Dat kan, ik heb een grote kelder waar wel wat pallets in kunnen!quote:Op zondag 28 november 2010 14:54 schreef Crutch het volgende:
Kan ik daar ook wat pallets Berenburg neerzetten?
Kom ik af en toe halen als alles op is.
quote:Op maandag 29 november 2010 00:45 schreef Ensaf het volgende:
Ook ik heb wel een gratis slaapplaats beschikbaar, maar om die nu al aan te bieden...
Waar zegt TS dat het gratis is?quote:Op maandag 29 november 2010 00:45 schreef Ensaf het volgende:
Ook ik heb wel een gratis slaapplaats beschikbaar, maar om die nu al aan te bieden...
Friesland is nog een heel stuk weg vanaf mijn woning.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:20 schreef thumbnail het volgende:
Ik zoek een slaapplaats bij een leuke meid.
Eeeeeh....trovey?
Hahaha, ik vraag me trouwnes af of mensen wel slapen tijdens de nacht voor de start.quote:Op dinsdag 30 november 2010 19:58 schreef trovey het volgende:
Friesland is nog een heel stuk weg vanaf mijn woning.
Ik weet wel dat het 4 januari was maar volgens mij zijn er speciale wedstrijd starttijden.quote:Op woensdag 1 december 2010 10:59 schreef trovey het volgende:
Vorige keren begon het, volgens mij, ergens om 4.00 uur 's nachts dus als je bij die start wilt zijn dan zal er van slapen niet veel komen. Mocht het trouwens wel doorgaan dit jaar dan hebben we meteen een historisch feit: het aantal FOK!kers wat omstreeks die tijd op FOK! te vinden zal zijn.
Vanzelfsprekend komen alleen mensen in aanmerking die op mij gestemd hebben in [Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010quote:Op maandag 29 november 2010 00:45 schreef Ensaf het volgende:
Laat maar zitten dan want dan stop jij natuurlijk iets lekkers in mijn schaatsschoen.quote:Op woensdag 1 december 2010 15:22 schreef Ensaf het volgende:
Vanzelfsprekend komen alleen mensen in aanmerking die op mij gestemd hebben in [Stemtopic] FOK! Sinterklaasgedichtenwedstrijd 2010
Het is handig om een dag voor de start een terugvalbasis te hebben waar je even rustig wat kunt eten en uitrusten. 19:00uur op bed en 03:30 uit de veren. De start is pas na 05:00quote:Op woensdag 1 december 2010 10:15 schreef thumbnail het volgende:
[..]
Hahaha, ik vraag me trouwnes af of mensen wel slapen tijdens de nacht voor de start.
Spanning, vreemd huis, vreemd bed en bang om je te verslapen.
Misschien kun je net zo goed heel vroeg vanaf je eigen huis vertrekken.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |