abonnement Unibet Coolblue
pi_88982835






Dit is het topic voor alles wat met tennissen te maken heeft. Hier wordt de algemene info van het tennis besproken en de gewone toernooien. Maar natuurlijk wel van het

Mannentennis.


Het vrouwentennis bespreek je in het WTA Topic.

De Masters toernooien en de Grand Slams bespreek je hier niet. Die krijgen altijd een eigen topic.

Officiele Site ATP Tour Klik
Toernooien + Datums 2010: Klik
Informatie over toernooien: Klik
ATP Rankings: Klik
Spelers Profielen: Klik
NOS Teletekst: Pagina's 649 t/m 657

ATP Bracket: Klik









Australian Open
Roland Garros
Wimbledon
US Open



Indian Wells
Miami
Monte Carlo (niet verplicht)
Rome
Madrid
Montreal / Toronto
Cincinnati
Shanghai
Paris
London



















Poll: Wie is je favoriete speler?

Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Andy Murray
Andy Roddick
David Nalbandian
Nikolay Davydenko
Lleyton Hewitt
Marat Safin
Mikhail Youzhny
Stanislas Wawrinka
Richard Gasquet
Radek Stepanek
Iemand anders, namelijk..
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier



Het grote Centrale Tennistopic
Het grote Centrale Tennistopic II
Het grote Centrale Tennistopic III
Het grote Centrale Tennistopic IV
Het grote Centrale Tennistopic V
Het grote Centrale Tennistopic VI
Het grote Centrale Tennistopic VII
Het grote Centrale Tennistopic VIII
Het grote Centrale Tennistopic IX
Het grote Centrale Tennistopicl X
Het grote Centrale Tennistopic XI
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XII
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XIII
Het Centrale Tennis Topic Deel XIV
Het Centrale Tennis Topic Deel XV
Het grote Centrale Tennis Topic Deel XVI
[Tennis] Het grote Centrale Tennistopic Deel XIX
[[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXI
[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXII
[Tennis] Het grote centrale tennistopic deel XXIII
[Tennis] ATP Tour #XXIV: Het 'nieuwe' Centrale Tennistopic
[Tennis] ATP Tour # XXV: Het Centrale Tennistopic !!
[Tennis] ATP Tour # XXVI: De doorbraak van Kei en Gaba
[Tennis] ATP Tour # XXVII: Op naar Rome
[Tennis] ATP Tour # XXVIII: US Hard and the road to Shanghai
[Tennis] ATP Tour # XXIX: To the Masters !
[Tennis] ATP Tour # XXX: Zonder God !
[Tennis] ATP Tour # XXXI: Going down under
[Tennis] ATP Tour # XXXII: Kredietcrisis leidt tot fixen
ATP Tour # XXXIII: Op naar de Masters
ATP Tour #XXXIV: De oudjes aan de Mickey Mouse!
ATP Tour #XXXV: Tennis is Fed!
ATP Tour #XXXVI Amerikaans Hardcourt
ATP Tour #XXXVII Op naar de ATP Tour Finals in Londen
[ATP Tour # XXXVIII] Waar 2010 van start gaat !
[ATP Tour # XXXIX] Het Centrale Tennistopic
[ATP Tour # XL] Het Centrale Tennistopic
[ATP Tour # XLI] Het Centrale Tennistopic
[ATP Tour # XLII] Het centrale tennistopic



Roger Federer
Rafael Nadal
Novak Djokovic
Andy Roddick
David Nalbandian
Andy Murray
Teimuraz Gabashvili
Robin Haase
Martin Verkerk
Matwé Middelkoop
Donald Young
Thiemo de Bakker
Michel Koning
Dick Norman
Juan Martin Del Potro
Radek Stepanek
Radek Stevanek
Hesse Huta Galung
Jan Silva



De OpeningsPost van dit topic is ---- hier ---- te vinden.

Game On!
pi_88982892
Laatste post:

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 17:51 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]


Het is meer een politiek-correcte award dan wat dan ook. Het lijkt er sterk op dat die award zowat klakkeloos gaat naar de speler die het afgelopen jaar het beste heeft gepresteerd.
Ik heb nog nooit een nominatie gezien voor spelers als Ferrer, Llodra, Baghdatis, en weet-ik-veel wie nog meer, van wie ik heel wat meer puur sportief gedrag heb gezien dan van alle genomineerden dit jaar.
De Llodra die opgeeft als het even tegen zit en bovendien een fixer van de bovenste plank?

Cilic en Dent waren overigens ook genomineerd naast Nadal en Federer.
pi_88982917
Verder zijn we nu bezig met: [Tennis] World Tour Final London 2010 #1
sig verwijderd door FA
pi_89001948
quote:
10s.gif Op zaterdag 20 november 2010 15:00 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Schitterend. _O-
[..]

"Shut up you bloody twit, you are making me want to cry." :') :D
*O*


:')
  woensdag 24 november 2010 @ 00:15:41 #5
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_89079191
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 18:51 schreef wimderon het volgende:
Laatste post:

[..]

De Llodra die opgeeft als het even tegen zit en bovendien een fixer van de bovenste plank?
Ik heb Llodra in Parijs erg zijn best zien doen om te winnen, en dat hij een 'fixer' is - waar is je (harde) bewijs daarvoor?

quote:
Cilic en Dent waren overigens ook genomineerd naast Nadal en Federer.
Dat weet ik ook wel, maar dacht je nu echt dat die ooit een serieuze kans maakten op die prijs?
Mooi niet. Het lijkt er sterk op dat het altijd een topspeler moet zijn die die prijs wint. Alsof de topspelers zoveel 'sportiever' zouden zijn dan de mindere goden... ik vraag het me af! ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_89079909
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 00:15 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ik heb Llodra in Parijs erg zijn best zien doen om te winnen, en dat hij een 'fixer' is - waar is je (harde) bewijs daarvoor?

[..]
Harde bewijzen niet. Maar wel tal van dodgy partijen waarbij de odds bij de bookmakers voor de wedstrijden of tijdens de wedstrijden extreem rare patronen vertoonden en waar het resultaat daar dan ook exact aan beantwoordde.

quote:
Dat weet ik ook wel, maar dacht je nu echt dat die ooit een serieuze kans maakten op die prijs?
Mooi niet. Het lijkt er sterk op dat het altijd een topspeler moet zijn die die prijs wint. Alsof de topspelers zoveel 'sportiever' zouden zijn dan de mindere goden... ik vraag het me af! ;)
Voor deze award wordt door de spelers zelf gestemd.
pi_89080159
Llodra is geen fixer volgens mij hoor. Wel een tanker though..die info laat hij vaak lekken en daardoor knallen die odds dan omhoog, terwijl monsieur Llodra alleen zijn startgeld op komt halen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 27 november 2010 @ 13:48:43 #8
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_89223000
Voor wie ze gemist had, nog even deze twee leuke filmpjes die Wimderon laatst postte:


[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 30 november 2010 @ 22:22:47 #9
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_89363508
Berdych :') :

quote:
Berdych still offended by Federer's comments
Ticker - Sunday, November 28, 2010

Tomas Berdych said that he voted for Rafael Nadal over Roger Federer for the ATP Sportsman of the Year award due to what he thought were the Swiss’ negative comments about his upset of Federer at Wimbledon.

“I was trying to just decide between two names, him and Roger,” he said. “I just decide to go for Rafa. I think he really deserves it. Just was a little bit disappointing after what I read in London, when I play against Roger and beat him. He was a little bit complaining about how he was injured and stuff like that. It was just kind of surprise for me. So maybe that was just the reason I vote for Rafa.”

Bron.
Kan me voorstellen dat Federer er wel wakker van ligt dat Berdych niet op hem heeft gestemd. :') Overigens zie ik inmiddels niet meer in wat er mis was met wat Federer zei. Als hij goed had gespeeld had hij ook gewoon gewonnen. Je moet als je Federer of Nadal bent best slecht spelen als je wilt verliezen van een zaadje als Berdych. Ik bedoel, het is een goeie speler, maar hij staat er niet op de belangrijke momenten en allleen als Federer en Nadal slecht spelen kan hij daarom van ze winnen.

[ Bericht 3% gewijzigd door Federer-fan op 30-11-2010 22:35:37 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_89369040
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 22:22 schreef Federer-fan het volgende:
Berdych :') :

[..]

Kan me voorstellen dat Federer er wel wakker van ligt dat Berdych niet op hem heeft gestemd. :') Overigens zie ik inmiddels niet meer in wat er mis was met wat Federer zei. Als hij goed had gespeeld had hij ook gewoon gewonnen. Je moet als je Federer of Nadal bent best slecht spelen als je wilt verliezen van een zaadje als Berdych. Ik bedoel, het is een goeie speler, maar hij staat er niet op de belangrijke momenten en allleen als Federer en Nadal slecht spelen kan hij daarom van ze winnen.
Dat maakt het nog niet SPORTIEF. Geen idee wat Nadal of Federer uberhaupt op die lijst doen. Geen van beiden is buitengewoon sportief (geen van beiden ook buitengewoon onsportief, trouwens).
  woensdag 1 december 2010 @ 09:07:51 #11
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_89373892
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:07 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Dat maakt het nog niet SPORTIEF. Geen idee wat Nadal of Federer uberhaupt op die lijst doen. Geen van beiden is buitengewoon sportief (geen van beiden ook buitengewoon onsportief, trouwens).
Dat ben ik met je eens. Misschien komt het, zoals iemand laatst zei, dat het meestal de nummer 1 van de wereld is die de prijs wint omdat die het minst verliest en de minste reden tot klagen heeft. Weet niet tot hoe ver terug het klopt, maar het is wel opvallend dat Nadal nu na zes jaar de sportiefste speler is terwijl hij nu nummer 1 is en de zes jaar ervoor Federer.

Volgens mij is Djokovic met afstand de sportiefste speler die ik ooit heb gezien - geregeld applaudisseren voor punten, uitgebreid feliciteren aan het net.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_89377323

Federer die wordt gefeliciteerd door iedereen na zijn overwinning. Ook door de Nadal familie.

En Federer loopt daarna 0.25 / 0.26 langs Kevin Spacey die hij niet eens herkent _O- .
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_89487170
Dat gezicht van Spacey ook. :D
  zaterdag 11 december 2010 @ 02:43:34 #14
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_89793188
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 09:07 schreef Federer-fan het volgende:
Volgens mij is Djokovic met afstand de sportiefste speler die ik ooit heb gezien - geregeld applaudisseren voor punten, uitgebreid feliciteren aan het net.
Djokovic was een paar jaar geleden wel een beetje een 'haantje', en hij had ook zijn familie bepaald niet mee - aan hun gedrag op de AO 2008 te beoordelen, kwamen die direct uit het woonwagenkamp of zo? :?

Maar wat is die jongen gegroeid, inderdaad! Hij is nu een zeer sportieve speler, en jawel, ik vind dat hij dit jaar meer recht had gehad op de Stefan Edberg Award dan welke van de genomineerden ook. Helaas, het lijkt erop dat als je als speler überhaupt daarvoor genomineerd wilt worden dat je dan 1) de #1 van de wereld moet zijn, 2) een 'legende', 3) een Amerikaan, liefst met een come-back na zware blessures, of 4) een willekeurige 'excuus-truus' moet zijn om het rijtje van vier genomineerden vol te maken. :')

Djokovic voor SE-Award in 2011, hopelijk maakt-ie meer kans daarop als-ie het ook eindelijk flikt om zijn tweede GS-titel in de wacht te slepen.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zaterdag 11 december 2010 @ 02:53:05 #15
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_89793333
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 11:15 schreef TheGeneral het volgende:

Federer die wordt gefeliciteerd door iedereen na zijn overwinning. Ook door de Nadal familie.
Mamma Ana Maria. Zusje Maribel. Allebei kusjes! O+
Kijk, die mensen zijn dus gewoon echt sportief. ^O^
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zaterdag 11 december 2010 @ 08:42:47 #16
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_89794761
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 02:53 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Mamma Ana Maria. Zusje Maribel. Allebei kusjes! O+
Kijk, die mensen zijn dus gewoon echt sportief. ^O^
Ja, absoluut. Tony ook. Zo zou het moeten zijn. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_89803437
Australian Open rekent op complete top Roger Federer MELBOURNE - Alle tennissers uit de mondiale top honderd hebben zich ingeschreven voor de Australian Open, het eerste grandslamtoernooi in januari. Het vervulde toernooidirecteur Craig Tiley met trots: Het bewijst hoezeer de spelers de Australian Open waarderen.

Ook de Argentijn Juan Martin del Potro en Dmitri Toersoenov hebben zich gemeld voor het toernooi. Beide spelers waren dit jaar lang geblesseerd en maken gebruik van hun beschermde status. Roger Jeroen Mooren is de titelverdediger in Melbourne, Rafal Nadal kan zijn vierde grandslamtoernooi op rij winnen.

Bij de vrouwen ontbreken twee speelsters uit de top honderd. De Amerikaanse Serena Williams is de voornaamste. De vijfvoudig winnares van de Australian Open is nog altijd niet volledig hersteld van een voetkwetsuur. De tweede topspeelster die ontbreekt is de Hongaarse Agnes Szavay.

Lol, Roger Jeroen Mooren is titelverdediger:P
pi_89804104
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:03 schreef danusz1986 het volgende:
Australian Open rekent op complete top Roger Federer MELBOURNE - Alle tennissers uit de mondiale top honderd hebben zich ingeschreven voor de Australian Open, het eerste grandslamtoernooi in januari. Het vervulde toernooidirecteur Craig Tiley met trots: Het bewijst hoezeer de spelers de Australian Open waarderen.

Ook de Argentijn Juan Martin del Potro en Dmitri Toersoenov hebben zich gemeld voor het toernooi. Beide spelers waren dit jaar lang geblesseerd en maken gebruik van hun beschermde status. Roger Jeroen Mooren is de titelverdediger in Melbourne, Rafal Nadal kan zijn vierde grandslamtoernooi op rij winnen.

Bij de vrouwen ontbreken twee speelsters uit de top honderd. De Amerikaanse Serena Williams is de voornaamste. De vijfvoudig winnares van de Australian Open is nog altijd niet volledig hersteld van een voetkwetsuur. De tweede topspeelster die ontbreekt is de Hongaarse Agnes Szavay.

Lol, Roger Jeroen Mooren is titelverdediger:P
Klopt niet helemaal, want Nando Gonzalez speelt niet.
pi_89804925
Ik moet zeggen dat ik die overvolle tenniskalender stiekem best wel chil vind.
Ze moeten niet zo miepen, die toppers. (Regionen daaronder hebben veel meer recht van spreken.)
pi_89806825
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:25 schreef TheArt het volgende:

[..]

Klopt niet helemaal, want Nando Gonzalez speelt niet.
Fernando Gonzalez recovers quickly from the right hip operation he underwent on October 4
pi_89806849
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:25 schreef TheArt het volgende:

[..]

Klopt niet helemaal, want Nando Gonzalez speelt niet.
Nog niet out volgens de playerzone. Puur een formaliteit en slordig/nalatig dat hij zich nog niet heeft teruggetrokken waarschijnlijk.
pi_89806958
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 15:58 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Ik moet zeggen dat ik die overvolle tenniskalender stiekem best wel chil vind.
Ze moeten niet zo miepen, die toppers. (Regionen daaronder hebben veel meer recht van spreken.)
Ben ik niet met je eens (wel dat ze niet moeten klagen, ze zijn er zelf bij als ze niet genoeg rust nemen door teveel toernooien te spelen of exho's en dergelijke), maar de toppers spelen de meeste wedstrijden. Bovendien zitten die vast aan een kalender, terwijl anderen kunnen kiezen om een groot deel van hun toernooien op een bepaalde ondergronden of in een bepaalde regio af te werken.
  zaterdag 11 december 2010 @ 17:51:07 #23
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_89808031
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:12 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens (wel dat ze niet moeten klagen, ze zijn er zelf bij als ze niet genoeg rust nemen door teveel toernooien te spelen of exho's en dergelijke), maar de toppers spelen de meeste wedstrijden. Bovendien zitten die vast aan een kalender, terwijl anderen kunnen kiezen om een groot deel van hun toernooien op een bepaalde ondergronden of in een bepaalde regio af te werken.
Is dat zo, als je ook de kwalificaties meetelt?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_89808215
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:51 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Is dat zo, als je ook de kwalificaties meetelt?
Ja, stukken meer zelfs.
pi_89808330
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:51 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Is dat zo, als je ook de kwalificaties meetelt?
De kwalificatiejongens komen zelden verder dan 4 potjes per toernooi, dat is al veel.
sig verwijderd door FA
pi_89808797
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 17:12 schreef wimderon het volgende:

[..]

Ben ik niet met je eens (wel dat ze niet moeten klagen, ze zijn er zelf bij als ze niet genoeg rust nemen door teveel toernooien te spelen of exho's en dergelijke), maar de toppers spelen de meeste wedstrijden. Bovendien zitten die vast aan een kalender, terwijl anderen kunnen kiezen om een groot deel van hun toernooien op een bepaalde ondergronden of in een bepaalde regio af te werken.
Meer van uit menselijk oogpunt heb ik wel empathie met de speler die eind december al toernooien moet spelen om zijn ranking een beetje te verbeteren om bij bepaalde toernooien toegelaten te worden, en niet met een Söderling die er voor kiest zichzelf weinig rust te geven omdat hij 3e wil staan (random voorbeeld).
pi_89808875
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:02 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

De kwalificatiejongens komen zelden verder dan 4 potjes per toernooi, dat is al veel.
Staat gelijk aan het behalen van een halve finale op een ATP door een topper he.. Maar goed, dat doen ze wel praktisch altijd, terwijl kwalificatiejongens vaak genoeg maar 1 pot spelen.

Toppers spelen misschien wel gemiddeld kortere potjes, maar om dat nou mee te gaan tellen.. :P
  zondag 12 december 2010 @ 00:11:46 #28
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_89820521
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:18 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Meer van uit menselijk oogpunt heb ik wel empathie met de speler die eind december al toernooien moet spelen om zijn ranking een beetje te verbeteren om bij bepaalde toernooien toegelaten te worden, en niet met een Söderling die er voor kiest zichzelf weinig rust te geven omdat hij 3e wil staan (random voorbeeld).
Mee eens.
Ik blijf het trouwens heel erg gek vinden dat het merendeel van de klagers over de overvolle agenda, wel weer doodleuk komt opdagen op 'toernooien' zoals Doha... $$$$$???

Er wordt m.i. veel te veel geluisterd naar het gemiep van de topspelers (tsja... die brengen de centen binnen, en 'money-rules--the-world', ook voor toernooidirecteuren). Okee, ze spelen meer wedstrijden juist omdat ze de topspelers zijn en dus doorgaans doordringen tot de latere stadia van toernooien, maar aan de andere kant moeten de mindere goden het juist hebben van zoveel mogelijk kunnen spelen op kleinere toernooien, om hun ranking omhoog te krikken. Die toernooien moeten er dan dus wel zijn.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_89823233
quote:
1s.gif Op zaterdag 11 december 2010 18:20 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Staat gelijk aan het behalen van een halve finale op een ATP door een topper he.. Maar goed, dat doen ze wel praktisch altijd, terwijl kwalificatiejongens vaak genoeg maar 1 pot spelen.

Toppers spelen misschien wel gemiddeld kortere potjes, maar om dat nou mee te gaan tellen.. :P
Lijkt me sterk. Toppers zijn ook degenen die het meest best of five spelen:
Nadal: 26
Federer: 23
Djokovic: 30
Murray: 21

Ook de meeste wedstrijden, de top 3 zitten allemaal rond de 80, terwijl 50-60 normaler is.
pi_89826077
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 01:51 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Lijkt me sterk. Toppers zijn ook degenen die het meest best of five spelen:
Nadal: 26
Federer: 23
Djokovic: 30
Murray: 21
Die winnen ze wel vaak in drie kortere setjes. Maar je hoeft er niet al te serieus op in te gaan hoor, zo was het niet bedoeld.
quote:
Ook de meeste wedstrijden, de top 3 zitten allemaal rond de 80, terwijl 50-60 normaler is.
Klopt inderdaad. Maar de toppers klagen niet over het aantal wedstrijden, maar over de lengte van de kalender als ik het goed heb.
pi_89829268
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 10:21 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

Klopt inderdaad. Maar de toppers klagen niet over het aantal wedstrijden, maar over de lengte van de kalender als ik het goed heb.
Dat hangt natuurlijk wel met elkaar samen.
sig verwijderd door FA
pi_89835682
Eltingh en Haarhuis weer eenmalig terug op de ATP Tour bij het ABN Amro toernooi :D.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_89837455
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:51 schreef TheGeneral het volgende:
Eltingh en Haarhuis weer eenmalig terug op de ATP Tour bij het ABN Amro toernooi :D.
_O_ w/
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_89837888
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 15:51 schreef TheGeneral het volgende:
Eltingh en Haarhuis weer eenmalig terug op de ATP Tour bij het ABN Amro toernooi :D.
Net als Ivani¨ević, die gaat in Zagreb dubbelen met Cilic.
pi_89840221
quote:
Op zondag 12 december 2010 15:51 schreef TheGeneral het volgende:
Eltingh en Haarhuis weer eenmalig terug op de ATP Tour bij het ABN Amro toernooi :D.
_O_

Het zou leuk zijn als ze een paar stokbroden konden vegen in de 1e ronde ^O^
pi_89852290
Wat een stunt! Dat trekt wel mensen, briljante zet.

Kan ik mijn achterachterachterneef eindelijk eens in een profwedstrijd zien spelen 8-)
pi_89859487
quote:
1s.gif Op zondag 12 december 2010 16:50 schreef wimderon het volgende:

[..]

Net als Ivani¨ević, die gaat in Zagreb dubbelen met Cilic.
Als die nou ook nog even naar Rotterdam komen, en we de perfecte draw zouden hebben...

Gebeurt natuurlijk niet. Net als 2009 Bercy Santoro-Safin, dat was ook gewoon te mooi geweest om echt te gebeuren.
pi_89861264
Je moet nou ook niet denken dat ze niets doen als er geen toernooi is hoor.

dit is een twitter bericht van Andy Murray:

Training block starts today, 5 weeks of pain. "Every battle is won or lost before its begun"
  maandag 13 december 2010 @ 08:46:38 #39
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_89863585
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 01:24 schreef rooneyelst het volgende:
Je moet nou ook niet denken dat ze niets doen als er geen toernooi is hoor.

dit is een twitter bericht van Andy Murray:

Training block starts today, 5 weeks of pain. "Every battle is won or lost before its begun"
Vind ik wel een diepzinnige uitspraak voor Murray zeg.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_89863625
quote:
12s.gif Op maandag 13 december 2010 08:46 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Vind ik wel een diepzinnige uitspraak voor Murray zeg.
Sun Tzu _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator / Redactie Sport maandag 13 december 2010 @ 14:44:36 #41
92686 crew  borisz
Keurmeester
pi_89874262
quote:
Dit jaar werd in het Duitse Düsseldorf de 33e editie van de World Team Cup tennis gehouden, en maandag bleek dat dit meteen de laatste editie is geweest.

Internationaal

De organisatoren maakten maandag bekend geen nieuwe hoofdsponsor te hebben gevonden voor het landentoernooi bij de mannen, na het afhaken van ARAG. Dat bedrijf sponsorde het evenement met zo'n 1,3 miljoen euro per jaar.

In 1978 werd de World Team Cup voor het eerst gespeeld. Het toernooi gold voor veel tennissers als laatste voorbereiding op Roland Garros. De Verenigde Staten, Duitsland, Spanje en Zweden wonnen het evenement vier keer, net als Argentinië de meest recente winnaar.
http://www.nieuwsblad.be/(...)leid=DMF20101213_074
winnaar wielerprono 2007 :) Last.FM
pi_89884018
Deel 2 van dit geniale tennisavontuur!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_89965695
Nog 31 dagen tot de Australian Open ^O^

Nog 16 dagen tot het begin van het nieuwe seizoen ^O^

Nog 7 dagen tot Nadal - Federer in Madrid ^O^

Nog 6 dagen tot Federer - Nadal in Zwitserland ^O^
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_89966750
worden die goede doel wedstrijden nog uitgezonden ergens?
  woensdag 15 december 2010 @ 20:01:23 #45
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_89971577
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 17:39 schreef TheGeneral het volgende:
Nog 31 dagen tot de Australian Open ^O^

Nog 16 dagen tot het begin van het nieuwe seizoen ^O^

Nog 7 dagen tot Nadal - Federer in Madrid ^O^

Nog 6 dagen tot Federer - Nadal in Zwitserland ^O^
Bedankt voor de update. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_89977180
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 18:05 schreef rooneyelst het volgende:
worden die goede doel wedstrijden nog uitgezonden ergens?
Eurosport dacht ik. Ik weet alleen niet of het komt op Eurosport 1 of Eurosport 2.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  donderdag 16 december 2010 @ 13:37:13 #47
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_89996883
quote:
1s.gif Op woensdag 15 december 2010 21:42 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Eurosport dacht ik. Ik weet alleen niet of het komt op Eurosport 1 of Eurosport 2.
Eurosport 1, dus voor iedereen te zien!
Dinsdagavond 20:30 uur (Zürich), woensdagavond 19:00 uur (Madrid).

Hoop dat iemand de Zürich-uitzending voor me kan opnemen op DVD, want ik zit die avond in... jawel... Zürich. *O*
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  donderdag 16 december 2010 @ 13:43:38 #48
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_89997101
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Eurosport 1, dus voor iedereen te zien!
Dinsdagavond 20:30 uur (Zürich), woensdagavond 19:00 uur (Madrid).
Wat een feest. *O*
quote:
Hoop dat iemand de Zürich-uitzending voor me kan opnemen op DVD, want ik zit die avond in... jawel... Zürich. *O*
Da's toevallig. :o Voor vakantie?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 16 december 2010 @ 13:50:17 #49
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_89997349
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:43 schreef Federer-fan het volgende:
Da's toevallig. :o Voor vakantie?
Eh... nee! IK BEN ERBIJ!!!! O+ O+ O+ *O*
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  donderdag 16 december 2010 @ 13:52:37 #50
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_89997439
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:50 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Eh... nee! IK BEN ERBIJ!!!! O+ O+ O+ *O*
Oh, ik snap het. Dacht dat je het moet missen, maar je wilt natuurlijk een opname. Gaaf hoor, dat je erheen gaat.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  donderdag 16 december 2010 @ 14:26:44 #51
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_89998860
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 13:52 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Oh, ik snap het. Dacht dat je het moet missen, maar je wilt natuurlijk een opname. Gaaf hoor, dat je erheen gaat.
Ik kan het nog steeds niet geloven... maar de treinreis en hotel zijn geboekt, en ik krijg een kaartje via een goede Duitse vriendin van mij, met wie ik jaarlijks het toernooi in Halle bezoek. Dat is trouwens een echte aanrader: heel gezellig kleinschalig toernooi, en de beste plek voor een goede kans om heel wat toppers aan het werk te zien - en te ontmoeten (Fedje incluus)!

Die kaartjes waren binnen twee minuten uitverkocht (en helaas, een heleboel zijn naar de sponsoren gegaan), maar zij was er net op tijd bij om nog twee kaartjes via de officiele Zwitserse fanclub te scoren.

Zoals gezegd, ik kan het nog steeds niet geloven. Maar wil uiteraard wel een opname van de wedstrijd hebben! :D
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_90018133
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 14:26 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ik kan het nog steeds niet geloven... maar de treinreis en hotel zijn geboekt, en ik krijg een kaartje via een goede Duitse vriendin van mij, met wie ik jaarlijks het toernooi in Halle bezoek. Dat is trouwens een echte aanrader: heel gezellig kleinschalig toernooi, en de beste plek voor een goede kans om heel wat toppers aan het werk te zien - en te ontmoeten (Fedje incluus)!

Die kaartjes waren binnen twee minuten uitverkocht (en helaas, een heleboel zijn naar de sponsoren gegaan), maar zij was er net op tijd bij om nog twee kaartjes via de officiele Zwitserse fanclub te scoren.

Zoals gezegd, ik kan het nog steeds niet geloven. Maar wil uiteraard wel een opname van de wedstrijd hebben! :D
Foto's maken hè _O_ .
pi_90078999
Straks naar de masters!!! wat een programma zeg :o

Eerst:

Misa vs Kiki - leuk om even erin te komen, toch ook leuk Misa eens te zien spelen...

dan *O*:
Haase vs Schoorel!! _O_ Bijna een top 100 wedstrijd man :P

dan :P:
Vergeer tegen andere rolstoeltennisser....toch leuk Vergeer in actie te zien, toch een fenomeen!

dan:
Rus vs Hogenkomp - damestennis...maar toch geen misselijke pot hoor!

en dan om af te sluiten (ben benieuwd of we dat volhouden...)

Jesse vs Thiemo! _O_

Ik heb er zin in! Zeker omdat we wss gewoon 1e rij kunnen zitten :P
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 18 december 2010 @ 10:53:11 #54
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90079138
Veel plezier!
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90087834
Robin Haase er toch redelijk kansloos afgegaan tegen Schoorel. 6-4 6-1!!
pi_90089460
Inderdaad zeg :o
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90090030
Schoorel, die met de trein naar Rotterdam moest omdat z'n pa hun gemeenschappelijke auto had gereserveerd _O_
  zaterdag 18 december 2010 @ 18:19:30 #58
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90091070
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 16:27 schreef danusz1986 het volgende:
Robin Haase er toch redelijk kansloos afgegaan tegen Schoorel. 6-4 6-1!!
Da's wel kansloos ja.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 19 december 2010 @ 18:12:34 #59
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90133413
Gaa er hier nog iemand een stukje van de baan kopen waarop Federer en Nadal woensdag hun wedstrijd spelen? Is het bou eigenlijk een soort blikje? Het lijkt me aan de ene kant wel aardig om te kopen, maar aan de andere kant vind ik het ook wel een beetje gaar.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90145066
Thiemo :')
Niet erg dat ie verloor van Schoorel, die was echt in ongelooflijke bloedvorm....maar weer in 2 tiebreaks.....nu staat ie volgens mij 1-18 in tiebreaks de laatste 5 maanden :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zondag 19 december 2010 @ 21:36:25 #61
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90145302
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 18:12 schreef Federer-fan het volgende:
Gaa er hier nog iemand een stukje van de baan kopen waarop Federer en Nadal woensdag hun wedstrijd spelen? Is het bou eigenlijk een soort blikje? Het lijkt me aan de ene kant wel aardig om te kopen, maar aan de andere kant vind ik het ook wel een beetje gaar.
_O- _O- _O-
Die marketingjongens toch! Ongelooflijk waar ze soms mee aankomen. Nou ja, het is voor het goede doel natuurlijk :') - maar wie dit gaat kopen is natuurlijk hartstikke 8)7 8)7 8)7.

Ik hoop dat ik dinsdag Zürich überhaupt kan bereiken met die k*t-sneeuw. :X
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zondag 19 december 2010 @ 21:56:43 #62
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90146789
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:36 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

_O- _O- _O-
Die marketingjongens toch! Ongelooflijk waar ze soms mee aankomen. Nou ja, het is voor het goede doel natuurlijk :') - maar wie dit gaat kopen is natuurlijk hartstikke 8)7 8)7 8)7.
Vind je het zo heel raar? Toch tof dat zij daarop hebben gespeeld. Al zou ik het cooler vinden als het van het centre court van de US Open was.
quote:
Ik hoop dat ik dinsdag Zürich überhaupt kan bereiken met die k*t-sneeuw. :X
Ja, inderdaad. Las wel op nu.nl dat alle start- en landingsbanen weer vrij zijn.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 19 december 2010 @ 22:37:28 #63
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90150115
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 21:56 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Vind je het zo heel raar? Toch tof dat zij daarop hebben gespeeld. Al zou ik het cooler vinden als het van het centre court van de US Open was.
Ja, ik vind het een beetje over-the-top belachelijk. Wat gaat je daar als koper mee doen? In je vitrinekast plaatsen met een schijnwerpertje erop? "Kijk, het zou best kunnen dat de onderkant van de schoenen van Rafa of Roger dit stukje plastic hebben beroerd"? Haha.
Maar ach, het is voor het goede doel, en als mensen hun geld kwijt willen aan zoiets, dan hou ik ze niet tegen. :)

Ikzelf vind een foto met handtekening leuker. :Y

quote:
[..]

Ja, inderdaad. Las wel op nu.nl dat alle start- en landingsbanen weer vrij zijn.
Dat wel, maar ik pak op de heenreis de rechtstreekse nachttrein naar Zürich. Ik las net dat naast de NS ook de DB problemen heeft vanwege de sneeuw op het spoor. o_O.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  maandag 20 december 2010 @ 08:11:58 #64
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90163587
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ja, ik vind het een beetje over-the-top belachelijk. Wat gaat je daar als koper mee doen? In je vitrinekast plaatsen met een schijnwerpertje erop? "Kijk, het zou best kunnen dat de onderkant van de schoenen van Rafa of Roger dit stukje plastic hebben beroerd"? Haha.
:@
quote:
[..]

Dat wel, maar ik pak op de heenreis de rechtstreekse nachttrein naar Zürich. Ik las net dat naast de NS ook de DB problemen heeft vanwege de sneeuw op het spoor. o_O.
Hele vervelend en de timing is voor jou dan waardeloos. Ik hoop echt voor je dat er er naartoe kunt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90198481
quote:
1s.gif Op zondag 19 december 2010 22:37 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Ja, ik vind het een beetje over-the-top belachelijk. Wat gaat je daar als koper mee doen? In je vitrinekast plaatsen met een schijnwerpertje erop? "Kijk, het zou best kunnen dat de onderkant van de schoenen van Rafa of Roger dit stukje plastic hebben beroerd"? Haha.
Maar ach, het is voor het goede doel, en als mensen hun geld kwijt willen aan zoiets, dan hou ik ze niet tegen. :)

Ikzelf vind een foto met handtekening leuker. :Y

Wat kan je daar mee doen dan? ;) Ik kan best begrijpen dat mensen dit wel willen hebben, al zou ik het zelf niet kopen.
  maandag 20 december 2010 @ 21:10:19 #66
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90199053
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:02 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Wat kan je daar mee doen dan? ;) [...]
In je vitrinekast plaatsen met een schijnwerpertje erop? "Kijk, het zou best kunnen dat de punt van de pen van Rafa of Roger deze foto heeft beroerd"?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90200835
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:10 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

In je vitrinekast plaatsen met een schijnwerpertje erop? "Kijk, het zou best kunnen dat de punt van de pen van Rafa of Roger deze foto heeft beroerd"?
:D

Dat doet me herinneren aan mijn oudste zoon, 'Rafa z'n arm raakte de mijne, je mag dit shirt niet meer wassen' :') (hij schaafde overigens jongste z'n wang met z'n horloge, gelukkig wilde hij nog wel z'n gezicht wassen). Maar beide jongens hebben dus een handtekening van Rafa op zo'n grote bal, samen met tig andere handtekeningen. Wanneer ze die bal dan weer meenemen naar een toernooi is er altijd wel iemand die geld biedt voor de bal of nog erger, de bal uit hun handen trekt onder het mom 'ik jat hem niet hoor, alleen effe kijken' :') Het is dus wel iets waar men echt waarde aan hecht, volwassenen vaak nog meer dan kinderen.

Roept eigenlijk gelijk de vraag bij me op of de tennisliefhebbers op fok! handtekeningen vragen aan spelers? (ietwat off topic, maar goed).
pi_90201931
quote:
Op maandag 20 december 2010 21:34 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

:D

Dat doet me herinneren aan mijn oudste zoon, 'Rafa z'n arm raakte de mijne, je mag dit shirt niet meer wassen' :') (hij schaafde overigens jongste z'n wang met z'n horloge, gelukkig wilde hij nog wel z'n gezicht wassen). Maar beide jongens hebben dus een handtekening van Rafa op zo'n grote bal, samen met tig andere handtekeningen. Wanneer ze die bal dan weer meenemen naar een toernooi is er altijd wel iemand die geld biedt voor de bal of nog erger, de bal uit hun handen trekt onder het mom 'ik jat hem niet hoor, alleen effe kijken' :') Het is dus wel iets waar men echt waarde aan hecht, volwassenen vaak nog meer dan kinderen.

Roept eigenlijk gelijk de vraag bij me op of de tennisliefhebbers op fok! handtekeningen vragen aan spelers? (ietwat off topic, maar goed).
Nope, vind het vrij kansloos. Doe mij maar een racket van Nalbandian of Federer, daar heb ik meer aan :D .
pi_90221843
quote:
6s.gif Op maandag 20 december 2010 21:49 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Nope, vind het vrij kansloos. Doe mij maar een racket van Nalbandian of Federer, daar heb ik meer aan :D .
Ik heb een bal van Arnaud Clement gekregen B-)

Nee ik begrijp het ook niet hoor. Maar toch is het vrij vaak voorgekomen dat mijn kinderen opzij geduwd werden door volwassenen. De handtekening van Nadal bijvoorbeeld. Mijn zoon stond 1,5 uur van te voren in de rij (6 jaar was hij pas :o ), als eerste. Toen werd bekend dat de sessie verplaatst werd, en hij werd aan alle kanten voorbij geduwd, ook door vrouwen van in de 50 :') . Andere zoon was 5 jaar, compleet leip van Hewitt. Stond ook vooraan, Hewitt zelf gebaarde naar de beveiliging dat hij eruit getrokken moest worden, ging helemaal nergens over.
pi_90224974
haah laat je je zoon van 6 anderhalf uur wachten voor een handtekening? Dan ben je ook niet goed snik hoor!!
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:37:31 #71
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90252492
Spelers op de baan. *O* Federer en Nadal. *O*

En Eurosport heeft voor het commentaar het beste paard van stal gehaald hoor: Mariëtte Pakker.

Wat een zaadje is degene die ze aankondigt zeg. :') Ze hadden dat nog beter door Philip Freriks kunnen laten doen. :{
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 21 december 2010 @ 20:37:57 #72
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90252514
Als Federer deze wedstrijd wint, is hij wat mij betreft definitief de beste speler aller tijden.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90254728
*5-4 Nadal, en volgens Pakker zat het eraan te komen, natuurlijk :').
sig verwijderd door FA
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:26:37 #74
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90255497
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:15 schreef Ambrosius het volgende:
*5-4 Nadal, en volgens Pakker zat het eraan te komen, natuurlijk :').
:D

Zou Federer nu in drie sets winnen en morgen Nadal in drie?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 21 december 2010 @ 21:32:48 #75
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90255892
Ik weet niet of er hier meer mensen zijn voor wie dit geldt, maar mij kan het niet echt boeien. Ben niet gewend om ze te zien spelen zonder dat het ergens over gaat (1 keer eerder gezien op die half-gras/half-gravelbaan).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90257131
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:32 schreef Federer-fan het volgende:
Ik weet niet of er hier meer mensen zijn voor wie dit geldt, maar mij kan het niet echt boeien. Ben niet gewend om ze te zien spelen zonder dat het ergens over gaat (1 keer eerder gezien op die half-gras/half-gravelbaan).
Mij ook niet echt hoor, maar goed, toch maar kijken.

6-3 Fed.
sig verwijderd door FA
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:15:05 #77
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90258661
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 21:51 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Mij ook niet echt hoor, maar goed, toch maar kijken.

6-3 Fed.
Ja, ik kijk ook maar. Op zichzelf zitten er wel leuke punten bij. Maar serieus: zouden ze nou van tevoren afspreken wie wat wint? Ik hoop toch van niet. Maar als Fed dit in drie sets wint en Nadal morgen in drie sets wint, lijkt het er wel op. Aan de andere kant, ik kan me voorstellen dat ze altijd wel willen winnen, ook al is het een exho of zelfs een trainingspartijtje.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90258782
*4-3 Federer.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90259288
Nog een break en 6-3, wordt die van morgen ook weer uitgezonden?
sig verwijderd door FA
  dinsdag 21 december 2010 @ 22:28:42 #80
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90259587
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:24 schreef Ambrosius het volgende:
Nog een break en 6-3, wordt die van morgen ook weer uitgezonden?
Ja, 19.00 uur, ook op Eurosport.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90260184
14-9 *O*

:')
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90260337
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:15 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, ik kijk ook maar. Op zichzelf zitten er wel leuke punten bij. Maar serieus: zouden ze nou van tevoren afspreken wie wat wint? Ik hoop toch van niet. Maar als Fed dit in drie sets wint en Nadal morgen in drie sets wint, lijkt het er wel op. Aan de andere kant, ik kan me voorstellen dat ze altijd wel willen winnen, ook al is het een exho of zelfs een trainingspartijtje.
Ja natuurlijk, dit is Fed z'n feestje.. Ik heb alleen de eerste set gezien, die zoals beloofd, gewonnen werd door Rafa. Ook mij boeit het niet zo, eerlijk gezegd..
pi_90260472
Morgen op gravel?
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90260525
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:42 schreef TheGeneral het volgende:
Morgen op gravel?
Gaan ze dan ook gemalen baksteen verkopen voor in de vitrinekast-met-schijnwerpers? :9
pi_90276400
quote:
10s.gif Op dinsdag 21 december 2010 22:43 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Gaan ze dan ook gemalen baksteen verkopen voor in de vitrinekast-met-schijnwerpers? :9
Op onverklaarbare reden ben ik in het bezit gekomen van enkele vierkante meters gemalen baksteen met daarop de voetafdruk van Federer of Nadal (niet geheel zeker welke speler). Ik verkoop telkens een vierkante decimeter voor ¤ 100 op marktplaats. Indien de verkoop goed loopt, kan ik heel misschien nog een aantal vierkante meters bemachtigen. De advertentie is te vinden met de zoekopdracht "nee, dit is geen zwendel of bedrog, dit is 100% echt de voetafdruk van Federer of Nadal op gemalen baksteen" :).
pi_90300713
Federer - Nadal begint bijna :Y)

Op een baan zonder tramrails... Ziet er niet uit.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90301158
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:57 schreef TheGeneral het volgende:
Federer - Nadal begint bijna :Y)

Op een baan zonder tramrails... Ziet er niet uit.
Haha, ja dat ziet er echt stom uit
  woensdag 22 december 2010 @ 19:10:52 #88
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90301262
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 18:57 schreef TheGeneral het volgende:
Federer - Nadal begint bijna :Y)

Op een baan zonder tramrails... Ziet er niet uit.
Hadden ze destijds ook bij de Grand Slam Cup. Gaar gezicht inderdaad.

Beeld en geluid liepen even niet helemaal synchroon op Eurosport.

Die analyse op tennis.com van die eerste wedstrijd. :')

En de mensen die erover speculeren dat het misschien wel afgesproken werk is en die 'voorspellen' dat Federer in Zurich zou winnen en Nadal in Madrid. :')
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 22 december 2010 @ 19:12:34 #89
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90301343
Wat slaat Nadal veel ballen ver uit, zowel gister als vandaag tot nu toe.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 22 december 2010 @ 19:16:18 #90
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90301480
Mischien gek dat ik het zeg, maar ik denk eerlijk gezegd dat ze die tramrails al van tevoren hebben verkocht.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90306541
Eerst 2-1 Federer en zoals het er nu voor staat 2-1 Nadal, afgesproken?

Nadal 7-6 4-6 3-0*
  woensdag 22 december 2010 @ 20:42:36 #92
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90306582
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:42 schreef BobW het volgende:
Eerst 2-1 Federer en zoals het er nu voor staat 2-1 Nadal, afgesproken?

[...]
Ik vermoed van wel ja.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  woensdag 22 december 2010 @ 20:52:45 #93
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90307353
Zoals te verwachten wint ditmaal Nadal in drie sets: 7-6 4-6 6-1.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90307638
gevoel voor de bal wat federer heeft daar is nadal denk ik wel behoorlijk jaloers op.
  woensdag 22 december 2010 @ 20:58:45 #95
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90307766
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 20:56 schreef rooneyelst het volgende:
gevoel voor de bal wat federer heeft daar is nadal denk ik wel behoorlijk jaloers op.
Nadal heeft ook aardig wat balgevoel.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90307911
ik heb af en toe het idee dat nadal liever voetbalt haha. Maar natuurlijk hebben ze allebei balgevoel maar als ik het gemak zie waarmee federer af en toe ballen slaat..blijf ik mooi vinden!
  donderdag 23 december 2010 @ 02:04:24 #97
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90325199
quote:
1s.gif Op maandag 20 december 2010 21:02 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Wat kan je daar mee doen dan? ;) Ik kan best begrijpen dat mensen dit wel willen hebben, al zou ik het zelf niet kopen.
(VER)KOPEN??? Ik dacht het niet. ;)
Hmmm... vier jaar geleden maakte ik een 'mooie' foto van Roger op het toernooi van Hamburg. Toen nog een Masters toernooi. Shit wat een blunder dat het dat nu niet meer is... |:( :'(
Ik en een paar andere fans waren aanwezig bij zijn (private) training aldaar en zo. O~)

En tsja, toen kwam ik hem een paar weekjes later weer tegen op het toernooi van Halle, drukte 'em die foto onder zijn (GROTE!) neus, en ja hoor, hij wist precies waar die foto genomen was en plantte er een fraaie poot op! Kreeg ook nog een warme handdruk en een glimlachje van Da Rogelio. O+

Kan het niet helpen, maar ik vond het ERRUGGGGG leuk.
Die gesigneerde foto verkopen? Not on my dead body!

Enne... Zürich? Ja het was fijn! *O*

[ Bericht 4% gewijzigd door HetKlusKonijn op 23-12-2010 02:19:59 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  donderdag 23 december 2010 @ 02:07:21 #98
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90325294
quote:
1s.gif Op woensdag 22 december 2010 19:10 schreef Federer-fan het volgende:

[..]
En de mensen die erover speculeren dat het misschien wel afgesproken werk is en die 'voorspellen' dat Federer in Zurich zou winnen en Nadal in Madrid. :')
Eh ja, dat was toch precies wat er gebeurd is? Ik snap je ' :') '-smiley niet helemaal.
Dit was van A tot Z afgesproken werk. Kom op zeg!
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  donderdag 23 december 2010 @ 08:46:11 #99
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90329768
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 02:07 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Eh ja, dat was toch precies wat er gebeurd is? Ik snap je ' :') '-smiley niet helemaal.
Dit was van A tot Z afgesproken werk. Kom op zeg!
Daarom juist, omdat mensen het zagen als een voorspelling.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90348188
weet iemand wat die twee potjes in Zürich en Madrid in totaal hebben opgeleverd voor het goede doel??
  donderdag 23 december 2010 @ 20:09:05 #101
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90357512
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 16:35 schreef Sunsfan het volgende:
weet iemand wat die twee potjes in Zürich en Madrid in totaal hebben opgeleverd voor het goede doel??
Wat ze samen hebben opgebracht, weet ik niet, maar dat van Zurich was 1,9 miljoen euro heb ik begrepen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90472638
Nog 4 dagen en we gaan weer beginnen. In ieder geval met de Exho's in Abu Dhabi. Kan niet wachten.

Mooi ook om te lezen dat er steeds meer spelers naar Australië reizen om zich voor te bereiden. ^O^

Het heeft wel weer lang genoeg geduurd die off-season.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90473037
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:28 schreef TheGeneral het volgende:
Het heeft wel weer lang genoeg geduurd die off-season.
Vind je? Voor m'n gevoel is er amper een pauze geweest :D.
sig verwijderd door FA
pi_90473587
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:35 schreef Ambrosius het volgende:

[..]

Vind je? Voor m'n gevoel is er amper een pauze geweest :D.
Ja. Het mag van mij wel weer beginnen :P . De eerste paar maanden vind ik altijd heerlijk. Doha, AO, Dubai, Indian Wells, Miami.

Ik krijg er zo'n heerlijk nieuwjaarsgevoel bij.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  woensdag 29 december 2010 @ 00:59:06 #105
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90567176
quote:
1s.gif Op zondag 26 december 2010 22:46 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Ja. Het mag van mij wel weer beginnen :P . De eerste paar maanden vind ik altijd heerlijk. Doha, AO, Dubai, Indian Wells, Miami.

Ik krijg er zo'n heerlijk nieuwjaarsgevoel bij.
Zeg dat wel, zeg... _O_ ^O^
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  woensdag 29 december 2010 @ 17:56:15 #106
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_90592156
Heb er weer zin in ^O^
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_90627129
Djokovic gaat zaterdag al weer officiële wedstrijden spelen, wat een baas is het ook.
  donderdag 30 december 2010 @ 14:23:26 #108
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90627835
quote:
10s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:08 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Djokovic gaat zaterdag al weer officiële wedstrijden spelen, wat een baas is het ook.
Nadal speelt morgen om 15.00 uur. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90628314
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nadal speelt morgen om 15.00 uur. *O*
Maar die heeft wel langer vakantie gehad..
  donderdag 30 december 2010 @ 15:04:26 #110
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90629815
quote:
14s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:33 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Maar die heeft wel langer vakantie gehad..
Oh ja, vanwege de DC, maar goed, hij heeft geen exho's gespeeld. o|O
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90632134
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 15:04 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Oh ja, vanwege de DC, maar goed, hij heeft geen exho's gespeeld. o|O
Ik denk dat een gemiddelde training voor Nadal zwaarder is dan die exho's :{
  donderdag 30 december 2010 @ 16:24:20 #112
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90634079
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90643069
quote:
1s.gif Op donderdag 30 december 2010 14:23 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Nadal speelt morgen om 15.00 uur. *O*
Federer speelt morgen om 15.00. Nadal speelt aansluitend.

Federer - Berdych
Nadal - Soderling

QF:
Berdych d. Baghdatis 6-3 3-6 7-5
Soderling d. Tsonga 6-4 6-7 6-1

Edit:

Er word van alles genoemd nu, volgens de officiele site is het zoals ik hierboven heb vermeld. Maar blijkbaar zei Soderling on court, en dat lees ik ook op verschillende plekken, dat hij nu tegen Federer moet.

Dan zou Nadal wel om 15.00 moeten en Federer aansluitend... We zien het morgen wel.

[ Bericht 11% gewijzigd door TheGeneral op 30-12-2010 19:54:26 ]
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  donderdag 30 december 2010 @ 20:38:56 #114
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90645656
Verwarrende berichtgeving dan inderdaad. Is er nog ergens iets van te zien behalve via atdhe.net, als het daar al te zien is?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90674845
Federer - Soderling: 6-7 6-3 2-2.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90675342
*5-3 Federer.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90675419
GSM Federer.

6-7 6-3 6-3.

Waarschijnlijk morgen dus weer tegen Nadal. Die moet straks tegen Berdych. Maar tenzij Berdych in 4 weken ineens 4x zo goed is geworden, heeft die weinig kans.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90676914
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90680160
Nadal speelt een stuk agressiever dan normaal. Bij tijd en wijlen ook briljant.
pi_90680485
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 15:59 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Nadal speelt een stuk agressiever dan normaal. Bij tijd en wijlen ook briljant.
Heeft een paar geweldige forehands geslagen inderdaad! Maar Berdych is die 2e set weer erg matig.

Het ging weer zoals zo vaak met Berdych. Goed meegaan tot 4-4. Dan gebroken worden en de 2e set instorten.

Berdych zet te weinig druk op Nadal waardoor hij zo vrijuit kan slaan.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90680618
GSM Nadal; 6-4 6-4.

Morgen:

3 pm: Soderling - Berdych
5 pm: Federer - Nadal
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90680722
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:06 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Heeft een paar geweldige forehands geslagen inderdaad! Maar Berdych is die 2e set weer erg matig.

Het ging weer zoals zo vaak met Berdych. Goed meegaan tot 4-4. Dan gebroken worden en de 2e set instorten.

Morgen weer Federer-Nadal in een exho, voor wie er nog niet genoeg van had.

Morgen weer Nadal-Federer in een exho, voor wie er nog niet genoeg van had.

Berdych zet te weinig druk op Nadal waardoor hij zo vrijuit kan slaan.
Mwa. Nadal was af en toe gewoon te goed. Berdych was niet eens slecht, eigenlijk. Die forehands op de lijn op breakpoint waren niet te stoppen.
  vrijdag 31 december 2010 @ 16:19:09 #123
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90680985
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:10 schreef TheGeneral het volgende:
[...]
5 pm: Federer - Nadal
Vierde keer in iets meer dan een maand dat ze tegen elkaar spelen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 31 december 2010 @ 19:58:19 #124
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90689313
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 16:19 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Vierde keer in iets meer dan een maand dat ze tegen elkaar spelen.
... waarvan dus drie exhibitiewedstrijden. Ik probeer morgen te kijken, als het me lukt op tijd m'n nest uit te komen op nieuwjaarsdag. :')
En daarna is het eindelijk tijd voor het ECHTE werk! :Y
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  vrijdag 31 december 2010 @ 20:56:45 #125
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90690983
quote:
1s.gif Op vrijdag 31 december 2010 19:58 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

... waarvan dus drie exhibitiewedstrijden.
Ja, da's dan wat minder.
quote:
Ik probeer morgen te kijken, als het me lukt op tijd m'n nest uit te komen op nieuwjaarsdag. :')
En daarna is het eindelijk tijd voor het ECHTE werk! :Y
Inderdaad. Ben echt benieuwd wie de AO wint. Ik hoop echt dat Federer wint, want dan kan hij de rest van het jaar zo relaxed spelen lijkt me.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90707590
Soderling d. Berdych 6-4 7-6.

Zometeen dus Federer - Nadal.

En ze zijn begonnen. 1-0* Federer.

[ Bericht 24% gewijzigd door TheGeneral op 01-01-2011 14:23:18 ]
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:31:32 #127
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90708449
Te volgen op www.atdhe.net, voor wie het wil zien.

2-1* Federer.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:37:12 #128
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90708585
Ik vind Nadal in het rood met die beige broek er net uitzien als Federer. Vanachter gezien vind ik het zelf moeilijk om het verschil te zien. Zelfs de manier van lopen verschilt niet zo heel erg.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:43:33 #129
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90708752
Irritant zeg, die pop-ups op atdhe.com. Is dat dit jaar voor het eerst? Net had ik 'Red de zeeschildpad'. Nou het enige wat ik met de zeeschildpad heb gedaan is hem wegklikken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90708759
Leuke nieuwjaar besteding :P ff een Fedje vs Nadal!

En gelukkig nieuwjaar tennisfans!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90708821
Ze spelen op hoog niveau voorlopig. Vooral Federer valt mij in positieve zin op want ik vind dat hij de lange rally's uitstekend stand houdt en ook vaak wint. Ook wanneer zijn backhand bestookt wordt. Positief.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  zaterdag 1 januari 2011 @ 14:46:28 #132
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90708826
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:43 schreef Norrage het volgende:
Leuke nieuwjaar besteding :P ff een Fedje vs Nadal!

En gelukkig nieuwjaar tennisfans!
Dank je wel, gelukkig 2011 allemaal en veel tennisplezier. *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90708999
Ik kijk meer uit naar de echte wedstrijden deze week. Draws zijn uit :)

Brisbane:
[1] SODERLING, Robin SWE vs QUALIFIER
BERRER, Michael GER vs SELA, Dudi ISR
[WC] MILLMAN, John AUS vs QUALIFIER
DE BAKKER, Thiemo NED vs [8] ISTOMIN, Denis UZB

[4] FISH, Mardy USA vs QUALIFIER
STEPANEK, Radek CZE vs KAMKE, Tobias GER
CLEMENT, Arnaud FRA vs QUALIFIER
[WC] TOMIC, Bernard AUS vs [7] MAYER, Florian GER

[6] LOPEZ, Feliciano ESP vs PETZSCHNER, Philipp GER
ANDERSON, Kevin RSA vs GRANOLLERS, Marcel ESP
SIMON, Gilles FRA vs GIRALDO, Santiago COL
BECKER, Benjamin GER vs [3] VERDASCO, Fernando ESP

[5] BAGHDATIS, Marcos CYP vs SERRA, Florent FRA
BRANDS, Daniel GER vs KUBOT, ukasz POL
DOLGOPOLOV, Alexandr UKR vs ANDREEV, Igor RUS
[WC] MATOSEVIC, Marinko AUS vs [2] RODDICK, Andy USA

Chennai:
[1] Tomas Berdych (CZE) - Frederico Gil (POR)
Marcos Daniel (BRA) - Ivan Dodig (CRO)
Denis Gremelmayr (GER) - Robert Kendrick (USA)
Blaz Kavcic (SLO) - [5] Jeremy Chardy (FRA)

[3WC] Stanislas Wawrinka (SUI) - [WC] Rohan Bopanna (IND)
Qualifier - Somdev Devvarman (IND)
Dustin Brown (JAM) - Qualifier
Frank Dancevic (CAN) - [8] Robin Haase (NED)

[7] Xavier Malisse (BEL) - Marsel Ilhan (TUR)
Stephane Robert (FRA) - Andreas Haider-Maurer (AUT)
Simone Bolelli (ITA) - Bjorn Phau (GER)
Qualifier - [4] Richard Gasquet (FRA)

[6] Janko Tipsarevic (SRB) - Eduardo Schwank (ARG)
[WC] Yuki Bhambri (IND) - Qualifier
Alejandro Falla (COL) - Rui Machado (POR)
Kei Nishikori (JPN) - [2] Marin Cilic (CRO)

Doha is nog niet uit, maar de entry list is:

1 Nadal, Rafael ESP 1
2 Federer, Roger SUI 2
3 Tsonga, Jo-Wilfried FRA 13
4 Davydenko, Nikolay RUS 22
5 Gulbis, Ernests LAT 24
6 Troicki, Viktor SRB 30
7 Garcia-Lopez, Guillermo ESP 33
8 Kohlschreiber, Philipp GER 34
9 Nieminen, Jarkko FIN 38
10 Stakhovsky, Sergiy UKR 46
11 Hanescu, Victor ROU 51
12 Seppi, Andreas ITA 52
13 Fognini, Fabio ITA 56
14 Gimeno-Traver, Daniel ESP 58
15 Kukushkin, Mikhail KAZ 60
16 Riba, Pere ESP 72
17 Karlovic, Ivo CRO 73
18 Ramirez Hidalgo, Ruben ESP 77
19 Przysiezny, Michal POL 78
20 Gabashvili, Teymuraz RUS 81
21 Marchenko, Illya UKR 82
22 Zverev, Mischa GER 83
23 Beck, Karol SVK 84
24 Schuettler, Rainer GER 85
25 Lacko, Lukas SVK 87
26 (Q)
27 (Q)
28 (Q)
29 (Q)
30 (WC)
31 (WC)
32 (WC)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90709054
Thiemo en Robin niet hetzelfde toernooi? Toch jammer dat ze elkaar niet mogen...(alhoewel ik niet zeg dat dat de reden is dat ze een verschillend toernooi spelen hoor...,maar het kan zo'n toevoeging zijn met je landgenoot touren)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  zaterdag 1 januari 2011 @ 15:00:26 #135
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90709188
Niet handig wat ze doen op atdhe.com. :{ Het kanaal wat ze uitzenden is geswitcht naar een ander subkanaal maar ze zijn niet meegeswitcht.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90709658
7-6 Nadal. Leuke pot!

Jammer dat Federer wel weer een set verliest waarin hij beter was, maar goed :P .
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  zaterdag 1 januari 2011 @ 15:18:26 #137
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90709667
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:18 schreef TheGeneral het volgende:
7-6 Nadal. Leuke pot!

Jammer dat Federer wel weer een set verliest waarin hij beter was, maar goed :P .
Waar kijk jij? Op atdhe.net kan ik het niet meer volgen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_90709711
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:18 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Waar kijk jij? Op atdhe.net kan ik het niet meer volgen.
Zoek hier maar wat uit:

http://www.livescorehunter.com/Livescores/Livescore-Tennis.html
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  zaterdag 1 januari 2011 @ 15:33:28 #139
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90710124
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 15:19 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Zoek hier maar wat uit:

http://www.livescorehunter.com/Livescores/Livescore-Tennis.html
Dank je wel.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 1 januari 2011 @ 16:00:20 #140
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90710909
Wat een prachtige rally met een schitterende stopvolley van Nadal. En wat is Xisca leuk. O+
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 1 januari 2011 @ 16:03:21 #141
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_90711014
Demonstratietoernooitjes voor een stel sjeiks ... zoals iemand eerder al zei, maandag (of eigenlijk morgen) beginnen we echt *O*

Schoorel wint trouwens in de eerste kwalificatieronde van Doha met 64 64 van Gianluca Naso.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_90711131
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:03 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Demonstratietoernooitjes voor een stel sjeiks ... zoals iemand eerder al zei, maandag (of eigenlijk morgen) beginnen we echt *O*

Schoorel wint trouwens in de eerste kwalificatieronde van Doha met 64 64 van Gianluca Naso.
Het gaat nergens om, maar ik heb wel heerlijk tennis gezien tot nu toe.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  zaterdag 1 januari 2011 @ 16:08:33 #143
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90711208
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 16:06 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

Het gaat nergens om, maar ik heb wel heerlijk tennis gezien tot nu toe.
Ik vind het ook leuk en ik vind het niveau hoger dan dat van die twe exho's.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 1 januari 2011 @ 16:09:27 #144
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_90711235
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 14:55 schreef Norrage het volgende:
Thiemo en Robin niet hetzelfde toernooi? Toch jammer dat ze elkaar niet mogen...(alhoewel ik niet zeg dat dat de reden is dat ze een verschillend toernooi spelen hoor...,maar het kan zo'n toevoeging zijn met je landgenoot touren)
Volgens mij kunnen die 2 prima met elkaar. Alleen nadat hun schema's vorig jaar teveel uit elkaar gingen lopen hebben ze allebei ervoorgekozen om alleen met een eigen trainer (en bij Thiemo inmiddels een heel team) door te gaan. En dan kies je een eigen route waar je soms hetzelfde toernooi zal spelen maar, zeker in weken waar 3 toernooien gespeeld worden, kan het ook voorkomen dat je andere toernooien speelt.
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_90711379
lol. Ze vinden het wel mooi geweest. Federer challenged die bal niet eens _O-
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90711405
Uit een interview van afgelopen week:

quote:
Samen met Thiemo de Bakker (de huidige nummer 43) ben jij de beste Nederlandse tennisser. Hoe groot is de onderlinge concurrentiestrijd?
Die is klein. Thiemo en ik zijn allebei vooral op ons eigen spel gefocust. Natuurlijk wil ik graag de beste Nederlandse tennisser zijn, maar op de baan proberen we elkaar wel altijd te helpen. Zo wisselen we bijvoorbeeld soms tips uit over tegenstanders. Verder heb ik weinig contact met Thiemo.
  zaterdag 1 januari 2011 @ 17:24:55 #147
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90713967
Jammer, ik heb die Fedal finale dus gewoon helemaal gemist! Ach ja, sommige mensen vieren met Oud-en-Nieuw een langdurig, nachtelijk feestje... ):O :')

Goed te lezen dat het een leuke wedstrijd was, en gelukkig geen wipe-out voor een van beiden. Ze hebben er dus een leuk showtje van gemaakt voor die Sjeiks.

En nou op naar het ECHTE werk! Aan de Doha-entry list te zien, is de kans meer dan groot dat we daar weer op herhaling gaan in de Fedal Saga. *O*
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zaterdag 1 januari 2011 @ 17:30:55 #148
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90714165
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:24 schreef HetKlusKonijn het volgende:
Jammer, ik heb die Fedal finale dus gewoon helemaal gemist! Ach ja, sommige mensen vieren met Oud-en-Nieuw een langdurig, nachtelijk feestje... ):O :')

Goed te lezen dat het een leuke wedstrijd was, en gelukkig geen wipe-out voor een van beiden. Ze hebben er dus een leuk showtje van gemaakt voor die Sjeiks.
Een wipe-out? Gebeurt dat überhaupt ooit in een demo'tje?
quote:
En nou op naar het ECHTE werk! Aan de Doha-entry list te zien, is de kans meer dan groot dat we daar weer op herhaling gaan in de Fedal Saga. *O*
Dat zou tof zijn. Maar vooral tof als ze in de finale van de AO tegen elkaar moeten. *O* En dat Federer dan in vijf sets wint.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 1 januari 2011 @ 17:56:37 #149
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90715031
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:30 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Een wipe-out? Gebeurt dat überhaupt ooit in een demo'tje?
Nou, dit was dan wel een 'demootje', maar volgens mij toch van een ietsje serieuzere orde dan die twee charity matches waar de uitslag overduidelijk van te voren was afgesproken. Natuurlijk, het zegt helemaal niks, hoewel ik zelf dit resultaat voor Fed als redelijk positief ervaar, wetende dat hij er absoluut niet 'helemaal voor ging'. Van te voren had hij gezegd dat hij het een en ander wou uittesten en ik denk (want, helaas, de wedstrijd dus niet gezien) dat dat ook is wat hij gedaan heeft.

quote:
Dat zou tof zijn. Maar vooral tof als ze in de finale van de AO tegen elkaar moeten. *O* En dat Federer dan in vijf sets wint.
Zoveel als ik een fan ben van beiden, hoop ik inderdaad dat Fed zijn titel zal verdedigen. Al is het maar om verstoken te blijven van al die onzinnige persberichten dat het 'over is' met Fed en dat Raf 'zeker' zijn record gaat breken. Want zoals ik al vaker heb gezegd: dat zou kunnen, maar is nog lang geen voldongen feit! ;)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  zaterdag 1 januari 2011 @ 18:05:13 #150
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_90715291
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 17:56 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Nou, dit was dan wel een 'demootje', maar volgens mij toch van een ietsje serieuzere orde dan die twee charity matches waar de uitslag overduidelijk van te voren was afgesproken. Natuurlijk, het zegt helemaal niks, hoewel ik zelf dit resultaat voor Fed als redelijk positief ervaar, wetende dat hij er absoluut niet 'helemaal voor ging'. Van te voren had hij gezegd dat hij het een en ander wou uittesten en ik denk (want, helaas, de wedstrijd dus niet gezien) dat dat ook is wat hij gedaan heeft.
Ja, mee eens, dit was iets meer voor het echie, al was hij bij die laatste bal bijna minder voor het echie dan bij die twee andere demo'tje's; ik bedoel het feit dat Federer die clal niet challengde.
quote:
[..]

Zoveel als ik een fan ben van beiden, hoop ik inderdaad dat Fed zijn titel zal verdedigen. Al is het maar om verstoken te blijven van al die onzinnige persberichten dat het 'over is' met Fed en dat Raf 'zeker' zijn record gaat breken. Want zoals ik al vaker heb gezegd: dat zou kunnen, maar is nog lang geen voldongen feit! ;)
Ja, da's toch te triest voor woorden. Sommige mensen schrijven Federer na zo ongeveer elk toernooi opnieuw af, om er dan later steeds meer mee te worden geconfronteerd dat hij nog steeds geweldig is.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 1 januari 2011 @ 22:04:16 #151
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90724006
quote:
1s.gif Op zaterdag 1 januari 2011 18:05 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, mee eens, dit was iets meer voor het echie, al was hij bij die laatste bal bijna minder voor het echie dan bij die twee andere demo'tje's; ik bedoel het feit dat Federer die clal niet challengde.
Heb dat gelezen ja, en dat zegt toch echt wel genoeg...!
De beide heren hadden gewoon een beetje pret daar. De lachende koppies bij de trofeeen uitreik zeiden mij ruim genoeg. :)

quote:
Ja, da's toch te triest voor woorden. Sommige mensen schrijven Federer na zo ongeveer elk toernooi opnieuw af, om er dan later steeds meer mee te worden geconfronteerd dat hij nog steeds geweldig is.
Zeg dat wel!!! Man, zo bloedje-irritant.
Kijk, ik ben het er helemaal mee eens dat Fed zijn beste dagen wel heeft gehad. De periode 2004-2007 gaat echt niet meer terugkomen, dingen blijven nou eenmaal niet eeuwig voortduren. Maar dat is heel wat anders dan hem 'afschrijven' zoals zoveel van die idiote journalisten doen!

WIE-oh-WIE eindigde het jaar 2010 als #2, met ongeveer 3000 punten verschil met #3?
Ja, die volledig afgeschreven meneer Federer. TADAAAA!!!

Als Fed is 'afgeschreven', wat moet de rest van de club dan wel doen? Meteen ophouden met spelen, of zo?

Ik zie Fedsie zeker nog wel een GS titeltje oppikken als hij blijft spelen zoals hij de afgelopen drie maanden heeft gedaan. En hopelijk, nog een paar meer. Al is het alleen maar om die idiote 'bandwagonners' de mond te snoeren. ;)

[ Bericht 3% gewijzigd door HetKlusKonijn op 02-01-2011 01:03:41 ]
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_90737875
Doha Draw:

1 NADAL, Rafael ESP
2 BECK, Karol SVK
3 LACKO, Lukas SVK
4 RIBA, Pere ESP

5 QUALIFIER
6 SABRY, Sherif EGY
7 HANESCU, Victor ROU
8 GULBIS, Ernests LAT

9 DAVYDENKO, Nikolay RUS
10 FOGNINI, Fabio ITA
11 NIEMINEN, Jarkko FIN
12 PRZYSIEZNY, Michal POL

13 KARLOVIC, Ivo CRO
14 QUALIFIER
15 SEPPI, Andreas ITA
16 KOHLSCHREIBER, Philipp GER

17 GARCIA-LOPEZ, Guillermo ESP
18 KUKUSHKIN, Mikhail KAZ
19 ZVEREV, Mischa GER
20 MARCHENKO, Illya UKR

21 BUBKA, Sergei UKR
22 GIMENO-TRAVER, Daniel ESP
23 RAMIREZ HIDALGO, Ruben ESP
24 TSONGA, Jo-Wilfried FRA

25 TROICKI, Viktor SRB
26 STAKHOVSKY, Sergiy UKR
27 SCHUETTLER, Rainer GER

28 GABASHVILI, Teymuraz RUS
29 EL AMRANI, Reda MAR
30 QUALIFIER
31 QUALIFIER
32 FEDERER, Roger SUI
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90738012
Thiemo weer aan de tiebreak....hoe zou dat gaan?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90738399
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:17 schreef Norrage het volgende:
Thiemo weer aan de tiebreak....hoe zou dat gaan?
Niet best dus :')
pi_90738429
Het is echt zo erg....ik snap er niks van...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90740658
6-7 4-6 dus..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90744222
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 11:09 schreef TheGeneral het volgende:
Doha Draw:

1 NADAL, Rafael ESP
2 BECK, Karol SVK
3 LACKO, Lukas SVK
4 RIBA, Pere ESP

5 QUALIFIER
6 SABRY, Sherif EGY
7 HANESCU, Victor ROU
8 GULBIS, Ernests LAT

9 DAVYDENKO, Nikolay RUS
10 FOGNINI, Fabio ITA
11 NIEMINEN, Jarkko FIN
12 PRZYSIEZNY, Michal POL

13 KARLOVIC, Ivo CRO
14 QUALIFIER
15 SEPPI, Andreas ITA
16 KOHLSCHREIBER, Philipp GER

17 GARCIA-LOPEZ, Guillermo ESP
18 KUKUSHKIN, Mikhail KAZ
19 ZVEREV, Mischa GER
20 MARCHENKO, Illya UKR

21 BUBKA, Sergei UKR
22 GIMENO-TRAVER, Daniel ESP
23 RAMIREZ HIDALGO, Ruben ESP
24 TSONGA, Jo-Wilfried FRA

25 TROICKI, Viktor SRB
26 STAKHOVSKY, Sergiy UKR
27 SCHUETTLER, Rainer GER

28 GABASHVILI, Teymuraz RUS
29 EL AMRANI, Reda MAR
30 QUALIFIER
31 QUALIFIER
32 FEDERER, Roger SUI
Weer een typische Doha draw. Er wordt met wat geld gesmeten om Federer/Nadal en soms Murray binnen te halen, met de restjes worden er nog een paar top 20 spelers aangetrokken en voor de rest wordt de draw opgevuld met zij die niet in Brisbane aan de bak konden of graag tegen Nadal/Federer spelen.
pi_90744340
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 12:44 schreef Tim86 het volgende:
6-7 4-6 dus..
Beetje teleurstellend..
  zondag 2 januari 2011 @ 15:06:35 #159
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_90745514
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 14:37 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Weer een typische Doha draw. Er wordt met wat geld gesmeten om Federer/Nadal en soms Murray binnen te halen, met de restjes worden er nog een paar top 20 spelers aangetrokken en voor de rest wordt de draw opgevuld met zij die niet in Brisbane aan de bak konden of graag tegen Nadal/Federer spelen.
Wat een bullshit :D Dit is gewoon feitelijk niet juist. De cutoff van het toernooi in Doha ligt op 87, in Brisbane ligt die op 94 en in Chennai pas op 122.

Elk toernooi haalt zijn toppers binnen (en in Doha zijn dat idd Rafa en Roger) dus waarom zou je dan als subtopper zijn ook nog eens kiezen voor een toernooi met beide giganten, als er ook 2 andere toernooien op de rol staan ... bovendien valt dat gezien de cutoffs ook nogal mee (denk aan bijv. Davydenko, Tsonga, Gulbis en Kohlschreiber die ook gewoon Doha spelen)
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_90745998
Daarbij doet Djokovic in Doha mee
pi_90746063
quote:
6s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:16 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:
Daarbij doet Djokovic in Doha mee
oh?
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90746266
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:18 schreef Norrage het volgende:

[..]

oh?
Marko, maar hij heeft al verloren zie ik.
pi_90746471
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:06 schreef The_BoezelaaR het volgende:

[..]

Wat een bullshit :D Dit is gewoon feitelijk niet juist. De cutoff van het toernooi in Doha ligt op 87, in Brisbane ligt die op 94 en in Chennai pas op 122.

Elk toernooi haalt zijn toppers binnen (en in Doha zijn dat idd Rafa en Roger) dus waarom zou je dan als subtopper zijn ook nog eens kiezen voor een toernooi met beide giganten, als er ook 2 andere toernooien op de rol staan ... bovendien valt dat gezien de cutoffs ook nogal mee (denk aan bijv. Davydenko, Tsonga, Gulbis en Kohlschreiber die ook gewoon Doha spelen)
Wat minder dit jaar ja, niet naar Brisbane gekeken, maar afgelopen jaren was het belachelijk. Herinner me nog het jaar dat ze iets van 4 top 10 spelers hadden en een cutoff in de 90 en Brisbane 1 top tien speler had oid, maar een cutoff tussen de 60-70. Brisbane is inderdaad wat achteruit gegaan qua veld dit jaar.

Discrepantie tussen de top (de twee beste spelers ter wereld) en de rest van het veld blijft enorm groot, echter. Je noemt drie spelers zonder vorm en Kohlschreiber. Troicki is trouwens, IMHO, het gevaarlijkst buiten Federer/Nadal.
pi_90746561
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 15:29 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:

[..]

Wat minder dit jaar ja, niet naar Brisbane gekeken, maar afgelopen jaren was het belachelijk. Herinner me nog het jaar dat ze iets van 4 top 10 spelers hadden en een cutoff in de 90 en Brisbane 1 top tien speler had oid, maar een cutoff tussen de 60-70. Brisbane is inderdaad wat achteruit gegaan qua veld dit jaar.

Discrepantie tussen de top (de twee beste spelers ter wereld) en de rest van het veld blijft enorm groot, echter. Je noemt drie spelers zonder vorm en Kohlschreiber. Troicki is trouwens, IMHO, het gevaarlijkst buiten Federer/Nadal.
Ik vind dat je wel gelijk hebt idd. Meestal is het vanaf de halve finales echter wel leuk want je hebt idd meestal nog wel 4 top 10 spelers...maar de rest...zeker die fantastische spelers uit Qater, Marokko en weet ik veel waar die dan wildcards krijgen _O-
Dubai is ook zo'n fantastisch toernooi.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90746602
Of Basel..
  zondag 2 januari 2011 @ 15:58:13 #166
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_90747688
Het mag dan ook duidelijk zijn dat het hier slechts om een 250 punten toernooitje gaat ... ik vind echt niet dat Doha nou zo'n idioot slecht veld heeft, zeker niet in vergelijk wat je anders wel eens ziet bij een 250 toernooitje. Daarbij noemde ik volgens jouw wat spelers uit vorm, maar daar kan je als toernooiorganisator natuurlijk niks aan doen en geen rekening mee houden ...

Dat men het geld heeft Nadal en FedEx te halen zorgt voor enige discrepantie tussen top en geen top, maar is dat niet zo bij elk 250 toernooi waar iemand uit de top-4 van de wereld aan meedoet?
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_90758447
Ik wou zeggen, Richard mag blij zijn als hij Nadal én Federer dezer tijd nog kan strikken.
pi_90762112
Als richard ze had weten te strikken hadden we ook het WK voetbal gehad :p
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90767544
Die 2 zien elkaar nu ook bijna op dagelijkse basis...







Ziet er wel tof uit.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90771005
Prachtige plaatjes zeg..ze weten er ieder jaar weer iets van te maken daar :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 2 januari 2011 @ 23:31:06 #171
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90772729
^^ Ja prachtig. Lijkt ook een echte jaarlijkse Fedal traditie te worden. O+

Oh, en wat was DAT vandaag, Thiemo??? 8)7
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_90772941
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:31 schreef HetKlusKonijn het volgende:
^^ Ja prachtig. Lijkt ook een echte jaarlijkse Fedal traditie te worden. O+

Oh, en wat was DAT vandaag, Thiemo??? 8)7
Tegenstander die minimaal gelijkwaardig is..niet gek dat hij verliest, maar zou ook niet gek zijn als hij had gewonnen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 3 januari 2011 @ 00:19:21 #173
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90775379
quote:
1s.gif Op zondag 2 januari 2011 23:35 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Tegenstander die minimaal gelijkwaardig is..niet gek dat hij verliest, maar zou ook niet gek zijn als hij had gewonnen.
Ja die Istomin is natuurlijk geen knoeier. Maar waar het m.i. om gaat, is dat Thiemo juist in deze fase van zijn carrière van dit soort jongens moet gaan winnen.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_90783092
Live ATP rankings:

http://tennislive.free.fr
pi_90783727
Van mij mag Thiemo elke partij verliezen, als hij maar eens tiebreaks gaat winnen...daar schort het aan nu wat mij betreft...En dan niet zozeer de tiebreak zelf, maar meer de belangrijke momenten...hij gaat zooo passief spelen dan...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90790765
Schoorel gaat goed in zijn 3e kwalificatiewedstrijd voor Doha.

6-3 2-2* voor.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  maandag 3 januari 2011 @ 14:08:29 #177
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90791370
In de Hopman Cup is vandaag Mahut - Isner :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90792096
6-3 7-5 Schoorel ^O^
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  maandag 3 januari 2011 @ 14:34:03 #179
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_90792431
Goed gedaan Thomas ^O^

Nou Federer ontlopen en kijken wat er gebeurt :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
pi_90793464
Goed bezig hoor Schoorel! Die gaat de top 100 wel halen :D
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 3 januari 2011 @ 15:34:54 #181
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90795447
6-3 7-6 voor Isner dit keer :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90804650
quote:
Op maandag 3 januari 2011 14:34 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Goed gedaan Thomas ^O^

Nou Federer ontlopen en kijken wat er gebeurt :D
Federer it is :D!
pi_90804941
_O-
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  maandag 3 januari 2011 @ 19:11:17 #184
66825 Reya
Fier Wallon
pi_90805273
Pech voor hem, hij had ook een WC kunnen treffen.
pi_90805738
quote:
14s.gif Op maandag 3 januari 2011 18:59 schreef Nalbandian het volgende:

[..]

Federer it is :D!
Is deze wedstrijd morgen?
pi_90805965
quote:
10s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:20 schreef DKkuis het volgende:

[..]

Is deze wedstrijd morgen?
:Y
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90806654
  maandag 3 januari 2011 @ 19:48:48 #188
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90807015
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 19:25 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

:Y
Weet iemand al hoe laat, en of er livestreams beschikbaar zijn? :)
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_90807482
Live op Eurosport 2 verwacht ik..die hebben de rechten. Als je dat niet hebt kan je sowieso een stream verwachten
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 3 januari 2011 @ 20:02:43 #190
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90807730
Ik heb net gezien dat de wedstrijd Fed - Schoorel de 2e is op CC. Daarna Nadal - Beck.
Dat wordt dus een fijn dagje tennis morgen. *O*

Maare... wat een pech voor Schoorel zeg. Want ookal komt Feds opdagen in Rogerror Federror-mode, ik zie Schoorel dit klusje echt niet klaren. :N
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_90807799
Dat is toch mooi joh! Het toernooi gehaald en de meteen tegen de GOAT spelen. Dat is toch mooi dat je dat kan zeggen. Natuurlijk vervelend dat je er direct uit ligt, maar een prachtige ervaring. Andere kansen komen wel.
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  maandag 3 januari 2011 @ 20:06:29 #192
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_90807921
quote:
1s.gif Op maandag 3 januari 2011 20:03 schreef TheGeneral het volgende:
Dat is toch mooi joh! Het toernooi gehaald en de meteen tegen de GOAT spelen. Dat is toch mooi dat je dat kan zeggen. Natuurlijk vervelend dat je er direct uit ligt, maar een prachtige ervaring. Andere kansen komen wel.
Dat is waar natuurlijk! Het hoofdtoernooi halen is al een geweldige prestatie voor de #168 van de wereld. En ja, het blijft natuurlijk sowieso een eer om tegen Fedje te mogen spelen! :D
Nou, hopelijk wordt het een leuke wedstrijd.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
pi_90808223
Oh reken er maar op dat Schoorel dit fantastisch vindt!!! Ik heb Thiemo en Haase ook al vaak horen zeggen dat ze graag tegen Fed zouden spelen, ook al is het in een eerste ronde...Liever niet natuurlijk, maar zeker voor Schoorel is dit een schitterende bekroning!
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 4 januari 2011 @ 01:46:03 #194
202930 Salamando
Altijd sarcastisch
pi_90823592
Tevens gaat Cilic gewoon verder waar hij vorig jaar gebleven is, verliest van Nishikori in Chennai ;(
Op donderdag 20 mei 2010 10:53 schreef chewbacca_maatschappij het volgende:
Salamando is beter :@
pi_90823763
Gun het Kei wel na dat klotejaar 2010 :)

Cilic was titelverdediger trouwens :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90834956
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 01:58 schreef Tim86 het volgende:
Gun het Kei wel na dat klotejaar 2010 :)

Cilic was titelverdediger trouwens :')
Die is kompleet de weg kwijt ja. Jammer toch, was een van de weinige 'jongere' spelers in de top 20.
pi_90837674
Hanescu geeft een 5-0 voorsprong weg in de tiebreak tegen Gulbis,
dus we kunnen naar Thomas _O_.
pi_90837788
Haase geeft de set weg tegen Dancevic 6-7.
Lesje bij Thiemo gehad?
pi_90838057
Federer- Schoorel is op eurosport 2.
Livestream http://www.fromsport.com/v-0/14/126/v-152617.html
pi_90838103
Thiemo is inderdaad niet de enige die tiebreaks/belangrijke games weggeeft...Robin is er ook erg goed in :')
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90838175
Indrukwekkende openingsgame van Schoorel. 3 kanonnen en een goede rally: lovegame :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90838195
Zo volhouden dan maar
pi_90838316
Gaat lekker die service _O_ (DIT IS GEEN JINX)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90838408
Commentatoren beginnen al fan te worden :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90838409
Wat een backhand _O_
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:39:55 #206
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90838446
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:38 schreef Tim86 het volgende:
Commentatoren beginnen al fan te worden :D
"This guy has some weapons" :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90838489
Die chat ernaast is ook wel geinig _O-
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90838521
Ik zit gewoon op tv te kijken :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:42:36 #209
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_90838534
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:41 schreef Norrage het volgende:
Die chat ernaast is ook wel geinig _O-
Daar zitten altijd de grootste randdebielen die maar snappen hoe internet werkt. Ongelofelijk vaak :D
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:43:38 #210
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90838569
quote:
Anon8254: if federer wins thos tournament he will au open
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:43:45 #211
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_90838573
Toch maar even kijken
pi_90838592
Goede backhand van Schoorel, maar daar komen ook de fouten vanaf.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:44:46 #213
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_90838612
"destructive forehands he's got"
pi_90838628
Nog zo'n backhand d'r overheen _O_.
pi_90838631
Wel al mooie punten hoor _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90838649
Schoorel eindbaas :D

Slaat echt winners uit alle hoeken, forehand en backhand :D

Nu al net zoveel games als bij zijn ATP-debuut (en tevens enige ATP-match so far) tegen Benji Becker.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90838662
Thomas backhand is echt in no-time zo gigantisch veel beter gewonnen. Een jaar geleden had hij nog zo'n drama backhand, waar je echt nergens mee kwam en nu scoort hij er heel makkelijk punten mee.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:46:21 #218
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90838679
Staat ze wel lekker te raken zeg :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:48:24 #219
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_90838753
Wat voor komisch duo hebben ze daar op de wedstrijd gezet bij Eurosport2, wat een stel droogkloten :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:49:09 #220
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90838780
Karlovic en die twee moslims had ie geveegd
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:49:38 #221
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90838807
Vergelijkingen met Krajicek nu al :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90838810
Schoorel serve niet veel slechter dan die van Krajicek hoor ik net :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90838830
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:48 schreef The_BoezelaaR het volgende:
Wat voor komisch duo hebben ze daar op de wedstrijd gezet bij Eurosport2, wat een stel droogkloten :')
Wel Goetzke gespot..bazen zijn het :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:50:30 #224
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90838835
"Game Sjorrel"
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90838855
Break Haase, maar die geeft hij zo toch weer af.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90838942
BP Sjorrel :D
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:53:41 #227
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90838948
Goede return :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90838950
eerste BP van de wedstrijd is voor Schoorel :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:53:57 #229
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90838957
Jammer, deuce
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90838976
Net niet op BP: 4-4.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:55:07 #231
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_90838995
Als Thomas ergens van moet balen, ongeacht de uitslag van deze partij, is het dat hij de komende 10 jaar internationaal bekend staat als Sjorrer :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:55:29 #232
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90839008
Dit is wel zo'n game waarin onervaren spelers het weggeven.
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90839018
nu wordt Thomas natuurlijk meteen gebroken :(
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:57:51 #234
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90839080
Wat een reus is het ook zeg :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90839082
Belangrijke game
  dinsdag 4 januari 2011 @ 15:58:04 #236
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90839091
Goede hold
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90839095
Fed speelt trouwens wel erg slecht en ongeinspireerd....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90839113
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef Norrage het volgende:
Fed speelt trouwens wel erg slecht en ongeinspireerd....
Bijna altijd in deze wedstrijden..zet geen stap te veel :')

En toch wint hij simpel in 2 sets zometeen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90839118
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef Norrage het volgende:
Fed speelt trouwens wel erg slecht en ongeinspireerd....
En waarom zou hij zich heel erg moeten inspannen?
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90839152
Federer moet serveren om in de set te blijven.
Hoe vet voor Schoorel als je dat kan zeggen :D.
pi_90839160
En 0-30.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:00:21 #242
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90839162
0-30 :D
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90839166
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

En waarom zou hij zich heel erg moeten inspannen?
Omdat hij ongelooflijk veel centen krijgt om daar zijn werk te doen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:00:27 #244
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_90839170
kom op sjorreltje :D
pi_90839184
Haase pakt set 2 met 6-4
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90839186
3 setpoints :D
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:01:01 #247
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90839196
Come on Sjorrel *O*

3 SP's
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90839206
Hij zal wel staan te trillen nu :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90839212
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 15:58 schreef TheGeneral het volgende:

[..]

En waarom zou hij zich heel erg moeten inspannen?
Om geen 3 setpoints tegen te krijgen?
pi_90839226
zonde zeg..geen kans x3
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90839230
Tsja niets aan te doen. Fedje slaat alleen maar eerste services in.
pi_90839231
Argh, dit is ook wel weer Fed hoor.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:02:03 #253
308998 Fenomeno
Wearing sunglasses at night
pi_90839234
Volgens mij wordt ie zenuwachtig
pi_90839253
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:01 schreef Tim86 het volgende:
zonde zeg..geen kans x3
Heel kleintje met de backhand passingmogelijkheid, maar ja.
pi_90839364
Moet Schoorel maar even aan Robin en Thiemo laten zien hoe je een tiebreak speelt.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90839406
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:02 schreef TheArt het volgende:
Tsja niets aan te doen. Fedje slaat alleen maar eerste services in.
las dat bericht voor je en dacht dat eht 6-0 5-0 stond ofzo :')
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:06:34 #257
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90839407
Hopelijk kan hij wel tiebreaks spelen :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90839409
Belangrijk punt hoor, zo na die SP's.
pi_90839411
Lekker forehandje _O_
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_90839434
6-5 onvoorspelbaar hoeveel winnaars hij tegen de King slaat
pi_90839460
Schoorel ramt elke bal met 150% en op de een of andere manier valt bijna alles in. Briljant.
pi_90839495
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:00 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Omdat hij ongelooflijk veel centen krijgt om daar zijn werk te doen.
En dat doet hij toch? :D
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90839553
tiebreak
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:09:55 #264
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90839555
Tiebreak
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90839592
Geweldige bal van Fedje. Zonde van die minibreak.
pi_90839613
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:10 schreef TheArt het volgende:
Geweldige bal van Fedje. Zonde van die minibreak.
En weer weg :D.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:11:15 #267
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90839621
En weer terug *O*
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90839628
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:10 schreef TheArt het volgende:
Geweldige bal van Fedje. Zonde van die minibreak.
Maar minibreak terug.
pi_90839676
heeft ie teruggebroken?
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_90839683
OMG, wat een ballen.
pi_90839693
Hij staat wel heerlijk te spelen hoor _O_
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:12:49 #272
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90839696
3-2* Sjorrel :)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90839701
Zo, lekker puntje.
pi_90839706
*2-1 Haase 3e set ^O^
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:13:37 #275
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90839731
Poe sterk van Federer
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90839737
Jammer, kansje daar. Toch 3-3
pi_90839764
Zal het hem echt zijn.. de reincarnatie van ......
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_90839783
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef franklop het volgende:
Zal het hem echt zijn.. de reincarnatie van ......
Als hij Fed laat winnen wel.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:15:04 #279
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90839802
Helaas
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90839804
5-3 Fed na een UE vanaf de backhand
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90839810
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:14 schreef Tim86 het volgende:

[..]

Als hij Fed laat winnen wel.
En nog 2 tiebreakjes dan.
pi_90839812
Grrr zonde zeg. Te weinig beweging.
pi_90839823
Zijn spel doet me inderdaad wel een beetje denken aan....
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:15:41 #284
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90839834
*6-3 jammer
Verdienstelijke set zeker _O_
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90839872
Misschien is het Hem wel en is ie linkshandig gaan spelen voor wat meer uitdaging.

Set Federer, klasse gespeeld hoor Schoorel.
pi_90839879
Hopelijk zakt Schoorel niet in na het verlies van de 1e set. Hoe vaak zie je dat niet. Gewoon nog een spannend setje.

Schoorel ^O^
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90839883
Helaas, wel een top set gespeeld
pi_90839963
Het is wel een trieste bedoeling waar Haase nu speelt zeg. Ik weet dat niet iedereen op Centre Court kan spelen, maar het ziet er zo triest uit.

Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_90840035
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:18 schreef TheGeneral het volgende:
Het is wel een trieste bedoeling waar Haase nu speelt zeg. Ik weet dat niet iedereen op Centre Court kan spelen, maar het ziet er zo triest uit.

[ afbeelding ]
Inderdaad zeg, zendt het dan niet uit :').
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:22:21 #290
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90840140
Geweldige bal weer
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90840218
Schoorel doet waarbij hij al de hele wedstrijd is in geslaagd 1-1. Zal mooi zijn als het weer tot een tiebreek kan volbrengen
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:26:41 #292
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90840316
BP Sjorrel
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:28:26 #293
82726 The_BoezelaaR
Chronisch vliefd
pi_90840383
Haase levert de break weer es in :')
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:28:51 #294
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90840399
Schandalige call :')
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:29:06 #295
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90840411
Nog een BP, kom op!
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90840471
Zuur dat ie al die BP's mist zeg.
pi_90840473
moeten we voor SChoorel niet in zijn eigen topic zitten trouwens
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_90840485
Zonde Fed slaat een ace 1-2
  dinsdag 4 januari 2011 @ 16:31:13 #299
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_90840494
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:30 schreef luckass het volgende:
Zuur dat ie al die BP's mist zeg.
Je bedoelt dat Fed zo goed serveert op BP tegen :P
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_90840520
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 16:31 schreef Szura het volgende:

[..]

Je bedoelt dat Fed zo goed serveert op BP tegen :P
Beiden.
pi_90840634
Zonde. Wat foutjes hier en daar en de break voor Federer.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')