abonnement Unibet Coolblue
pi_4387731
Wie weet hier meer van? Zag het ff snel voorbij komen op RTL5.
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 30 mei 2002 @ 19:31:50 #2
272 R@b
No-nonsens
pi_4387752
R@b is inderdaad één van de verschrikkelijkste personen die ik ken.
pi_4387756
zou erg terecht zijn. je moet die spam bedrijven ook nog kunnen aanklagen voor ongewenste reclame.
[b]-=[BIG]headz=-[/b] Something as large as science will not stop for something as small as man
pi_4387763
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 19:32 schreef Sebastian_Valmont het volgende:
zou erg terecht zijn. je moet die spam bedrijven ook nog kunnen aanklagen voor ongewenste reclame.
Wat nou, e-mail is toch voor geeks en pedophiles???
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
pi_4387766
Inderdaad, ik heb nu al 4 x een nieuw emailadres gehad, omdat ik mijn email adres per ongelijk op de verkeerde plaatsen invul, dan kom je er niet meer vanaf,
blij met de wet:)
pi_4387812
EU verbiedt ongewenste reclame-e-mail

Bedrijven mogen niet langer burgers bestoken met ongevraagde e-mail en sms'jes. Consumenten moeten expliciet toestemming geven voor elektronische reclamefolders. Het Europees Parlement heeft dat besloten.


2003
Het Europees Parlement volgt daarmee een eerder standpunt van de EU-ministers. Bedrijven mogen wel bestaande klanten mailen, op voorwaarde dat ze duidelijk aangeven hoe consumenten een eind kunnen maken aan de mail. Eind 2003 moet de EU-wet zijn omgezet in nationaal recht.

'Verkeersgegevens'
De liberale en de groene fractie maken zich zorgen over een ander aspect van de richtlijn: het bewaren van 'verkeersgegevens' (wie belt wanneer met wie). Zij hadden graag gezien dat op Europees niveau wordt vastgelegd dat dergelijke gegevens, die privacygevoelig zijn, aan banden wordt gelegd.

Nationale parlementen
De lidstaten regelen dat echter liever zelf. Daarom krijgen de landen expliciet de mogelijkheid om wetten te maken om langdurig gegevens te bewaren. Internetproviders hebben al laten weten daar niet op te wachten wegens de hoge kosten. Overigens hebben nationale parlementen, net al nu overigens, het laatste woord over hoe het in hun land wordt geregeld.

Privacy
Maar VVD'er Plooij vindt dat nu steeds meer telefoon- en internetverkeer internationaal is, er ook internationale bescherming van de privacy moet zijn, op EU-niveau dus. ,,De persoonlijke levenssfeer is niet voldoende beschermd'', vindt Plooij.

©RTLNieuws.nl

Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 30 mei 2002 @ 19:37:14 #7
23337 Dr_D00M
serieuze ethische vraagstukken
pi_4387820
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 19:32 schreef mrcool het volgende:

[..]

Wat nou, e-mail is toch voor geeks en pedophiles???


Bek houe vieze junk
[b]Als de Aliens zullen arriveren, zal drum n bass het communicatiemedium zijn.[/b]
pi_4387833
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 19:37 schreef Dr_D00M het volgende:

[..]

Bek houe vieze junk



Dit is te makkelijk...
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 30 mei 2002 @ 19:51:18 #9
1234 HiZ
Istanbullu
pi_4387981
Nou ja, het is een klein stapje de goede kant op. Helaas komt 99,99% van de spam die ik krijg uit de VS. Waar ik echt van baal is dat sinds een paar weken ook mijn hoofd-account is gevonden door die eikels. Tot nu toe was het alleen op hotmail.

Het goede nieuws is dat het Amerikaanse Congress er over denkt om een vergelijkbare wet aan te nemen.

pi_4388000
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 19:51 schreef HiZ het volgende:
Het goede nieuws is dat het Amerikaanse Congress er over denkt om een vergelijkbare wet aan te nemen.
Terecht!!!!
Emancipate yourselves from mental slavery, none but ourselves can free our minds
  donderdag 30 mei 2002 @ 20:03:52 #11
18811 sooty
Hab' meine Frist verlänge
pi_4388122
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 19:51 schreef HiZ het volgende:
Nou ja, het is een klein stapje de goede kant op. Helaas komt 99,99% van de spam die ik krijg uit de VS. Waar ik echt van baal is dat sinds een paar weken ook mijn hoofd-account is gevonden door die eikels. Tot nu toe was het alleen op hotmail.

Het goede nieuws is dat het Amerikaanse Congress er over denkt om een vergelijkbare wet aan te nemen.


Ding Dong RealityCheck !

Het internet is zo ongeveer synoniem met anarchie. Denken jullie nu echt dat er wetgeving komt die 'enforcable' is

[sligtly_off_topic]
Ik ben hardstikke blij met het spam filter dat Xs4All afgelopen week geactiveerd heeft: werkt als een speer !!!
[/sligtly_off_topic]

HGW XX/7 gewidmet, in Dankbarkeit.
pi_4388180
[quote

[sligtly_off_topic]
Ik ben hardstikke blij met het spam filter dat Xs4All afgelopen week geactiveerd heeft: werkt als een speer !!!
[/sligtly_off_topic]

[/quote]

idd, mij student.tue.nl adres heeft ook een geweldige filter, krijg er nooit junkmail

pi_4392520
quote:
Op donderdag 30 mei 2002 19:36 schreef mrcool het volgende:

'Verkeersgegevens'
De liberale en de groene fractie maken zich zorgen over een ander aspect van de richtlijn: het bewaren van 'verkeersgegevens' (wie belt wanneer met wie). Zij hadden graag gezien dat op Europees niveau wordt vastgelegd dat dergelijke gegevens, die privacygevoelig zijn, aan banden wordt gelegd.


Het is werkelijk een grote schande dat hierover in het journaal niet gerept werd. Ook hier wordt er met het grootste gemak overheen gelezen. Je wordt afgeleid met spam, terwijl je privacy weer een stuk ingeperkt wordt.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')