pi_89519707
Wat is een formule 1 hotel precies? Je kan er vaak goedkoop overnachten zie ik. Maar ik vind weinig info over deze hotelketen. Iemand ervaring met F1, is het wat of is het bocht?
pi_89519855
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
  zaterdag 4 december 2010 @ 16:03:36 #3
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_89519869
Het is een echt slapen en wegwezen concept. Heel erg minimaal en basic, maar wel prima in orde.
♥ Rozen zijn rood ♥
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❦Kristel, ik hou van jou! ❦
pi_89519997
restaurantje, eenvoudig, zal er wel niet bij zitten?
pi_89520132
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 16:07 schreef akadoenka het volgende:
restaurantje, eenvoudig, zal er wel niet bij zitten?
nee zelfs onbiit is ver te zoeken vaak!
meestal ook niet prober engeen service
It takes years to built trust,
And a few seconds to destroy it...
  zaterdag 4 december 2010 @ 16:14:38 #6
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_89520286
Er is wel een onbeperkt ontbijtbuffet, maar daarvoor moet je los betalen (zit niet bij de kamerprijs). Kost een paar euro per persoon
♥ Rozen zijn rood ♥
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❦Kristel, ik hou van jou! ❦
pi_89524549
Ik gebruik ze vrij veel als ik aan het fietsen ben. Goedkoop en genoeg luxe voor mij (eigenlijk nog teveel). Het nadeel is wel dat ze vaak helemaal aan de rand van de stad op een industrieterrein liggen. 's Avonds nog ff de stad in gaat niet lukken zonder vervoer.
pi_89526021
Iemand bekend met zaandam?
Ik heb daar binnenkort een zakelijke afspraak. Voor mij is zaandaam 2.5 uur reizen.
Ik ben aan het dubben wat te te doen. Goedkoop hotelletje zoeken in zaandam, of 3 uur reizen / hele middag lullen met zakenpartner en dan weer terug.
Maar hoever ligt amsterdam er vandaan?
pi_89526787
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 19:01 schreef akadoenka het volgende:
Iemand bekend met zaandam?
Ik heb daar binnenkort een zakelijke afspraak. Voor mij is zaandaam 2.5 uur reizen.
Ik ben aan het dubben wat te te doen. Goedkoop hotelletje zoeken in zaandam, of 3 uur reizen / hele middag lullen met zakenpartner en dan weer terug.
Maar hoever ligt amsterdam er vandaan?
A'dam is goed te doen vanuit zaandam, in de spits wel de gebruikelijke files voor de beide tunnels. OV richting A'dam is prima.
You can't convince a believer of anything; for their belief is not based on evidence, it's based on a deep seated need to believe
C. Sagan
pi_89529319
F1-hotels zijn prima, zolang je er niet teveel van verwacht. Er is bijvoorbeeld geen bemande receptie. De kamers bestaan uit een twijfelaar met een los bed erboven, een wasbak en een tafeltje met een tv. Meer niet. Het is klein, maar prima te doen. Toiletten en douches zijn op de gang. Ontbijt kost een paar euro extra, volgens mij 2,90. Je moet hierbij een mini-ontbijtbuffet verwachten met dingen als koffie, thee, jus d'orange, melk boterhammen, bolletjes, kuipjes beleg, yoghurtjes en bestek. Niet erg uitgebreid. De laatste keer dat ik in een F1-hotel was was dit een buffet van 1,5 bij 1 meter, maar dan in lagen boven elkaar.

F1-hotels zijn erg economy en basic, maar om alleen te overnachten en om te ontbijten is het prima. Zeker vanwege de prijzen, voor 30 euro hoef je in West-Europa niet meer te verwachten!

Als je de keuze hebt, kan je ook kiezen voor een Etap-hotel. Dit is ook een Accor-keten. Alles is iets groter en ruimer dan F1. Je hebt hier ook een toilet en douche op je kamer, bemande receptie, veel ruimer ontbijtbuffet, etc. Het kost (vanzelfsprekend) ietsjes meer.

Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')