abonnement Unibet Coolblue
pi_89184439


An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.



''Fok! Raiding Guild (inactief) op Realm Chromaggus''
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Realm: Aggramar
quote:
Zokunen
Deathax-(A)- Death Knight (80)
stbabylon
Babylon - (H) - Hunter - (80)
Realm: Argent Dawn
quote:
Draganta
Oludara-(A)- Paladin (80)
Kahad-(A)- Warlock (80)
Draganta-(A)- Death Knight (80)
Vaeldur-(A)- Druid (79)
Kelgan-(A)- Shaman (71)
quote:
SweexNL
Sweex-(A)- Rogue (80)
Shriae-(A)- Death Knight
Krypski-(A)- Paladin
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl
Brutaluc-(A)- Paladin (80)
Brutala-(A)- Druid (80)
Brutalisa-(A)- Priest (80)
quote:
jebentzelfeenfiets.
Rixie-(A)- Mage (80)
Aszuna-(A)- Druid (80)
Wubdor-(A)- Rogue (80)
Realm: Azjol-Nerub
quote:
Hitomi
Xinouth-(A)- Warrior (80)
Gryhanne-(A)- Priest
Briëlle-(A)- Warlock
Realm: Azuremyst
quote:
MeraViglioSa
Pakulia-(H)- Warrior (80)
quote:
Ian_Nick
Xtabay-(H)- Shaman (80)
Realm: Bloodfeather
quote:
Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)
Realm: Bronzebeard
quote:
Mxbo
Zajinstev - (A) - Paladin (80)
Motiion - (A) - Shaman
Realm: Burning Legion
quote:
The_Chosen_1
Yúna-(H)- Warlock (80)
Realm: Burning Steppes
quote:
ExperimentalFrentalMental
Ozric-(H)- Death Knight (80)
Zwartepiet-(H)- Rogue (80)
Realm: Chamber of Aspects
quote:
Asschen_Sukar
Nalar - (A) - Warlock (80)
BuddyChrist - (A) - Priest (80)
Realm: Darkspear
quote:
Faithfulness
Tise - (H) - Rogue (80)
Messina - (H) - Priest (80)
Tirade - (H) - Paladin (80)
Ardinia - (H) - Druid (80)
Hexine - (H) - Death Knight (80)
Kattekop - (H) - Hunter (80)
Tutrix - (H) - Warlock
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder
Iktankniet - (H) - Paladin (80)
Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Defias Brotherhood
quote:
Jebentzelfeenfiets.
Nephrita - (H) - Death Knight (80)
Realm: Draenor
quote:
Nachtraaf
Nachtschaduw - (H) - Warlock (80)
Nachtraaf - (H) - Rogue (80)
Nachtgier - (H) - Warrior (80)
Nachtwinter - (H) - Mage (80)
Nachthavik - (H) - Priest (80)
Nachtarend - (H) - Death Knight (80)
Nachtbuizerd - (H) - Paladin (80)
Nachtvalk - (H) - Hunter (80)
Nachtdier - (H) - Druid (72)
Nachtwolf - (H) - Shaman (71)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan
Necrid -(A)- Mage (80)
Enlae -(A)- Shaman (80)
Pijnacker -A- Warrior
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek
Divyan-(A)- Warrior (80)
Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian
Civilian-(A)- Shaman (80)
Kevorkian-(A)- Paladin (80)
Reneuh-(A)- Rogue
Realm: Hellscream
quote:
Zokunen
Shambek-(A)- Shaman (80)
Realm: Haomarush
quote:
GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
Isabeau
Haomarush-(H)- Priest (80)
quote:
Joyvke
Ayarea-(H)- Priest (80)
Katekaena-(H)- Warrior (80)
Hanaelal-(H)- Druid (80)
Aumari-(H)- Paladin (80)
quote:
Zokunen
Engidudu-(H)- Hunter (80)
quote:
Massim0
Jemhadar- (H) - Warlock (80)
Realm: Kazzak
quote:
CraniuM
Mopreme-(H)- Shaman (80)
Cidden-(H)- Death Knight (80)
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden
Naschtokh-(H)- Warrior (80)
Orzhov-(H)- Rogue
Razedhel-(H)- Priest
Realm: Kor'gall
quote:
Blistering
Alisier-(H)- Death Knight (80)
Kittycatty-(H)- Druid (80)
Anatomic-(H)- Priest (80)
Realm: Laughing Skull
quote:
SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
Realm: Lightnings Blade
quote:
internal
Iowen-(H)- Priest (80)
Goliath-(H)- Death Knight (80)
Thold-(H) Paladin
Realm: Outland
quote:
dekkered
Levines-(H)- Mage (80)
Holylava-(H)- Priest (80)
Lavanas-(H) Death Knight (80
quote:
Revenge2005
Graash-(H)- Hunter (80)
Cardiac-(H)- Death Knight (80)
Healsfury-(H)- Priest (80)
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind
Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Patato-(A)- Mage (80)
Stigmatus-(A)- Priest
quote:
Amnistia
Morwen-(A)- Mage
Kimmey-(A)- Warrior (80)
quote:
Zokunen
Boompje-(A)- Druid (80)
Hellond-(A)- Priest (80)
Realm: Runetotem
quote:
TBC_Mysterio
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Runetotem&cn=Hanzel[/url]-(H)- Mage (80)
[url=http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Runetotem&cn=Razara[/url]-(H)- Priest
Realm: Skullcrusher
quote:
MarkyB
Xtype-(A)- Death Knight
Realm: Stormscale
quote:
SharQueDo
Sharqy-(H)- Rogue (80)
Sharquedo-(H)- Paladin (80)
Tombreaver-(H)- Death Knight(80)
Realm: The Maelstrom
quote:
Metonae
Metonae-(H)- Paladin (80)
Realm: The Sha'tar
quote:
Hitomi
Atelic-(H)- Paladin (80)
Lyssah-(H)- Mage (80)
Xarisha-(H)- Rogue (80)
Sarlyza-(A)- Druid (80)
quote:
Windigo
Sidhariel-(A)- Paladin (80)
Sidhuriel-(A)- Mage (74)
Shelai-(A)- Hunter 73)
Realm: Terenas
quote:
Sjiznit
Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Kharadras- (A) - Paladin (80)
Salvara- (A) - Shaman (80)
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel
Ceylin-(H)- Mage (80)
Serap- (H) - Druid (80)
Telka- (H) - Rogue (80)
Fadiyah- (H) - Warlock (80)
Katarzyna- (H) - Paladin (80)
Priestesoot - (H) - Shadow priest (80)
quote:
Jappie
Gualterio-(H) - Warrior - (80)
Ganymedes-(H) - Mage - (80)
Tonacatecuht-(H) - Rogue - (80)
quote:
Maureentje
Athine-(H) - Priest - (80)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
Je moet jezelf dan wel even registreren!
*Hosselcopter*
pi_89184474
Ni hao.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89184616
Nu alweer een nieuw topic :D
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89184666
Even m'n rage verhalen uit het laatste topic :D

What the fuck! :') Retribution Paladins zijn echt helemaal kapot gemaakt afgelopen patch. Van 9,5k dps met 3 miljoen damage done, kom ik nu niet niet eens boven 8k BURST dps :') Templars Verdict is van 25k+ crits naar 13k gegaan, Hammer of Wrath is van 24k naar 16k gegaan, Crusader strike generfed, seal damage/judgement generfed.. Waar the fuck slaat dit op.. 'Cataclysm 85 balance' noemen ze het, maar bij de andere classes is helemaal niets veranderd.

Op een random HC boss gemiddeld 13-14k dps, nu haalde ik de 7k niet eens, waarbij een of andere scrub DK in z'n agi-setje zelf meer haalde :') Fuuuuuuu. Dat van Templars Verdict moet echt een bug zijn, dat kan nooit opeens zó erg kapot gemaakt worden dat de totale DPS er alleen met die spell al met 15-20% op achteruit gaat.
pi_89184741
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:23 schreef ufopiloot het volgende:
Even m'n rage verhalen uit het laatste topic :D

What the fuck! :') Retribution Paladins zijn echt helemaal kapot gemaakt afgelopen patch. Van 9,5k dps met 3 miljoen damage done, kom ik nu niet niet eens boven 8k BURST dps :') Templars Verdict is van 25k+ crits naar 13k gegaan, Hammer of Wrath is van 24k naar 16k gegaan, Crusader strike generfed, seal damage/judgement generfed.. Waar the fuck slaat dit op.. 'Cataclysm 85 balance' noemen ze het, maar bij de andere classes is helemaal niets veranderd.

Op een random HC boss gemiddeld 13-14k dps, nu haalde ik de 7k niet eens, waarbij een of andere scrub DK in z'n agi-setje zelf meer haalde :') Fuuuuuuu. Dat van Templars Verdict moet echt een bug zijn, dat kan nooit opeens zó erg kapot gemaakt worden dat de totale DPS er alleen met die spell al met 15-20% op achteruit gaat.
Blizzard's way of saying "Paladins should tank and/or heal.". :P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_89184744
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:07 schreef ufopiloot het volgende:
What the fuck! :') Retribution Paladins zijn echt helemaal kapot gemaakt afgelopen patch. Van 9,5k dps met 3 miljoen damage done, kom ik nu niet niet eens boven 8k BURST dps :') Templars Verdict is van 25k+ crits naar 13k gegaan, Hammer of Wrath is van 24k naar 16k gegaan, Crusader strike generfed, seal damage/judgement generfed.. Waar the fuck slaat dit op.. 'Cataclysm 85 balance' noemen ze het, maar bij de andere classes is helemaal niets veranderd.

Op een random HC boss gemiddeld 13-14k dps, nu haalde ik de 7k niet eens, waarbij een of andere scrub DK in z'n agi-setje zelf meer haalde :') Fuuuuuuu. Dat van Templars Verdict moet echt een bug zijn, dat kan nooit opeens zó erg kapot gemaakt worden dat de totale DPS er alleen met die spell al met 15-20% op achteruit gaat.
De warlock is in alles zo'n 12% generved. Mja,, van wat ik heb gelezen in patchnotes is alles generved.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:28:44 #7
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89184971
Warriors zijn ook niet zoveel bijzonders meer! Net in de dungeon kon ik er maar heel weinig uitkrijgen! ;( Maarja, komt wel weer goed! Net als de vorige keer! Hoop ik dan! :6
pi_89184980
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:24 schreef Metonae het volgende:

[..]

Blizzard's way of saying "Paladins should tank and/or heal.". :P
Moet je voor de grap eens sinds de patch een holy shock casten :P
pi_89185341
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:23 schreef ufopiloot het volgende:
Even m'n rage verhalen uit het laatste topic :D

What the fuck! :') Retribution Paladins zijn echt helemaal kapot gemaakt afgelopen patch. Van 9,5k dps met 3 miljoen damage done, kom ik nu niet niet eens boven 8k BURST dps :') Templars Verdict is van 25k+ crits naar 13k gegaan, Hammer of Wrath is van 24k naar 16k gegaan, Crusader strike generfed, seal damage/judgement generfed.. Waar the fuck slaat dit op.. 'Cataclysm 85 balance' noemen ze het, maar bij de andere classes is helemaal niets veranderd.

Op een random HC boss gemiddeld 13-14k dps, nu haalde ik de 7k niet eens, waarbij een of andere scrub DK in z'n agi-setje zelf meer haalde :') Fuuuuuuu. Dat van Templars Verdict moet echt een bug zijn, dat kan nooit opeens zó erg kapot gemaakt worden dat de totale DPS er alleen met die spell al met 15-20% op achteruit gaat.
Pala's zijn lang genoeg OP geweest :P
  Moderator vrijdag 26 november 2010 @ 17:04:32 #10
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89186538
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:36 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Pala's zijn lang genoeg OP geweest :P
True :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_89186994
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:28 schreef Bienelientjee het volgende:
Warriors zijn ook niet zoveel bijzonders meer! Net in de dungeon kon ik er maar heel weinig uitkrijgen! ;( Maarja, komt wel weer goed! Net als de vorige keer! Hoop ik dan! :6
Mwa, iets minder dan voor patch 4.01, maar ze doen het in vergelijking met de rest op dit moment meer dan prima hoor, tenminste dat is mijn ervaring *O*

Ik ga er hier van uit dat je dps speelt en niet tank, want tanken is wel wat lastiger geworden voor een warrior naar het schijnt... Maar als je gewoon lekker wilt hakken :D Hier zijn wat tips en tricks voor fury (want laten we eerlijk zijn - dat is gewoon veel toffer dan arms.) :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:24:56 #12
256666 leeell
I know you're lonely
pi_89187459
alles is generfed
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_89187528
Het is gelukkig een bug, kan niet anders :P Templars Verdict werkt gewoon niet zoals het zou moeten. De spell doet 13k crits, terwijl simpele filler spells al 15-18k critten. Ik heb een topic gemaakt en iemand uit de VS heeft er geen problemen mee en crit nog wel gewoon 25k met Templar's Verdict, terwijl er ook anderen zijn met hetzelfde probleem van 13k crits. Hopelijk komt er snel een fix, want ik durf geen heroics meer in omdat random piet snot 'The Patient' meer DPS doet :D
pi_89187545
Ja merkte ook dat feral tanking een stuk interessanter geworden is. Gelukkig had ik een groep met iets mindere dpsers. Maar Lady D was toch lastiger tanken. En hier een daar een add die sneller naar een dps loopt.

Maar hopelijk is dat ook het geval in Cata. Werken voor je aggro and dat de dps even moet opletten.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_89187646
Waarom zijn er ineens zo weinig DKs?
  vrijdag 26 november 2010 @ 17:36:12 #16
194233 Friday12
Originele kloon
pi_89187897
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:29 schreef Vragende het volgende:
Waarom zijn er ineens zo weinig DKs?
Omdat het gewoon niet meer lekker speelt -O-
pi_89187912
Zijn allemaal weg gepest :[

Vanavond 72 halen op me pala denk ik.
Heb maar even gewacht op die -20% xp per level :]
pi_89188055
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:41 schreef Faithfulness het volgende:

455 neem ik aan? :@

Of is dat nog niet mogelijk? :')
Nee, 355 was de maximum cooking skill die ik kon halen op al mijn characters met de pelgrim cookingdingen :) (mijn main heeft al 450)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89188357
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:29 schreef Vragende het volgende:
Waarom zijn er ineens zo weinig DKs?
De 10-jarigen die vroeger hunter waren hebben in WotLK voor Death Knight gekozen, en hebben nu na de Shattering een Troll Druid / Tauren Paladin gerolled.
pi_89188588
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:30 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Dat je kritiek hebt kan me geen ruk schelen, het gaat erom dat je ongefundeerde kritiek hebt. Leg me nou eens uit op wat voor manier die vele flightpaths jou irriteren, want dat is me nog steeds niet duidelijk.
Ik heb geen antwoord gezien, dus antwoord ik maar even.

Lijkt me simpel, het is het hele proces, van flying mounts, meer flightpaths, emblems (nu dan justice points), instant teleport, cross realm crap.
Al die dingen zorgen er voor dat de game achteruit glijdt, je kan me niet vertellen dat jouw gaming experience niet achteruit is gegaan sinds Blizzard begonnen is met die Hello Kitty elementen toe te voegen. Dat is geen vooruitgang, maar achteruitgang.

Van twee guilds waar ik heel lang in gezeten heb speelt het merendeel niet meer vanwege deze punten. En de players die zijn begonnen en deze punten fijn vinden, nou, daar zou ik nog niet mee willen spelen al kreeg ik er geld bij eerlijk gezegd. De random dungeons zijn al genoeg.
Tuurlijk waren er dingen die verbeterd konden worden t.o.v. hoe WoW was toen het begon, het questen nu is echt veel beter dan toen en de vooruitgang in de game met phasing is ook een heel fantastisch iets, maar de meeste dingen die ze hebben toegevoegd zijn gewoon kut. Er mag nog wel iets gedaan worden door de spelers. It makes for a better game.
pi_89188819
Want telkens hele stukken moeten lopen in wow gaf jou een fijne gaming experience?

Wat zijn er toch rare mensen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89188903
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:07 schreef ufopiloot het volgende:
What the fuck! :') Retribution Paladins zijn echt helemaal kapot gemaakt afgelopen patch. Van 9,5k dps met 3 miljoen damage done, kom ik nu niet niet eens boven 8k BURST dps :') Templars Verdict is van 25k+ crits naar 13k gegaan, Hammer of Wrath is van 24k naar 16k gegaan, Crusader strike generfed, seal damage/judgement generfed.. Waar the fuck slaat dit op.. 'Cataclysm 85 balance' noemen ze het, maar bij de andere classes is helemaal niets veranderd.

Op een random HC boss gemiddeld 13-14k dps, nu haalde ik de 7k niet eens, waarbij een of andere scrub DK in z'n agi-setje zelf meer haalde :') Fuuuuuuu. Dat van Templars Verdict moet echt een bug zijn, dat kan nooit opeens zó erg kapot gemaakt worden dat de totale DPS er alleen met die spell al met 15-20% op achteruit gaat.
Ga alsjeblieft heel snel een hoekje opzoeken om in te huilen. Warlocks zijn ook behoorlijk vies generfed en ret was gewoon echt héél sterk (ik speel zelf een Paladin, dus voor je met dat argument komt :P). Holy PvP is ook echt heel hard geraakt met de nerf-stick, Blessed Life (free holy power elke 2 sec in PvP, je was niet meer kapot te krijgen, en dat zonder mana te gebruiken) is nu op een 8 sec internal cooldown.

Paladins en Druids zijn eigenlijk altijd Blizz' favoriete classes geweest, we worden nog wel weer heel sterk. Maak je niet druk. Ik kan er altijd zo slecht tegen als mensen huilen als hun class weer is generfed.

@TT: Worgen is vetter, maar bah, ben Horde.. maar vind Goblin ook heel vet :D
Of toch du vader?
pi_89189109
Warlock nerf vs Pala nerf is niet echt een goede vergelijking, warlocks stonden ook gewoon dik bovenaan in de damage done dus die nerf was gewoon terecht, en ze staan nu nog steeds bovenaan. Maar zoals ik al zei in Ret bugged en zal het wel meevallen als het gefixed is.
pi_89189343
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:01 schreef Isabeau het volgende:
Want telkens hele stukken moeten lopen in wow gaf jou een fijne gaming experience?

Wat zijn er toch rare mensen.
Zei ik dat dan?
Maar als ik kijk naar Silverpine met 3-4 flightpaths, ja, dan vind ik dat nogal overdreven ja.
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:23:40 #25
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89189617
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:16 schreef Migwi het volgende:

[..]

Zei ik dat dan?
Maar als ik kijk naar Silverpine met 3-4 flightpaths, ja, dan vind ik dat nogal overdreven ja.
Eastern Plaguelands heeft er gewoon 7 :') 8 zelfs voor DK;s
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:39:21 #26
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_89190184
doe gewoon faction change and weer faction change back. Je krijgt dan instant alle flightpads in de game. Heb ik met 2 characters gedaan. 4x25

100 eurotjes maar :D
*Hosselcopter*
pi_89190226
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:39 schreef Dibble het volgende:
doe gewoon faction change and weer faction change back. Je krijgt dan instant alle flightpads in de game. Heb ik met 2 characters gedaan. 4x25

100 eurotjes maar :D
Zo kan je ook de Netherdrake krijgen :D Even een quest doen waar je 36,0000 rep van krijgt. Dan faction changen, en die quest weer doen, en je bent direct exalted :D Scheelt weer een saaie grind :+
pi_89190229
Vandaag 2e dag attempt met pug op LK HC 10 man. Eerste try 14% , 2e try fail phase 1, en 3e try neer. Yay.. *O* *O*
Altijd aan het dromen...
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:46:14 #29
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_89190420
het lievelingetje van blizzard is en zal altijd mages zijn.
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_89190572
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:16 schreef Migwi het volgende:

Zei ik dat dan?
Maar als ik kijk naar Silverpine met 3-4 flightpaths, ja, dan vind ik dat nogal overdreven ja.
Moet je die gebruiken dan? En stoort het je dat anderen ze gebruiken :?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89190708
Hoi.
pi_89190728
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:49 schreef Isabeau het volgende:

[..]

Moet je die gebruiken dan? En stoort het je dat anderen ze gebruiken :?
Ergens wel, want het is een trend, en hoe meer van die ongein, hoe kleinder de drempel voor verdere ongein. What's next? Legendaries voor Justice Points?

Edit: En ergens moet je ze wel gebruiken, want je wordt gedwongen om zo snel mogelijk lvl 85 te zijn, anders mis je de boot. Ik heb nog geen entry raid gedaan, niemand deed die meer toen ik lvl 80 werd. Missed the boat, too bad. Dus moet je heroics grinden tot je genoeg justice points hebt om gear te kopen zodat je naar de laatste raid kan gaan. Is dat de bedoeling? Lijkt me sterk.

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:52 schreef Vendris het volgende:
Hoi.
Hi.

[ Bericht 15% gewijzigd door Migwi op 26-11-2010 19:01:32 ]
  vrijdag 26 november 2010 @ 19:11:14 #33
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_89191621
Ik ben echt de weg helemaal kwijt sinds de verbouwing van Azeroth :P
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_89192176
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:53 schreef Migwi het volgende:
Ik heb nog geen entry raid gedaan, niemand deed die meer toen ik lvl 80 werd. Missed the boat, too bad. Dus moet je heroics grinden tot je genoeg justice points hebt om gear te kopen zodat je naar de laatste raid kan gaan. Is dat de bedoeling? Lijkt me sterk.
Dat is het enige dat ik ook wel jammer vind. Dat er nog maar zo weinig naar die raids gegaan wordt. Ik zit niet echt in een actief raiding guild, meer gewoon wat vrienden die samen spelen. Dus met de guild wat runs doen wordt het hem ook niet.

De rest, zoals meerdere flightpoints, vind ik dan wel weer oke. Dat lopen vind ik echt zo strontirritant.
Dat er mensen zijn die het wel leuk vinden, prima. Iedereen heeft zijn eigen speelstijl.
Ik vind het leuk om lekker snel door te levelen, en te questen in verschillende gebieden. Guild maatje van me vind het juist leuk om alle quests in een gebied te doen voordat hij naar de volgende gaat. Die is nu al een tijdje 80, en nog niet eens in outland geweest. Ieder zijn ding :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_89193045
quote:
Dus moet je heroics grinden tot je genoeg justice points hebt om gear te kopen zodat je naar de laatste raid kan gaan. Is dat de bedoeling? Lijkt me sterk.
Hoezo niet? Voor de actieve spelers zijn oude raids totaal niet interessant meer. Als je het zelf gemist hebt, jammer. Ik zit er niet op te wachten om eerste alle oude shitdungeons op mijn alt te moeten doorlopen zodat ik eindelijk eens in ICC terecht kan.
pi_89193118
Godsgruwelijk wat een slecht verhaal, de Forsaken zijn dus wederom Dalaran members aan het vermoorden en de Lich King 2.0 aan het spelen.
Dat is dus de Argent Crusade en Dalaran die ze daarmee tegen zichzelf en dus de Horde keren. En die debiele Orc die van Garrosh op Sylvanas moest letten staat erbij en kijkt ernaar. Nuja, Orcs en denken hè? ;)
Maar wie heeft dit bedacht? Erger nog, welke idioot heeft dit goedgekeurd? Daar kan je toch geen fatsoenlijk verhaal meer van maken hierna, alleen vanwege dit al is de Horde gedoemd uit elkaar te vallen.
Kan het alleen maar toejuichen hoor, de Forsaken moeten gewoon uitgeroeid worden, maar had op een beter verhaal gehoopt.
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:03:57 #37
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_89194549
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:40 schreef D-Industries het volgende:
Vandaag 2e dag attempt met pug op LK HC 10 man. Eerste try 14% , 2e try fail phase 1, en 3e try neer. Yay.. *O* *O*
gratz *O*
*Hosselcopter*
pi_89194790
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:38 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Hoezo niet? Voor de actieve spelers zijn oude raids totaal niet interessant meer. Als je het zelf gemist hebt, jammer. Ik zit er niet op te wachten om eerste alle oude shitdungeons op mijn alt te moeten doorlopen zodat ik eindelijk eens in ICC terecht kan.
Jij hebt dus duidelijk niet pre-TBC gespeeld. Of op een hele vervelende server.
Je kon daar ook al zou je een half jaar later beginnen nog een leuke guild joinen en vanaf het begin af aan de dungeon progress meemaken. Iets wat al die casuals juist wilden zeiden ze altijd. Dat is gewoon weg.
En nee, na een half jaar MC ofzo vond ik het ook niet helemaal fantastisch meer om met een alt door MC te banjeren, ook al was het wel een nieuwe ervaring omdat het een andere class was. Maar ja, alts, blijft moeilijk. Het zijn wel nieuwe karakters in de wereld die dus wel eigenlijk alles opnieuw moeten doen want ze hebben dat allemaal niet meegemaakt, maar voor de speler is het wel saai op een gegeven moment, weet ik alles van. Heb mijn alts tot lvl 60-70-80 geleveld voor de xp nerfs. Maar om voor een zooitje alts nu het hele progression systeem weg te flikkeren gaat mij dan weer te ver.
pi_89195156
Wat dan wel weer helemaal fantastisch is dat je een quest krijgt om quest giver te spelen.
HI-LA-RISCH!
Ga de rest niet bespreken, maar dit was echt super grappig :D
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:14:56 #40
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89195264
Een level 24 mob verzwakken als level 80er, om het item op hem te gebruiken...... :N Hmsss :p
  Moderator vrijdag 26 november 2010 @ 20:32:57 #41
9859 crew  Karina
Woman
pi_89196453
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:16 schreef Migwi het volgende:

[..]

Zei ik dat dan?
Maar als ik kijk naar Silverpine met 3-4 flightpaths, ja, dan vind ik dat nogal overdreven ja.
Ik ben daar nu ook aan het levellen en die FP's zijn erg dicht bijelkaar plus dat ik al zeker twee keer heb gehad dat een NPC me naar de volgende locatie vloog (Valkyr). Niet dat ik er over klaag, want het is wel makkelijk, maar het valt wel op.
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:13 schreef Migwi het volgende:
Wat dan wel weer helemaal fantastisch is dat je een quest krijgt om quest giver te spelen.
HI-LA-RISCH!
Ga de rest niet bespreken, maar dit was echt super grappig :D
Ik zag op youtube het filmpje ervan, lijkt me een leuke quest om te doen.

Wel leuk dat er nu veel quests zijn met Worgen als tegenstanders, al een paar aardige "cinematics" tussendoor gehad en ook wat quests waarbij je NPC's moet helpen.

Ik heb nog geen Goblins gezien trouwens (als Alliance).

Alliance hunter heeft de Gilneas tabard maar even aangeschaft, want die gaat verder met Stratholme farmen. Stratholme is trouwens alleen op het eind iets veranderd, Aurius Rivendare's is nu de eindbaas en er zijn nu ook Alliance NPC's in het Slaughterhouse met twee quests.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  Moderator vrijdag 26 november 2010 @ 20:34:33 #42
9859 crew  Karina
Woman
pi_89196543
dubbel, iets met de nieuwe layout ging fout
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_89197741
Leuk dat Stratholme dan toch ook een beetje is veranderd :Y
Straks ook maar even koekeloeren.
Waar kan je de Gilneas tabard halen eigenlijk?
pi_89197939
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:52 schreef Migwi het volgende:
Waar kan je de Gilneas tabard halen eigenlijk?
Daar ben ik idd ook wel benieuwd naar :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:59:08 #45
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89198124
Die Gilneas gast staat in Darnassus, net naast de portal naar dat ene dorpje aan de kust.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:00:52 #46
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89198275
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:07 schreef Migwi het volgende:

[..]

Jij hebt dus duidelijk niet pre-TBC gespeeld. Of op een hele vervelende server.
Je kon daar ook al zou je een half jaar later beginnen nog een leuke guild joinen en vanaf het begin af aan de dungeon progress meemaken. Iets wat al die casuals juist wilden zeiden ze altijd. Dat is gewoon weg.
En nee, na een half jaar MC ofzo vond ik het ook niet helemaal fantastisch meer om met een alt door MC te banjeren, ook al was het wel een nieuwe ervaring omdat het een andere class was. Maar ja, alts, blijft moeilijk. Het zijn wel nieuwe karakters in de wereld die dus wel eigenlijk alles opnieuw moeten doen want ze hebben dat allemaal niet meegemaakt, maar voor de speler is het wel saai op een gegeven moment, weet ik alles van. Heb mijn alts tot lvl 60-70-80 geleveld voor de xp nerfs. Maar om voor een zooitje alts nu het hele progression systeem weg te flikkeren gaat mij dan weer te ver.
Misschien begrijp je de achtergrond niet helemaal maar Garrosh vind dus dat de Horde (en dan in het bijzonder de Orcs) geen vriendjes nodig hebben, hij heeft de Trolls al bijna uit de Horde gekicked. :P
pi_89198326
Nieuwe trade troll ofzo hier: "Wheres the wolf mount in org?" "Where do u buy wolf mount in org?" etc.

Gaat al een paar uur lang zo :') .
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:02:11 #48
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89198379
En de hele Stonetalon quest chain is wel epic trouwens :o
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:12:14 #49
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89199131
Het spijt me overigens, Migwi, maar ik speel als sinds vanilla en ik vind WoW tegenwoordig echt tig keer leuker. Ik zie je schrijven dat gamers ook zelf nog wat moeten doen. Ben ik het in principe mee eens, maar laat het dan wel uitdagend zijn. Een kwartier lopen om een quest in te leveren is dat niet. Dat is geen prestatie, enkel voorbehouden aan de echte hardcore gamers. Het is alleen maar saai, repetitief en overbodig.

quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:00 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Misschien begrijp je de achtergrond niet helemaal maar Garrosh vind dus dat de Horde (en dan in het bijzonder de Orcs) geen vriendjes nodig hebben, hij heeft de Trolls al bijna uit de Horde gekicked. :P
Ik denk niet dat Vol'jin daar rouwig om zou zijn geweest. :') Heeft-ie Garrosh ook niet met de dood bedreigd? :D

Het wordt nu in elk geval wel pijnlijk duidelijk hoe groot de rol van Thrall wat betreft de eenheid van de Horde. Het is dat geen enkele faction het in z'n eentje uithoudt tegen de relatief verenigde Alliance, anders was de Horde al lang opgedoekt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:15:56 #50
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89199372
Hmmm, net de hele Stonetalon chain afgemaakt, misschien is Garrosh toch niet zo'n slechte Warchief. :D
pi_89200177
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:00 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Misschien begrijp je de achtergrond niet helemaal maar Garrosh vind dus dat de Horde (en dan in het bijzonder de Orcs) geen vriendjes nodig hebben, hij heeft de Trolls al bijna uit de Horde gekicked. :P
Ik snap alleen even niet waarom je dan die post van mij quote :?

quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef Rikketik het volgende:
Het spijt me overigens, Migwi, maar ik speel als sinds vanilla en ik vind WoW tegenwoordig echt tig keer leuker. Ik zie je schrijven dat gamers ook zelf nog wat moeten doen. Ben ik het in principe mee eens, maar laat het dan wel uitdagend zijn. Een kwartier lopen om een quest in te leveren is dat niet. Dat is geen prestatie, enkel voorbehouden aan de echte hardcore gamers. Het is alleen maar saai, repetitief en overbodig.
Ik heb ook niet gezegd dat je een kwartier moet lopen, ik vind dat het nu alleen te zot is geworden. Wat is er mis met de, bij gebrek aan het nederlandse woord eventjes, immersion. Toen ik begon en wel moest lopen was mijn immersion in de wereld veel groter. Het was ook echt een wereld, groot. Nog steeds niet groot genoeg naar mijn zin, maar toch wel een stuk groter dan nu. Het zijn nu bijna meer aparte kamertjes waar je dan in de ene eventjes quest, deurtje opendoet en in de volgende stapt, daar even quest en rinse and repeat. Dat is toch jammer?
Ook met die raid progression, dat klopt toch gewoon niet?
Misschien zouden ze voor alts, als je er meer dan twee hebt iets kunnen regelen. Account bound achievements ten eerste en misschien iets met gear, dat weet ik niet, maar voor first timers moet het toch niet zo werken zoals het nu werkt?

quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:12 schreef Rikketik het volgende:
Ik denk niet dat Vol'jin daar rouwig om zou zijn geweest. :') Heeft-ie Garrosh ook niet met de dood bedreigd? :D

Het wordt nu in elk geval wel pijnlijk duidelijk hoe groot de rol van Thrall wat betreft de eenheid van de Horde. Het is dat geen enkele faction het in z'n eentje uithoudt tegen de relatief verenigde Alliance, anders was de Horde al lang opgedoekt.
De Horde valt uit elkaar, de Forsaken zijn zo goed als dood, maar nu dan echt, door hun acties, de Trolls zijn weg door Garrosh, Goblins zijn niet te vertrouwen en zullen als eerste het zinkende schip verlaten (again) en wat de Blood Elves doen, tja, dat weet niemand, ze hebben niet echt problemen met de Alliance eigenlijk, dus ze zullen wel in hun uppie verder gaan, misschien zelfs de banden met de Alliance aanhalen? Staan de Orcs er alleen voor.
Maar ja, de game hè? Zo kan het verhaal niet verdergaan omdat wij het nog spelen.
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:40:24 #52
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89201309
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef Migwi het volgende:

Ik snap alleen even niet waarom je dan die post van mij quote :?

Ik ook niet, ik bedoelde de post van iemand anders maar ben nu ik het zie te lui om het te veranderen.
pi_89201977
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:40 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Ik ook niet, ik bedoelde de post van iemand anders maar ben nu ik het zie te lui om het te veranderen.
:)
pi_89202350
Lame ;(
Kan m'n nieuwe pet voor m'n Huntress geen Windrunner noemen want die naam is reserved?
Dacht dat dat voor pets niet uitmaakte.
Net een Fox getamed, Huntress is een Elf dus wilde een beetje een naam in die sfeer. Nu maar Springbreeze genoemd.
  Moderator vrijdag 26 november 2010 @ 22:15:24 #55
9859 crew  Karina
Woman
pi_89203824
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:52 schreef Migwi het volgende:
Leuk dat Stratholme dan toch ook een beetje is veranderd :Y
Straks ook maar even koekeloeren.
Waar kan je de Gilneas tabard halen eigenlijk?
Darnassus. Vlakbij de bank in de buurt.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_89204136
Hoe werkt Pick Lock trouwens, aangezien weapon skills weg zijn.
Moet je dat wel nog levelen door lock boxes open te maken of scaled dat nu met je level?
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:22:29 #57
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89204388
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 21:26 schreef Migwi het volgende:
[..]

Ik heb ook niet gezegd dat je een kwartier moet lopen, ik vind dat het nu alleen te zot is geworden. Wat is er mis met de, bij gebrek aan het nederlandse woord eventjes, immersion. Toen ik begon en wel moest lopen was mijn immersion in de wereld veel groter. Het was ook echt een wereld, groot. Nog steeds niet groot genoeg naar mijn zin, maar toch wel een stuk groter dan nu. Het zijn nu bijna meer aparte kamertjes waar je dan in de ene eventjes quest, deurtje opendoet en in de volgende stapt, daar even quest en rinse and repeat. Dat is toch jammer?
Hm, ik denk dat er voor beide systemen wat te zeggen valt. Je wordt tegenwoordig wel heel erg aan je handje vastgehouden soms, dat klopt. Dat heeft echter wel tot gevolg dat je betrokken blijft bij wat er in de game gebeurt en hoe jij daar zelf invloed op hebt. Vroeger werd je in een questhub gedropt waar je een stuk of tien quests kon oppikken en voor de rest zocht je het maar uit. De lore werd niet interessant gebracht en de meeste quests deed je met je geest op de slaapstand omdat het vooral neerkwam op hersenloos grinden. Dat is de eerste keer leuk vanwege de nieuwigheid, maar de tweede keer dat je moet questen in zo'n zone is er al niets meer aan. Althans, zo ervoer ik het.

Ik vind dan ook dat de immersion juist is toegenomen omdat je geen irritante, overbodige dingen meer hoeft te doen. Gisteren hoefde ik aan het eind van een mini-dungeon bijvoorbeeld niet weer helemaal terug te lopen naar de oppervlakte en onderweg voor de tweede keer alle mobs te killen, maar werd er een portal voor me gesummonned die me meteen terugbracht naar de questhub. De quests betrekken je bovendien meer bij het spel het spel vanwege originele en afwisselende goals. Als je dan uiteindelijk toch nog iets op de automatische piloot moet doen (een flightpath gebruiken bijvoorbeeld) duurt het kort genoeg om je aandacht vast te houden.

quote:
[..]

De Horde valt uit elkaar, de Forsaken zijn zo goed als dood, maar nu dan echt, door hun acties, de Trolls zijn weg door Garrosh, Goblins zijn niet te vertrouwen en zullen als eerste het zinkende schip verlaten (again) en wat de Blood Elves doen, tja, dat weet niemand, ze hebben niet echt problemen met de Alliance eigenlijk, dus ze zullen wel in hun uppie verder gaan, misschien zelfs de banden met de Alliance aanhalen? Staan de Orcs er alleen voor.
Maar ja, de game hè? Zo kan het verhaal niet verdergaan omdat wij het nog spelen.
De Forsaken spelen met vuur inderdaad. Ik vind het eerlijk gezegd wel tof, maar ik ben dan ook fan van die heerlijk bitcherige Sylvanas en de zwarte humor die de Forsaken hanteren. :D

Overigens zijn de Tauren ook boos op de Orcs of in elk geval Garrosh. Verder zie ik de Blood Elves niet terugkeren naar de Alliance. Ze zijn voormalig Highborne en dus niet geliefd bij de Night Elves en zelf voelen ze zich volgens mij nog altijd verraden door de Alliance. Hoe het dan wel verder zal gaan met de Horde... tja, we zullen wel zien. Alliance spelers hoeven in elk geval niet je jammeren dat ze zoveel terrein ingeleverd hebben, want ze staan er op dit moment sterker voor de Horde. Écht.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89204461
mensen die QQ doen om dat er te veel FP zijn in WoW. De game is alleen maar beter geworden sinds Vanilla WoW kijk alleen maar naar de interface. Ik bedoel weet je de tijd nog dat je mounts items waren en je ze in je bag moest bewaren.
pi_89205854
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:23 schreef Evertjan het volgende:
mensen die QQ doen om dat er te veel FP zijn in WoW. De game is alleen maar beter geworden sinds Vanilla WoW kijk alleen maar naar de interface. Ik bedoel weet je de tijd nog dat je mounts items waren en je ze in je bag moest bewaren.
Kijk, hier laat je al meteen zien dat je de hele discussie niet snapt. Dat is het punt helemaal niet.
:W

quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:22 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Hm, ik denk dat er voor beide systemen wat te zeggen valt. Je wordt tegenwoordig wel heel erg aan je handje vastgehouden soms, dat klopt. Dat heeft echter wel tot gevolg dat je betrokken blijft bij wat er in de game gebeurt en hoe jij daar zelf invloed op hebt. Vroeger werd je in een questhub gedropt waar je een stuk of tien quests kon oppikken en voor de rest zocht je het maar uit. De lore werd niet interessant gebracht en de meeste quests deed je met je geest op de slaapstand omdat het vooral neerkwam op hersenloos grinden. Dat is de eerste keer leuk vanwege de nieuwigheid, maar de tweede keer dat je moet questen in zo'n zone is er al niets meer aan. Althans, zo ervoer ik het.

Ik vind dan ook dat de immersion juist is toegenomen omdat je geen irritante, overbodige dingen meer hoeft te doen. Gisteren hoefde ik aan het eind van een mini-dungeon bijvoorbeeld niet weer helemaal terug te lopen naar de oppervlakte en onderweg voor de tweede keer alle mobs te killen, maar werd er een portal voor me gesummonned die me meteen terugbracht naar de questhub. De quests betrekken je bovendien meer bij het spel het spel vanwege originele en afwisselende goals. Als je dan uiteindelijk toch nog iets op de automatische piloot moet doen (een flightpath gebruiken bijvoorbeeld) duurt het kort genoeg om je aandacht vast te houden.
Ik zal één van de laatsten zijn die het questen niet als vooruitgang ziet, heb, ondanks dat ik het een slechte verhaalontwikkeling vind, de quests van de Forsaken in Silverpine met heel veel plezier gedaan. Daarbij vind ik het wel onzin dat alles precies aangegeven wordt op de minimap en met sparkles en pijlen in de wereld. Zoiets gaat me te ver. Dat zijn dingen die ik bedoel met Hello Kitty ontwikkelingen.
En in Dungeons niet helemaal terug hoeven lopen vind ik ook ergens wel een vooruitgang denk ik, heb het nooit als vervelend ervaren om terug te moeten lopen, vind het wel logisch namelijk. Moet er wel geen respawn zijn natuurlijk.

quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:22 schreef Rikketik het volgende:

[..]

De Forsaken spelen met vuur inderdaad. Ik vind het eerlijk gezegd wel tof, maar ik ben dan ook fan van die heerlijk bitcherige Sylvanas en de zwarte humor die de Forsaken hanteren. :D

Overigens zijn de Tauren ook boos op de Orcs of in elk geval Garrosh. Verder zie ik de Blood Elves niet terugkeren naar de Alliance. Ze zijn voormalig Highborne en dus niet geliefd bij de Night Elves en zelf voelen ze zich volgens mij nog altijd verraden door de Alliance. Hoe het dan wel verder zal gaan met de Horde... tja, we zullen wel zien. Alliance spelers hoeven in elk geval niet je jammeren dat ze zoveel terrein ingeleverd hebben, want ze staan er op dit moment sterker voor de Horde. Écht.
Nuja, ergens klopt het voor mijn gevoel niet dat de Night Elves bij de Alliance zitten. Dat is volgens mij meer gedaan omdat anders in WoW de Alliance een factie minder had. Hadden ze High Elves kunnen nemen, maar dan hadden ze geen factie op Kalimdor gehad. Hmhm.
En ik zie het alleen maar slechter gaan met de Horde, en dan bedoel ik of een slechte verhaallijn waarin de hele Horde op miraculeuze wijze dichter tot elkaar komt ( :') ) of die hele zooi valt uit elkaar. We shall see. Hoop dat ze nu wel op de juiste weg zitten met de verhaallijn gaande houden om de zoveel tijd. Dat zou mooi zijn :Y
  Moderator vrijdag 26 november 2010 @ 22:46:33 #60
9859 crew  Karina
Woman
pi_89205881
Leuke quest: Resistance is Futile :D
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  vrijdag 26 november 2010 @ 22:47:49 #61
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89205950
:D O+ O+ O+ SUNFLORA! SUNFLORA! O+ O+ O+ :D
pi_89205968
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Karina het volgende:
Leuke quest: Resistance is Futile :D
:Y
Beter hadden ze alleen niks gestuurd en gewoon die Forsaken afgemaakt. /shrug
  vrijdag 26 november 2010 @ 23:01:38 #63
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89206728
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 22:46 schreef Migwi het volgende:
[..]

Ik zal één van de laatsten zijn die het questen niet als vooruitgang ziet, heb, ondanks dat ik het een slechte verhaalontwikkeling vind, de quests van de Forsaken in Silverpine met heel veel plezier gedaan. Daarbij vind ik het wel onzin dat alles precies aangegeven wordt op de minimap en met sparkles en pijlen in de wereld. Zoiets gaat me te ver. Dat zijn dingen die ik bedoel met Hello Kitty ontwikkelingen.
En in Dungeons niet helemaal terug hoeven lopen vind ik ook ergens wel een vooruitgang denk ik, heb het nooit als vervelend ervaren om terug te moeten lopen, vind het wel logisch namelijk. Moet er wel geen respawn zijn natuurlijk.
Mjah, bijvoorbeeld dat doodshoofdje wat je nu in dungeons ziet waar dan zich dan zo'n mini-boss bevindt... dat vind ik ook een beetje overdreven inderdaad. Maar ik kan me er ook weer niet echt aan storen. Al zou het op zich wel logisch zijn als ze daar in een toekomstige patch nog eens een optie van maken, dat je dat soort hulp kunt togglen in het interface menu of zo.

quote:
[..]

Nuja, ergens klopt het voor mijn gevoel niet dat de Night Elves bij de Alliance zitten. Dat is volgens mij meer gedaan omdat anders in WoW de Alliance een factie minder had. Hadden ze High Elves kunnen nemen, maar dan hadden ze geen factie op Kalimdor gehad. Hmhm.
En ik zie het alleen maar slechter gaan met de Horde, en dan bedoel ik of een slechte verhaallijn waarin de hele Horde op miraculeuze wijze dichter tot elkaar komt ( :') ) of die hele zooi valt uit elkaar. We shall see. Hoop dat ze nu wel op de juiste weg zitten met de verhaallijn gaande houden om de zoveel tijd. Dat zou mooi zijn :Y
Ik snap wat je bedoelt. Na Warcraft III moest ik ook wel even wennen aan de Night Elves bij de Alliance. Op zich is het wel logisch, want bij de Horde hadden ze helemaal niet gepast vanwege hun ruzie om Ashenvale en het feit dat de (demonische) Orcs Cenarius hebben gedood. Ze zijn ook een te belangrijk ras om neutral te maken, dus tja, dan maar bij de Alliance.

Wat betreft de Horde: als ze weer bij elkaar willen komen, dan moet echt elke factionleader zijn/haar instelling aanpassen. In het vorige topic werd een opmerking gemaakt door iemand die het wel zag gebeuren dat er factionleaders zouden sterven in Cataclysm; wellicht dat op die manier nieuwe gasten aan de macht komen die de Horde weer bij elkaar gaan brengen.

Maar goed, dat is allemaal gespeculeer natuurlijk. Bij de vijf van de zes Horde races is er sowieso niemand die het stokje eventueel wel zou kunnen overnemen, dus ik moet het allemaal nog maar eens zien. :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89208926
Ik dacht: laat ik de battered hilt quest eens doen. Was voor de verandering eens niet echt duur op het ah, want ik heb dat ding nog nooit zien droppen. Je moet wat dungeons doen voor die questline, en wat denk je? De battered hilt dropt :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89209895
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht: laat ik de battered hilt quest eens doen. Was voor de verandering eens niet echt duur op het ah, want ik heb dat ding nog nooit zien droppen. Je moet wat dungeons doen voor die questline, en wat denk je? De battered hilt dropt :')
Ook gewonnen of dat dan weer niet?
  vrijdag 26 november 2010 @ 23:57:52 #66
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_89210018
Nooo.. Ze hebben Old Blanchy vermoord ;( Die ligt nu onder z'n wagen :')

Whehe en ze laten de 'moord' onderzoeken door Horatio Laine :P
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zaterdag 27 november 2010 @ 00:11:01 #67
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89210711
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:57 schreef Civilian het volgende:
Nooo.. Ze hebben Old Blanchy vermoord ;( Die ligt nu onder z'n wagen :')

Whehe en ze laten de 'moord' onderzoeken door Horatio Laine :P
No kidding, rookie...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YEEEEEEEAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zaterdag 27 november 2010 @ 00:21:28 #68
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_89211220
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:11 schreef Rikketik het volgende:

[..]

