abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:30:28 #1
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89357411

quote:
Today I sat alone at the window
And I watched our little girl outside at play
With the little boy next door
Like so many times before
But somethin' didn't seem quite right today

So I went outside to see what they were doin'
And then the teardrops made my eyes grow dim
'Cause I heard him name a game
And I hung my head in shame
When I heard our little girl say to him

I don't wanna play house
I know it can't be fun
I've watched mommy and daddy
And if that's the way it's done
I don't wanna play house
It makes my mommy cry
'Cause when she played house
My daddy said goodbye


Vorige topic: Sterren in scheiding #6

Geen idee of hier een standaar OP van bestaat, dus ik heb gewoon die van het vorige deel (grotendeels) gekopieerd. :@
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:31:00 #2
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89357436
Laatste nieuwtje uit het vorige deel:

quote:
Bas Westerweel niet treurig om scheiding
Uitgegeven: 29 november 2010 19:20
Laatst gewijzigd: 30 november 2010 11:25

AMSTERDAM - Bas Westerweel gaat niet bij de pakken neerzitten na zijn scheiding met Babette van Veen. Van Veen kondigde zondagavond op Twitter aan dat het bekende echtpaar uit elkaar gaat. Bas koestert de gelukkige twaalf jaar die ze getrouwd waren.
© ANP"Het is gewoon niet gelukt. De koek is op. De energie is eruit. Tijd om te gaan, een volwassen beslissing", zegt Westerweel in RTL Boulevard. Westerweel en Van Veen trouwden in 1998 en kregen samen twee zoons, Sebastiaan (10) en Silvijn (6).

"We woonden al een tijdje niet samen. De kinderen zijn er inmiddels aan gewend", vertelt Westerweel. "Ieder kind wil dat papa en mama bij elkaar blijven, maar ze hebben nu zoiets van: als dit de volgende stap is, dan is dat zo."

"Scheiden hoeft niet altijd een drama te zijn", vindt Westerweel. "Je kunt er heel erg bij stilstaan en veel verdriet hebben, maar dat heb ik niet. Ik ben ontzettend blij dat Babette twaalf jaar aan mijn zijde is geweest. Life goes on."

© Novum
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89357858
Leuke reeks mang. :')

Bless de 'stop volgen'-knop trouwens.
gr gr
pi_89363604
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:39 schreef Quyxz_ het volgende:
Leuke reeks mang. :')

Bless de 'stop volgen'-knop trouwens.
Kay, bye.

pi_89364045
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 22:24 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Kay, bye.

[ afbeelding ]
Flappe :D O+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
pi_89364119
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:31 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Flappe :D O+
:W O-)
pi_89364151
Houdoe. :W

Ik ga mij scheiden van dit topic. *)
gr gr
pi_89364254
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:32 schreef Quyxz_ het volgende:
Houdoe. :W

Ik ga mij scheiden van dit topic. *)
Lijkt me ook wel goed, als het je sowieso al bijna twee uur kost om die verdomde knop te vinden.

Houdoe-eej.
pi_89364413
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 22:34 schreef Flappe-du-Pomme het volgende:

[..]

Lijkt me ook wel goed, als het je sowieso al bijna twee uur kost om die verdomde knop te vinden.

Houdoe-eej.
stiekem wilt hij niet scheiden :o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 30 november 2010 @ 22:37:38 #10
22592 crew  Ole
pi_89364446
:D

Maar OT: zou Bas al een ander hebben? Of Babette?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
pi_89364818
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 22:37 schreef Ole het volgende:
:D

Maar OT: zou Bas al een ander hebben? Of Babette?
Babette gaat meteen een paar dagen de hort op, Bas zegt heel nonchalant dat het prima is... Ik heb wat bedenkingen nu :o
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO dinsdag 30 november 2010 @ 22:44:23 #12
22592 crew  Ole
pi_89364913
Volgens mij heeft ze nooit zo lang zonder vriendje gezeten, maar ik kan me vergissen, net als eerder in dit topic ;)
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  dinsdag 30 november 2010 @ 23:22:50 #13
298713 SemperSenseo
Een geniale ramp
pi_89367029
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 12:00 schreef utrecht1970 het volgende:
Volgens mij is Bas vreemdgegaan, gezien de reacties.
Mwa, ik denk eerder dat het andersom is ;)

Zag hem op RTL Boulevard, wat een braaf en zoutloos huisvadertje is hij geworden zeg! :r

Kijk, hij is misschien wel heel erg lief voor de kinderen enzo, maar als hij niet spannend meer is voor haar, dan gaat zich dat op een gegeven moment toch wreken. Ik vond hem erg als een gecastreerde man overkomen. Babette is echt zo'n type a la onschuldig uitziende meisjes vrouw, en juist die types vallen op bad boy mannen (als het ware de tegenpool).

