abonnement Unibet Coolblue
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:35:45 #126
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_105549336
quote:
0s.gif Op maandag 12 december 2011 21:20 schreef Rucky het volgende:
FHF is gaaf :Y
Ik zit nu met een probleem maar dat wordt per pm geregeld. Toch ontzettend fijn dat je een beetje het gevoel hebt dat je er niet alleen voor staat.
*;
Ik was met spoed op zoek naar woonruimte en dankzij Ireth heb ik die gevonden.
Knife had ook een woning voor me maar dat was een koopwoning en dat was niet snel te regelen. Iig bedankt allebei. *;
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  dinsdag 13 december 2011 @ 20:39:39 #127
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_105549535
*O*

Raak ik mijn handige Harry om de hoek kwijt :'( Das natuurlijk weer een minpunt :'( maar ben echt blij voor je R.! En dan zelfs nog een woonruimte passend bij jouw lengte qua keukenblok _O-

:*
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_105610902
ik vergeet helemal hier te melden dat ik via de pm een bericht kreeg om uit eten te kunnen met me vriendin.
Ik kreeg 2 pm,s en voor eten te halen en 1 voor uit eten.
Ik wou als dank voor haar hulp en steun en liefde die ze geeft iets speciaals doen .
Dus het werd uit eten ,we hebben een top avond gehad in het wokpalace bedankt hier voor.
  vrijdag 16 december 2011 @ 21:16:11 #129
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_105671859
Er heeft dus écht iemand voor kerstman gespeeld! O+

Wie heeft er hier een eBay account??

Kerstman: heel erg bedankt! Ze zal er heerlijk op gaan dromen heeft ze gezegd! O+
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_105774969
Hulp met uitkijken naar een voorvork gezocht

Een overwachte wending kreeg het bovenste topic dit weekend ineens.
Keek af en toe mee om te zien of er iemand ergens een goedkope vork voor de scooter wist na een stom foutje.
Was al bezig om iets te regelen om een vork te kunnen halen en of dat nu linksom of rechtsom ging het zou me lukken ook al zou het 2 a 3 maanden duren voor ik kon rijden of maanden om het terug te betalen
Tot ik dit weekends ineens iets zag wat mij heel erg stil maakte en ontroerde .
papa bear gaf een voorzet en er volgende al gauw meer mensen (yskafrederikson,elisab,felixa en brand x ) om geld in te zamelen voor een nieuwe voorvork .,omdat ie het niet vertrouwd vond met zelf klooien en 2ehands ivm me zoon
Er kwamen zelfs nog een paar mensen bij + nog een anonieme donatie
Wist eerst me antwoord en houding niet en moeite met acepteren ,maar had ook weinig keus.
Dankzij de mensen die geld toezegden kan ik woensdag na 2 weken weer rijden .
Dit ook door de dealer schaafsma die gewoon wou dat ik zo snel mogelijk weer kon rijden en ook meewerkte met de reparatie vlot te laten lopen.
Echt allen harstikke bedankt deze kerst word echt onvergetelijk zo de eerste na 6 jaar ik ben nog steeds zoekende naar woorden en zit al te springen om weer te rijden woensdag
Echt zo lief van jullie allen die meewerkten aan deze actie
pi_105914805
Een wereldreis heeft de prullenbak gemaakt maar....
quote:
0s.gif Op woensdag 21 december 2011 19:23 schreef Sally het volgende:
De lamp vond m'n vriend ook nog wel leuk, maarrrr.... De prullenbak is inmiddels, van sheonlydreams86, via Rucky, Ireth en Guppyfriend, bij mij! *O*

Hartstikke bedankt allemaal! ^O^
Uit [AANGEBODEN] TV, strijkplank, lamp e.d.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:19:06 #132
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106092349
quote:
14s.gif Op donderdag 22 december 2011 13:46 schreef Sally het volgende:
Een wereldreis heeft de prullenbak gemaakt maar....
Tof dat die uiteindelijk bij je gekomen is.
En Cat22, bedankt dat je de kerstpakketten actie weer hebt geregeld. _O_ _O_ _O_
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  dinsdag 27 december 2011 @ 17:31:25 #133
154407 Rucky
Al prutsende wordt men wijs.
pi_106092838
Hum editten gaat niet meer. Maar JaleesaJoia, Ganzz en Ireth kunnen van mij ook een kusje krijgen.

