abonnement Unibet Coolblue
pi_91682138
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb de Irak-Bethlehem aflevering gezien. Prachtig!

Zijn hier nog mensen die zich vaak afvragen hoeveel extra man/vrouw er meereizen met die drie?
En hoe gaat dat in zn werk met camerashots, bv langs de weg als ze dan voorbijkomen racen in Irak. Gaat de film crew dan vooruit rijden of stoppen ze elke keer en brengen zij alles omslachtig in scene? En je zag ook dat ze vanuit vogelvlucht werden gefilmd in de woestijn. Gaat een helicopter mee of is het een remote control vliegtuigje? En wie regelt nou alle diplomatie en die extra paspoorten, Wisten zij vantevoren hoe ze gingen reizen en deden ze alsof ze alles on the fly plande? Of hebben mensen nog effe snel paspoorten geregeld en opgestuurd terwijl die drie rondtourden door de woestijn?

Vragen vragen :)
Het is een hoop "overdoen". Het was op een wat kleinere schaal, maar heb stage gelopen bij een televisieproductiebedrijf en een 'buiten'-programma is heel vaak hetzelfde doen maar dan uit verschillende standpunten. Regisseur stopt de opname op een gegeven moment, camera wordt opnieuw gepositioneerd en ze doen een stukje over voor de nodige overlapping. Het is al gezegd, niets is wat het lijkt op televisie. Ik verwacht dat Top Gear geheel van te voren is bedacht en geregeld is door het productieteam. Maar ik verwacht ook wel dat er een hoop improvisatie in zit.
Michael Scott: If I were joking, you'd be laughing. Do you look like you're laughing?
Dwight K. Schrute: Impossible to say. I can't see myself.
pi_91683197
Ik herinner me in de Londen naar Oslo race, waarin Jeremy in the Mercedes SLR McLaren reed hetvolgende: in enkele shots is te zien dat veel "jeremy rijdt met de SLR langs de camera" shots op de terugweg vanuit Oslo gemaakt zijn, bijvoorbeeld te zien aan het feit dat Jeremy in de richting "harlingen" naar "enkhuizen" over de afsluitdijk reed ipv de andere kant op....
  vrijdag 21 januari 2011 @ 22:33:00 #253
302018 Grielen
Ave est autem verbum
pi_91683283
Dat geluid van die Lancia V4 O+
hier schreef kensei: haha komen
hier schreef UnicornFarts: Ik weet dat SV heet is, Grielen heet is, maar van jou heb ik nog geen bewijs.
  vrijdag 21 januari 2011 @ 22:33:55 #254
244521 Schenkstroop
De Echte! sinds 1985
pi_91683329
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 21:44 schreef n0ir het volgende:

[..]

Die medewerkers die die enveloppen overhandigen kijken inderdaad altijd chagrijnig en proberen zo snel mogelijk weer buiten beeld te komen, met van die gekke witte lab-jassen aan. Ik denk dat dat gewoon bij de act hoort, de regisseur vindt denk ik dat de aandacht niet van het trio afgeleid moet worden.
Dat vind ik heel logisch klinken :P

Omdat het Irak was en de omstandigheden toch niet je van het. Ging ik er met mijn gedachtenkronkels gelijk vanuit dat die mensen er afentoe (heel logisch), de pest in de situatie hadden. Wel mooie tv hoor die Topgear. Ik vind het een hele leuke serie.
heksehiel: Je hebt gelijk. Het gaat wel degelijk ook om het uiterlijk! Een mooi innerlijk word ik niet geil van namelijk.
P.F: Als ik 50+ ben doe ik het ook wel voor het innerlijk, maar nu het nog kan, ga ik ook voor uiterlijk
pi_91683605
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef winterapfel het volgende:
Ik herinner me in de Londen naar Oslo race, waarin Jeremy in the Mercedes SLR McLaren reed hetvolgende: in enkele shots is te zien dat veel "jeremy rijdt met de SLR langs de camera" shots op de terugweg vanuit Oslo gemaakt zijn, bijvoorbeeld te zien aan het feit dat Jeremy in de richting "harlingen" naar "enkhuizen" over de afsluitdijk reed ipv de andere kant op....
De Afsluitdijk gaat niet naar Enkhuizen, maar verder heb je gelijk ja :+
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:16:23 #256
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_91685596
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 22:38 schreef Piles het volgende:

[..]

