abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 14 december 2010 @ 21:50:15 #251
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89936607
EY MANG hebben jullie die graaatiieesss version of die van 3 miljard euro ofzo?
pi_89936748
quote:
16s.gif Op dinsdag 14 december 2010 21:50 schreef RickoKun het volgende:
EY MANG hebben jullie die graaatiieesss version of die van 3 miljard euro ofzo?
JA!
pi_89936812
NTV, doe deze keer ook ban = ban en niet zoals de vorige keer, ja maar hij heeft er spijt van :)
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
  dinsdag 14 december 2010 @ 22:06:03 #254
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_89937512
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 18:49 schreef Drebbelman het volgende:
Toothless, je hebt mij ook een kopie van de vorige wereld beloofd. Ik zou hem graag wel nog ontvangen. Dank je wel.

(wil graag mijn dome waar ik menig dagdeel in heb zitten in single player afmaken)
Ik heb nog wel een oude versie voor je, weet dus niet hoe uptodate die is. Kan m wel even pm'en als ik thuis ben.
  dinsdag 14 december 2010 @ 23:38:34 #255
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_89942660
quote:
Op dinsdag 14 december 2010 21:52 schreef robuden het volgende:

[..]

JA!
:') ja wat? Kan ik deze gratis downen om t te checkOn?
pi_89942800
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:38 schreef RickoKun het volgende:

[..]

:') ja wat? Kan ik deze gratis downen om t te checkOn?
Nee Ricko, gewoon 10 euro lappen, omdat je het waard bent.
pi_89942876
Inderdaad, beter koop je hem nu, want over 6 dagen gaat ie in Beta en word het minimaal 15,-
  woensdag 15 december 2010 @ 00:12:33 #258
322946 Vred
Sssssssssssss.
pi_89944192
Niettevolgen, ik heb je een pm gestuurd. :)
pi_89944482
Ook van mij heb je PM, NietTeVolgen
das einzige erleuchtenden an religion ist ein brennende tempel bei nacht
pi_89944528
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 23:42 schreef Sok. het volgende:

[..]

Nee Ricko, gewoon 10 euro lappen, omdat je het waard bent.
En wel kopen voordat de beta start.
Anders moet je 15 euro betalen en dan krijg je niet alle toekomstige patches.
Op zondag 8 maart 2009 21:38 schreef Danny het volgende:
fuck de policy. posten die hap!
  woensdag 15 december 2010 @ 00:56:53 #261
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_89945387
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ook van mij heb je PM, NietTeVolgen
  woensdag 15 december 2010 @ 02:17:46 #262
285613 Verbodsbord
Verwijderd door Admin
pi_89946105
Beetje jammer hoe dit allemaal loopt, van twee kanten zeg maar. Ik ga geen kant kiezen. Speel sowieso vrij weinig de laatste tijd ;( Andere verplichtingen
pi_89946781
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 00:20 schreef AlchemistOfSorrows het volgende:
Ook van mij heb je PM, NietTeVolgen
pi_89949607
Server werkt echt goed. Top! ^O^
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_89952049
Server gaat morgenavond na 18:00 public :)
Er volgt nog een OP met informatie met de hoe en wat.

[ Bericht 3% gewijzigd door NietTeVolgen op 15-12-2010 12:11:20 ]
pi_89952268
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:48 schreef NietTeVolgen het volgende:
Server gaat morgenavond na 18:00 public :)
Er volgt nog een OP met informatie met de hoe en wat.
Heel goed, kunnen we eindelijk dat kinderachtige gedoe achter ons laten. Wat mij betreft kan Toothless een eind optiefen, denkende dat hij het alleenrecht heeft op bouwwerken waar anderen uren aan tijd in hebben gestopt, walgelijk.
pi_89952576
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:53 schreef HyperViper het volgende:

[..]

Heel goed, kunnen we eindelijk dat kinderachtige gedoe achter ons laten. Wat mij betreft kan Toothless een eind optiefen, denkende dat hij het alleenrecht heeft op bouwwerken waar anderen uren aan tijd in hebben gestopt, walgelijk.
Het is allemaal zo makkelijk he.
Een grote mond geven en dan nog verwachten dat ik aan jou wat overdraag?

Wat een fantasiewereld.
pi_89952650
Ik zal om de week de map ter download aanbieden,

Wat een fantasiewereld.
pi_89952745
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:02 schreef Toothless het volgende:

[..]

