abonnement Unibet Coolblue
pi_89448531
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 17:25 schreef Lord_Vetinari het volgende:
Ik zie in dit topic iets geroepen worden over een vervoer-topic, maar dat topic kan ik niet vinden. Is dat er wel of niet?
Was er niet. :D Maar nu wel! *O*

Inmiddels stroomt het forum vol met topics waarin zeer diverse zaken worden aangebonden. Praktisch probleem: hoe krijgen we aanbod A naar vrager B? Dus, op veler verzoek, een topic waarin alle lieve fokkers die hebben aangeboden om postbode te zijn zich kunnen melden.

Zet je username, woonplaats, kofferbakruimte, de periode dat je beschikbaar bent, de afstand die je wil rijden en andere relevante zaken in dit topic. ^O^ Wie weet ben jij degene die geografisch ideaal geoutilleerd is voor die ene goede daad. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 2 december 2010 @ 21:10:37 #2
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_89448598
Help de fokker die postbode is en verzend het via TNT.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_89448965
quote:
14s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:10 schreef ikke043 het volgende:
Help de fokker die postbode is en verzend het via TNT.
Gaat lastig als het om een bankstel gaat he? ;)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 2 december 2010 @ 21:17:30 #4
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89449033
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:30 schreef CoolGuy het volgende:

[..]

Is het trouwens hoe dan ook geen idee om een vervoerstopic te maken? Nu is mijn auto niet heel erg groot en heeft ook geen trekhaak, dus grote dingen kan ik niet vervoeren, maar die kerstpakketten is natuurlijk geen probleem. In mijn optiek zou het jammer zijn om daarmee te stoppen omdat het nou toevallig Kerst voorbij is, terwijl er misschien nog wel mensen zijn die ook graag een kerstpakket of iets dergelijks willen maar dan dus naast de spreekwoordelijke pot zouden pissen.

Daarnaast, als ik hier de topic lees, dan is er veel vraag naar vervoer voor grote en kleine spullen. Dus, misschien kan ik mijn aanbod uitbreiden, en het niet alleen over kerstpakketten laten gaan, maar ook over andere dingen die in de kofferbak passen die van eigenaar moeten wisselen.

Wat ik zeg, ik heb nog geen officieel vrij gekregen die week na Kerst, maar laat ik mijn aanbod dan vergroten van kerstpakketten naar 'alles wat in de kofferbak past'. Dan doe ik dat gewoon een dag.

Wellicht kun je dan een centraal topic maken qua vervoer? Kijk, nu moet iedereen al die topics lezen en dan staat er al dan niet in dat voorwerp A van plaats X naar Y moet. Iemand moet dat dan maar toevallig lezen en denken van 'oh dat kan ik wel doen'. Misschien is het mogelijk om een centraal topic te maken voor dingen die naar locatie X moeten, zodat mensen zich daar kunnen melden van 'oh dat doe ik wel' ?

Is dat een idee?
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:33 schreef Bart het volgende:

[..]

Ik vind het een uitstekend idee! Misschien is het handig om dan regio's te maken, en één centraal punt. Stel dat ik dus Noord-Holland ben, dan haal ik 's ochtends eerst alles op wat vanuit Noord-Holland verzonden wordt, breng dat naar Utrecht, alwaar alle andere bezorgers uit het land heengekomen zijn met de spullen uit hun regio's. Dan alles uitwisselen zodat je alles krijgt wat je moet bezorgen in jouw regio... Zodoende heb je minimale rijbewegingen en maximale efficiëntie :).
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 2 december 2010 @ 21:18:00 #5
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_89449069
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Gaat lastig als het om een bankstel gaat he? ;)
En in alle gevallen die wel onder de 30 kg zijn dan?
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  donderdag 2 december 2010 @ 21:19:19 #6
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89449140
Bezorggebied:



Datum/tijd:
In overleg is nagenoeg alles mogelijk. Avonden en weekenden hebben uiteraard de voorkeur.

Bagageruimte:
Honda Accord met trekhaak maar zonder aanhanger. Als ik de achterbank neerklap kan nagenoeg alles er wel in denk ik.

