abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 26 november 2010 @ 18:30:44 #26
295722 Euribob
Plus 150 Basispunten
pi_89189873
Hoop dat er een bom op het veld valt tijdens de wedstrijd, stijgen de waardes van de spelers weer en kan Feyenoord Wijnaldum teminste voor een normale prijs van de hand doen.
Choking on those tossed salads and scrambled eggs
pi_89189986
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:18 schreef Yi-Long het volgende:

[..]

Mourinho gaat Barca gewoon weer verslaan... :Y
Denk het ook, tactisch gezien acht ik Mourinho toch een stuk sterker dan Guardiola
pi_89190731
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:33 schreef tjoptjop het volgende:

[..]

Denk het ook, tactisch gezien acht ik Mourinho toch een stuk sterker dan Guardiola
Helemaal mee eens, maar de spelers van Barcelona laten eigenlijk week in week uit zien dat ze helemaal geen goede trainer nodig hebben.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_89190951
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 18:53 schreef Thas het volgende:

[..]

Helemaal mee eens, maar de spelers van Barcelona laten eigenlijk week in week uit zien dat ze helemaal geen goede trainer nodig hebben.
En nu de tegenstander die personele kwaliteiten ook heeft moet het tactisch gespeeld worden.
pi_89192067
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 17:54 schreef Thas het volgende:

[..]

Tegenwoordig pak ik altijd maar een Chinese, die werken altijd perfect (logisch, kijken de meeste mensen naar) en dan maar geen commentaar, ik herken de spelers toch wel :P

[..]

Tsja, wat is beter. Het zijn zeker de 2 teams die over de laatste maand het allerbeste voetbal spelen, dus wat dat betreft zijn ze nu de beste teams.
Maar of het op papier, een voor een de spelers bekeken de beste teams zijn? Of ze het over een half jaar nog zijn? Daar heb ik toch sterke twijfels over :)
Daar twijfel ik niet over, ook qua spelers zijn deze 2 beter dan alle andere clubs. Chelsea komt misschien dicht bij qua materiaal maar daaronder zit toch een behoorlijk gat naar mijn idee.
pi_89195154
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:38 schreef Yi-Long het volgende:
Ik hoop dat ik een fatsoenlijke stream kan vinden... :)
Dit.
No resentment ever evened out a weaker hand
  vrijdag 26 november 2010 @ 20:16:05 #32
321891 Kaasknabbeltje
TOETERTJESTOETERTJES!
pi_89195346
Go Barca! *O*
Op zaterdag 5 maart 2011 23:17 schreef Geo3kant het volgende:
Nee vriendelijke mensen zoals jou.. alles wat andere zeggen afkraken en mongool noemen en noem het maar op.. jij bent een prachtuser ^O^ :')
pi_89207476
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 19:20 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Daar twijfel ik niet over, ook qua spelers zijn deze 2 beter dan alle andere clubs. Chelsea komt misschien dicht bij qua materiaal maar daaronder zit toch een behoorlijk gat naar mijn idee.
Inter - Barca vorig jaar?
Ik denk niet dat een trainer "een behoorlijk gat" in kwaliteit zodanig kan compenseren dat de in theorie "behoorlijk sterkere" spelers op geen enkel moment er echt uit hebben gezien alsof ze gingen winnen, over 2 wedstrijden.
Wat mij de conclusie doet trekken dat het verschil niet zo groot was :)

Chelsea heeft inderdaad een erg sterke basiself (naar mijn idee even goed als Real en Barca), maar van de mijns inziens 7 beste clubs op het moment hebben ze veruit de minst brede selectie. Drogba is geblesseerd, wie zet je erin? Kakuta _O- ? Dat merk je dus ook gigantisch de laatste weken, 4 spelers doen niet mee en het is ook gelijk totaal niks meer.
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_89207703
Ik zie de uitslag wel, want ondanks dat de Eredivisie geen niveau meer heeft. Blijft het mij vele malen meer boeien dan buitenlandse competities zeker de Spaanse.
pi_89207931
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:18 schreef Littlerabbit het volgende:
Ik zie de uitslag wel, want ondanks dat de Eredivisie geen niveau meer heeft. Blijft het mij vele malen meer boeien dan buitenlandse competities zeker de Spaanse.
Ik verheug me op de tijd waarin voetbalprogramma's 80% van de zendtijd aan het buitenland besteden en 20% aan Nederland, waar het nu nog andersom is >:)
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
  vrijdag 26 november 2010 @ 23:24:33 #36
123869 Merkie
Surprisingly contagious
pi_89208070
Go go Real _O_ .
2000 light years from home
pi_89208186
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:21 schreef Thas het volgende:

[..]

Ik verheug me op de tijd waarin voetbalprogramma's 80% van de zendtijd aan het buitenland besteden en 20% aan Nederland, waar het nu nog andersom is >:)
Welkom in Studio Pietertje, met hoogtepunten uit de Luxemburgse, Maltezer, Cypriotische en IJslandse competitie. Tevens hoogtepunten uit de befaamde competitie van West Samoa en Suriname.. Genoeg om te genieten de komende anderhalf uur..
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_89208235
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef Thas het volgende:

[..]

Inter - Barca vorig jaar?
Ik denk niet dat een trainer "een behoorlijk gat" in kwaliteit zodanig kan compenseren dat de in theorie "behoorlijk sterkere" spelers op geen enkel moment er echt uit hebben gezien alsof ze gingen winnen, over 2 wedstrijden.
Wat mij de conclusie doet trekken dat het verschil niet zo groot was :)

Onderschat tactiek niet he. Inter had het ontregelen van Barca perfect onder de knie
pi_89208270
Ik kan daar wel op wachten.
pi_89208356
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:26 schreef Uw_ergste_nachtmerrie het volgende:

[..]

Welkom in Studio Pietertje, met hoogtepunten uit de Luxemburgse, Maltezer, Cypriotische en IJslandse competitie. Tevens hoogtepunten uit de befaamde competitie van West Samoa en Suriname.. Genoeg om te genieten de komende anderhalf uur..

Snap niet dat er niet meteen 3 van die spelers door redelijk grote clubs zijn weggekocht, er zitten me passes bij _O_

Enneh, ik denk dat er ook wel anderhalf uur valt te vullen met de Engelse, Spaanse, Franse, Duitse en Italiaanse competities ;)
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_89208965
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 23:47 schreef Saekerhett het volgende:
Ik neig er naar om de Sport 1 stream te dokken voor 4 euro. Had dat een keer eerder gedaan bij Real Madrid - Barcelona en toen werd het 2-6 :o
Twee seizoenen terug?
Wat een wedstrijd was dat _O_
pi_89209966
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:15 schreef Thas het volgende:

[..]

Inter - Barca vorig jaar?
Ik denk niet dat een trainer "een behoorlijk gat" in kwaliteit zodanig kan compenseren dat de in theorie "behoorlijk sterkere" spelers op geen enkel moment er echt uit hebben gezien alsof ze gingen winnen, over 2 wedstrijden.
Wat mij de conclusie doet trekken dat het verschil niet zo groot was :)

Chelsea heeft inderdaad een erg sterke basiself (naar mijn idee even goed als Real en Barca), maar van de mijns inziens 7 beste clubs op het moment hebben ze veruit de minst brede selectie. Drogba is geblesseerd, wie zet je erin? Kakuta _O- ? Dat merk je dus ook gigantisch de laatste weken, 4 spelers doen niet mee en het is ook gelijk totaal niks meer.
Ja heb ik gezien, en Barcelona verdiende meer. Als je ze 10x tegen elkaar laat spelen wint Barca er 7. Mourinho was tactisch gewoon goed. Chelsea - Inter was ook maar nipt, het succes van Inter was meer een incident dan puur kwaliteit. Maar dat is mijn persoonlijke mening, maar het ging over Real en Barca en dat zijn stomweg de 2e beste teams van de wereld.
  zaterdag 27 november 2010 @ 00:00:51 #43
165924 msnk
AliceWonder <3
pi_89210194
Ik ben om. Lang leve de hype *O*

Ik ga kijken :Y
AFC AJAX
pi_89210724
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:00 schreef msnk het volgende:
Ik ben om. Lang leve de hype *O*

Ik ga kijken :Y
Sport1 ftw O+

Barcelona O+
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_89211074
Ik ben er na lang denken uit: Barca wint.
pi_89211313
quote:
7s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:17 schreef Gramulanion het volgende:
Ik ben er na lang denken uit: Barca wint.
Gehypte wedstijden eindigen meestal in 0-0 ofzo :')
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 27 november 2010 @ 00:26:01 #47
13462 BansheeBoy
Assimilatie = Laxatie = Stront
pi_89211421
Nog nooit heeft er zoveel kwaliteit op 1 veld gestaan. Ik hoop op Ma Drid. De moeder van.... :{

:{²
Misgun niemand zijn profijt, laat elk op hoope bouwe. Ofschoon wie mij ook benijdt, fortuin moet zijn loop behouden.
Bansheeboy: Fok!ker van de week!
[Without heart we would be mere machines]
Bergkamp, Zlatan, Van Persie, Ziyech, Quaresma
pi_89211442
Als Real wint dan moet Mourinho het wel weer zo vieren:

pi_89211445
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 23:56 schreef Vjenne12345 het volgende:

[..]

Ja heb ik gezien, en Barcelona verdiende meer. Als je ze 10x tegen elkaar laat spelen wint Barca er 7. Mourinho was tactisch gewoon goed. Chelsea - Inter was ook maar nipt, het succes van Inter was meer een incident dan puur kwaliteit. Maar dat is mijn persoonlijke mening, maar het ging over Real en Barca en dat zijn stomweg de 2e beste teams van de wereld.
Hmm, inderdaad, het zijn toch wel de twee beste teams van de wereld, alleen vind ik het gat niet zo groot. Met een goede tactiek is Barcelona mijns inziens echt wel te verslaan door de clubs die er net onder zitten (zie Inter vorig jaar en Man Utd 3 jaar terug, alle belangrijke spelers van Barcelona toen spelen er nu nog, behalve Villa ipv Eto'o) en omdat ik Guardialo vrij laag heb zitten (wat waarschijnlijk komt door de Mourinho-fan-bril waardoor ik kijk :P )acht ik als je de trainers meeneemt het verschil met de teams die er net onder zitten echt klein :) .

ben overigens geen fan van de club Real, wel van individuele spelers en de trainer

quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef tjoptjop het volgende:
Als Real wint dan moet Mourinho het wel weer zo vieren:

_O_
Özil | Ki SY| Son HM| Lee SW| Taeguk Warriors|
pi_89211586
quote:
10s.gif Op zaterdag 27 november 2010 00:26 schreef tjoptjop het volgende:
Als Real wint dan moet Mourinho het wel weer zo vieren:

:{w



Mourinho, Judas :r
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')