abonnement Unibet Coolblue
pi_89177677
iemand ander sdie low lvl quests op high lvl char geen flikker aan vind?

tis zo makkelijk :{
hardcoholic
pi_89177728
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef Ferdii het volgende:
iemand ander sdie low lvl quests op high lvl char geen flikker aan vind?

tis zo makkelijk :{
Kvind het erg leuk om te doen allemaal, en het houdt me zoet :D.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89177984
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:57 schreef Blistering het volgende:

[..]

Kvind het erg leuk om te doen allemaal, en het houdt me zoet :D.
/agrees
Ik vermaak me prima! *O*
pi_89178377
Ik heb net op al mijn chars cooking naar level 355 geleveld :') Je zal maar niets te doen hebben :D
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_89178679
tvp :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_89178766
Level 20 alweer :P
pi_89179118
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:56 schreef Ferdii het volgende:
iemand ander sdie low lvl quests op high lvl char geen flikker aan vind?

tis zo makkelijk :{
Veel beter juist, kan je lekker de quests doen en het verhaal volgen, maar je hoeft niet lang bezig te zijn met saaie kut quests als 'kill 30 varkens'. Je rent overal doorheen en zo volg je eigenlijk vooral het verhaal :D En ik wil het sowieso allemaal op mijn main eens gedaan hebben voor de achievements, dus dan kan ik dat maar beter gelijk doen, in plaats van eerst op een alt ofzo.
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:42:59 #268
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89179807
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 13:17 schreef Twiitch het volgende:
Heb sowieso heb idee dat er wat racial leader gaan sterven deze expansion, Sylvanas zal de deksel ook nog wel op haar neus krijgen.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik heb overigens al een tijdje het gevoel dat Alexstrasza ook dood zal gaan, in een one on one gevecht met Deathwing of zo. Ik hoop het niet, maar ik zie het nog wel een keer gebeuren..
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89179959
Om heel eerlijk te zijn vind ik deze patch crap.
In dalaran is niks meer te beleven, om nu naar northrend te komen moet ik iedere keer een zeppelin pakken :S
vind de steden atm behoorlijk onoverzichtelijk en kut ingedeeld, vind het main building in OG te veel lijken op het fortress in Borean Tundra.
Belachelijk veel flightpoints in de delen.

Hoop dat ze nog dingen gaan veranderen,, anders stopt op 7 dec het wow avontuur voor mij ;(
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 november 2010 @ 14:48:58 #270
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_89180109
M'n heartstone staat nu in Stormwind, voor naar Dalaran heb ik zo'n mooie ring, en eventueel een backup om in Northrend te komen is er via de Tournament tabard :)

En Outland is snel te bereiken via de portals naar de Dark Portal, als die er nog zijn.
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_89180191
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef Olment het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik deze patch crap.
In dalaran is niks meer te beleven, om nu naar northrend te komen moet ik iedere keer een zeppelin pakken :S
vind de steden atm behoorlijk onoverzichtelijk en kut ingedeeld, vind het main building in OG te veel lijken op het fortress in Borean Tundra.
Belachelijk veel flightpoints in de delen.

Hoop dat ze nog dingen gaan veranderen,, anders stopt op 7 dec het wow avontuur voor mij ;(
Heh bah ;( Verandering :'(

... :')
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_89180192
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:48 schreef Tokus het volgende:
M'n heartstone staat nu in Stormwind, voor naar Dalaran heb ik zo'n mooie ring, en eventueel een backup om in Northrend te komen is er via de Tournament tabard :)

En Outland is snel te bereiken via de portals naar de Dark Portal, als die er nog zijn.
portals naar outland zijn er nog. Tabard kan ik nog niet kopen want toen ik fac changde is alles gereset en moet ik hele tournament opnieuw doen. (nog 8 dagen tot crusader)
en die ring is belachelijk duur.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  FOK!-Schrikkelbaas vrijdag 26 november 2010 @ 14:53:09 #273
2057 Tokus
www.metalfan.nl
pi_89180320
quote:
Op vrijdag 26 november 2010 14:50 schreef Olment het volgende:
en die ring is belachelijk duur.
o wacht, jij bent van het "het moet allemaal doodsimpel zijn". Anders zou je nu niet miepen over de portals :P
Nothing lasts forever but the certainty of change
pi_89180390
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef Olment het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik deze patch crap.
In dalaran is niks meer te beleven, om nu naar northrend te komen moet ik iedere keer een zeppelin pakken :S
vind de steden atm behoorlijk onoverzichtelijk en kut ingedeeld, vind het main building in OG te veel lijken op het fortress in Borean Tundra.
Belachelijk veel flightpoints in de delen.

