriner me dat er een hoop gezeur was dat men de tickets te duur vond...
De ticketsale begon ergens eind maart 2007 en het was ergens in mei pas uitverkocht.
Misschien eens leuk om terug te lezen...
In het tweede deel hebben ze het voornamelijk over het concert. Dat veel mensen bandjes gewend zijn, dat er dan nog wat 'te zien is'... Grappig hoe enorm het nu, 6 jaar later is. Je ziet DJs draaien waar mensen dolgraag naartoe willen, terwijl de show ervan 100x minder is dan Daft Punk. Nog steeds baal ik ontzettend dat ik er toen niet bij was, zeker omdat ik Alive 2007 helemaal grijs gedraaid heb...
pi_124042037
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:01 schreef Slickk het volgende:
Grappig hoe enorm het nu, 6 jaar later is. Je ziet DJs draaien waar mensen dolgraag naartoe willen, terwijl de show ervan 100x minder is dan Daft Punk. Nog steeds baal ik ontzettend dat ik er toen niet bij was, zeker omdat ik Alive 2007 helemaal grijs gedraaid heb...
Zeker waar. Zou er echt flink wat geld voor neerleggen om ze live te zien. Het liefst nog in Frankrijk ofzo :Y
pi_124045601
Mja, Bercy in Parijs heb ik toen gemist omdat ik vroeg op vakantie was. Best jammer want het is wel tof om Daft Punk in hun hometown te zien spelen natuurlijk. Met als bonus dat het concert retail is verschenen op CD.

Qua setlists verschillen de shows niet echt trouwens.

Daft Punk Setlist at Palais Omnisports de Paris-Bercy, Paris, France @ 14/06/2007
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Daft Punk Setlist at Heineken Music Hall, Amsterdam, Netherlands @ 04/07/2007
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bron: Setlist.FM

Ik hoor het ook veelvuldig van vrienden/kennissen dat ze spijt hebben dat ze toen niet zijn mee gegaan naar de HMH. Argumenten als " te duur", " het is geen echt concert" "het kost me een vrije dag" heb ik toen veelvuldig gehoord. Niet beseffende dat Daft Punk misschien de komende 10 jaar niet meer toert...

Ik vond ergens op mijn hard disk nog een JPG van mijn eigen ticket.


[ Bericht 2% gewijzigd door CoExist op 14-03-2013 13:30:25 ]
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_124051295
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 10:01 schreef Slickk het volgende:

[..]
\Grappig hoe enorm het nu, 6 jaar later is. Je ziet DJs draaien waar mensen dolgraag naartoe willen, terwijl de show ervan 100x minder is dan Daft Punk.
Inderdaad, dat een veel mindere act zoals Swedish House Mafia tegenwoordig 3x de ziggodome vol speelt terwijl DP toen moeite had om de HMH te vullen snap ik nog steeds niet.
pi_124056369
Vind 't toch balen dat Daft Punk gister niets bekend heeft gemaakt over een nieuw album of tour. Ik had 8 jaar na het laatste studio album toch wel 'ns wat verwacht.

Het begint wat Dr. Dre achtige vormen aan te nemen. Die heeft in 12 jaar al niets meer uitgebracht en overspoelt de wereld alleen maar met zijn waardeloze plastic koptelefoons.
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_124061215
Mei 2013 volgens The Guardian.
pi_124061538
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:13 schreef Mint_Clansell het volgende:
Mei 2013 volgens The Guardian.
Mja, het AD had ook al een artikel geplaatst dat Daft Punk in Austin op hrt SXSW-festival zou spelen.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)verwacht-in-VS.dhtml

Terwijl ze eerder claimden dat ze op Coachella zouden staan.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)et-nieuw-album.dhtml
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
  donderdag 14 maart 2013 @ 20:58:13 #189
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_124063744
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 18:05 schreef CoExist het volgende:
Vind 't toch balen dat Daft Punk gister niets bekend heeft gemaakt over een nieuw album of tour. Ik had 8 jaar na het laatste studio album toch wel 'ns wat verwacht.

Het begint wat Dr. Dre achtige vormen aan te nemen. Die heeft in 12 jaar al niets meer uitgebracht en overspoelt de wereld alleen maar met zijn waardeloze plastic koptelefoons.
Nouja, dankzij die teaser en verschillende billboards met hetzelfde artwork denk ik toch wel dat dit jaar nog een nieuw album komt. Sowieso voor de zomer... Maar ze zullen pas touren in 2014 lijkt me, zomerfestivalseizoen is al te kort dag en anders is het wel heel verrassend opeens, wat niet gebruikelijk is.
pi_124064222
DP op Lowlands _O_
  donderdag 14 maart 2013 @ 21:16:22 #191
164283 Luco
Buongiorno!
pi_124064716
quote:
1s.gif Op donderdag 14 maart 2013 20:19 schreef CoExist het volgende:

[..]

Mja, het AD had ook al een artikel geplaatst dat Daft Punk in Austin op hrt SXSW-festival zou spelen.
http://www.ad.nl/ad/nl/56(...)verwacht-in-VS.dhtml

Wat een grap was dat :'). Podium werd opgebouwd voor die poster in Austin, is het een Dorito's tent.

