abonnement Unibet Coolblue
pi_89419385

Welkom in het centrale FC Utrecht topic!

Het eerste elftal:


Het dames elftal:


Onze spits in actie!


Driesjeeeeeeeeeeeee Mertens!!

Driesjeeeeeeeeeeeee Mertens!!

De trainers:


Waar zitten de Fok! FC Utrecht supporters?
Een overzicht van het stadion:


• KansloosForEver - Vak K
• Tha_Duck - Vak P
• PBateman1978 - Vak U
• _Vulcanus_ - Vak T
• Dribbel79 - Vak X
• Eilanden - Vak X
• Druppel - Vak L
• Joesse - Vak J
• paultjuhhh - Vak K (naast de vervelende trommelaar)
• zatoichi - Vak J
• DiMacho - Vak P
• ImHungryLetsGetATaco - Vak Y
• Rave_NL - Vak P
• Kos_met_de_snor - Vak K (achter de vervelende trommelaar)
• Reanimation - Vak K
• Jojohopjes - Vak L
• RoodWitBlauw - Vak L
• wortel1981 - Vak M
• WD.40 - Vak Y

Vorige delen:
Centraal FC Utrecht topic #44: Op naar de top-5
Centraal FC Utrecht topic #43: Liverpool we komen eraan!
Centraal FC Utrecht topic #42: Who the fuck is Celtic?!
Centraal FC Utrecht topic #41: We pakken die Schotten in.
Centraal FC Utrecht topic #40: Voetballen in europa
Centraal FC Utrecht topic #39: Met een beest in de spits
http://forum.fok.nl/topic/1340057
Centraal FC Utrecht topic # 37: Let the game start!
Centraal FC Utrecht topic # 36 : Challenger II
Centraal FC Utrecht topic # 35 : Met een knallend FCU
Centraal FC Utrecht topic # 34 : Opgeruimd staat netjes
Centraal FC Utrecht topic #33: Waar de kale knarren heersen
Centraal FC Utrecht topic #32: Dit seizoen weer geen beker
Centraal FC Utrecht topic #31: 4-6-0
[Centraal] FC Utrecht topic #30: Met overnames en De Kromme
[Centraal] FC Utrecht topic #29 : Nelisse in Oranje!
[Centraal] FC Utrecht topic #28 : Waar we graag uit spelen
[Centraal] FC Utrecht topic #27: Sanmartean, de parel!
[Centraal] FC Utrecht topic #26: Keepersproblemen
[Centraal] FC Utrecht topic #25 : Foeke Booy weg ?!!?
[Centraal] FC Utrecht topic #24 : Gezocht : Scorende spits
[Centraal FC Utrecht deel 23 ] op naar de playoffs !
Centraal FC Utreg - deel 22, Wij zwaaien Braafheid uit
Centraal FC Utreg - deel 21, Fortuneeeeeeeeee
Centraal FC Utreg - deel 20, Braafheid ga je schamen!
Centraal FC Utreg - deel 19, Fortuné Fortunéee!
Centraal FC Utreg - deel 18, op naar de eerste zege!
Centraal FC Utreg - deel 17, we zien uit naar nieuwe spelers
Centraal FC Utreg - deel 16 , op naar de play offs !
Centraal FC Utrecht deel 15 - we staan 4e !
Centraal FC Utrecht topic deel 14
Centraal FC Utrecht topic deel 13
Centraal FC Utrecht topic deel 12
Centraal FC Utrecht topic deel 11
Centraal FC Utrecht topic deel 10
[Centraal] FC Utrecht Topic deel 9
[Centraal] FC Utrecht Topic deel 8
[Centraal] FC Utrecht Topic deel 7
[Centraal] FC Utrecht Topic Deel 6
[Centraal] FC Utrecht topic Deel 5
[Centraal] FC Utrecht topic #4
[Centraal] FC Utreg Topic #3
[Centraal] FC Utrecht Topic Deel 2
Centraal FC Utrecht topic deel 1

OpeningsPost: http://wiki.fok.nl/index.php/OP/FC_Utrecht
pi_89419412
Als niemand hem opent doe ik het wel.

Zin in vanavond! Ondanks de kou :{
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 2 december 2010 @ 09:54:17 #3
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89419459
quote:
Alje Schut Schut kan een nieuwe aanbieding tegemoet zien van FC Utrecht. Het contract van de 29-jarige verdediger loopt af na dit seizoen.

Trainer Ton du Chatinier is tevreden over de prestaties van de centrumverdediger, die dit seizoen alles speelt. Binnen enkele weken gaat technisch directeur Foeke Booy om de tafel met de Utrechter.

Schut, die tegen Heracles Almelo zijn derde eigen doelpunt van het seizoen maakte, kan voor één jaar bijtekenen en moet vanwege de aangekondigde bezuinigingen ook niet rekenen op salarisverhoging.

Ook vorig seizoen kreeg Schut een éénjarig contract, nadat hij zich na twee zware knieblessures had teruggeknokt in de basisploeg. Tijdens de winterstop komt er duidelijkheid over zijn toekomst.

Zelf twijfelt hij over een langer verblijf in de Domstad. 'Er speelt iets', doet hij vaag over interesse van buitenlandse clubs. Schut weet dat hij nu zijn kans moet benutten als er een bod komt uit het buitenland.

Vanavond speelt Alje Schut met FC Utrecht in het kader van de Europa League de thuiswedstrijd tegen Napoli.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89419842
Schut twijfelt elke keer als Utrecht hem een contract aanbiedt, volgens mij realiseert ie zich niet wat Utrecht allemaal voor hem gedaan heeft.
Van mij mag Schut vertrekken in de winterstop, kan Keller mooi spelen.
En kunnen ze de aanbieding van Schut mooi bij Cornelisse neerleggen, die zou ik graag nog wel willen behouden.
pi_89421389
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 09:52 schreef wortel1981 het volgende:
Als niemand hem opent doe ik het wel.

Zin in vanavond! Ondanks de kou :{
Excuus, was mijn taak, maar had hier op mijn werk een overleg; staat zo raar als je te laat komt en als excuus moet gebruiken dat je een nieuw topic moest openen op Fok!...
pi_89421604
Schut blijft echt een twijfelkont. Het klinkt ver van mn bed, maar een vriendin van me werkt met Schuts vriendin. Schut wil echt zo graag naar het buitenland. Hij was blij dat ie na zijn blessure weer aan de slag kon. Dat opende weer kansen om onder de aandacht te komen bij buitenlandse clubs! Ik hoop het voor hem... en voor Utrecht. (Iemand nog een doelpunt gratis? Napoli misschien?)
pi_89423430
Onbegrijpelijk dat ze Schut 'de hand boven het hoofd houden' en dat Cornelisse moet vertrekken. Maar goed, ze zullen er wel hun redenen voor hebben. Schut is in ieder geval een sterke jongen, komt zometeen mooi van pas bij het sneeuwschuiven.
pi_89423551
Matchday! Toch wel de dag waar heel FCU al een paar weken naar uitkijkt.. Alles of niets tegen de Italiaanse modepopjes.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89424113
Ik kijk er niet naar uit hoor, veel te koud. :P
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89424871
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:03 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Excuus, was mijn taak, maar had hier op mijn werk een overleg; staat zo raar als je te laat komt en als excuus moet gebruiken dat je een nieuw topic moest openen op Fok!...
Maakt niet uit. Goede reden inderdaad. Ik zag alleen nog geen topic, dus denk open hem even. Was niet verwijtend bedoeld in elk geval.
pi_89424977
quote:
10s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:22 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kijk er niet naar uit hoor, veel te koud. :P
http://www.rtl.nl/service/gids/

Ik weet nog wel iemand die de passepartout graag zou overnemen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89425159
quote:
12s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:48 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

http://www.rtl.nl/service/gids/

Ik weet nog wel iemand die de passepartout graag zou overnemen.
Ik kijk er niet naar uit, maar ga wel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89425295
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:53 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik kijk er niet naar uit, maar ga wel.
Ik denk dat het allemaal nog wel meevalt met die 'verschrikkelijke kou' als je eenmaal naar de wedstrijd aan het kijken bent. Verder doen een paar glaasjes wel wonderen.. Anyway, ik loop zo de deur uit. Fijne avond.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89425447
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 12:57 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ik denk dat het allemaal nog wel meevalt met die 'verschrikkelijke kou' als je eenmaal naar de wedstrijd aan het kijken bent. Verder doen een paar glaasjes wel wonderen.. Anyway, ik loop zo de deur uit. Fijne avond.
Ik heb vanochtend 40 minuten op de bus staan wachten, en ben nu nog niet opgewarmd.

Maar komt goed, veel plezier man !
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89425543
Bij de AH is het thermo ondergoed in de aanbieding; misschien wel lekker als het echt zo koud wordt...

Nou eens kijken hoe laat ik vanmiddag weg kan sneaken van mijn werk; 17:00 moet wel lukken, dan ben ik tussen 18:00 en 18:30 bij het stadion...
  donderdag 2 december 2010 @ 15:26:43 #16
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_89431133
Jezus man wat koud, Siberische toestanden!
Even wat snert wegwerken en voor 't Italiaanse zo nog een broodje Mario erachteraan. Dan kan ik er weer tegenaan. Forza FCU!

PS: Wat is er aan de hand met topic #38?
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_89436825
Zo, ik ga zo maar is op pad.

Heb mijn pyamabroek onder mijn spijkerbroek aan, skisokken, snowboots, tshirt, shirt met lange mouwen, utregshirt, hele dikke trui, dikke winterjas, sjaal, muts en handschoenen paraat! Daar moet het mee gaan lukken toch?
pi_89441648
Oops verkeerde topic ...
  donderdag 2 december 2010 @ 22:11:20 #19
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_89452312
Jammer, maar toch nog een mooie prestatie neergezet tegen de Italianen.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_89453835
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:11 schreef Ragboer het volgende:
Jammer, maar toch nog een mooie prestatie neergezet tegen de Italianen.
Vind je? Schandalig die instelling van Utreg man! Ben er helemaal klaar mee! 3-1 voor en het zo weggeven. Ze wilden gewoon niet winnen leek het wel. Mooiste moment vind ik nog wel Vorm die met een 3-3 stand gaat treuzelen met een doeltrap in blessuretijd alsof ie 1-0 voor staat, slaat helemaal nergens op.
Wisselbeleid sloeg ook nergens op! Welke mongool gaat nu zijn beide centrale middenvelders er binnen een kwartier uit halen? Silberbauer was overigens een volkomen terechte wissel, maar Lensky speelde echt goed en zag er niet geblesseerd uit.

Viel me trouwens op dat de twee die zo graag weg willen (silberbauer en schut) ook de twee slechtste van het veld waren!

En ja misschien was die penalty van hun niet terecht, maar het gaat gewoon om de instelling, daar heb ik me echt kapot aan geergerd.
En aan die mongolen met dat vuurwerk ook trouwens :(
pi_89454027
Ik snapte ook totaal niks van dat getreuzel. Met nog 3 minuten te gaan bleef Nesu ook erg lang wachten met het nemen van de inworp. En die laatste actie 5 tegen 3 man ging het al bijna fout bij die eerste man en daarna helemaal fout bij die De Kogel. Die bal had al zo'n 6 seconden lang afgespeeld moeten worden naar een plek waar 3 man van Utrecht stonden, leek zo simpel...

Mochten ze niet winnen ofzo? Of zou Utrecht liever energie sparen voor de NL competitie?
Kom niet hier (N)(N)
Harde Kaas (Y)
  donderdag 2 december 2010 @ 22:52:57 #22
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_89454682
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Vind je? Schandalig die instelling van Utreg man! Ben er helemaal klaar mee! 3-1 voor en het zo weggeven. Ze wilden gewoon niet winnen leek het wel. Mooiste moment vind ik nog wel Vorm die met een 3-3 stand gaat treuzelen met een doeltrap in blessuretijd alsof ie 1-0 voor staat, slaat helemaal nergens op.
Wisselbeleid sloeg ook nergens op! Welke mongool gaat nu zijn beide centrale middenvelders er binnen een kwartier uit halen? Silberbauer was overigens een volkomen terechte wissel, maar Lensky speelde echt goed en zag er niet geblesseerd uit.

Viel me trouwens op dat de twee die zo graag weg willen (silberbauer en schut) ook de twee slechtste van het veld waren!

En ja misschien was die penalty van hun niet terecht, maar het gaat gewoon om de instelling, daar heb ik me echt kapot aan geergerd.
En aan die mongolen met dat vuurwerk ook trouwens :(
Begrijp me niet verkeerd, instelling vond ik ook echt bagger. Schut was kut, gekloot met De Kogel en over Nesu ben ik ook niet echt positief (had hij geblowd ofzo). Maar had al een 3-5 of een 3-6 verwacht, in het grootste deel van de tweede helft was Utreg helemaal nergens en Napoli had veel balbezit. Dat gekloot leek nergens op, desondanks ben ik toch blij met één punt.

Een van de weinigen waarover ik positief ben is Demouge.

O ja en dat klotevuurwerk, optieven uit de Galgenwaard die apen.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 2 december 2010 @ 23:56:24 #23
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89457656
* Paul wacht op thaduck
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89457894
Mwah, ben het niet helemaal eens met bovenstaande negatieve reacties. Heb een ge-wel-di-ge pot voetbal gezien, die geen seconde verveelde, tegen een kwalitatief betere tegenstander. Utreg heeft gevochten voor wat het waard was maar in de tweede helft zie je dat Napoli gewoon echt een goede ploeg heeft en goed kan voetballen. Toch nog volop kansen gehad, het is echt sinds (hele) lange tijd dat ik weer eens vanaf minuut 1 tot het eind op het puntje van mijn stoel heb gezeten. Áls we er dan uit moeten gaan, dan is dit de mooiste manier. Strijdend ten onder, het publiek de grote winnaar.

Wisselbeleid is ook voor mij een groot vraagteken, dramatisch zelfs. Ik hoop echt dat Lensky en Silberbauer geblesseerd waren want dan zijn de wissels gerechtvaardigd. Mocht dat niet zo zijn: vreemd. Die wissels doen je de das om, dat zag iedereen en was vooraf duidelijk. Maguire en Nijholt zijn mindere spelers, zéker de laatste tijd. Met name Maguire vond ik zwak invallen, het hele middenveld lag open. De Kogel voor Duplan vond ik ook onlogisch, zeker als je alles of niets wilt spelen. Vond Duplan één van de beteren op het veld.
Mertens, op een paar momenten in de tweede helft na, niet gezien, kwam er niet aan te pas. Demouge wederom opvallend sterk en een echte Utregspeler. Schut kut, Nesu top.

Ik vond de scheids trouwens erg goed fluiten (op die pingel na), liet lekker doorspelen en dat kwam de wedstrijd absoluut ten goede. Hij had op zon veld ook ervoor kunnen kiezen om alles strak te houden en dan fluit ie de wedstrijd dood.

En wat was alles anders geweest als Demouge die bal in de 93e minuut had gekregen, zeeen van ruimte voor en achter zich...
pi_89458285
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 00:01 schreef Stampie22 het volgende:
Ik vond de scheids trouwens erg goed fluiten (op die pingel na), liet lekker doorspelen en dat kwam de wedstrijd absoluut ten goede. Hij had op zon veld ook ervoor kunnen kiezen om alles strak te houden en dan fluit ie de wedstrijd dood.
Hoeveel geld heb jjij van de Uefa gekregen? Een terugspeelbal door laten gaan, een elleboog op van wolfswinkel wegjuichen, de hand in het gezicht van Mertens wegwuiven, een onthoofding van een Utrecht speler uiteindelijk bestraffen met o.a. geel voor Demouge die helemaal nergens mee te maken had, een penalty niet geven dat er duidelijk wel eentje was, een penalty wel geven dat er duidelijk geen was, handsballen van italianen niet zien, maar onbenullig van Utrecht wel; om gek van te worden!

