abonnement Unibet Coolblue
pi_89395419
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:39 schreef Lightning_NL het volgende:
Dude... het fysieke gedeelte doe je ook gewoon op de KMA.
Weer begrijp je me niet. Ik zeg dat datzelfde fysieke gedeelte voor mariniers/LMB/KCT een stuk zwaarder is dan bijvoorbeeld pantserinfanterie etc.
  woensdag 1 december 2010 @ 18:28:02 #52
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_89395521
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:25 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Weer begrijp je me niet. Ik zeg dat datzelfde fysieke gedeelte voor mariniers/LMB/KCT een stuk zwaarder is dan bijvoorbeeld pantserinfanterie etc.
Op de KMA (de VTO dus, want technisch gezien ben je dan klaar met de KMA) is de opleiding voor infanterie gelijk voor LMB en PAINF. De VTO is namelijk duaal.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_89398777
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 18:25 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Weer begrijp je me niet. Ik zeg dat datzelfde fysieke gedeelte voor mariniers/LMB/KCT een stuk zwaarder is dan bijvoorbeeld pantserinfanterie etc.
Ik zal het je opnieuw vertellen, dat fysieke gedeelte op de KMA is voor iedereen gelijk.
  woensdag 1 december 2010 @ 21:19:29 #54
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_89404782
Lightning heeft gewoon gelijk. Pas in je VTO word je getraind afhankelijk van wat vereist is voor onderdeel. Op de KMA zelf is de fysieke training voor iedereen hetzelfde, of je nou naar de ADM of LMB wil.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_89405686
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:38 schreef Lightning_NL het volgende:

[..]

Ik zal het je opnieuw vertellen, dat fysieke gedeelte op de KMA is voor iedereen gelijk.
Ga nou niet lullen dat LMB/KCT binnen de landmacht niet een ongelooflijk veel zwaardere training krijgt dan die pantserinfanteristjes.. :')
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 1 december 2010 @ 21:37:02 #56
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_89405786
quote:
Op woensdag 1 december 2010 21:35 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Ga nou niet lullen dat LMB/KCT binnen de landmacht niet een ongelooflijk veel zwaardere training krijgt dan die pantserinfanteristjes.. :')
Lezen is inderdaad een vak apart. :|W
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_89405857
Zie post boven je! We hebben het hier over de KMA. Niet over manschappen.
Op zaterdag 25 augustus 2012 11:03 schreef yvonne het volgende:
Dag kindjes, nu weer braaf met je legerautootjes spelen.
pi_89405929
Die krijgen net zo goed een veel zwaardere training. En of dat al tijdens die KMA-cursus gebeurt of in een vervolgopleiding doet er daarbij niet zo toe, omdat ik in mijn originele post ook nergens repte over de KMA. Toch werd erop gereageerd met "bullshit, KMA is voor iedereen gelijk", een beetje merkwaardig na een post die niet eens over die KMA gaat..
  Eindredactie Frontpage / Forummod woensdag 1 december 2010 @ 21:41:08 #59
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_89406032
Doet er niet toe? Het is een topic over de KMA.
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
pi_89406143
Het moge duidelijk zijn dat TS geinteresseerd is in hoeverre hij op zijn fysieke capaciteiten wordt aangesproken tijdens die gehele militaire opleiding, en niet enkel tijdens die KMA-cursus. Daar reageerde ik dan ook op (wat niets aan duidelijkheid overliet m.i.).
  woensdag 1 december 2010 @ 21:45:58 #61
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_89406299
Wat Cobra zegt. Het is een topic dat specifiek gaat over de KMA, sherlock. Niet over het KCT, LMB of PAINF.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_89406613
Waar gaat het mis in onze communicatie? :P TS geeft duidelijk aan hier niet veel over te weten en als men hem dan wijs probeert te maken dat alle legeronderdelen even zwaar zijn (wat niet zo is, maar wellicht alleen voor het KMA-gedeelte), dan krijgt hij een enorm vertekend beeld omdat men hier niets anders mag zeggen dan dat wat strict vermeld staat in de TT. :')
pi_89407774
Je moet niet zo zeuren. TS heeft het overduidelijk over de KMA, en daar geven wij dan ook antwoord op.