No kidding, rookie...

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
YEEEEEEEAAAAAAAAAAAHHHHHHHHH!
Dus :') Als je niet zo vaak speelt als een doorgewinterde verslaafde, ben je gelijk een rookie?
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zaterdag 27 november 2010 @ 01:04:10 #69
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89212924
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:21 schreef Civilian het volgende:

[..]

Dus :') Als je niet zo vaak speelt als een doorgewinterde verslaafde, ben je gelijk een rookie?
Nah, dat ben je niet. :) Mijn fout, ik was in de veronderstelling dat je die quests met hem net gespeeld had. Dat "No kidding, rookie...", gevolgd door wat tussen spoiler-tags staat, is namelijk één van de dingen die hij zegt tijdens het onderzoek.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89214102
tvp
  zaterdag 27 november 2010 @ 03:48:09 #71
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89215817
Lame -_-, Wil ik mn pala lekker racechangen naar Tauren female. Heb ik een creditcard nodig ofzo ;( Waarom zetten ze er niet gewoon iDeal bij zoals bij gametime kopen ;(
  zaterdag 27 november 2010 @ 04:04:30 #72
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89215879
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 03:48 schreef hans1988 het volgende:
Lame -_-, Wil ik mn pala lekker racechangen naar Tauren female. Heb ik een creditcard nodig ofzo ;( Waarom zetten ze er niet gewoon iDeal bij zoals bij gametime kopen ;(
Kan het niet meer via automatische incasso?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zaterdag 27 november 2010 @ 05:21:08 #73
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_89216053
Dat kan inderdaad gewoon via automatisch incasso
*Hosselcopter*
  zaterdag 27 november 2010 @ 07:00:42 #74
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_89216152
Nu ik toch op het idee ben gekomen. Even Draenei mijn warrior naar Stormscale verplaatsen zodat ik lowbies kan ganken in Barrens. Moet toch wat te doen hebben tot cata. 8-)
*Hosselcopter*
  zaterdag 27 november 2010 @ 08:01:24 #75
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89216278
Heb nu 4 starting zones doorlopen (Horde), gewoon voor de lol.
Trolls hebben de beste, Mulgore is nog steeds "meh" :Y
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 10:06:15 #76
9859 crew  Karina
Woman
pi_89217231
Ik hield me nooit zo bezig met de Lore in Warcraft, maar ik zie dat Blizzard met de nieuwe Undead quests daar nu wel meer aandacht aan heeft besteed.

De quests volgen een verhaallijn en doordat er meer cutscenes zijn krijg je ook veel meer mee van het verhaal.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zaterdag 27 november 2010 @ 10:09:40 #77
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_89217290
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:06 schreef Karina het volgende:
Ik hield me nooit zo bezig met de Lore in Warcraft, maar ik zie dat Blizzard met de nieuwe Undead quests daar nu wel meer aandacht aan heeft besteed.

De quests volgen een verhaallijn en doordat er meer cutscenes zijn krijg je ook veel meer mee van het verhaal.
Jaaa, Blizzard geeft zeker veel aandacht aan Lore. :Y
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
*Hosselcopter*
pi_89217411
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:38 schreef Isabeau het volgende:
Ik dacht: laat ik de battered hilt quest eens doen. Was voor de verandering eens niet echt duur op het ah, want ik heb dat ding nog nooit zien droppen. Je moet wat dungeons doen voor die questline, en wat denk je? De battered hilt dropt :')
Isa's wederhelft en ik zaten bij de party. Allemaal Need gerolled, Isa's wederhelft won m en ik heb m gekregen <3
pi_89217762
PvPen Prot warriors nog fijn?
  zaterdag 27 november 2010 @ 10:43:01 #80
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89217847
Nou, ik heb de stream maar eens gekocht. Nu wachten tot ie met het starten van WoW gaat downloaden! Hoop dat het werkt!
pi_89218343
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 10:38 schreef Vragende het volgende:
PvPen Prot warriors nog fijn?
warriors :')
prot warriors :')
prot warriors in pvp :')

van alle tanks hebben prot warriors de meeste klappen gehad in 4.0
pi_89218474
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 11:03 schreef GlenSpey het volgende:

warriors :')
prot warriors :')
prot warriors in pvp :')

van alle tanks hebben prot warriors de meeste klappen gehad in 4.0
Ga eens met mijn vriend op pad (in wow dus) zou ik zeggen :7 Merk je niets van nerfs hoor.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89219120
De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Ik join WSG queue denkend dat we anaal vernederd zouden worden zoals elke keer (horde). Ik (disc priest) en een tauren paladin healer en 4 andere mensen lopen de hele bg rond met een shaman die de vlag draagt. Mensen gingen amper dood.

Op het eind had de shaman Iron-Man gehaald (3 keer de vlag halen zonder dood te gaan). Toen we bij onze basis waren aangekomen en onze vlag nog steeds bij de Alliance base was, ging die shaman doodleuk naar hun base toelopen samen met een paar van onze mensen om de vlag vervolgens met bruut geweld terug te pakken en dan weer terug te lopen naar onze base. Echt wtf :D
  zaterdag 27 november 2010 @ 12:09:01 #84
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_89220055
Shield Block is kut, ze moeten die block value verhogen naar 75%. 25% is een lachertje
*Hosselcopter*
pi_89222170
Godver waarom is het zo pleuris moeilijk om in een fatsoenlijke raidgroup te komen, zo kan ik toch nooit een hogere gs dan 4500 krijgen?
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_89222315
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:20 schreef Reuzelbek het volgende:
Godver waarom is het zo pleuris moeilijk om in een fatsoenlijke raidgroup te komen, zo kan ik toch nooit een hogere gs dan 4500 krijgen?
Ga in een raidguild.
pi_89222392
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:20 schreef Reuzelbek het volgende:
Godver waarom is het zo pleuris moeilijk om in een fatsoenlijke raidgroup te komen, zo kan ik toch nooit een hogere gs dan 4500 krijgen?
Omdat Blizzard de raid progression om zeep heeft geholpen. En de nieuwe playerbase voornamelijk retards zijn die alleen kunnen raiden als ze de instance overgearen.
Ik wil je MT wel zijn hoor, moet je wel naar Twisting Nether verkassen :P
pi_89222544
Nah ik ben al van Guild aan het veranderen. Het hoeft niet hardcore te zijn, maar gewoon, een keer in de week. Heb in totaal 3 raids bijgewoond allemaal pre-WoTLK.

Ohja holy-cows zijn echt gestoord, wat roken ze daar bij blizzard?
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_89222739
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:34 schreef Reuzelbek het volgende:
Nah ik ben al van Guild aan het veranderen. Het hoeft niet hardcore te zijn, maar gewoon, een keer in de week. Heb in totaal 3 raids bijgewoond allemaal pre-WoTLK.
Casual raiden vind ik -persoonlijk dus- ook het leukste. Twee dagen per week een paar uurtjes is voor mij meer dan genoeg :)

Helaas verwachten veel mensen een heleboel van pugs. Leuk als je een vaste puggroup hebt, maar daarbuiten kun je er gewoon niets van verwachten. Je kent die mensen niet, hebt geen idee wat hun kunnen is, etc.
pi_89223075
Een goede 2-hander is trouwens best lastig te krijgen. Ik heb nu als pala een polearm, terwijl dat eigenlijk een hunter wapen is, maar het is momenteel het beste wat ik kon krijgen. Ik kan wel een titansteel destroyer maken, maar die is veel zwakker.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_89223217
De quest waar je bij de forsaken anderen een quest moet geven is overigens hilarisch
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_89223422
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 13:55 schreef Reuzelbek het volgende:
De quest waar je bij de forsaken anderen een quest moet geven is overigens hilarisch
Eerste baas ICC10 dropt een goed wapen, dat moet toch te puggen zijn ?
pi_89223919
Ik gok erop dat ik met Cata betere raid kansen krijg, ben een Protection Paladin zonder enige raid achievements. Alle justice point gear, maar je krijgt nergens een invite voor. Zelf tot tweemaal toe geprobeerd een raid te starten, ook niks.
Hopelijk straks dus meteen vanaf het begin erbij zijn en mee kunnen liften op de eerste golf van raiders.
Geen zin om nu 24/7 Heroics te grinden voor DPS gear zodat ik als DPS mee kan.
pi_89224330
Hmm, ik heb de grote patch via een mirror binnengehaald, maar hoe patch ik WoW nu? Ik kan de bestanden niet openen, en als ik de Updater zelf open krijg ik een error dat er geen bestanden gevonden zijn, kan ook niet zoeken...

Moet ik de patchbestanden in de WoW-map zetten en dan nog eens proberen?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_89224405
Heuj, ineens doet het bestand WoW-x.x.x.x-4.0.0.12911-Updater het wel :P
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_89225724
Ik lees dat met Cata world pvp weer terug is? Damn als het niet zo verslavend was, zou ik het zo weer gaan spelen!
  Moderator zaterdag 27 november 2010 @ 15:28:39 #97
9859 crew  Karina
Woman
pi_89225964
Ik dacht dat de "questgiver" quest in Cata zat, maar ik heb hem zojuist gekregen! De namen van de questtakers :D

Ook weer een verwijzing naar een oude tv-serie gespot "We can rebuild him".

[ Bericht 28% gewijzigd door Karina op 27-11-2010 15:41:17 ]
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_89226432
Trike is binnen :D.
pi_89226634
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:18 schreef Cudles het volgende:
Ik lees dat met Cata world pvp weer terug is? Damn als het niet zo verslavend was, zou ik het zo weer gaan spelen!
Ehm, nee hoor.
Flying mounts zijn er nog steeds en waarschijnlijk nog meer battlegrounds/arenas, dus niks world PvP
  zaterdag 27 november 2010 @ 16:09:35 #100
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89226884
Heb weer goed werk verricht! Volgens de GM waren de drie bugs die ik had gereport nog niet bekend bij ze! O-)
pi_89226913
Het spel wordt nu inderdaad wel enigzins geplaagd door bugs. Wellicht doen ze deze pre-cata inhoud puur om die reden....en om je lekker te maken voor de uitbreiding

[ Bericht 17% gewijzigd door Reuzelbek op 27-11-2010 16:16:20 ]
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_89227168
Nou, je kan dus niet in The Sundering springen in STV.
Of ja, je kan er wel inspringen, maar dat is hetzelfde als dat je ergens bij Outland eraf springt, instant death.

Edit: Grom'gol heeft een Orc genaamd "Aggro'gosh" :)
  zaterdag 27 november 2010 @ 16:41:26 #103
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_89227716
Ik moet zeggen dat de muziek wel weer een heel stuk verbeterd is! Loop nu in Westfail en de muziek is een stuk beter dan voorheen O+
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
  zaterdag 27 november 2010 @ 17:01:24 #104
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89228418
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:22 schreef Migwi het volgende:
Nou, je kan dus niet in The Sundering springen in STV.
Hehe, dat deed ik in Darkshore. Niets wetende! Wel een achievement erbij! Maar toen ik met mijn bijrijder in STV dacht, eens zien of hier wat onder zit, tjah samen instant dead toen ik erin reed met de motor! :D :D
pi_89229223
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:01 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Hehe, dat deed ik in Darkshore. Niets wetende! Wel een achievement erbij! Maar toen ik met mijn bijrijder in STV dacht, eens zien of hier wat onder zit, tjah samen instant dead toen ik erin reed met de motor! :D :D
Oh, in Darkshore dan weer wel.
Daar maar eens koekeloeren dan :)
pi_89229988
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:01 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Hehe, dat deed ik in Darkshore. Niets wetende! Wel een achievement erbij! Maar toen ik met mijn bijrijder in STV dacht, eens zien of hier wat onder zit, tjah samen instant dead toen ik erin reed met de motor! :D :D
Kreeg er geen achievement voor hoor, maar was wel grappig :)
pi_89230197
tvp
pi_89230540
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:45 schreef Migwi het volgende:

[..]

Kreeg er geen achievement voor hoor, maar was wel grappig :)
Blijkbaar Night Elf - Draenei only :)
  zaterdag 27 november 2010 @ 18:26:27 #109
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89231257
Is toch Alliance only? Hoe moet jij anders de achievement Ghost in the Dark krijgen?
pi_89231653
Zeauw, alle quests in EK klaar, inmiddels ook Azshara en Winterspring. Schiet al aardig op :).

Nog een keertje King Krush scoren, Glory of the ICC 10 finishen a.s. week en dan zitten we tegen de 10.000 puntjes aan :).
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89231819
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:45 schreef Migwi het volgende:

Kreeg er geen achievement voor hoor, maar was wel grappig :)
Tis alliance only, en je moet die demon (dacht ik) bovenin de grot afmaken.
Daar krijg je een questitem van, en die lever je dan in voor die achievement. :)
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  zaterdag 27 november 2010 @ 21:51:20 #112
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89238151
Nog ff vlak voor Cataclysm herbalism naar 450 levelen en hans is er klaar voor :D
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:41:31 #113
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89242311
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:44 schreef Asschen_sukar het volgende:

[..]

Tis alliance only, en je moet die demon (dacht ik) bovenin de grot afmaken.
Daar krijg je een questitem van, en die lever je dan in voor die achievement. :)
Klopt. :Y Heb 'm net ook gedaan en toen ik naar beneden viel kreeg ik ook meteen de achievement 'Going Down?'

Leuke zone trouwens, dat Darkshore. Hele verbetering ten opzichte van voor de Shattering, toen was de questflow echt bagger.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zaterdag 27 november 2010 @ 23:50:56 #114
194233 Friday12
Originele kloon
pi_89242627
quote:
14s.gif Op zaterdag 27 november 2010 23:41 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Klopt. :Y Heb 'm net ook gedaan en toen ik naar beneden viel kreeg ik ook meteen de achievement 'Going Down?'

Leuke zone trouwens, dat Darkshore. Hele verbetering ten opzichte van voor de Shattering, toen was de questflow echt bagger.
Volgens mij is de hele questflow verbeterd en dat werd tijd ook
  zondag 28 november 2010 @ 00:07:27 #115
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_89243327
Zo hey... Westfall is ook een lagfest geworden bij mij. :') Zal vast aan mij liggen maar het irriteert me wel. ;(
  zondag 28 november 2010 @ 05:50:40 #116
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89248523
Grappig, ik heb jarenlang Horde gespeeld maar nu de oorlog echt is uitgebroken merk ik dat ik steeds meer de zijde van de Alliance kies. :')

Reden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  zondag 28 november 2010 @ 07:00:40 #117
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89248612
Yep het duurde 4 dagen maar dan heb je ook wat. Response gm ticket, geen achiement, hoerezooi.Goed volgende lockout period dan maar
pi_89249984
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 05:50 schreef Rikketik het volgende:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind ik anders een verdomd goed plan :P Je gaat toch niet wachten tot ze weer op volle sterkte zijn? It's war damnit!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  zondag 28 november 2010 @ 10:58:39 #119
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_89250083
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 18:02 schreef Migwi het volgende:

[..]

Blijkbaar Night Elf - Draenei only :)
nope, als je er eenmaal ingesprongen bent staat er een vijandige mob in. Als je die doodt en krijg je een item wat een quest begint. Die geeft je de achievement
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
  zondag 28 november 2010 @ 11:16:28 #120
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89250352
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 05:50 schreef Rikketik het volgende:
Grappig, ik heb jarenlang Horde gespeeld maar nu de oorlog echt is uitgebroken merk ik dat ik steeds meer de zijde van de Alliance kies. :')

Reden:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, zo heb je van beide kanten wel een argument, zoals de Alliance die:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_89250508
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 07:00 schreef Silmarwen het volgende:
Yep het duurde 4 dagen maar dan heb je ook wat. Response gm ticket, geen achiement, hoerezooi.Goed volgende lockout period dan maar
!! In mijn guild is precies hetzelfde gebeurd met 1 persoon en die kreeg gewoon de achievement na een ticket!!
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 november 2010 @ 11:39:08 #122
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89250835
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:24 schreef Isabeau het volgende:

[..]

