abonnement Unibet Coolblue
pi_88811408


An ancient evil lies dormant within Deepholm, the domain of earth in the Elemental Plane.

Hidden away in a secluded sanctuary, the corrupted Dragon Aspect Deathwing has waited, recovering from the wounds of his last battle against Azeroth and biding his time until he can reforge the world in molten fire.

Soon, Deathwing the Destroyer will return to Azeroth, and his eruption from Deepholm will sunder the world, leaving a festering wound across the continents. As the Horde and Alliance race to the epicenter of the cataclysm, the kingdoms of Azeroth will witness seismic shifts in power, the kindling of a war of the elements, and the emergence of unlikely heroes who will rise up to protect their scarred and broken world from utter devastation.



''Fok! Raiding Guild (inactief) op Realm Chromaggus''
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Realm: Aggramar
quote:
Zokunen
Deathax-(A)- Death Knight (80)
Realm: Argent Dawn
quote:
Draganta
Oludara-(A)- Paladin (80)
Kahad-(A)- Warlock (80)
Draganta-(A)- Death Knight (80)
quote:
SweexNL
Sweex-(A)- Rogue (80)
Shriae-(A)- Death Knight
Krypski-(A)- Paladin
Realm: Auchindoun
quote:
Brutus.nl
Brutaluc-(A)- Paladin (80)
Brutala-(A)- Druid (80)
Brutalisa-(A)- Priest (80)
quote:
jebentzelfeenfiets.
Rixie-(A)- Mage (80)
Aszuna-(A)- Druid (80)
Wubdor-(A)- Rogue (80)
Realm: Azuremyst
quote:
MeraViglioSa
Pakulia-(H)- Warrior (80)
quote:
Ian_Nick
Xtabay-(H)- Shaman (80)
Realm: Bloodfeather
quote:
Rolstoelvandaal
Cesjin - (A) - Mage (80)
Thorvay - (A) - Hunter (80)
Mistria - (A) - Rogue (80)
Loksie - (A) - Warlock(80)
Triptonite - (A) - Paladin (80)
Realm: Bronzebeard
quote:
Mxbo
Zajinstev - (A) - Paladin (80)
Motiion - (A) - Shaman
Realm: Burning Legion
quote:
The_Chosen_1
Yúna-(H)- Warlock (80)
Realm: Burning Steppes
quote:
ExperimentalFrentalMental
Ozric-(H)- Death Knight (80)
Zwartepiet-(H)- Rogue (80)
Realm: Chamber of Aspects
quote:
Asschen_Sukar
Nalar - (A) - Warlock (80)
BuddyChrist - (A) - Priest (80)
Realm: Darkspear
quote:
Faithfulness
Tise - (H) - Rogue (80)
Messina - (H) - Priest (80)
Tirade - (H) - Paladin (80)
Ardinia - (H) - Druid (80)
Hexine - (H) - Death Knight (80)
Kattekop - (H) - Hunter (80)
Tutrix - (H) - Warlock
Realm: Darksorrow
quote:
Dikke_donder
Iktankniet - (H) - Paladin (80)
Mashocka (H) - Shaman (80)
Realm: Defias Brotherhood
quote:
Jebentzelfeenfiets.
Nephrita - (H) - Death Knight (80)
Realm: Emerald Dream
quote:
Evertjan
Necrid -(A)- Mage (80)
Enlae -(A)- Shaman (80)
Pijnacker -A- Warrior
Realm: Grim Batol
quote:
DjNivek
Divyan-(A)- Warrior (80)
Yanagi-(A)- Priest (80)
Realm: Hellfire
quote:
Civilian
Civilian-(A)- Shaman (80)
Kevorkian-(A)- Paladin (80)
Reneuh-(A)- Rogue
Realm: Hellscream
quote:
Zokunen
Shambek-(A)- Shaman (80)
Realm: Haomarush
quote:
GlenSpey
Sial-(H)- Paladin (80)
Sawé-(H)- Rogue (80)
Austal-(H)- Priest (80)
Flamegrill-(H)- Warrior (32)
quote:
Joyvke
Ayarea-(H)- Priest (80)
Katekaena-(H)- Warrior (80)
Hanaelal-(H)- Druid (80)
Aumari-(H)- Paladin (80)
quote:
Zokunen
Engidudu-(H)- Hunter (80)
Realm: Kazzak
quote:
CraniuM
Mopreme-(H)- Shaman (80)
Cidden-(H)- Death Knight (80)
Realm: Khadgar
quote:
Drizzt_DoUrden
Naschtokh-(H)- Warrior (80)
Orzhov-(H)- Rogue
Razedhel-(H)- Priest
Realm: Kor'gall
quote:
Blistering
Alisier-(H)- Death Knight (80)
Kittycatty-(H)- Druid (80)
Anatomic-(H)- Priest (80)
Realm: Laughing Skull
quote:
SpookY22
Pipermaru-(H)- Rogue (80)
Korsakof-(H)- Death Knight (80)
Coxinator-(H)- Hunter
Slaggathore-(H)- Druid
Vanillabear-(H)- Paladin
Realm: Lightnings Blade
quote:
internal
Iowen-(H)- Priest (80)
Goliath-(H)- Death Knight (80)
Thold-(H) Paladin
Realm: Outland
quote:
dekkered
Levines-(H)- Mage (80)
Holylava-(H)- Priest (80)
Lavanas-(H) Death Knight (80)
Realm: Ravenholdt
quote:
Lifeblind
Lifeblind-(A)- Paladin (80)
Patato-(A)- Mage (80)
Stigmatus-(A)- Priest
quote:
Amnistia
Morwen-(A)- Mage
Kimmey-(A)- Warrior (80)
quote:
Zokunen
Boompje-(A)- Druid (80)
Hellond-(A)- Priest (80)
Realm: Skullcrusher
quote:
MarkyB
Xtype-(A)- Death Knight
Realm: Stormscale
quote:
SharQueDo
Sharqy-(H)- Rogue (80)
Sharquedo-(H)- Paladin (80)
Tombreaver-(H)- Death Knight(80)
Realm: The Maelstrom
quote:
Metonae
Metonae-(H)- Paladin (80)
Realm: The Sha'tar
quote:
Windigo
Sidhariel-(A)- Paladin (80)
Sidhuriel-(A)- Mage (74)
Shelai-(A)- Hunter 73)
Realm: Terenas
quote:
Sjiznit
Sjiznit-(A)- Warrior (80)
Kharadras- (A) - Paladin (80)
Salvara- (A) - Shaman (80)
Realm: Turalyon
quote:
Sapstengel
Ceylin-(H)- Mage (80)
Serap- (H) - Druid (80)
Telka- (H) - Rogue (80)
Fadiyah- (H) - Warlock (80)
Katarzyna- (H) - Paladin (80)
Priestesoot - (H) - Shadow priest (80)
quote:
Jappie
Gualterio-(H) - Warrior - (80)
Ganymedes-(H) - Mage - (80)
Tonacatecuht-(H) - Rogue - (80)
quote:
Maureentje
Athine-(H) - Priest - (80)
Wil je zelf ook in de openingspost? Voeg je zelf dan toe:
De openingspost is hier te vinden.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88811415
En we hebben een nieuw deel. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88811420
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]


Dus eigenlijk kunnen we nu heel makkelijk onze rep op exalted krijgen met alle home cities? :D

Lees trouwens net dat als je tussen 30 november en 14 december inlogt (en die kans is ongeveer 100%? _O-) je een FoS krijgt ivm 6 jaar WoW. :)
Ehr... is dat nu niet al flipping makkelijk (in vergelijking met hoe fucking kut het was in Vanilla)? Je krijgt nu voor heel veel Horde rep, toen alleen Orc/Undead/etc. rep.

Zegt opa die ooit Runecloth in Exalted met de Trolls om heeft gezet en vervolgens nog eens 1k voor 1 raptor :')
pi_88811438
quote:
12s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:32 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]


Goede guild < > werkloze mensen... jij ziet het verband nog steeds niet? :D
Aah , jawel. Mijn oude guild is Excesse , daar zit zon zelfde soort volk. Die hebben overdag gewoon gemiddeld 20 man online. Als je daar werkt ben je ook een uitzondering.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_88811445
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:32 schreef joyvke het volgende:
Nouja, toch wel redelijke progressie en niet maanden achterlopen op normal modes bijvoorbeeld :P.

[..]

Ik denk ook dat het heel erg ligt aan wat voor guild je hebt. Bij mijn laatste vond ik het echt een verplichting op een gegeven moment. Het geschreeuw op ventrilo hielp ook niet mee. Retard dit, retard dat en als je er wat van zei "mensen luisteren niet naar de aardige aanpak" etc. Het begin in dat guild was echt super, maar daarna werd het mind (leuke gasten stopten met raiden - goede players overigens) en de zeikerds en elitists die niet eens zo goed waren die bleven raiden en zeikten op anderen... Hoewel ik gewoon niet weer 25 uur per week verplicht achter de PC moet, een guild dat 3 dagen raid van 19.00/20.00 tot 23.00 zou ideaal zijn. Als je echt goed bent heb je niet zoveel uren nodig.

Had gehoord dat mijn GM naar Ensidia is gegaan, die kwaliteit gaat ook omlaag aangezien ze een vorige guildie hebben aangenomen en hij er nog steeds in zit en die was dus echt niet goed. Zelfde met mijn GM, in mijn shit gear deed ik het soms net zo goed, of beter en als ik doodging (wat zelden voorkwam) gaf ik niet mijn addons de schuld :P.
Mja ach, ik zit nu in een guild met veel goeie spelers (178ste v.d wereld). Op ventrilo is vaak alleen de GM aan het woord en af en toe een paar leden, maar met dingen als ''retard'' wordt nooit gescholden.

Moet eerlijk gezegd wel bekennen dat de fun in WoW weer naar een nulpunt is gedaald voor mij. Het knaagt aan me dat ik alle special shit heb gehaald op een char waar ik eigenlijk totaal niet mee verder wil in Cataclysm. Classchange zou echt een geweldige uitkomst zijn, maar ik zie het helaas niet gebeuren. Ik heb het nog wel ff geprobeerd, maar raiden is gewoon echt zwaar ruk op het moment. Gelukkig clearen we alle 25 man hardmodes in 1 avond, anders was ik allang weer gestopt.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_88811473
is wow onderhand weer online?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 17 november 2010 @ 10:37:14 #7
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88811489
Elke avond raiden lijkt me niets. Wij raiden met de top groep 2 x per week van 20:15 tot 23:30. En dan hebben we nog een tweede groep voor alts etc, die raiden 1 a 2 keer in de week, ligt aan sign ups en progression. Soms raid ik 4 avonden, maar meestal maar 2.

Meeste guildies werken/studeren dan ook gewoon. Een aantal heeft kinderen, eentje is zwanger. Dan heb je geen tijd voor zoveel raiden. O.o
pi_88811491
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:36 schreef Olment het volgende:
is wow onderhand weer online?
Neen.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_88811500
Hmmm , ik heb mezelf in de OP gezet , ik sta er ook in , maar niet hier, vreemd.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_88811515
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:37 schreef MassimO het volgende:
Hmmm , ik heb mezelf in de OP gezet , ik sta er ook in , maar niet hier, vreemd.
heb je aangepast op de Wiki?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_88811521
Voor in de OP overigens:

Realm: Aggramar
quote:
stbabylon
Babylon - (H) - Hunter - (80)
Ik zet hem zelf wel in de wiki, maar daarmee komt hij niet zo snel in de OP, dus als de TS zo lief wil zijn :)
pi_88811537
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:37 schreef Silmarwen het volgende:
Elke avond raiden lijkt me niets. Wij raiden met de top groep 2 x per week van 20:15 tot 23:30. En dan hebben we nog een tweede groep voor alts etc, die raiden 1 a 2 keer in de week, ligt aan sign ups en progression. Soms raid ik 4 avonden, maar meestal maar 2.

Meeste guildies werken/studeren dan ook gewoon. Een aantal heeft kinderen, eentje is zwanger. Dan heb je geen tijd voor zoveel raiden. O.o
zoiets zoek ik dus eigenlijk oook. ben ook niet iemand van 4 dagen van 7 tot 12 raiden :S
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_88811542
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:38 schreef Olment het volgende:

[..]


heb je aangepast op de Wiki?
Nutteloos met de nieuwe layout en 'open nieuw topic'
pi_88811545
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:35 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ehr... is dat nu niet al flipping makkelijk (in vergelijking met hoe fucking kut het was in Vanilla)? Je krijgt nu voor heel veel Horde rep, toen alleen Orc/Undead/etc. rep.

Zegt opa die ooit Runecloth in Exalted met de Trolls om heeft gezet en vervolgens nog eens 1k voor 1 raptor :')
Noobje hier he. Ik speel pas een jaar, ben een paar maanden 80 en heb me allereerst gefocussed op goede gear voor raiden :D Dus ben nu pas aan het repfarmen geslagen. Heb voorlopig alleen Org nog maar op exalted (en ook nog maar sinds kort). -O-
Aan Argent Tournament begonnen, etc. Heb alles op revered nu, dat wel. :)
Maar met nieuwe startgebiedenquests heb je je rep natuurlijk in no-time op exalted. En dan mag ik eindelijk raptors O+ en kodo's O+ en undead horses enzo O+ kopen O+
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 17 november 2010 @ 10:39:02 #15
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_88811551
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:38 schreef Olment het volgende:

[..]


heb je aangepast op de Wiki?
uiteraard , account aangemaakt en geedit. Als ik naar de orginele op kijk OP de wiki , sta ik er ook bij.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  FOK!Babe woensdag 17 november 2010 @ 10:40:26 #16
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88811593
Wij kijken gewoon per week op welke avond de juiste mensen de invites accepten en gaan dan raiden...

En one-shotten dan bosses en pwnen zo hard dat Jagga niet weet wat hem overkomt 8-)
pi_88811597
quote:
11s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:38 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Noobje hier he. Ik speel pas een jaar, ben een paar maanden 80 en heb me allereerst gefocussed op goede gear voor raiden :D Dus ben nu pas aan het repfarmen geslagen. Heb voorlopig alleen Org nog maar op exalted (en ook nog maar sinds kort). -O-
Aan Argent Tournament begonnen, etc. Heb alles op revered nu, dat wel. :)
Maar met nieuwe startgebiedenquests heb je je rep natuurlijk in no-time op exalted. En dan mag ik eindelijk raptors O+ en kodo's O+ en undead horses enzo O+ kopen O+
50 rep per stack Runecloth, do the math :P
pi_88811601
Patch maar even binnenhalen :9
pi_88811672
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:

[..]

50 rep per stack Runecloth, do the math :P
75 toch? Maar dat zijn wel erg veel stacks, en ik zwem niet in het goud :D
Bovendien is het veel leuker om het dmv van quests e.d. te doen *O*
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_88811692
Ik zit sinds een maand of 2 denk ik nu ook in een raiding guild. Eerg vet, hebben 4 raid avonden per week waarvan 50% aanwezigheid verplicht is. Prima te doen dus wat mij betreft.
Twee van de raid avonden ben ik er eigenlijk niet, donderdag sporten en vrijdag bier drinken en dan ben ik er gewoon op zondag en dinsdag. Werkt voor mij heerlijk en als ik een keer op een donderdag of vrijdag er toch ben kan ik lekker signen en mee.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_88811736
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:42 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]


75 toch? Maar dat zijn wel erg veel stacks, en ik zwem niet in het goud :D
Bovendien is het veel leuker om het dmv van quests e.d. te doen *O*
Oh ja 75. Maar dan nog :)

Die waren toen iets van 2~3g per stack. En de gem. speler had zo'n 400g. Dat heeft me toen zo'n enorme hoeveelheid gekost. Puur omdat ik een Orc op een Raptor wilde hebben. Maar, ik kreeg toen wel mad-respect 8-)
pi_88811786
hoi
  woensdag 17 november 2010 @ 10:47:46 #23
16845 L3IPO
I am...MEGATRON!
pi_88811795
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:47 schreef ufopiloot het volgende:
hoi
Hoi :)
Humans dont deserve to live...
pi_88811802
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Oh ja 75. Maar dan nog :)

Die waren toen iets van 2~3g per stack. En de gem. speler had zo'n 400g. Dat heeft me toen zo'n enorme hoeveelheid gekost. Puur omdat ik een Orc op een Raptor wilde hebben. Maar, ik kreeg toen wel mad-respect 8-)
Ja ik doe het dus ook voor die mount(s). :D
Ik hou de stackprijzen wel in de gaten hoor, die hangen nu tussen 6~9 gold per stack op mijn realm. Mij te duur :N Misschien toch wat meer farmen dan in blackrock oid. Ik heb een remote :D Maar dat ben je zo snel beu :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_88811826
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:40 schreef stbabylon het volgende:

[..]

50 rep per stack Runecloth, do the math :P
het heeft mij in totaal 3.5k cash gekost om alle 5 de factions naar exalted te kopen met runecloth.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  FOK!Babe woensdag 17 november 2010 @ 10:49:18 #26
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88811839
In Cata krijgen de homecities toch tabards waar je rep mee kan farmen?
pi_88811849
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:47 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ja ik doe het dus ook voor die mount(s). :D
Ik hou de stackprijzen wel in de gaten hoor, die hangen nu tussen 6~9 gold per stack. Mij te duur :N Misschien toch wat meer farmen dan in blackrock oid. Ik heb een remote :D Maar dat ben je zo snel beu :')
slim idee:
Farm wool cloth. (dit gaat bij ons voor 30g de stack) je kunt de ini in SW doen in 10 min en haalt er ong 70 wool uit. sell dit en koop rune cloth :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_88811861
Daarom heb ik nu dus bijna 5 guild bank tabs helemaal vol met Runecloth, gekocht voor maximaal 3g per stack. Die gaan flink over de kop in Cataclysm. Ook ores etc. ingeslagen. Er zijn inderdaad tabard voor de home cities, maar toch kan je dingen beter nu inslaan dan in Cataclysm, want de inflatie komt er sowieso, maakt niet uit met je wat koopt (behalve lvl80 items, gems etc. natuurlijk).

Ik zoek alleen nog tabards/mounts om te kopen om geld kwijt te raken, hopelijk komt er nog een Shadowmourne bij op de realm binnenkort die het verkoopt. Ik wil zo min mogelijk geld hebben bij de Cataclysm release, want dat maakt ook gelijk een duik.
  FOK!Babe woensdag 17 november 2010 @ 10:50:40 #29
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88811878
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:49 schreef Olment het volgende:

[..]


slim idee:
Farm wool cloth. (dit gaat bij ons voor 30g de stack) je kunt de ini in SW doen in 10 min en haalt er ong 70 wool uit. sell dit en koop rune cloth :P
Moet je wel even door een kudde Allies heen stampen om Stockades te bereiken, maar dan heb je ook wat.
pi_88811885
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:50 schreef ufopiloot het volgende:
Daarom heb ik nu dus bijna 5 guild bank tabs helemaal vol met Runecloth, gekocht voor maximaal 3g per stack. Die gaan flink over de kop in Cataclysm. Ook ores etc. ingeslagen. Ik zoek alleen nog tabards/mounts om te kopen om geld kwijt te raken, hopelijk komt er nog een Shadowmourne bij op de realm binnenkort die het verkoopt. Ik wil zo min mogelijk geld hebben bij de Cataclysm release, want dat maakt ook gelijk een duik.
jij had toch iets van 3000000k cash ofzo? en al die mounts gekocht voor 10-16k
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_88811921
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:50 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Moet je wel even door een kudde Allies heen stampen om Stockades te bereiken, maar dan heb je ook wat.
ach,, ik ben via grom'gol gegaan en toen over het water naar stormwind harbor, vanuit hier was het een klein stukje lopen. ben geen enekele ally tegen gekomen.
Natuurlijk niet slim om via de hoofdingang te komen ^^
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  FOK!Babe woensdag 17 november 2010 @ 10:52:25 #32
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88811938
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:51 schreef Olment het volgende:

[..]


ach,, ik ben via grom'gol gegaan en toen over het water naar stormwind harbor, vanuit hier was het een klein stukje lopen. ben geen enekele ally tegen gekomen.
Natuurlijk niet slim om via de hoofdingang te komen ^^
Waarom zou je het Ally stampen vermijden!?
Alliance-players :9
pi_88811975
quote:
11s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:52 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Waarom zou je het Ally stampen vermijden!?
omdat ik geen zin had om 15x terug te lopen naar mijn corpse (dat is in elwynn forest een klote eind lopen) en ik was alleen,, en dan begin je niet veel tegen 50-100 alliance
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_88811992
Ach, het is ook niet zo raar om snel reputation te krijgen, je red je faction wel keer op keer. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88812044
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:53 schreef Olment het volgende:

[..]


omdat ik geen zin had om 15x terug te lopen naar mijn corpse (dat is in elwynn forest een klote eind lopen) en ik was alleen,, en dan begin je niet veel tegen 50-100 alliance
Als ik naar de tram of stockades wandel, sterf ik max 2x eigenlijk.
pi_88812086
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:55 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als ik naar de tram of stockades wandel, sterf ik max 2x eigenlijk.
Daarom druid of rogue. :D Er is trouwens zo'n goblin mine die je met engineering kan maken. Erg grappig om die neer te leggen bij een newbie zone en te zien hoe ze eroverheen lopen. :P
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88812113
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:55 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Als ik naar de tram wandel, sterf ik max 2x eigenlijk.
*gniffel*
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  FOK!Babe woensdag 17 november 2010 @ 10:58:44 #38
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88812137
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:57 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]


*gniffel*
_O-
pi_88812347
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:49 schreef Olment het volgende:

[..]


slim idee:
Farm wool cloth. (dit gaat bij ons voor 30g de stack) je kunt de ini in SW doen in 10 min en haalt er ong 70 wool uit. sell dit en koop rune cloth :P
Meh. Ik weet niet, al zou ik zwemmen in het geld, wil het eigenlijk toch niet op die manier doen :D Maar netjes verdienen met quests en dailies :Y Dan voelt het meer als een waardevolle achiev :@
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_88812373
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:57 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]


*gniffel*
Naar de DRT, daar dood gaan, corpse walken, wachten met ressen tot je unflagged bent. En dan hangen met de allies en de ratten (wie zou ik nou met allies bedoelen, en wie met ratten...)
pi_88812423
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:49 schreef Olment het volgende:

[..]


slim idee:
Farm wool cloth. (dit gaat bij ons voor 30g de stack) je kunt de ini in SW doen in 10 min en haalt er ong 70 wool uit. sell dit en koop rune cloth :P
Waarom uberhaupt de stad uit gaan om gold te verkrijgen? Auctioneer installeren en daytraden werkt makkelijker en sneller :)
  woensdag 17 november 2010 @ 11:11:40 #42
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88812515
wat een sloom downloadende kut patch zeg :N

100 kb/s en dat voor 1 gig dan ben ik morgen nog niet klaar :(
pi_88812549
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:11 schreef Friday12 het volgende:
wat een sloom downloadende kut patch zeg :N

100 kb/s en dat voor 1 gig dan ben ik morgen nog niet klaar :(
Naja, alles is denk ik net pas weer online dus mensen zijn nu en masse aan het downloaden waarschijnlijk?
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_88812590
uhmm,, wow is weer online maar om de een of andere reden komt mijn chat nergens aan. merdere mensen last van?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:13:56 #45
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88812593
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:12 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]


Naja, alles is denk ik net pas weer online dus mensen zijn nu en masse aan het downloaden waarschijnlijk?
ze kunnen duizenden mensen laten spelen moeten ze toch eens zorgen dat patches sneller downloaden en die message youre infront of a firewall is ook crap want ik heb alles open gezet ervoor ;(
  woensdag 17 november 2010 @ 11:16:00 #46
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88812649
het is trouwens niet dat ik zit te springen om te spelen maar ik zie nu al cata komen en dan zit je eerst paar uur en fucking kleine patch te downloaden

Nu nog een leuke error "Your game installation is damaged. Please run repair." :')
pi_88812653
Oh goed idee, even de WiFi van het werk misbruiken :P
pi_88812673
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:16 schreef Friday12 het volgende:
het is trouwens niet dat ik zit te springen om te spelen maar ik zie nu al cata komen en dan zit je eerst paar uur en fucking kleine patch te downloaden

Nu nog een leuke error "Your game installation is damaged. Please run repair." :')
Even 25GB her-installeren vanavond *O*
pi_88812703
uhmm,, wow is weer online maar om de een of andere reden komt mijn chat nergens aan. meerdere mensen last van?
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_88812718
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:16 schreef Friday12 het volgende:
het is trouwens niet dat ik zit te springen om te spelen maar ik zie nu al cata komen en dan zit je eerst paar uur en fucking kleine patch te downloaden

Nu nog een leuke error "Your game installation is damaged. Please run repair." :')
hierom heb ik dus op een externe harde schijf ook wow staan.. mocht ik deze crap krijgen dan zet ik het gewoon weer over :P
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_88812733
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:17 schreef Olment het volgende:
uhmm,, wow is weer online maar om de een of andere reden komt mijn chat nergens aan. meerdere mensen last van?
Echooo
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_88812779
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:18 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Echooo
tis ook behoorlijk irritant :P Ik zie helemaal ook geen chat ergens (guild/trade).. scheelt dat de goldsellers ook weg zijn ^^
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:20:02 #53
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88812781
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:18 schreef Olment het volgende:

[..]



hierom heb ik dus op een externe harde schijf ook wow staan.. mocht ik deze crap krijgen dan zet ik het gewoon weer over :P
Je moet dan gewoon als administrator runnen :9
  FOK!Babe woensdag 17 november 2010 @ 11:21:58 #54
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88812857
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:11 schreef Friday12 het volgende:
wat een sloom downloadende kut patch zeg :N

100 kb/s en dat voor 1 gig dan ben ik morgen nog niet klaar :(
Ben bang dat het toch echt aan jou ligt...
pi_88812910
quote:
15s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:21 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ben bang dat het toch echt aan jou ligt...
ik had mijn patch binnen met 1.4 - 1.9mbps
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:23:45 #56
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88812926
quote:
15s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:21 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ben bang dat het toch echt aan jou ligt...
Alleen het rode deel van de launcher zoals ik het nu bekijk aangezien die nu wel met 1.9 mb/s gaat :D
pi_88813157
iemand anders ook chat problemen?
(/s praten gaat wel bij mij)
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_88813312
Ah, extended maintenance.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 17 november 2010 @ 11:36:58 #59
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_88813438
Zo, gisteravond eindelijk de "The one that didn't get away" achievement gehaald.

Nu alleen nog de STV Fishing Extravaganza/Kalu'ak Fishing Derby winnen en dan ben ik Salty :')

Afgelopen zondag zat ik op 38 tasty fish.