Bijzonderheden:
Indien noodzakelijk kan ik kleine dingen (draagbaar met de hand) misschien via een collega tot op Texel krijgen. Maar dat kan ik niet met zekerheid zeggen.

[ Bericht 80% gewijzigd door Bart op 02-12-2010 21:59:09 ]
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 2 december 2010 @ 21:19:55 #7
65252 Bart
Slecht voor de gezondheid
pi_89449178
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef ikke043 het volgende:

[..]

En in alle gevallen die wel onder de 30 kg zijn dan?
Dat hangt er vanaf hoeveel het is he? 30 pakketjes van 5 kilo is nog steeds heel veel geld.
I have the cape. I make the fucking Whoosh noise.
Op donderdag 12 juli 2012 19:56 schreef Lithia het volgende:
Ik durf hier niets over te zeggen. Bart is koning hier.
  donderdag 2 december 2010 @ 21:20:40 #8
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_89449238
quote:
99s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:19 schreef Bart het volgende:

[..]

Dat hangt er vanaf hoeveel het is he? 30 pakketjes van 5 kilo is nog steeds heel veel geld.
Levert wellicht wel 'n baan op. En das 'n fok!er die geen hulp nodig heeft ;)
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
pi_89449291
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef ikke043 het volgende:

[..]

En in alle gevallen die wel onder de 30 kg zijn dan?
In dit forum proberen we kosteloos mensen blij te maken die het moeilijk hebben. Zelfs portokosten kunnen voor hen een bezwaar zijn, dus vandaar dat we het op deze creatieve manier willen oplossen. Mocht je daar nog verder over willen discussiëren dan kun je terecht bij Feedback.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  donderdag 2 december 2010 @ 21:23:22 #10
247161 ikke043
Skippy, the rain won`t come !
pi_89449406
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:21 schreef Cat22 het volgende:

[..]

In dit forum proberen we kosteloos mensen blij te maken die het moeilijk hebben. Zelfs portokosten kunnen voor hen een bezwaar zijn, dus vandaar dat we het op deze creatieve manier willen oplossen. Mocht je daar nog verder over willen discussiëren dan kun je terecht bij Feedback.
Nee dit is net als F&F, ik moet er niet komen.
Don't know where to go
But I lock and load
Shoot that sky till the moon explode
Moon explode
  Boks-Chick donderdag 2 december 2010 @ 21:24:34 #11
118131 BrandX
BoksChick & CoffeeAddict
pi_89449477
Woonplaats: Den Haag

Wil vervoeren:
Van alles tussen Den Haag en de lijnen (=alle plaatsen er zo ongeveer tussen):
Amsterdam
Utrecht-Zeist (kom 1x per drie weken in Zeist)
Rotterdam

Kofferbakruimte:
Een nissan Almera met neerklapbare achterbank, dus kan redelijk wat kwijt :P

Periode:
Lastig, veel weekenden wel, en anders 's-avonds, ligt er een beetje aan. Komen we vast wel uit.

Bijzonderheden:
Ik heb een trekhaak maar geen aanhanger.

Ik kan een peugeot caddy lenen, maar dat is heeeel afhankelijk van het waar en wanneer.
lolwut
  donderdag 2 december 2010 @ 21:49:51 #12
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89450927
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:18 schreef ikke043 het volgende:

[..]

En in alle gevallen die wel onder de 30 kg zijn dan?
het gaat om de mensen die over het algemeen zelf niet de verzendkosten KUNNEN betalen. Dit kan gelden voor zowel gever als ontvanger. Of waar gewoon een heleboel voor verstuurd gaat worden..
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_89451469
Ik heb geen auto meer maar wel een ov-jaarabonnement en vanaf Amsterdam CS en stations in de omtrek kan ik naar alle stations in Nederland treinen (of v.v.) met handzame pakketjes of tassen. Alleen in het weekend, want ik werk gewoon door de week. Dus het liefste brengen en halen op een NS-station. Maar korte extra stukjes met tram/bus/metro zijn ook ok.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  vrijdag 3 december 2010 @ 00:09:19 #14
178193 Juicyhil
Bekende FOK!ker
pi_89458295
Ik kan met mijn stationwagen ook wel eea vervoeren. In Noord-Holland, Flevoland en wat van het westerlijke gedeelte van Utrecht.
Op dinsdag 9 augustus 2011 23:01 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
Ik hou zoveel van jou, ik doe alles voor je! O+
  vrijdag 3 december 2010 @ 00:34:25 #15
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_89459262
Ik bied mij aan voor Groningen (daar woon ik en een gedeelte van de familie in Hoogezand), Friesland (schoonfamilie woont in Harlingen) en Drenthe (daar wonen mijn ouders)
Ik heb een Opel Combo.
De ritjes worden bij voorkeur samengevoegd met mijn "verplichte" bezoekjes aan de familie ;)