Hoop dat ze nog dingen gaan veranderen,, anders stopt op 7 dec het wow avontuur voor mij ;(
Oke, doei! :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89180458
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:53 schreef Tokus het volgende:

[..]

o wacht, jij bent van het "het moet allemaal doodsimpel zijn". Anders zou je nu niet miepen over de portals :P
helemaal niet,, ik vind dat wow te easy gemaakt is voor iedereen,, alles wordt je zowat voorgekauwd. Het is bijna een kwestie van button-bashen geworden.
Er zit weinig uitdaging meer in.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  vrijdag 26 november 2010 @ 14:57:49 #276
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89180564
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:46 schreef Olment het volgende:
Om heel eerlijk te zijn vind ik deze patch crap.
In dalaran is niks meer te beleven, om nu naar northrend te komen moet ik iedere keer een zeppelin pakken :S
vind de steden atm behoorlijk onoverzichtelijk en kut ingedeeld, vind het main building in OG te veel lijken op het fortress in Borean Tundra.
Belachelijk veel flightpoints in de delen.

Hoop dat ze nog dingen gaan veranderen,, anders stopt op 7 dec het wow avontuur voor mij ;(
Natuurlijk vind je steden onoverzichtelijk en kut ingedeeld. Orgrimmar is compléét veranderd en de Shattering is pas twee dagen oud. Geef het ff de tijd joh. :')

En hoe kunnen er nu ooit teveel flight paths zijn?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89180855
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:57 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Natuurlijk vind je steden onoverzichtelijk en kut ingedeeld. Orgrimmar is compléét veranderd en de Shattering is pas twee dagen oud. Geef het ff de tijd joh. :')

En hoe kunnen er nu ooit teveel flight paths zijn?
We kunnen binnenkort vliegen in Azaroth. wtf heb je dan aan 5-8 flightpaths per "landje".
Je vliegt dan toch gewoon op je 280-310 mount overal naar toe,, gaat veel sneller.
En oké, 1 fp is niet veel en zorgde er soms voor dat je een kut eind moest lopen,, maar nu hebben ze toch behoorlijk overdreven.

Net als met de class trainers, gister in OG stuk of 6 shaman trainers tegen gekomen.. wtf,, waarom zo veel :S
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_89181049
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:04 schreef Olment het volgende:

[..]

We kunnen binnenkort vliegen in Azaroth. wtf heb je dan aan 5-8 flightpaths per "landje".
Je vliegt dan toch gewoon op je 280-310 mount overal naar toe,, gaat veel sneller.
En oké, 1 fp is niet veel en zorgde er soms voor dat je een kut eind moest lopen,, maar nu hebben ze toch behoorlijk overdreven.

Net als met de class trainers, gister in OG stuk of 6 shaman trainers tegen gekomen.. wtf,, waarom zo veel :S
Gelukkig zijn er ook nog character onder level 60 die dus niet kunnen vliegen. En zelfs die zullen nog gebruik maken van de FP's omdat het sneller is.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89181066
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:04 schreef Olment het volgende:

[..]

We kunnen binnenkort vliegen in Azaroth. wtf heb je dan aan 5-8 flightpaths per "landje".
Je vliegt dan toch gewoon op je 280-310 mount overal naar toe,, gaat veel sneller.
En oké, 1 fp is niet veel en zorgde er soms voor dat je een kut eind moest lopen,, maar nu hebben ze toch behoorlijk overdreven.

Net als met de class trainers, gister in OG stuk of 6 shaman trainers tegen gekomen.. wtf,, waarom zo veel :S
Mekker verdomme niet zo >< Hoe kan jij last hebben van zoveel fp's en classtrainers? Als je een level 10 char bent (zonder mount) vind je die fp's enorm handig.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_89181082
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:04 schreef Olment het volgende:

[..]

We kunnen binnenkort vliegen in Azaroth. wtf heb je dan aan 5-8 flightpaths per "landje".
Je vliegt dan toch gewoon op je 280-310 mount overal naar toe,, gaat veel sneller.
En oké, 1 fp is niet veel en zorgde er soms voor dat je een kut eind moest lopen,, maar nu hebben ze toch behoorlijk overdreven.

Net als met de class trainers, gister in OG stuk of 6 shaman trainers tegen gekomen.. wtf,, waarom zo veel :S
Waarom heb je er last van?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89181104
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:08 schreef Metonae het volgende:

[..]

Mekker verdomme niet zo >< Hoe kan jij last hebben van zoveel fp's en classtrainers? Als je een level 10 char bent (zonder mount) vind je die fp's enorm handig.
Idd.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 26 november 2010 @ 15:09:21 #282
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89181107
Snap ik nog steeds niet op wat voor manier jij last hebt van die flightpaths. Realiseer jij je überhaupt wel dat flying mounts pas vanaf level 60 beschikbaar worden en die flightpaths tot die tijd verdomd handig zijn?
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89181192
"Het is te makkelijk geworden".
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89181249
quote:
14s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:09 schreef Rikketik het volgende:
Snap ik nog steeds niet op wat voor manier jij last hebt van die flightpaths. Realiseer jij je überhaupt wel dat flying mounts pas vanaf level 60 beschikbaar worden en die flightpaths tot die tijd verdomd handig zijn?
Zelfs na lvl 60 zijn de fp's voor de langere afstanden beter. Pas als je een epic flying mount hebt ben je sneller.
Voor 14,99 kan hier jouw opmerking staan!
Of je kan het heel lief vragen.
pi_89181622
LOL, sorry hoor dat ik niet lovend spreek over die update zoals jullie.
Maar ik ben iemand waarbij lore mij geen ruk intereseert en mij gewoon gaat om het spelen van het spel. maar:
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:11 schreef MeraViglioSa het volgende:
"Het is te makkelijk geworden".
Dit dus.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_89181671
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:12 schreef internal het volgende:

[..]

Zelfs na lvl 60 zijn de fp's voor de langere afstanden beter. Pas als je een epic flying mount hebt ben je sneller.
Je bedoelt de master riding skill. De mounts gaan allemaal even snel tegenwoordig, afhankelijk van hoe hoog je skill is.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89181713
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef Olment het volgende:
LOL, sorry hoor dat ik niet lovend spreek over die update zoals jullie.
Maar ik ben iemand waarbij lore mij geen ruk intereseert en mij gewoon gaat om het spelen van het spel. maar:

[..]

Dit dus.
Nah, dan ga je toch iets anders doen? :)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  vrijdag 26 november 2010 @ 15:30:48 #288
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_89182078
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:21 schreef Olment het volgende:
LOL, sorry hoor dat ik niet lovend spreek over die update zoals jullie.
Maar ik ben iemand waarbij lore mij geen ruk intereseert en mij gewoon gaat om het spelen van het spel. maar:

[..]

Dit dus.
Dat je kritiek hebt kan me geen ruk schelen, het gaat erom dat je ongefundeerde kritiek hebt. Leg me nou eens uit op wat voor manier die vele flightpaths jou irriteren, want dat is me nog steeds niet duidelijk.
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_89182204
Ik pak met mijn durdie ook nog met enige regelmaat een flightpath.. niet omdat het perse sneller is dan mijn 280, maar omdat ik dan lekker niet hoef te kijken of ik wel in de juiste richting vlieg. Kan ik ondertussen mooi andere dingen doen :)
pi_89182393
Ik vind het nieuwe Org trouwens ook enorm wennen. Niet alleen omdat alle NPC's trainers en bank enzo zijn veranderd maar ook omdat het er gewoon heel anders uitziet. De stad is donkerder geworden en dat vind ik over het algemeen niet zo tof.

