abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:59:52 #1
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88643628


Hallo fans. :W Dit is alweer deel 24 van dit topic voor slechte zelfbedachte grappen. De vorige delen staan hier:
- slechte zelfbedachte grappen
- slechte zelfbedachte grappen, deel 2
- slechte zelfbedachte grappen, deel 3
- slechte zelfbedachte grappen, deel 4
- slechte zelfbedachte grappen, deel 5
- slechte zelfbedachte grappen, deel 6
- slechte zelfbedachte grappen, deel 7
- slechte zelfbedachte grappen, deel 8
- slechte zelfbedachte grappen, deel 9
- slechte zelfbedachte grappen, deel 10
- slechte zelfbedachte grappen, deel 11
- slechte zelfbedachte grappen, deel 12
- slechte zelfbedachte grappen, deel 13
- slechte zelfbedachte grappen, deel 14
- slechte zelfbedachte grappen, deel 15
- slechte zelfbedachte grappen, deel 16
- slechte zelfbedachte grappen, deel 17
- slechte zelfbedachte grappen, deel 18
- slechte zelfbedachte grappen, deel 19
- slechte zelfbedachte grappen, deel 20
- slechte zelfbedachte grappen, deel 21
- slechte zelfbedachte grappen, deel 22
- slechte zelfbedachte grappen, deel 23

NIEUW: SLECHTE-GRAPPENCURSUS
Hierbij wat definities en aanwijzingen voor het zelf maken van slechte grappen:
1) Beter slecht bedacht dan goed gejat. Je kunt beter iets bedenken wat niet geslaagd is dan iets te posten wat niet van jezelf is maar wel geslaagd is. En door de kritiek in het topic leer je vanzelf om betere slechte zelfbedachte grappen te maken.
2) Probeer niet te hard om een grap te bedenken. Er moet iets spontaans in zitten. Als dat er niet in zit, komt het geforceerd over.
3) Definitie slechte zelfbedachte grap: een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat, racistisch, of gewelddadig is.
4) Let op dat slechte grappen iets anders zijn dan traditionele grappen, die altijd een clou hebben. Slechte grappen zijn doorgaans verhaaltjes met een gare clou.
5) Slechte grappen zijn moeilijker dan traditionele grappen. Wat de clou is in een traditionele grap, fungeert in een slechte grap hoogfuit als slechte zlefbedachte tussengrap (bijvoorbeeld dat iets naar de Filipijnen is in plaats van naar de Filistijnen).
6) Het is wel de bedoeling dat het grappen zijn. Dus niet een verhaaltje dat een beetje in het luchtledige blijft hangen. R moet wel iets bizars in zitten dat heft de slechte grap gemeen met de traditionele grap.
7) Slecht wil niet zeggen bagger: iets als: “Komt een flesje bier bij de tandarts. Zegt die bakker tegen zijn breinaald ‘Hoe laat moet je vandaag naar percussieles?’” is gewoon echt niet grappig.
8) Zorg dat de clou van een grap niet en simpele reflexieve woordspeling is. Een reflexieve woordspeling is een woordspeling die terugslaat op de context. Dus beeindig een grap over een bezoek aan de orthodontist niet met de ‘clou’ dat de orthodontist zegt “Dit kan niet door de beugel”. Dat is gewoon echt niet grappig.

DOCUMENT MET AL MIJN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN TOT 15 FEBRUARI 2010
Voor de fans een document met al mijn slechte zelfbedachte grappen (tot 15 februari 2010): http://www.box.net/shared/tmkkbhu4vk, met veel dank aan nightcowboy (die er maar even een .doc van heeft gemaakt want blijkbaar kan Word geen odt.-bestanden openen) voor de samenstelling _O_

HIERBIJ EEN PAAR POLLS
Poll: Wat vind je van de grappen van Federer-fan?
Zwak
Slecht
Teleurstellend
Rotzooi
Waardeloos
Bagger
Zonde van m'n tijd
Slaan op mijn longen
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

Poll: Moet Federer-fan worden gehuldigd als we bij deel 20 zijn?
Ja
Nee, wat een overdreven gedoe zeg
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier

HIERBIJ WAT GOEDE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN VAN ANDEREN DAN MEZELF UIT HET VORIGE DEEL (op alfabetische volgorde van username van de bedenker):

Van Giester
Een man komt aan bij de tandarts.
De receptie vraagt wat hij komt doen.
Man: "Ik kom voor controle."
Receptie: "Ik zal zeggen dat u geweest bent."

2 vlinders zitten op een blad.
Zegt die ene vlinder tegen die andere vlinder.
"Ik ga een stukske vliegen."
Hij springt van het blad en flapt met zijn vleugels.
Zegt die Chinees: "Waar komt die orkaan ineens vandaan."

Federer-fan en Najazeg zitten samen in een topic te praten over slechte grappen.
Zegt Najazeg: "Ik heb een nieuwe bedacht....."
Federer-fan onderbreekt hem en zegt:
"Die laatste zin schrappen, dan is hij ge-niaal!"

Jan loopt bij zijn baas het kantoor binnen.
"Kan ik morgen misschien vrij krijgen?" Vraagt Jan.
"Het is morgen zaterdag, lul." Zegt zijn baas.

(Het vervolg op Giesters grap hierboven)
Hans B vraagt aan zijn baas:
"Kan ik morgen misschien vrij krijgen."
Zegt zijn baas: "Ga is gauw terug naar je cel!"

Pietje zit thuis te gamen.
Komt Marie binnen.
Ze kijkt Pietje aan en hij geeft geen reactie.
Dan schreeuwt ze: "Je bent ons 1 jarig huwelijk vergeten he?!?!?!"
Waarop Pietje zegt: "Doe is normaal, je doet net of we getrouwd zijn."

Achmed en Rachid zijn samen aan het chillen.
Dan vraagt Rachid: "Zal ik nog een joint draaien?"
"Nee," zegt Achmed. "Ik moet morgenvroeg werken."
Rachid begint te lachen en zegt: "Verdorie Achmed, je bent me er eentje."

Jantje is boos!
In een vlaag van verstandsverbijstering begint hij moeilijke wiskunde sommen te maken.
Het uiteindelijke antwoord is niet correct.

Van honkeytonk
Een wetenschapper en zijn vriend wonen samen in één huis, het bad is aan het vollopen en de vriend
vraag op een gegeven moment: "Zeg, klopt het wat ze zeggen? Dat wetenschappers erg verward zijn?"
Wetenschapper: "Nee hoor, dat is allemaal onzin!",Het bad is intussen vol en de wetenschapper gaat er met kleren en al inzitten. Hij zegt: "Soms ben ik wel een beetje verward ja, zoals nu, ben ik de zeep vergeten mee te nemen!"

Van najazeg
Frits heeft zijn zinnen gezet op minister worden. De poliotiek heeft hem altijd al geboeid. Vol enthousiasme schrijft hij de VVD aan om daar lid van te worden als politicus. Na een week wordt hij opgebeld door Rutte himself.
"Sorry," zegt Mark Rutte, "Maar de VVD neemt jou niet aan als lid."
"Waarom niet?" Vraagt Frits teleurgesteld.
Zegt Rutte droog: "Tja jongen, zo werkt de politiek nu eenmaal."

*O* De volgende grap van najazeg krijgt een *O* * EERVOLLE VERMELDING* *O*
Twaalf fietsen zijn gestolen bij de bibliotheek. Menig mens heeft zijn vooroordeel al weer klaar en beschouwd Ali als de dader.
"Ach nee man, ik was aan het lezen in de bieb toen de diefstal plaatsvond. Vraag maar aan Achmed."
Zegt Achmed: "Klopt, ik kon hem door de ramen zien zitten lezen toen ik met die fietsen bezig was."

Een oud mannetje zit zijn straatje schoon te vegen van alle herfstbladeren. Die veegt hij op een berg om die later makkelijker in een container te kunnen doen.
Dan verschijnt opeens zijn jonge buurman met een grijns achter de heg. In zijn handen heeft hij een leaf blower. Hij blaast op de berg zodat alle blaadjes weer overal verspreid liggen.
Zegt het oude mannetje boos: Ja, nu kan ik weer helemaal opnieuw beginnen!"

[Ik heb de vrijheid genome nom mijn suggestie voor deze grap te verwerken, ook al was de meerderheid het er niet mee eens.]
Een stroopwafelverkoper heeft bedacht om een rijdende stroopwafelkraam te beginnen. Hij koopt een oud ijscobusje en bouwt deze om zodat hij er stroopwafels kan maken en verkoper. Op zijn eerste dag begint hij enthousiast de stad rond te rijden. Tingelingeling! Helemaal blij rennen de kinderen uit de buurt op het busje af en zien dan de stroopwafelverkoper achter de kraam.
"He bah, wat een ouwe zak."

Papa eend gaat met zijn vier kinderen eens lekker eten bij een restaurant. Terwijl ze naar binnen stappen zegt de eigenaar "Vader eend, U mag even met mij meelopen." Dus die doet dat en de vier jonge eendjes gaan aan tafel zitten.
"Jullie krijgen het verrassingsmenu!" belooft de ober. "Kwaaaak" zegen de eendjes blij.
Dus de eendjes krijgen hun eerste gang (verse eend) en smullen dat het een lieve lust is.
Vraagt een van de eendjes aam de ober: "Dat was lekker zeg!"

Zo zit Kees een keer aardbeien te snoepen als zijn moeder hem betrapt.
"Verdraaid Kees, die aardbeien had ik voor het desert willen gebruiken en nu heb je ze bijna allemaal opgegeten. Voor straf krijg je enkel magere yoghurt zonder iets erbij."
Zegt Kees lachend: "Laat die yoghurt maar zitten. Ik eet vanavond toch bij mijn vriendin!"

Van Runselpink
Dus meester Jos vertelt aan zijn leerlingen van groep 8 een leuke mop. '' Jongens, ik ga nu een leuke mop vertellen. '' De leerlingen worden blij en zeggen: '' ja, leuk meester Jos! ''. Dus hij vertelt zijn mop: '' hoe moet je een olifant in een koelkast doen? '' De leerlingen staren hem aan want ze hebben geen idee. Meester Jos: '' Dat kan helemaal niet hahahahahah! '' De leerlingen zeggen: '' We snappen hem niet. Wat een slechte mop zeg, eigenlijk. ''

Dus op een mooie zomerdag zijn de ploegen van korfbalvereniging Hanzevast tegen elkaar aan het korfballen. Ze zitten op het net gemaaide veld wat dus nog heerlijk ruikt. De stand is 9-9 en een speler van het 1e team schiet de bal in de richting van de korf, maar de bal floept weer uit de korf. '' Shit '' roept hij.

Van Shreyas
Een groep vrienden gaat wekelijks uit, maar een jongen genaamd Willem komt altijd te laat. Dus de vriendengroep spreekt af om 21:00 bij een kroeg en twee uur later komt Willem dan eindelijk binnen, de week erop om 22:00 en Willem is er pas om 23:30, zo gaat het dus elke week.
Maar dan op een avond zegt een meisje van de groep, Jessica, tegen hem: "Willem, volgende week dan vier ik mijn verjaardag dus kun je me beloven voor die ene keer niet te laat komen?" Willem: "Ja natuurlijk, geen probleem."
Dus de week erop spreken ze af op zaterdag 22:00...maar om 22:15 is Willem er nogsteeds niet. 22:30 wordt het, 23:00 uur, nogsteeds geen spoor van Willem. Jessica vind het mooi geweest en belt hem op: ''Willem, je weet toch dat ik mijn verjaardag vier vandaag! Je had belooft op tijd te komen!"
Willem: "Nou eh, ik heb er van 16:00 tot 21:00 gezeten en er was niemand, dus ben ik maar weer weg gegaan."
Jessica: "Maar mijn feest begon pas om 22:00, dus wat doe je er dan in hemelsnaam om 16:00?"
Willem: "Ach mens, kom ik een keer te vroeg, is het wéér niet goed!"

HIERBIJ MIJN EIGEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAPPEN UIT HET VORIGE DEEL:
Na een reorganisatie heeft een nieuw team een teambuildingtraining.
Tijdens haar inleiding zegt de coach op een gegeven moment: "Als ik af en toe even wegkijk of niet meedoe, betekent dat niet dat het me niet interesseert, maar dat ik even een stap terug doe."
Dus tijdens de training zit die coach geregeld weg te kijken, te geeuwen, op haar horloge te kijken en als er vragen worden gesteld reageert ze steeds wat afwezig.
Zegt een van die collega's achteraf: "Nou, ik vond dat die coach er maar ongeinteresseerd bij zat."

Twee stellen van begin twintig gaan uiteten met hun vriendjes. Dus ze gaan naar een snackbar. Het is er vrij rustig en na het diner gaan ze maar even dansen in het midden van de zaak.
Als een van die meisjes later op de avond thuiskomt vraagt haar moeder zo van: "En, hoe was het?"
Zegt dat meisje: "Ja, heel leuk. Het was zo'n diner dansant."

Een stuntman moet voor de opname van een film een levensgevaarlijke stunt doen.
Dus hij zegt tegen zijn familie: "Nou, als ik overlijd, moeten jullie op mijn begrafenis maar dat liedje van Whitesnake draaien dat ik zo mooi vind."
Zegt zijn oma van 89: "Whitesnake? Dat is zeker weer van die hardrockklerezooi waar je zo van houdt."
Dus zo gezegd zo gedaan. De man doet de stunt, die mislukt en hij overlijdt. Op de begrafenis wordt inderdaad zijn favoriete liedje van Whitesnake gedraaid, de ballad Is this Love?.
Zegt die oma tegen de andere familieleden: "Wat is dit voor verwijfde muziek joh. :')"

Een ervaren parachutist springt met zijn parachute uit het vliegtuig. Het probleem is alleen: zijn parachute gaat niet open. Dus hij doet wat hij kan maar hij krijgt de parachute niet open. Beneden staan zijn vrienden.
Als hij op ongeveer 50 meter van de aarde zit, roept zijn beste vriend: "Gebruik je reserveparachute!"
Roept die man terug: "Ja, dat heeft ook lekker veel zin als je op 50 meter zit. :') "

Een meisje van 25 heeft een prijsvraag gewonnen en mag een minuut gratis winkelen in haar favoriete kledingwinkel. Dus haar moeder en haar broer gaan mee en de winkel is feestelijk aangekleed want er hangen allemaal ballonnen die zijn opgeblazen. De eigenaar van de winkel telt af en schiet als de tijd ingaat met een startpistool. Dat meisje stuift de winkel in en rent naar een rek met blouses.
Ze loopt ermee naar de spiegel houdt hem voor haar lichaam en zegt tegen zichzelf: 'Nee, da's niet m'n kleur.' Ze hangt de blouse terug in het rek en kijkt vervolgens naar de jasjes in een ander rek. Dan is de tijd voorbij en ze heeft niets.
Zegt die eigenaar: "Nou, je hebt niks."
Zegt dat meisje: "Ja, ik kon gewoon niet beslissen."
Zegt haar moeder: "Ja stomme trut, dan pak je toch gewoon wat je pakken kan!"

Een broer en een zus zijn aan het zeuren over nieuw merkkleren die ze willen hebben. Ze klagen erover dat hun vader niet echt een goede baan heeft.
Op een gegeven moment zegt hun oma van 94 iets en vervolgens zegt hun moeder: "Hoor je wat oma zegt jongens? Ze zei ‘Wij zijn rijk’. Ze bedoelt dat we misschien niet veel geld hebben maar dat we wel vrij zijn, gelukkig en gezond zijn en dat we elkaar hebben."
Zegt oma: "Nee, ik zei 'Ik heb hier geen bereik.'"