Zal nog wel effe duren.
pi_88813478
TVP
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88813489
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:29 schreef Olment het volgende:
iemand anders ook chat problemen?
(/s praten gaat wel bij mij)
Een geduldig persoon ben je niet hè?
Misschien eens op een forum proberen waar wat meer mensen zitten die nu ook aan het spelen/downloaden zijn. ;)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:39:19 #62
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_88813516
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:50 schreef ufopiloot het volgende:
Daarom heb ik nu dus bijna 5 guild bank tabs helemaal vol met Runecloth, gekocht voor maximaal 3g per stack. Die gaan flink over de kop in Cataclysm. Ook ores etc. ingeslagen. Er zijn inderdaad tabard voor de home cities, maar toch kan je dingen beter nu inslaan dan in Cataclysm, want de inflatie komt er sowieso, maakt niet uit met je wat koopt (behalve lvl80 items, gems etc. natuurlijk).

Ik zoek alleen nog tabards/mounts om te kopen om geld kwijt te raken, hopelijk komt er nog een Shadowmourne bij op de realm binnenkort die het verkoopt. Ik wil zo min mogelijk geld hebben bij de Cataclysm release, want dat maakt ook gelijk een duik.
Waarom heb je ores ingeslagen?
Lijkt me just dat de (Azeroth) ore prijs een duikeling van heb ik jouw daar gaat nemen?
pi_88813566
quote:
12s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:38 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Een geduldig persoon ben je niet hè?
Misschien eens op een forum proberen waar wat meer mensen zitten die nu ook aan het spelen/downloaden zijn. ;)
ok bb then
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_88813624
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:39 schreef Twiitch het volgende:

[..]



Waarom heb je ores ingeslagen?
Lijkt me just dat de (Azeroth) ore prijs een duikeling van heb ik jouw daar gaat nemen?
Ja, dat kan straks gemined worden mbv een flying mount.
pi_88813658
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:40 schreef Olment het volgende:

[..]


ok bb then
Ik wil je niet wegjagen :D Maar overdag zo'n vraag hier plempen heeft niet zoveel effect denk ik als je snel antwoord wilt hebben, en ik denk dat je inderdaad snel antwoord wilt want je herhaalt jezelf elke 10 minuten. :D
Dus vraag het op het officiële forum, ik noem maar een zijweg... Heb je wat meer kans dat iemand snel antwoordt. Of open een ticket. :)
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 17 november 2010 @ 11:44:00 #66
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_88813710
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:42 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja, dat kan straks gemined worden mbv een flying mount.
Ik zal de Mithril stacks van 80+g niet missen :D

Heb wel een gigantische hoeveelheid gold verdiend toen de Thorium in Un'Goro nog een geheim was op Deathwing.
pi_88813721
Op zich kan ik nu WoW opstarten, maar weet niet hoe tof men dat op mijn werk vindt _O-
pi_88814087
Alle realms zijn down. ;(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  FOK!Babe woensdag 17 november 2010 @ 11:56:57 #69
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88814134
*O* Patchday! *O*

Ik merk het vanavond wel ^O^
pi_88814219
Yes, de patch die niets veranderd! ^O^
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88814257
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:59 schreef drumstickNL het volgende:
Yes, de patch die niets veranderd! ^O^
4.0.3 de lont aansteken
4.0.3a de bom ontploft :)
pi_88814363
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 11:59 schreef drumstickNL het volgende:
Yes, de patch die niets veranderd! ^O^
De draken vliegen weer als normaal, dat is ws. het enige dat je zult merken :')

Patchnotes
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 12:04:25 #73
159966 lifeblind
pi_88814407
Zo, vanavond maar weer eens gaan prullen met mn JC profession, moet te doen zijn om van 290 naar 450 te gaan deze week me dunkt :P
  woensdag 17 november 2010 @ 12:05:43 #74
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88814472
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:03 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]


De draken vliegen weer als normaal, dat is ws. het enige dat je zult merken :')

Patchnotes
En een inspect fix
  woensdag 17 november 2010 @ 12:11:40 #75
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_88814725
De nieuwe Orgrimar op de PTR , looks fokking awesome :o _O_
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_88814940
Ik ben ook van de partij. Realms moeten up! :(
Of toch du vader?
pi_88814957
Dit is overigens deel 299, niet 298 :P
pi_88815102
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:17 schreef Faithfulness het volgende:
Dit is overigens deel 299, niet 298 :P
Mijn schuld, ;( Sorry! :@
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  woensdag 17 november 2010 @ 12:21:04 #79
100593 Catch_me
Donateur Asielactie 2009
pi_88815113
ooooooooooooooh jongens wie is er ook zo zenuwachtig voor cataclysm :D???
Op elke fokker past een bril.
pi_88815134
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:20 schreef drumstickNL het volgende:

[..]


Mijn schuld, ;( Sorry! :@
*Pakt de bamboestok*

Het is je vergeven :P Hopelijk komt er nog een mod langs :P
pi_88815302
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:11 schreef MassimO het volgende:
De nieuwe Orgrimar op de PTR , looks fokking awesome :o _O_
* drumstickNL download als een gek de PTR.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88815380
TVP
pi_88815390
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:11 schreef MassimO het volgende:
De nieuwe Orgrimar op de PTR , looks fokking awesome :o _O_
Prt Src
pi_88815445
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:26 schreef drumstickNL het volgende:

[..]


* drumstickNL download als een gek de PTR.
15 gig ;(
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88815700
Ja godver, waarom moet die shit nu nog gedownload worden.. daar is de nieuwe launcher met pre-download toch voor?!
pi_88815911
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:38 schreef ufopiloot het volgende:
Ja godver, waarom moet die shit nu nog gedownload worden.. daar is de nieuwe launcher met pre-download toch voor?!
Hij was vannacht pas klaar, daar hebben ze de afgelopen 2 weken keihard aan gewerkt :)
pi_88816375
Sweet jesus, die PTR is echt AWESOME.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88816436
Ah waar slaat dit nou weer op, ik start de wow launcher en er komt een download... en vrijwel direct daar achteraan de melding dat het spel beschadigd is :{
Ik kan nu dus niks want ik repair het en als ik de launcher herstart dan zegt ie hetzelfde weer...
  woensdag 17 november 2010 @ 13:05:23 #89
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88816556
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:01 schreef GlenSpey het volgende:
Ah waar slaat dit nou weer op, ik start de wow launcher en er komt een download... en vrijwel direct daar achteraan de melding dat het spel beschadigd is :{
Ik kan nu dus niks want ik repair het en als ik de launcher herstart dan zegt ie hetzelfde weer...
Als je naar de folder gaat waar je wow is geinstalleerd klik je met je rechtermuis op de launcher.exe(.exe staat er niet altijd achter) en dan als administrator uitvoeren.
pi_88816575
Meh moest ineens nog 800mb downloaden. Maarja, ik kan al spelen omdat het niet een deel is dat ik persé moet hebben.

Maar laat hem toch maar even met 2.2mb/s downloaden
  woensdag 17 november 2010 @ 13:09:57 #91
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_88816691
Volgende week dus de Shattering?
pi_88816910
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:45 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hij was vannacht pas klaar, daar hebben ze de afgelopen 2 weken keihard aan gewerkt :)
Aan die 5 bugs? Dan nog kan je al lang het grootste deel gedeeltelijk van te voren downloaden.
  FOK!Babe woensdag 17 november 2010 @ 13:17:44 #93
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88816976
Het is ook gewoon nooit goed hè? :')
pi_88816977
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:09 schreef Twiitch het volgende:
Volgende week dus de Shattering?
MMO:
quote:
if there isn't any major bug you can totally expect patch 4.0.3a on live servers next week.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 17 november 2010 @ 13:19:36 #95
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_88817044
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:59 schreef drumstickNL het volgende:
Sweet jesus, die PTR is echt AWESOME.
Echt wel , ben gewoon trots Horde te zijn. Orgrimar is byfar the mooiste stad nu , wat een verbetering :)
Het is zeker 3 a 4 keer zo groot geworden.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_88817324
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:19 schreef MassimO het volgende:

[..]



Echt wel , ben gewoon trots Horde te zijn. Orgrimar is byfar the mooiste stad nu , wat een verbetering :)
Het is zeker 3 a 4 keer zo groot geworden.
Blijf dat maar herhalen, feit is jullie hebben geen Ironforge. Geen probleem natuurlijk, er is maar 1 ras met de meest awesome hoofdstad en ja, dat zijn Dwergen.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_88817419
Gelukkig niet zeg. Dwergen zijn eerloze eikels
pi_88817474
Ironforge is een koude kille klote stad. Geef mij maar 10 Orgrimmars ipv Ironforge :P
pi_88817510
Doe mij eens een screenie
  woensdag 17 november 2010 @ 13:40:36 #100
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_88817799
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:31 schreef GlenSpey het volgende:
Ironforge is een koude kille klote stad. Geef mij maar 10 Orgrimmars ipv Ironforge :P
Dit dus , ik vind Ironforge ook 10 x niks.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_88817870
Zo, ik lurk al een tijdje mee met deze reeks, heb nu toch maar mijn chars aan de wiki toegevoegd. :W

Sinds eergisteren bevat mijn account 5 level 80 characters. Heb dit keer een remake van mijn allereerste character ooit naar de 80 gehaald. Zelfde naam, race, class, server. De oude bestaat ook nog steeds (gelukkig had ik op level 70 een servertransfer gedaan).. waarom een nieuwe, denk je dan? De oude staat op het oude account van mijn ex. :P

5 jaar geleden heeft hij me geintroduceerd met de mededeling "maak maar een poppetje aan en zie of je het leuk vindt". Nou, twee of drie dagen later was ik pas level 15 ofzo, toen kreeg ik mijn eigen account, maar ja. Als nieuweling duurden die eerste 15 levels zo lang.. :P Hij mocht van Blizzard ook niet getransferred worden naar mijn eigen account, dus ja, dan maar een remake na 5 jaar ;).

Grappige is ook dat ik warcraftrealms.com voor de gek heb gehouden :P Hij denkt dat het nog steeds dezelfde character is. Hij is alleen nog niet geupdate naar level 80 :P
pi_88817913
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:42 schreef Hitomi het volgende:
Zo, ik lurk al een tijdje mee met deze reeks, heb nu toch maar mijn chars aan de wiki toegevoegd. :W

Sinds eergisteren bevat mijn account 5 level 80 characters. Heb dit keer een remake van mijn allereerste character ooit naar de 80 gehaald. Zelfde naam, race, class, server. De oude bestaat ook nog steeds (gelukkig had ik op level 70 een servertransfer gedaan).. waarom een nieuwe, denk je dan? De oude staat op het oude account van mijn ex. :P

5 jaar geleden heeft hij me geintroduceerd met de mededeling "maak maar een poppetje aan en zie of je het leuk vindt". Nou, twee of drie dagen later was ik pas level 15 ofzo, toen kreeg ik mijn eigen account, maar ja. Als nieuweling duurden die eerste 15 levels zo lang.. :P Hij mocht van Blizzard ook niet getransferred worden naar mijn eigen account, dus ja, dan maar een remake na 5 jaar ;).

Grappige is ook dat ik warcraftrealms.com voor de gek heb gehouden :P Hij denkt dat het nog steeds dezelfde character is. Hij is alleen nog niet geupdate naar level 80 :P
Hoi M. ! :P Leuk dat je er ook bent :D
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88817947
Nog een weekje dan is heel Azeroth anders. Geniet even snel van de oude gebieden zolang het nog kan mensen :)
pi_88818177
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:44 schreef sanakthe het volgende:
Nog een weekje dan is heel Azeroth anders. Geniet even snel van de oude gebieden zolang het nog kan mensen :)
Ik heb er nog nooit van genoten (instances wel), dus zou niet weten waarom ik daar nu mee moet beginnen :P
  woensdag 17 november 2010 @ 13:51:08 #105
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88818188
hmm heb nu wel de chat bug toestraks niet :{
pi_88818226
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:43 schreef Metonae het volgende:

[..]



Hoi M. ! :P Leuk dat je er ook bent :D
O.O Oh blubber.

* Hitomi gaat op onderzoek uit.
pi_88818287
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:52 schreef Hitomi het volgende:

[..]



O.O Oh blubber.

* Hitomi gaat op onderzoek uit.
Ik kan heel makkelijk doen en het je gelijk vertellen, maar daar beginnen we niet aan. Ga maar naar RJ of Nout :P Die weten het wel ^^

:P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88818394
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:53 schreef Metonae het volgende:

[..]



Ik kan heel makkelijk doen en het je gelijk vertellen, maar daar beginnen we niet aan. Ga maar naar RJ of Nout :P Die weten het wel ^^

:P
... en hoe herken jij mij aan de hand van mijn wow characters / fok naam? :P Geen zin om RJ of Nout te plagen. Geef eens een hint. :D
pi_88818458
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:50 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ik heb er nog nooit van genoten (instances wel), dus zou niet weten waarom ik daar nu mee moet beginnen :P
Naja, sommige gebieden waren best mooi en leuke herinneringen aan over gehouden tijdens het levelen van mijn eerste char :P
pi_88818524
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:56 schreef Hitomi het volgende:

[..]



... en hoe herken jij mij aan de hand van mijn wow characters / fok naam? :P Geen zin om RJ of Nout te plagen. Geef eens een hint. :D
Ik herken je aan je fotoboek foto. 'Ey! Die zit bij mij op school! Zelfde afdeling zelfs!' :P Hinten doen we niet aan he :P
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88818594
Goed, de patch is er doorheen... maar nu....
de UI ingame is opeens heel erg klein geworden? Hoe krijg ik dat weer op de oude grootte?
pi_88818644
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:59 schreef Metonae het volgende:

[..]



