abonnement Unibet Coolblue
pi_88805535


quote:
Nieuw album van Michael Jackson op 13 december

Het nieuwe album van Michael Jackson ligt op 13 december in de winkel. Dat heeft platenmaatschappij Sony bekendgemaakt. Het album heet simpelweg Michael en bevat nummers die nog niet eerder uitgebracht zijn.

In een kluis van Jackson zijn meer dan honderd liedjes gevonden die nog niet eerder waren uitgebracht. Een aantal liedjes stammen uit de hoogtijdagen van Jackson, de jaren '80 van de vorige eeuw.

Andere composities zijn meer recent. De King Of Pop werkte voor deze liedjes samen met artiesten als Akon, Will.i.am en Ne-Yo.

Authenticiteit
De kinderen van Jackson zetten overigens hun vraagtekens bij de authenticiteit van de nummers. Paris en Prince waren drie jaar geleden aanwezig bij de opnamen van enkele liedjes die op het album komen te staan.

De twee zouden nu hebben verklaard dat de stem die is te horen, niet die van hun vader is. Naar verluidt twijfelen ook andere familieleden aan de authenticiteit van het materiaal. Of zij actie ondernemen tegen het 'nepalbum' is niet duidelijk.

Jackson overleed op 25 juni 2009 aan overdosis drugs in een woning in Los Angeles.




Track listing
1. "Hold My Hand" (Duet with Akon)
2. "Hollywood Tonight"
3. "Keep Your Head Up"
4. "(I Like) The Way You Love Me"
5. "Monster" (featuring 50 Cent)
6. "Best of Joy"
7. "Breaking News"
8. "(I Can't Make It) Another Day" (featuring Lenny Kravitz)
9. "Behind the Mask"
10. "Much Too Soon"
standaarddrinker
  woensdag 17 november 2010 @ 01:10:34 #2
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88807038
Michael Jackson - Do You Know Where Your Children Are(WITHOUT JAY Z)
Die "met" Jay-Z is weer een fijne copy-paste hergebruikte lyrics actie :r

Er moet ook nog een remix van Jay-Z's Girls, Girls, Girls zijn met MJ op het refrein, alleen nooit uitgebracht door Sony gejank volgens mij.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_88809415
Die TT ;(
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 17 november 2010 @ 09:32:23 #4
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_88809743
Ik lees nu in The Sun dat zowel Mark Lester als Matt Fides dna testen willen voor Paris en Blanket. Na het interview zijn ze helemaal overtuigd dat Michael hun sperma heeft gebruikt.
Oh boy...

P.S. Mocht het allemaal zo zijn dat Michaels andermans sperma heeft gebruikt voor zijn kinderen... Waarom? Uit het rapport kwam dat hij sperma kan aanmaken. Ik hoop dat hij alles heeft dichtgetimmerd zodat ze niet uit elkaar worden gehaald.
You will allways be my hero...
pi_88810124
Do You Know Where Your Children Are

die is goed zeg..

de MJ zoals ik die graag zie

goed geproduceerd en lekker ritme..
  woensdag 17 november 2010 @ 09:49:36 #6
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88810190
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:32 schreef MJ44ever het volgende:
P.S. Mocht het allemaal zo zijn dat Michaels andermans sperma heeft gebruikt voor zijn kinderen... Waarom? Uit het rapport kwam dat hij sperma kan aanmaken. Ik hoop dat hij alles heeft dichtgetimmerd zodat ze niet uit elkaar worden gehaald.
Misschien nooit sex gehad met Debbie Rowe?
Of bang om vieze handen te krijgen bij het volspuiten van een reageerbuis :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_88810317
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:32 schreef MJ44ever het volgende:
Ik lees nu in The Sun dat zowel Mark Lester als Matt Fides dna testen willen voor Paris en Blanket. Na het interview zijn ze helemaal overtuigd dat Michael hun sperma heeft gebruikt.
Oh boy...

P.S. Mocht het allemaal zo zijn dat Michaels andermans sperma heeft gebruikt voor zijn kinderen... Waarom? Uit het rapport kwam dat hij sperma kan aanmaken. Ik hoop dat hij alles heeft dichtgetimmerd zodat ze niet uit elkaar worden gehaald.
geloof er niks van. het is duidelijk dat de kinderen mixed race zijn..

een mixed race kind, als resultaat van twee blanke ouders. is niet mogelijk
pi_88814908
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 09:32 schreef MJ44ever het volgende:
Ik lees nu in The Sun dat zowel Mark Lester als Matt Fides dna testen willen voor Paris en Blanket. Na het interview zijn ze helemaal overtuigd dat Michael hun sperma heeft gebruikt.
Oh boy...

P.S. Mocht het allemaal zo zijn dat Michaels andermans sperma heeft gebruikt voor zijn kinderen... Waarom? Uit het rapport kwam dat hij sperma kan aanmaken. Ik hoop dat hij alles heeft dichtgetimmerd zodat ze niet uit elkaar worden gehaald.
The Sun :')

Do You is wel erg lekker hoor. :D
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88825353
Luister naar het prachtige Much Too Soon

standaarddrinker
pi_88825917
Moet vaker luisteren om te weten wat ik er van vind, maar het is geen slecht nummer. :)
  woensdag 17 november 2010 @ 18:24:33 #11
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_88829243
Oe, die is pijnlijk mooi...
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_88829529
Iemand eigenlijk al het album (of Vision) gepre-ordered?
  woensdag 17 november 2010 @ 19:03:30 #13
280382 MJ44ever
Thank You Michael...
pi_88831038
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 12:16 schreef Zapato het volgende:

[..]



The Sun :')

Kan wel zo zijn maar die twee worden gequote.
You will allways be my hero...
pi_88831843
quote:
Op woensdag 17 november 2010 16:49 schreef DrDentz het volgende:
Luister naar het prachtige Much Too Soon

Waarom worden die nieuwe nummers nou altijd gepost terwijl ik aan het werk ben ;(

Nog een paar uurtjes :D
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88831902
quote:
Op woensdag 17 november 2010 18:30 schreef R4m0n_46 het volgende:
Iemand eigenlijk al het album (of Vision) gepre-ordered?
Nee, vond ik niet zo nodig. Koop het wel zodra het gewoon uitkomt :)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88839160
Waarom lekken al die nummers nu al uit? Zo bont heb ik het nog nooit meegemaakt.

Hier is overigens een betere versie van Do You Know Where Your Children Are (omdat deze inclusief het einde is, ik heb het idee dat het einde op die andere niet klopt. Ook is het begin hiervan niet zo irritant)


Bedankt voor de info trouwens Dentz over die Mexico disposition. Ik vind het wel een interessant gegeven dat dit nummer al zo oud moet zijn, zo had ik het niet ingeschat.

Much Too Soon... :o :'( :'( :o O+ :'( :o :'( ^) Mijn god wat mooi! (horen jullie overigens ook de gitaar van Ben er een beetje in terug?)

Godver, besef me nu weer hoe zonde het is dat we hem kwijt zijn... stel je voor dat wel nog zo'n 30 jaar nieuwe muziek hadden kunnen krijgen! :'(
pi_88839219
zit te kloten, dubbele post
pi_88839994
quote:
Op woensdag 17 november 2010 19:21 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Nee, vond ik niet zo nodig. Koop het wel zodra het gewoon uitkomt :)
Zat te denken om het album samen met Vision te kopen.
Krijg je ook nog een t-shirt erbij :)
pi_88840188
quote:
Op woensdag 17 november 2010 21:44 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Zat te denken om het album samen met Vision te kopen.
Krijg je ook nog een t-shirt erbij :)
Hmm, waar? :P

Much too soon, wat een heerlijk nummer O+ echt prachtig _O_
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88840264
Een beetje Thriller-era hè? Maar je hoort wel Kanye West iets zeggen, dat is dan weer verwarrend.
standaarddrinker
pi_88840351
quote:
Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Een beetje Thriller-era hè? Maar je hoort wel Kanye West iets zeggen, dat is dan weer verwarrend.
Heel erg Thriller-era achtig. Doet me een beetje denken aan Be Not Always op de een of andere manier.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 17 november 2010 @ 21:51:12 #22
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88840357
Mooi nummer...doet een beetje country-achtig aan O+
Leef en Laten Leven
pi_88840389
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Heel erg Thriller-era achtig. Doet me een beetje denken aan Be Not Always op de een of andere manier.
Mij een beetje aan Scared of the Moon.
standaarddrinker
  woensdag 17 november 2010 @ 21:52:32 #24
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_88840439
Nou, dan gooi ik er een 'there must be more to life than this tegenaan...vind hem er iets van weg hebben.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  woensdag 17 november 2010 @ 21:53:11 #25
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88840472
Daar komen alle vergelijkingen weer
Leef en Laten Leven
pi_88840505
Is het wel Michael? Volgens mij hoor ik Jason Malachi.
standaarddrinker
  woensdag 17 november 2010 @ 21:55:23 #27
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88840631
Misschien lijkt Michael wel op zichzelf, en het lied ook op zichzelf
Leef en Laten Leven
pi_88840701
quote:
Op woensdag 17 november 2010 21:51 schreef DrDentz het volgende:

[..]


Mij een beetje aan Scared of the Moon.
Ook idd :P

Al met al een erg goed nummer ^O^
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 17 november 2010 @ 21:57:40 #29
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88840787
Ik vind nog steeds Do you know de beste die ik gehoord heb, tot nu toe.
Leef en Laten Leven
pi_88841169
Another Day (L)

Tot nu toe wel goede nummers gehoord overigens, valt me niet tegen. :)
pi_88841250
Welke era schatten jullie Much Too Soon? Mooi nummer.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88841342
Thriller era schat ik
standaarddrinker
  woensdag 17 november 2010 @ 22:05:50 #33
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88841362
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:03 schreef Rnnz het volgende:
Another Day (L)

Tot nu toe wel goede nummers gehoord overigens, valt me niet tegen. :)
Mij ook niet, beslist niet, in tegendeel :)
Leef en Laten Leven
pi_88841386
quote:
Op woensdag 17 november 2010 21:48 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Hmm, waar? :P

Much too soon, wat een heerlijk nummer O+ echt prachtig _O_
Via Sony zelf.
Volgens mij staat er op de homepage van michaeljackson.com wel ergens 'bestel nu' oid.
Vision, Michael en een t-shirt voor 53 euro, best verleidelijk. :)

Much Too Soon, heerlijk nummer.
Hopen dat de overige nog niet uitgelekte nummers op het album ook van deze kwaliteit zijn!
  woensdag 17 november 2010 @ 22:06:29 #35
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88841409
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:04 schreef Zapato het volgende:
Welke era schatten jullie Much Too Soon? Mooi nummer.
Ik schat dat hij nog jong was, zo....rond de 25
Leef en Laten Leven
pi_88841440
Do You Know bevalt me toch ook zeer zeker wel. Aanstekelijk refrein.

Thriller-era voor Much Too Soon lijkt mij ook het meest waarschijnlijk.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88841497
Oh ja, en 50 cent blijft tot nu toe gelukkig achterwege. :P
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88841561
50 Cent wordt het slagroom op de taart
standaarddrinker
pi_88841632
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:08 schreef DrDentz het volgende:
50 Cent wordt het slagroom op de taart
het slagroom :')

Maar inhoudelijk ben k t met je eens. Maar snap een ding nog niet: hoe kan onze geldverslindende en diggende MJ nu met 50 cent genoegen nemen?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  woensdag 17 november 2010 @ 22:10:11 #40
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88841669
quote:
5s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Via Sony zelf.
Volgens mij staat er op de homepage van michaeljackson.com wel ergens 'bestel nu' oid.
Vision, Michael en een t-shirt voor 53 euro, best verleidelijk. :)

Much Too Soon, heerlijk nummer.
Hopen dat de overige nog niet uitgelekte nummers op het album ook van deze kwaliteit zijn!
Ahhh, heb het net gezien, dat t-shirt wil ik wel :Y
Leef en Laten Leven
pi_88841733
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:09 schreef Zapato het volgende:

[..]



het slagroom :')

Maar inhoudelijk ben k t met je eens. Maar snap een ding nog niet: hoe kan onze geldverslindende en diggende MJ nu met 50 cent genoegen nemen?
Ik had eerst het neusje van de zalm staan maar dat neusje zou dan weer verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden. :@
standaarddrinker
pi_88841757
hehe... :P
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  woensdag 17 november 2010 @ 22:13:23 #43
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88841893
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:11 schreef DrDentz het volgende:

[..]


Ik had eerst het neusje van de zalm staan maar dat neusje zou dan weer verkeerd geïnterpreteerd kunnen worden. :@
Ja...jij bent ook echt altijd onschuldig :P
Leef en Laten Leven
pi_88842038
Ik denk ook Thriller era :Y

Nu begin ik toch weer een beetje vertrouwen te krijgen in dat album. Sterker nog, ik speel met de gedachte om het misschien toch wel te kopen :o
  woensdag 17 november 2010 @ 22:18:15 #45
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88842207
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:15 schreef gifkwal het volgende:
Ik denk ook Thriller era :Y

Nu begin ik toch weer een beetje vertrouwen te krijgen in dat album. Sterker nog, ik speel met de gedachte om het misschien toch wel te kopen :o
Nah, fijn te merken dat het wat positiever wordt hier.
Ik heb de credits van alle songs ergens gelezen, even zoeken.
Leef en Laten Leven
  woensdag 17 november 2010 @ 22:21:49 #46
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88842410
Exclusive: Michael album credits
Hold My Hand (Duet with Akon)
Written by Aliaune Thiam, Giorgio Tuinfort, Claude Kelly / Published by Byefall Productions, Inc./Sony ATV Harmony (ASCAP), Piano Music/Sony ATV Tunes (BMI), Talpa Music Publishing (BUMA), Studio Beast Music/Warner Tamerlane Music Corp (BMI) / Produced by Akon for Upfront/Konvict, Giorgio Tuinfort for Piano Music / Co-Produced by Michael Jackson for MJJ Productions, Inc. / Akon appears courtesy of SRC/Universal Records, a Division of UMG Recordings, Inc. / Recorded by Mark 'Exit' Goodchild for Milk Money Consulting at Palms Studio's Las Vegas, US, Solitaire Studio's Atlanta, US, Metropolis Studio's London, UK, Wisseloord Studio's Hilversum, Netherlands and FC Walvisch Studio's Amsterdam, Netherlands / Recording Assistants: Mack Woodward, Justin Pintar, Matt Paul, Miguel Scott, Kory Aaron, Eelco Bakker and Ryan Wiese / Orchestra Recorded by Wessel Oltheten / Orchestra Recording Assistant: Dennis Krijnen / Mixed by Serban Ghenea / String Arrangement: Franck van der Heijden / All Instruments and Programming: Akon and Giorgio Tuinfort

Hollywood Tonight
Written by Michael Jackson, Brad Buxer / Spoken Bridge Written by Teddy Riley / Published by Mijac Music, Adida Music Inc. / Produced by Teddy Riley, Michael Jackson / Co-Produced by Theron Neff-U Feemster / Mixed by Jean-Marie Horvat, Teddy Riley, Scott Elgin / Programming and Finisher: Teddy Riley / Vocals Recorded by Michael Durham Prince and Mischke / Additional Background Vocals: Mischke / Spoken Bridge by Taryll Jackson / Whistling: Danny Ray McDonald, Jr., Michael Durham Prince / Engineered by Scott Elgin, James Murray, Michael Durham Prince, Jon Nettlesbey / Assistant Engineer: Quentinn Gilkey / Keyboard: Theron Neff-U Feemster, Edward Brown / Guitar: Erick Donell Walls, Eric Jackson / Horns: The Regiment

Keep Your Head Up
Written by Michael Jackson, Eddie Cascio, James Porte / Published by
Mijac Music, Jab Me Music / Produced by C Tricky Stewart for Red Zone Entertainment, Inc., Angelikson, Michael Jackson for MJJ Productions, Inc. / Mixed by Jaycen Joshua for the Penua Project / Mix Assisted by Jesus Garnica / Background Vocals: Michael Jackson, James Porte / Additional Backing Vocals: Duawne Starling / Engineered by Brian B-Luv Thomas, Andrew Wuepper / Engineering Assisted by Jason Sherwood, Steven Dennis, Travis Harrington Stuart Brawley, Joe Corcoran, Drew Harris / Musicians: Jamie Wollam, Rudy Bird, Sean Hurley, Stuart Brawley, Joe Corcoran, Eddie Cascio, James Porte, Lamont Monty Neuble, Cameron Stone, Nicole Garcia / Drum Programming: Joe Corcoran and James Porte

(I Like) The Way You Love Me
Written by Michael Jackson / Published by Mijac Music / Produced by Theron Neff-U Feemster, Michael Jackson / Mixed by Serban Ghenea / Engineer for Mix: John Hanes / Assisted by Tim Roberts / Vocals Recorded by Michael Durham Prince / Engineered by James Murray / Piano: William C. Champlin / Guitar: Erick Donell Walls / Bass: Thomas Drayton / Percussion: Paulinho da Costa / Keyboards and Drum Programming: Theron Neff-U Feemster

Monster (Featuring 50 Cent)
Written by Michael Jackson, Eddie Cascio, James Porte / Rap Lyrics Written by Curtis Jackson / Published by Mijac Music, Jab Me Music, Curtis Jackson 50 Cent Music Publishing (admin by Universal Music Publishing) (ASCAP) / Produced by Teddy Riley, Angelikson, Michael Jackson / Mixed by Jean-Marie Horvat, Teddy Riley / Programming and Finisher: Teddy Riley / Background Vocals: Michael Jackson, James Porte / Kids Scream: Nigel and Naiden Maynard / Recording Engineer: Scott Elgin, Khaliq Glover AKA Khaliq-O-Vision, Quenton Gilkey (Assistant Engineer), Luis Navarro, Zachariah Redding (Assistants Engineer on the Rap) (Recorded at Boom Boom Room), Stuart Brawley, Glen Marchese, Joe Corcoran, Drew Harris / Rap Performed by 50 Cent courtesy of Shady/Aftermath/Interscope Records / Musicians: Rudy Bird, Joe Corcoran, Eddie Cascio, Stuart Brawley, Cameron Stone, Sharon Jackson, Orianthi courtesy of Geffen Records

Best Of Joy
Written by Michael Jackson / Published by Mijac Music / Produced by Theron Neff-U Feemster, Michael Jackson / Co-Produced by Brad Buxer / Mixed by Serban Ghenea / Engineer for Mix John Hanes / Assisted by Tim Roberts / Vocals Recorded by Michael Durham Prince and Mischke / Additional Background Vocals: Mischke / Engineered by James Murray / Guitar: Erick Donell Walls / All Other Instruments: Theron Neff-U Feemster

Breaking News
Written by Michael Jackson, Eddie Cascio, James Porte / Published by Mijac Music, Jab Me Music / Produced by Teddy Riley, Angelikson, Michael Jackson / Mixed by Jean-Marie Horvat, Teddy Riley / Programming and Finisher: Teddy Riley / Recording Engineer: Scott Elgin, Khaliq Glover AKA Khaliq-O-Vision, Stuart Brawley, Glen Marchese, Joe Corcoran, Drew Harris / Assistant Engineer: Quenton Gilkey / String Session Recording Engineer: Reggie Dozer / String Session Assistant Engineer: Brandon Datoli / Voiceover Engineers: Myron Chandler And Dave Hampton / String Session: The Benjamin Wright Orchestra / Arranged and Conducted By Benjamin Wright / Musicians: James Porte, Stuart Brawley, Eddie Cascio, Joe Corcoran / Voice Talents: Stuart Brawley, Sandy Orkin, Stacey Michaels, Michael Lefevre, Lisa Orkin / Voiceover Producer: Michael Lefevre

(I Cant Make It) Another Day
(Featuring Lenny Kravitz)
Written by Lenny Kravitz / Published by Lenny Kravitz/Miss Bessie Music / Produced by Lenny Kravitz / Co-Pproduced by Michael Jackson / Mixed by Lenny Kravitz / Lead and Background Vocals: Michael Jackson / Background Vocals: Lenny Kravitz / Michael Jacksons Vocals Recorded at Marvins Room by Henry Hirsch / Electric Guitar: Lenny Kravitz / Bass: Lenny Kravitz / Mini Moog: Lenny Kravitz / String and Horn samples: Lenny Kravitz / Timpani: Lenny Kravitz / Gong: Lenny Kravitz / 12-String Electric Guitar: Craig Ross / Drums: Dave Grohl / Drum Programming and Noise: Dave Barron and Lenny Kravitz / Synthesizer Programming: Dave Baron / Studio Technician and Additional Programming: Alex Alvarez

Behind The Mask
Written by Michael Jackson, Chris Mosdell, Ryuichi Sakamoto / Published by Mijac Music (BMI) All rights administered by Warner-Tamerlane Publishing Corp. (BMI) & by Alfa Music, Inc. (JASRAC) All Rights Administered by Sony/ATV Tunes LLC (ASCAP) / Produced by Michael Jackson, John McClain & Jon Nettlesbey / 'Behind The Mask' contains a sample of the recording "Behind The Mask" as performed by Yellow Magic Orchestra. (P) 1979 Alfa Music, Inc. Licensed by Alfa Music, Inc. All Rights Reserved. / Mixed by Jon Nettlesbey, Khaliq Glover / Lead & Background Vocals: Michael Jackson / Additional Background Vocals: Shanice Wilson, Alphonso Jones / Background Vocals Arranged by Leon F. Sylvers III / Engineered by Jon Nettlesbey, Allen Sides, Khaliq Glover / Saxophone and Saxophonic Percussion: Mike Phillips courtesy of Hidden Beach Recordings / Keyboards & Drum Programming: Big Jim Wright / Additional Keyboards: Greg Phillinganes / Bass: Alex Al / Percussion: Paulino Da Costa / Additional Keyboards, Drum Programming, Sequencing & Digital Editing: Jon Nettlesbey

Much Too Soon
Written by Michael Jackson / Published by Mijac Music / Produced by Michael Jackson, John McClain / Mixed by Allen Sides / Guitar: Tommy Emmanuel / Khora: Dean Parks / Harmonica: Tommy Morgan / Accordion: Suzie Katayama / Arranger & Conductor: David Campbell / Contractor: Suzie Katayama / Concertmaster: Charlie Bisharat

MJJ Community
Leef en Laten Leven
pi_88842469
Het nummer lijkt mij eerlijk gezegd later dan in de Thriller-era te zijn opgenomen.
Het lijkt mij zelfs vrij recent.
pi_88842505
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:22 schreef R4m0n_46 het volgende:
Het nummer lijkt mij eerlijk gezegd later dan in de Thriller-ers te zijn opgenomen.
Het lijkt mij zelfs vrij recent.
Ja er staat geschreven in 1981, opgenomen in 1994.
standaarddrinker
pi_88842587
quote:
Op woensdag 17 november 2010 22:23 schreef DrDentz het volgende:

[..]


Ja er staat geschreven in 1981, opgenomen in 1994.
Toch iets minder recent ik dacht :p
  woensdag 17 november 2010 @ 22:27:51 #50
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88842793
Oh en volgens dezelfde bron is Hollywood Tonight niet Do you know. Das wel jammer.
Leef en Laten Leven
pi_88842908
quote:
Op woensdag 17 november 2010 22:23 schreef DrDentz het volgende:

[..]


Ja er staat geschreven in 1981, opgenomen in 1994.
Dus ergens ook wel weer Thriller-era :P
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88842956
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:29 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dus ergens ook wel weer Thriller-era :P
Uiteraard, dat hoor je. :P
standaarddrinker
pi_88843162
quote:
Op woensdag 17 november 2010 22:06 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Via Sony zelf.
Volgens mij staat er op de homepage van michaeljackson.com wel ergens 'bestel nu' oid.
Vision, Michael en een t-shirt voor 53 euro, best verleidelijk. :)

Much Too Soon, heerlijk nummer.
Hopen dat de overige nog niet uitgelekte nummers op het album ook van deze kwaliteit zijn!
Dus het t-shirt 'krijg' je er niet bij. 53 euro is namelijk best prijzig...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 17 november 2010 @ 22:40:34 #54
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_88843575
Veel nederlandse namen bij de credits voor HMH.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  woensdag 17 november 2010 @ 22:41:31 #55
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88843642
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dus het t-shirt 'krijg' je er niet bij. 53 euro is namelijk best prijzig...
;( Oh ja, heb ook verkeerd gekeken. Het t-shirt kost 28 euro.
Leef en Laten Leven
  woensdag 17 november 2010 @ 22:42:06 #56
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88843677
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:40 schreef Janena het volgende:
Veel nederlandse namen bij de credits voor HMH.
Ja, is de enige ook die niet door Michael is geschreven/mede geschreven he?
Leef en Laten Leven
pi_88843727
Interessant die credits, Robijn, thanks!

Paar opvallende dingetjes:

quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:21 schreef Robijn48 het volgende:
Exclusive: Michael album credits
Hold My Hand (Duet with Akon)
Written by Aliaune Thiam, Giorgio Tuinfort, Claude Kelly / Published by Byefall Productions, Inc./Sony ATV Harmony (ASCAP), Piano Music/Sony ATV Tunes (BMI), Talpa Music Publishing (BUMA) is dit van John de Mol? , Studio Beast Music/Warner Tamerlane Music Corp (BMI) / Produced by Akon for Upfront/Konvict, Giorgio Tuinfort for Piano Music / Co-Produced by Michael Jackson for MJJ Productions, Inc. / Akon appears courtesy of SRC/Universal Records, a Division of UMG Recordings, Inc. / Recorded by Mark 'Exit' Goodchild for Milk Money Consulting at Palms Studio's Las Vegas, US, Solitaire Studio's Atlanta, US, Metropolis Studio's London, UK, Wisseloord Studio's Hilversum, Netherlands and FC Walvisch Studio's Amsterdam, Netherlands :D plus al die Nederlandse namen in het volgende rijtje / Recording Assistants: Mack Woodward, Justin Pintar, Matt Paul, Miguel Scott, Kory Aaron, Eelco Bakker and Ryan Wiese / Orchestra Recorded by Wessel Oltheten / Orchestra Recording Assistant: Dennis Krijnen / Mixed by Serban Ghenea / String Arrangement: Franck van der Heijden / All Instruments and Programming: Akon and Giorgio Tuinfort

Breaking News
Written by Michael Jackson, Eddie Cascio, James Porte / Published by Mijac Music, Jab Me Music / Produced by Teddy Riley, Angelikson, Michael Jackson / Mixed by Jean-Marie Horvat, Teddy Riley / Programming and Finisher: Teddy Riley / Recording Engineer: Scott Elgin, Khaliq Glover AKA Khaliq-O-Vision, Stuart Brawley, Glen Marchese, Joe Corcoran, Drew Harris / Assistant Engineer: Quenton Gilkey / String Session Recording Engineer: Reggie Dozer / String Session Assistant Engineer: Brandon Datoli / Voiceover Engineers :? : Myron Chandler And Dave Hampton / String Session: The Benjamin Wright Orchestra / Arranged and Conducted By Benjamin Wright / Musicians: James Porte, Stuart Brawley, Eddie Cascio, Joe Corcoran / Voice Talents :? : Stuart Brawley, Sandy Orkin, Stacey Michaels, Michael Lefevre, Lisa Orkin / Voiceover Producer :? : Michael Lefevre

Behind The Mask
Written by Michael Jackson, Chris Mosdell, Ryuichi Sakamoto interessante naam, zou hij die sample geschreven hebben of zo... heb een paar CDs van deze gast / Published by Mijac Music (BMI) All rights administered by Warner-Tamerlane Publishing Corp. (BMI) & by Alfa Music, Inc. (JASRAC) All Rights Administered by Sony/ATV Tunes LLC (ASCAP) / Produced by Michael Jackson, John McClain & Jon Nettlesbey / 'Behind The Mask' contains a sample of the recording "Behind The Mask" as performed by Yellow Magic Orchestra. (P) 1979 Alfa Music, Inc. Licensed by Alfa Music, Inc. All Rights Reserved. / Mixed by Jon Nettlesbey, Khaliq Glover / Lead & Background Vocals: Michael Jackson / Additional Background Vocals: Shanice Wilson, Alphonso Jones / Background Vocals Arranged by Leon F. Sylvers III / Engineered by Jon Nettlesbey, Allen Sides, Khaliq Glover / Saxophone and Saxophonic Percussion: Mike Phillips courtesy of Hidden Beach Recordings / Keyboards & Drum Programming: Big Jim Wright / Additional Keyboards: Greg Phillinganes / Bass: Alex Al / Percussion: Paulino Da Costa / Additional Keyboards, Drum Programming, Sequencing & Digital Editing: Jon Nettlesbey

Much Too Soon
Written by Michael Jackson O+ O+ / Published by Mijac Music / Produced by Michael Jackson, John McClain / Mixed by Allen Sides / Guitar: Tommy Emmanuel / Khora: Dean Parks / Harmonica: Tommy Morgan / Accordion: Suzie Katayama / Arranger & Conductor: David Campbell / Contractor: Suzie Katayama / Concertmaster: Charlie Bisharat

MJJ Community
Ik vraag me wel af waarom ene James Porte in veel tracks vocals heeft gedaan. Wat moeten we daar mee, oprotten!
pi_88843779
quote:
Op woensdag 17 november 2010 22:33 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dus het t-shirt 'krijg' je er niet bij. 53 euro is namelijk best prijzig...
Eigenlijk wel:
- Michael kost 17 euro los
- Vision kost 40 euro los

Dus die 53 euro is wel mooi, iets goedkoper en je krijgt er een t-shirt bij.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:47:19 #59
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88844033
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:42 schreef gifkwal het volgende:
Interessant die credits, Robijn, thanks!

Paar opvallende dingetjes:

[..]



Ik vraag me wel af waarom ene James Porte in veel tracks vocals heeft gedaan. Wat moeten we daar mee, oprotten!
Ywwww. En toch he, die James Porte was denk ik een redelijk belangrijk figuur, aangezien hij meeschreef :)
Leef en Laten Leven
pi_88844045
Of kijk ik nu verkeerd?
pi_88844058
quote:
Op woensdag 17 november 2010 22:43 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]

Eigenlijk wel:
- Michael kost 17 euro los
- Vision kost 40 euro los

Dus die 53 euro is wel mooi, iets goedkoper en je krijgt er een t-shirt bij.
Dan betaal je teveel ;)

Heb het iig stuk goedkoper gezien.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  woensdag 17 november 2010 @ 22:47:52 #62
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88844074
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:47 schreef R4m0n_46 het volgende:
Of kijk ik nu verkeerd?
Nou, ik probeer het ook uit te vogelen, tis niet gemakkelijk, whaha
Leef en Laten Leven
pi_88844330
Dat t-shirt met die lelijke albumcover hoef ik toch niet.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:53:15 #64
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88844379
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:52 schreef gifkwal het volgende:
Dat t-shirt met die lelijke albumcover hoef ik toch niet.
Ikke wel, al was het alleen maar als slaap shirt ;)
Leef en Laten Leven
pi_88844406
Dat is wel leuk ja. Ik heb nog een oerlelijk slaapshirt met dat gouden HIStory-beeld erop.
  woensdag 17 november 2010 @ 22:54:01 #66
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88844419
Waar zien jullie dat van die 53 euro all together, ik zie het niet?
Leef en Laten Leven
  woensdag 17 november 2010 @ 22:54:20 #67
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88844435
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:53 schreef gifkwal het volgende:
Dat is wel leuk ja. Ik heb nog een oerlelijk slaapshirt met dat gouden HIStory-beeld erop.
Haha, leuk ;)
Leef en Laten Leven
  woensdag 17 november 2010 @ 23:04:57 #68
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88845023
quote:
Op woensdag 17 november 2010 21:49 schreef DrDentz het volgende:
Een beetje Thriller-era hè? Maar je hoort wel Kanye West iets zeggen, dat is dan weer verwarrend.
Uit die runaway film van Kanye... Dus hopelijk zit dat er op de cd niet in...
Anders heeft Sony wederom een goed nummer weten te verklooien: wtf voegt een hergebruikte Kanye regel toe?

Mooi nummer verder wel: ze hebben ze dus toch, benieuwd hoeveel er nog gaan volgen.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_88845217
Afschuwelijk dat gezwets van Kanye, ik ga er toch ook wel vanuit dat ze dat eruit halen.

En dit is nou inderdaad zo'n pareltje waarop ik hoopte O+ En waar volgens mij niet overdadig veel aan bijgeklust is, omdat het nog vrij simpel klinkt.
  woensdag 17 november 2010 @ 23:14:17 #70
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88845472
quote:
Op woensdag 17 november 2010 22:42 schreef gifkwal het volgende:
Ik vraag me wel af waarom ene James Porte in veel tracks vocals heeft gedaan. Wat moeten we daar mee, oprotten!
Volgens mij zei teddy Riley dat ze die als vulling gebruikten omdat mj niet overal een 2e stem voor haaf ingezongen, dus anders klonk het te kaal... Had van mij ook niet gehoeven...

En dat ie heeft meegeschreven, tsja, hij zal een woordje in zijn eigen tekst veranderd hebben misschien, die gast zal wel een percentage willen hebben en daarom genoemd worden... Net zoals die dikke van Idols genoemd werd op cd's van kane waar ie niks voor gedaan had....
Haters everywhere but I don't really care.
  woensdag 17 november 2010 @ 23:19:14 #71
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88845671
[quote]1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:14 schreef matthijst het volgende:

[..]

Volgens mij zei teddy Riley dat ze die als vulling gebruikten omdat mj niet overal een 2e stem voor haaf ingezongen, dus anders klonk het te kaal... Had van mij ook niet gehoeven...

En dat ie heeft meegeschreven, tsja, hij zal een woordje in zijn eigen tekst veranderd hebben misschien, die gast zal wel een percentage willen hebben en daarom genoemd worden... Net zoals die dikke van Idols genoemd werd op cd's van kane waar ie niks voor gedaan had....
[/quote]

Dit vind ik dus invullen. Blijkbaar heeft MJ zijn attributies op prijs gesteld, anders zou hij hem niet hebben laten meeschrijven? Sja ik weet het ook niet, maar om nou gelijk die man te kort te doen...nee....mij te voorbarig :)
Leef en Laten Leven
pi_88845892
Ik denk dat hij bedoelt dat die kerel misschien het e.e.a. heeft veranderd aan het nummer nadat Michael allang tussen 6 planken lag, bijvoorbeeld tijdens het inzingen van vocals. En dat hij daarom in de credits vermeldt wordt.

Dat ze iemand die vocals hebben laten invullen vind ik echt het allerslechtste. Volgens mij zit niemand daar op te wachten.

Ik ga nog even zwijmelen met Much Too Soon, goedenacht!
  woensdag 17 november 2010 @ 23:24:23 #73
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88845929
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:23 schreef gifkwal het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt dat die kerel misschien het e.e.a. heeft veranderd aan het nummer nadat Michael allang tussen 6 planken lag, bijvoorbeeld tijdens het inzingen van vocals. En dat hij daarom in de credits vermeldt wordt.

Dat ze iemand die vocals hebben laten invullen vind ik echt het allerslechtste. Volgens mij zit niemand daar op te wachten.

Ik ga nog even zwijmelen met Much Too Soon, goedenacht!
Slaap lekker en luisterse!
Leef en Laten Leven
pi_88846598
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:23 schreef gifkwal het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt dat die kerel misschien het e.e.a. heeft veranderd aan het nummer nadat Michael allang tussen 6 planken lag, bijvoorbeeld tijdens het inzingen van vocals. En dat hij daarom in de credits vermeldt wordt.

Dat ze iemand die vocals hebben laten invullen vind ik echt het allerslechtste. Volgens mij zit niemand daar op te wachten.

Ik ga nog even zwijmelen met Much Too Soon, goedenacht!
Die kan je namelijk ook nog gewoon dubben, desnoods een keer omhoog en omlaag gepitcht.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  woensdag 17 november 2010 @ 23:53:34 #75
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_88847052
Ik hoor bij Much Too Soon op sommige stukjes echt melodien van History. Jullie ook?
  donderdag 18 november 2010 @ 00:16:29 #76
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_88847917
Heb hem trouwens zelf ook geupload met wat leuke plaatjes erbij ^O^

  donderdag 18 november 2010 @ 00:19:28 #77
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88848011
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:19 schreef Robijn48 het volgende:
Dit vind ik dus invullen. Blijkbaar heeft MJ zijn attributies op prijs gesteld, anders zou hij hem niet hebben laten meeschrijven? Sja ik weet het ook niet, maar om nou gelijk die man te kort te doen...nee....mij te voorbarig :)
Dat er op een CD staat dat je hebt meegeschreven betekent niet dat je MET MJ samen hebt gewerkt. De nummers die hij geschreven heeft staat hij ook op als vocalist.
Weitzman does not deny that Jackson had help with the vocals on these tracks. He admits it was "known" the background vocals were "a combination of Michael and James Porte".


quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 23:23 schreef gifkwal het volgende:
Ik denk dat hij bedoelt dat die kerel misschien het e.e.a. heeft veranderd aan het nummer nadat Michael allang tussen 6 planken lag, bijvoorbeeld tijdens het inzingen van vocals. En dat hij daarom in de credits vermeldt wordt.
Dat bedoelde ik inderdaad :)
Haters everywhere but I don't really care.
pi_88848040
Welke stukjes uit HIStory hoor je dan?
standaarddrinker
  donderdag 18 november 2010 @ 00:26:52 #79
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_88848236

1.06 ..Take this lonely feeling from my soul.. o.i.d.


En dan bij history op 1.34 ...Slaughtered in vain across the land...

Hetzelfde deuntje niet? :)

Maar is verder geen probleem alleen viel me op.
pi_88851077
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 00:16 schreef Jackson5 het volgende:
Heb hem trouwens zelf ook geupload met wat leuke plaatjes erbij ^O^

$ony is rap met verwijderen van video's.
Jammer.. is er ergens anders een video te vinden?
pi_88852197
Er staan helemaal geen RedOne-producties op het album... maar ik neem aan dat dat komt omdat de opbrengsten van dit album niet naar een goed doel gaan?
pi_88862553
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:54 schreef Robijn48 het volgende:
Waar zien jullie dat van die 53 euro all together, ik zie het niet?
pi_88862655
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:47 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Dan betaal je teveel ;)

Heb het iig stuk goedkoper gezien.
Waar? :P

Alle nummers zijn btw alweer verwijderd (die in dit topic staan) :(

Edit:
- Bol > Michael 13 , Vision 35 > totaal 48 ex. verzendkosten
- Freerecordshop > Michael 18, Vision 35 > totaal 53 ex verzendkosten

Dus opzich is die 54 (excuus, dacht dat het 53 was :P) wel een goede deal, inclusief verzendkosten en met een t-shirtje :)

[ Bericht 28% gewijzigd door R4m0n_46 op 18-11-2010 15:25:55 ]
pi_88868251
Helemaal geen tracks uitgelekt vandaag?
standaarddrinker
pi_88872637
Nope, helaas niet.
  donderdag 18 november 2010 @ 18:54:13 #86
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_88872683
Dan gaan we over op de oude duetten :9~

pi_88872799
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 18:54 schreef Jackson5 het volgende:
Dan gaan we over op de oude duetten :9~

Stevie :)
pi_88874887
Hier is Much Too Soon nog een keer, voor zolang het duurt:


Dat van HIStory hoor ik nu ook. Ik hoor er overigens ook wel wat in van For All Time ("maybe the walls will tumble").
pi_88876291
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 14:40 schreef R4m0n_46 het volgende:

[..]



Waar? :P

Alle nummers zijn btw alweer verwijderd (die in dit topic staan) :(

Edit:
- Bol > Michael 13 , Vision 35 > totaal 48 ex. verzendkosten
- Freerecordshop > Michael 18, Vision 35 > totaal 53 ex verzendkosten

Dus opzich is die 54 (excuus, dacht dat het 53 was :P) wel een goede deal, inclusief verzendkosten en met een t-shirtje :)
Amazon, 31 euro in totaal, exclusief verzendkosten (maar heb zelf toevallig nog een code voor gratis verzending :P ) Maar de verzendkosten bij Amazon vallen heel erg mee en dan nog ben je relatief goedkoper uit dan ergens in NL.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88885226
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 20:18 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]


Amazon, 31 euro in totaal, exclusief verzendkosten (maar heb zelf toevallig nog een code voor gratis verzending :P ) Maar de verzendkosten bij Amazon vallen heel erg mee en dan nog ben je relatief goedkoper uit dan ergens in NL.
Dat is wel goedkoop ja.

Bij Amazon zit ik echter altijd te kloten met die credit card enzo.
pi_88890169

Quincy Jones over Breaking News, Joe, Thriller..
Hij weet ook niet of het MJ wel is op Breaking News.

[ Bericht 4% gewijzigd door DrDentz op 19-11-2010 06:39:46 ]
standaarddrinker
  vrijdag 19 november 2010 @ 07:59:22 #92
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88890678
Is die gast non-stop high ofzo, wat een vage aap is dat ook geworden :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_88892971
Aan zijn laatste producties te horen (P.Y.T. door T-Pain en We Are The World 25) is hij niet helemaal helder meer maar hij zit hier ook te eten, beetje slecht te verstaan.
standaarddrinker
pi_88893229
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:06 schreef DrDentz het volgende:
Aan zijn laatste producties te horen (P.Y.T. door T-Pain en We Are The World 25) is hij niet helemaal helder meer maar hij zit hier ook te eten, beetje slecht te verstaan.
Quincy Jones vind ik altijd slecht te verstaan. Ook dat zware stemgeluid van hem :X, had ooit een keer Thriller SE op shuffle staan - volume hoog - komt die kerel er ineens tussendoor :'(
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  vrijdag 19 november 2010 @ 12:13:44 #95
10863 AgeEll
Caaartman, what a lovely voice
pi_88896838
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 10:17 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]


Quincy Jones vind ik altijd slecht te verstaan. Ook dat zware stemgeluid van hem :X, had ooit een keer Thriller SE op shuffle staan - volume hoog - komt die kerel er ineens tussendoor :'(
_O-, kweet precies wat je bedoelt, mijn vriendin ook, WTF is dit :P

wel leuk om een keer t horen, maar daarna irritant met shuffle idd.
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:28:37 #96
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88902038
Dankjewel Ramon_46 voor het laten zien van de juiste pagina. Die had ik inmiddels, maar was er pas later achter dat ik dat vierkantje moest aanvinken om de prijs van de drie al te samen te zien.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:32:40 #97
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88902217
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 06:21 schreef DrDentz het volgende:

Quincy Jones over Breaking News, Joe, Thriller..
Hij weet ook niet of het MJ wel is op Breaking News.
Klopt, maar hij zegt ook niet dat het hem niet is.
Waarom gaat die man Q.J. interviewen tijdens het eten...normaal praat hij al binnensmonds genoeg. Ik moest verdorie mijn gehoorappartaat op maximum zetten om er iets van te kunnen verstaan :(
Leef en Laten Leven
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:37:06 #98
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88902377

Isn't he lovely...isn't he wonderful

[ Bericht 15% gewijzigd door Robijn48 op 19-11-2010 16:01:31 ]
Leef en Laten Leven
pi_88902907
Prince speelde gister Shake Your Body! Toch nog een beetje Michael live!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:53:51 #100
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88903098
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:49 schreef Zapato het volgende:
Prince speelde gister Shake Your Body! Toch nog een beetje Michael live!
En hoe klonk dat?
Leef en Laten Leven
pi_88903313
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:53 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


En hoe klonk dat?
Damn funky! *O*
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  vrijdag 19 november 2010 @ 14:59:27 #102
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88903336
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:58 schreef Zapato het volgende:

[..]



Damn funky! *O*
Maar toch niet beter dan Michael zelf gedaan zou hebben, he
Leef en Laten Leven
pi_88903489
quote:
8s.gif Op vrijdag 19 november 2010 14:59 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Maar toch niet beter dan Michael zelf gedaan zou hebben, he
Z'n achtergrondzangeres deed de zang, dus nee, dat was geen Michael nee. Maar het is wel bijzonder, zo vaak speelt Prince geen Jacksonnummers. En aangezien MJ er niet meer is, moet ik het hier maar mee doen.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  vrijdag 19 november 2010 @ 15:05:38 #104
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88903638
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 15:02 schreef Zapato het volgende:

[..]



Z'n achtergrondzangeres deed de zang, dus nee, dat was geen Michael nee. Maar het is wel bijzonder, zo vaak speelt Prince geen Jacksonnummers. En aangezien MJ er niet meer is, moet ik het hier maar mee doen.
Zo is het hoor....fijn dat je het leuk gehad hebt :)
Geen afterparty, heb ik gehoord.
Leef en Laten Leven
pi_88903705
Wel jammer dat er geen extra unreleased bij zijn gekomen inmiddels.

nee, erg jammer, want zijn pas echt shows
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:37:54 #106
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_88907323
Shake your body bij Prince was inderdaad super.

Ze waren aan elkaar gewaagd MJ en Prince dus ik vind het leuk om te zien dat hij op die manier zijn respect laat zien ('Give it up for MJ' zij hij).

Tijdens Kiss droeg hij 1 handschoen, zwart met glitters...ook een referentie aan Michael? of doet hij dat vaker.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_88907483
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 16:37 schreef Janena het volgende:
Shake your body bij Prince was inderdaad super.

Ze waren aan elkaar gewaagd MJ en Prince dus ik vind het leuk om te zien dat hij op die manier zijn respect laat zien ('Give it up for MJ' zij hij).

Tijdens Kiss droeg hij 1 handschoen, zwart met glitters...ook een referentie aan Michael? of doet hij dat vaker.
Vroegen wij ons ook al af inderdaad. Vraag het me zelf af, Prince is ook op zichzelf wel van de glitters natuurlijk. Heeft ie MJ niet voor nodig.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  vrijdag 19 november 2010 @ 16:47:22 #108
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88907701
MJ en Prince...zulke verschillende persoonlijkheden.
Leef en Laten Leven
pi_88910004
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 22:42 schreef gifkwal het volgende:
Interessant die credits, Robijn, thanks!

Paar opvallende dingetjes:

Die shit in Nederland komt door Tuinfort. Die produceert voor Akon en die moest zonodig meedoen met Mike :'( .

Ik ga die cd overigens wel gewoon halen. Of ik hem vaker dan 1x beluister hangt af of het goed klinkt :P

Weet nog wel paar jaar terug met Thriller 25. Oeh oeh nieuwe cd, ook nieuwe tracks :o :o

Met Kanye fucking West, are you kidding me? :')
pi_88910104
Prince was inderdaad te gek gisteren! Ik was ook blij verrast met Shake Your Body, heel leuk om even te horen. Op een gegeven moment maakte ie ook MJ-pasjes, had ik het idee. :P
pi_88910707
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 17:45 schreef Rnnz het volgende:
Prince was inderdaad te gek gisteren! Ik was ook blij verrast met Shake Your Body, heel leuk om even te horen. Op een gegeven moment maakte ie ook MJ-pasjes, had ik het idee. :P
Ja he, maar weet nou niet zo goed of dat niet gewoon algemeen geaccepteerde en uitgevoerde jaren '80-pasjes zijn. :P
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88910915
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88911313
de Monster snippet

Weer zo'n rare Breaking News stem

[ Bericht 54% gewijzigd door krioro op 19-11-2010 19:34:35 (geen downloadlinks op FOK!) ]
standaarddrinker
pi_88916288
Ik vond het eigenlijk wel als MJ klinken moet ik eerlijk zeggen.
pi_88919170
Ik hou me aanbevolen voor filmpjes van die stunt van Prince. Het moet een erg goed concert zijn geweest, lees ik overal.

Wat is Monster voor nummer?
pi_88920217
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88920547
Hadden ze ook een script of gewoon wat tafeltjes en stoeltjes neergezet en gezegd: Michael doe maar wat?
standaarddrinker
pi_88920709
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:42 schreef DrDentz het volgende:
Hadden ze ook een script of gewoon wat tafeltjes en stoeltjes neergezet en gezegd: Michael doe maar wat?
Dat dus!

Zang loopt ook niet sync met z'n playback. Imo slechte MJ video ooit. Ja, nog slechter dan Cry :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88920824
Maarja misschien was het nog lang niet af, wilden ze dit materiaal gebruiken voor wat beelden, want hij werd toen gearresteerd, 1 of 2 dagen na die video.
standaarddrinker
pi_88921010
Tja, Sony dacht ook, wat we met de muziek kunnen, kunnen we ook met videos :D :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88921060
Pleur er dan wat beelden uit Earth Song in ofzo, voor het idee. :'(
standaarddrinker
pi_88921190
Een clip die ik eigenlijk wel mis op Vision: We Are Here to Change the World ;(



_O_
standaarddrinker
pi_88921219
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 21:51 schreef DrDentz het volgende:
Pleur er dan wat beelden uit Earth Song in ofzo, voor het idee. :'(
What about Africa!
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88921265
quote:
Op vrijdag 19 november 2010 21:53 schreef DrDentz het volgende:
Een clip die ik eigenlijk wel mis op Vision: We Are Here to Change the World ;(

[ afbeelding ]

_O_
Die rechten zullen wellicht bij Disney liggen...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88925322
quote:
14s.gif Op vrijdag 19 november 2010 21:36 schreef Sideshowbobbie het volgende:
One More Chance video online!

http://www.michaeljackson(...)e%20more%20chance%22
GAAP! :Z

Shots van gezicht vs. shots van van kont ratio: 1/64.
pi_88925447
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 23:08 schreef gifkwal het volgende:

[..]



GAAP! :Z

Shots van gezicht vs. shots van van kont ratio: 1/64.
Wat heb je tegen Michaels kontje?
standaarddrinker
pi_88925869
Ik ben nog aan het twijfelen of dat inderdaad een nadeel of een voordeel is, al die kont-shots.
pi_88930666

@ 1:30 : Shake Your Body.
pi_88931841
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 01:10 schreef Rnnz het volgende:

@ 1:30 : Shake Your Body.
Ik stond net zo dichtbij als deze gast, maar dan van de andere kant. Had nog helemaal niet gehoord dat ie 'give it up voor MJ' zei, maar wel heel gaaf. _O_

One More Chance valt een beetje tegen he. Pijnlijk, het contrast. We zullen maar met de legacy moeten leven.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88935630
Toch wel leuk van Prince, ik had altijd het idee dat hij niks van MJ moest hebben.

One More Chance is zeker pijnlijk, dat is het juiste woord.
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:33:12 #131
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88938074
Idd wel teleurstellend, de One More Chance clip. Het is niet veel meer dan al op YT stond. Maar ja, staat er ook onder: was nog niet klaar, en hiervoor had hij zijn goedkeuring gegeven. Vind het nog het meest jammer dat je zo weinig van zijn gezicht ziet.
Leef en Laten Leven
pi_88938142
Karen Faye zei ook op twitter dat die clip niet af was.
De volgende dag na die opname werd zn huis ff doorzocht.
.
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:36:13 #133
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88938160
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 12:35 schreef quirina het volgende:
Karen Faye zei ook op twitter dat die clip niet af was.
De volgende dag na die opname werd zn huis ff doorzocht.
.
Hufters.
Leef en Laten Leven
pi_88938274
Ik vind het eigenlijk best wel smakeloos om die clip nou uit te brengen.
Maar dat is puur mijn mening.
pi_88939108
Misschien wel maar ik wil wel alles zien en horen, ook als het nog niet helemaal af was.
standaarddrinker
pi_88939197
Ja, zeker. Dit was dus ook Michael. Te bang om z'n gezicht nog te laten zien. Ik vind het toch wel raar dat ie dit zelf heeft goedgekeurd. Hoe kan hij, met zijn standaarden, hier nu tevreden over zijn geweest?
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88939698
De standaarden lagen de laatste 10 jaar van z'n leven sowieso wat lager geloof ik.
standaarddrinker
pi_88939941
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 18:10 schreef Zapato het volgende:

De meester himself.
geweldig .. oh geweldig..

heb er van a tot z van genoten

is hier ook een dvd of zo van?

jeetje.. wat een goed optreden..
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:26:53 #139
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88939983
Ach, de vraag is natuurlijk of hij dit echt goedgekeurd heeft. Het scheelt alleen een hoop gezeik met freaky fans die anders weer gaan janken bij Sony.... Nu zeggen ze 'approved by Michael' en hoppa: fans zijn blij... Als ze dat niet doen krijg je weer topics vol met gedram :D
Haters everywhere but I don't really care.
pi_88939986
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:25 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]



geweldig .. oh geweldig..

heb er van a tot z van genoten

is hier ook een dvd of zo van?

jeetje.. wat een goed optreden..
Dit was MJ toen ie zich nog kon meten met Prince. Zoek op Youtube maar eens op Bad Tour Yokohama, of Tokyo. Funky, strak en geniaal van begin tot eind.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88940004
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef matthijst het volgende:
Ach, de vraag is natuurlijk of hij dit echt goedgekeurd heeft. Het scheelt alleen een hoop gezeik met freaky fans die anders weer gaan janken bij Sony.... Nu zeggen ze 'approved by Michael' en hoppa: fans zijn blij... Als ze dat niet doen krijg je weer topics vol met gedram :D
Ja, Sony zit dit topic waarschijnlijk te F5'en denk ik ja.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:30:24 #142
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88940105
Tijdens de Bad-tour was ie onaantastbaar
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:27 schreef Zapato het volgende:
Ja, Sony zit dit topic waarschijnlijk te F5'en denk ik ja.
:Z

Hier niet, maar ik neem aan dat Howard Weitzman nier dagelijks slijmbriefjes schrijft nalv een hoop gejank over een nummer o|O
Haters everywhere but I don't really care.
pi_88940156
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef Zapato het volgende:

[..]



Dit was MJ toen ie zich nog kon meten met Prince. Zoek op Youtube maar eens op Bad Tour Yokohama, of Tokyo. Funky, strak en geniaal van begin tot eind.
meten met Prince?

je bedoelt.. toen hij onbenaderbaar , boven elke andere artiest uitstijgend goed was
*O*
pi_88940313
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:31 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]



meten met Prince?

je bedoelt.. toen hij onbenaderbaar , boven elke andere artiest uitstijgend goed was
*O*
En kwaad dat 'ie was toen MTV Madonna uitriep tot 80s Artist of the Decade
standaarddrinker
pi_88940427
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:36 schreef DrDentz het volgende:

[..]


En kwaad dat 'ie was toen MTV Madonna uitriep tot 80s Artist of the Decade
ha ha terecht

madonna hi hi.. daar noem je ook wat

wat een talentloze figuur

a-muzikaal, danst met de elegantie van een koe..

en dan die stem.. brrr

wel een handig zakenvrouwtje met gevoel voor entertainment :P
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:41:56 #146
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88940497
Madonna...kan niet (goed) zingen, die songs zijn niks. Kan me voorstellen dat ie kwaad was :P
Leef en Laten Leven
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:43:52 #147
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88940561
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:26 schreef matthijst het volgende:
Ach, de vraag is natuurlijk of hij dit echt goedgekeurd heeft. Het scheelt alleen een hoop gezeik met freaky fans die anders weer gaan janken bij Sony.... Nu zeggen ze 'approved by Michael' en hoppa: fans zijn blij... Als ze dat niet doen krijg je weer topics vol met gedram :D
Als we nou es voor 1 keer gewoon aannemen dat het zo is. Dat ie het gewoon heeft goedgekeurd. Weten wij veel wat hij er nog wilde aan breien als ie de kans had gehad.
Leef en Laten Leven
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:47:36 #148
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88940678
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:43 schreef Robijn48 het volgende:
Als we nou es voor 1 keer gewoon aannemen dat het zo is. Dat ie het gewoon heeft goedgekeurd. Weten wij veel wat hij er nog wilde aan breien als ie de kans had gehad.
Waarom dan zo lang wachten met uitbrengen? Tussen opnemen en doodgaan zat nogal een paar jaar :)

Die gasten van Opus zeiden ook dat het een MJ approved boek was en dat zal best: het concept, maar het boek werd pas na zijn dood samengesteld. Zelfde verhaal met die lenticular concertkaartjes....
Neu, ik geloof het allemaal niet zo. Ik vind het mooi dat ze het uitbrengen, maar dat vage commentaar erbij mogen ze houden :)
Haters everywhere but I don't really care.
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:50:41 #149
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88940762
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:47 schreef matthijst het volgende:

[..]


Waarom dan zo lang wachten met uitbrengen? Tussen opnemen en doodgaan zat nogal een paar jaar :)

Die gasten van Opus zeiden ook dat het een MJ approved boek was en dat zal best: het concept, maar het boek werd pas na zijn dood samengesteld. Zelfde verhaal met die lenticular concertkaartjes....
Neu, ik geloof het allemaal niet zo. Ik vind het mooi dat ze het uitbrengen, maar dat vage commentaar erbij mogen ze houden :)
6 jaar ja, om precies te zijn.
Je weet wat er met hem gebeurd is na de clip.

De opus, ik heb altijd begrepen dat ie daar tijdens zijn leven al mee bezig was?
Leef en Laten Leven
  zaterdag 20 november 2010 @ 14:14:38 #150
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_88941624
Neu...

But Lopez (Jacksons attorney) and Kraken were still in negotiations when Jackson died June 25, which required the company to seek approval from his estate and amend its strategy.
Haters everywhere but I don't really care.
pi_88942005
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:31 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:

[..]



meten met Prince?

je bedoelt.. toen hij onbenaderbaar , boven elke andere artiest uitstijgend goed was
*O*
Ja, dat bedoel ik :+
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zaterdag 20 november 2010 @ 16:27:13 #152
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_88945646
Nou ik heb die vision box gekocht voor 25 eu bij de mediamarkt 8-) uiteraard weinig echte nieuwe dingen wel een mooie design.
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
pi_88947501
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 14:14 schreef matthijst het volgende:
Neu...

But Lopez (Jacksons attorney) and Kraken were still in negotiations when Jackson died June 25, which required the company to seek approval from his estate and amend its strategy.
En toen was Lopez ineens dood een paar maanden later.
Ook zoiets vaags.
  maandag 22 november 2010 @ 19:33:10 #156
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89024686
quote:
Jij hebt duidelijk het topic niet gevolgd :P Was allangggg voorbij gekomen :P ;)
Leef en Laten Leven
  maandag 22 november 2010 @ 19:53:35 #157
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89025837
MJ Producer Believes MJ Is ALIVE!!!!!

11/22/2010 9:32 AM PST by TMZ Staff

Michael Jackson is NOT DEAD -- he's still alive ... just like Elvis ... this according to a famous music producer who worked with MJ all the way to the possibly not-so-bitter end.

Super producer Teddy Riley -- who worked with MJ on the "Dangerous" album and produced the song "Breaking News" on the upcoming Sony album -- has reignited the Michael Jackson conspiracy theory after twittering that he believes MJ is alive ... somewhere.

Riley wrote, "If people can think Elvis is still alive why the F#*@ I cant [sic] think Michael is still alive."

Just one day before the tweet, Riley received a message from a fan who wrote, "Akon said he believes Michael is in hiding and will be coming back one day. Im curious to know what ya think bout that."

Riley responded, "AKON IS MY FRIEND AND WE THINK ALIKE."

:? :')
Leef en Laten Leven
  maandag 22 november 2010 @ 20:13:57 #158
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_89026309
Nou, dat is wel een WTF-momentje waard ja;(
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_89026370
Teh fuck, had piepie toch gelijk :D
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_89026474
Riley = piepie

:o
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_89026506
quote:
Op maandag 22 november 2010 20:17 schreef Zapato het volgende:
Riley = piepie

:o
:o

Wat een onthullingen allemaal :D
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_89026555
Als ie nog leeft, had ie wel s wat kunnen doen aan de bagger die ons inmiddels heeft bereikt.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_89026608
quote:
Op maandag 22 november 2010 20:19 schreef Zapato het volgende:
Als ie nog leeft, had ie wel s wat kunnen doen aan de bagger die ons inmiddels heeft bereikt.
Misschien is het juist MJ die daarvoor zorgt :D

*Fucking with the mind*
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_89027909
Wat een conspiracies ineens!
Waar blijft piepie? :P
pi_89031262
Rustig, jongens. Dit is alleen maar het bewijs dat Riley ze niet allemaal op een rijtje heeft, en tevens een afdoende verklaring voor het bagger-gehalte van Breaking News.
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:04:37 #166
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89051153
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 21:51 schreef gifkwal het volgende:
Rustig, jongens. Dit is alleen maar het bewijs dat Riley ze niet allemaal op een rijtje heeft, en tevens een afdoende verklaring voor het bagger-gehalte van Breaking News.
Nah...beetje kort door de bocht :P Het één hoeft niet met het ander te maken te hebben.
Leef en Laten Leven
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:24:20 #167
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89051894
MJ prullaria in Japan :o
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 23 november 2010 @ 14:25:44 #168
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89051944


[ Bericht 100% gewijzigd door Robijn48 op 23-11-2010 14:29:02 ]
Leef en Laten Leven
pi_89054360
Zou Michael ook trash metal enzo hebben gedraaid thuis? Hij lijkt me wel een persoon die iedere muziekstijl tot op zekere hoogte kon waarderen en alles wil absorberen.
standaarddrinker
pi_89054445
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:32 schreef DrDentz het volgende:
Zou Michael ook trash metal enzo hebben gedraaid thuis? Hij lijkt me wel een persoon die iedere muziekstijl tot op zekere hoogte kon waarderen en alles wil absorberen.
Keihard Exodus door de huiskamer. Ik weet het niet hoor. :P
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_89073190
of Zanger Rinus
  dinsdag 23 november 2010 @ 22:59:22 #172
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_89075370
Nee, neem dan deze :

Frans Bauer, ik heb een wens (heal the world):

http://web2txt.co.uk/fran(...)load-100197-3532795/

:o

edit:

moet je zien wat ik net krijg op google, hilarisch!!!

11.
Bekijk pagina's die vertaald zijn uit het Engels voor:
frans bauer ik heb een wens (Frank Sinatra I have a wish)
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
pi_89078861
Misschien op de Nederlandse versie van Michael een duet met Fransje?
standaarddrinker
  donderdag 25 november 2010 @ 10:25:20 #174
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_89127602
Geen idee of deze al geplaatst is....

Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_89128098
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 10:25 schreef Noax het volgende:
Geen idee of deze al geplaatst is....