Mijn vriend is doordeweeks regelmatig in 't Harde dus ik zal hem even peilen in hoeverre hij dingen vanuit die omgeving zou willen oppikken/afgeven..
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
  vrijdag 3 december 2010 @ 08:04:25 #16
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_89463424
quote:
19s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:24 schreef BrandX het volgende:

Ik kan een peugeot caddy lenen, maar dat is heeeel afhankelijk van het waar en wanneer.
:?

Wasda?
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  vrijdag 3 december 2010 @ 08:07:27 #17
66444 Lord_Vetinari
Si non confectus non reficiat
pi_89463451
Ik heb een Fiat Doblo Cargo, met trekhaak, een aanhanger (maar die is wat gammel dus die gebruik ik het liefst alleen in de directe omgeving) en moet zaterdag naar Rotterdam vanuit Oss, via knooppunten Deil en Gorinchem (A2, A15, A16). Evt zaken die vanuit hier naar plaatsen aan die route moeten, kunnen wel mee. De andere kant op uiteraard ook, maar vanwege de verplichting in R'dam wordt het afhalen in de stad zelf wat moeilijk. Onderweg (op de heenweg) oppikken is dan weer wel een optie :P
En morgen pleurt men in Wuhan
Nog een vleermuis in een pan
  vrijdag 3 december 2010 @ 08:30:17 #18
13804 MouseOver
Cabdriver from Hell
pi_89463681
ik kom veel in brabant, limburg, gelderland en zuid holland, al wisselt het nogal wanneer en waar. Auto is formaat Golf. PM maar als er iets in die hoek ligt. Wat betreft de tijden van afhalen/oppikken ben ik niet zo flexibel, het moet net te combineren met iets zijn.. maar wie weet komt het allemaal precies goed uit :)
Vampire Romance O+
  vrijdag 3 december 2010 @ 10:25:25 #19
245601 -gt-
gt10b_bo620 Stella
pi_89466145
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:04 schreef Lord_Vetinari het volgende:

[Ik kan een peugeot caddy lenen, maar dat is heeeel afhankelijk van het waar en wanneer...]

:?

Wasda?
een misbaksel :P

ontopic:
woonachtig Voorne Putten, werkzaam regio Nijmegen
auto: VW Golf *waarbij evt. een hanger achter kan die ook aanwezig is*
  Moderator vrijdag 3 december 2010 @ 22:10:17 #20
155227 crew  Guppy
dus
pi_89497384
Ik pendel elke dag met de trein tussen Arnhem en Utrecht, en kan dus op die lijn handzame pakketjes vervoeren. Of in ieder geval dingen die met goed fatsoen mee kunnen in de trein. Het is niet veel, maar wie weet kan het nodig zijn.

In Arnhem beschik ik over een autootje, maar dat is niet veel meer. Ritjes in de omgeving daar zijn wel te maken. Het gaat dan om een Golfje, zonder trekhaak.
[b]Op zaterdag 31 december 2011 16:16 schreef Socios het volgende:[/b] Kusje voor jou. :) :@ :*
  zaterdag 4 december 2010 @ 06:02:52 #21
202014 JJH
Knetter. O+
pi_89508627
Ja!

Ik had al eerder geroepen. Ik heb een Volvo 940 station, en daar past bijna alles in. Mocht het niet passen kan ik het dmv een trekhaak passend maken.