Henk, een man van zestig, is al vanaf zijn dertigste werkloos en zit dag in dag uit een beetje naar buiten te kijken. Zijn enige uitje is zijn dagelijkse wandeling naar de AH, waar hij even boodschappen doet. Albert, zijn overbuurjongen van 28, heeft een heel druk leven en voor zijn werk reist hij de hele wereld rond. Als Albert voorbijloopt, zwaait hij altijd even naar Henk. Eén keer per jaar gaat Albert bij Henk op de koffie. Op een dag hebben ze een discussie over de sluiting van een fabriek in de buurt.
Op een gegeven moment rakt Henk een beetje geirriteerd omdat Albert zijn mening niet overneemt en hij zegt: "Sorry, maar ik heb denk ik wel iets meer levenservaring dan jij."

Wim en Sander zitten te praten.
Zegt Wim: "Ik liep gisteravond laat door Amsterdam. Twee jongens waren een oude man in een rolstoel aan het pesten door lege blikjes enzo naar hem te gooien. Dus ik aarzelde geen moment…."
Zegt Sander: "Geweldig man. Je bent een held! Respect!"
Zegt Wim: "Hè? Nee, ik liep gewoon door hoor."

Een man zit bij de AA. Hij is al drie jaar lid. Hij is werkloos en heeft weinig sociale contacten (je moet weten dat hij een drankprobleem heeft). Op een gegeven moment ziet hij dat de AA allemaal activiteiten gaat organiseren, waaronder een borrel, en dat lijkt hem wel wat. Hij wet dat de eigenaar van de AA, Frits, een eigen alcoholvrij drankje heeft uitgevonden maar hij vraagt zich af of ze ook echt alcohol gaan schenken.
Dus hij belt zijn contactpersoon bij de AA en vraagt: "Ik zag dat jullie een borrel organiseren. Wordt daar nou ook alcohol geschonken?"
Zegt die contactpersoon: "Nee, alleen Fritsdrank."

Het is de oertijd en twee enorme dinosaurussen lopen door een woonwijk. Ze eten allemaal huizen op.
Een jongetje dat in de wijk woont, zegt tegen zijn vader: "Pap, volgens mij had een van die dinosaurussen een lekke band."
Zegt zijn vader: "Hè, maar dinosaurussen hebben helemaal geen banden."
Zegt dat jongetje: "Ik snap het ook niet. Maar die ene dinosauruas was begonnen een bungalow op te eten, waarop die andere zei 'Jij houdt toch meer van hoogbouw?' en toen zei die eerste 'Nee, want ik vind een flat taaier.’”

Het proces van Wilders is bezig. Wim en zijn achtjarige zoontje Jan zitten op de publieke tribune. Balkenende wordt opgeroepen als getuige. Een vrouwelijke rechter stelt hem een vraag.
Zegt Balkenende: "U kijkt zo lief."
Die rechter kijkt geïrriteerd en wijst het daaropvolgende verzoek van Moszkowicz om een islamoloog te horen af.
Zegt Moszkowicz boos: "Nou, dan dien ik een wrakingsverzoek in. U wekt de schijn van partijdigheid."
Dan loopt die halfdronken advocaat met die paardenstaart opeens door de zaal en hij zegt: "Ik heb nog wat stukken."
Zegt de rechter: "Meneer, ik verzoek u voor de laatste maal te gaan zitten anders laat ik u verwijderen door de bode."
Dus Wim begint te lachen en zegt: "Hahaha, wat een circus zeg!"
Zegt Jantje: "Maar er zijn toch geen dieren?"

Het proces van Wilders gaat verder. Wim en zijn achtjarige zoontje Ties zitten opnieuw de publieke tribune. Het duurt maar en duurt maar en op een gegeven moment bestelt Wim wat te eten bij een restaurant in de buurt. Een half uur later komt een bezorger met zijn helm op de publieke tribune op lopen. Wim en Ties krijgen allebei een bakje met eten, dat bestaat uit een paar glazige aardappels, wat prei en een overleden gehaktbal. Dat jongetje pakt een aardappel op en wil die in één keer opeten.
Maar zijn vader ziet het, drukt zijn zoon boos een vork in de hand en zegt: "Ties, prakken!"

Dus een dag later zitten Wim en zijn zoon Ties weer bij het proces van Wilders. Er wordt een anonieme getuige gehoord. Dus er komt een man binnen die onherkenbaar is gemaakt met een motorhelm en die neemt plaats in de getuigenbank.
Zegt Wim: "Heb ik dat! Dat is natuurlijk die jongen die gisteravond ons voer kwam brengen!"

Een jongen van tien mag eindelijk een keer mee naar het werk van zijn vader. Zijn vader vertelt eigenlijk nooit iets over zijn werk. Na een kwartier rijden stoppen ze bij een mooi modern grachtenpand. Zegt zijn vader trots: "Kijk eens jongen!"
Dus die jongen zegt trots: "Wow, geweldig pap, dat jij en je collega's zo'n mooi pand hebben gebouwd!"
Zegt die vader een beetje bedrempeld: "Nou… eerlijk gezegd hebben we alleen de gevel gereinigd."

Er is een opeens een crash op de aandelenmarkt en niemand begrijpt waar die vandaan komt. Jan de Zwart, een beurshandelaar, denkt 'Ach wat' en springt van het dak van het honderdtachtig meter hoge het gebouw waar hij werkt naar beneden.
Terwijl hij halverwege is, gaat zijn telefoon en hij denkt van 'Verloren momentje, ik neem gewoon op' en hij zegt van: "Goeiemiddag, met Jan de Zwart."
Het is een collega van hem, Henk, die zegt: "Jan, het volgende. Het was een computerstoring. Er is geen aandelencrash."
Zegt Jan droog: "Had even vijf minuten eerder gebeld. Ik vlieg nu door de lucht."

Een man wil een verlovingsring kopen voor zijn vriendin. Dus hij vertelt zijn vrienden dat hij een gouden ring heeft gezien die duizend euro kost.
Zegt een van die vrienden: "Ben je gek jôh! Koop gewoon een licht vergulde ring en laten we van de rest lekker een avond op stap gaan."
Dus zo gezegd zo gedaan en die man koopt die licht vergulde ring voor zijn vriendin, die er dolblij mee is. De man legt uit dat hij die avond uitgaat hij met zijn vrienden en pas laat thuiskomt.
Even later gaat die vriendin de afwas doen en het bevreemdt haar wat dat het goudlaagje verdwijnt en het gewoon een ijzeren ring is. Dus als die man thuiskomt, is zijn vriendin heel boos op hem en ze voelt zich heel erg gekwetst dat hij zo weinig voor haar overheeft.
Ze begint te huilen en zegt: "Ik ga naar bed."
Zegt die man verontwaardigd: "Leuk dat je even vraagt hoe ik het heb gehad!"

DEZE IS UIT DEEL 6, MAAR IK VIND DAT HIJ OOK HIER NIET MAG ONTBREKEN:
Een ballonverkoper van een jaar of 50 staat op een druk plein in Amsterdam met helium gevulde balonnen te verkopen. Opeens komen er vijf jongens aan, die proberen de balonnen kapot te maken, wat ze voor een deel ook lukt.
Zegt die ballonverkoper: "Jongens, willen jullie daar weleens mee ophouden?"
Zoals verwacht krijgt hij een paar rake klappen voor die vermanende opmerking. Maar hij laat dat niet op zich zitten en met schitterende martial artstechnieken stelt hij alle jongens buiten gevecht.
Een man is erg onder de indruk van de vechtkunst van de ballonverkoper en hij vraagt hem vol bewondering: "Waar heeft u dat geleerd?"
Die ballonverkoper pakt een ballon, laat hem voor de helft leeglopen in zijn mond en zegt vervolgens met een gek stemmetje: "In Thailand meneer."

DIT IS MIJN EERSTE EN TOT NU TOE ENIGE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VOOR GEVORDERDEN:
Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."

EN NATUURLIJK NIET TE VERGETEN MIJN SLECHTSTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN:
Een wetenschapper besluit om in een wetenschappelijk experiment een hond en een kat met elkaar te kruisen. Dus hij zet een hond op een standaard met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij een kat op een standaard met een glazan kap eroverheen. Ten slotte zet hij een lege standaard neer, ook met een glazen kap eroverheen. Vervolgens zet hij allerlei laserstralen aan en drukt hij knoppen in op zijn grote computer. Plotseling is er een flits. Hij kijkt op de derde standaard en ziet dat daar een kat staat, terwijl de hond en de kat die hij zelf had neergezet gewoon nog staan waar ze stonden. Dus hij kijkt naar die kat op de derde standaard, die een beetje verbaasd kijkt. Zegt die kat "Woef woef."

MIJN DEFINITIE VAN EEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP:
Een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat is (dus niet gaat over seks, vloeken, alcohol et cetera, want dat vind ik te makkelijk: als je iets plats zegt lachen mensen vaak sowieso al) en die geen pure bagger is.


EN LAST BUT NOT LEAST, DE WAT MIJ BETREFT ULTIEME, MET AFSTAND ALLERBESTE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP ALLER TIJDEN (voorheen: uit “alle delen tot nu toe” maar dat vind ik veel te weinig eer):

Van diamondstor2
Komt een smurf bij de bakker.
(die bakker helemaal smurfen fan, witte muts blauw shirt etc.)
begint ie meteen helemaal te zingen: WELKOM IN SMURFENLAND!!!!!!!
die smurf egt zo :'( ik was op zoek naar de bakker.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:26:56 #2
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_88656146
Bij het SZG-topic moet ik altijd denken aan de meest briljante tussengrap aller tijden van Federer-Fan.

'' Alle overlevenden hebben het overleefd. ''

_O_ _O_ _O_ _O_
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:30:42 #3
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_88656363
Dus twee vrienden zijn aan het discussiëren over het heelal. Gijs denkt dat het aan het einde van het heelal niet bestaat. Zijn maatje, Hans, is het niet met hem eens en zegt tegen Gijs dat hij hem in het vervolg maar IJs noemt.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:40:45 #4
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88656988
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:59 schreef Federer-fan het volgende:

DIT IS MIJN EERSTE EN TOT NU TOE ENIGE SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP VOOR GEVORDERDEN:
Een man belt een vriend van hem op. Maar in plaats van die vriend krijgt hij diens zesjarige zoontje aan de telefoon.
Zegt die man: "Hallo, met Klaas van der Hoek. Ik ben een vriend van je vader. Is hij thuis?"
Zegt dat zoontje: "Nee, hij is er niet. Heeft u hem al mobiel geprobeerd?"
Zegt die man: "Ja, maar ik kreeg hem niet te pakken."
Zegt dat zoontje: "Dan denk ik dat hij geen bereik heeft waar hij nu is. Hij zei iets over een carpale tunnel."
Zegt die man: "Oh, haha, nee, dat is RSI. Je vader heeft RSI."
Zegt dat zoontje: "Verbaast me niks. Die man zit dag in dag uit achter de computer."

Toch moet ik elke keer weer (glim)lachen als ik die laatste zin weer lees. En dan vooral dat 'verbaast me niks' _O-
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:02:18 #5
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88671549
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:26 schreef Runselpink het volgende:
Bij het SZG-topic moet ik altijd denken aan de meest briljante tussengrap aller tijden van Federer-Fan.

'' Alle overlevenden hebben het overleefd. ''

_O_ _O_ _O_ _O_
:@ *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:03:20 #6
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88671581
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 23:40 schreef Jovatov het volgende:

[..]



Toch moet ik elke keer weer (glim)lachen als ik die laatste zin weer lees. En dan vooral dat 'verbaast me niks' _O-
:@ ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:05:40 #7
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88671646
Een man van 42 werkt al een paar maanden als postbode. Als hij de post heeft bezorgd, steekt die vaak nog een stukje uit de brievenbus en hij maakt af en toe een gezellig praatje met de flatbewoners. Op een gegeven moment komt hij thuis en vindt hij zijn ontslagbrief in de bus, die hij eerder die dag bij zichzelf heeft bezorgd.
Zegt hij tegen zijn vader: "Ik ben ontslagen maar ik snap er niks van. Er staat dat ik het altijd uitstekend deed."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:10:33 #8
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_88671755
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:05 schreef Federer-fan het volgende:
Een man van 42 werkt al een paar maanden als postbode. Als hij de post heeft bezorgd, steekt die vaak nog een stukje uit de brievenbus en hij maakt af en toe een gezellig praatje met de flatbewoners. Op een gegeven moment komt hij thuis en vindt hij zijn ontslagbrief in de bus, die hij eerder die dag bij zichzelf heeft bezorgd.
Zegt hij tegen zijn vader: "Ik ben ontslagen maar ik snap er niks van. Er staat dat ik het altijd uitstekend deed."
:')
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:21:30 #9
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88672028
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:05 schreef Federer-fan het volgende:
Een man van 42 werkt al een paar maanden als postbode. Als hij de post heeft bezorgd, steekt die vaak nog een stukje uit de brievenbus en hij maakt af en toe een gezellig praatje met de flatbewoners. Op een gegeven moment komt hij thuis en vindt hij zijn ontslagbrief in de bus, die hij eerder die dag bij zichzelf heeft bezorgd.
Zegt hij tegen zijn vader: "Ik ben ontslagen maar ik snap er niks van. Er staat dat ik het altijd uitstekend deed."
_O-
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:34:27 #10
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88672354
quote:
14s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:10 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

:')
^O^
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:21 schreef Jovatov het volgende:

[..]



_O-
:D
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:34:48 #11
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88672362
Dit kan een heel best topic worden. :Y
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:35:02 #12
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88672368
Nico heeft op school iets over de hemel gehoord en besluit om zijn vader te vragen wat dat nu precies is.
"Nou, dat is een hele mooi plek waar alles leuk is en waar alle goede mensen zijn."
Zegt Jantje: "En wanneer kom je daar dan?"
Zegt vader: "Als je dood bent dan kom je daar."
Zegt Jantje: "Maar dan heb je er toch niets meer aan, als je dood bent -O-"
  zaterdag 13 november 2010 @ 15:37:28 #13
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_88672418
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:34 schreef Federer-fan het volgende:
Dit kan een heel best topic worden. :Y
Wat vond je van mijn grap over Gijs?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:00:32 #14
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88672949
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:37 schreef Runselpink het volgende:

[..]



Wat vond je van mijn grap over Gijs?
Ik snap hem niet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:15:06 #15
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_88673222
Aan het einde van het Heelal is het (ijs)koud :P .
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:47:02 #16
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88682562
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:15 schreef Runselpink het volgende:
Aan het einde van het Heelal is het (ijs)koud :P .
Zit er dan geen typfout in je post?

Voor mijn gevoel klopt de vetgemaakte zin niet: "Dus twee vrienden zijn aan het discussiëren over het heelal. Gijs denkt dat het aan het einde van het heelal niet bestaat. Zijn maatje, Hans, is het niet met hem eens en zegt tegen Gijs dat hij hem in het vervolg maar IJs noemt."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zaterdag 13 november 2010 @ 22:40:45 #17
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_88684428
~ Ik zag chille schoenen staan, dus ik vroeg hoeveel ze lacoste?!

~ Welke haarkleur hadden de oude egyptenaren? - Grijs! want ze waren oud! haha!
  zondag 14 november 2010 @ 01:21:13 #18
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_88689423
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 21:47 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zit er dan geen typfout in je post?

Voor mijn gevoel klopt de vetgemaakte zin niet: "Dus twee vrienden zijn aan het discussiëren over het heelal. Gijs denkt dat het aan het einde van het heelal niet bestaat. Zijn maatje, Hans, is het niet met hem eens en zegt tegen Gijs dat hij hem in het vervolg maar IJs noemt."
Klopt, combinatie tussen twee zinnen. Het moet zijn:

'' Gijs denkt dat het einde van het heelal niet bestaat. ''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
pi_88689710
Komt een pino bij de dokter, zegt de dokter... 'zin om iets met mij te gaan drinken na werktijd?'
Op zondag 13 januari 2008 23:38 schreef remlof het volgende:
Je blijft me verbazen deepart, wat slik je in godsnaam?
Op maandag 27 december 2010 00:52[/url] schreef remlof het volgende:
Diepzinnige deepart.
  zondag 14 november 2010 @ 01:46:16 #20
305049 antidood1
De enige echte.
pi_88690083
jantje en willem zijn aan het lopen
dan komen ze een cactus tegen
dan breekt jantje ineens zijn been
zegt de cactus 'ach maakt niet uit joh na regen komt toch zonneschijn'
Geen garantie.
  zondag 14 november 2010 @ 08:34:03 #21
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88692315
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 15:05 schreef Federer-fan het volgende:
Een man van 42 werkt al een paar maanden als postbode. Als hij de post heeft bezorgd, steekt die vaak nog een stukje uit de brievenbus en hij maakt af en toe een gezellig praatje met de flatbewoners. Op een gegeven moment komt hij thuis en vindt hij zijn ontslagbrief in de bus, die hij eerder die dag bij zichzelf heeft bezorgd.
Zegt hij tegen zijn vader: "Ik ben ontslagen maar ik snap er niks van. Er staat dat ik het altijd uitstekend deed."
:D *O*
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  Moderator zondag 14 november 2010 @ 08:41:33 #22
236264 crew  capricia
pi_88692335
Damn! Was op vakantie en ontmoette daar een Duits stel. Leuke mensen, maar Belgenmoppen kennen ze niet, helaas. Wel andere moppen:

'Waarom steelt een Rus altijd 2 auto's?
Hij moet nog door Polen..'

Origineel Duits, maar ook ik moest lachen!
Definitely not CIA
  zondag 14 november 2010 @ 09:24:47 #23
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88692506
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 08:34 schreef najazeg het volgende:

[..]



:D *O*
:@ ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 14 november 2010 @ 09:25:18 #24
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88692510
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 08:41 schreef capricia het volgende:
Damn! Was op vakantie en ontmoette daar een Duits stel. Leuke mensen, maar Belgenmoppen kennen ze niet, helaas. Wel andere moppen:

'Waarom steelt een Rus altijd 2 auto's?
Hij moet nog door Polen..'

Origineel Duits, maar ook ik moest lachen!
Beetje offtopic, maar ik vind hem wel grappig.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 14 november 2010 @ 09:27:49 #25
11043 TheFrankey
Ja. Dat zeg jij wel....
pi_88692525
Je zegt in de op datje beter zelf wat kunt verzinnen dan jatten. Maar vervolgens is he slechtste grap over hond kat in glazen stolpen gewoon gejat van looney tunes. Met bugs bunny waarbij precies hetzelfde moet gebeuren
Boef!
  zondag 14 november 2010 @ 09:27:55 #26
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88692526
Een jongen heeft voor het eerst een afspraakje met een meisje van zijn werk. Hij haalt haar op, vertelt haar niet wat ze gaan doen en gaat met haar naar de bioscoop naar de James Bondfilm De wereld is geen ei.
Dus na de film zegt het meisje: "Deze heb ik al gezien."
Zegt die jongen: "Ja, dat weet ik, maar deze is digitaal geremasterd."
Zegt dat meisje: "Nou, woopdidoo."
Zegt die jongen: "Vind je me saai?"
Dat meisje: " :Y "
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 14 november 2010 @ 09:29:25 #27
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88692542
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 09:27 schreef TheFrankey het volgende:
Je zegt in de op datje beter zelf wat kunt verzinnen dan jatten. Maar vervolgens is he slechtste grap over hond kat in glazen stolpen gewoon gejat van looney tunes. Met bugs bunny waarbij precies hetzelfde moet gebeuren
Het kruisen van twee dieren met elkaar is nogal een algemeen iets. Er zijn talloze tekenfilms waarin zoiets gebeurt. Het ging in die grap om de formulering.

Overigens heb ik volgens mij iets van duizend grappen bedacht in deze topicreeks. Als er dan een paar bij zitten die doen denken aan bestaande grappen/films/boeken of wat dan ook verbaast me dat ook niet echt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88692756
Hij komt.. hij komt... dit keer met een ..zeis
  zondag 14 november 2010 @ 11:57:04 #29
316009 Whutzur
aids + opeten=aidsopeten
pi_88694753
Hij : ik eet je op
zij : wtf.

HAHAHAHAhAH GOEDE GARPJE!!
pi_88694832
quote:
18s.gif Op zondag 14 november 2010 11:57 schreef Whutzur het volgende:
Hij : ik eet je op
zij : wtf.

HAHAHAHAhAH GOEDE GARPJE!!
~
Post dan niet :{w :')
  zondag 14 november 2010 @ 12:03:10 #31
316009 Whutzur
aids + opeten=aidsopeten
pi_88694891
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:01 schreef honkeytonk het volgende:

[..]

~
Post dan niet :{w :')
hoezo? hij is toch goed :D
pi_88694909
quote:
18s.gif Op zondag 14 november 2010 12:03 schreef Whutzur het volgende:

[..]



hoezo? hij is toch goed :D
Lees de definitie van een slechte zelfbedachte grap nog maar een keer door ;)
  zondag 14 november 2010 @ 12:20:47 #33
316009 Whutzur
aids + opeten=aidsopeten
pi_88695411
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 12:03 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


Lees de definitie van een slechte zelfbedachte grap nog maar een keer door ;)
goed slecht natuurlijk.

edit: oh, ik ben uit dit topic ;'(
edit 2. waarom bestaat er geen :') maar dan omgekeerd smiley :o
  zondag 14 november 2010 @ 13:19:54 #34
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_88696786
Dus Hans en Karel zijn van plan naar de nieuwe popconcerten af te reizen dit jaar. In maart, mei en september vinden ze plaats. Ze besluiten dus alvast maar op internet op te zoeken wanneer de kaartverkoop begint. Dus Hans typt het in op google en krijgt een link naar de popconcerten van dat jaar, maar hij klikt het niet aan. Dus vraagt Karel: '' Waarom klik je die link niet aan? '' Hans: '' Ja sorry ''.
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  zondag 14 november 2010 @ 13:21:05 #35
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88696812
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 13:19 schreef Runselpink het volgende:
Dus Hans en Karel zijn van plan naar de nieuwe popconcerten af te reizen dit jaar. In maart, mei en september vinden ze plaats. Ze besluiten dus alvast maar op internet op te zoeken wanneer de kaartverkoop begint. Dus Hans typt het in op google en krijgt een link naar de popconcerten van dat jaar, maar hij klikt het niet aan. Dus vraagt Karel: '' Waarom klik je die link niet aan? '' Hans: '' Ja sorry ''.
Waar is het komisch element?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 14 november 2010 @ 13:21:17 #36
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88696820
Poll: We zijn bijna bij deel 25
Leuk!
/Care
Tussenstand:

Ook een poll maken? Klik hier
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88699145
Wat is het smerigste bakkie koffie dat er bestaat?
een stomebakkie :'(

(familievanfamilievanfamilie had het over een stomabak gister en iedereen moest toen lachen.. :@ )
  zondag 14 november 2010 @ 15:04:30 #38
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88700239
Het is het jaar 2030. Een man uit Vlaardingen heeft de primeur: hij heeft de eerste onzichtbare auto ter wereld. Met geavanceerde nanotechnologie is een laklaag gecreëerd die alles weerspiegelt.
Dus hij belt zijn familie op om langs te komen.
Als ze er zijn loopt hij met ze naar de parkeerplaats, stopt op een gegeven moment, wijst met zijn handen opzij en zegt trots: "Tadaaaa!"
Iedereen staat een beetje glazig te kijken, maar dan zegt oma: "Oké, ik zie niks."
Zegt die man teleurgesteld: "Nou, wat een sof."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 14 november 2010 @ 15:07:26 #39
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_88700336
Hoe lang is een verkrachte chinees?

HAHAHAHAHAH
HOELANG IS VERKACHT IN CHINA!!!!!
  zondag 14 november 2010 @ 15:18:48 #40
305049 antidood1
De enige echte.
pi_88700739
quote:
18s.gif Op zondag 14 november 2010 11:57 schreef Whutzur het volgende:
Hij : ik eet je op
zij : wtf.

HAHAHAHAhAH GOEDE GARPJE!!
hier horen alleen slechte garpjens en dit is een hele goeden garpje!!! :{w
Geen garantie.
  zondag 14 november 2010 @ 15:20:48 #41
305049 antidood1
De enige echte.
pi_88700803
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:30 schreef Driepink het volgende:
Wat is het smerigste bakkie koffie dat er bestaat?
een stomebakkie :'(

(familievanfamilievanfamilie had het over een stomabak gister en iedereen moest toen lachen.. :@ )
typ het dan wel goed... :{
Geen garantie.
pi_88700902


Philip Freriks is afgelopen vrijdag benadert om per ingang van 1 januari BBC News te presenteren.
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
  zondag 14 november 2010 @ 15:38:11 #43
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88701374
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 15:23 schreef Lo-Fi het volgende:
[ afbeelding ]

Philip Freriks is afgelopen vrijdag benadert om per ingang van 1 januari BBC News te presenteren.
Is dat de grap? :?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88701498
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 15:38 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Is dat de grap? :?
Wat een overbodige vraag. :')
Volstaat het niet te zien dat een tuin mooi is zonder ook te moeten geloven dat er ook nog feeën in wonen?
pi_88701533
quote:
13s.gif Op zondag 14 november 2010 15:41 schreef Lo-Fi het volgende:

[..]


Wat een overbodige vraag. :')
Vind je? Ik dacht namelijk hetzelfde.
pi_88703130
Jan: Ik ben homo met ingang van vandaag.
Piet: Oke, zullen we wedden dat je het 24 uur kan volhouden? voor 450 euro!
Jan: Hahahaa echt fantastisch! Dat meen je niet schat!
Piet: Hehehe ;( :P :')

(Ze moesten toch slecht zijn?)
pi_88703303
Komt een longcat bij de bakker
Zegt de longcat Roggebrood
Zegt de bakker halve of hele ?
Zegt longcat LANGEN NATUURLIJK HAHAHAHA EINZEINZEINZ!!!!1!11!!!1 XD XD XD
pi_88703401
Komt een breinaald bij de tandarts.
Zegt de tandarts tegen zijn bierfles: ''Hoe laat moet je morgen naar percussieles?''

Komt een gokker bij de bakker. Zegt de bakker ''Wil je casinobrood?''
(Hahaha einz snap je hem? Een gokker met casino want daar komen gokkers altijd! XDXDXD)
pi_88703465
Wat een kwaliteit... ga gewoon weg ofzo.
  zondag 14 november 2010 @ 16:36:46 #50
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88703639
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:29 schreef Klipnap het volgende:
Komt een breinaald bij de tandarts.
Zegt de tandarts tegen zijn bierfles: ''Hoe laat moet je morgen naar percussieles?''
Bagger is niet de bedoeling.
quote:
Komt een gokker bij de bakker. Zegt de bakker ''Wil je casinobrood?''
(Hahaha einz snap je hem? Een gokker met casino want daar komen gokkers altijd! XDXDXD)
:D

Ik moest lachen. :Y *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88703814
Hoe klinkt een haagse deurbel? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88703829
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:41 schreef trekeennummertje het volgende:
Hoe klinkt een haagse deurbel? :D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oké, en nu nog het zelfbedachte gedeelte ;)
  zondag 14 november 2010 @ 16:43:45 #53
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_88703872
Een gozer zegt tegen de andere gozer, waar is de bier? Zegt de andere, het bier. Dat bedoelde ik, een bier. Nee, het bier. Toen zei die andere, bier een eind op wil je ?!
HAHAHHA
  zondag 14 november 2010 @ 16:45:48 #54
305049 antidood1
De enige echte.
pi_88703934
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:42 schreef honkeytonk het volgende:

[..]



Oké, en nu nog het zelfbedachte gedeelte ;)
idd Harrie Jekkers ripoff :{
Geen garantie.
pi_88703945
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:43 schreef Nectar het volgende:
Een gozer zegt tegen de andere gozer, waar is de bier? Zegt de andere, het bier. Dat bedoelde ik, een bier. Nee, het bier. Toen zei die andere,bier een eind op wil je ?!
HAHAHHA
Ga alsjeblieft weg uit dit topic :|W
pi_88704030
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:43 schreef Nectar het volgende:
Een gozer zegt tegen de andere gozer, waar is de bier? Zegt de andere, het bier. Dat bedoelde ik, een bier. Nee, het bier. Toen zei die andere, bier een eind op wil je ?!
HAHAHHA
:{
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_88704084
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:42 schreef honkeytonk het volgende:

[..]



Oké, en nu nog het zelfbedachte gedeelte ;)
Wat ddacht je van deze? anno geimproviseerd O-)
Waarom verstuurt een rookverslaafde zonder geld voor shag zo vaak post?

Antwoord: postzegels likken is goedkoper/ heeft ie weer wat te likken :P
pi_88704133
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:50 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Wat ddacht je van deze? anno geimproviseerd O-)
Waarom verstuurt een rookverslaafde zonder geld voor shag zo vaak post?

Antwoord: postzegels likken is goedkoper/ heeft ie weer wat te likken :P
Je likt niet aan shag?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_88704134
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:50 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Wat ddacht je van deze? anno geimproviseerd O-)
Waarom verstuurt een rookverslaafde zonder geld voor shag zo vaak post?

Antwoord: postzegels likken is goedkoper/ heeft ie weer wat te likken :P
Hij bracht niet echt een lach op mijn gezicht ;(
pi_88704146
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 16:51 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]



Je likt niet aan shag?
De floe die sowieso nodig is om een shaggie te draaien wel. Likken...
Daar doen ze het allemaal voor, geloof me :{w
  zondag 14 november 2010 @ 16:53:43 #61
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88704197
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:42 schreef honkeytonk het volgende:

[..]



Oké, en nu nog het zelfbedachte gedeelte ;)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88704213
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:52 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

De floe die sowieso nodig is om een shaggie te draaien wel. Likken...
Daar doen ze het allemaal voor, geloof me :{w
ow niet aan gedacht, je had het alleen over shag en niet over die vloeitjes :')
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_88704272
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 16:54 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]



ow niet aan gedacht, je had het alleen over shag en niet over die vloeitjes :')
sorry.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_88704341
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:55 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

sorry.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het geeft niet, voor deze ene keer vergeef ik je.
Je Username deed het hem ^O^
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_88704406
Michelle, een tienermoeder van 16, met een kind van 2 maanden ze heeft een goede relatie met haar vriend, John. Midden in de nacht, als de baby weer plots gaat huilen, worden de ouders wakker. Michelle zegt tegen John:"Zeg schat, zou jij kunnen kijken wat er aan de hand is?" John antwoord: "Ja, hallo zeg, we moeten John een keer loslaten, hij is intussen al 2 maanden hoor, hij kan heus voor zichzelf zorgen"
pi_88704438
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:00 schreef honkeytonk het volgende:
Michelle, een tienermoeder van 16, met een kind van 2 maanden ze heeft een goede relatie met haar vriend, John. Midden in de nacht, als de baby weer plots gaat huilen, worden de ouders wakker. Michelle zegt tegen John:"Zeg schat, zou jij kunnen kijken wat er aan de hand is?" John antwoord: "Ja, hallo zeg, we moeten John een keer loslaten, hij is intussen al 2 maanden hoor, hij kan heus voor zichzelf zorgen"
haha? :{
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_88704445
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 17:01 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]



haha? :{
Ik wou hem net weghalen en zeggen: "Nee, dat wordt hem toch niet"
  zondag 14 november 2010 @ 17:02:14 #68
282544 Kakpizza
haha ja doei
pi_88704452
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:00 schreef honkeytonk het volgende:
Michelle, een tienermoeder van 16, met een kind van 2 maanden ze heeft een goede relatie met haar vriend, John. Midden in de nacht, als de baby weer plots gaat huilen, worden de ouders wakker. Michelle zegt tegen John:"Zeg schat, zou jij kunnen kijken wat er aan de hand is?" John antwoord: "Ja, hallo zeg, we moeten John een keer loslaten, hij is intussen al 2 maanden hoor, hij kan heus voor zichzelf zorgen"
Neh...
Op dinsdag 24 april 2012 20:19 schreef Spouwerranger het volgende:
Hmm, ik wist niet dat Kakpizza homo was. Nouja, weer wat geleerd.
pi_88704485
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:02 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


Ik wou hem net weghalen en zeggen: "Nee, dat wordt hem toch niet"
_O-
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  zondag 14 november 2010 @ 17:07:44 #70
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88704603
Een jongen werkt bij een cafeteria en besluit een vrouwelijke collega met wie hij tegelijk vrij is te vragen of ze iets wil gaan drinken.
Zegt ze: "Nee, sorry, want mijn oppas gaat over een kwartier weg en dan zijn mijn kinderen alleen thuis."
Zegt die jongen: "Hoe oud zijn ze?"
Zegt dat meisje: "3 en 5."
Zegt die jongen: "Joh, die redden zich wel."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88704630
Eensh was er een jongen; een meisje zag hem niet staan.
en wou haar zowat bijna laten gaan, tot op een dag, dat hij haar toevallig dronken in een club lopen zag...

Hij groette met een lach, zij deed dat ook, toen hij opeens met haar het bed in dook.

De volgende ochtend, wakker alletwee, net op tijd voor het ontbijt, vraagt deze jongen waarachtig als een man, of ze nog even haar benen spreiden kan. Op dat moment ziet hij iets niet zo fijn. ze heeft een lul, nog groter als die van hij :(
  zondag 14 november 2010 @ 17:09:43 #72
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88704671
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:08 schreef trekeennummertje het volgende:
wacht ik heb een goeie.. een moment
Beter dan de grap die je net hebt verwijderd hoop ik.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88704684
quote:
9s.gif Op zondag 14 november 2010 17:09 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Beter dan de grap die je net hebt verwijderd hoop ik.
hij is ter al, lees em maar aandachtig
  zondag 14 november 2010 @ 17:10:14 #74
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88704690
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:08 schreef trekeennummertje het volgende:
Eensh was er een jongen; een meisje zag hem niet staan.
en wou haar zowat bijna laten gaan, tot op een dag, dat hij haar toevallig dronken in een club lopen zag...

Hij groette met een lach, zij deed dat ook, toen hij opeens met haar het bed in dook.

De volgende ochtend, wakker alletwee, net op tijd voor het ontbijt, vraagt deze jongen waarachtig als een man, of ze nog even haar benen spreiden kan. Op dat moment ziet hij iets niet zo fijn. ze heeft een lul, nog groter als die van hij :(
Je snapt het principe van dit topic nog niet helemaal?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88704703
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:08 schreef trekeennummertje het volgende:
Eensh was er een jongen; een meisje zag hem niet staan.
en wou haar zowat bijna laten gaan, tot op een dag, dat hij haar toevallig dronken in een club lopen zag...

Hij groette met een lach, zij deed dat ook, toen hij opeens met haar het bed in dook.

De volgende ochtend, wakker alletwee, net op tijd voor het ontbijt, vraagt deze jongen waarachtig als een man, of ze nog even haar benen spreiden kan. Op dat moment ziet hij iets niet zo fijn. ze heeft een lul, nog groter als die van hij :(
:{ ;( :'(
  zondag 14 november 2010 @ 17:10:42 #76
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88704717
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:10 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

hij is ter al, lees em maar aandachtig
Ja, beetje jammer, kijk anders even in de OP wat de bedoeling is van dit topic.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88704731
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:10 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ja, beetje jammer, kijk anders even in de OP wat de bedoeling is van dit topic.
wat doe ik fout dan? :'(
pi_88704740
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:11 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

wat doe ik fout dan? :'(
Het is niet grappig ;) Om te huilen... Dat niveau.
pi_88704749
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:11 schreef honkeytonk het volgende:

[..]



Het is niet grappig ;) Om te huilen... Dat niveau.
Daar ging het toch om? :o
  zondag 14 november 2010 @ 17:12:06 #80
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88704762
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:11 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

wat doe ik fout dan? :'(
Het is niet echt een grap en het is een beetje plat. Het is de bedoeling dat je iets schrijft wat grappig is zonder dat het vervalt in bijvoorbeeld platheid want dat is zo makkelijk.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88704765
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:11 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Daar ging het toch om? :o
Lees de OP dan maar nog eens...
  zondag 14 november 2010 @ 17:13:04 #82
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88704805
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:11 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Daar ging het toch om? :o
Ze moeten wel slecht zijn maar op een andere manier. Kijk bijvoorbeeld naar wat van mijn grappen uit de OP of uit dit deel. Gaat er niet om dat die zo briljant zijn, maar wel om je een idee te geven van wat ik bedoel.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88704846
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:13 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Ze moeten wel slecht zijn maar op een andere manier. Kijk bijvoorbeeld naar wat van mijn grappen uit de OP of uit dit deel. Gaat er niet om dat die zo briljant zijn, maar wel om je een idee te geven van wat ik bedoel.
Heb de OP gelezen, zal proberen in't vervolg met ietswat vermakendere grappen te komen.
pi_88704885
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:14 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Heb de OP gelezen, zal proberen in't vervolg met ietswat vermakendere grappen te komen
Goed idee, ik probeer ook wel eens wat te verzinnen :@
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  zondag 14 november 2010 @ 17:18:37 #85
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88704980
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:14 schreef trekeennummertje het volgende:

[..]

Heb de OP gelezen, zal proberen in't vervolg met ietswat vermakendere grappen te komen.
^O^
quote:
Mogen die grappen ook waargebeurde verhalen zijn die ik in mijn persoonlijke leven heb meegemaakt? ;;
Nee, maar je kunt dingen die je hebt meegemaakt wel omvormen tot een slechte zelfbedachte grap. Mijn laatste grapis daar een voorbeeld van. Ik vroeg een collega inderdaad een keer of ze iets wilde drinken. Daarop volgde het gesprekje uit de grap.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 14 november 2010 @ 17:50:45 #86
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_88705864
2 werknemers krijgen de taak om een systeem te automatiseren.
Zodra het systeem geautomatiseerd is, maakt een van de werknemers een fout waardoor het hele systeem in een keer plat komt te liggen. De andere werknemer maakt hem in Haagse schuttingtaal duidelijk wat een stomkop die eerste werknemers is.
Vervolgens trekt die eerste werknemer de stekker uit het stopcontact.
Jesus hates you.
  zondag 14 november 2010 @ 18:08:57 #87
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_88706350
Het is donderdag. Een moeder en een zoon zitten te ontbijten. Vervolgens probeert die zoon zelf zijn eten klaar te maken, maar in plaats van een boterham, maakt hij een tosti klaar. Dan zegt zijn moeder: "Dat is toch helemaal niet grappig". Dan zegt die zoon "En dat dit alles op donderdag plaatsvindt voegt toch ook niks aan de grap toe?".
Jesus hates you.
  zondag 14 november 2010 @ 18:42:21 #88
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_88707307
Jantje gaat naar buiten en ziet 2 stratenmakers aan het werk. Jantje ziet dat het regent en vraagt de stratenmakers mee naar binnen. De stratenmakers protesteren, want als ze naar binnen gaan, kunnen mensen gaan klagen dat ze niet bezig zijn met het werk. Jantje blijft aandringen en zegt dat zijn zus van 15 ook thuis is. De stratenmakers zijn wel nieuwsgierig naar de zus van Jantje en komen naar binnen. Jantje geeft de stratenmakers een rondleiding door het huis en sluit ze vervolgens op in een kast. De zus van Jantje is intussen aan het klagen bij de gemeente dat de stratenmakers niet aan het werk zijn.

[ Bericht 1% gewijzigd door Hondenbrokken op 14-11-2010 19:03:46 ]
Jesus hates you.
  zondag 14 november 2010 @ 18:57:56 #89
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88707818
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:42 schreef Hondenbrokken het volgende:
Jantje gaat naar buiten en ziet 2 stratenmakers aan het werk. Jantje ziet dat het regent en vraagt de stratenmakers mee naar binnen. De stratenmakers protesteren, want als ze naar binnen gaan, kunnen mensen gaan klagen dat ze niet bezig zijn met het werk.
Jantje blijft aandringen en zegt dat zijn zus van 15 ook thuis is. De stratenmakers zijn wel nieuwsgierig naar de zus van Jantje en komen naar binnen.
Jantje geeft de stratenmakers een rondleiding door het huis en sluit ze vervolgens op in een kast.
De zus van Jantje is intussen aan het klagen bij de gemeente dat de stratenmakers niet aan het werk zijn.
Dit begint erop te lijken. :Y *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 14 november 2010 @ 19:00:19 #90
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_88707893
2 Mannen discussiëren met elkaar wanneer ze een aanslag willen plegen op de locale visboer.
De dag erna willen ze het doen, eenmaal gearriveerd gooit de ene man zijn bommen weg en vraagt aan de visboer of hij een Zure bom mag!

Hahahahahaha xD!
pi_88708341
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:00 schreef Nectar het volgende:
2 Mannen discussiëren met elkaar wanneer ze een aanslag willen plegen op de locale visboer.
De dag erna willen ze het doen, eenmaal gearriveerd gooit de ene man zijn bommen weg en vraagt aan de visboer of hij een Zure bom mag!

Hahahahahaha xD!
Er kwam een kleine grinnik naar boven :')
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_88708379
[/quote]
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 19:15 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]



Er kwam een kleine grinnik naar boven :')
Jij bent ook niet snel tevreden :)
pi_88708440
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:16 schreef trekeennummertje het volgende:
[..]

Jij bent ook niet snel tevreden :)
[/quote]

Nee klopt, kan er ook niks aan doen :@
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  zondag 14 november 2010 @ 19:18:34 #94
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88708446
men wat gaat het snel! Helaas met wel wat bagger maar vooruit!
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 14 november 2010 @ 19:20:50 #95
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88708519
Twee zwervers zwalken over de dam.
Zegt de een: "ff in die afvalbak kijken of er nog wat te bikken is. "
Zegt de ander grijnzend: "ik denk dat je beter tot morgen kan wachten!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 14 november 2010 @ 19:21:30 #96
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88708549
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:00 schreef Nectar het volgende:
2 Mannen discussiëren met elkaar wanneer ze een aanslag willen plegen op de locale visboer.
De dag erna willen ze het doen, eenmaal gearriveerd gooit de ene man zijn bommen weg en vraagt aan de visboer of hij een Zure bom mag!

Hahahahahaha xD!
Zo is het meer een slechte zelfbedachte grap:

2 Mannen discussiëren met elkaar wanneer ze een aanslag willen plegen op de locale visboer.
De dag erna willen ze het doen, eenmaal gearriveerd gooit de ene man een zure bom bij die viskraam naar binnen.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 14 november 2010 @ 19:22:07 #97
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88708572
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:18 schreef najazeg het volgende:
men wat gaat het snel! Helaas met wel wat bagger maar vooruit!
Heb je mijn grappen niet gezien dan?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88708646
Teveel humor is een overkill ,hea? :o (reference: southpark)
  zondag 14 november 2010 @ 19:35:47 #99
137360 mrPanerai
Bekende Belg!
pi_88708999
Er zitten 2 pinguins in bad
zegt de ene "geef het zout es"
zegt de andere "ik ben toch geen radio"
pi_88709066
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:35 schreef mrPanerai het volgende:
Er zitten 2 pinguins in bad
zegt de ene "geef het zout es"
zegt de andere "ik ben toch geen radio"
Weer zo'n onsamenhangde grap die nergens op slaat. Dat doe je maar in een ander topic :{
pi_88709085
Oja, hier moest ik nog posten.
Ik liep het station op en ik zag een niet uitgeslapen Chinees.

Wat is een Chinees met wallen?

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Verliefd, verloofd.
  zondag 14 november 2010 @ 19:49:25 #102
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88709574
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2010 19:37 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


Weer zo'n onsamenhangde grap die nergens op slaat. Dat doe je maar in een ander topic :{
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 14 november 2010 @ 19:50:34 #103
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88709622
Niet te geloven. Dit topic is nog geen twee dagen open en al voor meer dan een derde vol. _O_

Alleen jammer dat er nauwelijks geslaagde grappen in staan. :')
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88709629
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:49 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

:P Dit is al de 2e keer dit topic dat je mij qoute zonder iets toe te voegen :7 Nu voel ik mij heel stoer (8> (8>
  zondag 14 november 2010 @ 19:54:37 #105
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88709830
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2010 19:50 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


:P Dit is al de 2e keer dit topic dat je mij qoute zonder iets toe te voegen :7 Nu voel ik mij heel stoer (8> (8>
Ik had er niets aan toe te voegen. ^O^
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 14 november 2010 @ 20:02:41 #106
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_88710277
quote:
MIJN DEFINITIE VAN EEN SLECHTE ZELFBEDACHTE GRAP:
Een zelfbedachte grap, al dan niet voorzien van een clou, die niet plat is (dus niet gaat over seks, vloeken, alcohol et cetera, want dat vind ik te makkelijk: als je iets plats zegt lachen mensen vaak sowieso al) en die geen pure bagger is.
Jou definitie van een slechte grap is toch de laatste zin weghalen?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_88710304
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:02 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Jou definitie van een slechte grap is toch de laatste zin weghalen?
Dat is toch slechts een manier om een grap slecht te maken? Dat betekent niet dat elke SZG dat heeft ;)
pi_88710601
Er zaten eens 2 fokkers naast elkaar te fokken, zegt de een tegen de ander hoelang fok jij al?
"2 maanden" zegt de ene en vraagt dan en jij>?
Ik fok niet ik ben nog maagd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja erg slecht ik weet het :')
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_88710633
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 20:08 schreef Chocolate-chick het volgende:
Er zaten eens 2 fokkers naast elkaar te fokken, zegt de een tegen de ander hoelang fok jij al?
"2 maanden" zegt de ene en vraagt dan en jij>?
Ik fok niet ik ben nog maagd

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja erg slecht ik weet het :')
En toch moest ik lachen :P
pi_88710698
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2010 20:09 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


En toch moest ik lachen :P
neem je eigen even in de zeik :P
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_88711228
Een Turk een Indo een Afghaan een Duitser een Marokkaan een Mexicaan en een Belg
gaan na een avondje stappen naar snackbar tante bep op het rembrandtsplein

De turk bestelt Patat met knoflooksaus
De Indo heeft wel trek in een pataje met sateh en bestelt dat
De Afghaan neemt een patatje met schaschlik saus en dingt de prijs succesvol af tot 1 euro en 20 cent
De duitser neemt een patatje curry saus en probeert ook af te dingen maar tante Bep houdt niet van moffen
en verhoogt de prijs naar 5 euro
De marokkaan neemt een patatje zonder en laat het opschrijven bij de rekening
De Mexicaan neemt een patatje salsa saus en maakt een dansje in de zaak met enkele mooie dames.
De Belg is eindelijk aan de beurt en die heeft ondertussen vreselijke honger vraagt een dubbele friet met mayo
Hierop wordt tante Bep heel erg boos, friet koop je maar in je eigen land schreeuwt ze,
en ze flikkert de Belg met ze bakkes op de straat stenen.

De Belg heeft honger en komt weer terug, allee excuus doet u mij dan maar drie frikandellen,
ah de u wil specialiteit van de zaak zegt tante bep.
Alstublieft zegt de belg, bep doet een belletje en even later komen drie Nigerianen de zaak binnen die de belg in al zijn gaten te grazen nemen voor maar 3000 euro en 75 cent.

De Nigerianen nemen hierna drie patat met schaschslik saus.
  zondag 14 november 2010 @ 20:24:07 #112
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_88711487
Johan heeft een krantenwijk sinds een maand of drie. Het bevalt hem best goed, al vindt hij het vroeg opstaan niet zo fijn. Johan staat namelijk elke ochtend om 05:15 naast zijn bed. Maar op een dag heeft Johan zich verslapen. Hij wordt wakker en kijkt op zijn wekker en ziet 05:49 op zijn wekker staan. Johan is opeens helemaal wakker, maakt zijn moeder wakker en vraagt: '' Mama, kun je me brengen? ''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  zondag 14 november 2010 @ 20:46:22 #113
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88712854
quote:
8s.gif Op zondag 14 november 2010 19:22 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Heb je mijn grappen niet gezien dan?
jawel! Ik bedoel ook niet dat er alleen maar bagger gepost is, maar dat er tussen de goeie SZG ook wat bagger zit. Je weet dat ik (de meeste van) je grappen top vind! :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 14 november 2010 @ 20:51:56 #114
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_88713216
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:19 schreef Karzai het volgende:
De Belg is eindelijk aan de beurt en die heeft ondertussen vreselijke honger vraagt een dubbele friet met mayo
Hierop wordt tante Bep heel erg boos, friet koop je maar in je eigen land schreeuwt ze,
en ze flikkert de Belg met ze bakkes op de straat stenen.
Alleen fokkers snappen dit.
Jesus hates you.
  zondag 14 november 2010 @ 20:53:46 #115
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88713332
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:02 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

Jou definitie van een slechte grap is toch de laatste zin weghalen?
Nee, dat is soms een hulpmiddel om een grap slecht (en daarmee geslaagd in de zin van dit topic) te maken.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 14 november 2010 @ 20:54:08 #116
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88713366
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2010 20:03 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


Dat is toch slechts een manier om een grap slecht te maken? Dat betekent niet dat elke SZG dat heeft ;)
En weer kan ik je commentaarloos quoten.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88713399
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

En weer kan ik je commentaarloos quoten.
Ik val wel voor je in als je weg bent :')
pi_88713506
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2010 20:54 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


Ik val wel voor je in als je weg bent :')
wat een liefde O+
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  zondag 14 november 2010 @ 20:56:34 #119
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88713526
Een chinees bedrijf doet onderzoek naar de kwaliteit van gekoelde non-alcoholische dranken. Uit het onderzoek blijkt dat verschillende merken sinas laag scoren. Maar, zegt Mi Hung: "Wij zijn blij te melden wie gewonnen heeft, en dat is Flitsdlank!"
Zegt Frits teleurgesteld: "Wel jammer dat ze die r niet uit kunnen spreken hoor."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 14 november 2010 @ 21:00:12 #120
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88713727
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:56 schreef najazeg het volgende:
Een chinees bedrijf doet onderzoek naar de kwaliteit van gekoelde non-alcoholische dranken. Uit het onderzoek blijkt dat verschillende merken sinas laag scoren. Maar, zegt Mi Hung: "Wij zijn blij te melden wie gewonnen heeft, en dat is Flitsdlank!"
Zegt Frits teleurgesteld: "Wel jammer dat ze die r niet uit kunnen spreken hoor."
Leuk, maar laat de laatste zin weg. Dan is hij af. :Y
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 14 november 2010 @ 21:00:31 #121
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88713750
de muren moeten gesausd worden en Piet vraagt aan zijn zoon of hij mee wilt helpen. Dat wil hij wel. Terwijl Piet even naar de wc gaat pakt zijn zoontje wat flessen kerriesaus en kwakt de inhoud tegen de muur aan.
Dus die vader komt terug, roept die verschrikt: "Wat heb je nou gedaan joh!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 14 november 2010 @ 21:00:47 #122
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88713773
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:00 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Leuk, maar laat de laatste zin weg. Dan is hij af. :Y
okidoki! :)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 14 november 2010 @ 21:22:39 #123
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88715191
Hendrikje is bang voor de sint en wil niet op schoot bij de goedheiligman.
Zijn mam probeert hem gerust te stellen dat de Sint lief is en dat hij pepernoten en chocolade krijgt van de sint als hij naar hem toegaat, maar Hendrikje blijft huilen. Op een gegeven moment is de Sint het helemaal zat, Boos staat hij op, beent naar het ventje en buldert: "Als je nu potdorie niet ophoudt met janken, ga je in de zak naar Spanje!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 14 november 2010 @ 21:27:23 #124
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88715483
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:22 schreef najazeg het volgende:
Hendrikje is bang voor de sint en wil niet op schoot bij de goedheiligman.
Zijn mam probeert hem gerust te stellen dat de Sint lief is en dat hij pepernoten en chocolade krijgt van de sint als hij naar hem toegaat, maar Hendrikje blijft huilen. Op een gegeven moment is de Sint het helemaal zat, Boos staat hij op, beent naar het ventje en buldert: "Als je nu potdorie niet ophoudt met janken, ga je in de zak naar Spanje!"
Goedheilig man zijn twee woorden.

Verder was dit mijn reactie: :{ (dat is trouwens mijn default gezicht; zo kijk ik bijna altijd.)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88716322
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:22 schreef najazeg het volgende:
Hendrikje is bang voor de sint en wil niet op schoot bij de goedheiligman.
Zijn mam probeert hem gerust te stellen dat de Sint lief is en dat hij pepernoten en chocolade krijgt van de sint als hij naar hem toegaat, maar Hendrikje blijft huilen. Op een gegeven moment is de Sint het helemaal zat, Boos staat hij op, beent naar het ventje en buldert: "Als je nu potdorie niet ophoudt met janken, ga je in de zak naar Spanje!"
Mwah...
pi_88716429
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:22 schreef najazeg het volgende:
Hendrikje is bang voor de sint en wil niet op schoot bij de goedheiligman.
Zijn mam probeert hem gerust te stellen dat de Sint lief is en dat hij pepernoten en chocolade krijgt van de sint als hij naar hem toegaat, maar Hendrikje blijft huilen. Op een gegeven moment is de Sint het helemaal zat, Boos staat hij op, beent naar het ventje en buldert: "Als je nu potdorie niet ophoudt met janken, ga je in de zak naar Spanje!"
Er kon niet eens een grinnikje af :')
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_88716492
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 21:41 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]



Er kon niet eens een grinnikje af :')
Die :') was niet nodig... Meestal heeft Najazeg goede en leuke grappen!
pi_88716583
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2010 21:42 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


Die :') was niet nodig... Meestal heeft Najazeg goede en leuke grappen!
Zeg, jij moet niet zeggen wat wel en niet nodig is, dat weet ik ook wel!
Oke dat laat hij nu dus niet zien :')
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_88716659
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 21:43 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]



Zeg, jij moet niet zeggen wat wel en niet nodig is, dat weet ik ook wel!
Oke dat laat hij nu dus niet zien :')
Nee, maar jij volgt deze reeks ook niet sinds nummer 12.
pi_88716709
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2010 21:44 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


Nee, maar jij volgt deze reeks ook niet sinds nummer 12.
nee ik had wat te lachen nodig dus ik denk ga even kijken maar er is maar 1 grinnikje vanaf gekomen :9
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  zondag 14 november 2010 @ 21:52:08 #131
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88717071
Een Belgisch boerengezin is zwaar getroffen door een overstroming. De akkers staan helemaal onder water. Een dag later is het water weg, maar alle gewassen zijn geruinieerd. Die boer is zijn horloge kwijt en loopt op zijn dooie akkertje dat horloge te zoeken. Het is een erfstuk. Om precies te zijn is het een plastic Hema-horloge, dat weliswaar geen financiële waarde heeft, maar geen emotionele waarde.
Op een gegeven moment roept de vrouw van die boer: "Joop, we gaan zo eten. Heb je je gewassen?"
Zegt die boer: "Nee, je weet toch dat die allemaal zijn weggespoeld."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 14-11-2010 22:02:41 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88717488
wat is een heeeeel dikke vrouw in een lift?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 14 november 2010 @ 22:09:02 #133
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88718123
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:59 schreef HowAreYouDoing het volgende:
wat is een heeeeel dikke vrouw in een lift?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
_O-
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 14 november 2010 @ 22:10:22 #134
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88718195
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:52 schreef Federer-fan het volgende:
Een Belgisch boerengezin is zwaar getroffen door een overstroming. De akkers staan helemaal onder water. Een dag later is het water weg, maar alle gewassen zijn geruinieerd. Die boer is zijn horloge kwijt en loopt op zijn dooie akkertje dat horloge te zoeken. Het is een erfstuk. Om precies te zijn is het een plastic Hema-horloge, dat weliswaar geen financiële waarde heeft, maar geen emotionele waarde.
Op een gegeven moment roept de vrouw van die boer: "Joop, we gaan zo eten. Heb je je gewassen?"
Zegt die boer: "Nee, je weet toch dat die allemaal zijn weggespoeld."
geniaal! ^O^ Heb ook twee tussengrappen gespot!
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 14 november 2010 @ 22:11:46 #135
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88718299
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2010 21:44 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


Nee, maar jij volgt deze reeks ook niet sinds nummer 12.
als ik me niet vergis heb ik mijn eerste grap in deel 15 gepost :)

Wat vonden jullie eigenlijk van die grap over het sauzen van de muren?
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 14 november 2010 @ 22:14:07 #136
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88718472
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:10 schreef najazeg het volgende:

[..]



geniaal! ^O^ Heb ook twee tussengrappen gespot!
Welke heb je gezien?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 14 november 2010 @ 22:15:45 #137
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88718582
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:14 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Welke heb je gezien?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 14 november 2010 @ 22:17:01 #138
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88718677
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:15 schreef najazeg het volgende:

[..]



SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Klopt. En dat het erfstuk een plastic Hema-horloge was is een halve slechte zelfbedachte tussengrap.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 14 november 2010 @ 22:20:58 #139
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88718924
Een begrafenisondernemer uit Steenwijk heeft speciale kisten ontworpen die hij doorverkoopt aan grafkistenverkopers uit o.a. Drachten, Leeuwarden, Sneek en Dokkum. De lijken blijven goed geconserveerd door de koude temperatuur. De begrafenisondernemer wordt al snel geïnterviewd. Iedereen is het er roerend over eens:
"het is echt een topuitvinding, zo'n Frieskist!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 14 november 2010 @ 22:21:24 #140
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88718959
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:17 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Klopt. En dat het erfstuk een plastic Hema-horloge was is een halve slechte zelfbedachte tussengrap.
:D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 14 november 2010 @ 22:24:39 #141
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_88719178
Hendrikje is aan het werk op d'r vaste plek in de Jumbo. Opeens komt er een dame aangelopen: "pardon meneer waar staan de taco pakketten?"
Hendrikje kijkt op en zegt: "Sorry mevrouw maar ik ben een meisje"
Tot haar verbazing is de vrouw er opeens niet meer.
Met grote ogen kijkt ze rond, maar ze staat niet eens in de Jumbo!
Ze is gewoon thuis en het is zondag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
pi_88719278
kom een tijger bij de bakker
zegt die tijger van: "doe mij maar een brood"
zegt die bakker: "tijgerbrood zeker"

HAHAHAHAHAHAHHAHAH +1+1+1+1+1+1+1+1 XDXDXDXD

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
1 Peter voor je topic... :W
pi_88719296
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:24 schreef Morton_Koopa het volgende:
Hendrikje is aan het werk op d'r vaste plek in de Jumbo. Opeens komt er een dame aangelopen: "pardon meneer waar staan de taco pakketten?"
Hendrikje kijkt op en zegt: "Sorry mevrouw maar ik ben een meisje"
Tot haar verbazing is de vrouw er opeens niet meer.
Met grote ogen kijkt ze rond, maar ze staat niet eens in de Jumbo!
Ze is gewoon thuis en het is zondag.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Huh?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_88719326
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 22:26 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]



Huh?
idd wtf
1 Peter voor je topic... :W
  zondag 14 november 2010 @ 22:27:19 #145
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88719352
Dat leek meer op een gewoon verhaaltje eik.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  zondag 14 november 2010 @ 22:29:06 #146
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_88719476
Jullie hebben geen humor
quote:
14s.gif[b] Op zondag 14 november 2010 21:41 Op zondag 14 november 2010 21:22 schreef najazeg het volgende:
Hendrikje is bang voor de sint en wil niet op schoot bij de goedheiligman.
Zijn mam probeert hem gerust te stellen dat de Sint lief is en dat hij pepernoten en chocolade krijgt van de sint als hij naar hem toegaat, maar Hendrikje blijft huilen. Op een gegeven moment is de Sint het helemaal zat, Boos staat hij op, beent naar het ventje en buldert: "Als je nu potdorie niet ophoudt met janken, ga je in de zak naar Spanje!"

is toch ook een verhaaltje :+
Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
  zondag 14 november 2010 @ 22:30:16 #147
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88719548
quote:
16s.gif Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef Morton_Koopa het volgende:
Jullie hebben geen humor
:')

quote:
16s.gif Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef Morton_Koopa het volgende:
[..]



is toch ook een verhaaltje :+
das wel waar. In feite is uiteindelijk alles een verhaaltje :)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_88719670
quote:
16s.gif Op zondag 14 november 2010 22:29 schreef Morton_Koopa het volgende:
Jullie hebben geen humor

[..]



is toch ook een verhaaltje :+
wat is de clou van jouw grap dan?
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
pi_88719707
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 22:32 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]



wat is de clou van jouw grap dan?
ja het is amper een grap
1 Peter voor je topic... :W
  zondag 14 november 2010 @ 22:33:24 #150
282425 Morton_Koopa
De eckte sinds 1988
pi_88719748
Najazeg en Morton_Koopa zijn in discussie of dit wel of niet humor is.
Najazeg vind alles een verhaaltje.
Morton_Koopa is het met 'em eens. Ze kopen samen een biertje en gaan daarna weer verder met hun leven.
Op vrijdag 8 april 2011 22:44 schreef Nikmans het volgende:
sowieso kwaliteitsuser die TS
  zondag 14 november 2010 @ 22:46:15 #151
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88720445
Een muis die het niet meer ziet zitten is drifitig in het huis op zoek naar een muizenval. Maar hij heeft pech, want de mensen in het huis zijn vredelievend tegenover dieren en hebben dus ook geen muizeval. En er is ook al geen poes die hem op wil eten. Ten einde raad begint hij maar aan een snoer te knagen. Net op het moment dat hij door de buitenkant heen is en in de koperdraden wil bijten valt de stroom uit in het huis.
Zegt die muis: "Wat een klote leven heb ik toch!"

[ Bericht 0% gewijzigd door najazeg op 15-11-2010 12:33:23 ]
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_88720485
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef najazeg het volgende:
Een muis die het niet meer ziet zitten is drifitig in het huis op zoek naar een muizenval. Maar hij heeft pech, want de mensen in het huis zijn vredelievend tegenover dieren en hebben dus ook geen muizeval. En er is ook al geen poes die hem op wil eten. Ten einde raad begint hij maar aan een snoer te knagen. Net op het moment dat hij door de buitenkant heen is en in de koperdraden wil bijten valt de stroom uit in het huis.
Zegt die muis boos: "Wat een klote leven heb ik toch!"
_O- deze is goed _O-
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  zondag 14 november 2010 @ 22:47:46 #153
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88720516
quote:
14s.gif Op zondag 14 november 2010 22:47 schreef Chocolate-chick het volgende:

[..]