!! In mijn guild is precies hetzelfde gebeurd met 1 persoon en die kreeg gewoon de achievement na een ticket!!
Ligt blijkbaar aan de GM ofzo... de andere uit mijn guild krijgt het ook niet. :(
pi_89251013
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:39 schreef Silmarwen het volgende:

Ligt blijkbaar aan de GM ofzo... de andere uit mijn guild krijgt het ook niet. :(
Dit hoor je echt heel vaak -O- Ik heb zelfs al van mensen gehoord dat ze bij een negatief antwoord van een GM het gewoon nog een keer proberen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  zondag 28 november 2010 @ 11:57:02 #124
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89251222
Ach we krijgen hem volgende week ook wel down, we hebben gewoon een andere tactic nu die het beter voor ons maakt.
Andere guildy trouwens, die net 80 is, eerste char, goede speler ook, kreeg Kingslayer title tegelijk met de exalted Ashen Verdict. :D
  zondag 28 november 2010 @ 12:00:28 #125
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89251298
Ik kan trouwens wel begrip opbrengen voor het feit dat ze portals verwijderd hebben maar TC is nu echt een nachtmerrie:

"Selling portals 25g!"
"Portals to all cities 20g!"
"Portals! super cheap! 11g!"
"Selling taxi to dalaran 20g!"

Erg vervelend
pi_89251899
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:00 schreef Twiitch het volgende:
Ik kan trouwens wel begrip opbrengen voor het feit dat ze portals verwijderd hebben maar TC is nu echt een nachtmerrie:

"Selling portals 25g!"
"Portals to all cities 20g!"
"Portals! super cheap! 11g!"
"Selling taxi to dalaran 20g!"

Erg vervelend
Mensen moeten gewoon al die mages negeren en alleen om een mage vragen als ze ècht geen tijd hebben voor een korte reis :')
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89252003
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:21 schreef Isabeau het volgende:
Mensen moeten gewoon al die mages negeren en alleen om een mage vragen als ze ècht geen tijd hebben voor een korte reis :')
Of gewoon een lvl 80 mage als vriend zoeken *O*
pi_89252088
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:

Of gewoon een lvl 80 mage als vriend zoeken *O*
*) toch handig dat je mage bent idd! *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89252486
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 11:16 schreef Twiitch het volgende:

[..]

Tja, zo heb je van beide kanten wel een argument, zoals de Alliance die:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Tja, wat zal ik er eens van zeggen? Dat zal de Tauren leren om hun levensstijl overboord te gooien en de Orcs te volgen in een oorlog waar ze eigenlijk helemaal niks mee van doen hebben en die ze toch niet kunnen winnen? Geen één Race aan de Alliance kant heeft ook maar ooit problemen gehad met de Tauren, en toch hebben de Tauren zoiets van, hé ja, laten we lekker oorlog voeren. Tja, dan kan je het krijgen ook natuurlijk.
Blijkbaar heeft Cairne toch niet zo'n goede opvoeding aan Baine gegeven. Cairne had nooit die oorlog gevoerd. Dat is iets van de Orcs en de Forsaken.
pi_89252521
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:25 schreef Leintjeuh het volgende:

[..]

Of gewoon een lvl 80 mage als vriend zoeken *O*
Of multiboxed, en dan minstens één Mage hebt :D
  zondag 28 november 2010 @ 13:23:28 #131
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89253886
Wat ik tot nu toe van de areas gezien heb is de Horde de oorlog dus wel aan het winnen ;)
  zondag 28 november 2010 @ 13:41:51 #132
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89254569
Ben fijn aan het kamperen in Wetlands tijdens mijn college werk!

Echt balen!

Gister de hele tijd in Wetlands gequest, geen Deathwing, moment later zit guildie daar, wordt ie platgebrand!
In Blasted Lands een tijdland gequest, geen Deathwing, later op de middag wordt een maatje van mij daar platgebrand!
Zelfde met Badlands, maar daar zat een dag verschil in!

;( :'( ;(
pi_89254623
Troll Druid gestart op Doomhammer. Erg leuke quests in Aszhara zeg! :P En ja ook al een rondje gereden op die rocket track.
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
  zondag 28 november 2010 @ 14:39:18 #134
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89256518
Ben ik lekker met mn arms-warrior aan het dpsen in SFK, houd ik gewoon een druid en shaman volledig in heirlooms bij qua dps :')...en ik heb geen enkele heirloom :P
pi_89257504
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 13:23 schreef Twiitch het volgende:
Wat ik tot nu toe van de areas gezien heb is de Horde de oorlog dus wel aan het winnen ;)
Ja, dat viel mij dus ook al op.

Iemand trouwens enig idee waar je The Shattering kan kopen? Zit op de Blizz store te kijken, maar ik kan niet uitvogelen hoe ik hem daar in het Engels kan bestellen. Alleen maar in Duits, Frans, Spaans of Italiaans :?
Wil wel eens alle details zien van hoe alles nu verloopt, want wat ik nu uit de game meekrijg is dus tenenkrommend slecht.
  zondag 28 november 2010 @ 15:38:33 #136
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89258109
Ik geef het op! -O- Bijna 5 uur staan kamperen daar en nog geen Deathwing. Mijn collegewerk is ondertussen ook al af! Ik ga weer questen! :(
pi_89258188
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 15:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik geef het op! -O- Bijna 5 uur staan kamperen daar en nog geen Deathwing. Mijn collegewerk is ondertussen ook al af! Ik ga weer questen! :(
Waar? :P
  zondag 28 november 2010 @ 15:45:10 #138
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89258313
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 15:38 schreef Bienelientjee het volgende:
Ik geef het op! -O- Bijna 5 uur staan kamperen daar en nog geen Deathwing. Mijn collegewerk is ondertussen ook al af! Ik ga weer questen! :(
Heb hem gisteren gehaald, stond bij een van de torens in EPL, ging ik even AFK, kom ik terug ben ik dood, staat er "Deathwing's Molten Flame kills you instantly" in m'n combat log _O-

En de hele guildchat vol met "hoe was het" "lucky bastard" etc.
pi_89258621
Nog 1 lvl en dan mijn Dranei shaman lvl 80 :)
...
  zondag 28 november 2010 @ 16:10:51 #140
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89259135
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 15:40 schreef ConscienceNL het volgende:
Waar? :P
Wetlands....
  FOK!Babe zondag 28 november 2010 @ 16:53:14 #141
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89260784
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 16:10 schreef Bienelientjee het volgende:

[..]

Wetlands....
Waarom Wetlands!?
pi_89261399
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 12:00 schreef Twiitch het volgende:
Ik kan trouwens wel begrip opbrengen voor het feit dat ze portals verwijderd hebben maar TC is nu echt een nachtmerrie:

"Selling portals 25g!"
"Portals to all cities 20g!"
"Portals! super cheap! 11g!"
"Selling taxi to dalaran 20g!"

Erg vervelend
is bij ons op ED ook nu ga ik altijd de boel lopen te naaien door portals te verkopen voor een Rune of Teleporation _O- Krijg je allemaal boze mage wispers
  zondag 28 november 2010 @ 17:58:38 #143
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_89263042
Gisteren een rukker in Dalaran

/2 Selling portals to anywhere! 200g each!

ik: /2 you should go into politics! Seems u have loads of expierence ripping off honest people!

hij flipte helemaal :D
3 sec later:
andere mage in /2 Selling portals for 1 g, just to piss (andere gast) off ! im here for 10 mins!

_O-
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  zondag 28 november 2010 @ 19:38:02 #144
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_89267093
Hoe goed zijn de items in Cataclysm trouwens? Tot hoever zal T10 nog meegaan, lvl 81/82? Vraag me namelijk af of het zinvol is mijn verse 80 prot warrior helemaal in full t10 te stoppen. Normaal kun je bijvoorbeeld eerste wotlk instance Utgarde Keep al redelijk goed tanken met TBC blues. Misschien een epicje hier en daar.
De overgang zal toch wel weer ongeveer hetzelfde zijn als van TBC naar WOTLK toch? Meeste blues en epics uit Outland werden al overtroffen door lvl 72 quest items en instance drops.
*Hosselcopter*
pi_89267340
Gemmed/enchanted i277's kan je nog wel een tijdje aanhouden, omdat de greenies met missende sockets en enchants er nog niet tegenop wegen, tot 83-84 ofzo.

En nee, het heeft totaal geen nut om nu JP te verspillen aan items. Met de eerste quests krijg je al gelijk dikke i274'ish gear.
  zondag 28 november 2010 @ 19:50:13 #146
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89267694
Net nog een stack vanishing powder verkocht voor 50g :') Dat dat nu nog altijd werkt pffff
  FOK!Babe zondag 28 november 2010 @ 19:56:18 #147
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89267980
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 19:50 schreef hans1988 het volgende:
Net nog een stack vanishing powder verkocht voor 50g :') Dat dat nu nog altijd werkt pffff
Ik doe net een random HC, Warrior Tank met goede gear... Rolled need op een Book of Glyph Mastery en iemand anders uit de groep vraagt of hij even zijn inscription kan linken...

warrior tank: "wat is incripton??"
andere dude: "wtf why need on the book if you don't have inscription!?"
warrior tank: "i thought it was study book for tank"

...

Mongolen zullen er altijd zijn in dit spel, daarom ben ik ook heel blij dat dappere mensen zoals jij ze nog altijd af weten te zetten met veel te dure Vanishing Powders, ze hebben het immers verdiend.
pi_89269297
Yay ik heb een battered hilt gewonnen in Halls of Reflection. Net even een cutscene gezien, moet nu naar Pit of Saron toe om een zwaard te reforgen. Ik kon hem ook waarschijnlijk wel voor +/- 10 k g verkopen in de AH, maar dit lijkt me leuker. Bovendien heb ik nog geen sterk wapen (heb nog geen raid gedaan)
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
pi_89269336
Weet iemand overigens of de 'kingslayer' titel nog verkrijgbaar is na de launch van cata?
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
  zondag 28 november 2010 @ 20:34:24 #150
256666 leeell
I know you're lonely
pi_89270227
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:21 schreef Reuzelbek het volgende:
Weet iemand overigens of de 'kingslayer' titel nog verkrijgbaar is na de launch van cata?
nee
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zondag 28 november 2010 @ 20:38:08 #151
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89270461
Winterspring Quests + E'ko Madness = 20 points, makes a total of 8450 achievementpoints! *O* 9000! Here I come!
pi_89270752
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:34 schreef leeell het volgende:

[..]

nee
Ja. Titels blijven ook gewoon.
  zondag 28 november 2010 @ 20:46:06 #153
256666 leeell
I know you're lonely
pi_89270909
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:42 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Ja. Titels blijven ook gewoon.
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:42 schreef ufopiloot het volgende:

[..]

Ja. Titels blijven ook gewoon.
je kan de titel toch niet meer halen in cata...
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
  zondag 28 november 2010 @ 20:47:10 #154
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89270968
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:20 schreef Reuzelbek het volgende:
Yay ik heb een battered hilt gewonnen in Halls of Reflection. Net even een cutscene gezien, moet nu naar Pit of Saron toe om een zwaard te reforgen. Ik kon hem ook waarschijnlijk wel voor +/- 10 k g verkopen in de AH, maar dit lijkt me leuker. Bovendien heb ik nog geen sterk wapen (heb nog geen raid gedaan)
10k g? :P Op Twisting Nether Horde wordt er misschien nog 400g voor gegeven maar veel meer niet hoor :P
pi_89271065
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:46 schreef leeell het volgende:

[..]



[..]

je kan de titel toch niet meer halen in cata...
Jawel.
pi_89271540
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:47 schreef hans1988 het volgende:

[..]

10k g? :P Op Twisting Nether Horde wordt er misschien nog 400g voor gegeven maar veel meer niet hoor :P
Op Runetotem staan ze op de AH nog altijd voor 5-6k g :N
  zondag 28 november 2010 @ 21:13:00 #157
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89272591
Waarom zou je de titel niet meer kunnen halen als je hem gedood hebt? Hij is niet uit de game gehaald?
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 21:14:44 #158
9859 crew  Karina
Woman
pi_89272714
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:41 schreef Civilian het volgende:
Ik moet zeggen dat de muziek wel weer een heel stuk verbeterd is! Loop nu in Westfail en de muziek is een stuk beter dan voorheen O+
Viel mij ook al op, ik ben met mijn mage (was toch pas level 9) opnieuw begonnen in New Tinkertown en de muziek is echt goed, ook daar leuke quests trouwens.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 28 november 2010 @ 21:17:42 #159
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_89272927
Volgens mij is het droppen van questitems ook zwaar verbeterd. Moest je bv spinnenogen hebben, dan kwam het vaak genoeg voor dat ze gewoon niet dropten terwijl elke spin toch ogen heeft. Nu droppen dat soort items gewoon bij elke spin of wat je dan ook moet slachten.

Wel een stuk logischer zo :)
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_89273598
Ja inderdaad, dat je Spider Legs moet verzamelen en dat er dan van die 8 poten er geen enkele bij zit om mee te nemen :') En dat dan 5-6 mobs achter elkaar terwijl je quest log op 9/10 staat en je die kutquest eindelijk wilt afronden :D

Mijn quests zijn sinds vandaag trouwens van 2700 naar 2200 gegaan.. :'(
  zondag 28 november 2010 @ 21:26:34 #161
157634 Civilian
Better safe than Sony
pi_89273600
eh :{ Sinds wanneer heeft een hunter's pet een eigen willetje? In die zin, hij gaat uit zichzelf critters vermoorden/achterna jagen :D
I'm not good with advice.. Can i interest you in a sarcastic comment?
pi_89274169
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:26 schreef ufopiloot het volgende:
Ja inderdaad, dat je Spider Legs moet verzamelen en dat er dan van die 8 poten er geen enkele bij zit om mee te nemen :') En dat dan 5-6 mobs achter elkaar terwijl je quest log op 9/10 staat en je die kutquest eindelijk wilt afronden :D

Mijn quests zijn sinds vandaag trouwens van 2700 naar 2200 gegaan.. :'(
Op mijn hunter: 1069 minder quests... :'( (ik had het opgeschreven namelijk, omdat mijn vriend zei dat ze niet aan de statistics zouden zitten, mooi wel dus)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!Babe zondag 28 november 2010 @ 21:44:43 #163
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89274752
Ik had gisteren ineens minder quests completed en vandaag ineens méér. Geen idee wat ze aan het doen zijn.