Ik herken je aan je fotoboek foto. 'Ey! Die zit bij mij op school! Zelfde afdeling zelfs!' :P Hinten doen we niet aan he :P
Oh, heb ik hier een FB? Was ik alweer vergeten :+

Maarre.. D, geloof ik...? Ik heb jou ook herkend. Nee, niet aan je Fok Fotoboek.. Maar wel aan je andere fotoboek.. Google is zo makkelijk. :s)
pi_88818690
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:02 schreef Hitomi het volgende:

[..]



Oh, heb ik hier een FB? Was ik alweer vergeten :+

Maarre.. D, geloof ik...? Ik heb jou ook herkend. Nee, niet aan je Fok Fotoboek.. Maar wel aan je andere fotoboek.. Google is zo makkelijk. :s)
Kut. Ik sta teveel met mn bek op het internet ;( Belachelijk gewoon.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88818750
pro-tip: http://messages.fok.nl/

STING! Doe je werk eens!
pi_88818780
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:05 schreef stbabylon het volgende:
pro-tip: http://messages.fok.nl/

STING! Doe je werk eens!
Nie zo zeuren. Slowchat mag zo once in a while :') En zo zijn we sneller bij de 300!
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88818859
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:05 schreef Metonae het volgende:

[..]



Nie zo zeuren. Slowchat mag zo once in a while :') En zo zijn we sneller bij de 300!
Maar het is voor mij niet boeiend om te lezen.

Als nou eens iemand potdomme een screenie van de nieuwe orgri post, waar ik al 2x om heb gevraagd :(
pi_88818914
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Maar het is voor mij niet boeiend om te lezen.

Als nou eens iemand potdomme een screenie van de nieuwe orgri post, waar ik al 2x om heb gevraagd :(
De nieuwe... nieuwe orgri? De orgri die na de shattering komt?
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88818920
Die orgrimmar is dezelfde als in Closed Beta toch? Wacht even. :)
pi_88818934
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:09 schreef Metonae het volgende:

[..]



De nieuwe... nieuwe orgri? De orgri die na de shattering komt?
Ja die!
pi_88818944
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:09 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Ja die!
* Metonae logt in op beta.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88819256
11 images uploading. :) Heb alleen de waterkwaliteit niet op de nieuwe staan.. dus dat moet je er even bij inbeelden :+
pi_88819323
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nog meer hoor ik wel :P Waarschijnlijk meer te zien op de screens van Hitomi dan :O
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88819374
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:09 schreef Hitomi het volgende:
Die orgrimmar is dezelfde als in Closed Beta toch? Wacht even. :)
Wel onder een spoiler graag.

-edit, goffer :{

Kun je hem alsnog onder spoiler zetten aub, voor mensen als ik die het eigenlijk nog niet willen zien......!
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_88819448
quote:
4s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:19 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]


Wel onder een spoiler graag.

-edit, goffer :{

Kun je hem alsnog onder spoiler zetten aub, voor mensen als ik die het eigenlijk nog niet willen zien......!
Was al bezig! ;( Excuses.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88819455
Vooruit, mijnes in een spoiler dan maar :)

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88819501
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:21 schreef Metonae het volgende:

[..]



Was al bezig! ;( Excuses.
Dank oO<
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_88819546
Ik moet zeggen, de eerste keer dat ik Orgrimmar in liep op de beta, flikte ik het nog om te verdwalen :@
pi_88819679
Niiiiiiiiiiiiiiiiiice :D
pi_88819881
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:27 schreef stbabylon het volgende:
Niiiiiiiiiiiiiiiiiice :D
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  woensdag 17 november 2010 @ 14:32:22 #130
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_88819897
Net even de Tier 11 sets bekeken, damn wat een bagger, teveel blauw, dacht dat we uit Northrend vertrokken waren.

Vooral de Hunter set is hilarisch, meestal is helm graphics uitzetten wel voldoende om het dragelijk te maken maar de rest ziet er ook niet uit.

Groene "bubbles" op de schouders? :D
pi_88820009
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:32 schreef Twiitch het volgende:
Net even de Tier 11 sets bekeken, damn wat een bagger, teveel blauw, dacht dat we uit Northrend vertrokken waren.

Vooral de Hunter set is hilarisch, meestal is helm graphics uitzetten wel voldoende om het dragelijk te maken maar de rest ziet er ook niet uit.

Groene "bubbles" op de schouders? :D
Gelukkig is mijn hunter engineer, en engineer-helms zijn altijd UBER
pi_88820191
Die van de shaman vind ik het mooist :)

De hunter gaat ook nog wel.

De rest vind ik spuuglelijk...
pi_88820336
Alle tier is lelijk aan het begin van de exp. Aan het eind ervan is alles verdomd mooi :D Zal altijd zo blijven.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88820394
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:43 schreef Metonae het volgende:
Alle tier is lelijk aan het begin van de exp. Aan het eind ervan is alles verdomd mooi :D Zal altijd zo blijven.
Tier 1 > Tier 2 Hunter :)
pi_88820580
Vroegâh vond ik Might mooi en Wrath lelijk. Maar ja, da's geen expansion.

Da's wel het jammere van mijn nieuwe oude character. Op het origineel had ik mijn hele Might set, en Quel'Serrar enzo nog steeds banked ;(

Wat een kutwerk toen om QS te krijgen.. ik zat nog niet in een guild die Ony deed, maar kende gelukkig een paar mensen uit een andere guild die dat wel deden. Ik mocht mee! :) Eerste keer, quest failed, invalid target geloof ik kreeg ik als mededeling. Dag zwaard.

Mocht de week erna weer mee. Quest failed, want het item was gewoon verdwenen na de fight. Grom..

Week erna weer mee, toen ging zelfs een van hun druids weg omdat hij het zat was dat ik iedere keer mee ging :|W Was net een dag dat er in Frankrijk een of andere nationale feestdag was en alle GM's waren vrij... toen kreeg ik hem. Ik zei toen nog: "See, I'm sure a GM caused the problem! The day they're all gone, the quest isn't bugged!"
  woensdag 17 november 2010 @ 14:54:48 #136
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88820690
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:07 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Maar het is voor mij niet boeiend om te lezen.

Als nou eens iemand potdomme een screenie van de nieuwe orgri post, waar ik al 2x om heb gevraagd :(
kijk bij de 100000 screens van de beta...
pi_88820945
Mage & Druid zijn echt zoveeeeeel toffer dan DK op de beta :(.

Haaaaaaaat! :(
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_88820971
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:02 schreef Blistering het volgende:
Mage & Druid zijn echt zoveeeeeel toffer dan DK op de beta :(.

Haaaaaaaat! :(
DK is toch een nep-class.

If it isn't in Vanilla, it sucks :P
pi_88821064
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:03 schreef stbabylon het volgende:

[..]

DK is toch een nep-class.

If it isn't in Vanilla, it sucks :P
Ga je nou serieus waar weer een vanilla > expansions discussie aanwakkeren? -_-
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88821101
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:06 schreef Metonae het volgende:

[..]



Ga je nou serieus waar weer een vanilla > expansions discussie aanwakkeren? -_-
Oeps! Sorry! Mijn verontschuldigingen, ik was nog op mijn Troll ingelogt mon!
pi_88821170
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:06 schreef Metonae het volgende:

[..]



Ga je nou serieus waar weer een vanilla > expansions discussie aanwakkeren? -_-
Tamelijk irritant steeds ja. Neemt niet weg dat de Death Knight (mits fatsoenlijk bespeeld) gewoon een toffe class is. Maar het haalt het echt bij lange na niet bij een druid of een mage. Voor mij dan uiteraard :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  woensdag 17 november 2010 @ 15:09:04 #142
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_88821177
Haha , net een paar gasten op zitten naaien Gamon te killen , alleen niet erbij verteld dat hij voor 50K hit en lvl 85 elite is :D
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  woensdag 17 november 2010 @ 15:14:54 #143
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_88821327
Volgende week een beginnetje maken op een Tauren priest O+
pi_88821405
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:14 schreef Twiitch het volgende:
Volgende week een beginnetje maken op een Tauren priest O+
Daar is maar 1 emote voor nodig.
:N

Vind het overigens ook de enige race/class combo die absoluut niet samengaat.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  woensdag 17 november 2010 @ 15:24:16 #145
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_88821617
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:18 schreef Metonae het volgende:

[..]



Daar is maar 1 emote voor nodig.
:N

Vind het overigens ook de enige race/class combo die absoluut niet samengaat.
Gnome warrior :')
pi_88822483
Ik zit er heftig over te denken om mijn T-druid te veranderen in een Goblin-drood...
pi_88822560
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:46 schreef stbabylon het volgende:
Ik zit er heftig over te denken om mijn T-druid te veranderen in een Goblin-drood...
Jammer voor je dat dat niet kan ;)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_88822610
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:47 schreef Blistering het volgende:

[..]



Jammer voor je dat dat niet kan ;)
Kan dat niet.. .Ik was toch echt onder de indruk dat dat kon, race-changes...
pi_88822641
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Kan dat niet.. .Ik was toch echt onder de indruk dat dat kon, race-changes...
Troll krijgt Druid. Goblin niet.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88822699
Ah, dan heb ik het daar verkeerd gezien :D
  FOK!Babe woensdag 17 november 2010 @ 15:52:41 #151
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88822781
Given; Goblin Drood would be awesome :9
pi_88822800
Net even een human paladin aangemaakt op de PTR, moet zeggen dat ik op lvl 5 al meer variatie in quests heb gezien dan voorheen t/m lvl 50
  woensdag 17 november 2010 @ 15:57:57 #153
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_88823016
Goblin starter area _O_ Goblin Rocket Highway _O_ sowieso Aszahra nu , wat een vooruitgang.
(PTR)
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_88823085
quote:
14s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:52 schreef Ian_Nick het volgende:
Given; Goblin Drood would be awesome :9
Heb nog altijd enorm de voorkeur voor een Blood Elf Druid.

Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  woensdag 17 november 2010 @ 15:59:52 #155
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88823119
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:53 schreef byah het volgende:
Net even een human paladin aangemaakt op de PTR, moet zeggen dat ik op lvl 5 al meer variatie in quests heb gezien dan voorheen t/m lvl 50
Kan niet eens op de ptr komen op het moment ;(
pi_88823277
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:09 schreef MassimO het volgende:
Haha , net een paar gasten op zitten naaien Gamon te killen , alleen niet erbij verteld dat hij voor 50K hit en lvl 85 elite is :D
hier issie nog lvl 12 ?
pi_88823285
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:24 schreef Twiitch het volgende:

[..]



Gnome warrior :')
Sowieso een gnome ;(
- Djehoetie / Jehuty -
pi_88823293
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:53 schreef byah het volgende:
Net even een human paladin aangemaakt op de PTR, moet zeggen dat ik op lvl 5 al meer variatie in quests heb gezien dan voorheen t/m lvl 50
Eh variatie? Troll/Orc nu:
Skin boars, kill scorps, find cure by killing big scorp, wake up peons with a bat, kill demons, get a shovle out of the wall, etc. etc.

Hoezo geen variatie?
pi_88823450
Maar eens inloggen dan.
  woensdag 17 november 2010 @ 16:10:03 #160
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_88823587
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:03 schreef Maureentje het volgende:

[..]


hier issie nog lvl 12 ?
PTR ;)
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_88823736
In de beta kan je gamon makkelijk slowen, dus er is loopt iemand te kiten terwijl 10 gasten hem helemaal kapot hakken. Wel komisch om te zien :D
pi_88823846
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:10 schreef MassimO het volgende:

[..]



PTR ;)
oh :P
pi_88824486
Doe ik net 1 keer Magister's Terrace, dropt de Phoenix Hatchling. Ding schijnt behoorlijk zeldzaam te zijn :P
Jammer dat ik m niet won :(
pi_88824550
Stormwind is nu de mooiste stad. :D Van bovenaf zeker.
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88824710
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:32 schreef Twiitch het volgende:
Net even de Tier 11 sets bekeken, damn wat een bagger, teveel blauw, dacht dat we uit Northrend vertrokken waren.

Vooral de Hunter set is hilarisch, meestal is helm graphics uitzetten wel voldoende om het dragelijk te maken maar de rest ziet er ook niet uit.

Groene "bubbles" op de schouders? :D
Hunters en shamans zijn de mooiste die er tussen zitten.
Mages zien er waardeloos uit :')
  woensdag 17 november 2010 @ 16:40:49 #166
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_88824990
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:33 schreef GlenSpey het volgende:

[..]



Hunters en shamans zijn de mooiste die er tussen zitten.
Mages zien er waardeloos uit :')
Mooi?
Het is net Aquaman.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij Rogues heb ik het idee dat ze de helm/shoulders gemaakt hebben en toen dachten "Mwaoh, tis wel goed zo" :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88825060
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:40 schreef Twiitch het volgende:

[..]



Mooi?
Het is net Aquaman.

Hunter tier is altijd gebasseerd geweest op de creatures die we er voor moesten killen. Zat er niet een heel Vis-dungeon in Cata?
pi_88825277
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hunter tier is altijd gebasseerd geweest op de creatures die we er voor moesten killen. Zat er niet een heel Vis-dungeon in Cata?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 1% gewijzigd door Metonae op 17-11-2010 16:51:05 ( Abyssal Maw is de subzone.) ]
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  woensdag 17 november 2010 @ 16:49:27 #169
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_88825349
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:42 schreef stbabylon het volgende:

[..]

