Er bestaan ook externe accus/battery-packs als het echt zo'n crisis is om enkele uren zonder iphone te moeten zitten.quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:22 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
Misschien houdt een Iphone het niet uit op een acculading en heb je tussentijds opladen nodig voor je aan de overkant bent
Dan heb ik de feiten toch gewoon op een rij? AMS-DUS wordt en blijft gevlogen worden door een Fokker. Het ging toch over die route en niet over de route AMS-BRU en TRD?quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je perse de betweter wil uithangen moet je wel je feiten op een rij hebben... Om maar twee voorbeelden te noemen: Op AMS-TRD en AMS-BRU is een Fokker 70/100 vervangen door de Embraer, beide routes die ik regelmatig vlieg. Maargoed, kan zijn dat DUS niet op de prioriteitenlijst staat voor vervanging.
Is verder ook niet echt belangrijk voor dit topic.
Via de Air Astana-site zie ik een verlate vlucht aankomen vanmorgen vanuit Almaty, terwijl de vertrekkende vlucht naar Amsterdam ook vertraagd was. Alle andere (gelukkig niet veel) vliegen op tijd. Blijkbaar komt de vlucht dan dus vanuit Almaty, naar Atyrau voordat ie naar AMS vertrekt.quote:Op vrijdag 10 december 2010 13:40 schreef Its-Jojo-4you het volgende:
http://data.flight24.com/flights/kc903/
probeer deze site eens
of de timetable van Air Astana
Boston is met een A330. Grootste gedeelte van de DL vluchten is ook met de Airbus, rest 767.quote:Op vrijdag 10 december 2010 12:46 schreef EddyAlbena het volgende:
Volgens mij vliegt DL met 767's op AMS en die hebben geen powerpoints.
geen enkel probleem! Geef je FB nummer af bij inchecken of claim de miles achteraf via internet.quote:Op zondag 12 december 2010 04:36 schreef EddyAlbena het volgende:
O inderdaad ja, hm was in de war met een andere route dan volgens mij.
Als je een vlucht al hebt geboekt, en je meldt je na de boeking aan voor Flying Blue, kun je deze miles dan nog wel mee laten tellen (uiteraard als de vlucht nog niet geweest is)?
Ah mooi, bedankt!quote:Op zondag 12 december 2010 06:37 schreef Essebes het volgende:
[..]
geen enkel probleem! Geef je FB nummer af bij inchecken of claim de miles achteraf via internet.
Ook al is het niet belangrijk, toch even aan aanvulling. De eerste 10 E190's zijn gekocht als vervanging voor de F50, daarna zijn er nog 7 gekocht ter vervanging van de F100. Dat houdt, in dit geval, in vervanging in de zin van om tot een (ongeveer) gelijk aantal vliegtuigen te komen (een x aantal F50's plus een x aantal F100's eruit, een Y aantal E190's erbij).quote:Op vrijdag 10 december 2010 10:15 schreef Fogel het volgende:
[..]
Als je perse de betweter wil uithangen moet je wel je feiten op een rij hebben... Om maar twee voorbeelden te noemen: Op AMS-TRD en AMS-BRU is een Fokker 70/100 vervangen door de Embraer, beide routes die ik regelmatig vlieg. Maargoed, kan zijn dat DUS niet op de prioriteitenlijst staat voor vervanging.
Is verder ook niet echt belangrijk voor dit topic.
wachten of lezen of een psp oidquote:Op donderdag 9 december 2010 20:26 schreef koekii het volgende:
[..]
Dat is trouwens een hele goede vraag van Nienke__
Waarmee houden jullie jezelf bezig als je een hele lang vlucht hebt?
Normaalgesproken duren mijn vlucht maximaal 5 uurtjes en ik neem ze vooral 's nachts zodat ik me niet ga vervelen en dat ik even kan slapen ofzo. Maar wat doen jullie nou als je overdag een vlucht hebt van 8 uurtjes of 10 uurtjes?
naar fox bellen?quote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef belegingnewbie het volgende:
Hoi
Ik vlieg volgende week vrijdag naar Maleisië.
