abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 12 februari 2011 @ 13:00:09 #201
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_92675889
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 februari 2011 23:55 schreef childintime het volgende:

[..]

Dat is leuk he. Bij dochter gaf zij een beeld van wat ze wilde en hij heeft dit vorm gegeven. Zo krijg je iets unieks! Ze had nl een voorbeeld van internet die hij niet na wilde maken omdat hij zelf het origineel had gezet. Hij heeft er echter een heel andere draai aan gegeven.

De jeuk is verschrikkelijk, dat weet ik me idd nog heel goed te herinneren. 10 Keer erger dan de pijn. Het smeren helpt haar wel tegen de jeuk. Alleen de plek is nogal lastig; ze kan natuurlijk niet de tattoo aan de lucht laten drogen, dan loopt ze in haar blootje :D Zij mag over 3 weken terug om in kaart te brengen wat er bij gewerkt moet worden en foto's te maken voor de website. Dan zal ze zo'n week of 2 later mogen laten bijwerken, ik weet alleen niet of ze nog durft. Ze heeft echt veel pijn gehad. Het was natuurlijk ook wel een enorme tattoo voor een eerste keer.....

Inkleuren is wel fijner. Het doet minder zeer (vond ik). En omdat je dan natuurlijk weet dat het eind in zicht is ben je meer gemotiveerd ;) Zet je wel foto's hier neer? Ik ben wel erg nieuwsgierig.
Misschien valt het de volgende keer wel mee. Mijn ervaring is dat het steeds verschillend is. Ik heb in mijn leven bij elkaar misschien 25 uur zonder last in de tattoostoel gezeten maar de laatste keer ging ik out.
Het is denk ik ook net hoe je je voelt, en het is toch zonde dat ze zo een mooie tatto heeft maar niet de puntjes op de i durft te zetten. Dus ze moet wel gaan hoor.

Ik wilde eigenlijk pas een foto plaatsen als mijn bovenarm klaar is maar vooruit. :P
Een foto vanuit één hoek genomen. Vanuit de andere hoeken 19 maart als het klaar is. Portret van mijn zoontje heb ik in oktober 2009 al laten zetten



In oktober gaan we trouwens pas verder met de onderarm. Ik werk buiten en voel er niet veel voor om in de zomer met lange mouwen te werken.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zondag 13 februari 2011 @ 02:51:01 #202
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_92706091
quote:
10s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 01:36 schreef Mexicaantje. het volgende:

[..]

Haha je bent er echt trots op of niet? :D Leuk om te lezen.
:Y Ik heb het 2 jaar tegen kunnen houden. 2 Jaren waarin ze met de meest onmogelijke voorbeelden en plaatsen om te laten zetten aan kwam. Door deze procedure is zij tot dit gekomen. Ik heb zelf 7 tattoo's die totaal geen binding hebben met elkaar; allemaal losse plaatjes. Naarmate je ouder wordt, ga je daar meer over nadenken. Zij heeft vriendinnen die ook allemaal kleinere, van elkaar losstaande plaatjes nemen. 1 Gaat binnenkort op haar onderarm een muzieknoot laten zetten. Heeft al andere kleine dingen. Ze doet er zo luchtig over: "Als het met mijn werk niet kan, dan plak ik er wel een grote pleister over...." Ik heb zelf ervaren dat dat dus niet werkt. Je gaat niet jarenlang dagelijks grote pleisters op je lichaam plakken om je tattoo te verbergen.

Cheqy laat zijn losse afbeeldingen nu coveren, maar in zijn beroep kan dat en hij is geen 18 meer, dus neem ik aan dat hij dit werk niet ineens inruilt voor een managersfunctie. Mijn dochter is nu 18 en niemand weet wat zij bv over 10 jaar doet. Nu kan een tattoo op een onderarm misschien niet bijzonder lijken, maar misschien doet ze over 10 jaar wel heel iets anders en heeft er last van.
pi_92706136

Docutje waarin een Italiaan langsgaat naar 10 westcoast tattooeerders en bij elk iets laat zetten.
niet de vervaarlijke schaduw
met zijn dikke pens vol pistolen
beiden ingevet als een locomotief onder nul
  zondag 13 februari 2011 @ 02:56:24 #204
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_92706156
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 februari 2011 13:00 schreef cheqy het volgende:

[..]