En dan heb ik het dus over een stuk of 300 meer, wat ik nooit in één dag gedaan heb.
  zondag 28 november 2010 @ 21:49:20 #164
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89275004
:o Net in WSG Save the Day-Achievement gehaald :D Daar zat ik al zo lang op te wachten! :o
pi_89275311
ik heb even een vraagje aan jullie allemaal :P:

wat zouden jullie voor professions kiezen voor een balance druid die zich vooral op PvE gaat richten?

daarnaast vroeg ik me af of het een wezenlijk verschil vormt: worgen druid vs. night elf druid. Daarmee bedoel ik: is het maken van een worgen druid tov night elf druid zoveel minder logisch dat je het eigenlijk altijd zou moeten laten?
  zondag 28 november 2010 @ 21:55:54 #166
256666 leeell
I know you're lonely
pi_89275391
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:54 schreef gnilrednoz het volgende:
ik heb even een vraagje aan jullie allemaal :P:

wat zouden jullie voor professions kiezen voor een balance druid die zich vooral op PvE gaat richten?

daarnaast vroeg ik me af of het een wezenlijk verschil vormt: worgen druid vs. night elf druid. Daarmee bedoel ik: is het maken van een worgen druid tov night elf druid zoveel minder logisch dat je het eigenlijk altijd zou moeten laten?
Alchemy + Herb is PvE-wise altijd handig.

en nee van Racials moet je niet je keuzen laten afhangen, kies wat je het vetste vind.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_89276123
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:49 schreef hans1988 het volgende:
:o Net in WSG Save the Day-Achievement gehaald :D Daar zat ik al zo lang op te wachten! :o
Gz :)

Ik moet alleen Frenzied Defender nog. Meh.
pi_89276768
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:13 schreef Bienelientjee het volgende:
Waarom zou je de titel niet meer kunnen halen als je hem gedood hebt? Hij is niet uit de game gehaald?
Omdat ze de Armani War Bear ook uit de game gehaald hadden, omdat het een beloning was voor hard werken.
"When all of your wishes are granted, many of your dreams will be destroyed"
  zondag 28 november 2010 @ 22:35:35 #169
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89277829
Tering hey, één dagje in Darkshore gequest en opeens zie een achievement onder in beeld verschijnen; heb ik blijkbaar al negentig quests voltooid. :D

Het is echt een hele toffe zone geworden. Wat ik zo leuk vind, en wat ik ook in andere zones hoop te zien, is dat je allemaal kleine chains doet die stuk voor stuk een soort van grootse ontknoping hebben. Het gevecht tegen die trolls, het veroveren van Auberdine op de elementals, Malfurion helpen bij het bedwingen van die enorme tornado... echt heel gaaf. Je krijg het gevoel dat je met iets zinvols bezig bent en dat je acties effect hebben op je omgeving.

Vanuit Darkshore dan nu Ashenvale ingegaan en damn hey, Maestra's Post en Astranaar worden flink te grazen genomen door de Horde. :{ Ben benieuwd hoe de zone eruit ziet als ik er eenmaal klaar ben als Night Elf...
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  FOK!Babe zondag 28 november 2010 @ 22:40:35 #170
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89278194
quote:
14s.gif Op zondag 28 november 2010 22:35 schreef Rikketik het volgende:
damn hey, Maestra's Post en Astranaar worden flink te grazen genomen door de Horde. :{
Graag gedaan. :7
pi_89278360
Mijn vriend die WoW had opgegeven omdat hij vond dat het een kutspel was geworden, is helemaal enthousiast omdat het weer zo veel verbeterd is. Hij was altijd heel erg negatief over Blizzard en hoe ze het hebben verneukt maar nu kan die niet stoppen met spelen :D Dat zegt toch wel wat 8-)
  Moderator zondag 28 november 2010 @ 23:03:47 #172
9859 crew  Karina
Woman
pi_89279698
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:26 schreef Civilian het volgende:
eh :{ Sinds wanneer heeft een hunter's pet een eigen willetje? In die zin, hij gaat uit zichzelf critters vermoorden/achterna jagen :D
Misschien staat hij op aggressive?
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  zondag 28 november 2010 @ 23:06:44 #173
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89279852
quote:
6s.gif Op zondag 28 november 2010 22:40 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Graag gedaan. :7
Geluk kwam ik net op tijd langs om de boel te redden. Maar toch goed geprobeerd hoor. 8-)

Wel vreemd overigens om Tauren mee te zien vechten met die Horde forces. Pacifistisch ras, respect voor de natuur... en dan zie je ze opeens vrolijk meedoen in het vechten tegen de Night Elves (nota bene een ras dat net als zij dicht bij de natuur staat) en het platbranden van Ashenvale. :')
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 00:02:03 #174
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89282302
quote:
10s.gif Op zondag 28 november 2010 23:06 schreef Rikketik het volgende:

Pacifistisch ras, respect voor de natuur... en dan zie je ze opeens vrolijk meedoen in het vechten tegen de Night Elves (nota bene een ras dat net als zij dicht bij de natuur staat) en het platbranden van Ashenvale. :')
Kan je nagaan hoe leuk ze elfjes vinden.
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 00:35:06 #175
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89283447
Zat net lekker aan te klooien op een undead warlock in silverpine, man wat is dat een vet gebied geworden zeg :D _O_

Daarna even die questgiver-quest gedaan, lachen _O- "Johnny Awesome of Uber Town"... ik lol'de :')
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_89285942
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 00:02 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Kan je nagaan hoe leuk ze elfjes vinden.
Zoiets heet game mechanics hoor.
Dat en bad story writing. Maar ja, dat krijg je als je een MMO van een game maakt van een verhaal waar de factions helemaal niet zo zwart wit liggen als nu in de game. Best jammer.

quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:42 schreef Skillstorm het volgende:
Mijn vriend die WoW had opgegeven omdat hij vond dat het een kutspel was geworden, is helemaal enthousiast omdat het weer zo veel verbeterd is. Hij was altijd heel erg negatief over Blizzard en hoe ze het hebben verneukt maar nu kan die niet stoppen met spelen :D Dat zegt toch wel wat 8-)
Totdat hij klaar is met questen gok ik :)
  maandag 29 november 2010 @ 07:27:44 #177
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_89285989
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 07:21 schreef Migwi het volgende:

[..]

Zoiets heet game mechanics hoor.
Dat en bad story writing. Maar ja, dat krijg je als je een MMO van een game maakt van een verhaal waar de factions helemaal niet zo zwart wit liggen als nu in de game. Best jammer.

[..]

Totdat hij klaar is met questen gok ik :)
Azijnpisser. Waarom speel je WoW eigenlijk?

Anyways, levelen van 70 naar 80 gaat idd een stuk sneller nu zeg. Gisteren 2 uurtjes gespeeld en 2 levels omhoog. O.o Dragonblight blijft kut imho samen met Boring Tundra, gelukkig is de rest van Northrend wel leuk!
pi_89286236
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 07:27 schreef Silmarwen het volgende:

[..]

Azijnpisser. Waarom speel je WoW eigenlijk?

Anyways, levelen van 70 naar 80 gaat idd een stuk sneller nu zeg. Gisteren 2 uurtjes gespeeld en 2 levels omhoog. O.o Dragonblight blijft kut imho samen met Boring Tundra, gelukkig is de rest van Northrend wel leuk!
Oh ja, want alles in WoW sluit zo goed aan bij het best leuke Warcraft verhaal, dus als je daar commentaar op hebt ben je slecht bezig :') Sorry, maar voor sommige mensen geldt nu eenmaal; lore > gameplay, ipv ik wil m'n epix zo snel mogelijk met zo min mogelijk moeite en wat kan mij dat kutverhaal schelen. Tja.. Difference of opinion I guess.
En als die kerel zo veel commentaar had op hoe de game was, zal ie dat na het questen ook weer hebben hoor lijkt me. Want er verandert verder niet veel. Flying Mounts zijn er nog steeds, het Emblem/Point system is er nog steeds, instant teleport is er nog steeds, dungeon finder is er nog steeds, tweesplitsing van de game in PvP en PvE is er nog steeds, en dat zijn wel de punten waarop de meesten commentaar hebben. En ik gok hij dan ook. Kan ik verder niks aan doen :')
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 08:21:14 #179
9859 crew  Karina
Woman
pi_89286426
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Zat net lekker aan te klooien op een undead warlock in silverpine, man wat is dat een vet gebied geworden zeg :D _O_

Daarna even die questgiver-quest gedaan, lachen _O- "Johnny Awesome of Uber Town"... ik lol'de :')
En die andere gast, Dummass :)
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_89287715
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:26 schreef Civilian het volgende:
eh :{ Sinds wanneer heeft een hunter's pet een eigen willetje? In die zin, hij gaat uit zichzelf critters vermoorden/achterna jagen :D
:)
Net als Lil Kel'thuzad, die molt zo af en toe ook critters.
  maandag 29 november 2010 @ 10:56:39 #181
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89289764
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 08:21 schreef Karina het volgende:

[..]

En die andere gast, Dummass :)
HI. I'M NEW. BIG WHITE LIGHT CREATURE WITH WINGS MADE ME ALIVE. I SERVE THE BANSHEE QUEEN! YAY! HELP! HI!
:D
pi_89290147
Ehm, 'sup met Horde questgivers in het begin van BRD?

Zo, het is wel heel makkelijk om Thorium Brotherhood op Exalted te krijgen nu.
1 Fiery of Lava Core geeft 2000 rep.
Je doet een stukje MC solo en je hebt weer een factie op Exalted.

[ Bericht 65% gewijzigd door Migwi op 29-11-2010 11:18:37 ]
pi_89290820
Als ik het zo hoor moet ik maar es op m'n main (die ik overigens van 1-80 heb gelevelled pre alle XP nerfs) gaan questen in de nieuwe oude zones. :D
Of toch du vader?
  maandag 29 november 2010 @ 11:30:39 #184
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_89290846
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:01 schreef Isabeau het volgende:
Want telkens hele stukken moeten lopen in wow gaf jou een fijne gaming experience?

Wat zijn er toch rare mensen.
Nee je besteede toen ergens tijd aan. En niet alleen maar je kop op je toetsenboard te raggen. Ik weet nog dat ik lekker ging lopen van af Rebel's camp naar booty bay. Altijd zat er toen wel een horde achter een boom die stond te wachten om lekker te rellen. Dat waren mooie tijden lekker spannend rennen.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_89291369
De tering, wat is Blood of the Mountain duur, duurder dan Sulfuron Ingots gewoon.
Daar gaat m'n plan om snel even Sulfuros te craften :D
  maandag 29 november 2010 @ 11:54:01 #186
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_89291661
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:46 schreef Migwi het volgende:
De tering, wat is Blood of the Mountain duur, duurder dan Sulfuron Ingots gewoon.
Daar gaat m'n plan om snel even Sulfuros te craften :D
Dat ding kost minimaal 10k gold :P
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_89292025
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:54 schreef Bartcoah het volgende:

[..]

Dat ding kost minimaal 10k gold :P
Ja inderdaad.
Zat even te rekenen;
500g aan Arcane Crystals voor Arcanite Bars, thorium farm ik zelf wel.
500g gem. per Sulfuron Ingot, waar je er acht van nodig hebt = 4000g
550g gem. per Blood of the Mountain waar je er 10 van nodig hebt = 5500g
------+
10.000g en dan is dat nog aan de magere kant gerekend en zelf de rest farmen.
pi_89292877
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 11:08 schreef Migwi het volgende:
Ehm, 'sup met Horde questgivers in het begin van BRD?

Zo, het is wel heel makkelijk om Thorium Brotherhood op Exalted te krijgen nu.
1 Fiery of Lava Core geeft 2000 rep.
Je doet een stukje MC solo en je hebt weer een factie op Exalted.
Lol! Waar moet je die dingen nu dan inleveren?
pi_89293053
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:29 schreef ConscienceNL het volgende:

[..]

Lol! Waar moet je die dingen nu dan inleveren?
Bij die rep guy in BRD, in het 'café'.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 12:36:32 #190
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89293091
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 07:21 schreef Migwi het volgende:

[..]

Zoiets heet game mechanics hoor.
Dat en bad story writing. Maar ja, dat krijg je als je een MMO van een game maakt van een verhaal waar de factions helemaal niet zo zwart wit liggen als nu in de game. Best jammer.

Ja, als je er niet ontzettend mee zit ben ik anderhalve pagina geleden al opgehouden met het lezen van je zure commentaar op alles. Wat ik tot nu toe van de nieuwe quests gedaan heb is fucking stoer, afwisselende quests en verrassende outcomes, cutscenes en veel boeiendere npc's. Ik snap niet dat je, mocht je het objectief bekijken, kan vinden dat blizzard een stap achteruit heeft gedaan of wat dan ook.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 12:37:51 #191
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89293135
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 08:00 schreef Migwi het volgende:

[..]

Oh ja, want alles in WoW sluit zo goed aan bij het best leuke Warcraft verhaal, dus als je daar commentaar op hebt ben je slecht bezig :') Sorry, maar voor sommige mensen geldt nu eenmaal; lore > gameplay, ipv ik wil m'n epix zo snel mogelijk met zo min mogelijk moeite en wat kan mij dat kutverhaal schelen. Tja.. Difference of opinion I guess.

Crap, je voelt jezelf echt heel wat, hè? :') Johnny Awesome :')
pi_89293692
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:36 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ja, als je er niet ontzettend mee zit ben ik anderhalve pagina geleden al opgehouden met het lezen van je zure commentaar op alles. Wat ik tot nu toe van de nieuwe quests gedaan heb is fucking stoer, afwisselende quests en verrassende outcomes, cutscenes en veel boeiendere npc's. Ik snap niet dat je, mocht je het objectief bekijken, kan vinden dat blizzard een stap achteruit heeft gedaan of wat dan ook.
En dan toch proberen om inhoudelijk te reageren. Uhu. En ik zeg proberen want klaarblijkelijk heb je de kunst van begrijpend lezen niet onder de knie. Ik heb juist gezegd dat de quests fantastisch zijn, maar dat het verhaal gewoon kut is. Misschien snap je dat verschil niet, maar dat is toch echt een wezenlijk verschil. Dat jou het verhaal je dan niet interesseert, tja, zal ik verder niks van zeggen, maar ik speel al vanaf Warcraft en dan is dat gewoon jammer.

Lijkt me stug, maar misschien heb jij een serie met een heel verhaal erachter die je ook leest en die je goed vindt, en dan komen ze aan met allemaal maffe plotwendingen die nergens over gaan. En dan mag ik nu dus concluderen dat jij dat dan helemaal fantastisch vindt en alles voor zoete koek slikt? Nuja, kijkend naar je laatste comment denk ik eerder dat het ook daadwerkelijk zo is. Dus heeft deze discussie sowieso geen zin. Dus dan wens ik je maar gewoon een goede dag verder.
pi_89293833
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 07:27 schreef Silmarwen het volgende:

Azijnpisser. Waarom speel je WoW eigenlijk?

^^
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 13:14:06 #194
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89294409
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 12:54 schreef Migwi het volgende:

[..]

En dan toch proberen om inhoudelijk te reageren. Uhu. En ik zeg proberen want klaarblijkelijk heb je de kunst van begrijpend lezen niet onder de knie.
Nee, ik ben een nubje. :D
HI HELP! IK HEB JE POSTS NIET GELEZEN OMDAT JE ALLEEN MAAR LOOPT TE ZEIKEN HI! HELP! HAIL SYLVANAS!
pi_89294992
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 13:14 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Nee, ik ben een nubje. :D
HI HELP! IK HEB JE POSTS NIET GELEZEN OMDAT JE ALLEEN MAAR LOOPT TE ZEIKEN HI! HELP! HAIL SYLVANAS!
Dumass :')
Ach mag je mij een azijnpisser vinden, maar dan ben jij toch zeker een verrekte idioot om met een reactie te komen over questen waarvan ik al lang vaker heb gezegd dat dat juist fantastisch is. Maar goed, derp derp derp
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 13:31:39 #196
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89295031
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:30 schreef Migwi het volgende:

[..]

Dumass :')
Ach mag je mij een azijnpisser vinden,
Dat was ik niet. :)
pi_89295192
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 13:31 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Dat was ik niet. :)
Nee, heb je gelijk in. My bad.
Blijf erbij dat je een idioot bent met je post terwijl we, en ik denk iedereen wel, gewoon dezelfde mening hebben. Maar goed, klein detail ofzo.
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 13:38:20 #198
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89295287
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:36 schreef Migwi het volgende:

Blijf erbij dat je een idioot bent met je post terwijl we, en ik denk iedereen wel, gewoon dezelfde mening hebben. Maar goed, klein detail ofzo.
Dat mag :Y
pi_89295417
quote:
14s.gif Op maandag 29 november 2010 13:38 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Dat mag :Y
Top ^O^
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 13:44:38 #200
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89295523
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:41 schreef Migwi het volgende:

[..]