Wat ik nog heb te zeggen over jouw opmerking dat verschillende functies verschillende fysieke eisen hebben:

pi_89414691
Je verdraait mijn opmerking en zelfs dan nog was het laatstgezegde overduidelijk niet obvious voor TS. Maar naar het schijnt is dat moeilijk te begrijpen.
pi_89415044
Lightning is er weer, heerlijk toch!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  donderdag 2 december 2010 @ 00:43:45 #66
326881 mpc007
Bingo.... How fun!
pi_89415228
Sjongejonge zeg, sommige mensen die reageren lijken wel een stel ouwe wijven :')
En doe me bovendien vooral een lol door geen 4 a 5x achter elkaar te posten Lightning, dat is super irritant (als we het gaan hebben over 'fok topic aanmaken x ongeschikt' geloof ik niet dat jij t wel haalt, LOL) en het is makkelijker al lees je de vragen in een keer ipv ze stuk voor stuk te beantwoorden / bekritiseren.

Maar ontopic, het lijkt mij eigenlijk niet meer dan logisch dat mariniers en kct een zwaardere en veelzijdigere training krijgen dan bijv. painf. Wat eigenlijk mijn laatste vraag was; hoe vroeg tijdens een cursusjaar moet je al beginnen met solliciteren??
...(Bijna) op vakantie naar het hoge Noorden!
pi_89416654
Toch gek dat de de NIET militairen beter schijnen te weten wat nou zwaarder is :X

Ik weet niet of het op de KMA al zo is, maar toen ik op de KMS zat werd er met indelen van de peletons wel zoveel mogelijk rekening gehouden met toekomstige functies. Dus alle toekomstig inf. personeel bijelkaar en alleen maar logistiekelingen.

ow en kaas, luchtmobiel krijgt dezelfde opleiding als die pantserinfanteristjes. Maar jij als ervaringsdeskundige wist dat natuurlijk wel :')
pi_89416985
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 00:43 schreef mpc007 het volgende:
Sjongejonge zeg, sommige mensen die reageren lijken wel een stel ouwe wijven :')
En doe me bovendien vooral een lol door geen 4 a 5x achter elkaar te posten Lightning, dat is super irritant (als we het gaan hebben over 'fok topic aanmaken x ongeschikt' geloof ik niet dat jij t wel haalt, LOL) en het is makkelijker al lees je de vragen in een keer ipv ze stuk voor stuk te beantwoorden / bekritiseren.
Ik noem je ongeschikt omdat dat meteen het gevoel is wat ik bij je krijg, en vaak blijkt dat voorgevoel te kloppen. Je kunt wel een grap maken, met je 'LOL', over dat ik het niet zou halen, maar als jij nou een beetje beter onderzoek had gedaan, had je kunnen weten dat ik zelf officier ben, dus de KMA met succes heb afgerond. Ik denk dan ook dat ik wat meer rechts van spreken heb dan zo'n figuur als Kaas-, die alleen maar dom loopt te verkondigen dan sommige functies zwaarder zijn dan andere. Over open deur intrappen gesproken...
quote:
Maar ontopic, het lijkt mij eigenlijk niet meer dan logisch dat mariniers en kct een zwaardere en veelzijdigere training krijgen dan bijv. painf. Wat eigenlijk mijn laatste vraag was; hoe vroeg tijdens een cursusjaar moet je al beginnen met solliciteren??
Ligt eraan welke lichting je wilt beginnen en voor welke functie je solliciteert. Als er op dit moment uberhaupt nog mensen worden aangenomen.
pi_89422628
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 04:27 schreef Bouke-p het volgende:
Toch gek dat de de NIET militairen beter schijnen te weten wat nou zwaarder is :X

Ik weet niet of het op de KMA al zo is, maar toen ik op de KMS zat werd er met indelen van de peletons wel zoveel mogelijk rekening gehouden met toekomstige functies. Dus alle toekomstig inf. personeel bijelkaar en alleen maar logistiekelingen.

ow en kaas, luchtmobiel krijgt dezelfde opleiding als die pantserinfanteristjes. Maar jij als ervaringsdeskundige wist dat natuurlijk wel :')
Haha score!