Is er eigelijk veel veranderd in de Undercity en Silvermoon? Daar ben ik nog helemaal niet geweest. In TB was volgens mij helemaal niks veranderd..
pi_89182563
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 14:12 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb net op al mijn chars cooking naar level 355 geleveld :') Je zal maar niets te doen hebben :D
455 neem ik aan? :@

Of is dat nog niet mogelijk? :')
pi_89182694
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:37 schreef GlenSpey het volgende:
Ik vind het nieuwe Org trouwens ook enorm wennen. Niet alleen omdat alle NPC's trainers en bank enzo zijn veranderd maar ook omdat het er gewoon heel anders uitziet. De stad is donkerder geworden en dat vind ik over het algemeen niet zo tof.

Is er eigelijk veel veranderd in de Undercity en Silvermoon? Daar ben ik nog helemaal niet geweest. In TB was volgens mij helemaal niks veranderd..
UC en Silvermoon kon ik niets ontdekken qua bouw. :N
UC heeft wel een nieuwe minimap. :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_89182997
quote:
10s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:30 schreef Rikketik het volgende:

[..]

Dat je kritiek hebt kan me geen ruk schelen, het gaat erom dat je ongefundeerde kritiek hebt. Leg me nou eens uit op wat voor manier die vele flightpaths jou irriteren, want dat is me nog steeds niet duidelijk.
vroegah moest je lopen van booty bay naar UC. Nu doe je dat met de zeppelin :'(
Vroegah was alles [insert -standaard vroeger was alles beter- gepraat]
pi_89183180
quote:
UC en Silvermoon kon ik niets ontdekken qua bouw.
silvermoon is ook geen classic. Alleen BC gebieden zijn hetzelfde gebleven. Zelfs de map is hetzelfde gebleven. Op de map is gewoon veel minder detail.
Dit keer zonder signature
pi_89183825
quote:
7s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nah, dan ga je toch iets anders doen? :)
dit zal er idd dik in zitten.. KUT CATA :r :r :r :r :r :r
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_89183908
What the fuck! :') Retribution Paladins zijn echt helemaal kapot gemaakt afgelopen patch. Van 9,5k dps met 3 miljoen damage done, kom ik nu niet niet eens boven 8k BURST dps :') Templars Verdict is van 25k+ crits naar 13k gegaan, Hammer of Wrath is van 24k naar 16k gegaan, Crusader strike generfed, seal damage/judgement generfed.. Waar the fuck slaat dit op.. 'Cataclysm 85 balance' noemen ze het, maar bij de andere classes is helemaal niets veranderd.

Op een random HC boss gemiddeld 13-14k dps, nu haalde ik de 7k niet eens, waarbij een of andere scrub DK in z'n agi-setje zelf meer haalde :') Fuuuuuuu. Dat van Templars Verdict moet echt een bug zijn, dat kan nooit opeens zó erg kapot gemaakt worden dat de totale DPS er alleen met die spell al met 15-20% op achteruit gaat.
pi_89183967
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:05 schreef Olment het volgende:

[..]

dit zal er idd dik in zitten.. KUT CATA :r :r :r :r :r :r
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_89183998
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 16:08 schreef Blistering het volgende:

[..]

[ afbeelding ]
precies, Haat op Cata.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_89183999
quote:
dit zal er idd dik in zitten.. KUT CATA :r :r :r :r :r :r
Heerlijk hoe problemen zich vanzelf oplossen. Maar aan je avatar te zien geloof ik dat jij gewoon keurig wow blijft spelen.
Dit keer zonder signature
pi_89184187
en we vliegen naar het volgende deel

.. bijna dan
  vrijdag 26 november 2010 @ 16:14:12 #301
176420 Dibble
Neqschot...?
pi_89184235
Mooi, zijn we van die paladins af. Mijn main is een pala maar werd te gek te laatste tijd. Nu nog even DK's flink gaan gimpen en dan is WoW weer prima gebalanceerd.
*Hosselcopter*
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')