Top ^O^
;)

Ik vond het gewoon een beetje dubieus dat je op mij reageert met gejammer over game mechanics en bad story writing terwijl ik alleen een beetje Horde vs Alliance plagerijtjes tegen Rikketik aan het posten was ^^

En zoals ik ook meteen zei heb ik je commentaar daarover verder niet gelezen, wat zou kunnen verklaren dat mijn daarna gemaakte opmerking over hoe goed ik de quests en storyline van de door mij gespeelde content vind niet helemaal aansloot op waar jij het over hebt.

Verder zal je misschien zijn opgevallen dat ik heul niet zo serieus in ging op je vervolgende posts omdat ik heul niet uit was op een discussie, je zal zelfs best gelijk hebben wat betreft de lore :Y
pi_89295553
quote:
12s.gif Op maandag 29 november 2010 13:44 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

;)

Ik vond het gewoon een beetje dubieus dat je op mij reageert met gejammer over game mechanics en bad story writing terwijl ik alleen een beetje Horde vs Alliance plagerijtjes tegen Rikketik aan het posten was ^^

En zoals ik ook meteen zei heb ik je commentaar daarover verder niet gelezen, wat zou kunnen verklaren dat mijn daarna gemaakte opmerking over hoe goed ik de quests en storyline van de door mij gespeelde content vind niet helemaal aansloot op waar jij het over hebt.

Verder zal je misschien zijn opgevallen dat ik heul niet zo serieus in ging op je vervolgende posts omdat ik heul niet uit was op een discussie, je zal zelfs best gelijk hebben wat betreft de lore :Y
En jij zal vest wel niet zo'n idioot zijn ;)
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 13:46:00 #202
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89295575
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:45 schreef Migwi het volgende:

[..]

En jij zal vest wel niet zo'n idioot zijn ;)
Daar ben ik me nog niet zo zeker van aangezien ik ooit begon met een male Belf hunter ;(
  maandag 29 november 2010 @ 13:49:09 #203
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_89295681
Ik wil me even aansluiten bij het bestempelen van Migwi als azijnpisser.

Bij deze.
pi_89296004
Een hele goede middag allemaal =)

Gister maar weer eens Ulduar gedaan.
Met de hardmodes gekomen tot Mimiron. Hier een aantal keren op gewiped en toen maar gecalled.
Het was al laat en we gaan dinsdag verder :P Hopelijk heb ik dan mijn mountje
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_89296774
quote:
10s.gif Op maandag 29 november 2010 13:46 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Daar ben ik me nog niet zo zeker van aangezien ik ooit begon met een male Belf hunter ;(
Heb een male BE Warrior paar dagen geleden aangemaakt :D
pi_89299397
Hoi jongons! Ik ben gestopt. :)
  maandag 29 november 2010 @ 15:20:07 #207
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_89299446
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:18 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hoi jongons! Ik ben gestopt. :)
Je bent gestopt met leven?

Mooi

*schouder klopje*
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_89300036
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:18 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hoi jongons! Ik ben gestopt. :)
Gestopt met wat?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  maandag 29 november 2010 @ 16:07:14 #209
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89301573
Buiten sneeuwt het en is het focking koud...kortom perfect game-weer :D
pi_89301827
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:18 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Hoi jongons! Ik ben gestopt. :)
Ga weg dan! >:) Je hoort hier niet meer! :+
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_89303227
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 15:33 schreef Olment het volgende:

[..]

Gestopt met wat?
Ik gok WoW :)
pi_89306760
Hm, heb je nog wat aan je Justice Points op 85 of heb je er meer aan om ze nu te gebruiken voor bijv. Heirlooms?
  maandag 29 november 2010 @ 18:02:19 #213
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_89306796
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 13:49 schreef GI het volgende:
Ik wil me even aansluiten bij het bestempelen van Migwi als azijnpisser.

Bij deze.
Dat was ik al behoorlijk lang, daarom post ik hier ook amper :P
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_89307094
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:01 schreef Migwi het volgende:
Hm, heb je nog wat aan je Justice Points op 85 of heb je er meer aan om ze nu te gebruiken voor bijv. Heirlooms?
Je kan er 346 blauwe items mee kopen. Kijk anders bij de Justice point vendor in de steden. (conquest staat er naast, kun je alvast kwijlen over de nieuwe epics :) )
Op dinsdag 27 augustus 2013 15:07 schreef KomtTijd... het volgende:
"ik zoek een autootje om boodschappen mee te doen in het dorp, is een bugatti veyron snel genoeg?"
pi_89308054
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 18:09 schreef Junglebeast het volgende:

[..]

Je kan er 346 blauwe items mee kopen. Kijk anders bij de Justice point vendor in de steden. (conquest staat er naast, kun je alvast kwijlen over de nieuwe epics :) )
Ah, gevonden boven Garrosh.
Eens vergelijken met wat Blacksmithing kan maken en dan beslissen of ik ze spaar of uitgeef :)
pi_89313601
Ik ben ook eens begonnen met levellen mbv dungeons en de dungeon finder. Het gaat rap, heel rap. Heb nu zo'n 10~12 dungeons gedaan, en ben van 13 naar 30 gegaan. Lekker!

Maar... ik ben wel met 24 dungeons gestart. De helft is nml niet te doen. Mensen die de weg niet kunnen vinden, niet wachten op mana, mensen uitschelden bij een klein foutje. Mensen die nog 1 quest moeten doen en daarna weg zijn. En het allerleukst, dat je bij een groep wordt gezet waar dit allemaal al is gebeurt en iedereen ergens rondloopt en er geen groep meer is, praktisch.

Wat een enorme lading kneuzen, klootzakken en kinderen :N
pi_89313772
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:19 schreef stbabylon het volgende:
Ik ben ook eens begonnen met levellen mbv dungeons en de dungeon finder. Het gaat rap, heel rap. Heb nu zo'n 10~12 dungeons gedaan, en ben van 13 naar 30 gegaan. Lekker!

Maar... ik ben wel met 24 dungeons gestart. De helft is nml niet te doen. Mensen die de weg niet kunnen vinden, niet wachten op mana, mensen uitschelden bij een klein foutje. Mensen die nog 1 quest moeten doen en daarna weg zijn. En het allerleukst, dat je bij een groep wordt gezet waar dit allemaal al is gebeurt en iedereen ergens rondloopt en er geen groep meer is, praktisch.

Wat een enorme lading kneuzen, klootzakken en kinderen :N
Hm, als tank heb ik er niet zo heel veel last van gehad, maar misschien is dat als DPS anders.
Als tank heb je instant queue's en dus een mooie luxepositie waar je als DPS drie kwartier moet wachten voor 1 lowbie dungeon.
Ik had op lvl 60 dan ook mooi mijn classic dungeonmaestro gehaald :) en op 70 de outland versie :P
pi_89313789
Sinds gisteren heb ik het effe helemaal gehad, tot over twee weken!
pi_89313848
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:22 schreef ufopiloot het volgende:
Sinds gisteren heb ik het effe helemaal gehad, tot over twee weken!
Wrm? :P
Ben zelf ook nauwelijks actief geweest het afgelopen weekend... GT5 en mijn date van aankomende woensdag slokken al mijn vrije tijd op nu :')
pi_89313930
quote:
Op maandag 29 november 2010 20:22 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Hm, als tank heb ik er niet zo heel veel last van gehad, maar misschien is dat als DPS anders.
Als tank heb je instant queue's en dus een mooie luxepositie waar je als DPS drie kwartier moet wachten voor 1 lowbie dungeon.
Ik had op lvl 60 dan ook mooi mijn classic dungeonmaestro gehaald :) en op 70 de outland versie :P
oh nee, wachttijd geen probleem. De dealers meestal ook niet, maar de andere dps en tanks, zitten zoveel keuzen bij.
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 20:42:56 #221
9859 crew  Karina
Woman
pi_89315035
Ik zit met mijn undead een beetje vast met een quest in Stormgarde keep, ik moet een of andere tomb in, maar ik kan die maar niet vinden, heel irritant.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_89316171
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 20:42 schreef Karina het volgende:
Ik zit met mijn undead een beetje vast met een quest in Stormgarde keep, ik moet een of andere tomb in, maar ik kan die maar niet vinden, heel irritant.
Wowhead :P
pi_89316263
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:22 schreef ufopiloot het volgende:
Sinds gisteren heb ik het effe helemaal gehad, tot over twee weken!
Do tell c_/
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89316456
ik kan niet wachten tot catalysm :)
jaaaa wat gaan we hier neerzetten
  maandag 29 november 2010 @ 21:12:40 #225
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_89316926
Karina , je moet over die brug waar je onderdoor rijdt als je Stromgarde binnenkomt.
3 x rechts dus als ik me niet vergis.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  Moderator maandag 29 november 2010 @ 21:55:12 #226
9859 crew  Karina
Woman
pi_89319644
quote:
7s.gif Op maandag 29 november 2010 21:12 schreef MassimO het volgende:
Karina , je moet over die brug waar je onderdoor rijdt als je Stromgarde binnenkomt.
3 x rechts dus als ik me niet vergis.
Morgen nog even kijken, ik kwam steeds op hetzelfde punt uit :') @Stormskill, ik kon de quest niet zo snel vinden (keek pas nadat ik had uitgelogd en toen wist ik de questnaam niet meer precies, ja dom).

@Hoenselman: heb ik ook, maar ik denk ook: ik moet zoveel doen, alle professions levellen, ik wil een Worgen en een Goblin beginnen, maar ook mijn level 80's naar 85 brengen.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
  maandag 29 november 2010 @ 22:36:31 #227
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89322479
First aid, Herbalism en Mining op 450 *O*

Cooking op 397 en fishing op 295 ;(

Beetje cooking trainen nog, dan mag cataclysm van hans wel komen *O*
pi_89322818
Heeft Chromaggus eigenlijk een Enrage timer? Anders ga ik die proberen solo te doen. Alhoewel dat met Bronze en Timelapse wat ie deze lockout heeft verdomd moeilijk zal worden zo niet onmogelijk.
Heb nog steeds Judgement niet compleet ;(

@hans1988, dat je Fishing kan levelen zeg, ik krijg dat gewoon echt niet gedaan. Heb dat op ergens in de 70 op m'n oude main, daarna bij alle andere chars nooit meer aan begonnen.
Cooking was lekker levelen met die Pilgrim quests :Y
  maandag 29 november 2010 @ 22:43:50 #229
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89322966
Ach het is nie zo moeilijk...gewoon in org staan en gaan vissen terwijl je op heroics wacht etc... Al duurt dat bij mij nooit lang als tank :')
pi_89323887
Maar het is zo saai :D
En er is zoveel meer leukers te doen.
Misschien toch een keer gewoon aandacht aan besteden dan denk ik... :{
  maandag 29 november 2010 @ 22:58:41 #231
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89323950
Er zijn sinds kort ook dailies die je fishing-skill geven etc...helpt weer een beetje :P
pi_89324443
Ik moet nog 25 levels JC. Fishing is 330 hier, ook nog lang niet genoeg. Op m'n oude main we 450, toen moest je ook nog in specifieke zones fishen om te levellen :{ .
pi_89324680
Oh, zelfs dat hoeft niet meer?
Hm, dat scheelt dan wel heel veel traveling tijd
  maandag 29 november 2010 @ 23:15:31 #234
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89324904
Als je wil hoef je de stad niet uit om naar 450 te levelen hoor *O*
  FOK!Babe maandag 29 november 2010 @ 23:19:28 #235
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89325108
Is al een tijdje zo, toch? Dat je ook met grijze troep je fishing levelt?
  maandag 29 november 2010 @ 23:20:17 #236
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89325140
klopt
pi_89325903
Ik ben gewoon vanaf skill 1 gaan vissen in de fountain in Dalaran toen ik wachte op groups. Kon ik ondertussen die coins vangen voor de achievement.
pi_89326259
quote:
1s.gif Op maandag 29 november 2010 20:23 schreef GlenSpey het volgende:

[..]

Wrm? :P
Ben zelf ook nauwelijks actief geweest het afgelopen weekend... GT5 en mijn date van aankomende woensdag slokken al mijn vrije tijd op nu :')
Druk met andere dingen oa. dat laatste :P
pi_89328736
Nou geweldig low lvl pvp weer. je kan nog niet eens damage doen of je bent al dood. Skillstep>spambush
Of Prot paladin's Holy Frisbee
Of Ret hammer of win

Het ergste vind ik ADHD gnomes die constant achteruit lopen en ice lance spammen
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:34:09 #240
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89329368
Zonder heirlooms ben je niks meer in lowlvl pvp tegenwoordig <_<
pi_89330545
Lil' Ragnaros (overigens helemaal niet zo heel little, ik speel een Orc vrouwtje, en hij komt tot aan mijn schouders) *O*
  dinsdag 30 november 2010 @ 08:18:13 #242
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_89331147
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:34 schreef hans1988 het volgende:
Zonder heirlooms ben je niks meer in lowlvl pvp tegenwoordig <_<
74 paladin. 2 x heirloom plate (shoulders+chest) heirloom 1h +crusader enchant. 3/5 brutal gladiator (legs, head en gloves) insignia of the horde, brutal shield, battlemaster trinket.

Alles enchanted/gemmed

19k hp, 1.5k AP 20% crit, -18% dmg rreduction door ress,

Ik hou van prot paladin PVP ! _O_ *O* *O*
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 30 november 2010 @ 08:59:36 #243
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_89331714
Wel lekker met een alt, je kunt nu Herbs en Veins tracken, doe ik ze dus allebei tot level 80 en dan drop ik er een.

Azeroth herbs (vooral Stranglekelp en Briarthorn) gaan voor 80g per stack, ook heb ik het idee dat ze of het aantal nodes of de spawnsnelheid omhoog gedaan hebben want in bijv. WPL kom ik om de meter een herb node tegen.
pi_89334820
Fishing 450 is niet eens meer nodig, fishing school is 100% droprate van vis, dus geen probleem om zo je cooking te levelen :).
Altijd aan het dromen...
  FOK!Babe dinsdag 30 november 2010 @ 11:03:58 #245
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89334831
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 08:59 schreef Twiitch het volgende:
Wel lekker met een alt, je kunt nu Herbs en Veins tracken,
Dát is toch echt al eeuwen zo!?
pi_89334862
quote:
11s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:03 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Dát is toch echt al eeuwen zo!?
Nee je kon of mining veigns of herb tracken, niet allebei tegelijkertijd. Sinds patch 3.3.5 (? of later) kan het wel.
Altijd aan het dromen...
pi_89334915
Er was ook een add on voor: multitrack, maar die heb ik niet meer nodig sinds die patch *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  FOK!Babe dinsdag 30 november 2010 @ 11:13:45 #248
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_89335209
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 11:04 schreef D-Industries het volgende:

[..]

Nee je kon of mining veigns of herb tracken, niet allebei tegelijkertijd. Sinds patch 3.3.5 (? of later) kan het wel.
Oh, je bedoelde tegelijk :@ Ja, da's vrij nieuw en rete-handig :9
pi_89335494
Kom maar op met Cataclysm!
Afgelopen dagen nogal verveeld in WoW. :D
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2010 @ 11:21:11 #250
159966 lifeblind
pi_89335540
Voor gathering heb ik een addon die alles bij houd, en ook droprates e.d. berekend aan de hand daarvan, en ook nog eens de statistieken enzo deelt met je guild, werkt prima!
  dinsdag 30 november 2010 @ 11:23:26 #251
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_89335623
Das Gatherer :)
  dinsdag 30 november 2010 @ 14:47:59 #252
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89343709
Nog maar een weekje te gaan *O*
pi_89344491
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 14:47 schreef hans1988 het volgende:
Nog maar een weekje te gaan *O*
Morgen weer zo'n kut ochtend. Ik haat woensdagen :P
pi_89344758
Gisteren voor de grap een undead hunter gemaakt. Die start area is echt leuk geworden. Mooie sfeer, goede quests enzo. Je voelt je echt in een uithoeken van de wereld ofzo. Was blij toen ik ee zeppelin tower zag als een teken van leven.