_O- deze is goed _O-
dank je! :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_88720538
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:47 schreef najazeg het volgende:

[..]



dank je! :D
Alsjeblieft :D
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  zondag 14 november 2010 @ 23:23:10 #155
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_88722085
FF, zou je mn SZG kunnen beoordelen uit deel 5 van dit topic?
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  zondag 14 november 2010 @ 23:38:28 #156
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_88722668
Voor een kapsalon komt een jongen met rood haar, slecht baardje en een kauwgom binnenvallen om 2 minuten voor sluit.
Omdat de winkelier de boel al gepoetst heeft en er binnen geen haar meer te zien is stelt hij de jongen voor om hem buiten te helpen.
Komt de man eindelijk buiten aanzetten met al zijn gerei, zegt de jongen 'ik wou m toch al meenemen'.

:D :D
  zondag 14 november 2010 @ 23:45:26 #157
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88722905
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:23 schreef Runselpink het volgende:
FF, zou je mn SZG kunnen beoordelen uit deel 5 van dit topic?
Ik neem aan dat dit een slechte zelfbedachte grap van je is? Als ik iets moet beoordelen, post datgene wat ik moet beoordelen dan meteen even mee.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 14 november 2010 @ 23:46:10 #158
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88722934
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:38 schreef martinus- het volgende:
Voor een kapsalon komt een jongen met rood haar, slecht baardje en een kauwgom binnenvallen om 2 minuten voor sluit.
Omdat de winkelier de boel al gepoetst heeft en er binnen geen haar meer te zien is stelt hij de jongen voor om hem buiten te helpen.
Komt de man eindelijk buiten aanzetten met al zijn gerei, zegt de jongen 'ik wou m toch al meenemen'.

:D :D
Ik snap hem niet.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  zondag 14 november 2010 @ 23:53:14 #159
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_88723179
Uit de categorie olijke borrelpraat in je lokale snackbar de volgende:

Komt Joseph Goebbels de snackbar binnen, vraagt ie om een 'patatje oorlog'.
Vraagt die chinees aan hem: "mit Mayo und Curry, oder wollt ihr den totalen krieg?"

:')
  maandag 15 november 2010 @ 00:38:14 #160
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_88724832
Op een fijne zaterdagavond staat de iele Pjotr, flink mentaal gehandicapt, te swingen in een discotheek.
Het is weer de altijd drukke gebrekkigennavond, komt ineens de AIDS-brigade binnenvallen.
Iedereen duikt uiteraard als een gek in een hoek, proberende de dodelijke naalden te ontwijken.

Komt er ineens zo'n sujet op Pjotr aflopen. Onze gehandicapte vriend kijkt om zich heen, ziet zich in een hoek gedreven en weet dat een pijnlijke afloop onafwendbaar is.
Moedig gaat hij het noodlot tegenmoet en ontvangt de naald recht in zijn penis.

Komt er zo'n opgetut beperkt vrouwtje op m aflopen die vraagt: "Jij spaart ze allemaal?"

:') :')
  maandag 15 november 2010 @ 08:34:35 #161
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88727976
Op een middelbare school in Rotterdam is een belangrijk examen aan de gang. Het bestaat uit vijf losse open vragen en een laatste vraag die bestaat uit elf open vragen, a t/m k, en achteraf blijkt dat die laatste vraag de helft van het cijfer vormt.
Dus na het examen zegt Piet tegen Jan: "Hoe vond je het? Vond het zelf wel gaan. Ik heb alleen heel lang gedaan over die laatste vraag."
Zegt Jan: "Ik vond het wel te doen. Ik heb gegokt bij die laatste vraag. Volgens mij was het f."

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 15-11-2010 10:43:45 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 15 november 2010 @ 08:39:57 #162
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88728039
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:46 schreef najazeg het volgende:
Een muis die het niet meer ziet zitten is drifitig in het huis op zoek naar een muizenval. Maar hij heeft pech, want de mensen in het huis zijn vredelievend tegenover dieren en hebben dus ook geen muizeval. En er is ook al geen poes die hem op wil eten. Ten einde raad begint hij maar aan een snoer te knagen. Net op het moment dat hij door de buitenkant heen is en in de koperdraden wil bijten valt de stroom uit in het huis.
Zegt die muis boos: "Wat een klote leven heb ik toch!"
Leuk. ^O^ Alleen zou ik het woord boos uit de laatste zin halen, want dat verzwakt hem vind ik.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 15 november 2010 @ 12:33:08 #163
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88734160
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:39 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Leuk. ^O^ Alleen zou ik het woord boos uit de laatste zin halen, want dat verzwakt hem vind ik.
doe ik ^O^
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 15 november 2010 @ 12:35:13 #164
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88734233
Jan heeft een rookworst gekocht en wil deze delen met Anita. Dus hij maakt die rookworst klaar en serveert deze op een schotel. "Tast toe" zegt Jan.
Zegt Anita: "Nee dank je, ik rook niet."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_88735040
komt er een zwarte in een lampenzaak, zegt die eigenaar, oprotten! we hebben hier geen rijst!
:')
  maandag 15 november 2010 @ 13:05:20 #166
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88735089
De juf vraagt aan Jantje:
"Jantje, wat was Stalin?"
"Een Communist" , zegt Jantje.
"En wat deed hij dan?", vraagt Juf.
"Communiceren!"

De juf vraagt aan Jantje:
"Jantje, wat was Castro?"
"Een Dictator" , zegt Jantje.
"En wat deed hij dan?", vraagt Juf.
"Dicteren!"

De juf vraagt aan Jantje:
"Jantje, wat is Obama?"
"Een Neger" , zegt Jantje.
"En wat deed hij dan?", vraagt Juf.
"Negeren!"
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 15 november 2010 @ 13:06:07 #167
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88735116
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:03 schreef Elita_aap het volgende:
komt er een zwarte in een lampenzaak, zegt die eigenaar, oprotten! we hebben hier geen rijst!
:')
FF houdt niet van racistische grappen, maar ik zelf hou ook niet van rijst, dus ^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 15 november 2010 @ 13:06:32 #168
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_88735129
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:03 schreef Elita_aap het volgende:
komt er een zwarte in een lampenzaak, zegt die eigenaar, oprotten! we hebben hier geen rijst!
:')
heheh das ene goei!
  maandag 15 november 2010 @ 13:10:43 #169
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88735248
Chefkok Albertus pakt een ei.
Hij breekt hem op de rand van een schaal,
laat het eiwit in de schaal glijden en pakt een klopper.
Dan pakt hij een vergrootglas en begint onder het fornuis te kijken.
Dan vraagt zijn collega: "Wat ben je aan het doen?"
"Ik ben de kluts kwijt", zegt Albertus.
Zijn collega begint te lachen en zegt:"As ge het zelf maar opruimt!"
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 15 november 2010 @ 13:16:36 #170
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88735394
quote:
2s.gif Op maandag 15 november 2010 13:10 schreef Giester het volgende:
Chefkok Albertus pakt een ei.
Hij breekt hem op de rand van een schaal,
laat het eiwit in de schaal glijden en pakt een klopper.
Dan pakt hij een vergrootglas en begint onder het fornuis te kijken.
Dan vraagt zijn collega: "Wat ben je aan het doen?"
"Ik ben de kluts kwijt", zegt Albertus.
Zijn collega begint te lachen en zegt:"As ge het zelf maar opruimt!"
leuk :D ik zou die laatste zin weghalen. Dan is ie helemaal goed! ^O^
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 15 november 2010 @ 13:21:18 #171
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_88735517
Nog verbeterpunten voor mijn pareltjes hierboven?
  maandag 15 november 2010 @ 13:22:04 #172
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88735539
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:53 schreef martinus- het volgende:
Uit de categorie olijke borrelpraat in je lokale snackbar de volgende:

Komt Joseph Goebbels de snackbar binnen, vraagt ie om een 'patatje oorlog'.
Vraagt die chinees aan hem: "mit Mayo und Curry, oder wollt ihr den totalen krieg?"

:')
Deze is enigzins afgeleid van de grappen van de heer Herman Finkers.
Zelfde clou.
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 15 november 2010 @ 13:23:29 #173
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_88735585
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:22 schreef Giester het volgende:

[..]



Deze is enigzins afgeleid van de grappen van de heer Herman Finkers.
Thanks, ik wist dat ik talent had.
Welke grap van hem bedoel je precies?
  maandag 15 november 2010 @ 13:25:19 #174
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88735651
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:23 schreef martinus- het volgende:

[..]



Thanks, ik wist dat ik talent had.
Welke grap van hem bedoel je precies?
Herman Finkers:

"Ik had daar in Duitsland een act waarbij ik een stuk muziek draaide: de Peer Gynt-suite van de componist Edward Grieg. Omdat dat nogal een vrij lang stuk was, wist ik niet - zal ik nu de gehele suite draaien of een gedeelte daarvan? Dus ik vraag in mijn onschuld aan die Duitsers: "Wollt ihr ein kleines Stuckchen oder wollt ihr den totalen Grieg?"

Zie: http://nl.wikiquote.org/wiki/Herman_Finkers
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 15 november 2010 @ 13:26:45 #175
277933 martinus-
onvolprezen protagonist
pi_88735701
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:25 schreef Giester het volgende:

[..]



Herman Finkers:

"Ik had daar in Duitsland een act waarbij ik een stuk muziek draaide: de Peer Gynt-suite van de componist Edward Grieg. Omdat dat nogal een vrij lang stuk was, wist ik niet - zal ik nu de gehele suite draaien of een gedeelte daarvan? Dus ik vraag in mijn onschuld aan die Duitsers: "Wollt ihr ein kleines Stuckchen oder wollt ihr den totalen Grieg?"

Zie: http://nl.wikiquote.org/wiki/Herman_Finkers
:D Die is ook wel aardig ja!
  maandag 15 november 2010 @ 13:45:13 #176
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88736290
Pietertje vraagt aan zijn vader:
"Waarom zien alle Chinezen er het zelfde uit?"
Zegt zijn vader:
"Chinezen mogen toch niet op Facebook, dus dan maakt het niet uit."
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 15 november 2010 @ 14:04:38 #177
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88736998
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:16 schreef najazeg het volgende:

[..]



leuk :D ik zou die laatste zin weghalen. Dan is ie helemaal goed! ^O^
Ja, en ik zou ervan maken: "Ik ben helemaal de kluts kwijt." Dan klopt hij net iets minder goed, waardoor hij extra leuk wordt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 15 november 2010 @ 14:13:22 #178
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88737319
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:45 schreef Giester het volgende:
Pietertje vraagt aan zijn vader:
"Waarom zien alle Chinezen er het zelfde uit?"
Zegt zijn vader:
"Chinezen mogen toch niet op Facebook, dus dan maakt het niet uit."
_O- *O*
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 15 november 2010 @ 14:15:22 #179
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88737388
Hansje van vier jaar zit de hele tijd met zijn vinger in zijn neus. Op een gegeven moment is de juf dat helemaal zat en zegt: "Peuter nou eens niet de hele tijd in je neus, Hansje!"
Zegt Hansje droog: "Ik ben al een kleuter hoor!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 15 november 2010 @ 14:42:14 #180
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88738300
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:13 schreef najazeg het volgende:

[..]



_O- *O*
^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  maandag 15 november 2010 @ 14:53:40 #181
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_88738715
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:59 schreef HowAreYouDoing het volgende:
wat is een heeeeel dikke vrouw in een lift?
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zelfbedacht.
hallo dus dit noemen ze nou twitter
pi_88739112
quote:
7s.gif Op maandag 15 november 2010 14:53 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Zelfbedacht.
:D

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  maandag 15 november 2010 @ 15:15:06 #183
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88739514
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:20 schreef najazeg het volgende:
Een begrafenisondernemer uit Steenwijk heeft speciale kisten ontworpen die hij doorverkoopt aan grafkistenverkopers uit o.a. Drachten, Leeuwarden, Sneek en Dokkum. De lijken blijven goed geconserveerd door de koude temperatuur. De begrafenisondernemer wordt al snel geïnterviewd. Iedereen is het er roerend over eens:
"het is echt een topuitvinding, zo'n Frieskist!"
wat vonden jullie (de gevestigde orde) nou eigenlijk van deze grap? :{
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  maandag 15 november 2010 @ 15:57:10 #184
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88740993
Bij de begrafenis van een oud klasgenoot staan Herbrint en Achturt te praten met de vrouw van de overledenen .
"Wat is er eigenlijk gebeurt?", vraagt Herbrint.
"Hij heeft zich plat laten rijden door een stoomwals en heeft zichzelf daarna gebakken in een koekenpan.", zegt zijn vrouw.
"Tsja, dat klinkt wel echt als iets voor Karelt, ik vond'm al zo'n pannenkoek."
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_88741062
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:15 schreef najazeg het volgende:

[..]



wat vonden jullie (de gevestigde orde) nou eigenlijk van deze grap? :{
Ik heb het gevoel dat ik hem al een keer eerder gelezen heb :{ Maar toch wel leuk :D
  maandag 15 november 2010 @ 16:10:49 #186
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88741573
Pietje en zijn vader lopen door het park heen.
Pietje is pas 1,5 jaar oud, maar vind het heerlijk om te genieten van de buitenlucht in het park.
Daarna gaan ze zitten en pakken ze allebei een bakje koffie, want Pietje had gisteren al genoeg gedronken.
Dan zien ze een regenboog en Papa vraagt aan Pietje: "Weet je wat dat is Pietje? En weet je hoe dat komt? Mijn kleine zoon."
Pietje neem een slok koffie en zegt: "Dat is een regenboog en dat komt door de regendruppels in de lucht die het zichtbare licht breken als een prisma, waardoor het kleurenspectrum zichtbaar wordt."
Zijn vader kijkt hem verbaast aan echt zegt: "Jonge, wat ben jij nog helder als je een kater hebt."
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_88741588
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef Giester het volgende:
Pietje en zijn vader lopen door het park heen.
Pietje is pas 1,5 jaar oud, maar vind het heerlijk om te genieten van de buitenlucht in het park.
Daarna gaan ze zitten en pakken ze allebei een bakje koffie, want Pietje had gisteren al genoeg gedronken.
Dan zien ze een regenboog en Papa vraagt aan Pietje: "Weet je wat dat is Pietje? En weet je hoe dat komt? Mijn kleine zoon."
Pietje neem een slok koffie en zegt: "Dat is een regenboog en dat komt door de regendruppels in de lucht die het zichtbare licht breken als een prisma, waardoor het kleurenspectrum zichtbaar wordt."
Zijn vader kijkt hem verbaast aan echt zegt: "Jonge, wat ben jij nog helder als je een kater hebt."
owja?
  maandag 15 november 2010 @ 21:49:23 #188
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88757687
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:21 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Zo is het meer een slechte zelfbedachte grap:

2 Mannen discussiëren met elkaar wanneer ze een aanslag willen plegen op de locale visboer.
De dag erna willen ze het doen, eenmaal gearriveerd gooit de ene man een zure bom bij die viskraam naar binnen.
@ Nectar: Mag ik hem aanpassen zoals ik voorstelde?

[ Bericht 0% gewijzigd door Federer-fan op 15-11-2010 21:54:35 ]
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 15 november 2010 @ 21:54:25 #189
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88758045
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:15 schreef najazeg het volgende:

[..]



wat vonden jullie (de gevestigde orde) nou eigenlijk van deze grap? :{
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  maandag 15 november 2010 @ 21:58:43 #190
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_88758309
Zegt jan tegen piet, zeg piet ga jij je dit jaar verkleden als zwarte piet!
hahaha!
  maandag 15 november 2010 @ 23:19:23 #191
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_88762813
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:34 schreef Federer-fan het volgende:
Op een middelbare school in Rotterdam is een belangrijk examen aan de gang. Het bestaat uit vijf losse open vragen en een laatste vraag die bestaat uit elf open vragen, a t/m k, en achteraf blijkt dat die laatste vraag de helft van het cijfer vormt.
Dus na het examen zegt Piet tegen Jan: "Hoe vond je het? Vond het zelf wel gaan. Ik heb alleen heel lang gedaan over die laatste vraag."
Zegt Jan: "Ik vond het wel te doen. Ik heb gegokt bij die laatste vraag. Volgens mij was het f."
Ik vind deze echt geweldig!
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  maandag 15 november 2010 @ 23:23:59 #192
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_88762997
Dus op een avondje staat Johan te douchen. Hij heeft die middag erg hard gewerkt en is dus moe. Douchen ontspant hem, dus hij zet de douche lekker hard aan met een lekker warme straal. Ondertussen zit zijn vader beneden aan de kraan, die ook warm water wil. Dus hij draait aan de warm-water-knop. Daardoor wordt de douche van Johan koud. Johan schreeuwt naar beneden: '' He, ik waarschuw nog een keer, doe die kraan dicht! ''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  dinsdag 16 november 2010 @ 08:44:34 #193
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88768410
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 23:19 schreef Runselpink het volgende:

[..]



Ik vind deze echt geweldig!
:@ *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 09:05:28 #194
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88768757
quote:
11s.gif Op maandag 15 november 2010 21:54 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
maar hij is min of meer in hetzelfde kaliber als die Fritsdrank grap die jij toen eens gemaakt had :{
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 16 november 2010 @ 11:49:24 #195
238641 Hondenbrokken
Ik ga echt geen katten voeren.
pi_88772753
Een man met smetvrees zit met 2 meisjes aan tafel te eten. Als een van de meisjes de man een glas drinken brengt, vraagt de man haar of ze niet uit de beker gedronken heeft. Het meisje reageert ontkennend. De man drinkt vervolgens het hele glas leeg. Het meisje begint zachtjes te lachen en fluistert iets tegen het andere meisje dat ook begint te lachen.
Jesus hates you.
  dinsdag 16 november 2010 @ 12:39:27 #196
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_88774292
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:49 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

@ Nectar: Mag ik hem aanpassen zoals ik voorstelde?
Ja tuurlijk
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:08:40 #197
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_88775194
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 08:34 schreef Federer-fan het volgende:
Op een middelbare school in Rotterdam is een belangrijk examen aan de gang. Het bestaat uit vijf losse open vragen en een laatste vraag die bestaat uit elf open vragen, a t/m k, en achteraf blijkt dat die laatste vraag de helft van het cijfer vormt.
Dus na het examen zegt Piet tegen Jan: "Hoe vond je het? Vond het zelf wel gaan. Ik heb alleen heel lang gedaan over die laatste vraag."
Zegt Jan: "Ik vond het wel te doen. Ik heb gegokt bij die laatste vraag. Volgens mij was het f."
Ik vat 'm niet..
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:08:51 #198
271192 Lindgren.
En dat merk je.
pi_88775200
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:10 schreef Giester het volgende:
Pietje en zijn vader lopen door het park heen.
Pietje is pas 1,5 jaar oud, maar vind het heerlijk om te genieten van de buitenlucht in het park.
Daarna gaan ze zitten en pakken ze allebei een bakje koffie, want Pietje had gisteren al genoeg gedronken.
Dan zien ze een regenboog en Papa vraagt aan Pietje: "Weet je wat dat is Pietje? En weet je hoe dat komt? Mijn kleine zoon."
Pietje neem een slok koffie en zegt: "Dat is een regenboog en dat komt door de regendruppels in de lucht die het zichtbare licht breken als een prisma, waardoor het kleurenspectrum zichtbaar wordt."
Zijn vader kijkt hem verbaast aan echt zegt: "Jonge, wat ben jij nog helder als je een kater hebt."
_O-
hallo dus dit noemen ze nou twitter
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:37:32 #199
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88776293
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:08 schreef Lindgren. het volgende:

[..]

Ik vat 'm niet..

Het waren elf open vragen; hij dacht dat het een multiplechoicevraag was.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:40:06 #200
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88776413
Sjaak is een wereldberoemde stuntman uit Vlissingen. Hij laat altijd met trots weten dat hij altijd zijn eigen stunts doet. Hij wordt algemeen gezien als de beste stuntman ter wereld.
Komt op een gegeven moment de regisseur naar hem toe met wie hij altijd werkt en die zegt: "Ik wil niet dat jij nog zelf je stunts doet. Als jij wegvalt hebben we echt een probleem."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:40:14 #201
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_88776418
Ali nodigt Yusuf uit voor het offerfeest bij hun thuis.
Dus Ali 's avonds helemaal blij dat z'n maatje ook komt.
Belt Yusuf aan en dus doet Ali open, komt Yusuf met 3 samsonites binnen lopen.
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:40:44 #202
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_88776439
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Federer-fan het volgende:
Sjaak is een wereldberoemde stuntman uit Vlissingen. Hij laat altijd met trots weten dat hij altijd zijn eigen stunts doet. Hij wordt algemeen gezien als de beste stuntman ter wereld.
Komt op een gegeven moment de regisseur naar hem toe met wie hij altijd werkt en die zegt: "Ik wil niet dat jij nog zelf je stunts doet. Als jij wegvalt hebben we echt een probleem."
:D
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:51:30 #203
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88776898
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Ali nodigt Yusuf uit voor het offerfeest bij hun thuis.
Dus Ali 's avonds helemaal blij dat z'n maatje ook komt.
Belt Yusuf aan en dus doet Ali open, komt Yusuf met 3 samsonites binnen lopen.
*O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:51:46 #204
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88776910
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:

[..]

:D
:@ ^O^ *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 13:53:29 #205
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_88776978
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

:@ ^O^ *O*
quote:
10s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:51 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

*O*
O+ ^O^
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:19:05 #206
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88778087
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Ali nodigt Yusuf uit voor het offerfeest bij hun thuis.
Dus Ali 's avonds helemaal blij dat z'n maatje ook komt.
Belt Yusuf aan en dus doet Ali open, komt Yusuf met 3 samsonites binnen lopen.
Haha
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:26:03 #207
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88778382
6 KILO VIS!!!!!
6 KILO VIS!!!!!
Roept Adrie.

"Wat???? Ohhh"
Zegt Bertje.

"Ik dacht dat je een grap ging vertellen."
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:26:42 #208
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88778407
Er komt een man bij de dokter.
Zegt de dokter: "Dat boek ken ik nog niet."
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_88778428
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:26 schreef Giester het volgende:
Er komt een man bij de dokter.
Zegt de dokter: "Dat boek ken ik nog niet."
:D !
pi_88778444
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 13:40 schreef Daywalk3r het volgende:
Ali nodigt Yusuf uit voor het offerfeest bij hun thuis.
Dus Ali 's avonds helemaal blij dat z'n maatje ook komt.
Belt Yusuf aan en dus doet Ali open, komt Yusuf met 3 samsonites binnen lopen.
Ik snap hem niet ;( Kan iemand hem uitleggen?
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:27:50 #211
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88778466
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


Ik snap hem niet ;( Kan iemand hem uitleggen?
offer - koffer
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_88778487
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef Giester het volgende:

[..]



offer - koffer
_O- _O- _O- Dankje :*
pi_88778598
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:27 schreef Giester het volgende:

[..]



offer - koffer
ik snap hem nog steeds niet ;(
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:31:24 #214
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88778616
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:30 schreef Elita_aap het volgende:

[..]



ik snap hem nog steeds niet ;(
offer - koffer koffer = Samsonite
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_88778627
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:30 schreef Elita_aap het volgende:

[..]



ik snap hem nog steeds niet ;(
Een kofferfeest.
Samsonite=Koffermerk.
Toch? :D
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:35:02 #216
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88778759
Patrick en Diederik zitten de discussieren over Microsoft.
Ze willen graag weten of Microsoft een beetje tof is.
Dus Patrick belt Bill Gates op.
Bill neemt op.
Vraagt Patrick: "Bill weet jij of Microsoftoffice?"
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_88778792
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:31 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


Een kofferfeest.
Samsonite=Koffermerk.
Toch? :D
Ow wist niet dat het een koffermerk was, dacht eerder een een mobiele telefoon.
Daarnaast is het wel heel vergezocht, je moet A weten dat Samsonite een koffermerk is en B je moet dus zelf maar ergens bedenken dat offerfeest veranderd moet worden in kofferfeest.

Deze grap kan best een succes woren als je even een gebruiksaanwijzing er bij geeft van een a-viertje
pi_88778855
Het leek mij wel grappig om de kleding van mijn vriendin aan te doen, maar niet dus :N

  dinsdag 16 november 2010 @ 14:37:17 #219
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88778865
Bert komt bij de relatietherapeut.
Hij zegt tegen haar:
"Ik heb het gevoel dat de communicatie slecht is tussen mij en mijn vrouw."
"Mijn vrouw begrijpt me niet meer."
Zegt die therapeut:
"Haal die prop is uit je mond, ik versta er geen reet van."
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_88778888
quote:
99s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Het leek mij wel grappig om de kleding van mijn vriendin aan te doen, maar niet dus :N

[ afbeelding ]
Grappig. Een plaatje pakken uit een ander topic :{
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:37:51 #221
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88778889
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef Elita_aap het volgende:

[..]



Ow wist niet dat het een koffermerk was, dacht eerder een een mobiele telefoon.
Daarnaast is het wel heel vergezocht, je moet A weten dat Samsonite een koffermerk is en B je moet dus zelf maar ergens bedenken dat offerfeest veranderd moet worden in kofferfeest.

Deze grap kan best een succes woren als je even een gebruiksaanwijzing er bij geeft van een a-viertje
Nee, hij is juist goed zo. :)
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_88778954
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef Giester het volgende:

[..]


Nee, hij is juist goed zo. :)
ja, voor op de rubriek speurneuzen in de donald duck
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:40:13 #223
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88778988
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef Elita_aap het volgende:

[..]



ja, voor op de rubriek speurneuzen in de donald duck
Of voor in de rubriek; algemene kennis en ander wetenswaardigheden. ;)
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_88779045
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:37 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


Grappig. Een plaatje pakken uit een ander topic :{
Ok een zelfbedachte slechte grap dan speciaal voor jou.

Jantje en Pietje zitten op de bank TV te kijken.
Vraagt Jantje opeens aan Pietje wat ze zullen kijken.
Dus Pietje zegt direct "Porno !"
Waarop Jantje zegt: "Porno, om 3 uur 's middags ? "
Zeg Pietje: "Ja, kinderporno ! "
pi_88779055
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:40 schreef Giester het volgende:

[..]


Of voor in de rubriek; algemene kennis en ander wetenswaardigheden. ;)
wat heeft het voor nut om een bepaald koffermerk uit je hoofd te kennen? zoiets delate ik meteen van mijn harde schijf.
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:43:37 #226
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88779120
quote:
13s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:41 schreef So_Surreal_Baby het volgende:

[..]


Ok een zelfbedachte slechte grap dan speciaal voor jou.

Jantje en Pietje zitten op de bank TV te kijken.
Vraagt Jantje opeens aan Pietje wat ze zullen kijken.
Dus Pietje zegt direct "Porno !"
Waarop Jantje zegt: "Porno, om 3 uur 's middags ? "
Zeg Pietje: "Ja, kinderporno ! "
Hahahaha baas!
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 16 november 2010 @ 14:57:01 #227
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88779647
Carolientje vraagt aan Marieke:
"Heb jij weleens een nachtmerie gehad?"
"Ja" zegt Marieke,
"Maar die was binnen 3 dagen dood, ze was allergisch voor licht."
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_88779773
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:52 schreef Federer-fan het volgende:
Een Belgisch boerengezin is zwaar getroffen door een overstroming. De akkers staan helemaal onder water. Een dag later is het water weg, maar alle gewassen zijn geruinieerd. Die boer is zijn horloge kwijt en loopt op zijn dooie akkertje dat horloge te zoeken. Het is een erfstuk. Om precies te zijn is het een plastic Hema-horloge, dat weliswaar geen financiële waarde heeft, maar geen emotionele waarde.
Op een gegeven moment roept de vrouw van die boer: "Joop, we gaan zo eten. Heb je je gewassen?"
Zegt die boer: "Nee, je weet toch dat die allemaal zijn weggespoeld."
Deze is echt briljant :D
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:18:52 #229
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88780475
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:39 schreef Elita_aap het volgende:

[..]



ja, voor op de rubriek speurneuzen in de donald duck
stel je eens niet zo aan. Dat jij hem niet snapt betekent niet dat iedereen hem niet snapt.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:19:47 #230
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88780509
quote:
6s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:57 schreef Giester het volgende:
Carolientje vraagt aan Marieke:
"Heb jij weleens een nachtmerie gehad?"
"Ja" zegt Marieke,
"Maar die was binnen 3 dagen dood, ze was allergisch voor licht."
^O^ *O*
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:25:31 #231
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88780726
Fien begint aan een krantenwijk, maar al na de eerste dag heeft ze er de pest in omdat het flink regent en waait. De volgende dag echter schijnt de zon en is Fien fluitend bezig met de kranten bezorgen. Zegt de oma die de krant krijgt: Lekker weertje he?
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:28:37 #232
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88780834
Een man is zo verzot op vissticks dat hij vijftig pakken vissticks koopt, allemaal bakt en in een grote bak doet. Daarna gaat hij voor de tv zitten en begint die bak leeg te eten. Uiteindelijk ligt hij kotsmisselijk en met buikpijn te kermen op de bank, terwijl die bak vissticks nog niet eens voor de helft leeg is.
Zegt zijn vrouw: "Eet eens door, slapjanus dat je er bent! Zo zijn we niet getrouwd!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:49:01 #233
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88781699
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:28 schreef najazeg het volgende:
Een man is zo verzot op vissticks dat hij vijftig pakken vissticks koopt, allemaal bakt en in een grote bak doet. Daarna gaat hij voor de tv zitten en begint die bak leeg te eten. Uiteindelijk ligt hij kotsmisselijk en met buikpijn te kermen op de bank, terwijl die bak vissticks nog niet eens voor de helft leeg is.
Zegt zijn vrouw: "Eet eens door, slapjanus dat je er bent! Zo zijn we niet getrouwd!"
Hehe
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:50:13 #234
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88781734
Mien zegt tegen Douwke:
"Kijk een naar deze dure mooie armband!"
"Dit is goed zilver!"
Zegt Douwke:
"Kijk is naar deze armband, die is goedkoper."
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 16 november 2010 @ 15:51:04 #235
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88781760
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:50 schreef Giester het volgende:
Mien zegt tegen Douwke:
"Kijk een naar deze dure mooie armband!"
"Dit is goed zilver!"
Zegt Douwke:
"Kijk is naar deze armband, die is goedkoper."
nice :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_88782102
jantje zegt tegen de meester, meester! meester! ik moet mijzelf rukken! zegt die meester, ik wil je lul ook wel ff in mijn bek nemen hoor jantje _O-
pi_88782118
jantje en pietje gingen paling vissen en toen kwam de dokter en toen was alles weer oké _O-
pi_88782132
komen 3 hells angels bij de bakker zegt die bakker wat zal het zijn een voorbinddildo?
pi_88782155
Komt er een nger in de apenheul zegt iemand tegen die neger, kijk, je familie? zegt die neger owja joh?
pi_88782182
komt een ban bij de slager en vraagt of die slager ook zelf zijn koeien slacht, zegt die slager, nee dat niet! maar ik ben wel geil!!
pi_88782220
komt er een zwerfhond bij de hondenboer zegt die hondenboer, aaaaaah, daar ben je al vriend! kom binnen dan zet ik een lekker bakje koffie voor je!
pi_88782250
Komt er een haas met flaporen bij de groenteboer, zegt die groenteboer, jij wilt zeker een worteltje dat zie ik aan je oren!
pi_88782268
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:59 schreef Elita_aap het volgende:
jantje zegt tegen de meester, meester! meester! ik moet mijzelf rukken! zegt die meester, ik wil je lul ook wel ff in mijn bek nemen hoor jantje _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:00 schreef Elita_aap het volgende:
jantje en pietje gingen paling vissen en toen kwam de dokter en toen was alles weer oké _O-
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:00 schreef Elita_aap het volgende:
komen 3 hells angels bij de bakker zegt die bakker wat zal het zijn een voorbinddildo?
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:01 schreef Elita_aap het volgende:
Komt er een nger in de apenheul zegt iemand tegen die neger, kijk, je familie? zegt die neger owja joh?
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:01 schreef Elita_aap het volgende:
komt een ban bij de slager en vraagt of die slager ook zelf zijn koeien slacht, zegt die slager, nee dat niet! maar ik ben wel geil!!
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:02 schreef Elita_aap het volgende:
komt er een zwerfhond bij de hondenboer zegt die hondenboer, aaaaaah, daar ben je al vriend! kom binnen dan zet ik een lekker bakje koffie voor je!
Ga weg ofzo :{w Dit is dus niet de bedoeling.
pi_88782302
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:03 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


[..]