Het is allemaal zo makkelijk he.
Een grote mond geven en dan nog verwachten dat ik aan jou wat overdraag?

Wat een fantasiewereld.
Ik heb geen behoefte aan die map en heb ook nooit een afspraak met jou gemaakt, 2 andere users daarentegen wel, zij hebben meerdere keren netjes aan jou gevraagd of je de map kon sturen, hier stemde jij mee in. Ik vind je gewoon een ontiegelijke droeftoeter die wat mij betreft al genoeg negatieve invloed heeft gehad op de minecraft community op fok. Ik hoop dat je server snel leegloopt en je alleen verder kan spelen.
pi_89952838
Mijn eerste bouwsel is klaar op de nieuwe server. :)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 15 december 2010 @ 13:12:59 #271
10213 Fe2O3
Ja das roest
pi_89954866
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:10 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn eerste bouwsel is klaar op de nieuwe server. :)
IP ? :)
Dum de dum
pi_89955077
quote:
14s.gif Op woensdag 15 december 2010 12:10 schreef drumstickNL het volgende:
Mijn eerste bouwsel is klaar op de nieuwe server. :)
Ik wil ook.
pi_89956160
Momenteel is er nog geen IP die ik mag doorgeven denk ik aangezien het allemaal getest moet worden en mijn bouwsel later weggaan.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_89956838
Jaa jaa }:| elitair geneuzel ;)
pi_89956920
Ik weet niet of NietTeVolgen nog online is anders kun je vast wel een IP van hem krijgen.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_89957088
Kan die niet vanavond al online? :%
pi_89957367
Paar pics van de server en wat er vandaag is gemaakt.

Huisje van mij incl. tuin. :D

Een brug met een kluis in aanbouw aan het einde.

De eerste mijn. :D

Graanveld. ^O^

En dat was het voor vandaag. :)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_89958277
Iemand tips voor het maken van bruggen? Deze is niet zo mooi geworden.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_89958329
Van die bogen proberen te maken.
  Lieve Belg woensdag 15 december 2010 @ 14:41:20 #280
86282 Jump
[Belg.] Jump (de ~ (m.))
pi_89958332
Bekijk mijn brug eens dat nog ergens op die server moet staan :)
Op zondag 28 oktober 2007 01:07 schreef clumsy_clown het volgende:
Jump daarentegen, is wáy minder braaf en lief dan hij lijkt
          «shmoop|dingen» jawel, jij bent Superjump
pi_89958426
Hmm, niet genoeg smooth stone daarvoor, ik moet eerst rails maken want het lopen naar de plek waar ik aan het minen ben duurt al 5 minuten ofzo.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_89961529
-knip-

[ Bericht 60% gewijzigd door drumstickNL op 15-12-2010 16:22:15 ]
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_89962150
Ey... PM zei ik toch? Zo is het niet netjes naar anderen.
pi_89962486
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 16:15 schreef NietTeVolgen het volgende:
Ey... PM zei ik toch? Zo is het niet netjes naar anderen.
Je hebt een PM. :)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 15 december 2010 @ 19:04:41 #285
43649 Minisuisse
Dennis is lekker
pi_89969034
edit
U kent mij waarschijnlijk van de romans..
pi_89984226
Ik kijk ernaar uit om meer mensen op de server te zien. :)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_89984306

De server gaat 16 December rond de middaguren online,
Omdat we net beginnen werken we eerst met een whitelist,
sta je niet op deze whitelist kun je niet in de server komen.[/b]

Stuur mij een PM met je Fok! Username, en je Minecraft Username en ik voeg je toe aan de whitelist.
Zodra je op de whitelist staat ontvang je via PM het IP nummer en kun je beginnen!

ACTUALITEITEN:
Omdat we niet allemaal tegelijk op de server zitten is het handig het Fok! Forum te gebruiken om elkaar op de hoogte te houden. Als je begint met een groot project of je hebt een vraag of iets te melden of een toffe screenshot post het dan ook daar zodat de hele groep op de hoogte is van de laatste gebeurtenissen op de map. Let Op! Omdat er twee FOK! Servers draaien, zowel de 'toothless' server als de mijne, de 'Niettevolgen' server is het handig om te melden over welke server je het heb, ik stel voor om de servers te benoemen op het forum als Fok-T en Fok-N, misschien een beetje moeite maar helaas kunnen er niet twee topics aangemaakt worden.