Hunters zijn ook beter trouwens. Focus werkt erg fijn en op lvl 3 steady shot schiet ook wel op. Oneshot sommige mobs bijna. Mijn oude hunter heb ik ooit gedelete omdat ik gek werd van die mana regen. 3 mobs met hawk en dan kon je weer rondlopen met viper.
pi_89344834
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 15:16 schreef Sapstengel het volgende:
Gisteren voor de grap een undead hunter gemaakt. Die start area is echt leuk geworden. Mooie sfeer, goede quests enzo. Je voelt je echt in een uithoeken van de wereld ofzo. Was blij toen ik ee zeppelin tower zag als een teken van leven.

Hunters zijn ook beter trouwens. Focus werkt erg fijn en op lvl 3 steady shot schiet ook wel op. Oneshot sommige mobs bijna. Mijn oude hunter heb ik ooit gedelete omdat ik gek werd van die mana regen. 3 mobs met hawk en dan kon je weer rondlopen met viper.
outdoor werkt auto-shot prima nmm.
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 15:42:15 #256
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89345701
Zo, heb Silverpine en Hillsbrad achter de rug, ben nu maar wat half-half aan het aankloten in STV dat niet erg veranderd lijkt. Is er een "nieuw" leuk gebied voor lvl 30's?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_89345766
Volgens mij een van de plaguelands.
pi_89345851


(misschien ook maar even toevoegen aan de wiki)
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 15:46:51 #259
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89345871
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 15:44 schreef Sapstengel het volgende:
Volgens mij een van de plaguelands.
WPL begint op 35 ;(

Heb ook geen zin in Hinterlands... is er al iemand in de Desolace geweest?
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 15:48:58 #260
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89345960
Thnx voor die map _O_
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 16:21:27 #261
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89347184
Bah, ik heb weer eens een enorme lag in het spel, maar niet in de guildchat :? :(
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_89347519
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 00:54 schreef Skillstorm het volgende:
Nou geweldig low lvl pvp weer. je kan nog niet eens damage doen of je bent al dood. Skillstep>spambush
Of Prot paladin's Holy Frisbee
Of Ret hammer of win

Het ergste vind ik ADHD gnomes die constant achteruit lopen en ice lance spammen
Niet zeuren, alles is beter geworden.
True story :Y
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:35:36 #263
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_89347715
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:30 schreef Migwi het volgende:

[..]

Niet zeuren, alles is beter geworden.
True story :Y
nouja...ik maak me schuldig aan die frisbee gooien de hele tijd als protpaladin :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_89347926
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:35 schreef jagga het volgende:

[..]

nouja...ik maak me schuldig aan die frisbee gooien de hele tijd als protpaladin :')
Zou ik ook doen hoor :)
Als je de tools hebt moet je ze natuurlijk gebruiken.
  † In Memoriam † dinsdag 30 november 2010 @ 16:43:13 #265
159966 lifeblind
pi_89348041
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:40 schreef Migwi het volgende:

[..]

Zou ik ook doen hoor :)
Als je de tools hebt moet je ze natuurlijk gebruiken.
Nouja, als ik de reacties van sommige mensen zo lees soms mag niemand z'n class goed bespelen maar alleen maar auto-attack gebruiken omdat 't anders niet eerlijk is :')

Gisterenavond weer wat dungeons op mn paladin getanked, ik begin 't steeds leuker te vinden O+ Ik hou nog wel retribution als mainspec er op, maar ik ga in cata in ieder geval vaker tanken met raiden denk ik zo, dan hou ik 't voor mezelf ook interessant genoeg.
pi_89348143
"Ik speel Hunter, maar ik gebruik alleen melee, anders is het lame"

;)
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:47:34 #267
256666 leeell
I know you're lonely
pi_89348199
zit met mn hunter nu op 78 en heb besloten om hem te gaan levelen in cata ipv DK,Druid of Priest
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_89348288
Zat eens te kijken naar de nieuwe race combo's, maar precies de classes die ik wil gaan levelen kunnen niet met de worgen :{
Dan maar geen shaman of pally.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  dinsdag 30 november 2010 @ 16:51:43 #269
256666 leeell
I know you're lonely
pi_89348347
sowieso vind ik de worgen een afschuwelijk race, al is de lore wel weer aangenaam om te lezen.
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_89348563
Vind het wel weer eens leuk om een andere starting area te hebben. Heb de huidige wel een beetje gezien inmiddels.
Heb nog weinig lore van de worgen gelezen tot nu toe, dus ben benieuwd wat het gaat brengen.
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
pi_89348666
Ik ga in Cata eerst mijn level 80 hunter levellen, daarna/tegelijkertijd met een lagere prio mijn nieuwe nu level 31 troll mage, dan level xx goblin mage levellen :) Die moet snel 80 zijn zodat haar mining mijn main kan helpen met engineering :P
pi_89348956
Ik zit erover te denken WoW te proberen. Is dat ook leuk als je er niet heel veel tijd in kan steken? En moet ik dan meteen alle uitbreidingen kopen, of kan ik ook gewoon de laatste uitbreiding stand-alone kopen?

[ Bericht 0% gewijzigd door Woodsman op 30-11-2010 17:11:30 ]
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 17:09:02 #273
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89349070
Je moet alles kopen, maar dat is nu enorm goedkoop, WoW + Burning Crusade + Lich King = iets van 20 á 25 euro :)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_89349115
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je moet alles kopen, maar dat is nu enorm goedkoop, WoW + Burning Crusade + Lich King = iets van 20 á 25 euro :)
Maar dan ook nog die nieuwe volgende week waar die reclame van op tv is, dat is ook meteen weer 30 euro toch?

Misschien is het het wel waard. Ik zal de demo deze week eens installeren.
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:12:30 #275
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89349202
6th anniversary en geen cadeautje! :o
pi_89349274
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:12 schreef Bienelientjee het volgende:
6th anniversary en geen cadeautje! :o
Ja, dat viel mij ook al op! Ik was best pissig! En teleurgesteld (dus heb gelijk een Lil' Raggy gekocht O+)
pi_89349313
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:09 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
Je moet alles kopen, maar dat is nu enorm goedkoop, WoW + Burning Crusade + Lich King = iets van 20 á 25 euro :)
Wat een onzin? Als je alleen WoW koopt, kun je het prima uitproberen. BC, Wrath en Cata kun je dan altijd nog kopen als het je bevalt.
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:23:12 #278
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89349620
Mjah, ik begin niet aan pets en mounts kopen uit hun winkeltje! Heb 107 mounts en 109 pets ( :D )zonder ooit iets gekocht te hebben. (Behalve dan die keylogger *edit: euh ja authenticator dus*! Maar daar kreeg je automatisch een pet bij >:) ). Vind het al duur zat en binnenkort mijn nelfje naar een worgje aanpassen kost ook al genoeg in deze kerstige koude dagen die nog komen!! :9 ~:)

[ Bericht 2% gewijzigd door Bienelientjee op 30-11-2010 18:04:17 ]
pi_89349653
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:30 schreef Migwi het volgende:

[..]

Niet zeuren, alles is beter geworden.
True story :Y
IK MAG HEUL WEL ZEUREN
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:28:30 #280
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89349799
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:51 schreef leeell het volgende:
sowieso vind ik de worgen een afschuwelijk race, al is de lore wel weer aangenaam om te lezen.
Hun worgen form vind ik niet zo heel interessant, maar ik ben stiekem wel een beetje verliefd op het Britse accent waarmee ze praten in hun human form. :@
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89349801
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:23 schreef Bienelientjee het volgende:
Mjah, ik begin niet aan pets en mounts kopen uit hun winkeltje! Heb 107 mounts en 109 pets ( :D )zonder ooit iets gekocht te hebben. (Behalve dan die keylogger! Maar daar kreeg je automatisch een pet bij >:) ). Vind het al duur zat en binnenkort mijn nelfje naar een worgje aanpassen kost ook al genoeg in deze kerstige koude dagen die nog komen!! :9 ~:)
Keylogger? Je bedoelt authenticator denk ik. :P

Ben de laatste tijd zelf wat meer bezig met gold earnen, heb een tijdje de glyph market op m'n server gedomineerd met nog één andere gozer, samen verzorgden wij ongeveer 95% van alle glyph supply. Heb ik meer dan 1k per dag mee verdiend, wat niets is als ik sommige mensen hoor (300k de eerste nacht na 4.0.1, holy shit). De glyph markt crasht nu echter enorm, dus denk dat ik het ga opgeven. Verkoop m'n huidige stock en dan ga ik een andere markt zoeken. :P
Of toch du vader?
pi_89349842
Inderdaad. Gewoon trial downloaden. Als je level 60 bent en het leuk vind kun je altijd upgraden tot burning crusade. Als je dan 70 bent wotlk kopen en dan een keer cata.

Maar volgens mij is die actie wel tijdelijk of niet? Waarbij je het allemaal voor 25 euro hebt. Is wel goedkoop.
  Moderator dinsdag 30 november 2010 @ 17:40:22 #283
90910 crew  Drizzt_DoUrden
Rawr
pi_89350162
Stom van me :')

Ja, eerst de trial downen, en dan beslissen. Neemt niet weg dat die deal die ik aangaf een koopje is ;)
Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: https://www.twitch.tv/drizzt_dourden
pi_89350721
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:56 schreef Asschen_sukar het volgende:
Vind het wel weer eens leuk om een andere starting area te hebben. Heb de huidige wel een beetje gezien inmiddels.
Heb nog weinig lore van de worgen gelezen tot nu toe, dus ben benieuwd wat het gaat brengen.
Volgens de mensen die de beta hebben gespeeld houdt het met Worgen op na de starting zone.
Dan zijn er nog een paar quests, op één hand te tellen. In tegenstelling tot de Goblins die helemaal met de Horde vermengd zijn om het zo maar te zeggen. Kan even niet op het juiste woord komen ;(
Dus ben benieuwd, wil ook een Worgen beginnen, maar zou wel verdomde balen zijn als dat echt zo is.
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:03:48 #285
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_89350901
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:28 schreef Luchtkoker het volgende:
Keylogger? Je bedoelt authenticator denk ik. :P
:D :D :D :D :D shame :D :D :D :D :D double shame :D :D :D uber shame!

:o Ja, dat dus :o
pi_89351076
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:14 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, dat viel mij ook al op! Ik was best pissig! En teleurgesteld (dus heb gelijk een Lil' Raggy gekocht O+)
Nieuwe pet in de shop?
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:32:10 #287
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89351895
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 17:58 schreef Migwi het volgende:

[..]

Volgens de mensen die de beta hebben gespeeld houdt het met Worgen op na de starting zone.
Dan zijn er nog een paar quests, op één hand te tellen. In tegenstelling tot de Goblins die helemaal met de Horde vermengd zijn om het zo maar te zeggen. Kan even niet op het juiste woord komen ;(
Dus ben benieuwd, wil ook een Worgen beginnen, maar zou wel verdomde balen zijn als dat echt zo is.
Ik zou niet teveel verwachten van die Worgen lore na Gilneas. Op zich ook niet zo verwonderlijk, aangezien ze een jaar of tien (als het niet meer is) achter een muur hebben gezeten. Daar hoor je mij verder niet over klagen dus. Wat ik wél vreemd is, is dat de Horde heel Azshara erbij krijgt als 10 - 20 zone, maar het bij de Worgen de bedoeling is dat ze naar Darkshore gaan. Daar had wat mij betreft wel wat meer balans in mogen zitten.

Maar goed, wie weet wat de toekomst brengt. Het zou tof zijn als het idee van een 'veranderend Azeroth' ook na de Cataclysm in stand blijft en bijvoorbeeld Stormwind in de (relatief) nabije toekomst alsnog dat Worgen District krijgt als teken dat Gilneas in de loop der tijd een volwaardig lid is geworden van de Alliance.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89352021
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:08 schreef Migwi het volgende:

[..]

Nieuwe pet in de shop?
Ja die en een mini boomkin
pi_89352076
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:32 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Ik zou niet teveel verwachten van die Worgen lore na Gilneas. Op zich ook niet zo verwonderlijk, aangezien ze een jaar of tien (als het niet meer is) achter een muur hebben gezeten. Daar hoor je mij verder niet over klagen dus. Wat ik wél vreemd is, is dat de Horde heel Azshara erbij krijgt als 10 - 20 zone, maar het bij de Worgen de bedoeling is dat ze naar Darkshore gaan. Daar had wat mij betreft wel wat meer balans in mogen zitten.

Maar goed, wie weet wat de toekomst brengt. Het zou tof zijn als het idee van een 'veranderend Azeroth' ook na de Cataclysm in stand blijft en bijvoorbeeld Stormwind in de (relatief) nabije toekomst alsnog dat Worgen District krijgt als teken dat Gilneas in de loop der tijd een volwaardig lid is geworden van de Alliance.
Ik denk (hoop?) ook dat ze in de loop van de patches verandering aanbrengen, een groeiende wereld. OG staat nu nog in de steigers, mag wel afgebouwd worden :)
pi_89352426
Was dit dan nu weer een patch? :{ wordt hier weer in een download geslingerd namelijk...
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:45:35 #291
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_89352450
Zijn wat fixes voor bugs
  dinsdag 30 november 2010 @ 18:56:24 #292
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_89352916
Ik haat zulke updates. :') Ik lag altijd na zulke patches... bleh wordt pas vanavond normaal gamen dan... en Steam is ook al down dus dat wordt hem ook niet. ;(
pi_89353606
Damn, vriend van me heeft vandaag Ashes gewonnen, heel erg vet _O_
pi_89354634
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 november 2010 18:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja die en een mini boomkin
Oh, even geld uitgeven dan :')

Edit: Hahaha, die moonkin is gaaf :D
Edit de edit: Oh ja, was ik vergeten
quote:
Once activated, this World of Warcraft in-game pet code applies to all present and future characters on a single World of Warcraft license.
Lamers ;(
pi_89355108


Die moest ik gewoon hebben als moonkin speler.

Je krijgt hem op al je characters btw.
pi_89355284
Heb nu ook die Moonkin, kom ik er net achter dat de Alliance versie veel cooler is.
Neem aan dat die ook gewoon beschikbaar is voor Horde, maar ja, ga er geen twee kopen :)

Edit: Die brief die je krijgt bij Lil' Raggy :D
pi_89355536
Lil' Raggy gaat onder als je wandelt en komt weer omhoog als je stil staat. 'Too soon!' _O-

En heel hoog praten :D
pi_89356004
Die pets zijn echt cool altijd. Die little XT maakte altijd toy train sets kapot :D . "New toys! For meee??" en dan die van "i broke them" ofzo.

En mijn moonkin deed net een soort spell en ineens stond er een bloem:

pi_89356448
Fantastisch ja :D

Hmm, random heroic. Geen teleport, geen manual, want ik krijg dat LFD icoontje niet op de minimap. En dan nu zo'n fijne 30 min. deserter buff. Doh :')
pi_89356793
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:01 schreef Sapstengel het volgende:
Die pets zijn echt cool altijd. Die little XT maakte altijd toy train sets kapot :D . "New toys! For meee??" en dan die van "i broke them" ofzo.

En mijn moonkin deed net een soort spell en ineens stond er een bloem:

[ afbeelding ]
Lil' Raggy is een cooking fire _O-
pi_89356905
quote:
99s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:17 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Lil' Raggy is een cooking fire _O-
Pure win :D

Hij is wel een beetje, buggy? Als je rent komt ie steeds boven en blijft ie een tijdje staan terwijl je doorrent. Hoort dat zo?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')