Ohja en ik heb nu wel echt genoeg van du chatinier; napoli benaderen alsof het een club van de onderste regionen van de eredivisie; wegwezen!
pi_89461647
Uiteindelijk hebben we het aan ons zelf te wijten, maar we zijn idd wel een paar keer genaaid. Het was een mooi avontuur - en Liverpool-uit wordt gezellig, maar gaat helaas nergens meer om -, maar wat vooral blijft hangen zijn de amateuristische, persoonlijke fouten achterin en het gebrek aan scherpte voorin. Kortom: er is nog een lange weg te gaan, voordat we mogen hopen op een structurele plaats bij de 1e 5.

Toch ben ik dankbaar voor Celtic en Liverpool-thuis.. Legendarisch wedstrijden. Op naar FCU - Heerenveen zondag.. Forza!
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89464097
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:37 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Vind je? Schandalig die instelling van Utreg man! Ben er helemaal klaar mee! 3-1 voor en het zo weggeven. Ze wilden gewoon niet winnen leek het wel. Mooiste moment vind ik nog wel Vorm die met een 3-3 stand gaat treuzelen met een doeltrap in blessuretijd alsof ie 1-0 voor staat, slaat helemaal nergens op.
Wisselbeleid sloeg ook nergens op! Welke mongool gaat nu zijn beide centrale middenvelders er binnen een kwartier uit halen? Silberbauer was overigens een volkomen terechte wissel, maar Lensky speelde echt goed en zag er niet geblesseerd uit.

Viel me trouwens op dat de twee die zo graag weg willen (silberbauer en schut) ook de twee slechtste van het veld waren!

En ja misschien was die penalty van hun niet terecht, maar het gaat gewoon om de instelling, daar heb ik me echt kapot aan geergerd.
En aan die mongolen met dat vuurwerk ook trouwens :(
Schandalig de instelling ? WTF ? Heb je wel dezelfde wedstrijd gezien ?

Ik vond het een prachtige pot, vol spektakel, gele kaarten, pingels en opstootjes, beter kon bijna niet. (behalve de uitslag dan, al was die gewoon zeer terecht, Napoli speelde bij vlagen echt topvoetbal hoor....)

Lensky en Silberbauer waren licht geblesseerd pik...

Maar dat je over de instelling klaagt snap ik absoluut niet.

quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 00:09 schreef zatoichi het volgende:
Ohja en ik heb nu wel echt genoeg van du chatinier; napoli benaderen alsof het een club van de onderste regionen van de eredivisie; wegwezen!
:?

Ik had hier eerlijk gezegd allerlei positieve verhalen verwacht, maar schijnbaar is het voor sommigen echt nooit genoeg....
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89464280
Ik vind het nog steeds onvoorstelbaar dat De Kogel die bal niet simpel naar links tikte op het eind, ipv zich kansloos vast te lopen.. Dat had een enorme kans opgeleverd en mogelijk de winnende goal. Doodzonde.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89464350
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 09:10 schreef Lo-Fi het volgende:
Ik vind het nog steeds onvoorstelbaar dat De Kogel die bal niet simpel naar links tikte op het eind, ipv zich kansloos vast te lopen.. Dat had een enorme kans opgeleverd en mogelijk de winnende goal. Doodzonde.
Zeker zonde ja, maar ik neem t m niet kwalijk, is nog zo groen als gras.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89464400
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 08:59 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik had hier eerlijk gezegd allerlei positieve verhalen verwacht, maar schijnbaar is het voor sommigen echt nooit genoeg....
Haha nou je hebt inderdaad we gelijk dat het een prachtige pot was! Ik was gisteren nog behoorlijk pissig vanwege de scheidsrechter, maar dat was dan ook echt frustrerend; ik sta recht achter de vijfde man, dus zie precies wat hij ziet (goed weliswaar door een FC Utrecht-bril, maar toch...) en die gast voegt echt niets toe...

En du Chatinier heb ik het gewoon mee gehad; ik heb het idee dat hij een negatieve invloed heeft op dit team; wat beter kan, maar overtuig me vooral van het tegendeel.
pi_89464711
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 09:15 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Zeker zonde ja, maar ik neem t m niet kwalijk, is nog zo groen als gras.
Klopt en die jongen komt er waarsch. ook wel, maar op dat moment was het ongeloof groot. Vanzelfsprekend neem ik hem ook niets kwalijk.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89465082
quote:
Ik vond het een prachtige pot, vol spektakel, gele kaarten, pingels en opstootjes, beter kon bijna niet. (behalve de uitslag dan, al was die gewoon zeer terecht, Napoli speelde bij vlagen echt topvoetbal hoor....)
Er gebeurde ook van alles, dat is zeker zo, maar een prachtige pot vond ik het niet. Vooral een groot foutenfestival, en de scheidsrechter ging daar uitstekend in mee.
Topvoetbal van Napoli? Je kunt ook overdrijven hoor, zo goed waren ze niet.

quote:
Lensky en Silberbauer waren licht geblesseerd pik...
Ok, dan snap ik de wissels wat beter.

Maar ik blijf erbij dat de wil om te winnen ontbrak bij sommige spelers.

quote:
Toch ben ik dankbaar voor Celtic en Liverpool-thuis.. Legendarisch wedstrijden. Op naar FCU - Heerenveen zondag.. Forza!
Hier ben ik het wel mee eens, die hebben we toch maar mooi meegemaakt! En volgend jaar wellicht beter in Europa.
pi_89465388
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 09:47 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Er gebeurde ook van alles, dat is zeker zo, maar een prachtige pot vond ik het niet. Vooral een groot foutenfestival, en de scheidsrechter ging daar uitstekend in mee.
Topvoetbal van Napoli? Je kunt ook overdrijven hoor, zo goed waren ze niet.
[..]
Tsja, je bent de eerste die ik dat hoor zeggen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89466711
Vond napoli duidelijk de betere ploeg, vooral middenveld en voorhoede was soms onhoudbaar voor Utrecht.

Maar dat idee had ik dus ook, Utrecht gaf Napoli zoveel ruimte terwijl Napoli er andersom bovenop zat. Maar dat zal ook het verschil in kwaliteit zijn... Het was het allemaal net niet...

Zo zonde, een terechte uitslag maar je geeft het toch weer zelf weg. Napoli slalomde keer opkeer door de verdediging, het was wachten tot het mis zou gaan. Twee uitbraken die zo enorm knullig worden uitgespeeld (van Wolfswinkel en de Kogel). Om naar niet te spreken over de 2e goal (waarbij dat niet het enige moment was dat er op een gevaarlijke plek knullig balverlies werd geleden of dingen maar net goed gingen).

Opnieuw gemengde gevoelens, mag niet echt klagen over de uitslag maar met iets meer kwaliteit/geluk had je dit nog kunnen winnen ook. Hoewel dit niet de wedstrijd is waar je hebt laten liggen...
pi_89467973
Ik ben benieuwd of de club nog een boete krijgt voor die paar bommetjes.. 1 ontplofde wel erg dicht bij de lijnrechter leek het.. Toch zijn alle Europese wedstrijden dit seizoen - iig in het stadion - vrijwel probleemloos verlopen.

Talking about Celtic en Liverpool.. Dit filmpje blijf ik echt geweldig vinden:
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89468517
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 00:09 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Hoeveel geld heb jjij van de Uefa gekregen? Een terugspeelbal door laten gaan, een elleboog op van wolfswinkel wegjuichen, de hand in het gezicht van Mertens wegwuiven, een onthoofding van een Utrecht speler uiteindelijk bestraffen met o.a. geel voor Demouge die helemaal nergens mee te maken had, een penalty niet geven dat er duidelijk wel eentje was, een penalty wel geven dat er duidelijk geen was, handsballen van italianen niet zien, maar onbenullig van Utrecht wel; om gek van te worden!

Ohja en ik heb nu wel echt genoeg van du chatinier; napoli benaderen alsof het een club van de onderste regionen van de eredivisie; wegwezen!
Vanaf mijn kant (cityside) heb ik me niet gestoord aan de scheids, heb het zelfs meerdere malen met de mensen om mij heen erover gehad dat hij lekker door liet ballen (beide kanten). De elleboog op Van wolfswinkel en de hand naar Mertens zijn me ontgaan. Weet wel nog dat Mertens op links doorbrak en zich aanstellerig liet vallen, waar hij gewoon door had moeten gaan, misschien bedoel je dat. De 'onthoofding' heb ik gezien, de gele kaart voor Demouge ook maar ik moet het terugzien om te bepalen of de scheids daar nou in de fout ging. Ik heb me er in ieder geval tijdens de wedstrijd totaal niet aan gestoord. Ik herinner me die terugspeelbal begin tweede helft nog wel, daar waren we inderdaad verbaasd over. Maar door het tempo in deze fantastische wedstrijd heb ik nergens lang bij stilgestaan. Gewoon genoten. En zelfs met 3-1 voor weet je gewoon dat het moeilijk gaat worden, Napoli was de hele wedstrijd sterk en heeft zeker de tweede helft kansen gehad om de wedstrijd te winnen.

Utrecht is net te naief geweest, in kansrijke situaties het overzicht niet bewaren (passje naar links zet een man vrij voor de keeper maar toch naar rechts passen, dat soort dingen) en achterin soms vanuit het niets open huis gehouden. Noem het ervaring of wat dan ook, ik heb in ieder geval genoten en helaas geen cent ontvangen van de uefa.

Waar hadden wij trouwens nog een penalty moeten hebben? Die bal op Demouge zeker, die heel hoog over hem heen ging en waar hij nooit bij had gekund? Was absoluut geen penalty, als je het mij vraagt. Had Napoli in zo'n situatie een penalty gekregen, dan had je moord en brand geschreeuwd.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 3 december 2010 @ 11:39:08 #37
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89468640
Grappig, het was de scheids van Barcelona - Real :D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89468657
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:35 schreef Stampie22 het volgende:
Waar hadden wij trouwens nog een penalty moeten hebben? Die bal op Demouge zeker, die heel hoog over hem heen ging en waar hij nooit bij had gekund? Was absoluut geen penalty, als je het mij vraagt. Had Napoli in zo'n situatie een penalty gekregen, dan had je moord en brand geschreeuwd.
Ik las dat er een duidelijke handsbal van een Napoli speler in het strafschopgebied was, maar dat heb ik ook niet gezien.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 3 december 2010 @ 11:41:47 #39
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89468724
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Ik las dat er een duidelijke handsbal van een Napoli speler in het strafschopgebied was, maar dat heb ik ook niet gezien.
We moeten maar een samenvatting zien ergens
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89468749
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef Paul het volgende:
Grappig, het was de scheids van Barcelona - Real :D
Ja, dan snap ik wel dat je even van slag bent als je ineens Cornelisse ziet houthakken.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89468772
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:39 schreef Paul het volgende:
Grappig, het was de scheids van Barcelona - Real :D
En bij Borussia Dortmund - Karpati Lviv floot de scheids van Roda - Groningen :D

Handsbal van Napoli heb ik ook niet gezien.. Er zijn weining wedstrijden die ik helemaal wil terugzien, maar deze zou ik wel op dvd willen hebben. Lekker warm op de bank met een biertje in de hand alles opnieuw meemaken :)
pi_89469042
Ik heb er weinig over te zeggen, ik vond het eerlijk gezegd wel een leuke pot om te zien. Meerdere momenten gehad waar we simpel beter waren dan Napoli. Maar als ik objectief probeer te kijken dan moet ik toegeven dat Napoli gewoon 3 treden boven Utreg staat. Op mentaliteit heb je ze getracht te overlopen, en dat is bij vlagen ook goed gelukt. Maar op het moment dat Napoli aanzette, was je regelmatig het spoor bijster.

Ik vind ook niet dat we het in deze pot hebben laten liggen. 3-3 was een terecht uitslag. Die pingel voor Napoli niet terecht, maar voor de rest best aardig gefloten. Ik heb dit seizoen meerdere malen veel slechtere scheidsrechters gezien. Ik begrijp echter niet wat die mongooltjes naast het doel doen, je zou verwachten dat die wel kunnen zien of een overtreding een overtreding is en of ie dan binnen of buiten het strafschopgebied is. Ik weet ook niet of ik dat de scheids moet aanrekenen of dat mongooltje daar. Maar dat komt ook omdat ik de samenvatting niet meer gezien heb.

Over het Europese avontuur kan ik heel lang zijn, maar mijn mening is dat we het niet gisteren hebben laten liggen. Uiteraard hebben we genoeg schijt-scheidsrechters gehad, die uiteindelijk beslissend bleken, maar ik denk dat je in Napoli en Liverpoel thuis punten had moeten pakken. Dat waren 2 wedstrijden die je gewoon had kunnen en moeten winnen. Gisteren werd je gewoon overklast bij vlagen, en dan krijg je fouten en dus doelpunten tegen. Ik neem het Wuytens ook verder niet kwalijk, ik vind niet dat hij ons Europees heeft gekost zoals misschien vele anderen wel.
Vergeet niet dat er een jonge, Europees onervaren, ploeg op het veld staat. Duplan speelde een week of 12 geleden nog in de eerste divisie, Demouge speelde onderin de Eredivisie. Ricky draaide niet lekker, had een opleving en een terugval, Mertens speelde zijn eerste potten op niveau. De mannen met meer ervaring stonden er wel vond ik, mannen als Silberbauer, Nesu, Vorm en Schut. Niet altijd even goed misschien, maar wel voor 110% inzet.

Als ik toen we Europees haalden had gezegd: we spelen van de 4 van de 5 wedstrijden gelijk in de poule. Dan had iedereen me uitgelachen, nu vind iedereen dat er meer in zat. Ik vind dat je het wel redelijk gedaan hebt zoals gezegd, wat pech met scheidsrechters/beslissingen hebt gehad, maar 4 fukking gelijkspelen! Dat is niet niks tegen ploegen als Steau, Liverpool en Napoli!!!

Ik ben dan ook trots op het team, teleurgesteld dat we niet doorgaan, maar ook wel opgelucht. Misschien dat we nu meer kunnen geven in de Eredivisie, en hopelijk in de beker ook lekker mee kunnen alsnog. Dan hebben we aan het eind van de rit hopelijk weer Europees, en een leuke 2e seizoenshelft voor de boeg!

Slechts 1 aanmerking op de leiding bij Utreg: koop in godsnaam zo snel mogelijk 2 fatsoenlijke middenvelders! Nijholt en Maguire zijn leuke jongens voor het knikkeren, maar op niveau zullen ze echt niet raken. Als Silberbauer weg gaat, dan ben je zo gehandicapt...... En Asara weet ik ook niet of ie dit seizoen nog speelt dus Foeke, Frans en Ton: HAAL GVD SNEL 2 MANNEN OP!
pi_89469282
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik heb er weinig over te zeggen,
Dat valt nog wel mee. ;)
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89469436
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 11:57 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Dat valt nog wel mee. ;)
Haha, ik las het terug en dacht hetzelfde ;) Ik denk, laten staan. Daar gaat ZEKER iemand op reageren :D
pi_89481141
Zo eindelijk de tijd om mijn ervaringen op te schrijven.

Utrecht was op zijn manier met zijn kwaliteiten minder dan Napoli. Ze hebben hun best gedaan, maar als ik dan zo'n v. Wolfswinkel zie klungelen als hij de bal krijgt met ruime mogelijkheid tot 4-3... Het is en blijft niet mijn favoriet. Net als Nijholt, verdomme waarom moest er weer gewisseld worden en deze gozer in het veld gebracht worden. Silbenpower had weer last?! Napoli heeft slim gespeelt en heeft het de laatste wedstrijd in eigen handen. Die nummer 22 is echt goed van Napoli. Zo iemand mis je bij Utrecht. Iemand die er vol voor wil gaan.

Maar genoeg negativiteit... Ik heb de eerste twee goals gemist. Die klote rij schoot maar niet op. Bijna een half uur ingestaan. De Napolifans die ook naar binnen wilden gaan, hielpen niet mee! Grr! Er stonden er echt te veel zonder kaartje. Allemaal over de hekken heen te springen! En er waren er te veel die een kaartje hadden voor de Utregvakken. Eenmaal binnen echt genoten van de strijd op het veld! heerlijk!