Ik had wel het idee dat, toen ik op de KMA zat, de landmachtpeletons door hun kader wat harder werden aangepakt dan ons Klu peleton.
Aan de andere kant werden wij als "arrogante luchtmacht jongetjes" op andere momenten weer fysiek harder geprikkeld.
pi_89454077
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 04:27 schreef Bouke-p het volgende:
ow en kaas, luchtmobiel krijgt dezelfde opleiding als die pantserinfanteristjes. Maar jij als ervaringsdeskundige wist dat natuurlijk wel :')
Een maat van me is luchtmobieler en spreekt dat tegen. Hij zegt dat hij de AMOL heeft gedaan, die een stuk pittiger is en hogere fysieke eisen kent (sowieso cluster 4 ipv 3) dan alleen het gedeelte dat PAINF doet aan militaire vorming.
pi_89454125
Is die vriend van jou ook officier?
  Eindredactie Frontpage / Forummod donderdag 2 december 2010 @ 22:44:04 #72
168091 crew  Cobra4
mr. Dkut
pi_89454200
quote:
Op donderdag 2 december 2010 11:40 schreef kanmenietschelen het volgende:

[..]

Haha score!

Ik had wel het idee dat, toen ik op de KMA zat, de landmachtpeletons door hun kader wat harder werden aangepakt dan ons Klu peleton.
Aan de andere kant werden wij als "arrogante luchtmacht jongetjes" op andere momenten weer fysiek harder geprikkeld.
Maar blijkbaar niet hard genoeg om te weten dat het peloton is. ;)
"Any officer who goes into action without his sword is improperly dressed." - "Mad Jack" Churchill DSO MC
  donderdag 2 december 2010 @ 23:55:25 #73
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_89457614
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:41 schreef Kaas- het volgende:

[..]

Een maat van me is luchtmobieler en spreekt dat tegen. Hij zegt dat hij de AMOL heeft gedaan, die een stuk pittiger is en hogere fysieke eisen kent (sowieso cluster 4 ipv 3) dan alleen het gedeelte dat PAINF doet aan militaire vorming.
Dat is voor manschappen inderdaad waar, maar als officier dien je je rode baret sowieso te halen in je VTO en is de opleiding voor PAINF en LMB dus gelijk. Voor officieren, niet voor manschappen.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_89462583
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 23:55 schreef Vortix het volgende:

[..]

Dat is voor manschappen inderdaad waar, maar als officier dien je je rode baret sowieso te halen in je VTO en is de opleiding voor PAINF en LMB dus gelijk. Voor officieren, niet voor manschappen.
En onderofficieren ;) Daarnaast is de AMOL ongeveer hetzelfde als wat de toekomstige pantserinfanteristen leren. Alleen krijg je in de AMOL nog de basis helicopter training.

De amol is trouwens cluster 3 tegenwoordig, net zoals dat alle niet-infanteristen(GNK, vbddn, log) elk jaar FIT3 moeten lopen.
pi_89508316
Joh, ik zou eens naar de landmachtdagen gaan en een goed beeld krijgen van wat er nu precies allemaal mogelijk is en hoe het inelkaar steekt.

Mijn ervaring is dat een verse KMA luitenant op een peloton wordt gezet met een ervaren rot. Wij kregen net na terugkomst uit Bosnie zo'n verse pc.
Ventje was 2 jr jonger dan ikzelf en we hadden totaal geen respect voor hem. Maar hoe je het draait of keert, befehl ist befehl.

Besef je wel dat je als nieuw bakken officier alle shit over je heen krijgt. Je mannen lopen continue te klagen tegen/over je en van boven is er totaal geen respect voor je.