[ Bericht 4% gewijzigd door Rucky op 27-12-2011 22:33:59 ]
Op zaterdag 14 april 2012 23:50 schreef innepin het volgende: Rucky en Merlijn zijn tof.
Op donderdag 21 juni 2012 00:22 schreef Papabear het volgende: We kennen elkaar, daten elkaar, doen elkaar en helpen elkaar. FHF O+
Op vrijdag 17 december 2010 13:58 schreef smegmanus het volgende: FOK!kers, hard van buiten. Zacht van binnen 8-)
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 1 januari 2012 @ 21:57:51 #134
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106290778
In 2011 heb ik veel, heel veel, goeds mogen ontvangen via FOK! en dan met name via FHF O+ Ik kon op vakantie bij Rewimo en Qltel en Christan natuurlijk (ga je me dit jaar inmaken met tafeltennis / badminton jongen? ;) ) Ik kreeg via FHF een nieuwe stofzuiger die nog elke dag trouw dienst doet en niet te vergeten de Kinderstoel van TeenageDirtbag waar ik nog dagelijks heel veel plezier van heb. Ik mocht in 2010 én 2011 kerstpakketten ontvangen waarbij ik met stille verwondering heb zitten kijken naar de inhoud die ons gegund werd. Tel dan daarbij op de mooie spullen die nog voor FHF geboren werd van Lottekoekie kreeg om mijn huisje een personal finishing touch te geven en de fijne winterjas die ik van Rebel-Angel mocht ontvangen en die ik nu gebruik als draagjas als ik Geert in de draagdoek heb O+

Ik vergeet vast een hoop, maar zo op de drempel van het nieuwe jaar dat we in gaan, wilde ik toch even met grote dankbaarheid terug blikken op 2011.

Dat FHF nog een lang leven beschoren moge zijn ..

Ooit hoop ik ooit in een gever te kunnen veranderen, en tot die tijd ben ik dankbaar voor de gevers onder ons. Niet alleen voor mezelf, maar ook voor de anderen die zich hier, al dan niet anoniem, durven te melden dat ze het wat minder hebben en dat steuntje in de rug goed zouden kunnen gebruiken. Gevers, jullie zijn van GOUD!
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL woensdag 4 januari 2012 @ 15:26:17 #135
147316 crew  DJMO
#trut
pi_106398007
O+

Red DJMO's sociale leven is voltooid _O_ Dank rucky :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
  vrijdag 6 januari 2012 @ 19:14:51 #136
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_106494722
gratis koffie

Uit alle reacties werden legacythe2nd en ik gekozen door Frederik om koffie te mogen ontvangen! Beiden moesten het adres naar Frederik sturen dmv een pm. We kregen een pm terug van Frederik. Postcodetechnisch bleken legacythe2nd en ik echt vlakbij elkaar te wonen, of het in 1 pakket verzonden mocht worden zodat de een zijn koffie bij de ander kon komen halen. Scheelde weer in verzendkosten voor Frederik. Uiteraard geen probleem en zo ontving ik vandaag de doos met de koffiepads voor ons, de koffiebonen voor legacythe2nd en nog wat pakjes thee. Dmv een sms contact gezocht met legacythe2nd en vanavond kwam hij het halen...

Er wordt gebeld, ik doe open.... staat daar gewoon mijn neef voor de deur die ik al meer dan 15 jaar niet heb gesproken! :o :o :o

Legacythe2nd blijkt dus mijn neef te zijn, zowel hij als ik wisten niet dat de ander was wie hij/zij is :D :D :D _O-