Ik wil wel rijden naar de Overijssel, Flevoland, onderste gedeelte van Drente en het bovenste gedeelte van Gelderland.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zaterdag 4 december 2010 @ 10:22:24 #22
52191 DABAMaster
Powered by /me
pi_89509829
Ik doe ook wel mee.

Woonachtig: Gouda/Nieuwerkerk aan den IJssel

Kofferbak: Chevrolet Aveo met neerklapbare achterbank

Wil vervoeren: JA :Y (oh, hier moest wat anders)
Tussen Rotterdam, Den Haag, Utrecht
Indien nodig: volgende week richting Antwerpen
Indien nodig: vandaag richting Amsterdam

Periode: roep maar, ben flexibel. Valt altijd wel ergens in te passen
  One tough cookie zaterdag 4 december 2010 @ 11:39:28 #23
169210 liesje1979
pi_89511366
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 10:22 schreef DABAMaster het volgende:
Ik doe ook wel mee.

Woonachtig: Gouda/Nieuwerkerk aan den IJssel

Kofferbak: Chevrolet Aveo met neerklapbare achterbank

Wil vervoeren: JA :Y (oh, hier moest wat anders)
Tussen Rotterdam, Den Haag, Utrecht
Indien nodig: volgende week richting Antwerpen
Indien nodig: vandaag richting Amsterdam

Periode: roep maar, ben flexibel. Valt altijd wel ergens in te passen
Misschien zou je eens in dit topic willen kijken. Er staat een pakket van mij bij nectarientje, maar de dag dat iemand het naar antwerpen wil brengen zijn wij beiden niet thuis. Volgens mij kwam de persoon die het wil gaan brengen uit Utrecht dus misschien is het handig als het alvast in Utrecht is? 'Simpele' gezelschapsspellen
  zaterdag 4 december 2010 @ 18:24:40 #24
183846 joepie91
Eentjes en nulletjes genoeg.
pi_89524821
Ik heb geen auto, maar voor de mensen die écht niet zelf kunnen vervoeren om welke reden dan ook...

Woonachtig: Dordrecht

Kofferbak: Geen, maar wel een fiets met een hele handige bagagedrager met een beugel en bindspinnen waardoor ik nog bijzonder veel en bijzonder grote dingen kan vervoeren.

Wil vervoeren:
Binnen Dordrecht, en als er echt geen ander vervoer geregeld kan worden ook Papendrecht en Zwijndrecht. Maar wel met de fiets, dus hou er rekening mee dat ik bijvoorbeeld WEL een kleine (gas)kachel of computer+monitor kan vervoeren, maar GEEN banken of andere dingen (zoals veel stoelen) die niet achterop een fiets vast te maken zijn. Ik heb wel zo'n leuke ouderwetse Kipling-beugel, en die is ideaal om dingen aan vast te maken.

Periode: Ik heb nooit een vaste planning (freelance werk enzo) dus in principe op welke tijd dan ook. Wel bij voorkeur in de middag, avond, of nacht (ergens tot 3 uur) aangezien ik dan meestal wakker ben :P

Ik verwacht niet dat het echt nodig gaat zijn, aangezien de meeste mensen dat zelf zullen kunnen vervoeren, maar just in case bied ik het toch maar aan :)
ChinaCheep: Goedkoop shoppen in China
Ook ik gebruik Bitcoin :3
Adres: 15kvR6gZTkRQCF9FU4vopbxTqQeDfeW47K
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zaterdag 4 december 2010 @ 20:47:08 #25
147316 crew  DJMO
#trut
pi_89529776
crosspost:
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 20:45 schreef Lottekoekkie het volgende:
Wat lief...

en ik zoek dus nog een hele aardige fokker voor Vampje die een nogal grote toet-toet of een busje heeft om een eettafel (180x90, poten los er bij), een fauteuil (die uit elkaar kan, zal wel moeten anders kan hij mijn trap niet af dus die sloop ik eigenhandig O-) en nog wat toestanden van net onder Rotterdam naar Vampje in Tilburg kan brengen. Onze auto's redden dat echtelewaar niet (qua kofferruimte dus)
Liefst dus vóór de kerst, zeker de tafel, die staat grandioos in de weg :'(
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')