Misschien valt het de volgende keer wel mee. Mijn ervaring is dat het steeds verschillend is. Ik heb in mijn leven bij elkaar misschien 25 uur zonder last in de tattoostoel gezeten maar de laatste keer ging ik out.
Het is denk ik ook net hoe je je voelt, en het is toch zonde dat ze zo een mooie tatto heeft maar niet de puntjes op de i durft te zetten. Dus ze moet wel gaan hoor.

Ik wilde eigenlijk pas een foto plaatsen als mijn bovenarm klaar is maar vooruit. :P
Een foto vanuit één hoek genomen. Vanuit de andere hoeken 19 maart als het klaar is. Portret van mijn zoontje heb ik in oktober 2009 al laten zetten

[ afbeelding ]

In oktober gaan we trouwens pas verder met de onderarm. Ik werk buiten en voel er niet veel voor om in de zomer met lange mouwen te werken.
Wow...Je hebt ook wel echt veel zwarte lijnen, dat doet zeer :o Laat je de cover-up om de tattoo van je zoontje heen zetten? Ik ben wel benieuwd wat hij dan gaat maken; een tattoo die om een afbeelding heen komt en deze tot zijn recht laat komen..... ^O^
  zondag 13 februari 2011 @ 08:54:55 #205
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_92707815
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 02:56 schreef childintime het volgende:

[..]

Wow...Je hebt ook wel echt veel zwarte lijnen, dat doet zeer :o Laat je de cover-up om de tattoo van je zoontje heen zetten? Ik ben wel benieuwd wat hij dan gaat maken; een tattoo die om een afbeelding heen komt en deze tot zijn recht laat komen..... ^O^
Ik had het dan ook erg zwaar de laatste keer. :')

Hij heeft de draak kronkelend en beschermend om het protret van mijn zoontje getekend. Met het kleuren gaat ie er voor zorgen dat mijn zoontje wat meer naar voren komt. Hij gaat wat zachte kleuren gebruiken daarvoor. Verder ben ik ook erg nieuwsgierig hoe het dan gaat worden want ik weet ook niet hoe ie het verder gaat invullen.

Ik las net in een andere reactie van je over het tattooeren en werk. Ik ga inderdaad niet meer van werkgever switchen maar ga op korte termijn wel hogerop. Als het goed is ben ik binnenkort straatmaker af en ga me meer bezig houden met de opdrachtgevers (gemeenten). Het geluk is dat ik meeste daar al van ken en goed mee overweg kan (daarom ook die functie) maar bij nieuwe opdrachtgevers zal ik toch ook eerst mijn kleding aan moeten passen.

Ik zie zoals ik eerder in het topic heb beschreven dat een tattoo en een goede functie ook kan.
Een vriend van me zit aan één kant van onder tot boven incl de arm onder de maori. Aangezien hij altijd in pak loopt weet niemand op zijn werk dat ie onder zit. :)
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  maandag 14 februari 2011 @ 00:52:38 #206
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_92752821
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2011 08:54 schreef cheqy het volgende:

[..]

Ik had het dan ook erg zwaar de laatste keer. :')

Hij heeft de draak kronkelend en beschermend om het protret van mijn zoontje getekend. Met het kleuren gaat ie er voor zorgen dat mijn zoontje wat meer naar voren komt. Hij gaat wat zachte kleuren gebruiken daarvoor. Verder ben ik ook erg nieuwsgierig hoe het dan gaat worden want ik weet ook niet hoe ie het verder gaat invullen.

Ik las net in een andere reactie van je over het tattooeren en werk. Ik ga inderdaad niet meer van werkgever switchen maar ga op korte termijn wel hogerop. Als het goed is ben ik binnenkort straatmaker af en ga me meer bezig houden met de opdrachtgevers (gemeenten). Het geluk is dat ik meeste daar al van ken en goed mee overweg kan (daarom ook die functie) maar bij nieuwe opdrachtgevers zal ik toch ook eerst mijn kleding aan moeten passen.

Ik zie zoals ik eerder in het topic heb beschreven dat een tattoo en een goede functie ook kan.
Een vriend van me zit aan één kant van onder tot boven incl de arm onder de maori. Aangezien hij altijd in pak loopt weet niemand op zijn werk dat ie onder zit. :)
Dat bedoel ik dus ook. Als je tattoo's hebt die zichtbaar zijn, zal de eerste indruk die mensen van je krijgen toch anders zijn. Jij hebt je nu bewezen en gaat verder in je werk. De functie die je straks krijgt, had je misschien niet gekregen als je als vreemde erop gesolliciteerd had, met de tattoo's die je nu hebt. Ik bedoel dat het voor mij niets uitmaakt hoe iemand eruit ziet, maar in de samenleving is dat dus nog steeds wel het geval.

Hetzelfde vind ik voor piercing. Ik heb mijn dochter geen gaatjes in haar oren laten prikken toen ze klein was. Als ze dat wilde, dan moest ze dat uit zichzelf doen, het is haar lichaam. Mijn moeder vertelde dat ze bijna gaatjes had laten schieten bij mijn kind toen ze eens oppaste toen kind heel klein was. Ze durfde niet omdat ze bang was voor mijn reactie. Ik was ook echt woest geworden als ze het wel had gedaan. Oorbellen zijn algemeen aanvaard in onze maatschappij. Mijn moeder wilde mijn kind al gaatjes laten schieten toen ze 1,5 was...... Maar toen dochter 15 was en een wenkbrauw en neuspiercing nam, vond mijn moeder dat niet oke. Wat is het verschil :? Waarom vind iedereen het in een oor wel normaal en in een neus of wenkbrauw niet? Dat is gewoon maatschappelijk bepaald. In sommige landen is het heel normaal dat meisjes neuspiercingen krijgen (India) en in sommige landen is het heel normaal dat jongeren getattoeerd worden (Afrika, Zuid Amerika).

Je vriend moet dus wel altijd een pak aan als hij werkt. Dat vind ik al een reden om mijn dochter af te raden tattoo's te nemen op bepaalde plaatsen. Als het 3 weken lang 35 graden is, is het niet bepaald een pretje om bedekt rond te moeten lopen. In onze maatschappij worden tattoo's nog steeds met een negatief beeld geassocieerd, dat vind ik zo jammer. Tattoo's kunnen ook een verrijking zijn op een lichaam. Het kan puur voor mooi gemaakt zijn, maar ook omdat het de drager herinnert aan bepaalde gebeurtenissen in zijn leven. Waarom zou je je dagelijks vol smeren met make-up (vrouwen), oorbellen willen dragen en vervolgens andere piercings en tattoo's afkeuren?
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:06:24 #207
205280 pumpkinsoup
The Queen Is Dead
  dinsdag 15 februari 2011 @ 14:31:55 #208
16803 AntiChrist
Primitive Screwheads!!
pi_92818869
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
Vanochtend laten zetten O+

[ afbeelding ]
heb je er een verhaal bij of hou je dat liever prive? (gewoon interesse)
  dinsdag 15 februari 2011 @ 15:00:37 #209
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_92820199
Ik ga denk ik volgende week weer ben de pijn en jeuk weer vergeten hehe
kan toch komen wanneer ik zelf wil :D
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_92821830
Bij mij kriebelt het ook weer. Zit te denken aan batik geïnspireerde ornamenten voor de uitbreiding van mijn tat op mijn rug.
Ik chill in de rimboe, ergens in een dal in het berggebied van Sichuan. Als ik niet op een stuk bamboe knauw, troll ik op Fok!
  donderdag 17 februari 2011 @ 23:42:32 #211
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_92945726
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
Vanochtend laten zetten O+

[ afbeelding ]
Mooi ^O^
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:26:06 #212
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_93969702


weer wat bijgewerkt en wat nieuwe shit erbij :)
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
pi_93970434
quote:
1s.gif Op dinsdag 15 februari 2011 14:06 schreef pumpkinsoup het volgende:
Vanochtend laten zetten O+

[ afbeelding ]
Tof! Nu ik dit zie wil ik ook weer een tattoo ;(

Ik had dit ook al in een ander tattootopic geplaatst, maar misschien wordt er hier meer gereageerd.
Mijn tattoo op mijn vinger lijkt een beetje te vervagen terwijl ik deze niet eens zo heel lang heb, heeft iemand hier ook een tattoo op zijn/haar vinger die daar ook last van heeft?
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:45:50 #214
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_93970696
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:40 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Tof! Nu ik dit zie wil ik ook weer een tattoo ;(

Ik had dit ook al in een ander tattootopic geplaatst, maar misschien wordt er hier meer gereageerd.
Mijn tattoo op mijn vinger lijkt een beetje te vervagen terwijl ik deze niet eens zo heel lang heb, heeft iemand hier ook een tattoo op zijn/haar vinger die daar ook last van heeft?
Huid is best dun op je vingers. En je gebruikt je vingers op een dag heeeeeel vaak voor alles en nog wat. + in de winter nog de handschoenen erbij. Klinkt eik best logisch toch dat die sneller vervaagt dan een tattoo op een arm of rug ofzo ;)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
pi_93970856
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:45 schreef theKiD het volgende:

[..]

Huid is best dun op je vingers. En je gebruikt je vingers op een dag heeeeeel vaak voor alles en nog wat. + in de winter nog de handschoenen erbij. Klinkt eik best logisch toch dat die sneller vervaagt dan een tattoo op een arm of rug ofzo ;)
Ja inderdaad, maar binnen 2 jaar is wel heel erg snel lijkt mij.
There are no good girls gone wrong, just bad girls found out.
  vrijdag 11 maart 2011 @ 19:51:26 #216
181802 theKiD
Ons Gusje
pi_93971014
quote:
1s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:48 schreef Juminelle het volgende:

[..]

Ja inderdaad, maar binnen 2 jaar is wel heel erg snel lijkt mij.
Denk dat je je er meer op verkijkt dan je zelf denk.. :)
*** Nul Dertien ***
Rap... just a "C" away from "Crap"
R&P / Hoe voel je je nu? #827
  vrijdag 11 maart 2011 @ 22:28:12 #217
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_93980313
quote:
8s.gif Op vrijdag 11 maart 2011 19:26 schreef genakt het volgende:
[ afbeelding ]

weer wat bijgewerkt en wat nieuwe shit erbij :)
Mooi.

Ik mag zaterdag 19 maart weer. Dan wordt eindelijk mijn bovenarm afgemaakt. :)
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 00:08:27 #218
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_93985831
Succes ^O^

Dochter gaat volgende week terug. Ze vroeg er toevallig vandaag zelf om ;) Ze gaan dan foto's maken voor de website en kijken wat er eventueel bijgewerkt moet worden. Ik vind het er nog steeds prachtig uitzien. Ze heeft in het begin veel pijn en daarna jeuk gehad, maar geen korsten of vervelende dingen meegemaakt.

Ik kan het nog steeds wel voelen. Op sommige plekken voel ik niets ( haar rug), maar bv bij haar zij en buik voel ik nog steeds de lijnen zitten. Wanneer is dit over? Van mezelf is het zolang geleden dat ik dat niet meer weet......
  zaterdag 12 maart 2011 @ 00:21:05 #219
6067 Turbomuis
Kruimeltjes zijn ook cake
pi_93986590
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:08 schreef childintime het volgende:
Succes ^O^

Dochter gaat volgende week terug. Ze vroeg er toevallig vandaag zelf om ;) Ze gaan dan foto's maken voor de website en kijken wat er eventueel bijgewerkt moet worden. Ik vind het er nog steeds prachtig uitzien. Ze heeft in het begin veel pijn en daarna jeuk gehad, maar geen korsten of vervelende dingen meegemaakt.

Ik kan het nog steeds wel voelen. Op sommige plekken voel ik niets ( haar rug), maar bv bij haar zij en buik voel ik nog steeds de lijnen zitten. Wanneer is dit over? Van mezelf is het zolang geleden dat ik dat niet meer weet......
Bij 1tje van mij kan ik het na 5 jaar nog voelen
I give myself very good advice
But I very seldom follow it
That explains the trouble that I'm always in
  zaterdag 12 maart 2011 @ 00:31:58 #220
96407 cheqy
Niet om te roken nee.
pi_93987276
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:08 schreef childintime het volgende:
Succes ^O^

Dochter gaat volgende week terug. Ze vroeg er toevallig vandaag zelf om ;) Ze gaan dan foto's maken voor de website en kijken wat er eventueel bijgewerkt moet worden. Ik vind het er nog steeds prachtig uitzien. Ze heeft in het begin veel pijn en daarna jeuk gehad, maar geen korsten of vervelende dingen meegemaakt.