Het is eenzaam daar halverwege op de ladder.
pi_89513114
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:44 schreef Cobra4 het volgende:

[..]

Maar blijkbaar niet hard genoeg om te weten dat het peloton is. ;)
Hehe sorry, de KMA is al redelijk wat jaartjes geleden en sindsdien heb ik dat woord nooit meer gehoord/gezien/gebruikt/geschreven.
pi_90248717
Ik weet niet of je het nog nodig hebt maar:

Kma is werkelijk SHIT.

ik heb 3jaar paraat gezeten (1jaar Surinaams leger, toen 2jaar Nederlands leger , infanterist)
Wat je bij het KMA leert heeft NIKS met defensie te maken, je krijg wat militaire oefeningen uit de koude oorlog tijd.. (loopgraven, aanvalformaties ect) verder ben je meer bezig met studentje spelen..
Je loopt op kasteel breda in je militair pak en ziet dagelijks dat zwakke vrouwen (niks tegen ze) door de mannelijke kaderleden voor je neus worden voorgetrokken.

Je bent meer bezig met ''kakker'' dingen zoals gala, dine, bijeenkomsten,koor-dagen,zingen.
1x per maand ga je naar de schietbaan (veel te weinig) en sporten is maar 2x per week verplicht haha.
Waar ook nog het hele sport programma aangepast is zodat vrouwen het ook kunnen...

Nee na 6maanden had ik MEER DAN GENOEG van he KMA en ben nu maar weer lekker ECHT militair.

in plaats van een student in Camo.
  dinsdag 21 december 2010 @ 19:37:10 #78
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90248844
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:34 schreef Fawaka-030 het volgende:
Ik weet niet of je het nog nodig hebt maar:

Kma is werkelijk SHIT.

ik heb 3jaar paraat gezeten (1jaar Surinaams leger, toen 2jaar Nederlands leger , infanterist)
Wat je bij het KMA leert heeft NIKS met defensie te maken, je krijg wat militaire oefeningen uit de koude oorlog tijd.. (loopgraven, aanvalformaties ect) verder ben je meer bezig met studentje spelen..
Je loopt op kasteel breda in je militair pak en ziet dagelijks dat zwakke vrouwen (niks tegen ze) door de mannelijke kaderleden voor je neus worden voorgetrokken.

Je bent meer bezig met ''kakker'' dingen zoals gala, dine, bijeenkomsten,koor-dagen,zingen.
1x per maand ga je naar de schietbaan (veel te weinig) en sporten is maar 2x per week verplicht haha.
Waar ook nog het hele sport programma aangepast is zodat vrouwen het ook kunnen...

Nee na 6maanden had ik MEER DAN GENOEG van he KMA en ben nu maar weer lekker ECHT militair.

in plaats van een student in Camo.
_O-

Het is ook niet alsof alle KMA'ers rechtstreeks naar luchtmobiel gaan. Alsof de normale AMO zo zwaar is. Als jij een beetje een slimme jongen was geweest (in plaats van een troll) dan had je geweten dat er na de KMA nog zoiets als de VTO plaatsheeft, en dat dat voor de infanteriecadetten echt geen grapje is hoor.
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_90249110
Nja... ergens heeft hij een punt.

Ik zou 4 jaar KMA niet trekken vanwege het kakker gehalte.
Het is blijkbaar iets te veel een studentenvereniging :P.

Maar gelukkig zit jij er niet lang genoeg om die zooi mee te maken, voor je het weet ga je vechtend voorwaarts Vortix. ^O^
That song is straight homosexual country music special olympic gay.
pi_90253717
Er is een verschil in opleiding tussen de Klu en de Kl, in ieder geval voor wat de KOO betreft. Als ik kijk naar het aantal uitvallers kan je zeggen dat de Kl opleiding zwaarder is, of wil de Klu gewoon meer? Er zit ook verschil in de ALO1, maar dat is inherent aan de verschillen tussen beide krijgsmachtonderdelen.