BOUWEN OP DE MAP:
Veel regels wil ik je niet opleggen als het op het bouwen aankomt, dit is toch de essentie van minecraft. Als je grote bouwwerken wil gaan maken raad ik je aan een beetje afstand van het dorp te nemen. Zorg wel dat je bij al je creaties een bordje in de buurt zet, met daarop je minecraft naam. Logisch nadenken is eigenlijk de belangrijkste factor hierin, met een vleugje sociaal doen.

HET DORP:
Het dorp is de plek waar je voor het eerst spawned, met het plein met goud,grijze tegels.
In het grote gemeentehuis zullen binnenkort bordjes komen met mededelingen,
In de weggeefwinkel kun je gratis items en materiaal ophalen om je op weg te helpen,
wees hier aub een beetje zuinig mee, je bent niet de enige op de server uiteraard.

HUISJE IN HET DORP:
Rondom het plein staan diverse vakken, hier mag je een eigen huis/opslag/winkel maken.
Zijn er geen vakken meer vrij neem dan even contact op via PM of ingame (vememe).
Kwa bouwregels geld dat er zeer voorzichtig met lava en vuur word omgegaan.
Er zijn geen hoogte regels, maar probeer ervoor te zorgen dat je huis een beetje tussen de rest past, op een torenhoge flat zit niemand te wachten.

RANGEN:
Momenteel zijn er drie rangen,
Admin: Rode username.
Bouwgerechtigen: Groene username.
Geen bouwrechten, gasten: Witte username.
Titels spreken hopelijk voor zich, in de toekomst zullen er ook blauwe namen komen, voor Moderators.

START PAKKET:
Als je voor het eerst joined heb je natuurlijk geen spullen. We willen je al wel goed materiaal meegeven, om gereedschap te krijgen typ je /kit praxis , hierna zul je in je inventory een drietal tools vinden om te starten. Heb je meer nodig, loop dan even langs de weggeefwinkel in het dorp.

HEALTH:
Momenteel werken we met health, dit om de game toch spannend te houden, als je in een dungeon loopt met grote plassen lava is er ook niks aan als je zomaar door kunt lopen. Deze keuze is door de meeste van jullie bevestigt in de vragenlijst die jullie hebben ingevult en opgestuurd.

CPU VIJANDEN, MOBS

Momenteel hebben we geen vijanden op de map, dit ligt puur aan de server software van minecraft die nog altijd in Alpha is en dit niet lekker kan draaien. Mocht het zover komen dat het bijvoorbeeld na de Beta goed werkt zal er een pol worden gehouden in de vorm van een nieuwe vragenlijst.

DAG/NACHT CYCLUS
Momenteel duren de dagen 5x langer als de nachten. Dit om toch een gevoel van leven te geven en een indicatie dat je weer eens best lang zit te spelen. Ook om de map om de zo veel tijd toch in een donkere setting te zien.

WARPS:
Om snel ergens heen te gaan kun je gebruik maken van de warp functie.
Om te zien welke warps er zijn typ je /listwarps
Om naar een locatie te gaan typ je /warp [naam]
Als je een eigen warp locatie wil, zul je deze bij mij (vememe) moeten aanvragen.

COMMANDS:
De users met bouwrechten beschikken over de volgende commands,
/help,/sethome,/home,/tp,/spawn,/msg,/kit,/playerlist,/warp,/magiccarpet,/listwarps,/motd,/compass,/tell,
De users op bezoek zonder bouwrechten beschikken over de volgende commands,
/help,/playerlist,/motd,/spawn,/tp,/warp,/listwarps

GRIEFING:

Alle acties die je doet, zoals bouwen, breken, lopen, aansteken, spullen uit kisten halen etc, worden gelogged. Bij een overtreding krijg ik zowel ingame gelijk een melding als via email direct op mijn mobiel met wat er gebeurt, en door wie.
Ik raad sterk af om te griefen, dingen te slopen of te stelen, dit resulteert heel simpel in een permanente ban van zowel je IP nummer als je minecraft account waarna ik je sloop acties met een paar commandos ongedaan maak.
Permanent is dus definitief, een paar weken later zeggen dat je er spijt van heb zal helaas niks meer uitmaken.

GRATIS RESOURCES:
Voor grote projecten kun je resources aanvragen, dit kan bijvoorbeeld een lading cobblestone of glas betekenen. Voor grote projecten is dit geen enkel probleem. Voor kleine en normale projecten zul je zelf de mijn in moeten springen of je houtbijl in de aanslag moeten nemen. Mocht ik niet in de server zijn kun je je aanvraag PM'en en zal ik de donatie in een chest/kist in je huis plaatsen.