[ afbeelding ]
What the ..... _O-
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
  donderdag 25 november 2010 @ 16:16:56 #176
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89139614
Photoshop?
Leef en Laten Leven
  donderdag 25 november 2010 @ 17:03:16 #177
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_89141737
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_89142911
quote:
Wow, wat een baas met die fles! :D We hebben hem volgens mij nog nooit zien drinken op een foto haha echt uniek.
The dead ball specialist!
  donderdag 25 november 2010 @ 18:59:30 #179
111172 Noax
Helping small minds grow.
pi_89146515
Hij drinkt ook niet, alles is in scene gezet...
Learn From Your Parents Mistakes...Use Birth Control.
︻╦╤─--
︻┳═一 ︻┳═一
pi_89146625
Er zit gewoon jesus juice in die fles, dat is niet schadelijk.
standaarddrinker
  donderdag 25 november 2010 @ 19:06:46 #181
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89146883
Leuk, die tekst onder de foto.
:r
Leef en Laten Leven
pi_89149628
Ik zie ook kleine kaboutertjes als ik teveel gedronken heb.
pi_89149713
das een foto die gemaakt is tijdens de opname van captain EO

die kleine mensen .. zijn gewoon acteurs die een rol speelden in de film

leuke foto toch?

snap de verontwaardiging niet

ik vind wodka ook lekker..

niet direct uit de fles. maar goed
  donderdag 25 november 2010 @ 20:09:18 #184
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89149906
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 20:04 schreef Jojo_ut_Grun het volgende:
das een foto die gemaakt is tijdens de opname van captain EO

die kleine mensen .. zijn gewoon acteurs die een rol speelden in de film

leuke foto toch?

snap de verontwaardiging niet

ik vind wodka ook lekker..

niet direct uit de fles. maar goed
Is ook een leuke foto :Y Het is alleen hoe dat weer gebracht wordt door zo'n site. Er wordt geen moment bij stil gestaan dat de foto in scene gezet is, maar dat ie weer "weird" was enzo. Zo moe van.
Leef en Laten Leven
pi_89150086
Geintje boh.
standaarddrinker
pi_89160872
Zou één van die twee Dirty Diana zijn? :P
pi_89160915
Ik denk eerder aan Little Susie. :P
standaarddrinker
  vrijdag 26 november 2010 @ 07:07:25 #188
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89166006
Het waren dirty Diana én little Susie :D
Leef en Laten Leven
  vrijdag 26 november 2010 @ 07:09:08 #189
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89166009
Breaking News Cascios To Appear On Oprah Winfrey

The whole Cascio family will appear on Oprah on December 6th to showcase Eddie Cascios tracks from Michael Jacksons new album. Eddie is joined by his parents, Dominic and Connie, as well as brother Frank and sister Nicole.

The family talks with Oprah about their long relationship as Michaels surrogate family, and the evolution of the music Michael made at their house in New Jersey in 2007.

Originally, the family didnt want to go to the show, but Sony Music thought it best just to put the whole story out in the open.

Eddie Cascio has three tracks on the new Michael albumBreaking News, Monster, and Keep Your Head Up. There are nine more in the vault.

Source: Showbiz411

November 25th, 2010 in MJONLINE

Nou...ben benieuwd.
Leef en Laten Leven
  vrijdag 26 november 2010 @ 12:17:21 #190
314390 Jackson5
Annie are you ok?
pi_89173730

Dit blijft gewoon vet. Optreden voor 50.000 mensen en dan lekker over een nat podium gaan glijden, met kans dat je uitglijd. GE-WEL-DIG!
  vrijdag 26 november 2010 @ 13:13:44 #191
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89176038
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:32 schreef DrDentz het volgende:
Zou Michael ook trash metal enzo hebben gedraaid thuis? Hij lijkt me wel een persoon die iedere muziekstijl tot op zekere hoogte kon waarderen en alles wil absorberen.
Hier wil ik nog wel op reageren.
Ik denk ook niet dat Michael trash metal draaide, ook hij had zijn grenzen :P
We weten natuurlijk van James Brown, Jackie Wilson, Motown.
Het scheen dat hij veel klassieke muziek luisterde, zoals Debussy.
Hij hield van Wings, net als ik, :P voorbeeld:



[ Bericht 9% gewijzigd door Robijn48 op 26-11-2010 13:19:09 ]
Leef en Laten Leven
pi_89181386
Maar als je Dirty Diana of Give in to Me of misschien zelfs Beat It luistert hoor je toch heavy metal invloeden. Slash was 'n vriend die misschien eens een plaatje van Motörhead meebracht.
standaarddrinker
pi_89185850
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 15:15 schreef DrDentz het volgende:
Maar als je Dirty Diana of Give in to Me of misschien zelfs Beat It luistert hoor je toch heavy metal invloeden. Slash was 'n vriend die misschien eens een plaatje van Motörhead meebracht.
Hij hield zeker van gitaren en solo's. En terecht. Maar wel altijd in een popformat.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_89198161
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 07:09 schreef Robijn48 het volgende:
Breaking News Cascios To Appear On Oprah Winfrey
...
Ach, wat fijn voor haar. Ze zal wel in haar handjes knijpen dat ze nog een keer die zo door haar geliefde vraag kan gaan stellen. "Did you ever believe that Michael did something innapropriate?" oO/
  vrijdag 26 november 2010 @ 21:08:07 #195
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89198860
quote:
1s.gif Op vrijdag 26 november 2010 20:59 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Ach, wat fijn voor haar. Ze zal wel in haar handjes knijpen dat ze nog een keer die zo door haar geliefde vraag kan gaan stellen. "Did you ever believe that Michael did something innapropriate?" oO/
Ja, hoop dat ze wat dat betreft haar kop dichthoudt.

Heb jij ook al zo'n smiley? Waar haal je die vandaan?
Edit: zie net dat ie gewoon bij de smilies staat 8}
Leef en Laten Leven
pi_89233379
Ik ben er niet zeker van, maar het lijkt erop dat Another Day is uitgelekt. Sommige mensen op het internet zeggen hem te hebben. Ik heb YouTube gecheckt maar daar is een video die een uur geleden is geupload alweer verwijderd door "Web Sheriff".
pi_89234592
quote:
Op zaterdag 27 november 2010 19:34 schreef gifkwal het volgende:
Ik ben er niet zeker van, maar het lijkt erop dat Another Day is uitgelekt. Sommige mensen op het internet zeggen hem te hebben. Ik heb YouTube gecheckt maar daar is een video die een uur geleden is geupload alweer verwijderd door "Web Sheriff".
Het werd dan ook eens hoog tijd dat er weer wat werd uitgelekt! :D
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_89234735
Oeeee. Benieuwd!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_89240006
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:14 schreef Zapato het volgende:
Oeeee. Benieuwd!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zie dat hij op de Luisterpaal staat, eventjes naar luisteren dan. (niet Another Day, natuurlijk, maar dat geval uit je spoiler :P)
pi_89243351
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 20:14 schreef Zapato het volgende:
Oeeee. Benieuwd!

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik luister natuurlijk niet naar iemand die 'She got a light skinned friend look like Michael Jackson, got a dark skinned friend look like Michael Jackson' zingt. Haters.
standaarddrinker
pi_89244108
pi_89244263
;(
standaarddrinker
pi_89248296
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 00:25 schreef gifkwal het volgende:
[ afbeelding ]
_O-
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  zondag 28 november 2010 @ 08:15:03 #204
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89248734
Waarom deed hij dat eigenlijk, zich laten vervoeren in een rolstoel? Was hij toen zo zwak?
Leef en Laten Leven
pi_89248870
quote:
Op zondag 28 november 2010 08:15 schreef Robijn48 het volgende:
Waarom deed hij dat eigenlijk, zich laten vervoeren in een rolstoel? Was hij toen zo zwak?
Ik denk dat Michael het er gewoon om deed, lekker de media fokken. In 2006/2007 heb ik hem bijna alleen maar in rolstoelen gezien :')
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zondag 28 november 2010 @ 09:18:13 #206
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89248970
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:03 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ik denk dat Michael het er gewoon om deed, lekker de media fokken. In 2006/2007 heb ik hem bijna alleen maar in rolstoelen gezien :')
Whaha, hij ziet er wel ontspannen uit zo :P
Dacht dat deze foto iets jonger was? 2008? Nu ik erover nadenk...hij had wel pijnen in zijn rug enzo, he.
Leef en Laten Leven
  zondag 28 november 2010 @ 09:32:48 #207
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89249108
Hij scheen ook ongenadig veel last te hebben van plotseling opkomende chronische aanstelleritis *O*
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 28 november 2010 @ 09:39:52 #208
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89249168
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:32 schreef matthijst het volgende:
Hij scheen ook ongenadig veel last te hebben van plotseling opkomende chronische aanstelleritis *O*
Denk je dat echt? Als ik denk aan bijv. dat concert in wat was het, '97 of '99 in Duitsland, waar ie hard naar beneden kwam op die brug op het podium, en niets liet merken en gewoon doorging, valt dat nog wel mee?
Leef en Laten Leven
pi_89249347
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 09:18 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Whaha, hij ziet er wel ontspannen uit zo :P
Dacht dat deze foto iets jonger was? 2008? Nu ik erover nadenk...hij had wel pijnen in zijn rug enzo, he.
2008 zal ook nog wel kunnen hoor. Losing track over dat soort rare verschijningen :P
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  zondag 28 november 2010 @ 10:09:07 #210
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89249390
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 10:04 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

2008 zal ook nog wel kunnen hoor. Losing track over dat soort rare verschijningen :P
Ja, och, wat heet raar :P Hij deed er niemand kwaad mee, ik vind het heel wat kwalijker als mensen raar doen en anderen er last van hebben. Die heb je er nl. ook zat.
Leef en Laten Leven
pi_89252762
Ik weet het niet precies van die rolstoel, heb wel eens iemand horen zeggen dat hij het deed omdat hij dacht dat hij dan niet zou opvallen :') Als een soort vermomming. Maar het zou ook goed kunnen dat hij echt veel pijn in zijn rug had, of dat hij inderdaad zin had om de media te fucken. Weet het niet...
pi_89253547
Hij lijkt me daar in die rolstoel een wereldvreemde kluizenaar met smetvrees zoals Howard Hughes.
standaarddrinker
pi_89258764
Michael Jackson Songs Registered By The Estate

At least 21 new songs where registered by the Michael Jackson Estate in November 2009, none of which appear on the new album “MICHAEL”:

Adore You
Baby’s On Fire
Boy No
Brad Loop 3.3.7 MJ
Changes
Days In Gloucestershire
Don’t Be Messin’
Fanfare
Hollywood
I Am A Loser
I Was The Loser
Innocent Man
Jungle
Just Remember
Light The Way
Michael’s Affirmation
Neverland Landing (not the fake version on YouTube)
Pray For Peace
Rocker
Thank Heaven
World Of Candy

With L.O.V.E. Michael Autio

Source: Songwriters Guild of America / BMI


November 26th, 2010 in MJONLINE

mjstar.com
pi_89259784
Uitbrengen die hap :(
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_89262503
I am a loser _O-
pi_89263885
Haha, die titel was me nog niet eens opgevallen eigenlijk :P
pi_89268411
Die intro'tjes op Vision zijn erg leuk gedaan. Alleen waarom moet er nu weer zo'n remix van Blood on the Dance Floor op.. ik wil gewoon het origineel. ;(
standaarddrinker
  zondag 28 november 2010 @ 20:32:22 #218
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89270103
quote:
9s.gif Op zondag 28 november 2010 09:39 schreef Robijn48 het volgende:
Denk je dat echt? Als ik denk aan bijv. dat concert in wat was het, '97 of '99 in Duitsland, waar ie hard naar beneden kwam op die brug op het podium, en niets liet merken en gewoon doorging, valt dat nog wel mee?
Ja joh, eerste klas pussy was het, daarom praatte ie ook met zo'n hoog stemmetje...
MJ, van zwarte 8} naar witte <O)
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 28 november 2010 @ 20:37:43 #219
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89270430
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:32 schreef matthijst het volgende:

[..]