Zeggen dat de KMA een flut opleiding is vind ik erg makkelijk. Het blijft natuurlijk een opleiding, maar er wordt hard gewerkt alles aan de praktijk te spiegelen. Daarnaast is er inderdaad nog een VTO waar je bovenop de algemene officiers kennis nog even je wapen/dienstvak specifieke training krijgt.
pi_90272372
De KMA kan niet zwaar zijn, tenslotte hebben officieren niet enkel daar een opleiding gevolgt, maar ook nog eens met goed gevolg voltooid. ;)
  woensdag 22 december 2010 @ 03:36:02 #82
267335 Vortix
No Charms Allowed
pi_90273638
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:41 schreef Vronsky het volgende:
Nja... ergens heeft hij een punt.
Een klein beetje.

quote:
Ik zou 4 jaar KMA niet trekken vanwege het kakker gehalte.
Het is blijkbaar iets te veel een studentenvereniging :P.
Ben ik met je eens :P

quote:
Maar gelukkig zit jij er niet lang genoeg om die zooi mee te maken, voor je het weet ga je vechtend voorwaarts Vortix. ^O^
;)
Als je niets zinvols te zeggen hebt kan je maar beter je bek houden | Last.fm | WOOHOO DRESS BLUES WITH A SWORD! | PSN: Private_Jarhead
pi_90280957
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 02:49 schreef Sine_Pari het volgende:
De KMA kan niet zwaar zijn, tenslotte hebben officieren niet enkel daar een opleiding gevolgt, maar ook nog eens met goed gevolg voltooid. ;)
Het eerste weekend dat ik thuis kwam vroeg mijn broer al of de operatie gelukt was, als spijkerbroek vroeg ik me af waar dat op sloeg.
Maar volgens hem was het onderdeel van de opleiding tot officier, het verwijderen van de ruggengraat :')
  woensdag 22 december 2010 @ 11:56:50 #84
157922 fathank
Wie baas is bakt koekjes.
pi_90281779
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef solidworks het volgende:

[..]

Het eerste weekend dat ik thuis kwam vroeg mijn broer al of de operatie gelukt was, als spijkerbroek vroeg ik me af waar dat op sloeg.
Maar volgens hem was het onderdeel van de opleiding tot officier, het verwijderen van de ruggengraat :')
_O-
Behulpzaam als een waterkraan.
Op woensdag 29 april 2015 16:30 schreef seto het volgende:
als je niet #teamhenk bent ben je gewoon een *weggeFopt*homo
  woensdag 22 december 2010 @ 13:28:45 #85
74865 Pumatje
Wij stelen die kazen!
pi_90285714
quote:
12s.gif Op dinsdag 30 november 2010 00:27 schreef mpc007 het volgende:
Nee hoor, geen Special Forces voor mij ;)

Gewoon Landmacht officier. Waarschijnlijk beetje standaard onderdeel zoals pantserinfanterie of zo.

Het is toch niet zo dat gewone soldaten en onderofficieren een zwaardere fysieke test krijgen dan officieren? (kan me niet voorstellen, maar misschien omdat lagere rangen meer het 'echte werk' doen)

EDIT: enne, mijn ouders zijn er nog niet zo gek van... Die zien natuurlijk liever dat ik een echte universitaire studie ga doen, met een normaal beroep :P Zoiets moet je natuurlijk ook niet in een opwelling beslissen en ik kan altijd nog een minor krijgswetenschappen doen las ik. Desnoods doe ik de studie alsnog als ik een paar jaar werk heb. als ik 25 ben ofzo, dan kan ik lekker zelf beslissen.
als je met deze houding de psych. test gaat doen, denk ik niet dat je erdoor komt ;)...

beter informeer je je even wat meer :)
[DEF] SC#8 Pumatje, niet geboren maar door de baas verstrekt
pi_90304105
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 11:38 schreef solidworks het volgende:

[..]