Dan rest mij niets anders dan jullie welkom te heten, ik zie de PM's wel verschijnen voor wie intresse hebben!
pi_89984436
Toppie!!!
Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the the universe
Don’t take my kindness for weakness and then expect me to treat you the same
pi_89984486
Haha, Maurisioo heb je mijn bordje niet gelezen? :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 16 december 2010 @ 00:03:25 #290
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_89984754
quote:
Op woensdag 15 december 2010 23:51 schreef NietTeVolgen het volgende:
[ afbeelding ]
De server gaat 16 December rond de middaguren online,
Omdat we net beginnen werken we eerst met een whitelist,
sta je niet op deze whitelist kun je niet in de server komen.[/b]

Stuur mij een PM met je Fok! Username, en je Minecraft Username en ik voeg je toe aan de whitelist.
Zodra je op de whitelist staat ontvang je via PM het IP nummer en kun je beginnen!

ACTUALITEITEN:
Omdat we niet allemaal tegelijk op de server zitten is het handig het Fok! Forum te gebruiken om elkaar op de hoogte te houden. Als je begint met een groot project of je hebt een vraag of iets te melden of een toffe screenshot post het dan ook daar zodat de hele groep op de hoogte is van de laatste gebeurtenissen op de map. Let Op! Omdat er twee FOK! Servers draaien, zowel de 'toothless' server als de mijne, de 'Niettevolgen' server is het handig om te melden over welke server je het heb, ik stel voor om de servers te benoemen op het forum als Fok-T en Fok-N, misschien een beetje moeite maar helaas kunnen er niet twee topics aangemaakt worden.

BOUWEN OP DE MAP:
Veel regels wil ik je niet opleggen als het op het bouwen aankomt, dit is toch de essentie van minecraft. Als je grote bouwwerken wil gaan maken raad ik je aan een beetje afstand van het dorp te nemen. Zorg wel dat je bij al je creaties een bordje in de buurt zet, met daarop je minecraft naam. Logisch nadenken is eigenlijk de belangrijkste factor hierin, met een vleugje sociaal doen.

HET DORP:
Het dorp is de plek waar je voor het eerst spawned, met het plein met goud,grijze tegels.
In het grote gemeentehuis zullen binnenkort bordjes komen met mededelingen,
In de weggeefwinkel kun je gratis items en materiaal ophalen om je op weg te helpen,
wees hier aub een beetje zuinig mee, je bent niet de enige op de server uiteraard.

HUISJE IN HET DORP:
Rondom het plein staan diverse vakken, hier mag je een eigen huis/opslag/winkel maken.
Zijn er geen vakken meer vrij neem dan even contact op via PM of ingame (vememe).
Kwa bouwregels geld dat er zeer voorzichtig met lava en vuur word omgegaan.
Er zijn geen hoogte regels, maar probeer ervoor te zorgen dat je huis een beetje tussen de rest past, op een torenhoge flat zit niemand te wachten.

RANGEN:
Momenteel zijn er drie rangen,
Admin: Rode username.
Bouwgerechtigen: Groene username.
Geen bouwrechten, gasten: Witte username.
Titels spreken hopelijk voor zich, in de toekomst zullen er ook blauwe namen komen, voor Moderators.

START PAKKET:
Als je voor het eerst joined heb je natuurlijk geen spullen. We willen je al wel goed materiaal meegeven, om gereedschap te krijgen typ je /kit praxis , hierna zul je in je inventory een drietal tools vinden om te starten. Heb je meer nodig, loop dan even langs de weggeefwinkel in het dorp.

HEALTH:
Momenteel werken we met health, dit om de game toch spannend te houden, als je in een dungeon loopt met grote plassen lava is er ook niks aan als je zomaar door kunt lopen. Deze keuze is door de meeste van jullie bevestigt in de vragenlijst die jullie hebben ingevult en opgestuurd.

CPU VIJANDEN, MOBS

Momenteel hebben we geen vijanden op de map, dit ligt puur aan de server software van minecraft die nog altijd in Alpha is en dit niet lekker kan draaien. Mocht het zover komen dat het bijvoorbeeld na de Beta goed werkt zal er een pol worden gehouden in de vorm van een nieuwe vragenlijst.