De koffie leverde dus ook een (snelle) familiereunie op :D Kortom, een meer dan geslaagde actie wat mij betreft ^O^
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_106497654
Wat mooi Ireth O+ en wat een toeval _O- of Frederik is Robert ten Brink :P
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_106497658
Hahahahaaa, GE-WEL-DIG!!!!!!! _O_
  vrijdag 6 januari 2012 @ 22:54:21 #139
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_106506805
Het was gewoon zo bizar! Het feit dat Frederik ons heeft uitgepikt en dat ie dan ook nog hier voor de deur staat! Als ik toevallig Frederik mijn gegevens met mijn meisjesnaam had gegeven had er bij hem al een vraagteken moeten verschijnen, das namelijk hetzelfde als zijn achternaam :D
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_106507290
en jullie wisten (via mij in elk geval) ook elkaars namen niet. Heb expres namelijk zo min mogelijk gegevens doorgegeven (het is toch een stukje andermans gegevens doorgeven aan derden).
In eerste instantie dus alleen de 4 cijfers van de postcodes gebruikt (ben niet zo bekend in jullie plaats, kon alsnog wel kilometers bij elkaar vandaan zijn), en later alleen de straatnaam en het huisnummer van Ireth (legacythe2nd moest toch weten waar die de koffie kon vinden)
  vrijdag 6 januari 2012 @ 23:07:08 #141
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_106507416
Ik wist dan inmiddels wel de voornaam van Legacythe2nd, maar ja, er zijn wel meer hondjes die fikkie heten. Moet wel zeggen dat ik op een gegeven moment tegen mijn man zei "Het zal toch niet...." en dat ik toen dus de postcode ging checken en de straat van mijn neef viel in die postcode.. maar dan nog.. "er zijn wel meer hondjes die fikkie heten... " :D Tot ie voor de deur stond! Toen bleek het om de goeie Fikkie te gaan :D

We hebben elkaar nog wel een jaar of 4 geleden gezien (letterlijk en figuurlijk) bij de crematie van onze oma, maar serieus 15 jaar geleden elkaar echt gesproken...
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
  vrijdag 6 januari 2012 @ 23:34:08 #142
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_106508747
Mooi! Nu kunnen jullie eens lekker bij elkaar op de koffie :D
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_106521544
Wauw! Wat een toeval! Of bestaat dat niet? :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106779826
Volgens TRU niet... maar dit is TRU niet :7
pi_106788974
Ik vergeet 't bijna om hier te melden, maar:

Uit: Met 25 % korting naar Burgers' Zoo
quote:
0s.gif Op woensdag 11 januari 2012 17:27 schreef Mark_Boelen het volgende:
Hoe was het? :D
Hebben jullie een leuke dag gehad? :)
quote:
17s.gif Op woensdag 11 januari 2012 19:16 schreef Sally het volgende:
JA! We gingen op de allerlaatste dag van het jaar... _O- Toevallig een zaterdag en we hoefden toen allebei niet te werken.

De regen was druilerig en de dieren daardoor veelal binnen, maar we hebben ons prima vermaakt verder. Een volgende keer als vriendlief nog z'n last heeft van z'n rug (heeft herniaoperatie gehad en nu flink wat pijnstillers), dan gaan we een elektrisch wagentje reserveren. Het is nogal heuvelachtig daar, namelijk :P En aangezien ik maar een klein tenger persoontje ben; er stond namelijk op de plattegrond bij dat als je een rolstoel wilde gebruiken dat je moest zorgen voor een goede duwer _O- - vanwege het heuvelachtig karakter van het terrein.

Maar we hebben ons dus goed vermaakt. Jammer dat de Winter Pasar Malam nou net niet was op die dag.

[..]

Er waren wel wat kraampjes open, waaronder die met Indische lekkernijen. We hebben ons tegoed gedaan aan Pisang Goreng, saté en Indische kroket (pittig!)

We hebben echt heel veel tijd doorgebracht in de Ocean, en dat vond mijn vriend het mooiste. Al vond ik de Bush het mooist. We hebben de Desert en het safarigedeelte overgeslagen. Er was gewoon geen tijd meer voor.

Heel erg bedankt voor deze mogelijkheid! O+ :*

We gaan het in de zomer overdoen - met de Arnhem Card (nu GelrePas) krijgen we ook fikse korting eens per jaar.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_106789214
Klinkt als een hele leuke dag. ^O^ Ik heb het topic gesloten.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_106796089
Het was midden in de nacht, maar deze reactie vind ik niet gepast: Gevraagd: oude LP's
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
  zaterdag 14 januari 2012 @ 11:16:32 #148
112545 Muck
Meine Sprache: International
pi_106796269
Het is handiger om dat in het feedbacktopic te melden hoor sal ;)
It's al boa it's all good it's all bueno benne bon, let's go!
pi_106817250
quote:
0s.gif Op zaterdag 14 januari 2012 11:16 schreef Muck het volgende:
Het is handiger om dat in het feedbacktopic te melden hoor sal ;)
Oeps...
Op maandag 12 oktober 2009 00:26 schreef vosss het volgende:
:*-je voor Sally, gewoon omdat ik haar lief vind :@
pi_107068378
[GRATIS] MIKAEL Bureau / PC meubel

Staat bij DJMO thuis!
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')