Zondag zullen we het wel weer missen, die strijd. Op naar een waardeloze wedstrijd. Op naar de winterstop... Oh, Volendam niet te vergeten! En idd! Koop een fatsoenlijke middenvelder!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 3 december 2010 @ 16:29:54 #46
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89481338
Zo ken ik je weer Thaduck ff schreeuwen op het end van het stukje hehe
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 3 december 2010 @ 16:30:30 #47
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89481367
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef DiMacho het volgende:
Zo eindelijk de tijd om mijn ervaringen op te schrijven.

Utrecht was op zijn manier met zijn kwaliteiten minder dan Napoli. Ze hebben hun best gedaan, maar als ik dan zo'n v. Wolfswinkel zie klungelen als hij de bal krijgt met ruime mogelijkheid tot 4-3... Het is en blijft niet mijn favoriet. Net als Nijholt, verdomme waarom moest er weer gewisseld worden en deze gozer in het veld gebracht worden. Silbenpower had weer last?! Napoli heeft slim gespeelt en heeft het de laatste wedstrijd in eigen handen. Die nummer 22 is echt goed van Napoli. Zo iemand mis je bij Utrecht. Iemand die er vol voor wil gaan.

Maar genoeg negativiteit... Ik heb de eerste twee goals gemist. Die klote rij schoot maar niet op. Bijna een half uur ingestaan. De Napolifans die ook naar binnen wilden gaan, hielpen niet mee! Grr! Er stonden er echt te veel zonder kaartje. Allemaal over de hekken heen te springen! En er waren er te veel die een kaartje hadden voor de Utregvakken. Eenmaal binnen echt genoten van de strijd op het veld! heerlijk!

Zondag zullen we het wel weer missen, die strijd. Op naar een waardeloze wedstrijd. Op naar de winterstop... Oh, Volendam niet te vergeten! En idd! Koop een fatsoenlijke middenvelder!
Je moet ook zeker een half uur van te voren in de rij gaan staan, daar heb ik wel van geleerd bij Utreg- liverpool
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89481554
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef DiMacho het volgende:
maar als ik dan zo'n v. Wolfswinkel zie klungelen als hij de bal krijgt met ruime mogelijkheid tot 4-3... Het is en blijft niet mijn favoriet.
Echt he, die jongen speelde een fantastische eerste helft, scoort 2 keer, en dan onthou je dit. :D
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89482112
Voor de liefhebbers de samenvatting: http://www.eredivisie.nl/(...)_utrecht-napoli.html

Jammer dat dat moment met Demouge er niet in zit, in de laatste minuut. Ik wil weleens zien hoe vrij hij echt stond en hoe het fout ging.
Die 3-2 vind ik trouwens niet echt een fout van Wuytens, misschien speelt hij niet helemaal goed in maar Silberbauer komt ook niet naar de bal toe.
pi_89483570
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:25 schreef DiMacho het volgende:
Net als Nijholt, verdomme waarom moest er weer gewisseld worden en deze gozer in het veld gebracht worden. Silbenpower had weer last?!
Zowel Silberbauer als Lensky geblesseerd lees ik net. Vraagtekens voor zondag ook. Dus niet leuk, maar gewoon nodige wissels.
pi_89483579
Kaartje voor nac uit ook net gehaald trouwens *O*

En ff nagevraagd over topic 38: Topic kapot?

[ Bericht 14% gewijzigd door Tha_Duck op 03-12-2010 17:26:37 ]
pi_89484226
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:19 schreef Tha_Duck het volgende:
Kaartje voor nac uit ook net gehaald trouwens *O*

En ff nagevraagd over topic 38: Topic kapot?
Nac-uit is altijd wel cool.. Jammer dat dat uitvak nu zo'n varkenshok is geworden.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89484289
Topic is verwijderd door Danny.. Lekker om te weten...
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 3 december 2010 @ 17:42:36 #54
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89484513
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:36 schreef Tha_Duck het volgende:
Topic is verwijderd door Danny.. Lekker om te weten...
Achja, zag het, maar zal wel een goede reden hebben gehad. Iets met die VBL rellen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  vrijdag 3 december 2010 @ 20:38:10 #55
202348 Susi
Temple of Love
pi_89491564
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 16:47 schreef Stampie22 het volgende:
Voor de liefhebbers de samenvatting: http://www.eredivisie.nl/(...)_utrecht-napoli.html
Dank
pi_89493186
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 17:42 schreef Paul het volgende:

[..]

Achja, zag het, maar zal wel een goede reden hebben gehad. Iets met die VBL rellen
Haha er hangt bij het stadion ook ergens nog een sticker met www.voetbalforum.tk (ofzoiets)

Moet ik altijd aan fok denken als ik bij het stadion aankom!
pi_89493358
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Haha er hangt bij het stadion ook ergens nog een sticker met www.voetbalforum.tk (ofzoiets)

Moet ik altijd aan fok denken als ik bij het stadion aankom!
Ik weet het niet 100% zeker, maar ik denk bijna zeker te weten dat ik ooit een gast in het Home zag Fok!en op z'n telefoon. Ergens hoop ik dat het niet waar is. Dat was ook echt de enige keer dat ik aan Fok! dacht in De Galgenwaard. :)
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89493922
quote:
Op vrijdag 3 december 2010 21:05 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Haha er hangt bij het stadion ook ergens nog een sticker met www.voetbalforum.tk (ofzoiets)

Moet ik altijd aan fok denken als ik bij het stadion aankom!
Die zit op een lantaarnpaal bij de city/zuid ingang toch? :)
pi_89500083
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:17 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Die zit op een lantaarnpaal bij de city/zuid ingang toch? :)
Volgens mij aan de kant van de busbaan.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89510239
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 23:03 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Volgens mij aan de kant van de busbaan.
ja, die kant bedoel ik ook :) Als je de parkeergarage van mijn oude werk uitrijd (die witte toren) aan je rechterhand.

Moeten er ff overheen pissen denk ik ;)
pi_89521412
We mogen voor half geld naar FC Utrecht - Volendam. Prachtige pot zal het wel weer worden, op het geweldige tijdstip: 18:45. Randdebielen in de organisatie.

Maar goed, prijzen zijn wel aangenaam:
Bunnik- & Cityside: ¤ 10,-
Zuidtribune: ¤ 12,50
Noordtribune: ¤ 15,-
  zondag 5 december 2010 @ 08:25:50 #62
202348 Susi
Temple of Love
pi_89542769
Ik vind om negen uur 's avonds doordeweeks niks, dan liever dit tijdstip
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 5 december 2010 @ 12:31:51 #63
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89546172
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 december 2010 21:08 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Ik weet het niet 100% zeker, maar ik denk bijna zeker te weten dat ik ooit een gast in het Home zag Fok!en op z'n telefoon. Ergens hoop ik dat het niet waar is. Dat was ook echt de enige keer dat ik aan Fok! dacht in De Galgenwaard. :)
:@
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 5 december 2010 @ 16:41:50 #64
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_89554301
3 punten _O_
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_89554727
Lekker Jantje Wuytens!! Belangrijke punten. :)
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 5 december 2010 @ 16:58:01 #66
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89554759
oO/
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89555004
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 16:58 schreef Paul het volgende:
oO/
Dat is er wat met de scheidsrechter gebeurd ja.. zelden zo'n idioot gezien..
pi_89555583
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:06 schreef sanakthe het volgende:

[..]

Dat is er wat met de scheidsrechter gebeurd ja.. zelden zo'n idioot gezien..
Ik zie al maanden dat soort debielen op de velden staan. Ze moeten ze allemaal vol op de knieën trappen, het is te schandelijk voor woorden! Er gaan miljoenen, zo niet miljarden om in het voetbal, maar een goede scheids en grens is blijkbaar te moeilijk. En die seniele mongool bij de fifa maar met zijn affectie tegen techniek. Het wordt tijd dat clubs eens op gaan staan en optreden tegen deze josti's.

Maar over de wedstrijd: gelukkig gewonnen, maar dat mag ook wel eens. We hebben ook onze dosis pech gehad al dit seizoen, en dit is dan een beetje geluk wat je eens meepakt. Vond heerenveen wel aanvallend, maar verder zwakjes. Ze hebben weinig gecreëerd uiteindelijk, vooral op het middenveld waren ze de betere ploeg.

Ik zal blij zijn als Asara terug is, want zoals elke week: nijholt en maguire de zwakste schakels :{
pi_89560247
Wat ik alleen niet snap is dat we vorig seizoen de ploeg waren met de meeste keer de 'nul' in verdedigend opzicht en dat het stond als een huis achterin. Nu staat het al het hele seizoen voor geen meter en is het bibberen bij elke aanval van de tegenstander. Vandaag ook weer, verdedigend stond het echt niet. Iemand een verklaring? Ik vind het heel vreemd, er staan dezelfde spelers als vorig seizoen.
pi_89561084
Middenveld denk ik. Er komt veel meer achterin, waardoor de verdediging meer onder druk komt.
pi_89562829
De ontwikkeling van Maquire valt me ook erg tegen. Hij komt gewoon handelingssnelheid tekort en is toch al weer aan zijn 3e seizoen bezig bij de FC. Vraag me af of hij ooit echt van veel betekenis zal zijn..
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  zondag 5 december 2010 @ 21:12:33 #72
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_89564156
Leon de Kogel, volgens mij is dat een jongen met een echt Utrechthart.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_89564574
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:12 schreef Ragboer het volgende:
Leon de Kogel, volgens mij is dat een jongen met een echt Utrechthart.
Ik hoop het, los van z'n indrukwekkende naam (ik ken geen spits met een mooiere naam dan hij) heeft ie op mij nog geen indruk gemaakt. Maar goed, hij is nog jong dus laat 'm maar af en toe z'n invalbeurtjes meepikken.

Knappe overwinning vandaag. We kunnen zeggen wat we willen, maar met het middenveld Sarota-Maguire-Nijholt slepen we wel de winst uit het vuur. Had het niet verwacht, zeker na het uitvallen van Demouge mis je stootkracht.
pi_89571724
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 20:03 schreef Tha_Duck het volgende:
Middenveld denk ik. Er komt veel meer achterin, waardoor de verdediging meer onder druk komt.
Ik denk dat het gemis van Asare groter is dan we denken, misschien niet de beste voetballer, maar wel eentje met een gigantisch loopvermogen en goed verdedigend. Met Mertens en Duplan heb je toch twee spelers die liever aanvallen en dus verdedigend nog weleens verzaken.
pi_89577318
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:21 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik zal blij zijn als Asara terug is, want zoals elke week: nijholt en maguire de zwakste schakels :{
Hou er toch eens mee op man, Nijholt speelde een prima wedstrijd gisteren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89577455
Echt ergelijk het artikel over de wedstrijd vandaag in de kranten, of in ieder geval de volkskrant en het AD; "Wuytens zorgde met een kopbal in de laatste minuut voor de 2-1.

Schrjif dan niets in plaats van dat je een wedstrijdverslag maakt zonder naar de beelden te kijken :')
pi_89577514
Nesu :') ... dat had 1* rood moeten zijn en waar hij geel kreeg had het ook rood kunnen zijn. Vooral waar hij geel kreeg is zo'n typische Nesu manier van inkomen. Scheids had het al beoordeeld, dat zei hij ten minste na de wedstrijd, hij gaf wel toe het verkeerd gezien te hebben, dus volgens mij mag hij niet geschorst worden. Zou Utrecht sieren om Nesu alsnog te schorsen voor 1 wedstrijd.
pi_89579454
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 08:56 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Hou er toch eens mee op man, Nijholt speelde een prima wedstrijd gisteren.
Heb ik gezegd dat hij slecht speelde? Ik zeg alleen dat het een van de 2 zwakste schakels was. Op het middenveld worden we al weken overlopen door elke ploeg die zijn naam kan schrijven...

En dat ligt niet alleen aan nijholt, niet alleen aan maguire, niet alleen aan lensky en niet alleen aan silberbauer. Ik vind dat ze namelijk alle 4 vreselijk spelen op dit moment.

En daardoor verlies je het op je middenveld, krijgt je verdediging meer te verwerken en gaat fouten maken. Opbouwend moet alles met een lange bal die je vervolgens kwijt bent....

Alleen afgelopen donderdag leek het ergens op, totdat lensky en silberbauer wegvielen..Feit is in mijn ogen dat we gewoon middenvelders met kwaliteit te kort komen. Zo'n maguire en nijholt horen elke week in het 2e te spelen, ervaring op te doen en met invalbeurtjes naar boven gesleept te worden. Ze worden nu gewoon voor de leeuwen geflikkerd, en zoeken het maar uit.
pi_89579621
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:48 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Heb ik gezegd dat hij slecht speelde? Ik zeg alleen dat het een van de 2 zwakste schakels was. Op het middenveld worden we al weken overlopen door elke ploeg die zijn naam kan schrijven...

En dat ligt niet alleen aan nijholt, niet alleen aan maguire, niet alleen aan lensky en niet alleen aan silberbauer. Ik vind dat ze namelijk alle 4 vreselijk spelen op dit moment.

En daardoor verlies je het op je middenveld, krijgt je verdediging meer te verwerken en gaat fouten maken. Opbouwend moet alles met een lange bal die je vervolgens kwijt bent....

Alleen afgelopen donderdag leek het ergens op, totdat lensky en silberbauer wegvielen..Feit is in mijn ogen dat we gewoon middenvelders met kwaliteit te kort komen. Zo'n maguire en nijholt horen elke week in het 2e te spelen, ervaring op te doen en met invalbeurtjes naar boven gesleept te worden. Ze worden nu gewoon voor de leeuwen geflikkerd, en zoeken het maar uit.
Je noemde m de zwakste schakel, en dat was ie gisteren absoluut niet.

Ben het verder wel met je eens dat ons middenveld niet in vorm is, en we het hierdoor verdedigend moeilijker hebben.

Gelukkig is het bijna winterstop, hopen op een punt in Breda zaterdag, 3 punten in Venlo, en Volendam naar huis sturen in de beker, daarna de broodnodige rust.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89579942
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 10:54 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Je noemde m de zwakste schakel, en dat was ie gisteren absoluut niet.

Ben het verder wel met je eens dat ons middenveld niet in vorm is, en we het hierdoor verdedigend moeilijker hebben.

Gelukkig is het bijna winterstop, hopen op een punt in Breda zaterdag, 3 punten in Venlo, en Volendam naar huis sturen in de beker, daarna de broodnodige rust.
Om vervolgens Ajax te ontvangen oO/
  maandag 6 december 2010 @ 11:22:58 #81
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89580374
Gefeliciteerd namens een Heerenveen-supporter :P
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89581444
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:22 schreef SonicVolcano het volgende:
Gefeliciteerd namens een Heerenveen-supporter :P
Dank, ik mis jullie topic een beetje :(
  maandag 6 december 2010 @ 12:48:56 #83
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89583167
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 11:59 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Dank, ik mis jullie topic een beetje :(
Is ie er dan? :D

Volgens mij zijn Friezen ondervertegenwoordigd op Fok :P

Trouwens, als Elm zijn schot raak was, dan was het wederom 2-2 voor Heerenveen :')
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89583236
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Is ie er dan? :D

Volgens mij zijn Friezen ondervertegenwoordigd op Fok :P

Trouwens, als Elm zijn schot raak was, dan was het wederom 2-2 voor Heerenveen :')
Die was raak, alleen reageerde Vorm formidabel
pi_89583399
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Is ie er dan? :D

Volgens mij zijn Friezen ondervertegenwoordigd op Fok :P

Trouwens, als Elm zijn schot raak was, dan was het wederom 2-2 voor Heerenveen :')
Die Viktor is geen schim van zijn broer he, wat een flapdrol.
Had ook zijn 2e gele kaart moeten krijgen op een gegeven moment, maar dat durfde van Sichem niet aan.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89583526
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:48 schreef SonicVolcano het volgende:

[..]