Ik kan het nog steeds wel voelen. Op sommige plekken voel ik niets ( haar rug), maar bv bij haar zij en buik voel ik nog steeds de lijnen zitten. Wanneer is dit over? Van mezelf is het zolang geleden dat ik dat niet meer weet......
Wanneer heeft ze het laten zetten dan?
Mijn laatste sessie was op 5 februari en ik ben sinds 1,5 week echt helemaal korstvrij. Zal wel per persoon verschillend zijn want mijn vrouw heeft er 2 maanden mee gelopen.

Leuk dat er foto's op de website worden gezet. Van mij staat er ook één op de site van de tattooeerder. Een portret van mijn zoontje. Meteen het eerste kleurenportretje bovenaan.
Het leuke is dat ie dezelfde tattoo ook heeft gebruikt voor op zijn visitekaartje. Het blijft raar (maar leuk)om mijn zoontjes afbeelding in de shop op kaartjes te zien.
Een dag niet gemopperd is een dag niet geleefd.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 00:46:43 #221
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_93988197
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:31 schreef cheqy het volgende:

[..]

Wanneer heeft ze het laten zetten dan?
Mijn laatste sessie was op 5 februari en ik ben sinds 1,5 week echt helemaal korstvrij. Zal wel per persoon verschillend zijn want mijn vrouw heeft er 2 maanden mee gelopen.

Leuk dat er foto's op de website worden gezet. Van mij staat er ook één op de site van de tattooeerder. Een portret van mijn zoontje. Meteen het eerste kleurenportretje bovenaan.
Het leuke is dat ie dezelfde tattoo ook heeft gebruikt voor op zijn visitekaartje. Het blijft raar (maar leuk)om mijn zoontjes afbeelding in de shop op kaartjes te zien.
Ze heeft hem 5 weken geleden laten zetten. Niets geen korsten of allerlei andere vervelende dingen, maar in haar zij en op haar buik voel ik nog steeds de lijnen lopen.

Ik heb zelf een tattoo, die ik 30 (!) jaar na het zetten nog steeds voel zodra deze in de zon komt. Alle tattoo's bij dezelfde laten zetten, alleen die ene zwelt nog steeds op onder invloed van zonlicht....... :?
  zaterdag 12 maart 2011 @ 00:51:03 #222
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_93988431
quote:
1s.gif Op zaterdag 12 maart 2011 00:21 schreef Turbomuis het volgende:

[..]

Bij 1tje van mij kan ik het na 5 jaar nog voelen
:o Voel je dan nog steeds de lijnen zitten? Ik kan me dat van mezelf helemaal niet herinneren..... En zo gek; de lijnen op haar rug en schouderblad voel ik niet, maar wel in haar zij en op haar buik.
pi_93996252
Ik voel van 1 van mijn tattoo's ook nog steeds de lijnen, en dan voornamelijk op mn schouder waar ik de lijnen voel.

Bij mij vrouw zetten de blauwe en gele inkten op haar been altijd op in de zomer en die voel je dan heel duidelijk zitten.
  zaterdag 12 maart 2011 @ 11:14:50 #224
243445 genakt
Alea Iacta Est
pi_93996301
iemand nog naar dde tattoo beurs in ahoy ?
Op woensdag 26 mei 2010 18:00 schreef Darkestrah het volgende:
Ik heb van horen zeggen dat genakt een behoorlijk goede keus is. Wat heb je te verliezen?
  zaterdag 12 maart 2011 @ 11:33:50 #225
166650 don-diablo
Hillcroft Spirit
pi_93996831
quote:
Op zaterdag 12 maart 2011 11:14 schreef genakt het volgende:
iemand nog naar dde tattoo beurs in ahoy ?
Ik :P
Love will tear us apart (Joy Division)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')