Zal mij niet verbazen als over een jaar naar buiten komt dat die Babette is vreemdgegaan, en Bas de eer aan zichzelf heeft gehouden. Let maar op ;)

[ Bericht 0% gewijzigd door SemperSenseo op 30-11-2010 23:37:34 ]
"Two things are infinite: the universe and human stupidity; and I'm not sure about the universe." - Albert Einstein (1879 - 1955)
"A fool thinks himself to be wise, but a wise man knows himself to be a fool." - William Shakespeare (1564 - 1616)
  woensdag 1 december 2010 @ 00:02:51 #14
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89368833
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:42 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Babette gaat meteen een paar dagen de hort op, Bas zegt heel nonchalant dat het prima is... Ik heb wat bedenkingen nu :o
Ik denk dat Babette zich nog wel even gedeisd houdt. Zou nogal achterlijk zijn om te wachten met het bekend maken van de scheiding om de kinderen aan het idee te laten wennen, om diezelfde kinderen vervolgens indirect (via de roddelpers) te confronteren met "mama's nieuwe neukertje" waarmee ze gezellig in Portugal zit :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 december 2010 @ 03:26:34 #15
22592 crew  Ole
pi_89372311
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 23:22 schreef SemperSenseo het volgende:

[..]

Mwa, ik denk eerder dat het andersom is ;)

Zag hem op RTL Boulevard, wat een braaf en zoutloos huisvadertje is hij geworden zeg! :r

Kijk, hij is misschien wel heel erg lief voor de kinderen enzo, maar als hij niet spannend meer is voor haar, dan gaat zich dat op een gegeven moment toch wreken. Ik vond hem erg als een gecastreerde man overkomen. Babette is echt zo'n type a la onschuldig uitziende meisjes vrouw, en juist die types vallen op bad boy mannen (als het ware de tegenpool).

Zal mij niet verbazen als over een jaar naar buiten komt dat die Babette is vreemdgegaan, en Bas de eer aan zichzelf heeft gehouden. Let maar op ;)
Jij zegt het, ik denk het

Die Bas is een watje, en Babette een femme fatale! :Y
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 december 2010 @ 03:27:26 #16
22592 crew  Ole
pi_89372316
quote:
10s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:02 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik denk dat Babette zich nog wel even gedeisd houdt. Zou nogal achterlijk zijn om te wachten met het bekend maken van de scheiding om de kinderen aan het idee te laten wennen, om diezelfde kinderen vervolgens indirect (via de roddelpers) te confronteren met "mama's nieuwe neukertje" waarmee ze gezellig in Portugal Ibiza zit :')
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
  woensdag 1 december 2010 @ 03:53:33 #17
30719 keesjeislief
NextGenerationHippie
pi_89372350
quote:
14s.gif Op woensdag 1 december 2010 03:26 schreef Ole het volgende:

[..]

Jij zegt het, ik denk het

Die Bas is een watje, en Babette een femme fatale! :Y
Ik vond die Bas ook altijd al zo'n irritant correct mannetje, altijd het sociaal/politiek gewenste antwoord, 'vriendjes' met iedereen. Zo'n 'Vroege Vogels'-presentator waar helemaal niets op aan te merken is. Zelfs als je vader de eveneens erg correcte Herman van Veen is moet je dat op een gegeven moment zat worden toch?
heeft de hoop dat het allemaal stiekum toch nog goed komt...
Fotoboek
pi_89372379
quote:
Op woensdag 1 december 2010 00:02 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik denk dat Babette zich nog wel even gedeisd houdt. Zou nogal achterlijk zijn om te wachten met het bekend maken van de scheiding om de kinderen aan het idee te laten wennen, om diezelfde kinderen vervolgens indirect (via de roddelpers) te confronteren met "mama's nieuwe neukertje" waarmee ze gezellig in Portugal zit :')
Nee dat bedoelde ik niet :D Ik dacht juist dat Babette depri een paar dagen weg is gegaan ("ze zeggen dat je er sterker uitkomt", "ik stort me op m'n werk en kinderen") en Bas zit vrolijk te melden dat het prima is. Omdat hij al een ander heeft :Y

Nieuwe vrouw gevonden na de scheiding of nieuwe vrouw nog van het vreemdgaan, ben er nog niet uit welke van de 2 :+
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  woensdag 1 december 2010 @ 04:52:52 #19
326442 Grunge.
Corvus corax.
pi_89372393
Ik las - niet erg lang geleden, geloof ik - een interview met Babette, en ik kreeg daar al het gevoel bij dat hun huwelijk niet helemaal lekker zat. In ieder geval dat Bas vast (weleens) een ander zou hebben. Ja, kon ik niet weten natuurlijk, en nog steeds niet (dat van Bas en andere vrouwen), maar zo'n idee kreeg ik erbij. Babette zei iets in de trant van: "Bas en ik hebben nooit seks, want ik ben 's avonds altijd veel te moe" (nu ik die zin lees, bedenk ik me dat ze dit ook best eens in Ranking the Stars gezegd kan hebben) of "ons seksleven is niet zo spannend hoor, ik ben veel te moe 's avonds". En ik vond Bas echt zo'n type man die het dan ergens anders zou zoeken, zo'n uitstraling heeft-ie op de één of andere manier. Ik vind 'em iets heel fouts hebben, of glads, zoiets. (wel extreem lekker trouwens :'))
  woensdag 1 december 2010 @ 05:21:58 #20
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89372416
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 04:39 schreef Pisces29 het volgende:

[..]