Op de papieren die ik van fox heb gekregen staat tot mijn schrik de laatste letter van me achternaam er niet op.(= geen toegang tot de vlucht), ik twijfel er zeer aan of ik mijn gegevens verkeerd heb opgegeven.(gegevens +paspoortnummer moet je via de website van fox invullen/bevestigen).
Weet iemand hoe coulant fox / Maleisië airlines hier mee is?
Als het een dusdanige kleine wijziging is zal ene Malaysia Airlines of de reisorganisatie er geen probleem mee hebben.quote:Op woensdag 15 december 2010 19:11 schreef belegingnewbie het volgende:
Hoi
Ik vlieg volgende week vrijdag naar Maleisië.
Op de papieren die ik van fox heb gekregen staat tot mijn schrik de laatste letter van me achternaam er niet op.(= geen toegang tot de vlucht), ik twijfel er zeer aan of ik mijn gegevens verkeerd heb opgegeven.(gegevens +paspoortnummer moet je via de website van fox invullen/bevestigen).
Weet iemand hoe coulant fox / Maleisië airlines hier mee is?
Ik deel je twijfels. Ik ben ook een keer overgestapt op Terminal 5 en ik vond het erg lang duren. Eerlijk gezegd heb ik toen niet op de klok gekeken, maar om te beginnen werden we al met een bus opgepikt bij het aankomende toestel.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:10 schreef Rucebo het volgende:
Is een uur overstaptijd op London Heatrow voldoende?
Als het zo wordt aangeboden, zou ik er ok mee zijn. Het kan even duren, maar je wordt meestal goed geholpen. Het is een terminal voor enkel BA, dus ze communiceren vrij goed en houden je vlucht wel even tegen als je net iets te laat bent.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:10 schreef Rucebo het volgende:
Kort vraagje:
Is een uur overstaptijd op London Heatrow voldoende? Bij aankomst op dezelfde terminal (terminal 5). Ik heb als alternatief 2.5 uur overstap tijd, maar liever dat dan enorm moeten stressen om een vlucht te halen.
Vorige keer duurde het voor mijn gevoel wel even voordat ik door alle controles heen was. De vlucht wordt trouwens zo aangeboden door British Airways.
En dan nog, als het alternatief is dat je ook 2,5 uur kan wachten, weet je dat je indien je de overstap van 1 uur niet haalt niet al te lang hoef te wachten op alternatief vervoer verder.quote:Op donderdag 16 december 2010 17:21 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Als het zo wordt aangeboden, zou ik er ok mee zijn. Het kan even duren, maar je wordt meestal goed geholpen. Het is een terminal voor enkel BA, dus ze communiceren vrij goed en houden je vlucht wel even tegen als je net iets te laat bent.
Tenzij het verschil tussen 1 of 2.5 uur komt door een eerdere eerste vlucht te nemenquote:Op donderdag 16 december 2010 18:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dan nog, als het alternatief is dat je ook 2,5 uur kan wachten, weet je dat je indien je de overstap van 1 uur niet haalt niet al te lang hoef te wachten op alternatief vervoer verder.
Goed punt... ik kan vanaf hier maar uit twee "feeder" vluchten per dag kiezen, vandaar dat ik niet aan die optie dachtquote:Op donderdag 16 december 2010 18:20 schreef Drive-r het volgende:
[..]
Tenzij het verschil tussen 1 of 2.5 uur komt door een eerdere eerste vlucht te nemen
Hoewel niet meer van toepassing voor de vraagsteller, betekent het niet automatisch dat je als je je aansluiting mist je op de eerstvolgende vlucht wordt gezet, als je buiten je schuld om je aansluiting mist heeft de maatschappij nog wel de vervoersplicht, maar beperkt dit zich tot de eerste vlucht waarop plaats is.quote:Op donderdag 16 december 2010 18:14 schreef Fogel het volgende:
[..]
En dan nog, als het alternatief is dat je ook 2,5 uur kan wachten, weet je dat je indien je de overstap van 1 uur niet haalt niet al te lang hoef te wachten op alternatief vervoer verder.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |