abonnement Unibet Coolblue
pi_89518253
Olly was stom. Stacey O+ O+ O+.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
pi_89518317
Ik had met Stacey hetzelfde als ik nu met Rebecca heb: in het begin leuk, maar doordat steeds hetzelfde wordt gedaan (er gebeurt weinig spannends), kon het mij niet langer boeien dan een week of 3/4 in de liveshows.

Stacey heeft trouwens wel een geniaal gevoel voor humor :D
pi_89518486
quote:
1s.gif Op zaterdag 4 december 2010 15:21 schreef Daph_ het volgende:
Ik had met Stacey hetzelfde als ik nu met Rebecca heb: in het begin leuk, maar doordat steeds hetzelfde wordt gedaan (er gebeurt weinig spannends), kon het mij niet langer boeien dan een week of 3/4 in de liveshows.

Stacey heeft trouwens wel een geniaal gevoel voor humor :D
Dat stukje van haar herb in my teeth. En Jamie was Alex van Madagascar. :').
En ik bleef het zingen wel leuk vinden. Maar Rebecca heb ik altijd wel zo van mwahmwahgaap gevonden.
Op zondag 23 maart 2008 02:16 schreef tyros-saver het volgende:
En PaasKonijn Ik heb het gemeld aan de Admin dat jij zei: Heb je typkanker.
  zaterdag 4 december 2010 @ 20:01:47 #79
215192 iPat
Falling feels like flying
pi_89528202
Wat song choices

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
It's never over..
my kingdom for a kiss upon her shoulder..
It's never over..
all my riches for her smile when I slept so soft against her..
  zaterdag 4 december 2010 @ 20:51:53 #80
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_89529923
Rebecca was goed in haar eerste nummer
  zaterdag 4 december 2010 @ 21:04:40 #81
1571 marky
Heerlijk.... sleur
pi_89530380
Mary ook al goed gedaan
pi_89537291
Wat een vreselijke avond. Matt stelde teleur omdat hij ziek was, Mary omdat ze slecht was, Rebecca omdat ze saai was en Cher en 1D waren ook maar 'mwah'.

Buh.

Something completely different: Stacey heeft I'm a celeb gewonnen! *O*
pi_89537403
Rebecca mocht wel een beetje dansen op z'n minst, en wat heuse uithalen zoals het origineel zou ook niet verkeerd zijn.

Mary mag er wat mij betreft er wel uit.. het is on/off met haar telkens
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_89542235
Daar gaan we weer:

Rebecca: Show me love. Ze had wat meer mogen bewegen wat mij betreft.... en wat minder galm op de microfoon. Maar wat heeft ze een unieke en daarom commerciele stem! Toch was ik niet onder de indruk. Louis die zegt dat ze laat zien dat ze kan zingen en dansen weet dus niet waar hij naar heeft zitten kijken. Ze bewoog gewoon niet. En dat geknik tijdens jurycommentaar van Rebecca begint storend te worden.
Mary: Never can say goodbye. Weer een typisch nummer voor Mary. Prima gedaan. Ik denk dat hier echt wel een markt voor is in Engeland.
Matt (die na The ballad of Maiden niet meer kapot kan): You've got the love. Heel goed optreden, zeker voor iemand die al een week ziek is.
Cher: Nothin' on you. Weer een echt Cher optreden. Ik zie haar volgend jaar zo weer in de show staan met een optreden als deze. Weer een prima performance. Wat mij betreft gaat het dit jaar tussen Cher en Matt.
One direction: Only girl. Klinkt goed. Té goed eigenlijk. Ik geloof er opnieuw geen zak van dat ze dit allemaal alleen zingen. Vooral tijdens het refrein. Volgens mij staat er opnieuw erg veel al op de band die meedraait.

Matt; She's always a woman to me. Deze vond ik minder overtuigend dan zijn eerste optreden. Misschien toch iets met zijn ziek zijn te maken. Maar slecht was het ook zeker niet.
Mary: Memories. Begon heel slecht, maar na een paar zinnen werd het toch beter. Het einde was weer heel prima. Dus behalve het begin toch weer een goed optreden!
Cher: Love the way you lie. Fantastisch! Dat is een nummer waarvan je denkt dat het niets wordt, maar ze flikt het toch. Weer een perfecte mix tussen zang en rap. Samen met het eerste optreden wint Cher het vanavond wat mij betreft!
Rebecca: Amazing Grace. Weer gewoon goed gedaan, maar ik ben er eindelijk uit. Ze heeft de X Factor niet! Een erg unieke stem, maar haar stage presence is bijna 0. Helaas.
One direction: Chasing cars. En opnieuw klinkt het gewoon té goed als ze allemaal samen zingen, waardoor ik opnieuw denk dat de andere stemmen allemaal op band staan. Alleen de jongens die de solo zingen, is live volgens mij.
pi_89546840
Ik hoop dat Mary naar huis gaat vanavond
pi_89547209
quote:
14s.gif Op zondag 5 december 2010 12:53 schreef Daph_ het volgende:
Ik hoop dat Mary naar huis gaat vanavond
Ik hoop One direction of Rebecca.
pi_89547537
Wat is dat met het wantrouwen tegen 1D eigenlijk? Het is niet mijn favoriete groep, muziek, etc maar wat ze doen ze goed. En dat het goed klinkt komt door de versterkende harmonie van vocalen op elkaar.

Neem jezelf maar eens op op je allerbest en dupliceer je stem in welke sequencer/audioeditor dan ook, zal je zelf merken dat het beter klinkt.

Mary/Rebecca mogen van mij wel weg.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_89547684
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 13:14 schreef house_is_a_feeling het volgende:
Wat is dat met het wantrouwen tegen 1D eigenlijk? Het is niet mijn favoriete groep, muziek, etc maar wat ze doen ze goed. En dat het goed klinkt komt door de versterkende harmonie van vocalen op elkaar.

Ik geef je op een briefje dat het deels playback is wat ze doen! En dat flikken ze al vele afleveringen. Geen enkele boyband klinkt zo goed als ze geheel live zingen.
pi_89550419
Ik ben nu aan het terugkijken, maar wat was Cher slecht zeg :o
  zondag 5 december 2010 @ 15:06:28 #90
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_89551435
It's Time ........ To Face ........ The Muesli !!!!!

Gaan we weer :D
The Semi Final

Rebecca:
Show Me Love: UItvoering: :{ (kan ze uberhaupt wel lopen?)
Amazing Grace: Kutkeuze (promo voor X-USA?) ... maar BRILJANT gezongen !!!!!!! Kippenvel !!!!!!!
_O_ _O_ _O_ _O_ _O_

Mary:
Never Can Say Goodbye: haar timing was off, en doe dan een echt Stop Aids Lintje op, niet een rood-wat-was-het-eigenlijk...(oh, het was een stop-aids-now-lintje)
_O_ "what's that gotta do with the song" _O_
Memories: VALS van begin tot eind... zal gaan traan aan helpen schat....

Matt:
You Got The Love: _O_ _O_ _O_
Zit hij al bij liedje 2 (liedjes-die-je-de-finale-bezorgen) ?
Matt gaat dit seizoen winnen !!!!!!
She's Always A Woman To Me: not so good actually... Piano Man van Billy Joel was een betere keuze geweest ..

Cher
Nothing On You = GEEN CLUB CLASSIC !
Love The Way You Lie: ook niet 1 van haar beste optredens...
Het zal wel aanslaan bij een bepaald (tiener)publiek, dat zingen en rappen, maar niet bij mij.

One Direction:
Zain :9~ is er gelukkig bij
Zain's hand over Harry heen _O_ _O_ _O_
Only Girl In The World = GEEN CLUB CLASSIC !
Chasing Cars: enorm goede songkeuze.... ^O^

Over het algemeen:
Was het niet veel interesanter geweest als iedereen ipv 2 korte stukjes, 1 heel nummer zou doen?
en dan kijken wie er dan goed genoeg blijkt

Hoop dat Cher er uit vliegt, maar het zal Mary worden.... :W

Ok daar gaan we dan:
Winnaar 2010: MATT CARDLE
Runner Up: ONE DIRECTION

VANAVOND : GLEE !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Cybart op 05-12-2010 15:13:05 ]
  zondag 5 december 2010 @ 15:12:10 #91
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_89551628
quote:
14s.gif Op zaterdag 4 december 2010 15:19 schreef Daph_ het volgende:
Ik vind Olly's album echt wel heel tof trouwens ^O^
precies, gewoon leuk, tof, lekker luisterbaar...
niet briljant, maar goed...
leuk hoe hij Robbie Williams ook bedankt in zn credits...

quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 00:04 schreef Daph_ het volgende:

Something completely different: Stacey heeft I'm a celeb gewonnen! *O*
STACEY *O*

Chris Moyles roept nog heel vaak "Stacey Solomon" op de X-Factor manier tijdens zijn shows..
Nu hopen dat ze binnenkort met een single komt....

En waar blijft Jedward op TV? ze zouden echt een zaterdagochtend kids-show moeten gaan doen !
pi_89551834
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 15:12 schreef Cybart het volgende:

[..]

precies, gewoon leuk, tof, lekker luisterbaar...
niet briljant, maar goed...
leuk hoe hij Robbie Williams ook bedankt in zn credits...

[..]

STACEY *O*

Chris Moyles roept nog heel vaak "Stacey Solomon" op de X-Factor manier tijdens zijn shows..
Nu hopen dat ze binnenkort met een single komt....

En waar blijft Jedward op TV? ze zouden echt een zaterdagochtend kids-show moeten gaan doen !
Vond ik inderdaad ook leuk! En de CD, tja het is geen supergeniale plaat maar ik vind het erg fijn om naar te luisteren :) Zeker geen spijt van dat ik die gekocht heb iig *neuriet*
pi_89553219
1d's zang wordt elke week overstemt door een geluidsband waarop de backingvocals knoerthard staan, een aantal van hun staan ook steeds overduidelijk te playbacken

echt vaag dat dit week in week uit kan
pi_89559246
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 16:04 schreef JaneDoe het volgende:
1d's zang wordt elke week overstemt door een geluidsband waarop de backingvocals knoerthard staan, een aantal van hun staan ook steeds overduidelijk te playbacken

echt vaag dat dit week in week uit kan
Inderdaad. Ik ben dus niet de enige die dit in de gaten heeft.
One direction moet echt exit.

Oh.. en ik hoop dat Cher wint _O_
pi_89564531
Glee :r
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
  Moderator / FOK!Fotograaf zondag 5 december 2010 @ 21:21:52 #96
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_89564603
Aflevering net even terug gekeken, denk dat Mary / Rebecca toch nu wel tekort komen.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
pi_89565001
Amber tegen Simon :`)
pi_89565439
Will.I.Am had wat moeite met zn timing en Fergie zou nooit voorbij de judgeshouses komen :').

Glee ging helemaal nergens over, koorclubje.
Rui Pereira: "You're an artist, you don't give a fuck!"
pi_89565559
Cher Vs Mary
If you Kanye me, I will Chris Brown your girlfriend and Tiger Woods your mother!
pi_89565585
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 21:40 schreef themauster het volgende:
Cher Vs Mary
cher zal dit wel winnen
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')