Is ie er dan? :D

Volgens mij zijn Friezen ondervertegenwoordigd op Fok :P

Trouwens, als Elm zijn schot raak was, dan was het wederom 2-2 voor Heerenveen :')
Dat doe me trouwens denken; waar is SCH; onze in Utrecht wonende homofiele heerenveensupporter, love to hate!
  maandag 6 december 2010 @ 13:02:41 #87
261943 SonicVolcano
Hotter than hell
pi_89583617
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Die Viktor is geen schim van zijn broer he, wat een flapdrol.
Had ook zijn 2e gele kaart moeten krijgen op een gegeven moment, maar dat durfde van Sichem niet aan.
Elm is veel te wisselvallig. Zoals alle spelers bij Heerenveen eigenlijk :') Er is eigenlijk niet 1 topper bij. Ja Beerens komt in de buurt. Maar paar jaar geleden met Pranjic, Sulejmani en Alves was echt geniaal :)
The ordinary teacher tells. The good teacher explains. The superior teacher demonstrates. The best teacher inspires.
pi_89583800
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 12:59 schreef zatoichi het volgende:

[..]

Dat doe me trouwens denken; waar is SCH; onze in Utrecht wonende homofiele heerenveensupporter, love to hate!
Die heeft op ''dat andere voetbalforum'' allang zijn zegje gedaan over de wedstrijd.. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89585949
Volgens mij werd Mertens gister tot 'man of the match' uitgeroepen, maar dat had natuurlijk Vorm moeten zijn.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  maandag 6 december 2010 @ 14:27:24 #90
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_89586519
Heb het even teruggekeken... Sjongejonge Nesu, waar was hij mee bezig? Dat had rood moeten zijn!
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  maandag 6 december 2010 @ 14:32:18 #91
202348 Susi
Temple of Love
pi_89586730
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:12 schreef Lo-Fi het volgende:
Volgens mij werd Mertens gister tot 'man of the match' uitgeroepen, maar dat had natuurlijk Vorm moeten zijn.
Ik heb altijd het idee dat er, bij gebrek aan een duidelijke moft, er op Mertens wordt gestemd 'uit gewoonte' :@
pi_89586762
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:27 schreef Ragboer het volgende:
Heb het even teruggekeken... Sjongejonge Nesu, waar was hij mee bezig? Dat had rood moeten zijn!
Wraak nemen op Vayrynen die weer zat te zuigen zoals gewoonlijk.

Praat het niet goed, maar daar was hij dus mee bezig. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89586794
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Wraak nemen op Vayrynen die weer zat te zuigen zoals gewoonlijk.

Praat het niet goed, maar daar was hij dus mee bezig. ;)
Zoals ik eerder al aangaf... Utrecht zou hem zelf moeten schorsen, aangezien de KNVB dit niet meer kan.
pi_89586866
Van Sichem had veel eerder daarvoor al voor een duidelijke overtreding op Duplan moeten fluiten.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89586923

Hier kun je het goed zien (vanaf 0:32), Vayrynen verkoopt eerst Wolfswinkel een klap in zijn gezicht, haalt daarna Duplan onderuit, maar loopt zich daarna wel weer vrij om op doel te gaan schieten, en dat pikt Nesu niet.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89587039
Echt zeer treurig ook hoe zo'n Van Sichem de hele middag aan het compenseren en marchanderen is.. Als waarnemer kun je hem echt niet meer dan een 2 geven voor het optreden van gister.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89588720
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 14:36 schreef PBateman1978 het volgende:

Hier kun je het goed zien (vanaf 0:32), Vayrynen verkoopt eerst Wolfswinkel een klap in zijn gezicht, haalt daarna Duplan onderuit, maar loopt zich daarna wel weer vrij om op doel te gaan schieten, en dat pikt Nesu niet.
Heerlijk 1:49-1:51 "Fuck off!" :D

Wat een teringlijers die heerenveeners als je het zo terug kijkt zeg... (en wat een kut muziek)
pi_89816527
Het was weer bar en boos. Terecht verloren, begonnen goed maar na de 1e helft geen bal meer geraakt.

Met als hoogtepunt het eigen doelpunt van Schut natuurljk!
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 11 december 2010 @ 22:09:24 #99
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89816578
Schut kon hier niets aan doen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89816586
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 22:07 schreef Tha_Duck het volgende:
Het was weer bar en boos. Terecht verloren, begonnen goed maar na de 1e helft geen bal meer geraakt.

Met als hoogtepunt het eigen doelpunt van Schut natuurljk!
Tweede helft was idd een wanvertoning. Maquire, Cornelisse en Schut zakten weer naar een uiterst bedenkelijk niveau. Al kon Schut aan deze eigen goal niet zo gek veel doen.. Terecht zonder punten naar huis gestuurd.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89817063
quote:
Op zaterdag 11 december 2010 22:09 schreef Paul het volgende:
Schut kon hier niets aan doen
Ik ga zo kijken. Echte supporters zitten in het stadion en krijgen geen herhaling.
pi_89817110
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 22:23 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Ik ga zo kijken. Echte supporters zitten in het stadion en krijgen geen herhaling.
Zo aantrekkelijk is Nac-uit niet meer tegenwoordig.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89828057
Schut nog één doelpunt verwijderd van minder leuk record in Eredivisie
Zondag, 12 december 2010 om 08:16Alje Schut heeft een van de minder leuke records in de Eredivisie geëvenaard. De verdediger van FC Utrecht maakte zaterdag tegen NAC Breda zijn derde eigen goal van dit seizoen. Hij kwam hiermee op gelijke hoogte met PSV'er Daan Schrijvers (1968/69) en Thomas Bælum van Willem II (2007/08).

Schut maakte dit jaar ook al een eigen doelpunt in de Europa League tegen Steaua Boekarest. Hij had het zaterdag niet in de gaten. Een kopbal van Matthew Amoah belandde ongelukkig op zijn achterhoofd, waarmee hij zijn doelman Michel Vorm kansloos liet. "Ik dacht dat ik een elleboog in mijn nek voelde", zei Schut.

"Ik weet van niets, maar die goal telde en we hebben verloren. Hoe dan ook, ik kon er niets aan doen." Eerder dit seizoen kreeg hij al treffers voor Feyenoord en Heracles Almelo achter zijn naam. Bovendien maakte Schut in de Europa League-wedstrijd tegen Steaua Boekarest ook al een eigen doelpunt.
pi_89831272
Het is tijd voor Keller. En dat zeg ik nit snel, want ik ben geen fan van Keller.

Vorm en Silberbauer zijn in gedachten al bij hun volgende club overigens, vind ze ondermaats de laatste weken. Maguire was ook slcht, Nijholt viel wel aardig in. Lensky was ook niet veel, en Wolfie had volgens mij de hele wedstrijd last van zijn rug maar er zat simpelweg geen andere spits op de bank.

Laat het maar snel winterstop worden, dan kunnen ze even uitrusten (wou dat ik zulke uren had, maar goed) en de koppies de goede kant op zetten.
pi_89831498
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 13:43 schreef Tha_Duck het volgende:
(wou dat ik zulke uren had, maar goed)
Onzin; ik neem aan dat ze zich gewoon iedere dag op het trainingsveld moeten melden, en gewoon een dagprogramma afwerken; vervolgens spelen in het weekend en 's avonds. Met een beetje pech moet je ook nog heel europa door, waar je niet de toerist mag uithangen, maar gewoon moet trainen en spelen. Verder mag je beperkt uitgaan, niet te veel drinken en niet teveel op vakantie; als je pech hebt moet je de hele zomer doorspelen. Je wordt niet beoordeel op je prestaties door één iemand, maar door een hele technische staf, de pers, de supporters en iedereen in Nederland die voetbal kijkt. Meestal is dat oordeel negatief.

Het enige wat het goed maakt is het riante salaris, toch zou ik absoluut niet willen ruilen met die lui....
pi_89832938
Het aantal uren kunnen we kort over zijn: dat zijn er niet zoveel. Ik heb jaren naast het stadion in die toren gewerkt, en als ze een uur tot max 2 uur per dag buiten waren was het veel.
pi_89846266
Die tweede goal van Groningen gezien? Moest ineens aan Utreg-Napoli denken, laatste minuut, Frank Demouge staat helemaal vrij...
pi_89846662
Morgenavond richting Engeland _O_
pi_89851003
Toch nog maar wat over zaterdag zeggen. Eerste helft ging gelijk op... Ik vond van de Maarel verrassend goed spelen! Enige lichtpuntje.

Ik was ook aan het schreeuwen om Keller. Heb ook niet veel met hem... maar Schut (niet vanwege zijn eigen goal, die ik niet zo eigen vond) was gewoon niet goed bezig in het veld. Mertens rende weer als een kip zonder kop rond. Barry neem ik altijd in bescherming, mag hem wel... maar afgelopen paar wedstrijden heb ik er geen verbetering ingezien. Podver wat speelde Utrecht dramatisch slecht. Je mag blij zijn dat je niet tegenover een Groningen stond, dan was je met 10-1 weggespeeld!
pi_89851171
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:51 schreef DiMacho het volgende:
Mertens rende weer als een kip zonder kop rond. Barry neem ik altijd in bescherming, mag hem wel... maar afgelopen paar wedstrijden heb ik er geen verbetering ingezien.
Toch was Mertens de man die door inzet en inzicht voor 90% verantwoordelijk was voor de belangrijke 1-0. Ik mag Barry ook wel, maar toch moeten we eerlijk zijn dat hij de laatste maanden niets toevoegt en vooral ook handelingssnelheid tekort komt.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89863213
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 21:54 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Toch was Mertens de man die door inzet en inzicht voor 90% verantwoordelijk was voor de belangrijke 1-0. Ik mag Barry ook wel, maar toch moeten we eerlijk zijn dat hij de laatste maanden niets toevoegt en vooral ook handelingssnelheid tekort komt.
Ik vind ook wel dat hij zich 100% inzet... maar echt voordeel haal je niet uit zijn acties. Misschien mist hij toch een beetje 2 sterke aanvallers om de bal echt aan kwijt te kunnen.
pi_89863427
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 20:39 schreef Utca het volgende:
Morgenavond richting Engeland _O_
Morgen middag al; (alhoewel morgenochtend naar Duitsland om 's middags naar Liverpool te vliegen...)

Lekker een appartementje gehuurd midden op Victoria street, gaat leuk worden!
pi_89867959
Ik ben lekker thuis, zoals alle echte supporters.

:)
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 13 december 2010 @ 11:41:15 #114
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89868013
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:39 schreef Tha_Duck het volgende:
Ik ben lekker thuis, zoals alle echte supporters.

:)
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89868031
Ik ben ook thuis, te weinig geld over voor zo'n tripje.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 13 december 2010 @ 11:48:36 #116
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89868238
quote:
FC Utrecht weer in de markt voor Strootman

Een vertrek van Kevin Strootman bij Sparta Rotterdam is aanstaande. FC Utrecht meldde zich opnieuw officieel bij de Eerstedivisionist.

Strootman stond al eerder in de belangstelling van FC Utrecht, maar net als voor andere clubs bleek de vraagprijs een transfer in de weg te staan. De middenvelder zag zich daardoor gedwongen dit jaar in Jupiler League te acteren.

Voor Strootman lonkt een rentree in de Eredivisie. FC Utrecht onderneemt nieuwe pogingen de middenvelder voor zich te winnen. Met de transfer is een bedrag van ruim één miljoen euro gemoeid. Als de clubs elkaar hebben gevonden, gaat de voormalig jeugdinternational praten in de Galgenwaard.

FC Utrecht lijkt zich met de komst van Strootman te willen indekken voor het afscheid van Michael Silberbauer, die na het mislukken van de onderhandelingen over een nieuw contract mogelijk in de winterstop vertrekt. Sparta kan op zijn beurt het geld goed gebruiken om financieel orde op zaken te stellen.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 13 december 2010 @ 11:56:37 #117
202348 Susi
Temple of Love
pi_89868538
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 11:48 schreef Paul het volgende:

[..]

Eén miljoen ? Sjeuzes wat veel.
pi_89877553
quote:
15s.gif Op maandag 13 december 2010 11:56 schreef Susi het volgende:

[..]

Eén miljoen ? Sjeuzes wat veel.
Dat valt nog wel mee voor een jonge, talentvolle middenvelder die zich alleen nog maar meer zal ontwikkelen. Als hij zich ontwikkelt zoals je mag verwachten, dan is hij ook een speler die uiteindelijk weer verkocht zal worden aan een 'grotere' club.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89878283
Ik vind het ook een hoop geld voor een speler uit de jupiler league.
Maar goed, eerst maar eens kijken of we silberbauer ergens kwijt kunnen voordat we Strootman halen. Als het goed is krijg je voor Silberbauer veel meer, dus dan valt het wel mee allemaal.
pi_89878342
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:22 schreef wortel1981 het volgende:
Ik vind het ook een hoop geld voor een speler uit de jupiler league.
Maar goed, eerst maar eens kijken of we silberbauer ergens kwijt kunnen voordat we Strootman halen. Als het goed is krijg je voor Silberbauer veel meer, dus dan valt het wel mee allemaal.
Veel meer ? Voor iemand met een contract van 6 maanden ? Vergeet 't maar.

Daarbij zal Strootman ook wel voor minder dan een miljoen deze kant op komen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89878762
Misschien kost ie een stuk minder aan salaris?
pi_89878798
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:33 schreef zatoichi het volgende:
Misschien kost ie een stuk minder aan salaris?
Dat mag ik wel hopen ja. ;)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89879104
Dat bedoel ik ook....qua transfer zul je niet de hoofdprijs krijgen, maar met zijn salaris die weg is scheelt het toch weer.
pi_89879470
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:43 schreef wortel1981 het volgende:
Dat bedoel ik ook....qua transfer zul je niet de hoofdprijs krijgen, maar met zijn salaris die weg is scheelt het toch weer.
Dat klinkt wel mooi, maar in de praktijk gaat het in verhouding dan om verwaarloosbare bedragen. Een Silberbauer verdient 400.000 euro en Strootman zal dan 3 ton gaan verdienen.. Tel uit je winst. Het wordt pas echt interessant als je op den duur spelers als Vorm, Mertens en Van Wolfswinkel gaat verkopen.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89879670
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:52 schreef Lo-Fi het volgende:
Het wordt pas echt interessant als je op den duur spelers als Vorm, Mertens en Van Wolfswinkel gaat verkopen.
Dat weet ik niet, Vorm heeft volgens hem zelf een clausule in zijn contract dat ie goedkoper weg mag, of het waar is weet ik niet. Vergeet niet dat Van Wolfswinkel ook 4 miljoen heeft gekost, dus die is lastig te verkopen met winst. Alleen op Mertens zou je winst kunnen maken, maar daar staat ook nog de openstaande post Vandenbergh tegenover die je meer gekost heeft dan opgebracht.
pi_89880265
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:57 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dat weet ik niet, Vorm heeft volgens hem zelf een clausule in zijn contract dat ie goedkoper weg mag, of het waar is weet ik niet. Vergeet niet dat Van Wolfswinkel ook 4 miljoen heeft gekost, dus die is lastig te verkopen met winst. Alleen op Mertens zou je winst kunnen maken, maar daar staat ook nog de openstaande post Vandenbergh tegenover die je meer gekost heeft dan opgebracht.
Er zal vast een clausule in het contract staan van Vorm, maar dan alsnog kun je een aardig bedrag voor hem vangen. Van Wolfswinkel heeft "maar" 2,8 miljoen gekost en Mertens zal sowieso met een grote winst verkocht worden. Je praat dan iig over hele andere bedragen dan een paar ton die je mogelijk bespaart qua salaris.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  Redactie Frontpage / Weblog dinsdag 14 december 2010 @ 11:46:29 #127
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89911811
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  dinsdag 14 december 2010 @ 12:30:06 #128
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_89913105
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_89918025
quote:
FC Utrecht en Sparta akkoord over Strootman
2010-12-14 13:45:00

FC Utrecht heeft met Sparta een akkoord bereikt over de overgang van Kevin Strootman. De club moet nog wel tot overeenstemming komen met de speler zelf. De gesprekken hierover zullen pas na de wedstrijd tegen Liverpool plaatsvinden.
De mogelijke transfer van Strootman wordt mogelijk gemaakt door het investeringsfonds FPI. Het is de bedoeling dat de middenvelder in de winterstop de overstap naar Utrecht maakt.
fcutrecht.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89918533
quote:
14s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:40 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

fcutrecht.nl
Eindelijk eens iemand op het middenveld die het overzicht heeft én de traptechniek om de aanvallers te bedienen.