Ja joh, eerste klas pussy was het, daarom praatte ie ook met zo'n hoog stemmetje...
MJ, van zwarte 8} naar witte <O)
Verder gaat het wel met je, Mattijst? :')

[ Bericht 6% gewijzigd door Robijn48 op 28-11-2010 20:43:55 ]
Leef en Laten Leven
  zondag 28 november 2010 @ 20:39:49 #220
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89270575
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:41 schreef gifkwal het volgende:
I am a loser _O-
De Beatles hebben een lied op "Beatles for sale", genaamd I'm a loser, moest daar gelijk aan denken. Zal wel niet hetzelfde lied zijn. Trouwens, in de lijst staat onder I am a loser I was the loser, whaha. Ben wel heel benieuwd naar al die songs, zeg.
Leef en Laten Leven
pi_89270786
Ik wilde nog zeggen, Robijn, laat je niet op fokken.. maar het was al te laat. :(
  zondag 28 november 2010 @ 20:46:44 #222
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89270934
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:43 schreef Rnnz het volgende:
Ik wilde nog zeggen, Robijn, laat je niet op fokken.. maar het was al te laat. :(
Och, als meneer er plezier in heeft. Hij zet zichzelf alleen maar voor gek ;)
Leef en Laten Leven
  zondag 28 november 2010 @ 21:04:14 #223
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89271972
Vind t gewoon vermakelijk, die moeder gans MJ-is-heilig-verdedigingsmodus te zien...
Topic gaat al paar pagina's nergens over, dus dan kan een beetje extra dom gezwets er ook nog wel bij....

En voor gek zetten, ach ja...
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 28 november 2010 @ 21:12:31 #224
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89272543
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:04 schreef matthijst het volgende:
Vind t gewoon vermakelijk, die moeder gans MJ-is-heilig-verdedigingsmodus te zien...
Topic gaat al paar pagina's nergens over, dus dan kan een beetje extra dom gezwets er ook nog wel bij....

En voor gek zetten, ach ja...
Nee, jij zeikt liever iemand af, ik niet.
En als je vind dat het topic al pagina's nergens over gaat, breng dan zelf wat in, zou ik zeggen :')
Of reageer niet, als het je niet interesseert (moeilijk he)
Leef en Laten Leven
pi_89273070
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 20:39 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

De Beatles hebben een lied op "Beatles for sale", genaamd I'm a loser, moest daar gelijk aan denken. Zal wel niet hetzelfde lied zijn. Trouwens, in de lijst staat onder I am a loser I was the loser, whaha. Ben wel heel benieuwd naar al die songs, zeg.
Het kan natuurlijk wel makkelijk zo zijn. Misschien heeft hij na de aanschaf van de Beatles catalogus naast Come Together wel meerdere nummers gecoverd, nu hij daar toch de rechten van had. Bovendien is het een vrij speciale titel, niet erg voor de hand liggend zeg maar.
  zondag 28 november 2010 @ 21:24:13 #226
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89273401
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:12 schreef Robijn48 het volgende:
Nee, jij zeikt liever iemand af, ik niet.
Wie zeik ik af? Jij vat elk (overduidelijk) onzinbericht over MJ serieus op, da's niet mijn probleem...

Kleine nep Michael Jackson in de hold my hand video:
http://www.tmz.com/videos(...)41-b328-0ab145590e7b
Haters everywhere but I don't really care.
  zondag 28 november 2010 @ 21:28:36 #227
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89273748
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:19 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Het kan natuurlijk wel makkelijk zo zijn. Misschien heeft hij na de aanschaf van de Beatles catalogus naast Come Together wel meerdere nummers gecoverd, nu hij daar toch de rechten van had. Bovendien is het een vrij speciale titel, niet erg voor de hand liggend zeg maar.
Is zo, heb ik ook aan gedacht. Aan de andere kant lijkt Michael me niet iemand die veel covert.
Dit is de song:


In zwart-wit, en live :)
Leef en Laten Leven
  zondag 28 november 2010 @ 21:33:48 #228
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89274061
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:24 schreef matthijst het volgende:

[..]

Wie zeik ik af? Jij vat elk (overduidelijk) onzinbericht over MJ serieus op, da's niet mijn probleem...

Kleine nep Michael Jackson in de hold my hand video:
http://www.tmz.com/videos(...)41-b328-0ab145590e7b
Grappig hoe je enkel de helft van mijn bericht quote.
Is het raar als ik wil weten waarom ie toen eigenlijk in een rolstoel zat? Ik volgde hem toen nog niet, remember. Ben gewoon geinteresseerd in zijn leven.
En nu genoeg hierover hoor.
Leef en Laten Leven
pi_89274908
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:24 schreef matthijst het volgende:

[..]

Wie zeik ik af? Jij vat elk (overduidelijk) onzinbericht over MJ serieus op, da's niet mijn probleem...

Kleine nep Michael Jackson in de hold my hand video:
http://www.tmz.com/videos(...)41-b328-0ab145590e7b
Hoop dat het net zo tof wordt als Brandon Adams in Moonwalker :P
standaarddrinker
pi_89278574
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:28 schreef Robijn48 het volgende:

[..]

Is zo, heb ik ook aan gedacht. Aan de andere kant lijkt Michael me niet iemand die veel covert.
Dit is de song:


In zwart-wit, en live :)
Hmm nee, dit zie ik hem ook niet zo snel coveren.

Soms wou ik wel eens dat hij eens wat vaker een cover had gedaan, gewoon omdat hij dat gewoon erg vet zou hebben gedaan denk ik. Daarom vind ik dit soort filmpjes ook heel leuk om te zien:

pi_89282594
Dit zie ik nu trouwens voor het eerst. Best pijnlijk, dat contrast tussen on- en offstage. Vreemd ook om te zien ook hoe Katherine wordt geinterviewd aan wat hetzelfde tafeltje in dezelfde tuin lijkt te zijn als bij het recente Oprah interview.

  maandag 29 november 2010 @ 20:53:21 #232
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89315670
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:45 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Hmm nee, dit zie ik hem ook niet zo snel coveren.

Soms wou ik wel eens dat hij eens wat vaker een cover had gedaan, gewoon omdat hij dat gewoon erg vet zou hebben gedaan denk ik. Daarom vind ik dit soort filmpjes ook heel leuk om te zien:

Absoluut geweldig he, hoe ze deze songs coverden, zulke goede songs ook O+
Normaal ben ik niet zo van de covers, maar dit... :Y
Leef en Laten Leven
  dinsdag 30 november 2010 @ 01:36:51 #233
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_89329407
dankzij die ontzettend slechte release (eerst Breaking News, en dan een paar dagen later opeens met Hold My Hand aan komen zetten) wordt HMH dus geen hit

dit hadden ze zo goed op kunnen bouwen
eerst een paar seconden vrijgeven
kleine teaser op een video...
dan een refreintje vrijgeven
refrein op video weggeven
een wereldwijde releasedatum *MET video!

en HMH is nu dus gedoemd een mislukking te worden........
pi_89330228
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:36 schreef Cybart het volgende:
dankzij die ontzettend slechte release (eerst Breaking News, en dan een paar dagen later opeens met Hold My Hand aan komen zetten) wordt HMH dus geen hit

dit hadden ze zo goed op kunnen bouwen
eerst een paar seconden vrijgeven
kleine teaser op een video...
dan een refreintje vrijgeven
refrein op video weggeven
een wereldwijde releasedatum *MET video!

en HMH is nu dus gedoemd een mislukking te worden........
Ik kan niet zeggen dat ik het heel erg vind als Hold My Hand niet de maximale exposure krijgt. Laten we de associatie MJ-Akon zo veel mogelijk onder de radar houden.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_89330602
HMH is van 28 naar 51 gezakt in de top 100. 28 is ingenomen door de nieuwe plaat van Frans Duijts, Kom terug bij mij. Misschien wanneer dat clipje straks uit is dat HMH nog wat stijgt? Het is ook niet echt een goed nummer imo.
standaarddrinker
  dinsdag 30 november 2010 @ 07:39:17 #236
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89330821
Zou het niet kunnen dat HMH niet zo goed scoort omdat de mensen weten dat het op het a.s album dat over twee weken verschijnt staat? En ze dat toch al gaan kopen? Lijkt me wel logisch...
Leef en Laten Leven
  dinsdag 30 november 2010 @ 08:48:14 #237
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_89331502
Dit is wel een leuk filmpje nu we zelf weer in de sneeuw zitten:

Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  dinsdag 30 november 2010 @ 12:12:08 #238
28167 matthijst
In a New York State of Mind
pi_89337457
Benieuwd hoeveel er verkocht zijn van die HMH single. 100-200 ofzo?
Zal me benieuwen wat het album nog gaat doen.
Toch weer 13+ euro, terwijl downloaden tegenwoordig wel erg makkelijk is.
Haters everywhere but I don't really care.
  dinsdag 30 november 2010 @ 12:28:50 #239
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89338127
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 08:48 schreef Janena het volgende:
Dit is wel een leuk filmpje nu we zelf weer in de sneeuw zitten:

Ah, deze kende ik nog niet. Thankss.
Leef en Laten Leven
pi_89346120
quote:
1s.gif Op maandag 22 november 2010 20:17 schreef Zapato het volgende:
Riley = piepie

:o
Dat nog net niet, maar Riley zit wel goed ... ;)
pi_89346764
:o :D
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_89347053
Piepie is back!
pi_89347314
:D
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_89348526
Historische dag dit.
pi_89348725
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 16:55 schreef Rnnz het volgende:
Historische dag dit.
Beats the 25th.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_89349609
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 17:00 schreef Zapato het volgende:

[..]

Beats the 25th.
:D
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  dinsdag 30 november 2010 @ 17:59:21 #247
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_89352917
Klinkt net zoals Breakig News deed, niet als MJ. :(
pi_89356633
Heeee Piepie! Ik dacht dat dit moment nooit meer zou komen!

Monster... :{w :N Geen MJ, als je het mij vraagt.

Dit is volgens mij ook nieuw (iig in deze kwaliteit). Die vocals _O_

  dinsdag 30 november 2010 @ 20:17:05 #251
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_89356770
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:14 schreef gifkwal het volgende:

Dit is volgens mij ook nieuw (iig in deze kwaliteit). Die vocals _O_

die lekte jaren geleden al:
Tempamental ft Michael Jackson & Pras - No Friend Of Mine

weet niet precies wanneer, maar ik vond hem in 2007
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:18:19 #252
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89356828
Monster...wat een stom lied :(
Maar die Blue Gangster! Wat goeeeed. En wat jammer dat die niet op het album komt ;(
Leef en Laten Leven
pi_89356988
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:14 schreef gifkwal het volgende:
Heeee Piepie! Ik dacht dat dit moment nooit meer zou komen!

Monster... :{w :N Geen MJ, als je het mij vraagt.

Dit is volgens mij ook nieuw (iig in deze kwaliteit). Die vocals _O_

Angry Mike!
standaarddrinker
pi_89357012
quote:
Op dinsdag 30 november 2010 20:17 schreef Cybart het volgende:

[..]

die lekte jaren geleden al:
Tempamental ft Michael Jackson & Pras - No Friend Of Mine

weet niet precies wanneer, maar ik vond hem in 2007
Was eind 2006 ;)
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  dinsdag 30 november 2010 @ 20:22:34 #255
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_89357038
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:22 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Was eind 2006 ;)
thanks voor de info!
pi_89357390
Weet ik Cybart, maar volgens mij is dit stukje een stuk beter/helderder van kwaliteit, vandaar dat ik hem hier neerzette. Misschien zit ik er wel naast.
pi_89357434
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:21 schreef DrDentz het volgende:

[..]

Angry Mike!
Damn right he is.

quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:14 schreef gifkwal het volgende:
Heeee Piepie! Ik dacht dat dit moment nooit meer zou komen!

Monster... :{w :N Geen MJ, als je het mij vraagt.

Dit is volgens mij ook nieuw (iig in deze kwaliteit). Die vocals _O_

Monster klinkt maaaaaatig. :{

Dit stukje Blue Gangsta klinkt daarentegen als een absolute parel. Die hoop ik ooit helemaal te pakken te krijgen.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_89358147

Beste versie met de rapperts erbij imo.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_89358390
Heeft 50 Cent Michael dat Monster echt in zien zingen?
standaarddrinker
pi_89359256

Dit nummer zouden ze uit moeten brengen, was MJ het iig helemaal mee eens geweest.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_89361364
quote:
Heeft 50 Cent Michael dat Monster echt in zien zingen?
Denk het niet. Kan me een interview met (ik geloof?) Notorious BIG herinneren die vertelt hoe hij een rap opnam voor MJ. Dat was even snel de studio inkomen, kennis maken met Michael, dat hokje in, de rap een paar keer doen en weer wegwezen. Wel wil ik het fijne weten van die Cascio opnames. Dat hele zaakje stinkt als een viskraam.