DAG/NACHT CYCLUS
Momenteel duren de dagen 5x langer als de nachten. Dit om toch een gevoel van leven te geven en een indicatie dat je weer eens best lang zit te spelen. Ook om de map om de zo veel tijd toch in een donkere setting te zien.

WARPS:
Om snel ergens heen te gaan kun je gebruik maken van de warp functie.
Om te zien welke warps er zijn typ je /listwarps
Om naar een locatie te gaan typ je /warp [naam]
Als je een eigen warp locatie wil, zul je deze bij mij (vememe) moeten aanvragen.

COMMANDS:
De users met bouwrechten beschikken over de volgende commands,
/help,/sethome,/home,/tp,/spawn,/msg,/kit,/playerlist,/warp,/magiccarpet,/listwarps,/motd,/compass,/tell,
De users op bezoek zonder bouwrechten beschikken over de volgende commands,
/help,/playerlist,/motd,/spawn,/tp,/warp,/listwarps

GRIEFING:

Alle acties die je doet, zoals bouwen, breken, lopen, aansteken, spullen uit kisten halen etc, worden gelogged. Bij een overtreding krijg ik zowel ingame gelijk een melding als via email direct op mijn mobiel met wat er gebeurt, en door wie.
Ik raad sterk af om te griefen, dingen te slopen of te stelen, dit resulteert heel simpel in een permanente ban van zowel je IP nummer als je minecraft account waarna ik je sloop acties met een paar commandos ongedaan maak.
Permanent is dus definitief, een paar weken later zeggen dat je er spijt van heb zal helaas niks meer uitmaken.

GRATIS RESOURCES:
Voor grote projecten kun je resources aanvragen, dit kan bijvoorbeeld een lading cobblestone of glas betekenen. Voor grote projecten is dit geen enkel probleem. Voor kleine en normale projecten zul je zelf de mijn in moeten springen of je houtbijl in de aanslag moeten nemen. Mocht ik niet in de server zijn kun je je aanvraag PM'en en zal ik de donatie in een chest/kist in je huis plaatsen.

Dan rest mij niets anders dan jullie welkom te heten, ik zie de PM's wel verschijnen voor wie intresse hebben!
_O_

Ik kom er zo aan.
  donderdag 16 december 2010 @ 00:17:33 #291
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_89985221
Maurisio's winkel _O_ _O-
pi_89985331
Huh? Die goudsmid?
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  donderdag 16 december 2010 @ 00:53:05 #293
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_89986100
Neee een winkeltje waarbij je vanalles kan ruilen maar de bordjes die er hangen bijv boven de uitgang zijn echt grappig :D

als je vanaf de spawn over de brug loopt richting die grote boot kom je voordat je bij die boot bent onder een boog van hout door, daarna gelijk links en dan is het winkeltje aan je linkerhand. Hout met een dak van steen.
pi_89986110
FOK! Server is offline.
De mappen zijn verwijderd.

Veel succes met de nieuwe!

en voor morpheus: Er is geen overleg gepleegd zoals gevraagd in de PM van jou. daar voelt NTV zich te goed voor.
  donderdag 16 december 2010 @ 00:56:18 #295
279054 WARE_HEIDEN
Locatie: Het vagevuur
pi_89986162
zonet de laatste seconde meegemaakt :'(

thnx voor het hosten in ieder geval :*
pi_89986507
Bedankt voor het hosten.:)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_89986989
Jammer dat het zo heeft moeten gaan toothless,
Bedankt voor het hosten, hopelijk ben je een paar levenservaringen rijker.

Alvast een nieuw topic met een update over de stand van zaken,
[Minecraft #10] Waar we te stoer zijn voor lego, op een nieuwe server
pi_89987023
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 01:42 schreef NietTeVolgen het volgende:
Jammer dat het zo heeft moeten gaan toothless,
Bedankt voor het hosten, hopelijk ben je een paar levenservaringen rijker.

Alvast een nieuw topic met een update over de stand van zaken,
[Minecraft #10] Waar we te stoer zijn voor lego, op een nieuwe server
De schuld ligt toch echt niet bij mij vriend.
pi_89987083
Klopt, het ligt aan mij dat jij tot tweemaal toe uit vrije wil een server in een impulsreactie afkapt.
Ik neem bij deze alle verantwoordelijkheid op me voor jouw acties.

Ik hoop dat het bij deze afgehandeld is? Nogmaals, mijn excuses.
  donderdag 16 december 2010 @ 03:06:25 #300
23346 Evil_Koekje
Niet altijd evil...
pi_89987432
En
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')