De Afsluitdijk gaat niet naar Enkhuizen, maar verder heb je gelijk ja :+
Ik wou al zeggen idd :')
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_91687939
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef winterapfel het volgende:
Ik herinner me in de Londen naar Oslo race, waarin Jeremy in the Mercedes SLR McLaren reed hetvolgende: in enkele shots is te zien dat veel "jeremy rijdt met de SLR langs de camera" shots op de terugweg vanuit Oslo gemaakt zijn, bijvoorbeeld te zien aan het feit dat Jeremy in de richting "harlingen" naar "enkhuizen" over de afsluitdijk reed ipv de andere kant op....
Volgens mij de enige keer dat ze door Nederland reden, of niet? :o
  zaterdag 22 januari 2011 @ 00:02:30 #258
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_91688637
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:52 schreef tralalala het volgende:

[..]

Volgens mij de enige keer dat ze door Nederland reden, of niet? :o
Jeremy Clarkson is een keer in Nederland geweest voor het programma 'Meet The Neighbours' voor Top Gear verder niet geloof ik..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_91690463
quote:
6s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 00:02 schreef Dagoduck het volgende:

[..]

Jeremy Clarkson is een keer in Nederland geweest voor het programma 'Meet The Neighbours' voor Top Gear verder niet geloof ik..
Inderdaad, waarin hij op een bizarre queeste ging om te achterhalen wat shaving sex is, omdat daarover iets stond in het regelboek van een prostituee. Hij is er nooit achter gekomen.
last.fm | Voor iemand met een hamer ziet alles eruit als een spijker.
  zaterdag 22 januari 2011 @ 08:05:21 #260
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_91696409
quote:
Op vrijdag 21 januari 2011 22:31 schreef winterapfel het volgende:
Ik herinner me in de Londen naar Oslo race, waarin Jeremy in the Mercedes SLR McLaren reed hetvolgende: in enkele shots is te zien dat veel "jeremy rijdt met de SLR langs de camera" shots op de terugweg vanuit Oslo gemaakt zijn, bijvoorbeeld te zien aan het feit dat Jeremy in de richting "harlingen" naar "enkhuizen" over de afsluitdijk reed ipv de andere kant op....
Bij de auto vs speedboat challenge langs de Italiaans/Franse kust maken ze dezelfde fout. Dan rijden ze langs een bord "derniere aire en France" (laatste parkeerplaats in Frankrijk) terwijl ze zogenaamd juist net het land zijn binnengereden.
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
pi_91723132
Top Gear apocalypse aan het kijken... Gebruikelijke onzin, uitermate vermakelijk :)
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 23 januari 2011 @ 09:53:41 #262
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_91738674
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 19:56 schreef Schenkstroop het volgende:
Ik heb de Irak-Bethlehem aflevering gezien. Prachtig!

Zijn hier nog mensen die zich vaak afvragen hoeveel extra man/vrouw er meereizen met die drie?
En hoe gaat dat in zn werk met camerashots, bv langs de weg als ze dan voorbijkomen racen in Irak. Gaat de film crew dan vooruit rijden of stoppen ze elke keer en brengen zij alles omslachtig in scene? En je zag ook dat ze vanuit vogelvlucht werden gefilmd in de woestijn. Gaat een helicopter mee of is het een remote control vliegtuigje? En wie regelt nou alle diplomatie en die extra paspoorten, Wisten zij vantevoren hoe ze gingen reizen en deden ze alsof ze alles on the fly plande? Of hebben mensen nog effe snel paspoorten geregeld en opgestuurd terwijl die drie rondtourden door de woestijn?