Nee dat bedoelde ik niet :D Ik dacht juist dat Babette depri een paar dagen weg is gegaan ("ze zeggen dat je er sterker uitkomt", "ik stort me op m'n werk en kinderen") en Bas zit vrolijk te melden dat het prima is. Omdat hij al een ander heeft :Y

Nieuwe vrouw gevonden na de scheiding of nieuwe vrouw nog van het vreemdgaan, ben er nog niet uit welke van de 2 :+
Ah, op die fiets. :D Ja, dan denk dat je wel eens gelijk kunt hebben. Ik krijg ook niet bepaald de indruk dat Babette, als ik haar tweets zo lees, echt zo'n femme fatale is die hard gaat op spanning en foute mannen. Ze lijkt me juist veranderd in zo'n soccer mom, zo'n huisje-boompje-beestje-type. Kan ze natuurlijk nog steeds vreemdgegaan zijn, maar ik zou eerder Bas ervan verdenken, zo gladjakkerig ziet hij er inderdaad wel uit. Alsof hij net iets te hard zijn best doet om braaf en burgerlijk over te komen.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89376689
een nieuwe scheiding

quote:
Neve Campbell Files Divorce On the Down Low11/30/2010 5:55 PM PST by TMZ Staff

Neve Campbell super secretly filed for divorce from her husband John Light -- 5 months ago ... TMZ has learned.

It's not final yet -- but according to the docs filed in L.A. County Superior Court, and obtained by TMZ -- the "Scream 4" star called it quits in June ... citing "irreconcilable differences."

Campbell also specified she wants to block the court from awarding her soon-to-be ex -- an English actor -- any spousal support.

Neve and John were married for 3 years -- and a source close to the couple tells TMZ, "They're still really close friends, and it was a very amicable divorce."

The next hearing is in a few weeks
  woensdag 1 december 2010 @ 13:07:49 #23
229810 hexje
Surfboard, surfboard
pi_89381829
quote:
Shit, hij is weer bezet :(
pi_89382173
quote:
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 04:39 schreef Pisces29 het volgende:

en Bas zit vrolijk te melden dat het prima is. Omdat hij al een ander heeft :Y

Ik zat dus goed :D Hij zag er ook zo relaxed en happy uit :Y
Op maandag 9 september 2013 21:44 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
Abs are made in the kitchen.
  Moderator / Miss SHO woensdag 1 december 2010 @ 13:18:24 #25
22592 crew  Ole
pi_89382247
quote:
quote:
Bas Westerweel is weer verliefd
Gepubliceerd: vandaag 11:37
Update: vandaag 11:38

Bas Westerweel heeft weer vlinders in zijn buik. Dat biechtte de 47-jarige presentator, die zijn scheiding van Babette van Veen zondag wereldkundig maakte, woensdag op in Koffietijd.

Westerweel en Van Veen zijn al enige tijd uit elkaar. "Na twaalf jaar waren we uit elkaar gegroeid. We hebben er van alles aan gedaan; alle zelfhulpboeken staan in de kast en we hebben iedereen gesproken die we moesten spreken", zei Westerweel. De presentator vertelde bovendien dat hij en Babette professionele hulp hebben gezocht. "Maar het was niet meer te redden."

Twee maanden geleden pakte Bas zijn spullen. "Ik heb de knoop doorgehakt en ben gegaan. Op dat moment was er zeker geen ander, maar ik ben nu wel erg verliefd." Voor wie Westerweel is gevallen, houdt hij nog voor zichzelf. Volgens roddelkoning Evert Santegoeds gaat het om een 'bekende collega'. "Het maakt de situatie wel heel precair", zegt Bas over zijn verliefdheid.

Westerweel en Van Veen hebben twee zoons, de 10-jarige Sebastiaan en de 6-jarige Silvijn. Om hen de tijd te geven te wennen aan de scheiding hebben Bas en Babette het nieuws lang stilgehouden. "We wilden ze er langzaam aan laten wennen dat papa en mama niet meer samen zijn."

Dat het nieuws zoveel aandacht zou krijgen, had Westerweel niet verwacht. "Twee minuten na de tweet van Babette had ik RTL Boulevard al aan de telefoon hangen", herinnert de presentator. "Maar je moet ook relativeren. In India en China zijn miljarden mensen die nog nooit van mij hebben gehoord. Scheiden is nou ook niet zo bijzonder."
met een bekende nog wel!

Kom op pisces, wie zou het zijn?
Op woensdag 19 januari 2011 22:10 schreef JaneDoe het volgende:
dit is SHO, where you're guilty until proven innocent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')