quote:
Op vrijdag 3 december 2010 10:41 schreef _Led_ het volgende:Ik ben geen 'expert op alles wat grafisch is' hoor

GT5 ziet er gewoon heel mooi uit, maar ik verbaas me eigenlijk eerder over de hoeveelheid content (1000 auto's maken en qua physicsmodel tweaken, wtf).
Vergeet niet dat 800 auto's geimporteerd zijn vanuit GT4.
Mensen lopen dan te bitchen dat ze niet zo mooi zijn als de premium auto's, maar ze zijn alsnog "ge-HD't" en is gewoon een leuke extra als het ware.
Die 200+ premium auto's kosten namelijk per stuk ZES maanden aan werk. En met een gemiddelde track zijn ze dik 2 jaar bezig.
Ik snap wel waarom er geen 1000 premium auto's in zitten en zijn 200 auto's in 5/6 jaar tijd alsnog een flinke prestatie.
Of alle physics ook dus opnieuw zijn getweaked voor die 800 auto's weet ik niet, maar je zou zeggen van wel daar de physics engine totaal verschilt van deze in GT4 natuurlijk.
Al met al een knappe prestatie. "Slechts" een team van 150 man als ik het goed gelezen had.
En de updates gaan het alleen maar beter maken. Kaz gaat o.a nog wat aan de low res schaduw issues doen als het goed is, to name one thing.
Het spel is volgens hem gewoon nooit af, dus we gaan nog heel wat gratis updates krijgen met tweaks en extras.
Polyphony was volgens mij van plan om weekelijks een patch uit te brengen en dan ook nog eens maandelijks een flinkert.
Ben heel benieuwd wat we uiteindelijk daadwerkelijk kunnen gaan verwachten allemaal.