Vragen vragen :)
Het is een TV productie van de BBC, vrijwel alles is gescript, geplanned, uitgewerkt en bedacht. Er zot een enorm productie apparaat achter. Of denk je echt dat ze met zijn drieen daar rondrijden?
Ik heb jarenlang voor een TV productiebedrijf gewerk, relaties gehad met producenten en regisseurs, en geloof me TV is gedraaiboekt, uitgedacht, gespindokterd en voorgekauwd. Spontane reactie van de Koningin tijdens een stadsbezoek op koninginnedag? Dag van te voren staan de cameramensen al de pan te oefenen voor als ze naar de hoedenwinkel rent.
Wedden dat? Nepperdenep
Spoorloos? Draaiboeken en plotdraaien uitgedacht voor maximaal effect.
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_91743954
Nog 8 uur, 3 minuten en 25 seconden. :)

quote:
Jeremy onderwerpt de Skoda Yeti aan een grondige testrit, terwijl James het testcircuit bezoekt om een rondje te maken in de Aerial Atom V8. Richard viert ondertussen de ontwikkeling van de Porsche 911 met een race tussen een moderne Turbo Cabriolet en zijn oudste voorganger.
pi_91748197
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 12:58 schreef j0rrit het volgende:
Nog 8 uur, 3 minuten en 25 seconden. :)

[..]

En de Stig wordt vermoord?
pi_91749909
quote:
11s.gif Op zondag 23 januari 2011 14:24 schreef RacerDKB het volgende:

[..]

En de Stig wordt vermoord?
In de Middle East Special waren ze niet echt blij met de Stig ofwel? o|O
  zondag 23 januari 2011 @ 15:59:49 #266
74484 flyguy
Full of Dutch Courage
pi_91753240
Wat vonden jullie trouwens van Top Gear US?
Ikzelf vond het prima te kijken. Maar heb het niet gekeken in de zin van 'hoe hebben ze de UK-versie gekopieerd' of 'die presentator is minder dan...'.
The more debt, the better
pi_91753619
Vandaag dus nieuwe aflevering/seizoen? Gewoon weer 21uur? BBC 2?
It Never Hurts To Help!
pi_91754213
quote:
99s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:08 schreef -Willempie- het volgende:
Vandaag dus nieuwe aflevering/seizoen? Gewoon weer 21uur? BBC 2?
:Y
pi_91754632
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:20 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

:Y
Top! Eindelijk weer fatsoenlijke tv op zondagavond! ^O^
It Never Hurts To Help!
pi_91755269
quote:
99s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:27 schreef -Willempie- het volgende:

[..]

Top! Eindelijk weer fatsoenlijke tv op zondagavond! ^O^
Inderdaad, d'r is echt niets voor op tv op zondag de laatste tijd.
En Britse TV is altijd leuk, helaas nog een hele tijd wachten voor een nieuw seizoen Have I Got New for You... ;(
  zondag 23 januari 2011 @ 17:04:37 #271
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_91756454
quote:
1s.gif Op zondag 23 januari 2011 16:40 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

Inderdaad, d'r is echt niets voor op tv op zondag de laatste tijd.
En Britse TV is altijd leuk, helaas nog een hele tijd wachten voor een nieuw seizoen Have I Got New for You... ;(
Boardwalk Empire is een leuke serie..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 23 januari 2011 @ 21:01:12 #272
156695 Tism
Sinds 24, Aug, 2006
pi_91768252
Here we go!.. *O*

TopGear @ BBC2.. :)
....nachtrijder...Nachtzwelgje!
pi_91770165
quote:
4s.gif Op zondag 23 januari 2011 21:01 schreef Tism het volgende:
Here we go!.. *O*

TopGear @ BBC2.. :)
3 TV's hier, 2 bezet en de andere is geen BBC2 op ingesteld. Moet het missen dus.. :'(
pi_91770408
quote:
Op zondag 23 januari 2011 21:23 schreef Iemand91 het volgende:

[..]

3 TV's hier, 2 bezet en de andere is geen BBC2 op ingesteld. Moet het missen dus.. :'(
Straks/morgen gewoon downloaden, doe ik ook, vanavond andere prioriteiten voor mij op TV
Met een verbeten grimas en een verborgen glimlach.
  zondag 23 januari 2011 @ 21:42:22 #275
74976 JDude
groetjes, veldmuis
pi_91771886
Zo moeilijk is het instellen van een zender toch niet? :')
It's always around me, all this noise
But not nearly as loud as the voice saying
"Let it happen, let it happen (It's gonna feel so good)
Just let it happen, let it happen"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')