abonnement Unibet Coolblue
pi_89593771
Dan moet je het gewoon zelf helemaal op poten zetten ;)

En in ander nieuws: ik kan even geen echo meer zien :p
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_89595088
Intoxicated, jij als mazzelpik bent zo de opleiding Cardiologie ingerold maar hoe zit het voor ons minder gelukkige goden. Hoeveel AIOS-plekken zijn er en hoe veel gegadigden? Moet je nou echt promoveren

Wil ook sowieso mijn stage wetenschap en semi-arts op Cardiologie doen en hopen dat ik zelfde weg als jou kan bewandelen :P
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_89607121
Perifeer hoef je vaak niet te promoveren hoor.
I feel kinda Locrian today
pi_89608719
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 17:56 schreef MaxC het volgende:
Intoxicated, jij als mazzelpik bent zo de opleiding Cardiologie ingerold maar hoe zit het voor ons minder gelukkige goden. Hoeveel AIOS-plekken zijn er en hoe veel gegadigden? Moet je nou echt promoveren

Wil ook sowieso mijn stage wetenschap en semi-arts op Cardiologie doen en hopen dat ik zelfde weg als jou kan bewandelen :P
Het gaat binnenkort op de schop, dus wat ik nu vertel klopt straks niet meer :+ Maar elk academisch ziekenhuis heeft 4 tot 6 opleidingsplaatsen per jaar, perifeer is dat ongeveer gelijk. Totaal waren het vorig jaar geloof ik 60 plekken :) Het aantal gegadigden ligt meestal 100% hoger dan het aantal plaatsen.

Promoveren is in ieder geval in Leiden en Rotterdam nu wel min of meer verplicht, hoewel ze mensen al tijdens het promotietraject aannemen voor de opleiding. Perifeer gaat het er vooral om dat je een goede dokter bent, al is ook daar de trend dat er steeds meer onderzoek gedaan wordt :)
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
  maandag 6 december 2010 @ 22:37:13 #230
208890 June.
Seriously?
pi_89612133
Aargh. Geen uitslag voor mijn coschap heelkunde. Waarschijnlijk heeft de secretaresse de formulieren niet doorgestuurd. Echt irritant, kun je er weer zelf achteraan om te bewijzen dat je het wél gehaald hebt :r
Shine bright like a diamond.
  dinsdag 7 december 2010 @ 00:39:25 #231
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_89618637
Wat heb ik zin in mn juco `Arbeid en Gezondheid`.
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_89619458
quote:
15s.gif Op dinsdag 7 december 2010 00:39 schreef fusionfake het volgende:
Wat heb ik zin in mn juco `Arbeid en Gezondheid`.
Waar moet je?
  dinsdag 7 december 2010 @ 09:04:39 #233
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_89622276
Die is gewoon in het amc
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_89626266
Dat is in ieder geval beter, ik had arbo bij het UWV in Almere, de hele dag van die soort van functioneringsgesprekken met mensen die in de ziektewet zitten, finaal kansloos :r
pi_89626472
Hey fokkers,

Ik ga komend jaar deelnemen aan de decentrale selectie voor geneeskunde.
Ik wil graag in Rotterdam of Amsterdam studeren,maakt voor mij niet uit welke stad,het gaat meer om de studie. Nu wil ik graag weten bij welke universiteit (UVA,VU of Erasmus) het minst zal worden gekeken naar mijn CV??
(deze is nou eenmaal niet zo indrukwekkend)

Ik hoor graag de meningen van mensen die zelf ook hebben meegedaan !
pi_89629327
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:53 schreef kaziz92 het volgende:
Hey fokkers,

Ik ga komend jaar deelnemen aan de decentrale selectie voor geneeskunde.
Ik wil graag in Rotterdam of Amsterdam studeren,maakt voor mij niet uit welke stad,het gaat meer om de studie. Nu wil ik graag weten bij welke universiteit (UVA,VU of Erasmus) het minst zal worden gekeken naar mijn CV??
(deze is nou eenmaal niet zo indrukwekkend)

Ik hoor graag de meningen van mensen die zelf ook hebben meegedaan !
Nijmegen, maar daar wil je blijkbaar niet heen. Je kunt de selectie-eisen toch ook zelf opzoeken? Erasmus MC was veel CV, en daar ben ik op mijn CV niet toegelaten.
pi_89630574
Morgen weer VGT :r
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 7 december 2010 @ 15:29:32 #238
144030 fusionfake
aint nuthin after that!
pi_89634386
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 11:46 schreef Merel1808 het volgende:
Dat is in ieder geval beter, ik had arbo bij het UWV in Almere, de hele dag van die soort van functioneringsgesprekken met mensen die in de ziektewet zitten, finaal kansloos :r
Hmm er is een kans dat ik daar ook geplaatst word :/ Hopen van niet..
The whole problem with the world is that fools and fanatics are always so certain of themselves, and wiser people so full of doubt
pi_89635456
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:29 schreef fusionfake het volgende:

[..]