Tijdje later is er ergens een neon driehoek op een scherm te zien, iedereen gaat weer gek en trekt links met Alive, is het weer een Dorito's stunt :D
Ma come piove bene su'gli <a href="http://www.youtube.com/watch?v=Tj9IIfOuYt0" rel="nofollow" target="_blank">impermeabili</a>
pi_124065871
quote:
0s.gif Op donderdag 14 maart 2013 21:16 schreef Luco het volgende:

[..]

Wat een grap was dat :'). Podium werd opgebouwd voor die poster in Austin, is het een Dorito's tent.

Tijdje later is er ergens een neon driehoek op een scherm te zien, iedereen gaat weer gek en trekt links met Alive, is het weer een Dorito's stunt :D
:D

Kwam ik tegen op het forum van The Daft Club. Daar word ook koortsachtig gespeculeerd en zijn er door hoge verwachtingen erg veel teleurstellingen...
You Don't Stop Playing Because You Get Old. But You Could Get Old If You Stop Playing.
pi_124126533
Ik vind DP best een toffe band, maar dit is gewoon een luie en slechte remix:


Dit gewoon wat Rollin'& Scratchin' geluiden over het origineel heen plakken. :{w
pi_124130822
http://festileaks.com/fes(...)n-miami-tijdens-umf/

Ze flikken volgens mij precies het zelfde als op SXSW festival.
  zaterdag 16 maart 2013 @ 15:51:00 #195
209973 Slickk
Flügeldrinkprivéles
pi_124131373
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 15:30 schreef indiaantje89 het volgende:
http://festileaks.com/fes(...)n-miami-tijdens-umf/

Ze flikken volgens mij precies het zelfde als op SXSW festival.
Als ze ergens wel niet gaan optreden, is dat op UMF... Commerciële house is wat ze juist niet willen. Tuurlijk, geniale marketing die billboards, maar ik weet 99% zeker dat ze niet op UMF gaan staan. Ze hebben ook nooit op festivals opgetreden met hun Alive 2007 tour als ze het imago niet oké vonden (en deden dan liever een eigen show, los van een festival). Voor het geld hoeven ze het niet te doen in ieder geval, dat zit wel goed. Het hele idee van de robotpakken is ook altijd geweest dat ze de focus op de mysterie/muziek wilden leggen, niet op verheerlijking van de persoon erachter.

Ach, ik blijf de geruchten wel vermakelijk vinden. Enkel wat betalen voor een billboard en de menigte doet de rest van de marketing wel.

Deze zin ook echt:
quote:
Wel schijnen opvallend veel dj’s Daft Punk te draaien tijdens het Ultra Music Festival en onderstaande billboard verwelkomt de feestvierders in Miami in ieder geval hartelijk.
Dat doen ze al jaren. ;)
pi_124133439
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 12:46 schreef Mint_Clansell het volgende:
Ik vind DP best een toffe band, maar dit is gewoon een luie en slechte remix:


Dit gewoon wat Rollin'& Scratchin' geluiden over het origineel heen plakken. :{w
De enige slechte plaat die ze gemaakt hebben, deze had nooit uitgebracht mogen worden.
pi_124149695
quote:
0s.gif Op zaterdag 16 maart 2013 16:59 schreef JackHerrer het volgende:

[..]

De enige slechte plaat die ze gemaakt hebben, deze had nooit uitgebracht mogen worden.
Je zou denken dat het een (slechte) fan remix is, maar na enig onderzoek blijkt het echt een DP remix te zijn.

Maar ik vind DP sowieso niet zulke geweldige remixers, want hun remixes komen vrij lui en ongeinspireerd over. Die Life is Sweet remix van The Chemical Brothers bv. Leuk nummer hoor, maar ik hoor echt helemaal niets terug van het origineel. Het lijkt wel alsof ze alleen die 'check it' vocal sample uit het originele nummer op een nummer hebben geplakt dat de uiteindelijke tracklisting van Homework niet heeft gehaald. En die Mothership Reconnection remix bestaat uit één loop die 7 minuten lang wordt herhaald, met hier en daar een break.
pi_124159122
quote:
0s.gif Op zondag 17 maart 2013 00:10 schreef Mint_Clansell het volgende:

[..]

Je zou denken dat het een (slechte) fan remix is, maar na enig onderzoek blijkt het echt een DP remix te zijn.

Maar ik vind DP sowieso niet zulke geweldige remixers, want hun remixes komen vrij lui en ongeinspireerd over. Die Life is Sweet remix van The Chemical Brothers bv. Leuk nummer hoor, maar ik hoor echt helemaal niets terug van het origineel. Het lijkt wel alsof ze alleen die 'check it' vocal sample uit het originele nummer op een nummer hebben geplakt dat de uiteindelijke tracklisting van Homework niet heeft gehaald. En die Mothership Reconnection remix bestaat uit één loon die 7 minuten lang wordt herhaald, met hier en daar een break.
Daar ben ik het niet mee eens, ik vind zowel de remix van Forget About the World en de remix van Ian Pooley's Chord memory ijzersterk. Daarnaast zou je ook kunnen zeggen dat het remixen van nummers verwant is aan het gebruiken en verwerken van samples en daar zijn ze de onovertroffen meesters in.
pi_124181106
  zondag 17 maart 2013 @ 21:20:15 #200
198540 BoerBert
Bij wijze van spreken
pi_124181163
Track 3 wordt gewoon Too Long (part 2).
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')