Het is dan een momentopname, maar je ziet wel dat hij echt een prachtige trap heeft:
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89918658
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:52 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Eindelijk eens iemand op het middenveld die het overzicht heeft én de traptechniek om de aanvallers te bedienen.
Klopt. :)

Hij is alleen wel zo traag als dikke stront, ben daarom benieuwd naar zijn rol in het elftal, en of de tactiek anders wordt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89919442
quote:
1s.gif Op dinsdag 14 december 2010 14:55 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Klopt. :)

Hij is alleen wel zo traag als dikke stront, ben daarom benieuwd naar zijn rol in het elftal, en of de tactiek anders wordt.
Laat dat maar aan de tactische meesterbreinen Du Chatinier en Wouters over.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_89947109
quote:
12s.gif Op dinsdag 14 december 2010 15:14 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]

Laat dat maar aan de tactische meesterbreinen Du Chatinier en Wouters over.
Zucht... gaat die op de bank plaatsnemen?
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 15 december 2010 @ 11:17:07 #134
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89950991
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89951521
Vermoedelijke opstelling voor vanavond :

Sinouh, Cornelisse, Schut, Wuytens, Nesu, Nijholt, Silberbauer, Mertens, Maguire, Duplan, Van Wolfswinkel.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 15 december 2010 @ 11:35:21 #136
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89951636
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 11:31 schreef PBateman1978 het volgende:
Vermoedelijke opstelling voor vanavond :

Sinouh, Cornelisse, Schut, Wuytens, Nesu, Nijholt, Silberbauer, Mertens, Maguire, Duplan, Van Wolfswinkel.
doe es hier die dingen posten

[EUROPA LEAGUE] Liverpool - FC Utrecht
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89960242
Sinouh niet vanavond. Geblesseerd.

Ik ga wel kijken, maar ik heb er eigenlijk niet veel zin in. Raar eigenlijk, want hoe vaak spelen we nu daar.
  woensdag 15 december 2010 @ 23:03:28 #138
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_89981957
Wolfie :{ ;( :'(

Ons kleine belgske _O_ Wat een baasje zeg, die ging lekker daar op Liverpool.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  woensdag 15 december 2010 @ 23:04:55 #139
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_89982032
Waren dat nou de Utrecht supporters die Babel uitfloten? Zo ja, waarom?
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 16 december 2010 @ 01:00:15 #140
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89986252
Wat een baggerpot was dit zeg, viel bijna in slaap :Z
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89986734
quote:
FC Utrecht: Europa Cup D

LIVERPOOL - Op weg naar de laatste Europa Leaguewedstrijd tegen Liverpool kwam de selectie van FC Utrecht Pamela Anderson in het spelershotel tegen. "Zelfs die kleine Dries Mertens is met haar op de foto geweest. Hij kwam net onder haar borsten", aldus trainer Ton du Chatinier.

Voor de ploeg uit de Domstad stond er in de laatste groepswedstrijd tegen de Reds niets meer op het spel. Bijna 4000 supporters moedigen FC Utrecht vanavond aan op Anfield.

Maar voordat de spelers aan het duel tegen Liverpool konden beginnen kon er al genoten worden van de Europa Cup D.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 16 december 2010 @ 01:25:16 #142
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89986788
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 01:21 schreef Paul-89 het volgende:

[..]

_O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89988726
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 23:04 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Waren dat nou de Utrecht supporters die Babel uitfloten? Zo ja, waarom?
ex-Ajax he.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  donderdag 16 december 2010 @ 10:12:22 #144
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_89990371
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 08:57 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

ex-Ajax he.
:')
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 16 december 2010 @ 10:14:09 #145
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89990415
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:12 schreef tostitomaatkaas het volgende:

[..]

:')
Zo gaan die dingen
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_89990459
Al die ophef erover is imo nog sneuer dan die spreekkoren zelf, die trouwens nog geen minuut te horen waren.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_89990511
Volgens mij begon het uitfluiten nadat de bal in de kluts over de zijlijn ging en Babel de bal in z'n handen vasthield, en Silberbauer de bal wou hebben om een ingooi te nemen. Scheids gaf de ingooi echter aan Liverpool.
Spreekkoren tegenover Babel waren iig jammer .
  donderdag 16 december 2010 @ 10:23:41 #148
312477 tostitomaatkaas
Op pain de madeleine.
pi_89990644
Oh ik maak me er ook niet druk over hoor, en heb de in totaal 25 minuten van de wedstrijd gezien dus ik zou niet weten hoe lang het allemaal geduurd heeft.. Maar kan me nog wel iets indenken als je een Ajacied uitfluit als je tegen Ajax speelt, dit komt een beetje gezocht over als zijn Ajax-verleden inderdaad de reden is.
Op zondag 28 april 2013 22:57 schreef Schaamlipposaurus het volgende:
Dit is een serieuze vraag.
Graag serieuze reacties graag, waar ik op kan masturberen.
pi_89990671
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Oh ik maak me er ook niet druk over hoor, en heb de in totaal 25 minuten van de wedstrijd gezien dus ik zou niet weten hoe lang het allemaal geduurd heeft.. Maar kan me nog wel iets indenken als je een Ajacied uitfluit als je tegen Ajax speelt, dit komt een beetje gezocht over als zijn Ajax-verleden inderdaad de reden is.
Ach, er zijn nou eenmaal supporters die niet echt van creativiteit hebben gehoord, en die vind je bij elke club.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 16 december 2010 @ 10:27:17 #150
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_89990730
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 10:23 schreef tostitomaatkaas het volgende:
Oh ik maak me er ook niet druk over hoor, en heb de in totaal 25 minuten van de wedstrijd gezien dus ik zou niet weten hoe lang het allemaal geduurd heeft.. Maar kan me nog wel iets indenken als je een Ajacied uitfluit als je tegen Ajax speelt, dit komt een beetje gezocht over als zijn Ajax-verleden inderdaad de reden is.
Ik weet wel zeker dat zijn ajax verleden de reden was. Zo gaat dat gewoon. Utrecht haat Ajax
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 16 december 2010 @ 21:51:10 #151
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90020033
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 16 december 2010 @ 21:52:49 #152
311468 Van_Poppel
Voormalig kopman van Gertje
pi_90020124
quote:
Daar heeft ie toch een punt?
  donderdag 16 december 2010 @ 21:53:13 #153
302138 HuffTheTalbot
Checking the Basement for Bugs
pi_90020147
Wat is 'smh' ?
Look behind you! It's your ass!
pi_90028028
net terug uit liverpool. schitterende ervaring nog meer mensen geweest?
pi_90033728
Neuh, en ook amper gekeken. Met een half oog gekeken, maar heeft met niet kunnen boeien. Leukste waren de SMSjes van mensen die op de tribune zaten.

Ik hoop wel dat we zondag VVV inpakken, stuk belangrijker. En ik ben dan vooral benieuwd wie er als 2e spits meegaat, want de Kogel is een goede jongen maar daar kan je natuurlijk niet alleen op vertrouwen.

Misschien in de winterstop nog een spits aantrekken?
pi_90033909
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 10:30 schreef Tha_Duck het volgende:
Neuh, en ook amper gekeken. Met een half oog gekeken, maar heeft met niet kunnen boeien. Leukste waren de SMSjes van mensen die op de tribune zaten.

Ik hoop wel dat we zondag VVV inpakken, stuk belangrijker. En ik ben dan vooral benieuwd wie er als 2e spits meegaat, want de Kogel is een goede jongen maar daar kan je natuurlijk niet alleen op vertrouwen.

Misschien in de winterstop nog een spits aantrekken?
Demouge is misschien al terug zondag hoor, die had een lichte blessure.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_90039353
Liverpool was leuk, maar wat hebben we toch een mongolen rondlopen in ons publiek; gasten die meer bezig waren de stewards uit te dagen dan de wedstrijd te bekijken... :')

Wij vlogen over Bremen; wat een kutreis; vijf uur vertraging met het vliegtuig om vervolgens met 70 a 80 over de onderbesneeuwde autobahn naar huis te karren; ipv van een uurtje of 21:00 was ik om 6:00 vanochtend thuis...

Maar het was zeker de moeite waard!
  vrijdag 17 december 2010 @ 13:34:13 #158
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_90041184
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 21:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Wat is 'smh' ?
Shaking my head.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_90050525
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 12:56 schreef zatoichi het volgende:
Liverpool was leuk, maar wat hebben we toch een mongolen rondlopen in ons publiek; gasten die meer bezig waren de stewards uit te dagen dan de wedstrijd te bekijken... :')
Het zielige gezang tegen Babel was wel een dieptepunt. Als dat jong in Oranje de winnende maakt tegen Duitsland dan hangen al die josti's aan kont en is hij de beste.

Als je tegen 020 speelt, mag je best de spelers een beetje fucken daar. Dat hoort erbij. Maar om nou iemand die al jaren weg is bij 020, en volgens mij ons nooit een vlieg kwaad gedaan heeft zo te gaan toezingen.. Dan ben je echt sneu.
pi_90054002
quote:
1s.gif Op vrijdag 17 december 2010 17:34 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Het zielige gezang tegen Babel was wel een dieptepunt. Als dat jong in Oranje de winnende maakt tegen Duitsland dan hangen al die josti's aan kont en is hij de beste.

Als je tegen 020 speelt, mag je best de spelers een beetje fucken daar. Dat hoort erbij. Maar om nou iemand die al jaren weg is bij 020, en volgens mij ons nooit een vlieg kwaad gedaan heeft zo te gaan toezingen.. Dan ben je echt sneu.
Ben het helemaal met je eens, heb die spreekkoren herhaaldelijk gehoord. En Babel heeft gewoon gelijk op z'n twitter, wát een respect van de Liverpool-supporters toen Ricky uitviel. Dat zie ik ons niet snel doen.
Verder gewoon een matige pot waarbij me vooral het ontzettend zwakke Liverpool opviel. Niet om aan te zien, met iets meer lef hadden we daar gewonnen. Maar wat boeit het allemaal, het ging nergens om. Ik vond De Kogel opvallend goed. Maguire viel wéér door de mand, die jongen hobbelt leuk mee maar voegt werkelijk niks toe.
Overigens, lekker dat Napoli in de laatste minuut de 1-0 maakte en daarmee door is, ten koste van dat kutploegje Steaua.
pi_90085711
quote:
Vind je dat grappig? Ik vind het echt triest. Die gozer is al jaren weg bij Ajakkes,slaat nergens op.

Zou het morgen doorgaan?
Ze verwachten nog 15cm sneeuw in het zuiden vannacht en morgen, dus ik vrees het ergste.
Maar ja dan word ie in elk geval pas na de winterstop gespeeld.
pi_90086123
Tuurlijk moet het doorgaan, gejammer over supporters. Iedereen gaat wel de deur uit om te zuipen vanavond of om op wintersport te gaan.
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:22:21 #164
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_90093288
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  zaterdag 18 december 2010 @ 19:23:14 #165
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_90093331
Ik heb zo'n gevoel dat De Kogel er morgen eentje scoort.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_90114050
Ik heb het gevoel dat het afgelast wordt. Hier in Vianen ligt 30cm, weet niet hoe het in Venlo is. Maar dit is wel heel erg.
pi_90114183
En zoals ik al zei, afgelast. Veld is afgekeurd.
pi_90116936
Helaas, perfect middagje om lekker op de bank EL te kijken...
  zondag 19 december 2010 @ 12:03:44 #169
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_90117040
Inderdaad, er ligt me een partij sneeuw zeg. Nu hopen dat de wedstrijd tegen Volendam doorgaat.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_90117138
Nou ja op zich wel lekker voor de spelers; die kunnen een beetje bijkomen na liverpool; eerlijk gezegd zou ik namelijk niet verwachten dat we zouden winnen vandaag.
pi_90117649
Tuurlijk wel, VVV is nog slechter dan het 6e van de lokale voetbalvereniging.

Ik vind het wel jammer, had lekker voor de buis gezeten. Aan de andere kant wel lekker voor het herstellen van de spelers. We hebben het druk zat gehad, dus een week extra rust en een wedstrijd minder is wel fijn. Na de winterstop zijn we weer wat frisser, en doet dat ene potje extra er niet toe als je bedenkt wat je al gehad hebt. Misschien krijg je in de winterstop er nog een mooie aanvaller bij, en Strootman is er dan ook. Ricky en Demouge weer beter hopelijk dan. Dus al met al, niet zo heel verkeerd.

Volendam wordt ook nog een prettig avondje, zal geen makkie worden. Als het afgelast wordt zou het ook niet verkeerd zijn.

Nadeel van al die afgelastingen is dat bijde tegenpartij ook geblesseerden er weer bij zijn, er rust is bij de tegenstanders en ook spelers tegen je komen te staan die geschorst zijn. Eigenlijk is dat niet fijn, ook niet voor de tegenstanders die natuurlijk hetzelfde probleem hebben.

Wel fijn datik nu misschirn wel naar VVV uit ga, ik had deze keer geen zin/tijd :)
pi_90134978
quote:
En Cavani uit de basis spelen zeker? :D
pi_90139814
quote:
Op zondag 19 december 2010 18:43 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

En Cavani uit de basis spelen zeker? :D
Appeltje eitje :')
  maandag 20 december 2010 @ 22:11:23 #174
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_90203694
quote:
Napoli volgt naast Van Wolfswinkel ook Duplan
Het Europa League-avontuur leverde FC Utrecht belangstelling op voor Ricky van Wolfswinkel en Edouard Duplan. Napoli heeft de twee aanvallers op de korrel.

Napoli was in de groepsfase een van de drie tegenstanders van FC Utrecht. In de dubbele ontmoeting waren de Italianen blijkbaar onder de indruk van Van Wolfswinkel en Duplan, getuige de interesse waarvan FC Utrecht op de hoogte is.

'Vanuit Italië is mij dit verhaal ter ore gekomen', vertelt technisch directeur Foeke Booy aan Voetbal International. 'Ik kan er nog niets mee, ik moet afwachten hoe dit zich ontwikkelt. Napoli heeft nog geen contact met ons opgenomen.'
bron: http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)inkel-ook-Duplan.htm
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_90216776
Over Cavani gesproken... Ik kwam dit filmpje tegen, let ook/vooral op het commentaar, hier kan René vd Berg nog wat van leren :P

  dinsdag 21 december 2010 @ 09:06:38 #176
202348 Susi
Temple of Love
pi_90221592
Ik vermoed zomaar dat het niet doorgaat morgen. Heb er ook eigenlijk helemaal geen zin in, veel te koud
pi_90222053
quote:
7s.gif Op dinsdag 21 december 2010 09:06 schreef Susi het volgende:
Ik vermoed zomaar dat het niet doorgaat morgen. Heb er ook eigenlijk helemaal geen zin in, veel te koud
Tuurlijk gaat het door! Heb er zin in... alleen de kaartjes zijn nog niet binnen. Dus dat wordt ophalen bij het stadion.
pi_90248269
quote:
Op dinsdag 21 december 2010 09:30 schreef DiMacho het volgende:

[..]

Tuurlijk gaat het door! Heb er zin in... alleen de kaartjes zijn nog niet binnen. Dus dat wordt ophalen bij het stadion.
Hier hetzelfde. Moet morgen ook ophalen, betaling wel verwerkt en dat was het. Kut geregeld, net als de poortjes.

De kerst attentie kunnen wij wel vergeten, jammer.
pi_90276276
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:26 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]
Hier hetzelfde. Moet morgen ook ophalen, betaling wel verwerkt en dat was het. Kut geregeld, net als de poortjes.

De kerst attentie kunnen wij wel vergeten, jammer.
Kaartjes gister toch binnen gehad! Hèt er zin in!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 22 december 2010 @ 09:25:21 #180
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90276767
Volgens mij gaat het gewoon wel door :)
Al ben ik vanavond op een verjaardag :')
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog woensdag 22 december 2010 @ 09:27:26 #181
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90276815
quote:
Schut: 'Ik wil helemaal niet vertrekken bij Utrecht'
22/12/2010 08:56

In tegenstelling tot berichtgeving in verschillende media zinspeelt Alje Schut niet op een buitenlands avontuur. De verdediger wil graag bij FC Utrecht blijven.

Schut is momenteel met de Domstedelingen in onderhandeling over een nieuw contract. 'FC Utrecht heeft mij kortgeleden een nieuw aanbod gedaan voor contractverlenging', aldus Schut op de website van Sport Promotion. 'Daar sprak wat mij betreft veel waardering uit. De gesprekken verlopen tot nu toe heel voorspoedig.'

Schut baalt van het feit dat supporters constant vragen naar zijn buitenlandse dromen en zijn wens te vertrekken bij de club. 'Dat dwingt me om in de verdediging te gaan en uit te leggen dat dit dus niet het geval is. Als het aan mij ligt, speel ik ook de komende jaren voor Utrecht.'

'Ik ben hier opgegroeid, heb het prima naar mijn zin en ik denk dat we met dit elftal zeker door kunnen groeien. Zo zijn we ook de onderhandelingen ingegaan. Ik verwacht snel duidelijkheid.'

Schut is onbetwist basisspeler in de ploeg van trainer Ton du Chatinier. Meest opmerkelijke gegeven is evenwel het feit dat Schut al vier keer trefzeker was in eigen doel.
Poll: Schut of Keller
Schut
Keller
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_90280033
Keller natuurlijk!!

@Tha Duck.... volgens mij zit ik vlak boven je vanavond... Rij 15 Vak P. Met mn pa ;)

Edit: Klte... mijn kaartjes zijn ongeldig gemaakt... dus moet toch naar de Fanshop. Krij gik dan zo'n Kerstmuts?

[ Bericht 22% gewijzigd door DiMacho op 22-12-2010 12:48:27 ]
pi_90292248
Je kaartjes zijn ongeldig gemaakt? Hoe krijg je dat voor elkaar?

Volgens mij kreeg je die kerstmuts alleen als je voor een bepaalde tijd bestelde; heb dat ding thuis liggen, maar ik loop sowieso niet met kerstmutsen rond, laat staan van dermate dunnen stof dat je er nog kou bij vat in de zomer...

Kopen? 10 euro :P
  woensdag 22 december 2010 @ 21:23:20 #184
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_90309308
Jezus, wat een bierdivisieniveau zeg. Wat bagger om zo te winnen, pure aids dit! Ben ik daarvoor door die teringkou gaan fietsen!

Maar daarentegen begrijpelijk want Utreg snakt naar de winterstop, de meeste wedstrijden gespeeld dit seizoen, van Albanië tot Liverpool. Iets te veel wedstrijden voor deze krappe selectie. Nu even de rust pakken, ze zijn gewoon op.
Mooi om Asare weer te zien voetballen. En doe maar gauw opbokken Silberbauer, dat ging helemaal nergens over.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_90309655
Silberbauer hadden ze net zo goed in Engeland kunnen laten.

Nijholt ben ik ook echt helemaal, maar dan ook helemaal klaar mee. Die gozer kan gewoon NIET voetballen. Al dat gelul van die 'fans' van hem ten spijt, ik heb hem een kans gegeven maar hij is gewoo totaal ongeschikt. Kan geen fatsoenlijke pass geven, spelinzicht van een uitgekauwd kauwgommetje, snelheid van een doodgereden vogel en loopt erbij of hij heel wat is en kan. Maar net is helemaal niets, wat een drama. Dan maar liever Maguire, daar heb je nog het idee van dat er iets van groei inzit.
pi_90312079
Goed om Asare weer te zien spelen. Niveau was inderdaad dramatisch zeg!
Vond Nijholt niet eens de slechtste vandaag, speelde voor zijn doen best een goede wedstrijd. Wel ongelukkig in zijn acties en geluk dat we geen penalty tegen kregen.
Nesu en van der Maarel hebben echt geen bal goed geraakt vandaag. Duplan en Silberbauer vond ik ook tegenvallen.

Maar goed, maar gauw vergeten deze wedstrijd en na de winterstop lekker verder gaan!
pi_90329703
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 15:39 schreef zatoichi het volgende:
Je kaartjes zijn ongeldig gemaakt? Hoe krijg je dat voor elkaar?

Kwartier in de rij gestaan.... voor mijn echte kaartjes. Komen we bij de ingang, controleren ze met de hand omdat de poortjes dood zijn. Zucht.

Maar wat een ijskoude dramawedstrijd! Bah. Heb er echt spijt van dat ik ben gegaan...

Positief was Asare. Heerlijke voetballer, wat een aanslagen kreeg hij te verwerken!
pi_90329721
Ik vond ons wel domineren, alleen lukte het maar niet; dat is echt frustrerend! Dat het niet al te best zou zijn was van tevoren wel duidelijk; we mogen blij zijn dat er zondag niet is gespeeld...

Maar Asara _O_ wat een baas is dat; continu in beweging, dan weer achterin, dan weer voorin, altijd aanspeelbaar, lekker combineren; die man draagt Utrecht! Dankzij hem kan Dries ook weer vrijer spelen. Ik wist dat hij belangrijk was, maar gisteren bleek eigenlijk wel hoe belangrijk...
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 23 december 2010 @ 08:45:37 #189
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90329755
Ben benieuwd tegen wie we moeten in de kwart
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_90330224
Een thuiswedstrijd tegen sparta nijkerk! :')

Kunnen ze weer delen van de tribunes af gaan zetten...
pi_90333537
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 21:28 schreef Tha_Duck het volgende:
Silberbauer hadden ze net zo goed in Engeland kunnen laten.

Nijholt ben ik ook echt helemaal, maar dan ook helemaal klaar mee. Die gozer kan gewoon NIET voetballen. Al dat gelul van die 'fans' van hem ten spijt, ik heb hem een kans gegeven maar hij is gewoo totaal ongeschikt. Kan geen fatsoenlijke pass geven, spelinzicht van een uitgekauwd kauwgommetje, snelheid van een doodgereden vogel en loopt erbij of hij heel wat is en kan. Maar net is helemaal niets, wat een drama. Dan maar liever Maguire, daar heb je nog het idee van dat er iets van groei inzit.
Heb je wel dezelfde wedstrijd gezien ? :)

Als er een speler was naast Asare die nog enigszins een aardige wedstrijd speelde was het toch echt Nijholt.

Wat ik niet snapte was de wissel Schut - De Kogel, waarom haal je een verdediger eruit als je daarna een middenvelder (Silberbauer) centraal achterin zet ? Was Schut geblesseerd ofzo ?

Verder was ik vooral blij dat het geen verlenging werd, nu maar eens lekker een maandje rusten.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 23 december 2010 @ 11:12:25 #192
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90333622
Doe mij maar

Utrecht - Ajax in de kwartfinale

_O_
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 23 december 2010 @ 12:33:39 #193
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90336598
Schut verlengd contract

quote:
Naast de bekerzege op FC Volendam had FC Utrecht woensdag nog ander goed nieuws te melden. De ploeg heeft de contracten van verdedigers Alje Schut en Mark van der Maarel met twee jaar verlengd, tot de zomer van 2013. In de verbintenis van Van der Maarel is bovendien een optie voor nog twee seizoenen opgenomen.

De 29-jarige Schut speelt al sinds 1999 voor FC Utrecht. Ondanks diverse (knie-)blessures is hij momenteel weer een vaste waarde centraal achterin. Van der Maarel (21) wordt gezien als de opvolger van Tim Cornelisse rechts achterin. Hij debuteerde vorig seizoen in de hoofdmacht en speelde ook al enkele duels voor Jong Oranje.
Bron: FCUpdate.nl
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_90343914
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:09 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Heb je wel dezelfde wedstrijd gezien ? :)

Als er een speler was naast Asare die nog enigszins een aardige wedstrijd speelde was het toch echt Nijholt.

Wat ik niet snapte was de wissel Schut - De Kogel, waarom haal je een verdediger eruit als je daarna een middenvelder (Silberbauer) centraal achterin zet ? Was Schut geblesseerd ofzo ?

Verder was ik vooral blij dat het geen verlenging werd, nu maar eens lekker een maandje rusten.
Hou toch op. Ik mot nijholt nog niet hebben om mijn straatje te vegen. Wat een drol op poten. Een echte Ricky Kruys, eeuwig talent maar eigenlijk gewoon waardeloos.

De wissel Schut - de Kogel vond ik wel aardig. Ik denk dat Schut nog een beetje last had van de griep, en er wordt constant gezeken dat er nooit is op de aanval wordt gespeeld. Met deze wissel was dat juist iets om te doen. Het middenveld was toch helemaal nergens, alles ging lang (om vervolgens niet aan te komen). Bij de invalbeurt van de Kogel kwam er gelijk dreiging naar voren uit, hetzelfde als we normaal met Mulenga hebben.

Er waren maar weinig mensen met een krappe 5 op het veld. Vorm was wel goed bezig, alles wat ie kreeg had ie netjes. Niets weggegeven. Demouge was niet sterk, maar wel hard aan het werk. Asare was ook goed bezig, je ziet wel dat hij gewoon wat ritme mist. Maar fijn om die er weer bij te hebben. Mertens 10 minuten in het begin gezien en 3 minuten bij het einde. Probeert veel te veel zelf te doen.

Mijn broertje en ik vonden dat Sinouh in de aanval moest trouwens. Slechter had het er niet van geworden ;)

Ennuh, dat gekut in P werd je ook ziek van. Welke mongool zet er nu Vak O af waardoor al die kleuters bij ons in het vak zaten? Bijna slaande ruzies boven me op rij 9 omdat er een stel mongolen op iemand zijn plek zaten, bizar. Ik zat zelf ook niet op de goede plek, maar dat was in overleg met de mensen naast en achter me, dat kwam hen ook beter uit omdat ze anders uit elkaar getrokken werden omdat ze kaarten met gaten hadden zoals stoel 8 en dan stoel 11 en 12.
pi_90345983
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:12 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]
Bijna slaande ruzies boven me op rij 9 omdat er een stel mongolen op iemand zijn plek zaten, bizar. Ik zat zelf ook niet op de goede plek, maar dat was in overleg met de mensen naast en achter me, dat kwam hen ook beter uit omdat ze anders uit elkaar getrokken werden omdat ze kaarten met gaten hadden zoals stoel 8 en dan stoel 11 en 12.
Dat gekut heb je op de Bunnikside gelukkig niet. Heb geloof ik nog nooit op me eigen plek gezeten in 12 jaar seizoenskaarten.
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 23 december 2010 @ 15:57:05 #196
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90346092
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:54 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dat gekut heb je op de Bunnikside gelukkig niet.
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_90348057
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:12 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Hou toch op. Ik mot nijholt nog niet hebben om mijn straatje te vegen. Wat een drol op poten. Een echte Ricky Kruys, eeuwig talent maar eigenlijk gewoon waardeloos.
Dit is pas zijn 2e seizoen als volwaardig A-selectie lid, kom op man. :')

quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:12 schreef Tha_Duck het volgende:
De wissel Schut - de Kogel vond ik wel aardig. Ik denk dat Schut nog een beetje last had van de griep, en er wordt constant gezeken dat er nooit is op de aanval wordt gespeeld. Met deze wissel was dat juist iets om te doen. Het middenveld was toch helemaal nergens, alles ging lang (om vervolgens niet aan te komen). Bij de invalbeurt van de Kogel kwam er gelijk dreiging naar voren uit, hetzelfde als we normaal met Mulenga hebben.
Het punt is dat het helemaal geen aanvallende wissel is, als je alsnog met 4 verdedigers blijft spelen. (Silberbauer nam gewoon de plek van Schut in)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_90350953
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 15:54 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dat gekut heb je op de Bunnikside gelukkig niet. Heb geloof ik nog nooit op me eigen plek gezeten in 12 jaar seizoenskaarten.
Juist op de BS is het erger. Want hoewel je niet op de plek zit van je kaart, hebben mensen wel degelijk vaste plekken :)
pi_90351023
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:33 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Het punt is dat het helemaal geen aanvallende wissel is, als je alsnog met 4 verdedigers blijft spelen. (Silberbauer nam gewoon de plek van Schut in)
Yep, die ging achterin spelen. Middenveld was daarmee nog meer weg. En ik denk dat Schut nog een beetje ziek was, en dan kan je beter Silberbauer daar neerzetten tegen Volendam. Ipv Silberbauer wisselen en Schut laten staan. Tevens, mocht er iemand op de tribune zitten dan komt die voor Silberbauer en dan kan die maar beter elke seconde spelen om geld op te brengen zometeen ;)
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 23 december 2010 @ 20:24:16 #200
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90358315
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 17:34 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Juist op de BS is het erger. Want hoewel je niet op de plek zit van je kaart, hebben mensen wel degelijk vaste plekken :)
Niet waar, dat gezeik heb je meer als van die volksbuurttypes persee met z'n 15en naast elkaar willen zitten :%
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_90360059
quote:
Op donderdag 23 december 2010 20:24 schreef Paul het volgende:

[..]

Niet waar, dat gezeik heb je meer als van die volksbuurttypes persee met z'n 15en naast elkaar willen zitten :%
Bij uitwedstrijden is het anders redelijk veel BS, en daar gelden echt wel rangen en standen :)

En ik weet toevallig van dat bergje volk wat rechtsonder op de BS zit, dat je daar een plek op de eerste rij moet verdienen.

Dus ik weet niet zeker wat erger is hoor.
pi_90382148
Hadden we toch bijna Ajax geloot... Nou ja Genemuiden moet te doen zijn lijkt me! :+
pi_90382771
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 09:40 schreef zatoichi het volgende:
Hadden we toch bijna Ajax geloot... Nou ja Genemuiden moet te doen zijn lijkt me! :+
Moeten we zeker niet onderschatten nadat ze Groningen uit de beker hebben geknikkerd. :)
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 24 december 2010 @ 10:22:29 #204
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90383188
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 20:56 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Bij uitwedstrijden is het anders redelijk veel BS, en daar gelden echt wel rangen en standen :)

En ik weet toevallig van dat bergje volk wat rechtsonder op de BS zit, dat je daar een plek op de eerste rij moet verdienen.

Dus ik weet niet zeker wat erger is hoor.
haha wat een gezeik ook :D
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_90399539
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 10:22 schreef Paul het volgende:

[..]

haha wat een gezeik ook :D
Inderdaad :D Maar het is voetbal-komkommertijd he ;)
  zaterdag 25 december 2010 @ 09:58:42 #206
202348 Susi
Temple of Love
pi_90425298
De wedstrijd is woensdag de 26e om kwart voor negen.
  zondag 26 december 2010 @ 21:56:21 #207
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_90471067
'Liverpool aast op Van Wolfswinkel' :{ 9 miljoen euro...

Komt Boekarest ook nog langs?
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_90472897
Ik ben woensdag geweest, jullie home is echt geniaal _O_
  maandag 27 december 2010 @ 15:14:00 #209
329500 Frenetiek
Het ergste moet nog komen.
pi_90495790
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:33 schreef Ruud het volgende:
Ik ben woensdag geweest, jullie home is echt geniaal _O_
Zeker een mooi home. Woensdag toch ook weer tot 21:45 blijven hangen.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 27 december 2010 @ 15:15:06 #210
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90495841
Wanneer begint de kaartverkoop van Utreg - 020?
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  maandag 27 december 2010 @ 15:16:54 #211
329500 Frenetiek
Het ergste moet nog komen.
pi_90495926
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:15 schreef Paul het volgende:
Wanneer begint de kaartverkoop van Utreg - 020?
1 januari om 9:00.

Max. 1 kaartje per CC.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 27 december 2010 @ 15:17:59 #212
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90495983
quote:
1s.gif Op maandag 27 december 2010 15:16 schreef Frenetiek het volgende:

[..]

1 januari om 9:00.

Max. 1 kaartje per CC.

Ondertussen zelf ook gevonden, mogen ze wel eens wat duidelijker zetten op de site van FC UTrecht
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:03:38 #213
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_90938642
quote:
Spelers: Veld Galgenwaard slecht
UTRECHT - FC Utrecht heeft één van de slechtste velden van de eredivisie. Dat blijkt uit een enquête die de VVCS (Vereniging Van Contract Spelers) heeft gehouden onder de spelers in de eredivisie.

Volgens die spelers zijn alleen de velden van De Graafschap, Heracles en Excelsior slechter dan de grasmat in de Galgenwaard. Opvallend genoeg zijn de twee laatstgenoemde velden kunstgrasvelden.

Het beste veld van de eredivisie is volgens de spelers dat van PSV, dat gelegd wordt door het Biltse bedrijf Agterberg. AZ staat tweede. Feyenoord bezet in dit klassement wel een hoge positie: De Kuip staat derde.
bron: http://www.rtvutrecht.nl/nieuws/312095
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:57:25 #214
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_90941296
Ik meende dat Utrecht altijd het mooiste veld had van de eredivisie.

nu snap ik het niet meer

ach.... fuck it.. als we maar 23 jan op het veld winnen :D
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 6 januari 2011 @ 18:06:59 #215
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_90941669
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor 23 jan :@
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:18:04 #216
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_90942104
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:06 schreef Paul het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor 23 jan :@
Ach joh, Ajax... :') Utreg walst eroverheen!
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  donderdag 6 januari 2011 @ 18:19:04 #217
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_90942140
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_90964728
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 18:06 schreef Paul het volgende:
Zijn jullie ook zo zenuwachtig voor 23 jan :@
Jaaa!! bbrr! Kaartjes zijn binnen! Heel veel zin in! Ook in de afterparty @Ledigerf ;)
pi_90973965
Ik had liever Schut die kant op zien gaan...

FC Utrecht en Neuchatel akkoord over transfer KellerAls Sander Keller rondkomt met Neuchatel Xamax, kan hij aan de slag bij die club. FC Utrecht en de Zwitserse vereniging zijn namelijk akkoord over een transfersom, zo berichten de Domstedelingen vrijdag. Sander Keller en zijn zaakwaarnemer hebben mij begin deze week gevraagd of een vertrek bespreekbaar zou zijn, vanwege de interesse van Neuchatel, zegt technisch directeur Foeke Booy. Wij zitten eerlijk gezegd niet te wachten op een vertrek van Sander. Hij is een sterke verdediger, die we goed kunnen gebruiken."

"Bovendien heeft hij nog een contract voor anderhalf jaar." Toch wilde FC Utrecht de transfer van Keller niet dwarsbomen. Hij komt weinig aan spelen toe. Dus na intern overleg met de trainers, met daarin meegenomen het respect dat wij hebben voor Sanders verdiensten voor FC Utrecht, hebben we besloten het gesprek met Keller en Neuchatel over een overgang aan te gaan. Als clubs zijn we er uit. Nu moet Sander het nog met Neuchatel eens worden.


Bron: voetbalzone
pi_90974031
Ben benieuwd of er een vervanger komt.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 7 januari 2011 @ 15:08:21 #221
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_90978514
quote:
1s.gif Op vrijdag 7 januari 2011 13:26 schreef Stampie22 het volgende:
Ik had liever Schut die kant op zien gaan...
Tja, ik denk dat Schut een one-club man zal blijven. Dan gaat ie de richting op van Adelaar, De Kruijk en Du Chatinier.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 8 januari 2011 @ 19:46:04 #222
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_91036567
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zaterdag 8 januari 2011 @ 20:33:15 #223
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_91038859
quote:
Jezus man, nu al een toppa geopend! We moeten nog eerst die pseudoduitsers inmaken :P
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 8 januari 2011 @ 23:10:24 #224
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_91046931
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 20:33 schreef Ragboer het volgende:

[..]

Jezus man, nu al een toppa geopend! We moeten nog eerst die pseudoduitsers inmaken :P
Jeweetzelf welke wedstrijd het belangrijkste is
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_91047650
quote:
Op zaterdag 8 januari 2011 23:10 schreef Paul het volgende:

[..]

Jeweetzelf welke wedstrijd het belangrijkste is
Niet die. Hooguit de wedstrijd waar het meest naar uitgekeken wordt, en bij winst bonuspunten. Ik win liever VVV en de Graafschap uit, dat is veel belangrijker.
  Redactie Frontpage / Weblog zaterdag 8 januari 2011 @ 23:24:07 #226
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_91047676
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 23:23 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Niet die. Hooguit de wedstrijd waar het meest naar uitgekeken wordt, en bij winst bonuspunten. Ik win liever VVV en de Graafschap uit, dat is veel belangrijker.
Nee Utreg-Ajax is het belangrijkste ~O>
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_91050735
quote:
1s.gif Op zaterdag 8 januari 2011 23:23 schreef Tha_Duck het volgende:

[..]

Niet die. Hooguit de wedstrijd waar het meest naar uitgekeken wordt, en bij winst bonuspunten. Ik win liever VVV en de Graafschap uit, dat is veel belangrijker.
Niet mee eens, Ajax uit zijn bonuspunten, Ajax thuis moeten gewoon 3 punten zijn.
Verder is elke wedstrijd even belangrijk als je europees voetbal wil halen.
pi_91060824
quote:
Op zondag 9 januari 2011 00:18 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Niet mee eens, Ajax uit zijn bonuspunten, Ajax thuis moeten gewoon 3 punten zijn.
Verder is elke wedstrijd even belangrijk als je europees voetbal wil halen.
Het moment dat wij ons kunnen meten met 020, is het moment dat feyenoord kampioen wordt.

Ze hebben daar altijd meer kwaliteit in 1 speler per linie, dan wij in die hele linie hebben. Als we winnen is dat deels geluk en grotendeels inzet. Normaal gezien verlies je 020 uit en thuis per definitie. Net als psv uit en thuis. Elke winst is een bonus.

Maar dat neemt niet weg dat het wel DE wedstrijd van het seizoen is. Veel wedstrijden mis je de inzet en de supporters die erachter gaan staan. Maar ik vind hem niet belangrijker :)
  dinsdag 11 januari 2011 @ 06:19:40 #229
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_91149052


2-1
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
  dinsdag 11 januari 2011 @ 20:50:41 #230
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_91179104
quote:
1s.gif Op dinsdag 11 januari 2011 06:19 schreef RoodWitBlauw het volgende:
[ afbeelding ]

2-1
Sowieso :7 8-)
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_91224001
En Keller definitief weg. Dubbel gevoel, want:
a) Keller was een aardige speler. Af en toe vreemde trekjes met ellebogen, maar over het algemeen een redelijk zekere speler met een clubhart
b) Hij speelde amper, en het is hem gegund om ergens anders elke week te spelen
pi_91333116
Vriendschappelijk of niet, een 1-0 overwinning op Standard Luik is gewoon netjes :)
  zaterdag 15 januari 2011 @ 02:14:14 #233
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_91355808
quote:
1s.gif Op vrijdag 14 januari 2011 20:04 schreef Stampie22 het volgende:
Vriendschappelijk of niet, een 1-0 overwinning op Standard Luik is gewoon netjes :)
Heb dat dus gewoon helemaal gemist :o
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_91570312
Mark van Rijswijk :

quote:
In Venlo, waar Utrecht een slimmigheid heeft uitgehaald om Strootman te kunnen laten spelen! Was eigenlijk geschorst, maar nu niet meer. Utrecht heeft tot 17 januari gewacht met de officiële overschrijving zodat Strootman zijn schorsing uitzat op 16 januari bij Sparta-Go Ahead
Scherp. B-)
pi_91586723
Lekker hoor!
Met vriendelijke groet,
Daniël Skoffa
pi_91589413
Had helaas een meeting op het werk, dus straks maar eens studio sport kijken. In elk geval lekker die punten! Hopelijk zondag ook!
pi_91590458
Had veel en veel meer in moeten zitten.

Demouge wederom top! Doelpunt en assist. Waarom gehaald om in te vallen? Is beter dan van Wolfswinkel!
pi_91592908
Dat interview van Yildirim :') _O-
  woensdag 19 januari 2011 @ 23:46:12 #239
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_91593499
ik heb Schut ook geen moment gemist,

wat een entree van Brouwers, .. als hij doel had getroffen, was hij de grootste koning.....

mooi begin van een speler die veel in zich heeft
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_91600710
quote:
1s.gif Op woensdag 19 januari 2011 22:51 schreef Tha_Duck het volgende:
Had veel en veel meer in moeten zitten.

Demouge wederom top! Doelpunt en assist. Waarom gehaald om in te vallen? Is beter dan van Wolfswinkel!
Ja meer dan 3 punten ja ? :D

Enige wat ik niet begreep was de opmerking dat Vorstermans speelde omdat Ton met een links- en rechtsbenige verdediger wil spelen, waarom heb je dan Keller laten gaan ??

Zou men zoveel vertrouwen hebben in Vorstermans ?

Demouge was trouwens top ja, die is veel beter dan veel mensen denken.
Strootman vond ik ook goed.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_91601185
Ondanks dat EL2 niet echt meewerkte... brokkelige ontvangst. Vond ik het een erg goede wedstrijd.

Toen ik zag dat Vorstermans in de basis stond, dacht ik ook, waarom is Keller dan weg? Ik gun het hem wel, maar geen slimme set. Thuis moesten we wel even lachen dat Attila de Hun er in kwam... Maar als je zo'n debuut maakt! Respect! Wat een mooie goal.

Silberpower, Duplan en Strootman is een mooi rijtje op het veld. Vooral Silb deed goed zijn best, wil zichzelf nu voor de zomer in de picture spelen denk ik ;) .

Daarna 020-010 gekeken... en zo waar... een positief gevoel voor zondag! 2-1 !
pi_91602726
Wat een positieve en enthousiaste verhalen allemaal, ik vond het eerlijk gezegd nogal tegenvallen. De eerste helft ging het redelijk gelijk op, in de tweede helft had ik tegen tien man véél meer verwacht. Maar wat ging het traag en angstig. Kom op, VVV-uit tegen tien man, er mag best wat risico genomen worden! Met wat mazzel nog drie punten mee naar huis genomen, inpakken en wegwezen. Maar je had hier zomaar twee dure punten kunnen laten liggen. Nee, ik was niet onder de indruk maar zondag is alles anders.
pi_91602810
In uitwedstrijden spelen ze wat mij betreft als Bal op t Dak 7, zolang er gewonnen wordt ben ik enthousiast.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_91604027
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 10:26 schreef Stampie22 het volgende:
Wat een positieve en enthousiaste verhalen allemaal, ik vond het eerlijk gezegd nogal tegenvallen. De eerste helft ging het redelijk gelijk op, in de tweede helft had ik tegen tien man véél meer verwacht. Maar wat ging het traag en angstig. Kom op, VVV-uit tegen tien man, er mag best wat risico genomen worden! Met wat mazzel nog drie punten mee naar huis genomen, inpakken en wegwezen. Maar je had hier zomaar twee dure punten kunnen laten liggen. Nee, ik was niet onder de indruk maar zondag is alles anders.
Dit dus, vond het ook niet best allemaal... Had eigenlijk amper het gevoel dat ze zouden winnen, uiteindelijk toch een meevaller met die goal maar ze konden amper kansen creeren of druk zetten. Maar ja, idd... zondag zal het een hele andere wedstrijd worden.
  donderdag 20 januari 2011 @ 14:12:26 #245
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_91611188
Gelukkig, 3 punten binnen maar het was het allemaal net niet.
Wel lekkere invalbeurten van Brouwers en Adje. Demouge en Strootman speelde inderdaad ook leuk.

Echter de 2e helft was niks, je staat met één man meer tegen VVV. Dan hoor je niet zo te prutsen maar gewoon te knallen. Kom op zeg.
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_91611774
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:12 schreef Ragboer het volgende:
Gelukkig, 3 punten binnen maar het was het allemaal net niet.
Wel lekkere invalbeurten van Brouwers en Adje. Demouge en Strootman speelde inderdaad ook leuk.

Echter de 2e helft was niks, je staat met één man meer tegen VVV. Dan hoor je niet zo te prutsen maar gewoon te knallen. Kom op zeg.
Iedereen doet altijd alsof je dan eventjes over die 10 man heen loopt, terwijl je toch echt zag dat VVV praktisch met het hele 10-tal achter de bal bleef, dat is gewoon moeilijk voetballen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_91612144
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:24 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Iedereen doet altijd alsof je dan eventjes over die 10 man heen loopt, terwijl je toch echt zag dat VVV praktisch met het hele 10-tal achter de bal bleef, dat is gewoon moeilijk voetballen.
Maar dat neemt niet weg dat het allemaal heel inspiratieloos en op een laag tempo was...
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 20 januari 2011 @ 14:39:54 #248
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_91612493
:7
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  Redactie Frontpage / Weblog donderdag 20 januari 2011 @ 14:40:13 #249
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_91612511
Ik ben al zenuwachtig voor zondag w/
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_91613063
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 14:31 schreef m0ridin het volgende:

[..]

Maar dat neemt niet weg dat het allemaal heel inspiratieloos en op een laag tempo was...
Dat klopt. :)
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_91617682
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 08:54 schreef PBateman1978 het volgende:
Enige wat ik niet begreep was de opmerking dat Vorstermans speelde omdat Ton met een links- en rechtsbenige verdediger wil spelen, waarom heb je dan Keller laten gaan ??
Dat zelfde vroeg ik me dus ook af. Heb je de hele eerste seizoenshelft met 2 linksbenige spelers gespeeld, dan gaat Keller weg en wil hij opeens met een rechtspoot spelen, snap het niet helemaal.
pi_91618040
quote:
1s.gif Op donderdag 20 januari 2011 16:34 schreef wortel1981 het volgende:

[..]

Dat zelfde vroeg ik me dus ook af. Heb je de hele eerste seizoenshelft met 2 linksbenige spelers gespeeld, dan gaat Keller weg en wil hij opeens met een rechtspoot spelen, snap het niet helemaal.
Het enige wat ik me kan bedenken is dat ze heel veel vertrouwen in Vorstermans hebben, maar daar zag ik gisteren nog niet veel van terug.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 08:53:39 #253
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
pi_91647571
Om 17 uur in mijn show op www.onz-radio.nl aandacht aan de topper zondag, met een amsterdams en Utregs liedje.

kusje
pi_91655019
El ham doet iig niet mee, zie ik net op FokSport! Lekker hoor!
  vrijdag 21 januari 2011 @ 15:29:46 #255
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_91662295
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 08:53 schreef Paul_in_the_Dark het volgende:
Om 17 uur in mijn show op www.onz-radio.nl aandacht aan de topper zondag, met een amsterdams en Utregs liedje.

kusje
Sowieso, Paultjuh! _O_
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_91662658
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 12:57 schreef DiMacho het volgende:
El ham doet iig niet mee, zie ik net op FokSport! Lekker hoor!
Mertens en Silberbauer zijn twijfelgevallen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  Redactie Frontpage / Weblog vrijdag 21 januari 2011 @ 15:43:46 #257
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_91662915
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 15:38 schreef PBateman1978 het volgende:

[..]

Mertens en Silberbauer zijn twijfelgevallen.
WAT MERTENS NIET
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_91700212
Boeiend of Silberbauer speelt. Speelt zwak de laatste wedstrijden, en overschat zichzelf tomeloos met zijn gezever over dikke contracten en prachtige intresses waar nooit ook maar een concreet iets uit komt. Ik zie een van der Gunnetje aankomen.

Mertens zou jammer zijn, kan het verschil maken.

Maar eerst moeten we ons druk maken om ons stadion:
quote:
Stadion Galgenwaard staat te koop

UTRECHT - Stadion Galgenwaard, het onderkomen van FC Utrecht, staat sinds deze week te koop. De huidige eigenaar, bouwbedrijf Midreth/Memid van oud FC-keeper Joop Leliveld, ziet het liefst dat meerdere sterke partijen een stukje eigendom kopen. Dat meldt het AD.
Leliveld redde FC Utrecht in 2003 door Galgenwaard met een gemeentelijke lening van 25 miljoen te kopen.

Clubeigenaar Van Seumeren, die zijn plannen voor een nieuw stadion langs de A2 zag stranden, sluit niet uit dat hij gaat praten over een rol bij de overname. ,,Zover is het nog niet. Maar voor FC Utrecht zou een eigen stadion meer geld genereren, bijvoorbeeld uit catering en evenementen.''
Wat mij betreft koopt Van Seumeren het stadion direct terug voor de club. Dan hebben we een super win-win situatie gehad. Stadion is verkocht voor 30 miljoen oid toen het nodig was, gratis verbouwd en als je het nu voor 20 ofzo terughaalt dan ben je meer dan spekkoper.
pi_91739260
Trouwens, een compliment voor onze technische staf. Ze hebben met veel spelers een vooruitziende blik gehad:
Robin Nelisse: naar Salzburg. 1 aardig jaar, daarna alleen maar geblesseerd en nu contract ontbonden
van der Gun: hoef ik weinig over te zeggen, veel geschreeuw maar is maar een dwerg. Speelt amper en mag ook opzouten
Ricky Kruys: veel geblesseerd, en wordt nu door pappa naar Volendam gehaald
  zondag 23 januari 2011 @ 14:15:52 #260
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_91747783
3-0 nu, de drie punten blijven waar ze zitten...
  zondag 23 januari 2011 @ 14:21:11 #261
92279 N.icka
Windforce 11
pi_91748059
yesssssssssssssssssssss oooooooooooooooowh wat mooi zeg dit
  zondag 23 januari 2011 @ 14:26:17 #262
198365 Morendo
The Real Deal
pi_91748271
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:21 schreef N.icka het volgende:
yesssssssssssssssssssss oooooooooooooooowh wat mooi zeg dit
Ik wil jou wel eens meemaken als Utrecht een keer een prijs pakt.
Die Lebenslust bringt dich um.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:26:51 #263
92279 N.icka
Windforce 11
pi_91748294
quote:
15s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:26 schreef Morendo het volgende:

[..]

Ik wil jou wel eens meemaken als Utrecht een keer een prijs pakt.
Wat bedoel je?
  zondag 23 januari 2011 @ 14:27:08 #264
168804 Buitendam
Commissaris.
pi_91748306
Gefeliciteerd, fijne wedstrijd.
Dit, dus.
  zondag 23 januari 2011 @ 14:27:43 #265
287899 Smoofie
Duikeendje? Duikeendje!!
pi_91748332
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:26 schreef N.icka het volgende:

[..]

Wat bedoel je?
Zoals hij het zegt.
AFCA
Qui audet adipiscitur
  zondag 23 januari 2011 @ 14:28:33 #266
92279 N.icka
Windforce 11
pi_91748369
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:27 schreef Smoofie het volgende:

[..]

Zoals hij het zegt.
Wat dan?
pi_91749630
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:28 schreef N.icka het volgende:

[..]

Wat dan?
hij wil je wel eens mee maken als utrecht een prijs pakt, zo moeilijk?
  zondag 23 januari 2011 @ 14:56:54 #268
92279 N.icka
Windforce 11
pi_91749804
Nee niet moeilijk maar waarom die sjago pi ervoor ?
pi_91752286
Lekker! :P
pi_91752303
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:56 schreef N.icka het volgende:
Nee niet moeilijk maar waarom die sjago pi ervoor ?
Denk dat ie chagrijnig is dat zn club heeft verloren...
  Redactie Frontpage / Weblog zondag 23 januari 2011 @ 15:39:53 #271
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_91752315
*O*
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
  zondag 23 januari 2011 @ 15:42:52 #272
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_91752430
Zo man dat was een lekker sfeertje zeg en 3 punten. _O_ _O_
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
  zondag 23 januari 2011 @ 15:55:56 #273
202348 Susi
Temple of Love
pi_91753051
Geweldige middag gehad _O_
pi_91761598
Heerlijke wedstrijd!
  zondag 23 januari 2011 @ 20:21:52 #275
117098 Hathor
Effe niet
pi_91765221
HELEMAAL NIETS IN AMSTERDAAAAAAM!!!

O+
Much like down syndrom, red hair is a genetic mutation, and it occurs when a human has unprotected sex with a clown.
  zondag 23 januari 2011 @ 22:13:21 #276
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_91774294
Gefeliciteerd! Dik verdiend gewonnen van mijn cluppie...
  zondag 23 januari 2011 @ 23:57:49 #277
158344 RoodWitBlauw
rasechte hollander
pi_91780380
ik ben net thuis, en ben lam van uit de neude... dit was echt prestige.... 3x rij forza!!

woensdag groningen korte metten leren!
“YOU’RE FUCKING OUT, I’M FUCKING IN”
pi_91784086
Forza U. De joden hebben echt een pak slaag gekregen gistermiddag.. Had ook zomaar 6-1 kunnen zijn.
  Redactie Frontpage / Weblog maandag 24 januari 2011 @ 09:07:48 #279
80791 crew  Paul
Winnaar 5 FOK-awards 2022
pi_91786644
Ik ben weer benieuwd haar het filmpje uit het uitvak _O-
GA EENS WERKEN/UITKERING TREKKEN IPV OP FOK ZITTEN!
Speklap3000 is mijn maatje en DTS winnaar februari!
pi_91786786
Wat een wedstrijd, Ajax helemaal weggespeeld. Met name Demouge, Asare en Strootman geweldig gespeeld. Wist niet dat Strootman zó goed was en wat past hij zich makkelijk aan, voegt in mijn ogen nu al meer toe dan Silberbauer. Duplan geweldige eerste goal, dik verdiend. Ik vond alleen Vorm en Wuytens soms wat onzeker maar wat boeit het: 3-0 en het had véél meer kunnen zijn!
Wel wil ik met een cliché eindigen: volgende week wel gewoon drie punten bij De Graafschap pakken, anders ben je deze drie winstpunten op Ajax direct weer kwijt.

Oja, ik begrijp totaal niet waarom Cornelisse weg moet. 'Hij heeft z'n goeie jaren gehad', zeggen ze. Nou, ik vind hem dit jaar juist ijzersterk. Schut blijft en Cornelisse gaat, wie legt het me uit?
pi_91787269
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:13 schreef Stampie22 het volgende:
Wat een wedstrijd, Ajax helemaal weggespeeld. Met name Demouge, Asare en Strootman geweldig gespeeld. Wist niet dat Strootman zó goed was en wat past hij zich makkelijk aan, voegt in mijn ogen nu al meer toe dan Silberbauer. Duplan geweldige eerste goal, dik verdiend. Ik vond alleen Vorm en Wuytens soms wat onzeker maar wat boeit het: 3-0 en het had véél meer kunnen zijn!
Wel wil ik met een cliché eindigen: volgende week wel gewoon drie punten bij De Graafschap pakken, anders ben je deze drie winstpunten op Ajax direct weer kwijt.

Oja, ik begrijp totaal niet waarom Cornelisse weg moet. 'Hij heeft z'n goeie jaren gehad', zeggen ze. Nou, ik vind hem dit jaar juist ijzersterk. Schut blijft en Cornelisse gaat, wie legt het me uit?
Amen!
pi_91787739
Wat ik wel een beetje jammer vind is dat je overal terugleest dat Ajax zo slecht was en onder hun maat presteerde, dat de spelers hun normale niveau niet haalden...

Zou dit ook niet maar een beetje aan Utrecht kunnen liggen? Kom op zeg. Ze gaven gewoon geen centimeter ruimte, zaten er vol op EN speelden verdomd aardig. Geef Utrecht ook wat credit zeg.
pi_91787823
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:13 schreef Stampie22 het volgende:
Wel wil ik met een cliché eindigen: volgende week wel gewoon drie punten bij De Graafschap pakken, anders ben je deze drie winstpunten op Ajax direct weer kwijt.
Uurtje of 17:00 @ Masselink dan maar?
pi_91790171
quote:
FC Utrecht doet aan Barcelona denken
Als Ajax uit bij FC Utrecht dik verdiend met 3-0 onderuit gaat, eist de ellende van de Amsterdammers daags erna meestal alle ruimte op. Dan wordt vastgesteld, dat Frank de Boer geen wonderdokter blijkt. Dat het gemis van Suarez en El Hamdaoui Ajax opbreekt.

En in Scheveningen steekt Martin Jol een dikke sigaar op als hij de verslagen doorneemt. Het is voorspelbaar chagrijn en in huize Jol misschien wel begrijpelijk leedvermaak.

Maar er zit ook een andere kant aan de actualiteit. Namelijk die van FC Utrecht. Kevin Strootman debuteerde en de ex-Spartaan werd meteen verkozen tot 'man van de wedstrijd'. Zoiets overkomt een debutant niet vaak, maar de middenvelder was in alles een voorbeeld voor zijn medespelers en eigenlijk voor de hele eredivisie.

Strootman liet gistermiddag zien wat je aan de basis moet brengen in het voetbal, voordat je in balbezit bent en dus kunt gaan spelen. Strootman, maar ook zijn collega's op het middenveld en voorin bij FC Utrecht, liet zijn tegenstanders geen moment met rust.

Iedere Ajacied in balbezit werd over het hele speelveld opgejaagd, pas bij 3-0 werd er gas teruggenomen. Voor zo'n spelopvatting hoef je niet eens heel goed te kunnen voetballen. Het is echter wel uiterst effectief als je een paar collega's hebt die dat wel kunnen en snelheid brengen.

Het deed me in die opvatting af en toe aan FC Barcelona denken. De technische kwaliteiten zijn in Camp Nou van een oneindig veel hoger niveau, maar de insteek is hetzelfde; het mes onmiddellijk op de keel van de tegenstander, desnoods in het vijandelijke strafschopgebied. Het is heerlijk om naar te kijken, zelfs als het een keer mislukt.

Ik wil niet flauw doen, maar zouden de selecties van Feyenoord en Ajax, de belangrijkste clubs van ons land, daar vandaag niet nog eens naar willen kijken? Naar Strootman bijvoorbeeld. Je hoeft er dus niet geniaal voor te kunnen voetballen, je moet alleen maar alles geven om te willen winnen en in dienst van je medespeler willen werken. Dat is alles, moeilijker is het niet. FC Utrecht als nieuwe standaard.
ad.nl
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_91790613
Haha, ik schrijf net op facebook naar een vriend van me die sinds gisteren in Barcelona woont dat we hem waarschijnlijk volgend seizoen op komen zoeken bij barca-utrecht _O-

Ach we zullen zien hoe we het volhouden; eerst groningen, dan de graafschap; dat vind ik toch lastige potten; als we die met glans doorstaan kunnen we pas echt oordelen over de kwaliteit... neemt niet weg dat we nog steeds belangrijke spelers missen die ook weer terug kunnen komen...
pi_91793038
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 11:18 schreef PBateman1978 het volgende:
FC Utrecht doet aan Barcelona denken
Als je de wedstrijd van gisteren bekijkt dan kun je het inderdaad wel vergelijken met Barca-Real van een paar maanden geleden. Niet qua niveau uiteraard, maar wel als wedstrijd. De overmacht van FCU, het vastzetten, al die kansen, Ajax totaal overrompelen. Ja, zo was Barca-Real ook :)
pi_91793059
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:13 schreef Stampie22 het volgende:
Oja, ik begrijp totaal niet waarom Cornelisse weg moet. 'Hij heeft z'n goeie jaren gehad', zeggen ze. Nou, ik vind hem dit jaar juist ijzersterk. Schut blijft en Cornelisse gaat, wie legt het me uit?
Dat snap ik dus ook niet, ik vind Cornelisse dit jaar ook echt goed spelen terwijl ik Schut juist één van de zwakke schakels achterin vind. Dan moeten we het volgend jaar met van der Maarel doen, daar heb ik toch ook niet zo'n vertrouwen in.
pi_91793106
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:42 schreef wortel1981 het volgende:

[..]
van der Maarel
Als ze daar zoveel vertrouwen in hebben, waarom speelt ie dan zo weinig? :?
pi_91811729
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 12:43 schreef Stampie22 het volgende:

[..]

Als ze daar zoveel vertrouwen in hebben, waarom speelt ie dan zo weinig? :?
Optimaal gebruik maken van Cornelisse? Nog rustig laten groeien in het 2e?

Ik weet het ook niet, wat mij betreft mag hij ook blijven. Schut vind ik ook wel prima, die is realistisch en snapt ook wel dat dit zo'n de beetje de max is. Verder een goede clubman, in goede en slechte tijden.
pi_91811811
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 09:13 schreef Stampie22 het volgende:
Wist niet dat Strootman zó goed was en wat past hij zich makkelijk aan, voegt in mijn ogen nu al meer toe dan Silberbauer.
Ik roep het al minimaal 1,5 jaar. Silberbauer is een echte momentvoetballer (gisteren 2 momenten) en voor de rest eigenlijk weinig. Ik vond en vind het nog steeds een matige speler. En ik snap niet dat hij het zo hoog in zijn hoofd heeft, zoveel heeft ie nou ook weer niet gepresteerd.
pi_91812080
Maguire mag weg na dit seizoen.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
pi_91812185
Terecht. Waardeloze aankoop. Type Ricky Kruys.
pi_91813157
Gefeliciteerd Utregters met deze prachtige zege op die kutneuzen ^O^
Op vrijdag 18 maart 2011 01:26 [b]schreef Ezio het volgende:[/b]Ik ga nu wel. Kijk uit waar je je staart steekt!
Groetjes, Ezio.
pi_91814913
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:07 schreef PBateman1978 het volgende:
Maguire mag weg na dit seizoen.
Geen onbegrijpelijke keus. Had destijds veel meer van hem verwacht. Is toch wel een beetje een 13 in een dozijn, 1-tempo voetballer gebleken. Zou voor een club als De Graafschap best bruikbaar zijn though.
pi_91815928
Maguire is ook wel een klein beetje slachtoffer van het systeem, hij is nml. op zijn best als rechtermiddenvelder in een 4-4-2 systeem, zoals we in de playoffs speelden dus.

Voor de plek van Silberbauer mist ie fysiek, voor de plek van Duplan een actie, en voor de plek van Asare handelingsnelheid.

Wel moet ook ik zeggen dat het verschil tussen goed en slecht bij Barry veel te groot was, hij is in de 2,5 jaar dat ie hier zit niet heel veel beter geworden iig.

Zie m wel best nog ergens anders doorbreken, en wens m ook het allerbeste.
Let's drop some acid and go to a titty bar.
  maandag 24 januari 2011 @ 20:24:14 #296
331842 Paul_in_the_Dark
Ja hallo met in the Dark?!
pi_91816224
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 19:29 schreef Stokstaart het volgende:
Gefeliciteerd Utregters met deze prachtige zege op die kutneuzen ^O^
:')
pi_91817056
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:19 schreef PBateman1978 het volgende:
Zie m wel best nog ergens anders doorbreken, en wens m ook het allerbeste.
Dat laatste zeker. Voor zover ik weet een sympathieke gozer en ondanks dat zijn avontuur in Utrecht erg teleurstellend is so far, heb ik hem nooit voor problemen zien zorgen. Hij is ook pas een paar maanden 21, dus er is nog wel hoop voor hem.
pi_91817292
Ook ik wens hem het beste. Echter de tijd van gulle-pappa zijn is voorbij, bij veel clubs. Normaal zou zo'n speler nog jaren kunnen doorsudderen.

Ik hoop dat hij richting een leuke club gaat in top van de eerste divisie of een kleine ploeg in de eredivisie.
pi_91818418
Van Seumeren wil de Galgenwaard kopen! (vi) goed of niet?
pi_91818517
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2011 20:59 schreef zatoichi het volgende:
Van Seumeren wil de Galgenwaard kopen! (vi) goed of niet?
Lijkt me wel. In de zin dat het dan in goede handen is en in handen van iemand die tenminste hart heeft voor de zaak.
pi_91819214
Ja mij ook, zolang ie maar niet van die Phanos plannen heeft; het is dure grond waar je flink aan kan verdienen...

Misschien kan ie de hoeken eens dichtgooien :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')