Hmm er is een kans dat ik daar ook geplaatst word :/ Hopen van niet..
Het was op zich wel fijn dat je elke dag pas om half 10 aanwezig hoefde te zijn, en om een uur of 3 weer naar huis mocht. Ik vroeg eens aan zo'n verzekeringsarts hoeveel uren er nou in hun contract stonden; "Ja, ach, officieel moeten we 40 uur per week werken, maar in de praktijk werkt iedereen zo'n uurtje of 20...." :')
pi_89635577
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:56 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Het was op zich wel fijn dat je elke dag pas om half 10 aanwezig hoefde te zijn, en om een uur of 3 weer naar huis mocht. Ik vroeg eens aan zo'n verzekeringsarts hoeveel uren er nou in hun contract stonden; "Ja, ach, officieel moeten we 40 uur per week werken, maar in de praktijk werkt iedereen zo'n uurtje of 20...." :')
:D Chill, maar het salaris is dan wel weer toepasselijk :')
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
  dinsdag 7 december 2010 @ 16:50:26 #241
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_89637648
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:56 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Het was op zich wel fijn dat je elke dag pas om half 10 aanwezig hoefde te zijn, en om een uur of 3 weer naar huis mocht. Ik vroeg eens aan zo'n verzekeringsarts hoeveel uren er nou in hun contract stonden; "Ja, ach, officieel moeten we 40 uur per week werken, maar in de praktijk werkt iedereen zo'n uurtje of 20...." :')
Dan zou ik toch liever 3 weken van 8.00 tot 17.00 in het AVL zitten. Ga als ik me moet inschrijven wel daar op mikken, dat, en heul veul cardiologie. Jammer dat die schijtverloskunde verplicht is.
Fietstas.
pi_89637807
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:56 schreef Merel1808 het volgende:

[..]

Het was op zich wel fijn dat je elke dag pas om half 10 aanwezig hoefde te zijn, en om een uur of 3 weer naar huis mocht. Ik vroeg eens aan zo'n verzekeringsarts hoeveel uren er nou in hun contract stonden; "Ja, ach, officieel moeten we 40 uur per week werken, maar in de praktijk werkt iedereen zo'n uurtje of 20...." :')
Bij mij zei die gast letterlijk hetzelfde _O-

Tjah, al zou het niet mijn keus zijn maar er is toch wat voor te zeggen. Dan kies je gewoon voor vrije tijd en met het salaris kan je echt wel lekker leven hoor.

Overigens gaat één derde van ons toch de Sociale Geneeskunde in? :')
If I'm sad, I stop being sad and be awesome instead. True story
pi_89639051
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 16:50 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Dan zou ik toch liever 3 weken van 8.00 tot 17.00 in het AVL zitten. Ga als ik me moet inschrijven wel daar op mikken, dat, en heul veul cardiologie. Jammer dat die schijtverloskunde verplicht is.
*O* Goed zo!

Mijn cardio-indoctrinatie werpt hier zijn vruchten af ;)
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_89639223
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:53 schreef MaxC het volgende:

[..]

Bij mij zei die gast letterlijk hetzelfde _O-

Tjah, al zou het niet mijn keus zijn maar er is toch wat voor te zeggen. Dan kies je gewoon voor vrije tijd en met het salaris kan je echt wel lekker leven hoor.

Overigens gaat één derde van ons toch de Sociale Geneeskunde in? :')
Volgens mij is echt prima geschikt voor mensen met jonge kinderen, die 's ochtends zelf de kinderen naar school willen brengen, ze 's middags zelf weer op willen halen en ondertussen toch nog best een redelijk salaris binnen willen halen. Maar uitdaging zit er niet echt in :')
  dinsdag 7 december 2010 @ 17:33:30 #245
108129 Kassaa
Achterlicht.
pi_89639357
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 17:24 schreef intoxicated het volgende:

[..]

*O* Goed zo!

Mijn cardio-indoctrinatie werpt hier zijn vruchten af ;)
Vooral het feit dat dit blok gewoon tof is!
Fietstas.
  dinsdag 7 december 2010 @ 18:02:50 #246
208890 June.
Seriously?
pi_89640387
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:53 schreef MaxC het volgende:

[..]

Bij mij zei die gast letterlijk hetzelfde _O-

Tjah, al zou het niet mijn keus zijn maar er is toch wat voor te zeggen. Dan kies je gewoon voor vrije tijd en met het salaris kan je echt wel lekker leven hoor.

Overigens gaat één derde van ons toch de Sociale Geneeskunde in? :')
Volgens mij gaat het merendeel überhaupt het ziekenhuis niet in ;)
Shine bright like a diamond.
pi_89648738
quote:
Op dinsdag 7 december 2010 17:33 schreef Kassaa het volgende:

[..]

Vooral het feit dat dit blok gewoon tof is!
Dat hoor je vaker ja! Ik ga hem pas na 4.2 doen, dus ik ben heel benieuwd :)
  woensdag 8 december 2010 @ 00:04:09 #248
21560 dr.dunno
shrivel me testes!
pi_89660255
quote:
1s.gif Op dinsdag 30 november 2010 01:19 schreef MaxC het volgende:
Junior-coschappen

Was onderzoek van de pasgeborene. Moest een hele lijst uit mijn hoofd leren, die hele lijst ging perfect maar ondersteunde het hoofdje niet genoeg als ik zijn rug onderzocht :')
meestal reageren ouders vrij heftig idd als je het hoofd van hun pasgeboren telg er in hun ogen bijna afbreekt... en anders wel kraamverpleegkundigen, die vinden dat vooral snoezig baby's knuffelen een must is om als medisch professional voor een kind te kunnen zorgen.

kindergeneeskunde, no way dat ik me ooit ga wagen in zo'n kippenhok :')
Wie haar benen spreidt, spreidt gezelligheid.
pi_89663905
Woon ik nu meer in de buurt van de Jan Massinkhal, moet ik naar het Gymnasion voor de VT :')
pi_89669073
Saaie en makkelijke VGT zeg :{
I just had to get that stress off my chest like breast reduction.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')