We've Had Enough was toch al eens uitgebracht, op één van die tien miljoen greatest hits albums?
Lekker nare video overigens, dat is toch niet officieel of wel?
pi_89362448
We've had enough is uitgebracht op de Ultimate Collection, alweer zo'n 6 jaar geleden. Van dat nummer heb ik in die paar jaar al aardig wat fan-made video's gezien. Sommige zijn best aardig :Y
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_89368787
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 20:14 schreef gifkwal het volgende:
Heeee Piepie! Ik dacht dat dit moment nooit meer zou komen!
Hoi Gifkwal, natuurlijk wel, maar als ik nu blijf hangen hier geeft dat weer te veel gedoe, dus dit was alleen even een teken van leven wat ik niet kon laten omdat ik moest lachen om die opmerking van Zapato ... :W
pi_89369061
Blijf toch gezellig joh! Of ben je nog in volle overtuiging van je-weet-wel en kan je dat niet voor je houden? :P Ben wel benieuwd of die hele beweging die daarin gelooft nog bestaat.
pi_89369602
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 00:08 schreef gifkwal het volgende:
Blijf toch gezellig joh! Of ben je nog in volle overtuiging van je-weet-wel en kan je dat niet voor je houden? :P Ben wel benieuwd of die hele beweging die daarin gelooft nog bestaat.
Precies wat je zegt en ja die hele beweging bestaat nog en ik zelf ben inmiddels wel voor 99,9% overtuigd ook.
Het is mij daarom hier te saai als je begrijpt wat ik bedoel ... ;)
pi_89372530
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 21:46 schreef gifkwal het volgende:

[..]

Denk het niet. Kan me een interview met (ik geloof?) Notorious BIG herinneren die vertelt hoe hij een rap opnam voor MJ. Dat was even snel de studio inkomen, kennis maken met Michael, dat hokje in, de rap een paar keer doen en weer wegwezen. Wel wil ik het fijne weten van die Cascio opnames. Dat hele zaakje stinkt als een viskraam.
Mja maar als 50 Cent in de studio heeft gewerkt met MJ aan 'Monster' kun je er wel vanuit gaan het zijn stem is. Al ziet het er daar nu niet naar uit..

Wel veel 'Monster's dit jaar. Kanye West een Monster, Lady Gaga een Monster, Ne-Yo had Beautiful Monster en nu MJ.
standaarddrinker
  woensdag 1 december 2010 @ 11:03:55 #268
226746 Nicksanders
ik heb witte privileges
pi_89376983
In dat stukje van Monster hoor je gelukkig weinig 50 cent tot nu toe ^O^
Me, I don't have that problem. Me, I always tell the truth. Even when I lie.
  woensdag 1 december 2010 @ 11:32:05 #269
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89377842



:D
Leef en Laten Leven
pi_89398816
De volledige versie van Blue Gangsta is gelekt. Dus zonder rap! en alleen maar Michael!

okee ik weet niet of ik hem rechtstreeks mag plaatsen daarom maar zo.

http://www.mjstar.co.uk/forum/viewtopic.php?f=1&t=12865

In dit topic staat een link naar mediafire en die link moet je dus aan klikken dan kan je hem dowloaden. Ik zou snel zijn. Je weet maar nooit.
pi_89399826
Thanks! Even snel gedownload op m'n mobiel, voordat ie alweer is verwijderd tegen de tijd dat ik thuis ben :P.
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_89399892
Hij is alweer weg, maar met ff googlen....
pi_89400026
Klinkt stukken beter zonder de rap :Y

Angry Mike O+
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_89400596
Slave to the rythm is ook gelekt ( By Darkchild) ook maar ff googlen.

Wel weer met wat gebrul van een rappert erdoor.
pi_89401478
Dat gebrul van die rappert is volgens mij volgens mij op een heel amateuristische wijze opgenomen. :')

Wel de eckte eckte MJ in ieder geval :D
pi_89402086
quote:
1s.gif Op woensdag 1 december 2010 19:57 schreef quirina het volgende:
Hij is alweer weg, maar met ff googlen....
Hij staat er nog hoor! :) je moet alleen de link naar mediafire drukken. Die andere links doen het idd niet meer.
pi_89402131
-dubbel-
pi_89402541
D'r is ook nog een andere uitgelekt, ben de titel alweer vergeten zo slecht was 'ie. Iets van Need You of zo. Staat niet op het album (mag ik hopen!) en is NIET Michael, dat kan zelfs mijn oma nog horen.

Wat is nu de juiste link naar Blue Gangsta?

En Piepie, jammer dat je het hier saai vindt :P Ben wel benieuwd naar nieuwe "bewijzen" die men dan zou hebben. Nou ja, misschien dat we je hier nog eens zien!
pi_89416400
http://idolator.com/57056(...)ngsta-and-all-i-need

Blue Gangsta is misschien wel het beste nummer van na Invincible, echt heerlijk. :D

All I Need :')

Slave To The Rythm klinkt couplet nog wel aardig, maar het refrein is echt een foute dancetrack ofzo - eurohouse komt bij me op.

[ Bericht 26% gewijzigd door Zapato op 02-12-2010 02:57:10 ]
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_89417388
All I Need klinkt weer als een neppe track. Maar.. misschien had hij een periode dat hij echt zo klonk en al die nummertjes (Breaking News, All I Need, Monster) zo inzong.
standaarddrinker
  donderdag 2 december 2010 @ 09:51:17 #281
33350 Janena
To boldly go where no one has
pi_89419368
Zo, gisteren mijn Michael Jackson spel voor de DS binnegekregen...

Is eigenlijk voor mijn zoon van 5 die volgedne week jarig is.
Toch stiekum even gespeeld en het is wel grappig maar gaat na een tijdje wel vervelen denk ik.
Live now. Make now always the most precious time. Now will never come again. JL Picard
  donderdag 2 december 2010 @ 11:43:32 #282
20297 Cybart
FRISBEE FUCKER
pi_89422724
The Sun kraakt het nieuwe album zo goed als helemaal af...

quote:
Here's my track-by-track verdict.

Hold My Hand - This first single from the album is a decent slice of pop- even though there are more of Akon's vocals (and his 'wooos' and yelps) on it than MJs.

Hollywood Tonight - Jacko's trademark beatboxing and whistling drive this track which has production from 80s RnB man TEDDY RILEY.

Keep Your Head Up - Probably the best song on the album - this has a top notch beat from TRICKY STEWART, who was behind Single Ladies and Umbrella. It also has motivational lyrics, including the line "keeping your head up to the sky, keeping your wings so you can fly."

(I Like) The Way You Love Me - A cheesy ballad originally recorded in 2004 is annoying from the first note. Like many of the songs on Michael it has very few actual lines of the star singing and lots of production and backing vocals to mask the faults.

Monster Ft. 50 Cent - This is the star on paranoid form, angry with the media - as in his old songs Scream and Leave Me Alone. He sings: "Monster- he's like an animal/ I only wanna be a star" before asking "Why you stalking me?/ Why you haunting me." Fiddy's verse adds nothing to the song.

Best Of Joy - One of the last songs Michael recorded before his death. He was set to finish it in London during his ill-fated This Is It shows. It's another dated and repetitive track.

Breaking News - Paranoid nonsense which only showcases how self-obsessed the star was. The production is just atrocious. He sings "Everybody wanting a piece of Michael Jackson/ Reporters stalking the moves of Michael Jackson"

(I Can't Make It) Another Day Ft. Lenny Kravitz - A demo version of this uptempo song was leaked back in 2008 prompting Lenny to complete it. He got DAVE GROHL to play drums on the song and put his own backing vocals and old-school guitar solo on the track.

Behind The Mask - The instrumental for this was originally recorded by a group called YELLOW MAGIC ORCHESTRA and it's the most modern sounding-track on Michael. There is even a DAFT PUNK-like vocoder vocal. A sax solo almost spoils the fun.

Much Too Soon - A short soppy ballad recorded during the sessions for Thriller. It's not bad but makes you yearn to hear classics like Baby Be Mine and Rock With You.
moet zeggen dat ik Keep You head Up wel echt een waanzinnig goed nummer vind (ondanks de olifanten) ;)
pi_89423353
quote:
It also has motivational lyrics, including the line "keeping your head up to the sky, keeping your wings so you can fly."
_O-
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_89426934
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 11:43 schreef Cybart het volgende:
The Sun kraakt MJ af..
En gek genoeg kan ik The SUN daar geen ongelijk ingeven :N
Het album is niet wat je van iemand zoals MJ kan en mag verwachten.. :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89427860
Mja het is natuurlijk ook geen MJ album maar wat restjes van MJ bij elkaar geveegd en aan elkaar geplakt.

[ Bericht 1% gewijzigd door DrDentz op 02-12-2010 14:11:57 ]
standaarddrinker
pi_89432372
Het is inderdaad geen superrrr-album, maar het is nou ook weer niet heel verkeerd hoor. :s
pi_89432651
All I Need vind ik niet heel slecht hoor. :$ Duidelijk te horen dat het een demo is en dat de lyrics en melodie er nog niet helemaal waren, dus ik vind het niet raar dat het nu cheesy overkomt. Wel weer een ontzettend traag nummer, maar op zich de melodie vind ik wel mooi.
  donderdag 2 december 2010 @ 16:51:05 #288
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89436207
Een review van The Sun _O-
Dat iemand die shit leest en serieus neemt, echt. Een krant die nog steeds over "Jacko" praat.

Verder eens met Cybart: keep your head up is geweldig.

Ik neem aan dat jullie dat wel al zullen hebben: via zo'n torrent heb ik alle nieuwe songs te pakken gekregen.
Leef en Laten Leven
pi_89436384
Slave to the Rhythm had een dikke hit kunnen worden in 1998. ;(
standaarddrinker
  donderdag 2 december 2010 @ 17:01:40 #290
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89436762
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 16:54 schreef DrDentz het volgende:
Slave to the Rhythm had een dikke hit kunnen worden in 1998. ;(
Die heb ik nog niet gehoord :o
Is ie goed, ja? Is dat niet dat lied van Grace Jones/
Leef en Laten Leven
pi_89437131
Eurohouse, dat is 't. Wat een term :')
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
  donderdag 2 december 2010 @ 17:12:21 #293
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89437293
quote:
Thankss.
Ik kan niet ontdekken hoe af te spelen, of is ie er al weer af?
Leef en Laten Leven
pi_89437371
Gewoon op dat pijltje klikken naast z'n foto.

Het is wel een beetje eurodance-achtig idd.. ik vind Together Again van Janet Jackson ook zo'n eurodance nummer. :P
standaarddrinker
  donderdag 2 december 2010 @ 17:18:13 #295
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89437516
Euh ja was weer makkelijker dan ik dacht :P

Je kan niet zeggen dat ie niet met zijn tijd meeging, zeg. Maar nee, dit lied is het niet voor mij :P
Leef en Laten Leven
  donderdag 2 december 2010 @ 18:11:54 #296
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89439541
Michael Jackson has earned a posthumous Grammy nomination for the song "This Is It."

Michael is nominated for Best Male Pop Vocal Performance and is up against Michael Bublé, Adam Lambert, Bruno Mars and John Mayer.

If Jackson wins it will be his 14th Grammy award.

TMZ.
Leef en Laten Leven
pi_89449790
Goh, de Grammys zijn er lekker op tijd bij!

Maar Robijn, ik weet niet of ik het goed begrijp... heb jij alle tracks van het nieuwe album al?
  donderdag 2 december 2010 @ 22:07:01 #298
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89452038
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 21:29 schreef gifkwal het volgende:
Goh, de Grammys zijn er lekker op tijd bij!

Maar Robijn, ik weet niet of ik het goed begrijp... heb jij alle tracks van het nieuwe album al?
Neenee, nog niet allemaal.
Deze:
Another Day
The Way You Love Me
Love Never Felt So Good
Blue Gangsta
Breaking News
Hold My Hand
Hollywood Tonight (en dit is wél Do you know :o O+ )
Keep Your Head Up
Much Too Soon
Leef en Laten Leven
pi_89453658
Wow, echt? Wist niet dat er al zoveel gelekt waren! Hoe zijn die andere nummers, beetje aan te horen?

Goed dat Do You Know er toch op staat :)
  donderdag 2 december 2010 @ 22:37:03 #300
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_89453825
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:34 schreef gifkwal het volgende:
Wow, echt? Wist niet dat er al zoveel gelekt waren! Hoe zijn die andere nummers, beetje aan te horen?

Goed dat Do You Know er toch op staat :)
Wil je de link? Is van PirateBay, weet niet of dat illegaal is? Zoon heeft ze voor me erop gezet :)
Leef en Laten Leven
pi_89453928
quote:
1s.gif Op donderdag 2 december 2010 22:34 schreef gifkwal het volgende:
Wow, echt? Wist niet dat er al zoveel gelekt waren! Hoe zijn die andere nummers, beetje aan te horen?

Goed dat Do You Know er toch op staat :)
Nouja, iedereen kan natuurlijk een titel veranderen in Hollywood Tonight en het in een torrentje zetten. Dat geeft nog geen zekerheid.
standaarddrinker
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')