abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_89353667
Ik wil mezelf binnenkort gaan verhuren, volgens het payroll systeem.
Nu ben ik bij het bedrijf Tentoo uitgekomen, zij houden 6%, en betalen en verzorgen de belasting, premie's etc.

Ik heb met Tentoo gebeld, het klonk eigenlijk prima voor mij, maar ik vroeg mij af of er mensen ervaring hebben met Tentoo, zowel negatief als positief, ik hoor het graag.

Of misschien kan je me een andere payroller adviseren, dan hoor ik wel graag wat daar dan zo goed aan is.

Alvast bedankt!
pi_89353778
Er zijn bergen met Payrollers. Waarom ga je niet gewoon naar een bekende toko?
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_89354205
Ik dacht dat Tentoo redelijk bekend is, maar wat is dan de gewone bekende toko?
En waarom zijn die dan beter dan Tentoo?

Ik ben bij Tentoo gekomen, na advies van de KVK en de informatie op hun website ziet er goed uit, maar nu vraag ik me af of er betere zijn?
pi_89354406
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 19:26 schreef MAXTIJN het volgende:
Ik dacht dat Tentoo redelijk bekend is, maar wat is dan de gewone bekende toko?
En waarom zijn die dan beter dan Tentoo?

Ik ben bij Tentoo gekomen, na advies van de KVK en de informatie op hun website ziet er goed uit, maar nu vraag ik me af of er betere zijn?
Misschien is voor jezelf het handigst om sowieso meerdere payrollers te benaderen. Aan de hand van hun informatie kan je dan zelf een vergelijk maken tussen de partijen op basis van de zaken die jij belangrijk vindt bij een payroller.
"I intend to live forever. So far, so good."
"I have enough money to last me the rest of my life, unless I buy something"
pi_89355069
De meeste uitzendbureaus doen aan payrolling. Sommige salarisadministratiekantoren/soortgelijke doen het. En zo kan ik wel even doorgaan. Je moet je goed ori๋nteren, want er zijn veel spelers en de percentages kunnen nogal verschillen.
Op dinsdag 24 mei 2011 07:11 schreef Absurditeit het volgende:
Het werkt ook niet echt erotiserend als je de rookworst en saucijzenbroodjes op 45 meter afstand al ruikt, terwijl je langs de plastic laarzen en kledij loopt.
pi_89355904
Het ligt er ook net aan in welke bedrijfstak je zit.
Tentoo is bijv goed bekend met musici/artiesten etc, daar loopt de betaling goed van, maar als je in een voor hen minder bekende bedrijfstak zit, gaat het (is mijn ervaring) weer wat minder goed.
Als het pannen van daken waait
Als het gras naar je voeten graait
Als de wind langs je wangen aait, hier ben ik
pi_89357178
ik ben zeer tevreden, maar let op boven de 6,5K betalen ze niet altijd standaard uit. Maatje van me had een factuur boven de 6,5K en moest het zelf met de opdracht gever gaan vechten. Verder is alles makkelijk op te geven en snel afgehandeld. Je opdrachtgever kan ook een account aanmaken waardoor je nooit meer een factuur op moet sturen. Waar je wel rekening mee moet houden is een krabbel op je overeenkomt, daarna sturen ze pas een factuur
pi_89357804
Bedankt, in ieder geval is piepkuiken21 wel tevreden, dat is goed om te horen.
Verder zijn er inderdaad veel aanbieders, maar waar moet je op letten behalve het percentage?
Dat percentage is bij Tentoo 6% zou dit nog veel lager kunnen dan?
pi_89362006
nee, want je bent meteen ook verzekerd, plus je boekhouding klopt aan het eind van het jaar. Het is voordelig als je meer dan 3000 bruto verdient je eigen zaken te gaan doen
pi_89386750
Ik heb inmiddels ook een offerte van freelance payroll, zij vragen 5%, ik denk dat ik het dan daar ga proberen, het is toch zo dat je heel makkelijk kan overstappen als je toch denkt een beter bedrijf te hebben gevonden?

Ik sla in ieder geval bedrijven met spelfouten op hun site of formulieren over, dat kan niet goed zijn als het daar al niet goed verzorgd is, maar dat is helaas wel bij de meeste zo die ik gezien heb.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')