abonnement Unibet Coolblue
pi_88863559
Weten jullie toevallig sites waar je sigaretten kan bestellen zodat ze thuis bezorgt worden?
Ja, ik ben een luie donder...
Wel Nederlandse sites zodat je geen gedoe krijgt met accijnzen :X

TS trapt af :+ : Appie Heijn bezorgservice ^O^
pi_88863597
TS is geen 16 dus bestelt maar online.

Even serieus, dan ga je toch naar de supermarkt en haal je toch 2 sloffen als je een hekel hebt om steeds naar de winkel te moeten? :?
  donderdag 18 november 2010 @ 15:04:42 #3
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_88863607
Zelf ben ik erg tevreden over deze website.
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_88863663
Ga gewoon naar de pomp
  donderdag 18 november 2010 @ 15:06:56 #5
310327 L-ascorbinezuur
Procrastination Guru.
pi_88863710
quote:
9s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:06 schreef Studente18 het volgende:
Ga gewoon naar de pomp
Liever niet, kun je ook ergens online tanken?
Hey, learn to take a compliment.
[i]Thanks. [/i]
pi_88863795
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:06 schreef L-ascorbinezuur het volgende:

[..]



Liever niet, kun je ook ergens online tanken?
Nee, maar je kunt wel onderweg tanken

Knapen die storneren willen moeten mannen met automatische incasso's zijn
pi_88863823
Is dit soms n.a.v. dat artikel in de metro van gister? Die redacteur heeft daarvoor vast een heleboel sigaretten/poen ter "sponsoring" mogen ontvangen.
  donderdag 18 november 2010 @ 15:14:45 #8
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_88863988
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_88864344
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:04 schreef fonsoy het volgende:
TS is geen 16 dus bestelt maar online.

Even serieus, dan ga je toch naar de supermarkt en haal je toch 2 sloffen als je een hekel hebt om steeds naar de winkel te moeten? :?
Inmiddels 18, dus dat is het probleem niet...

Bestel bijna alles online, dus ik dacht dan kunnen de kankerstaven er ook wel bij :+
  donderdag 18 november 2010 @ 15:28:11 #10
60574 Joran-Joran
Denkt er het zijne van
pi_88864446
quote:
Zich vergissen is menselijk. Om goddelijk Marlboro te roken.

In de drukte van de 21ste eeuw, blijven weinig eenvoudige genoegens. Een volkomen gebrouwen kop van koffie. Een ijzige mok bier. En, het belangrijkst, het genoegen van een sigaret van kwaliteitsMarlboro. wegens belastingen en andere regelgevingskwesties, is de prijs van de sigaretten van Marlboro unbelievably dure meer dan $8 een pak in sommige staten geworden. Nochtans, is er een volkomen gemakkelijke en wettelijke manier vermijden teveel betalend voor uw rook van Marlboro online kopend uw Marlboro cigs.

De kameel cigarette.net is Aantal 1 plaats online voor ontzagwekkende waarden op sigaretten. De kameel cigarette.net kenmerkt alle hoogste merken van sigaretten (met inbegrip van de sigaretten van Marlboro). Wij kenmerken premie, generisch, waarde, en buitenlandse sigaretten allen aan zeer betaalbare prijzen. Wij verschepen rechtstreeks ook de sigaretten aan u welke middelen u nooit aan de opslag laat bij nacht in een sneeuwstorm zult moeten in werking stellen om uw sigaretten van Marlboro opnieuw te worden. De kameel cigarette.net kenmerkt sigaren, het kauwen en zaktabak, ook rollende documenten, en andere toebehoren ook aan zeer goedkope prijzen.

Bij Kameel Cigarette.net, weten wij dat de meeste rokers hevig loyaal aan het merk zijn dat zij roken. Nochtans, weten wij ook dat de meeste rokers een minder aan rook zouden willen betalen die brandmerkt. Zo, hieronder, hebben wij verbindingen aan pagina's op onze website opgesteld die elk merk van sigaretten vertegenwoordigt die wij hebben verkocht. Volg de verbinding aan uw merk, en wanneer u ziet hoe laag de prijs is, kunt u daarna berekenen wat u met al geld gaat doen u door uw Marlboro cigarattes over Internet te kopen bespaart.

Klik hieronder op de banner om de sigaretten van kortingsMarlboro nu te kopen!!!
:')

Bron
pi_88864974
Rokers :')
pi_88866169
Hoe stereotype fok!ker ben je als je zelfs voor je sigaretten niet meer de deur uit wilt..

Laat me raden, je koopt ook je kleding, boodschappen, en kerstcadeautjes online? Onee, je haat kerst natuurlijk

;)
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:36:36 #13
158059 Maatie
ben je mattie niet
pi_88904972
Er stond van de week een artikel in De Pers over: <http://www.depers.nl/buitenland/524445/Peuken-uit-Odessa.html>;. Ik hoop dat je er wat aan overhoud.
The revolution will not be televised.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')