Hunter tier is altijd gebasseerd geweest op de creatures die we er voor moesten killen. Zat er niet een heel Vis-dungeon in Cata?
Eentje, en dat is een 5-man (Throne of the Tides)
pi_88825540
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:40 schreef Twiitch het volgende:

[..]



Mooi?
Het is net Aquaman.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En bij Rogues heb ik het idee dat ze de helm/shoulders gemaakt hebben en toen dachten "Mwaoh, tis wel goed zo" :P

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik vind die van de hunters er gewoon mooi uitzien, lekker fel en kleurrijk (daar hou ik wel van ;) )
Helm is niet heel mooi, maar desondanks blijft het epic stuff om met zon vissenkop rond te lopen.
pi_88825686
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:47 schreef Metonae het volgende:

[..]



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hmm, raar :)
Er zit normaal wel een patroon in (Giants, Dragons, Spinnen, etc.)
pi_88825932
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 16:54 schreef GlenSpey het volgende:

[..]



Ik vind die van de hunters er gewoon mooi uitzien, lekker fel en kleurrijk (daar hou ik wel van ;) )
Helm is niet heel mooi, maar desondanks blijft het epic stuff om met zon vissenkop rond te lopen.
Die hele hunter set ziet er meesterlijk uit op een female undead! Dus ik weet precies wat ik volgende week ga doen!

Een female undead hunter maken natuurlijk
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88826189
Ik ga dus volgende maand een goblin aanmaken, maar ja, welke class (ik was helemaal klaar met mijn hele drood idee...)

Priest
Rogue ben geen melee-er
Warrior ben geen melee-er
Mage
Druid niet mogelijk
Hunter hek al
Warlock
Shaman
Paladin niet mogelijk
Death knight hek al

Blijf over: Priest, Mage, Warlock of Shaman

Lastig lastig lastig
pi_88826197
Welke class is het makkelijkst om te spelen/levellen :P
pi_88826306
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Welke class is het makkelijkst om te spelen/levellen :P
Persoonlijk zou ik gaan voor Shaman dan. Dat is een '3 knoppen class' (Fire Shock, Lava Burst en Lightning Bolt). Vond het zelf enorm vet om te spelen :P Ga dan ook een nieuwe maken in Cata. (Geen zin om mn huidige te migraten en genderchangen)
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88826516
Da fuck is er gebeurt met resolutie van wow?
tekst en actionbars zijn killer klein opeens! zal wel kijken of ik screens heb van voor en na de patch
  woensdag 17 november 2010 @ 17:17:29 #177
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_88826548
Ik heb er nu een GM ticket open voor staan, maar dat zal nog wel ff duren. Misschien weet een van jullie slimmerds een oplossing voor dit vrouwke dat zelf niet zo slim is met pcs! :(

Dit probleem heb ik sinds die patches eigenlijk, soort van via die stream gaan. Wanneer ik die patches ga downloaden krijg ik na enkele seconden al een bericht dat de boel gecrasht is of dat er iets gebroken is en dat ik een WoW repair moet doen. Heb ik toendertijd 1x gedaan, maar dan wilt WoW niet meer opstarten als ik het icoontje klik.

Na forum toen afgespeurd moest ik dus de stroom van mijn pc afgooien, effe wachten, mijn pc in safe modus met netwerkmogelijkheden opstarten, dan WoW weer starten en dan de patch downloaden. Gek genoeg, geen issues. Dan mijn pc weer in normale modus opstarten. En ik kan weer normaal spelen.

Nu wil ik dit niet constant op zo'n manier doen. Iemand bekend hiermee?

Edit voor Fipotje: Naar videos en je userfacescale op 1.0 zetten en aanvinken. Solved!
pi_88826640
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:16 schreef Fipotje het volgende:
Da fuck is er gebeurt met resolutie van wow?
tekst en actionbars zijn killer klein opeens! zal wel kijken of ik screens heb van voor en na de patch
Uit de patchnotes...

'The default UI Scale has been altered so it will be set at a 1:1 pixel/texel ratio. This will result in a smaller UI appearance for higher resolution monitors.'
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88826648
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:17 schreef Bienelientjee het volgende:
Edit voor Fipotje: Naar videos en je userfacescale op 1.0 zetten en aanvinken. Solved!
A thanks zo veel!!! Het deed gewoon een soort van pijn aan me ogen!
O+ O+

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:19 schreef Metonae het volgende:

[..]



Uit de patchnotes...

'The default UI Scale has been altered so it will be set at a 1:1 pixel/texel ratio. This will result in a smaller UI appearance for higher resolution monitors.'
overheen gelezen of ik snapte het niet sorry :(
pi_88826747
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:19 schreef Metonae het volgende:

[..]



Uit de patchnotes...

'The default UI Scale has been altered so it will be set at a 1:1 pixel/texel ratio. This will result in a smaller UI appearance for higher resolution monitors.'
Hoe kleiner mijn UI, hoe beter O+
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 17:24:20 #181
159966 lifeblind
pi_88826850
Hehe, ik heb sowieso geen enkel UI element van het origineel meer op mijn scherm (op de dialog boxes na dan, maar daar zit 9 van de 10 keer skinner overheen), dus ik zal er vrijwel niets van merken :P
pi_88826994
Ik ga pas weer een custom-built UI maken als ik mijn pc weer heb gefixed. Mijn laptop trekt wow nu al nauwelijks _O-
  woensdag 17 november 2010 @ 17:30:37 #183
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88827109
Ik speel het spel al zo'n 3 jaar niet meer, maar ik krijg de heule tijd phishingberichten binnen :(
Vuile smeerlapskes, zoe van: "Er is een wachtwoord reset aangevraagd, als jij dit niet hebt gedaan, druk dan op de volgende link"

En het zag er allemaal heel blizzardlike uit :(

Ik klikte wel, maar mijn antivirus zag gelukkig op tijd dat het phishing was :(
pi_88827175
Hmm, ik zie NIKS van trade etc. atm. iemand die weet hoe dat zit?
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_88827221
/join trade
  woensdag 17 november 2010 @ 17:34:14 #186
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_88827259
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:30 schreef RickoKun het volgende:
Ik speel het spel al zo'n 3 jaar niet meer, maar ik krijg de heule tijd phishingberichten binnen :(
Vuile smeerlapskes, zoe van: "Er is een wachtwoord reset aangevraagd, als jij dit niet hebt gedaan, druk dan op de volgende link"

En het zag er allemaal heel blizzardlike uit :(

Ik klikte wel, maar mijn antivirus zag gelukkig op tijd dat het phishing was :(
Die mailtjes krijg ik zo vaak per week en ook nog eens op het verkeerde email adres. Ik klik sowieso niet op die linkjes. Als ik het niet vertrouw ga ik zelf wel naar wow-europe.com. Had ik eigenlijk ook wel van jouw verwacht.
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_88827291
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:33 schreef ufopiloot het volgende:
/join trade
Ik zit volgens de filter settings gewoon in het chan...
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_88827358
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:33 schreef ufopiloot het volgende:
/join trade
vroegah! in de beta toen je nog mod werd van een channel zodra er geen mensen in het gebied rondliepen :D
  woensdag 17 november 2010 @ 17:41:43 #189
159199 Rickocum
LOLZ! BACKWARD PWNAGE V3
pi_88827546
quote:
7s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:34 schreef Pettigrew81 het volgende:
Had ik eigenlijk ook wel van jouw verwacht.
:@ ;( :'(
  woensdag 17 november 2010 @ 18:08:34 #190
318361 Bienelientjee
Dutchie, living in the UK
pi_88828549
*O* *O* *O* GM available in een half uur! *O* *O* *O*

Hij gaf niet echt een oplossing, maar dat ik met patches maar gewoon Run als Administrator moet doen. En dat zou het moeten oplossen.

Wel echt een sulletje hoor. In mijn ticket stond precies beschreven wat ik moest doen om te kunnen spelen. Das de enige manier. Gaat ie vragen: hoe komt het dat je nu dan speelt? Ja, dat zei ik net in mijn ticket. Door dit dus te doen.

Later zeg ik zo dat ik niet zo slim ben met computers. Zegt ie, mijn vrouwelijke collega zou daar niet zo blij mee wezen, dat alle vrouwen niet slim zijn met computers. Euh sorry hoor, maar ik zei toch dat IK niet zo slim ben met computers? Had ik het over de algehele populatie? Neej dus!

En echt doei zeggen deed ie ook niet. Mocht ik een ticket invullen en weg was die. :( :6
  woensdag 17 november 2010 @ 18:19:27 #191
248025 Pettigrew81
do re mi solativeren
pi_88829015
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:41 schreef RickoKun het volgende:

[..]



:@ ;( :'(
Volgende keer doe je het gewoon goed :)
It's a bird! It's a plane! Wait, it's just that flying fuck I don't give.
[i]Heavy metal and mullets, it's how we were raised.
Maiden and Priest were the gods that we praised.[/i]
Just broke my personal record for most consecutive days lived.
pi_88829041
En weer niet in de op . heb em nu van de week aangepast . en nu zie ik dat ik er niet in sta met geen enkel char
pi_88829343
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:20 schreef Revenge2005 het volgende:
En weer niet in de op . heb em nu van de week aangepast . en nu zie ik dat ik er niet in sta met geen enkel char
Omdat mensen de OP niet uit de wiki pakken, maar gewoon op "Open nieuw topic" klikken.
Dat is 1 van de redenen dat ik het een kut-functie vind.
  Moderator woensdag 17 november 2010 @ 18:28:40 #194
9859 crew  Karina
Woman
pi_88829452
Ik ben de patch aan het downloaden, maar de patchnotes die er staan zijn nog die van de vorige patch :') Foutje.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_88831681
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 18:26 schreef Faithfulness het volgende:

[..]



Omdat mensen de OP niet uit de wiki pakken, maar gewoon op "Open nieuw topic" klikken.
Dat is 1 van de redenen dat ik het een kut-functie vind.
Sorry! :@
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
pi_88831963
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 19:16 schreef drumstickNL het volgende:

[..]


Sorry! :@
Das niet jouw schuld :P Jij maakt alleen maar gebruik van de functie :P
  FOK!Babe woensdag 17 november 2010 @ 20:26:18 #197
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88835230
Gaat AQ40 er ook uit met de world changing patch!?
  woensdag 17 november 2010 @ 20:27:58 #198
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_88835322
quote:
5s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat AQ40 er ook uit met de world changing patch!?
nee
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_88835914
quote:
5s.gif Op woensdag 17 november 2010 20:26 schreef Ian_Nick het volgende:
Gaat AQ40 er ook uit met de world changing patch!?
Het krijgt alleen een eigen deel op de kalimdor map omdat het zo enorm groot is :) Je vliegt dan gewoon alst ware over een lege AQ heen. Beetje debiel imo.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88837092
Iemand een idee waarom ik 'Champion of' voor mijn guildnaam staan?

pi_88837149
Guildranks!
pi_88837516
Life en amnistia lijken dood :S
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_88837928
De spook gryphons zijn weer snel!! *O* *O* *O*

Wel apart dat dat niet bij de bugfixes staat, was toch een alom gedeelde grote bron van ergernis, groter dan het niet-flappen-van-de-vleugeltjes-van-je-draakje :')
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_88838345
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 10:35 schreef MassimO het volgende:

Aah , jawel. Mijn oude guild is Excesse , daar zit zon zelfde soort volk. Die hebben overdag gewoon gemiddeld 20 man online. Als je daar werkt ben je ook een uitzondering.
Je zat met Jemhaddar in Excesse? Als member?
De meesten hebben overigens gewoon een baan of opleiding.

nvm, even nagevraagd :)

[ Bericht 4% gewijzigd door Isabeau op 17-11-2010 21:26:11 ]
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88839484
Nieuwe bug . je kan als je in Thunderbluff bent tijdens de Invasion event niet rezzen bij een spirithealer . omdat ze o slim geweest zijn het hele thunderbluff gebied te phasen voor die event . dus ook onderin naast de liften ..

Was er toenstraks met mijn druid . ik land bij de portal trainer . ineens direct doodgemept door een 80 elemental ( 60 no gear druid) ..

dus ik teruglopen . rezzen ging daar niet . dus dan maar Return to graveyard . ook een no go
Als ik in mulgore ging staan onegever 10 meter van de spirithealer . dan werd me scherm netjes blauwig zoals het hoort als je dood bent . en kan ik de spirithealer zien staan .
kom ik echter in chatrange/clickrange . word me scherm normaal alsof ik leef en verdwijnt dus de spirithealer . heerlijk . 2 weken aan die klerezooi gewerkt . en dan nog zoiets simpels verknallen

Afijn ticket gemaakt . ondertussen kon ik 20 minuten wachten om verder te gaan totdat het event was afgelopen

GM ook gesproken . kunnen ze niks aan doen . anders moet ze de event eruithalen
Ach tja . de spirithealer 10 meter opschuiven is teveel werk zeker .. zucht

Dus als druide kan je niks in thunder tijdens de event omdat alle trainers wegzijn . inclusief innkeepers . guards . en eventuele shops .. goed overna gedacht weer door dat design team
pi_88840055
pvp uit en niet dood gaan?
pi_88840310
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Ik ga dus volgende maand een goblin aanmaken, maar ja, welke class (ik was helemaal klaar met mijn hele drood idee...)

Priest
Rogue ben geen melee-er
Warrior ben geen melee-er
Mage
Druid niet mogelijk
Hunter hek al
Warlock
Shaman
Paladin niet mogelijk
Death knight hek al

Blijf over: Priest, Mage, Warlock of Shaman

Lastig lastig lastig
quote:
99s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:08 schreef stbabylon het volgende:
Welke class is het makkelijkst om te spelen/levellen :P
Mage is denk ik het makkelijkste om te levelen.

Ik ga zelf een male goblin warlock maken, lijkt me wel een grappige combinatie.

Maar ga deze pas levelen nadat ik mijn main op 85 heb. Zal dan wel wat rustiger in de start area zijn.
Realiteit is een illusie die zich voor doet bij gebrek aan alcohol
  FOK!Babe woensdag 17 november 2010 @ 22:04:12 #208
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88841230
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef Revenge2005 het volgende:

Dus als druide kan je niks in thunder tijdens de event omdat alle trainers wegzijn . inclusief innkeepers . guards . en eventuele shops .. goed overna gedacht weer door dat design team
Mjah, fucking weirdo's daar bij Blizz hè? Dat je niet even wat skills kan gaan staan leren terwijl de hele stad naar de klote gaat :')
Boehoehoe.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:16:44 #209
229532 Twiitch
Speelt met zichzelf
pi_88842099
In Silvermoon zit ook een Druid trainer toch?
pi_88843076
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef Revenge2005 het volgende:
Dus als druide kan je niks in thunder tijdens de event omdat alle trainers wegzijn . inclusief innkeepers . guards . en eventuele shops .. goed overna gedacht weer door dat design team
En mailboxes :D De event is ook bedoeld voor 80'ers.
Daarom verschijnen er voor de lower levels portals om als de weerga die stad uit te komen. :Y
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:33:28 #211
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_88843151
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:18 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Je zat met Jemhaddar in Excesse? Als member?
De meesten hebben overigens gewoon een baan of opleiding.

nvm, even nagevraagd :)
Dat is correct. :) Ik zat met Jemhadar in Excesse. Een paar maanden mischien. Ik kon er op een gegeven moment niet meer tegen om 17.30 thuis te komen , te moeten koken en eten en om 1900 uur alweer raiden. Nul tijd om te relaxen van een dag werken.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_88843160
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:32 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]


En mailboxes :D De event is ook bedoeld voor 80'ers.
Daarom verschijnen er voor de lower levels portals om als de weerga die stad uit te komen. :Y
Ik heb er gister lekker met mijn level 60 druid tussen gelopen, moest nog wat rifts hebben :P
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  woensdag 17 november 2010 @ 23:23:37 #213
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_88845897
Beetje klooien op PTR. Tot nu toe ziet er top uit allemaal! ^O^ ^O^ ^O^
  woensdag 17 november 2010 @ 23:38:44 #214
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_88846506
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:23 schreef hans1988 het volgende:
Beetje klooien op PTR. Tot nu toe ziet er top uit allemaal! ^O^ ^O^ ^O^
Echt wel , ff een undead hunter gemaakt. De nieuwe UD starter area + nieuwe Brill is echt _O_
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_88846549
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:36 schreef Revenge2005 het volgende:
Dus als druide kan je niks in thunder tijdens de event omdat alle trainers wegzijn . inclusief innkeepers . guards . en eventuele shops .. goed overna gedacht weer door dat design team
Teleport: Moonglade
:/
pi_88851374
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:50 schreef Manfredje het volgende:

[..]


[..]



Mage is denk ik het makkelijkste om te levelen.

Ik ga zelf een male goblin warlock maken, lijkt me wel een grappige combinatie.

Maar ga deze pas levelen nadat ik mijn main op 85 heb. Zal dan wel wat rustiger in de start area zijn.
En de level 78-81 area's zijn niet druk? ;)
  Moderator donderdag 18 november 2010 @ 07:56:17 #217
9859 crew  Karina
Woman
pi_88851419
Gisteren zou de eerste guildrun ICC plaatsvinden. Ging niet zo lekker -O- Mensen die weggingen na 1 wipe, wachten op nieuwe mensen, enfin, niet eens langs de eerste boss gekomen omdat de healer en tank geen zin meer hadden.

Volgende keer beter.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_88851772
quote:
7s.gif Op donderdag 18 november 2010 07:56 schreef Karina het volgende:
Gisteren zou de eerste guildrun ICC plaatsvinden. Ging niet zo lekker -O- Mensen die weggingen na 1 wipe, wachten op nieuwe mensen, enfin, niet eens langs de eerste boss gekomen omdat de healer en tank geen zin meer hadden.

Volgende keer beter.
Mensen die weggaan na 1 wipe? Klinkt eerder als een pug dan als een guildrun...
Dat soort mensen wil je sowieso niet in je guildraids hebben want dan kom je nergens.
pi_88851852
Zijn er hier trouwens die tijdens het levelen ook de TBC Heroics gedaan hebben? Ben nu bezig met de Shatar en Lower City rep voor die sleutels maar dan zou t leuk zijn als de queue's het ook een beetje toelieten :P
  FOK!Babe donderdag 18 november 2010 @ 08:38:41 #220
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88851979
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:24 schreef GlenSpey het volgende:

[..]



Mensen die weggaan na 1 wipe? Klinkt eerder als een pug dan als een guildrun...
Dat soort mensen wil je sowieso niet in je guildraids hebben want dan kom je nergens.
Eensch. Dat gedrag verwacht ik niet bij een guildrun :{
  donderdag 18 november 2010 @ 08:49:54 #221
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_88852157
quote:
15s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:38 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Eensch. Dat gedrag verwacht ik niet bij een guildrun :{
eens.

Gewoon nog 1x wipen en dan over die boss heenfietsen like there's no tomorrow ! :D
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  FOK!Babe donderdag 18 november 2010 @ 08:52:46 #222
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88852214
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:49 schreef jagga het volgende:

[..]



eens.

Gewoon nog 1x wipen en dan over die boss heenfietsen like there's no tomorrow ! :D
De enige juist aanpak inderdaad.
Behalve als je (uitzonderlijk geval) de boss meteen in de eerste encounter down krijgt, natuurlijk 8-)

Overigens; Het ziet er naar uit dat Rhay met die Candyvan Pally mee gaat raiden, dat zou betekenen dat Paku gewoon mee kan naar Lichy :9
  donderdag 18 november 2010 @ 09:02:43 #223
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_88852371
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:52 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

De enige juist aanpak inderdaad.
Behalve als je (uitzonderlijk geval) de boss meteen in de eerste encounter down krijgt, natuurlijk 8-)

Overigens; Het ziet er naar uit dat Rhay met die Candyvan Pally mee gaat raiden, dat zou betekenen dat Paku gewoon mee kan naar Lichy :9
huh? die pally was toch iemand anders? en niet rhay? dan zouden we toch 11 man hebben ? :?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  FOK!Babe donderdag 18 november 2010 @ 09:14:40 #224
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88852573
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:02 schreef jagga het volgende:

[..]



huh? die pally was toch iemand anders? en niet rhay? dan zouden we toch 11 man hebben ? :?
Nee, die account is gewoon van hun.
Rhay speelt de Pally i.p.v. Shammy en we zijn met de originele 10 mensen.
pi_88852719
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:02 schreef jagga het volgende:

[..]



huh? die pally was toch iemand anders? en niet rhay? dan zouden we toch 11 man hebben ? :?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  FOK!Babe donderdag 18 november 2010 @ 09:22:06 #226
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88852735
Zusje toch? -O-
pi_88852765
quote:
11s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:22 schreef Ian_Nick het volgende:
Zusje toch? -O-
Oh dat kan ook :D /care, ik kan mee *O* en we zijn met de originele groep *O*
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_88853135
Gisteren me helemaal kapot zitten ergeren aan mijn verbinding en het telkens invaden van Orgri. Ik had nogal wat mail te openen en te herposten (400+ mail). Maar ik zit op de wifi van een hotel. Traag traag traag. En tot twee keer toe kwam er een invasion, de eerste telkens d/c-en en helpen, de tweede heb ik het maar opgegeven.

Bedenk ik me vanochtend dat ik gewoon naar Silvermoon had moeten gaan :|W

Ach goed, vanochtend toch nog allemaal gelukt. Vanavond weer dik gold uit mijn mail pakken :D
  donderdag 18 november 2010 @ 09:45:56 #229
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_88853308
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:23 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]


Oh dat kan ook :D /care, ik kan mee *O* en we zijn met de originele groep *O*
en ik dacht dat jij niet mee wilde, of loop ik achter...of ik snap het niet meer :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_88853321
Pfft, het schiet niet op om te gearen als een newly 80 tank. Iedere DPS/Healer met 5000-6000 GS jat mijn gear :(
  donderdag 18 november 2010 @ 09:48:09 #231
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_88853358
hmmz dan moet ik er werk van maken om die tactics toch eens uit te schrijven, op het forum.

Zou alleen niet weten wanneer ik dat in godsnaam zou moeten doen -.-
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  donderdag 18 november 2010 @ 09:48:34 #232
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_88853370
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:46 schreef Hitomi het volgende:
Pfft, het schiet niet op om te gearen als een newly 80 tank. Iedere DPS/Healer met 5000-6000 GS jat mijn gear :(
Huh? DPS en Healers die rollen op avoidance gear , begrijp ik jouw nou goed :?
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_88853374
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:46 schreef Hitomi het volgende:
Pfft, het schiet niet op om te gearen als een newly 80 tank. Iedere DPS/Healer met 5000-6000 GS jat mijn gear :(
GS :')

Ik ben blij dat ik ben gestopt met raiden voor die ongein begon.
pi_88853390
Engineering op 300, kostte me 1k. :D
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  FOK!Babe donderdag 18 november 2010 @ 09:49:25 #235
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88853391
quote:
99s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:48 schreef stbabylon het volgende:

[..]

GS :')

Ik ben blij dat ik ben gestopt met raiden voor die ongein begon.
Je kan nog prima raiden zonder met GSmongolen in aanraking te komen, dacht ik.
pi_88853447
quote:
12s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:49 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Je kan nog prima raiden zonder met GSmongolen in aanraking te komen, dacht ik.
Ik zou het niet weten, ik raid niet meer.

Maar idd, als ik niet mee mag, omdat ik geen GS heb, hun verlies :)
pi_88853471
Wisten jullie trouwens dat deze macro:
/spell disenchant
/use 1

Je helmpie disenchant, en niet het eerste item in je backpack?

Nee, dat wist ik ook niet, nu dus wel. Gelukkig wilde een GM mijn helmpie terug toveren :D
pi_88853501
Ja. DK's Paladins, DPS warriors en in geval van trinkets etc ook druids. Iedereen die jat wat ik voor mainspec nodig heb voor hun offspec.

En de enige reden waarom ik GS geïnstalleerd heb is om in een oogopslag te kunnen zien hoe moeilijk ik het ga hebben tijdens het tanken. In normals kom ik nog vaak genoeg mensen met giga-hoge gear tegen, waarbij ik net zo goed direct mijn 4 DPS stukjes aan kan doen, mijn spec kan veranderen en kan gaan DPSen, aangezien die mensen toch zoveel damage doen dat a) ik geen aggro ervan kan houden, hoe graag ik ook wil en hoe erg ik mn best ook doe b) de mob is zo'n beetje in 3-4 slagen dood.
  donderdag 18 november 2010 @ 10:03:08 #239
64238 CocaColaLight
Ja ook jij hebt Sample.jpg
pi_88853712
quote:
99s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:53 schreef stbabylon het volgende:
Wisten jullie trouwens dat deze macro:
/spell disenchant
/use 1

Je helmpie disenchant, en niet het eerste item in je backpack?

Nee, dat wist ik ook niet, nu dus wel. Gelukkig wilde een GM mijn helmpie terug toveren :D
Yep use 1 tm zoveel is voor wat je aan gear aan hebt. Zo kun je je trinkets ook triggeren in een makro :)

Gisteren 6/12 icc 10 op heroic gedaan, geen idee wat er aan de hand is. Maar op de een of andere manier begint iedereen het in eens te snappen. Hebben ze maar een jaartje over gedaan :D
Jah maar ik ben kunstenaar, ik probeer de kunst van het uitslapen meester te worden.
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2010 @ 10:06:45 #240
159966 lifeblind
pi_88853791
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:04 schreef Zokunen het volgende:
Life en amnistia lijken dood :S
Que? :P

We konden gisteren allebei geen guildchat zien (en party chat ging ook nogal raar). Real-id chat werkte wel (tot op zekere hoogte). Uiteindelijk al m'n addons proberen te updaten, bleek dat allee recount verouderd was, en voila, daarna deed m'n guildchat het weer :')

GIsteren lekker m'n JC getraind op m'n paladin, zit nu op 340. Het is alleen wel vervelend dat de trainer in Dalaran zit, en natuurlijk is er geen AH daar. Dus toen heb ik maar gewoon mijn priest in Darnassus geparkeerd bij de AH :P Kon ik daarlangs meteen alle meuk verkopen die ik gemaakt had, en als ik net wat mats tekort kwam ook daarlangs kopen. Gelukkig het meeste wel kunnen verkrijgen met prospecten en minen, maar dat is saaai!
pi_88853993
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:45 schreef jagga het volgende:

[..]



en ik dacht dat jij niet mee wilde, of loop ik achter...of ik snap het niet meer :')
Ik wilde wel mee, maar ik wilde nog liéver dat de groep de achiev zou halen zonder al teveel onnodige wipes vanwege gebrek aan disease-disspelling-classes ofzo :D
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  FOK!Babe donderdag 18 november 2010 @ 10:15:21 #242
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88854037
quote:
10s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:13 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Ik wilde wel mee, maar ik wilde nog liéver dat de groep de achiev zou halen zonder al teveel onnodige wipes vanwege gebrek aan disease-disspelling-classes ofzo :D
En nu gaan we het gewoon met de original 10 halen :9
Ik = tevreden :Y
  donderdag 18 november 2010 @ 10:57:33 #243
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_88855236
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:15 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

En nu gaan we het gewoon met de original 10 halen :9
Ik = tevreden :Y
ok wacht effe?>> op een rijtje.
Rayshu = shaman > gaat spelen op de holy paladin van der zusje/vriendin. dus onze healer groep word nu pally/shammy en druid.

Is zelfs beter qua healing team imo :)

Ik dacht dat pak niet mee zou gaan, en we die andere paladin zouden meesjouwen, vandaar.. :P
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  FOK!Babe donderdag 18 november 2010 @ 11:07:12 #244
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88855532
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:57 schreef jagga het volgende:

[..]



ok wacht effe?>> op een rijtje.
Rayshu = shaman > gaat spelen op de holy paladin van der zusje/vriendin. dus onze healer groep word nu pally/shammy en druid.

Is zelfs beter qua healing team imo :)

Ik dacht dat pak niet mee zou gaan, en we die andere paladin zouden meesjouwen, vandaar.. :P
Juistem, dus ik ben erg tevreden, drie verschillende classes als healteam lijkt me ook veel handiger. Ik geloof alleen dat die Pally nog niet zo geweldig gegeared is als Rhay zou willen hebben, maar ze is nogal perfectionistisch op dat gebied meen ik. We gaan het zien? Ik heb er redelijk veel vertrouwen in.

En ik voorspel Resto Shammy loot ofzo, waar ze zich dan ontzettend over op gaat zitten winden :')
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2010 @ 11:12:14 #245
159966 lifeblind
pi_88855672
Niet voor het een of het ander, maar kunnen jullie guilddingen voor jullie zelf liever niet hier bespreken?

kthxbai
  Moderator donderdag 18 november 2010 @ 12:03:23 #246
9859 crew  Karina
Woman
pi_88857142
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 08:24 schreef GlenSpey het volgende:

[..]



Mensen die weggaan na 1 wipe? Klinkt eerder als een pug dan als een guildrun...
Dat soort mensen wil je sowieso niet in je guildraids hebben want dan kom je nergens.
Ja vond ik ook al, ik vermoed dat ze de volgende keer niet meer meemogen ;) Sowieso ben ik niet zo een raider, het duurt mij allemaal veel te lang. Voa is net goed, snel klaar.
Op donderdag 15 mei 2014 22:18 schreef sp3c het volgende:
niet zo tof doen
pi_88857312
Wisten jullie dat je bij Sindra P2 en P3 totaal kan overslaan door gewoon te nuken? :D

Eergisteren wist ik niet wat mij overkwam. We hebben maar 1x frost tombs gehad en 2x de aanval dat je ff weg moet lopen en weer terug keren. Daarna was het nuke festijn en zaten alle 6 de dpsers op 12k minimaal. Was echt ziek.
pi_88857360
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 12:09 schreef MarkyB het volgende:
Wisten jullie dat je bij Sindra P2 en P3 totaal kan overslaan door gewoon te nuken? :D

Eergisteren wist ik niet wat mij overkwam. We hebben maar 1x frost tombs gehad en 2x de aanval dat je ff weg moet lopen en weer terug keren. Daarna was het nuke festijn en zaten alle 6 de dpsers op 12k minimaal. Was echt ziek.
Zo een soort grap hadden wij ook bij Algalon. Hadden maar 1 Big Bang. Zat toen op 35% al :')
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  donderdag 18 november 2010 @ 13:14:56 #249
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88859317
Outlands *O*
pi_88862486
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:46 schreef Hitomi het volgende:
Pfft, het schiet niet op om te gearen als een newly 80 tank. Iedere DPS/Healer met 5000-6000 GS jat mijn gear :(
Why even bother? Nog minder dan 3 weken tot Cata en dan kan alle gear die je nu met zoveel moeite verkrijgt de prullenbak in :P
pi_88863298
Tsja, ik moet toch iets te doen hebben.

Ik kan zelf wel gaan DPS'en met mijn 4 stukjes DPS set, maar ik vind het gewoon niet leuk om te doen :P Ben in begin 2006 toen ik 60 werd overgegaan van leveling arms op raiding en dungeoning prot, en wil sindsdien eigenlijk niets anders meer. Ook mede omdat ik zelf beroerd slecht ben in DPS haha.
pi_88863380
Ook maar weer eens gespeeld om de verveling een halt toe te roepen, eerst een Heroic run met een stel asocialen kinderen die de instance echt overgearden en dan gaan klagen dat ik maar moet blijven pullen, sorry hoor, ik heb geen ilevel 277 gear... En dan kicken ze je in Stratholme net voor Malganis.
De dag daarna een zestal runs gedaan met mensen die redelijke gear hadden, praatten en konden lachen als niet iedereen de tactics wist. HEER-LIJK! :Y

Maar over het algemeen zijn het pokke runs met asociale kinderen voornamelijk, dus wat blijft die Dungeon Finder toch een kut idee.
Dat Diablo III eens uitkomt of Fable III voor de PC, kan ik in m'n eentje spelen en nog meer plezier hebben ook.
Cross-realm :r
pi_88863526
Tanks die langzaam pullen kick ik ook altijd, sowieso kunnen ze toch nooit threat houden dus tank ik altijd maar in dps gear :W
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 18 november 2010 @ 15:10:02 #254
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_88863810
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:02 schreef Blistering het volgende:
Tanks die langzaam pullen kick ik ook altijd, sowieso kunnen ze toch nooit threat houden dus tank ik altijd maar in dps gear :W
arrogant, en onnodig :N

Dit is wat er mis is met de meeste mensen die je tegenkomt in wow :{w
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_88863913
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:02 schreef Blistering het volgende:
Tanks die langzaam pullen kick ik ook altijd, sowieso kunnen ze toch nooit threat houden dus tank ik altijd maar in dps gear :W
Ik zorg meestal dat ik zeurende of klagende dps'ers zelf al kick voor ze mij kunnen kicken. Mogen ze lekker opnieuw drie kwartier in de queue.
En als ze zelf gaan pullen prima; minder werk voor mij ik ren er wel achteraan hoor :) maar dan ga ik meestal ook geen moeite meer doen om ze nog op te pakken.

En bij echt vervelende lui ga ik er gewoon zelf uit, hoop ik dat ze teveel pullen en met zn allen doodgaan omdat ze maar geen nieuwe tank kunnen vinden :W
pi_88863919
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:10 schreef jagga het volgende:

[..]



arrogant, en onnodig :N

Dit is wat er mis is met de meeste mensen die je tegenkomt in wow :{w
Ik heb gewoon geen zin in slowpokes, maar sowieso queue ik eigenlijk altijd als tank dus maakt het nooit uit. Healers vinden het toch fijner om een dps tank te hebben.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_88864030
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:10 schreef jagga het volgende:

[..]



arrogant, en onnodig :N

Dit is wat er mis is met de meeste mensen die je tegenkomt in wow :{w
Dat sowieso. Mensen zijn zo arrogant achter hun PCtje tegenwoordig.
En ondertussen wel blijven klagen dat de queue's zo lang duren, maarja wie wil er nog tanken met lui als Blistering :P
pi_88864072
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:15 schreef GlenSpey het volgende:

[..]



Dat sowieso. Mensen zijn zo arrogant achter hun PCtje tegenwoordig.
En ondertussen wel blijven klagen dat de queue's zo lang duren, maarja wie wil er nog tanken met lui als Blistering :P
Gelukkig enkel de goeie tanks :)
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_88864098
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 17:32 schreef Zokunen het volgende:
Hmm, ik zie NIKS van trade etc. atm. iemand die weet hoe dat zit?
heb je de addon GearScore?
dan moet je deze updaten of verwijderen,, hier zat ik dus gister ook mee
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_88864255
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:15 schreef GlenSpey het volgende:

[..]



Dat sowieso. Mensen zijn zo arrogant achter hun PCtje tegenwoordig.
En ondertussen wel blijven klagen dat de queue's zo lang duren, maarja wie wil er nog tanken met lui als Blistering :P
Een tank als Blistering is een zegening, lekker flink door jassen in die instance en klaar met die hap,, geen langzame crap of trage pulls,, opschieten in dugeons is awesome
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2010 @ 15:23:01 #261
159966 lifeblind
pi_88864272
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:17 schreef Olment het volgende:

[..]


heb je de addon GearScore?
dan moet je deze updaten of verwijderen,, hier zat ik dus gister ook mee
Niet alleen dat, AL je addons moet je updaten.

Ik ben sinds vandeweek op mijn paladin ook weer aan het tanken geslagen, en ik vind het HEERLIJK! Voor de nieuwe patch vond ik het op zich ook wel leuk, maar ik kan met de huidige talentree en abilities veel lekkerder tanken ben ik achter gekomen, zowel single target als AoE.
pi_88864288
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:22 schreef Olment het volgende:

[..]


Een tank als Blistering is een zegening, lekker flink door jassen in die instance en klaar met die hap,, geen langzame crap of trage pulls,, opschieten in dugeons is awesome
Natuurlijk dat is super :)
Maar tis wel jammer om dan meteen iedereen die wat minder is uit de groep te trappen, en dat vind ik dan weer erg arrogant. Iets wat je vaker ziet bij de betere spelers, overigens.

In healen acht ik mezelf redelijk goed, maar als ik dan iemand krijg die het nog moet leren of nog gear moet hebben dan geef ik diegene daar ook wel de kans voor. Als ze maar hun best doen :)
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2010 @ 15:27:08 #263
159966 lifeblind
pi_88864414
Mensen kicken omdat je zelf vind dat ze niet goed genoeg zijn; triester dan dat kun je niet vinden.

Het is een multiplayer spel, dus je bent sowieso afhankelijk van andere mensen. En dan daarbij, als je via de RANDOM DUNGEON FINDER (ja da's bewust met caps), een dungeon zoekt, heb je al helemaal geen recht om te gaan lopen zeiken over andere spelers, het is namelijk, jawel, random! Als je zo graag snel door een dungeon wilt, moet je maar gewoon zelf een groep gaan samenstellen. Heb je daar geen zin in? Dan heb je pech en moet je niet zeuren als je een keer in een wat mindere groep terecht komt.

En anders ga je maar een singleplayer spel spelen als je niet met andere mensen kan/wil spelen :')
pi_88864507
Tegenwoordig maakt dat echt geen zak uit. Misschien is het handig om de 6% crit talent te hebben, maar voor de rest heb je geen tanking gear meer nodig. Retritbution paladin is gewoon kut omdat de mobs al dood zijn voordat je een beetje holy power hebt. Als je dan prot specced in je dps gear met een schildje erbij ga je echt als een trein door de instance. En overall op trash is het nog veel meer DPS dan retribution ook :')
pi_88864557
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:27 schreef lifeblind het volgende:
Mensen kicken omdat je zelf vind dat ze niet goed genoeg zijn; triester dan dat kun je niet vinden.

Het is een multiplayer spel, dus je bent sowieso afhankelijk van andere mensen. En dan daarbij, als je via de RANDOM DUNGEON FINDER (ja da's bewust met caps), een dungeon zoekt, heb je al helemaal geen recht om te gaan lopen zeiken over andere spelers, het is namelijk, jawel, random! Als je zo graag snel door een dungeon wilt, moet je maar gewoon zelf een groep gaan samenstellen. Heb je daar geen zin in? Dan heb je pech en moet je niet zeuren als je een keer in een wat mindere groep terecht komt.

En anders ga je maar een singleplayer spel spelen als je niet met andere mensen kan/wil spelen :')
/agreed
pi_88864857
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:27 schreef lifeblind het volgende:
Mensen kicken omdat je zelf vind dat ze niet goed genoeg zijn; triester dan dat kun je niet vinden.

Het is een multiplayer spel, dus je bent sowieso afhankelijk van andere mensen. En dan daarbij, als je via de RANDOM DUNGEON FINDER (ja da's bewust met caps), een dungeon zoekt, heb je al helemaal geen recht om te gaan lopen zeiken over andere spelers, het is namelijk, jawel, random! Als je zo graag snel door een dungeon wilt, moet je maar gewoon zelf een groep gaan samenstellen. Heb je daar geen zin in? Dan heb je pech en moet je niet zeuren als je een keer in een wat mindere groep terecht komt.

En anders ga je maar een singleplayer spel spelen als je niet met andere mensen kan/wil spelen :')
of je kicked gewoon de mensen die zielige dps doen. (mensen onder de 1.5k dps) met uitzondering van natuurlijk.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_88865821
Vorige week nog de tank gekicked omdat hij tijdens de event in Halls of Reflection steeds afk ging :')
Waarom queue je dan voor random dungeons?
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  donderdag 18 november 2010 @ 16:04:57 #268
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_88865868
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:04 schreef Isabeau het volgende:
Vorige week nog de tank gekicked omdat hij tijdens de event in Halls of Reflection steeds afk ging :')
Waarom queue je dan voor random dungeons?
dat vind ik iets anders.. maar toch niet omdat hij minder goed is dan je zou willen? :o
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_88865944
Gisteren tijdens een invasion: Why are the target dummies gone during the event, this is stupid!

Kijk, als de stad al een jaar elke dag om de haverklap half functioneerde snap ik dat mensen pissig worden. Maar een weekje lore-wise gamen is toch niet teveel gevraagd? Toch?
pi_88866157
Sommige mensen beseffen volgens mij niet dat er een hele lore achter zit en dat dit daar ook deel van uitmaakt. Het is en blijft een MMORPG, dus roleplaying game, en dit is het roleplaying gedeelte. Jammer voor die lui, maar even doorbijten :P
pi_88866238
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:04 schreef jagga het volgende:

dat vind ik iets anders.. maar toch niet omdat hij minder goed is dan je zou willen? :o
Ik vind he passen in een bepaalde tank-arrogantie zo van: huh, ze hebben mij toch nodig dus ik kan doen wat ik wil.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88866711
Meh, healers kunnen ook vreselijk zijn

En als je een healer en tank hebt die met elkaar bevriend zijn o.i.d, dan is het vaak al helemaal niet leuk meer.
pi_88866925
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:24 schreef Hitomi het volgende:
Meh, healers kunnen ook vreselijk zijn

En als je een healer en tank hebt die met elkaar bevriend zijn o.i.d, dan is het vaak al helemaal niet leuk meer.
Zo, komt de laatste nog: dps kan vet hinderlijk zijn soms zeg.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_88867059
Tsja, maar een DPS is niet per se nodig, een healer en een tank over het algemeen wel, wat bij hen voor arrogantie zorgt ofzo.
pi_88867173
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:32 schreef Hitomi het volgende:
Tsja, maar een DPS is niet per se nodig, een healer en een tank over het algemeen wel, wat bij hen voor arrogantie zorgt ofzo.
Wat mij betreft ligt het gewoon aan de persoon achter de char. Mensen zijn mensen en sommigen voelen zich nou eenmaal gewoon belangrijker dan anderen omdat hun zo tof zijn enzo. Maakt geen donder uit welke role ze hebben.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
pi_88867213
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:32 schreef Hitomi het volgende:
Tsja, maar een DPS is niet per se nodig, een healer en een tank over het algemeen wel, wat bij hen voor arrogantie zorgt ofzo.
Ga jij lekker met een tank en een healer 16 uur over een dungeon doen :P
Hit for 132
Hit for 129
4 uur later
Low Level Non-Elite Dungeon Creature is dead

En dan naar de volgende :P
pi_88867215
Ik doe sinds gisteren Wotlk dungeons, en die mensen zijn echt veel stommer als mensen in vanilla en tbc dungeons. Zou dat komen omdat ze zo dichtbij 80 zijn ofzo :X?
pi_88867310
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:10 schreef jagga het volgende:

[..]



arrogant, en onnodig :N

Dit is wat er mis is met de meeste mensen die je tegenkomt in wow :{w
moeten ze maar leren tanken... je speelt dit spel dan zou je er ook iets van opmoeten steken... ik ben het persoonlijk echt zat dat er altijd van die ontzettend slome tanks mijn tijd aan het verdoen zijn, en het wordt er ook niet leuker op.

daarnaast kan ik er ook verdomt slecht tegen dat als een tank een domme fout maakt en ik zeg tegen hem dat hij een domme fout maakt dat hij precies dezelfde fout nog een keer maakt... komop zeg als mensen je een tip geven moet je er er naar luisteren vooral als ze beter zijn dan je....
"it's peanut butter jelly time, peanut butter jelly time!"
pi_88867760
Voor de persoon die het nieuwe topic gaat openen: Dat wordt deel 300. Dit is 299, is een foutje van de TS ;)
  donderdag 18 november 2010 @ 17:14:05 #280
258011 The_Chosen_1
Piemol in je oor.
pi_88868719
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 16:38 schreef krisjanovich het volgende:

[..]



moeten ze maar leren tanken... je speelt dit spel dan zou je er ook iets van opmoeten steken... ik ben het persoonlijk echt zat dat er altijd van die ontzettend slome tanks mijn tijd aan het verdoen zijn, en het wordt er ook niet leuker op.

daarnaast kan ik er ook verdomt slecht tegen dat als een tank een domme fout maakt en ik zeg tegen hem dat hij een domme fout maakt dat hij precies dezelfde fout nog een keer maakt... komop zeg als mensen je een tip geven moet je er er naar luisteren vooral als ze beter zijn dan je....
Je kan die fouten ook perongeluk maken. Serieus ik moet lachem om mensen zoals jij :') Vooral als ze in mijn party zitten.. Ik ben dps en ik kan me totaal niet ergeren aan een tank, DPS is lekker makkelijk buttonbashen net als healer.. Nu bash ik sowieso bijna geen partymembers, maar wel de zeikerds zoals jij die in mijn groep komen en denken alles beter te weten. :')
pi_88869466
Tanken is ook geen fuck aan, totaal niet lastiger dan dps of healer of whatever. Het is gewoon schijt irritant als je een tank hebt die na iedere pack gaat wachten terwijl de healer nog 100% mana heeft en de dps uit hun neus aan het vreten zijn.

Gewoon chainpullen, tis niet moeilijk. Heroics zijn tegenwoordig zo makkelijk dat je eigenlijk niet meer kan wipen..
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_88870002
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:32 schreef Blistering het volgende:
Gewoon chainpullen, tis niet moeilijk. Heroics zijn tegenwoordig zo makkelijk dat je eigenlijk niet meer kan wipen..
AMEN

Met de huidige icc gear blaas je door dungeons heen alsof het niks is. Of je moet toevallig een tank/healer hebben die niet 80 gedinged is.
Over het algemeen ben ik ook redelijk arrogant als healer of dps. Vooral als de tank slacked oid, hier heb ik echt een scheit hekel aan. VOoral als het een dk( :r ) is met een verkeerde presence.
He'll rise higher than ever before, and then fall so much further.
pi_88870178
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:17 schreef Blistering het volgende:

[..]



Gelukkig enkel de goeie tanks :)
En dat meet jij af aan hun ilevel?
Dan best je best een mongool. En één van de redenen waarom ik heel veel goede en leuke spelers heb zien stoppen. The new WoW breed. Retarded and agressive.
Ik ben juist een goede tank, niet omdat ik dat zelf vind, maar omdat ik dat gelukkig heel vaak te horen heb gekregen. En ik het ook kan zien aan hoe vaak ik m'n targets verlies, nooit dus, tenzij er van die mongolen zijn met betere gear en alles wat los en vastzit gaan nuken. Tja...
pi_88870355
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:49 schreef Migwi het volgende:

[..]



En dat meet jij af aan hun ilevel?
Dan best je best een mongool. En één van de redenen waarom ik heel veel goede en leuke spelers heb zien stoppen. The new WoW breed. Retarded and agressive.
Ik ben juist een goede tank, niet omdat ik dat zelf vind, maar omdat ik dat gelukkig heel vaak te horen heb gekregen. En ik het ook kan zien aan hoe vaak ik m'n targets verlies, nooit dus, tenzij er van die mongolen zijn met betere gear en alles wat los en vastzit gaan nuken. Tja...
Nee, dat meet ik aan de 6 jaar dat ik dit spel speel en alle changes heb meegemaakt :). Thanks voor het vellen van een oordeel zonder dat je er ene fuck vanaf weet.

Ik heb zelf tijden een tank gespeeld, en het is echt niet zo dat je zieke gear moet hebben om je class goed te kunnen bespelen. Het is gewoon een combinatie van cc, tps en fatsoenlijke cd usage.

Het je healer zo makkelijk mogelijk maken.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_88870365
Mij word ook wel eens verweten dat ik te langzaam pull. Maarja.
Ik ben een warrior en aggro op een hoop mobs tegelijk houden is best moeilijk met dps'ers die de eerste seconde van je pull direct full gaan lopen AOE nuken.

En als ik de aggro verlies op de grote pack die ik dan na veel zeuren van de dps heb gepulled dan is het ook weer gedonder en gezeik ;)

Overigens ben ik pas lvl 71 met warrior tank, maar ik verwacht niet dat het veel anders is @ 80.
pi_88870602
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:53 schreef GlenSpey het volgende:
Mij word ook wel eens verweten dat ik te langzaam pull. Maarja.
Ik ben een warrior en aggro op een hoop mobs tegelijk houden is best moeilijk met dps'ers die de eerste seconde van je pull direct full gaan lopen AOE nuken.

En als ik de aggro verlies op de grote pack die ik dan na veel zeuren van de dps heb gepulled dan is het ook weer gedonder en gezeik ;)

Overigens ben ik pas lvl 71 met warrior tank, maar ik verwacht niet dat het veel anders is @ 80.
Mja, als nieuwe level 80 tank heb je vaak wel wat problemen als je in een groep komt met tunnelvision dps'ers in volledige 264/277 gear. Maar goed, daar wen je snel genoeg aan. You aggro it, you tank it enzo.
Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
  donderdag 18 november 2010 @ 18:00:30 #287
172693 hans1988
weet ik veel...zeg et ma
pi_88870668
Als tank speel ik lekker op mn eigen tempo, het boeit me werkelijk gene ene fuck wat de rest ervan denkt :P Ik verlies zelden een mob, tenzij tenzij een dps gelijk voluit gaat tegen een mob die ik met 1 Hammer of the Righteouss geraakt heb :')
pi_88870965
Ik heb de regel dat als mijn varken aggro afpakt van de tank, de tank zuigt.
pi_88871009
Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot! *O* *O* *O* *O* *O*

Science adjusts its views based on what's observed, faith is the denial of observation so that belief can be preserved.
pi_88871226
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 17:52 schreef Blistering het volgende:

[..]



Nee, dat meet ik aan de 6 jaar dat ik dit spel speel en alle changes heb meegemaakt :). Thanks voor het vellen van een oordeel zonder dat je er ene fuck vanaf weet.

Ik heb zelf tijden een tank gespeeld, en het is echt niet zo dat je zieke gear moet hebben om je class goed te kunnen bespelen. Het is gewoon een combinatie van cc, tps en fatsoenlijke cd usage.

Het je healer zo makkelijk mogelijk maken.
quote:
14s.gif Op donderdag 18 november 2010 15:02 schreef Blistering het volgende:
Tanks die langzaam pullen kick ik ook altijd, sowieso kunnen ze toch nooit threat houden dus tank ik altijd maar in dps gear :W
Je geeft me anders genoeg reden om een oordeel te vellen door je eerste reactie. Inderdaad :W
Sowieso zie ik het nut er niet van in om als je een instance zo erg overgeared dan er toch heen te gaan puur en alleen om mensen te vervelen die daar nog heen gaan om gear te halen. En ze dan voor de laatste boss kicken. Nee, dan ben je geen idioot hoor.
pi_88871325
quote:
10s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:09 schreef Blistering het volgende:
Wooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooot! *O* *O* *O* *O* *O*

[ afbeelding ]
FFFFUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUU!!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88871326
Ik heb Onyxia level 60 achievement net gehaald op mijn level 60 hunter O+
Wist niet zeker of dat ook op level 60 kon *O*
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88871373
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Onyxia level 60 achievement net gehaald op mijn level 60 hunter O+
Wist niet zeker of dat ook op level 60 kon *O*
Je hebt die hunter een hele lange tijd niet ingelogd of kan je serieus waar nu nog steeds de level 60 versie doen? nee toch?
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88871421
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:19 schreef Metonae het volgende:

Je hebt die hunter een hele lange tijd niet ingelogd of kan je serieus waar nu nog steeds de level 60 versie doen? nee toch?
Ik log die hunter dagelijks of zo :P

http://eu.wowarmory.com/character-sheet.xml?r=Haomarush&cn=Rigell

Zie recent activity *)
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88871456
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:18 schreef Isabeau het volgende:
Ik heb Onyxia level 60 achievement net gehaald op mijn level 60 hunter O+
Wist niet zeker of dat ook op level 60 kon *O*
En dan met 39 andere hunters?

Of gewoon met 10 level 80's of zo?
pi_88871518
quote:
99s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:22 schreef stbabylon het volgende:

En dan met 39 andere hunters?

Of gewoon met 10 level 80's of zo?
Nee hoor :D

Je kan helemaal niet Onyxia's Lair in onder level 80 :P
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88871542
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:23 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Nee hoor :D

Je kan helemaal niet Onyxia's Lair in onder level 80 :P
Hoe de fuck heb je dat voor elkaar gekregen dan? :P Spill the beans already :D
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88871576
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:24 schreef Metonae het volgende:

Hoe de fuck heb je dat voor elkaar gekregen dan? :P Spill the beans already :D
Epic hunterquest doen, that's it. Helaas alleen voor hunters toegankelijk dus.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88871615
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:25 schreef Isabeau het volgende:

[..]



Epic hunterquest doen, that's it. Helaas alleen voor hunters toegankelijk dus.
Ok. Unfair -O- Ik wil ook op m'n rogue ;(
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
pi_88871648
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:26 schreef Metonae het volgende:

Ok. Unfair -O- Ik wil ook op m'n rogue ;(
Helaas :*

Vandaag die epic questchain maar afgemaakt, want geen idee of dat nog kan na de shattering.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
pi_88871772
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:27 schreef Isabeau het volgende:

[..]


Helaas :*

Vandaag die epic questchain maar afgemaakt, want geen idee of dat nog kan na de shattering.
Grats :)
Beste quest ooit :Y (5 jaar geleden dan)
Hadden Hunters toen niet nog Lacerate dat iemand weet? :D Of was dat toen wel al veranderd? Geen idee mee, zo lang geleden :)
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')