Het eerste weekend dat ik thuis kwam vroeg mijn broer al of de operatie gelukt was, als spijkerbroek vroeg ik me af waar dat op sloeg.
Maar volgens hem was het onderdeel van de opleiding tot officier, het verwijderen van de ruggengraat :')
En je lachspieren ;)
  woensdag 22 december 2010 @ 20:15:24 #87
168777 Rave_NL
Obey the Dance Commander!
pi_90304719
En een tongvergroting.. ^O^
Cobra4: "Twijfelen aan de kennis van Rave. :')
EllaN: Rave IS een parel. Mijn parel. Onze parel O+. Voor altijd.
Amphibisch getraind voor het zinkende [DEF]-schip
pi_90324661
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:34 schreef Fawaka-030 het volgende:
Ik weet niet of je het nog nodig hebt maar:

Kma is werkelijk SHIT.

ik heb 3jaar paraat gezeten (1jaar Surinaams leger, toen 2jaar Nederlands leger , infanterist)
Wat je bij het KMA leert heeft NIKS met defensie te maken, je krijg wat militaire oefeningen uit de koude oorlog tijd.. (loopgraven, aanvalformaties ect) verder ben je meer bezig met studentje spelen..
Je loopt op kasteel breda in je militair pak en ziet dagelijks dat zwakke vrouwen (niks tegen ze) door de mannelijke kaderleden voor je neus worden voorgetrokken.

Je bent meer bezig met ''kakker'' dingen zoals gala, dine, bijeenkomsten,koor-dagen,zingen.
1x per maand ga je naar de schietbaan (veel te weinig) en sporten is maar 2x per week verplicht haha.
Waar ook nog het hele sport programma aangepast is zodat vrouwen het ook kunnen...

Nee na 6maanden had ik MEER DAN GENOEG van he KMA en ben nu maar weer lekker ECHT militair.

in plaats van een student in Camo.
Jaja, je voldeed dus niet. Eea werd allemaal te moeilijk en toen ben je maar weer de Ronnie Brunswijk gaan uithangen.
pi_90325284
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 19:34 schreef Fawaka-030 het volgende:
Ik weet niet of je het nog nodig hebt maar:

Kma is werkelijk SHIT.

ik heb 3jaar paraat gezeten (1jaar Surinaams leger, toen 2jaar Nederlands leger , infanterist)
Wat je bij het KMA leert heeft NIKS met defensie te maken, je krijg wat militaire oefeningen uit de koude oorlog tijd.. (loopgraven, aanvalformaties ect) verder ben je meer bezig met studentje spelen..
Je loopt op kasteel breda in je militair pak en ziet dagelijks dat zwakke vrouwen (niks tegen ze) door de mannelijke kaderleden voor je neus worden voorgetrokken.

Je bent meer bezig met ''kakker'' dingen zoals gala, dine, bijeenkomsten,koor-dagen,zingen.
1x per maand ga je naar de schietbaan (veel te weinig) en sporten is maar 2x per week verplicht haha.
Waar ook nog het hele sport programma aangepast is zodat vrouwen het ook kunnen...

Nee na 6maanden had ik MEER DAN GENOEG van he KMA en ben nu maar weer lekker ECHT militair.

in plaats van een student in Camo.
Vrouwen die voorgetrokken worden zie je overal, niet alleen bij Defensie. Als je daar al niet mee om kan gaan moet je even onder je steen vandaan komen

1x per maand schieten is meer dan de meeste eenheden paraat doen. Ik heb voor het laatst geschoten in maart.

Die 'kakker' dingen die jij noemt hoeven van mij ook niet zozeer en daar ga ik ook het meeste tegenop zien als ik ooit een keer die kant op ga, maar ook daar zit een reden achter. Je kunt als officier niet niks weten van etiquette.

Waar sport maar 2x per week verplicht is komt dus het stukje zelfstandigheid kijken. Als jij als aspirant-officier merkt dat je het fysiek niet trekt kun je er dus voor kiezen zelfstandig naar de sportschool te gaan.

En nu je het doorzettingsvermogen om het te halen dus niet op hebt kunnen brengen is alles daar maar shit? Van een doorstromer had ik toch een betere mentaliteit verwacht!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')