Ga weg ofzo :{w Dit is dus niet de bedoeling.
hey advancedpower, jij houdt toch ook van mijn grappen?
pi_88782355
komt er een tijger bij de bakker, zegt die bakker, sorry hoor maar we verkopen geen herten, zegt die tijger, nee dat geeft ook niks, ik ga jou lekker op etuuuuh!! zegt die bakker, nee nee niet doen! ik heb een vrouw en 2 kidneren, zegt die tijger, nou prima das ook goed!

hehehe _O-
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:22:05 #246
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88783060
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:00 schreef Elita_aap het volgende:
komen 3 hells angels bij de bakker zegt die bakker wat zal het zijn een voorbinddildo?
Hahaha, stiekem toch wel funny.
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:36:22 #247
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88783757
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:59 schreef Elita_aap het volgende:
jantje zegt tegen de meester, meester! meester! ik moet mijzelf rukken! zegt die meester, ik wil je lul ook wel ff in mijn bek nemen hoor jantje _O-
Kun je al die grappen voortaan in één post zetten? Dank je wel.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:36:50 #248
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88783772
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:22 schreef Giester het volgende:

[..]


Hahaha, stiekem toch wel funny.
Beetje makkelijk. Een grap maken die leuk is maar niet plat blijkt een hele uitdaging. :{
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88783793
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:04 schreef Elita_aap het volgende:

[..]



hey advancedpower, jij houdt toch ook van mijn grappen?
Nee, ik ben niet hem. Zijn trieste kloon is gister, of eergister al gebanned :{w
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:38:21 #250
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88783850
Sorry maar ik vind al die posts van Elita_aap drie keer niets. Grappen zijn het al helemaal niet te noemen. Het ligt ver van het niveau dat wij hier willen handhaven. Van mij mag een mod zijn/haar posts weghalen.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:38:23 #251
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88783854
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:36 schreef Federer-fan het volgende:

[..]

Beetje makkelijk. Een grap maken die leuk is maar niet plat blijkt een hele uitdaging. :{
Klopt, maar toch ben ik zo eerlijk om te zeggen dat ik een klein grinnikje moest laten. ;)

Maar natuurlijk vind ik m'n eigen grappen beter. ;) :P
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:39:09 #252
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88783891
Een oud besje van 90 speelt al haar hele leven bingo. Op vrijdagavond is ze traditiegetrouw weer op weg naar haar wekelijke bingoavond. Ze heeft geeneen keer bingo. Aan het eind van de avond zit ze een beetje in een hoekje met een wat ege blik voor zich uit te kijken.
Zegt een van haar mede-besjes: "Wat is er joh?"
Zegt ze: "Ik snap er niks van. Ik heb zóveel ervaring maar ik had geeneen keer bingo."
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:39:55 #253
232644 Dhaha
lachmeneer
pi_88783921
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
Een oud besje van 90 speelt al haar hele leven bingo. Op vrijdagavond is ze traditiegetrouw weer op weg naar haar wekelijke bingoavond. Ze heeft geeneen keer bingo. Aan het eind van de avond zit ze een beetje in een hoekje met een wat ege blik voor zich uit te kijken.
Zegt een van haar mede-besjes: "Wat is er joh?"
Zegt ze: "Ik snap er niks van. Ik heb zóveel ervaring maar ik had geeneen keer bingo."
Dit is nou een goed voorbeeld van een slechte zelfbedachte grap, ga zo door mensen ^O^
wat is dit
pi_88783965
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
Een oud besje van 90 speelt al haar hele leven bingo. Op vrijdagavond is ze traditiegetrouw weer op weg naar haar wekelijke bingoavond. Ze heeft geeneen keer bingo. Aan het eind van de avond zit ze een beetje in een hoekje met een wat ege blik voor zich uit te kijken.
Zegt een van haar mede-besjes: "Wat is er joh?"
Zegt ze: "Ik snap er niks van. Ik heb zóveel ervaring maar ik had geeneen keer bingo."
Deze grap, toppie!
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:41:17 #255
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88783979
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
Een oud besje van 90 speelt al haar hele leven bingo. Op vrijdagavond is ze traditiegetrouw weer op weg naar haar wekelijke bingoavond. Ze heeft geeneen keer bingo. Aan het eind van de avond zit ze een beetje in een hoekje met een wat ege blik voor zich uit te kijken.
Zegt een van haar mede-besjes: "Wat is er joh?"
Zegt ze: "Ik snap er niks van. Ik heb zóveel ervaring maar ik had geeneen keer bingo."
kijk, dit is tenminste een grap van formaat en niveau. Geen onsamenhangend verhaal, niet plat, en de gekke clou maakt het tot een leuke slechte zelfbedachte grap. Nu heeft Federer Fan natuurlijk dit fenomeen bedacht dus voor hem is dit geen probleem, en zodoende is hij een goed voorbeeld van hoe het moet (al hebben Giester en ik natuurlijk ook voorbeeldige grappen)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:41:45 #256
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88783999
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:41 schreef najazeg het volgende:

[..]



kijk, dit is tenminste een grap van formaat en niveau. Geen onsamenhangend verhaal, niet plat, en de gekke clou maakt het tot een leuke slechte zelfbedachte grap. Nu heeft Federer Fan natuurlijk dit fenomeen bedacht dus voor hem is dit geen probleem, en zodoende is hij een goed voorbeeld van hoe het moet (al hebben Giester en ik natuurlijk ook voorbeeldige grappen)
En zo is het! ^O^
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:42:23 #257
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88784026
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:41 schreef Giester het volgende:

[..]



En zo is het! ^O^
Amen! :D
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_88784068
Nu dit topic niet meer bij centrale topics staat, waar het voorheen wel stond, is er veel meer bagger ;(
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:44:26 #259
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88784116
waarom staat ie niet meer bij centrale topics dan?
Eigenlijk zou Federer-Fan tot topicreeks-mod van deze topicreeks benoemd moeten kunnen worden. Federer-Fan, ambieer jij geen ONZ-modschap? Of honkeytonk misschien? :)
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:44:26 #260
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88784117
Piet en Klazien Beenhakker hebben elkaar leren kennen in een prothese kliniek.
Ze missen beide één been. Maar zijn inmiddels al jaren gelukkig samen.
Op een dag komt Piet op één been hinkelend naar beneden en ziet Klazien chagrijnig door de keuken strompelen.
"Oh jee", zegt Piet, "Ik zie het al."
"Met het verkeerde been uit bed gestapt."
"Thats how we roll in the Shire!"
pi_88784179
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef najazeg het volgende:
waarom staat ie niet meer bij centrale topics dan?
Eigenlijk zou Federer-Fan tot topicreeks-mod van deze topicreeks benoemd moeten kunnen worden. Federer-Fan, ambieer jij geen ONZ-modschap? Of honkeytonk misschien? :)
Of ik modschap ambieer? Het zou mij wel leuk lijken, en tijd heb ik. Maar ik heb het al verneukt op dit account. Iedereen ziet mij als een baggeraar, en zo zal ik gezien blijven, wat ik er ook aan doe. De kans dat FF mod wordt acht ik veel groter.
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:47:38 #262
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88784270
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:45 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


Of ik modschap ambieer? Het zou mij wel leuk lijken, en tijd heb ik. Maar ik heb het al verneukt op dit account. Iedereen ziet mij als een baggeraar, en zo zal ik gezien blijven, wat ik er ook aan doe. De kans dat FF mod wordt acht ik veel groter.
hm ja dan wordt het lastig. :P Zelf zou ik geen mod willen zijn. Dat zou me denk ik teveel tijd kosten.
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
pi_88784299
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:47 schreef najazeg het volgende:

[..]



hm ja dan wordt het lastig. :P Zelf zou ik geen mod willen zijn. Dat zou me denk ik teveel tijd kosten.
Ik zou eigenlijk best graag mod zijn. Lijkt me tof! En aan mijn postcount te zien heb ik daar ook wel tijd voor :7
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:49:20 #264
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88784356
Heren, slowchat! ;)

Grappen aub :)
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:49:23 #265
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88784357
Lotte plukt voor haar mama bloemetjes. Blij loopt ze ermee naar haar moeder en met een glimlach laat ze de bloemetjes zien. Zegt dr moeder: "Bah, alweer paardenbloemen!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:53:00 #266
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88784533
Nieuwsbericht:

"Een vrouw uit Amerika heeft haar eigen zoontjes weggenomen bij haar Nederlandse man."

De rechter sprak van "ontvoering".
Haar advocaat van "sonsverduistering".
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:54:31 #267
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88784636
Kaes heeft besloten te stoppen met basketballen. Hij gaf aan dat hij er gewoon geen zin meer in heeft. "Maar wat ga je dan nu doen?" vraagt men hem.
Zegt hij: "Ik ambieer een carrière als levende kaesschaaf!"
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:54:53 #268
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88784651
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:54 schreef najazeg het volgende:
Kaes heeft besloten te stoppen met basketballen. Hij gaf aan dat hij er gewoon geen zin meer in heeft. "Maar wat ga je dan nu doen?" vraagt men hem.
Zegt hij: "Ik ambieer een carrière als levende kaesschaaf!"
8)7 hahah
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:57:45 #269
234904 Giester
R + H x E2 = B
pi_88784814
Jantje vraagt aan zijn vader:
"Papa, zijn homo sapiens echt homo?"
Vader: "Homo sapiens zijn mensen, Jantje."
Jantje: "Hoo hoo, ik oordeel niet!"
"Thats how we roll in the Shire!"
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:58:01 #270
276374 najazeg
dit kan toch niet?
pi_88784825
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:39 schreef Federer-fan het volgende:
Een oud besje van 90 speelt al haar hele leven bingo. Op vrijdagavond is ze traditiegetrouw weer op weg naar haar wekelijke bingoavond. Ze heeft geeneen keer bingo. Aan het eind van de avond zit ze een beetje in een hoekje met een wat ege blik voor zich uit te kijken.
Zegt een van haar mede-besjes: "Wat is er joh?"
Zegt ze: "Ik snap er niks van. Ik heb zóveel ervaring maar ik had geeneen keer bingo."
Het besje uit deze geniale grap van Federer-Fan besluit het de week erop opnieuw te proberen. En warempel: Na weer keer op keer geen bingo te hebben, roept ze bij de laatste ronde bingo! Blij stiefelt ze naar voren om een prijs uit te zoeken.
Zegt de organisator: "Sorry mevrouw, uw bingo is goedgekeurd enzo maar de prijzen zijn niet geschikt voor oude besjes van 90."
"najazeg heeft geen abonnement"
Nee, en ik ga er ook geen aanschaffen, brutale vlerk!
ik heb twee eervolle vermeldingen op mijn naam staan! *O*
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:04:05 #271
233746 Runselpink
Op snelheid wazig.
pi_88785129
Dus op een avondje staat Johan te douchen. Hij heeft die middag erg hard gewerkt en is dus moe. Douchen ontspant hem, dus hij zet de douche lekker hard aan met een lekker warme straal. Ondertussen zit zijn vader beneden aan de kraan, die ook warm water wil. Dus hij draait aan de warm-water-knop. Daardoor wordt de douche van Johan koud. Johan schreeuwt naar beneden: '' He, ik waarschuw nog een keer, doe die kraan dicht! ''
Supersoep over tong:
]Op zaterdag 7 augustus 2010 20:17 schreef Supersoep het volgende:
47 jaar en daar zit je dan. Dag in dag uit van die kutgrapjes verzinnen op een forum.
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:27:06 #272
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_88786005
Waarom durft een muis niet dronken te worden?
- Hij is namelijk bang voor de kater :D
pi_88786114
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:27 schreef Nectar het volgende:
Waarom durft een muis niet dronken te worden?
- Hij is namelijk bang voor de kater :D
Ah, je begrijpt het woordje "zelfbedacht" niet?
  dinsdag 16 november 2010 @ 17:30:24 #274
312608 Nectar
Ain't that sweet
pi_88786142
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:29 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


Ah, je begrijpt het woordje "zelfbedacht" niet?
Het is zelfbedacht, AdvancedPauper.
pi_88786207
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:30 schreef Nectar het volgende:

[..]



Het is zelfbedacht, AdvancedPauper.
_O- _O- _O-
pi_88786380
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:30 schreef Nectar het volgende:

[..]



Het is zelfbedacht, AdvancedPauper.
ik geloof je meteen :')
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:09:00 #277
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88787600
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:44 schreef najazeg het volgende:
waarom staat ie niet meer bij centrale topics dan?
Eigenlijk zou Federer-Fan tot topicreeks-mod van deze topicreeks benoemd moeten kunnen worden. Federer-Fan, ambieer jij geen ONZ-modschap? Of honkeytonk misschien? :)
Dat is al eens gevraagd en het verzoek is afgewezen. Geen modschap voor specifieke topics.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:10:20 #278
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88787649
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef Runselpink het volgende:
Dus op een avondje staat Johan te douchen. Hij heeft die middag erg hard gewerkt en is dus moe. Douchen ontspant hem, dus hij zet de douche lekker hard aan met een lekker warme straal. Ondertussen zit zijn vader beneden aan de kraan, die ook warm water wil. Dus hij draait aan de warm-water-knop. Daardoor wordt de douche van Johan koud. Johan schreeuwt naar beneden: '' He, ik waarschuw nog een keer, doe die kraan dicht! ''
Die had je al gepost of ik heb een deja-vu.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:13:14 #279
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88787739
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 09:05 schreef najazeg het volgende:

[..]



maar hij is min of meer in hetzelfde kaliber als die Fritsdrank grap die jij toen eens gemaakt had :{
Klopt, maar die vond ik leuker.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88787798
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 16:41 schreef najazeg het volgende:

[..]



kijk, dit is tenminste een grap van formaat en niveau. Geen onsamenhangend verhaal, niet plat, en de gekke clou maakt het tot een leuke slechte zelfbedachte grap. Nu heeft Federer Fan natuurlijk dit fenomeen bedacht dus voor hem is dit geen probleem, en zodoende is hij een goed voorbeeld van hoe het moet (al hebben Giester en ik natuurlijk ook voorbeeldige grappen)
Ik vind die grappen van Elita-aap juist zoveel leuker dan die van Federer-fan, die zijn helemaal niks.
Ik kan er niet eens om grinniken.
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:18:26 #281
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88787924
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 14:35 schreef Elita_aap het volgende:

[..]



Ow wist niet dat het een koffermerk was, dacht eerder een een mobiele telefoon.
Daarnaast is het wel heel vergezocht, je moet A weten dat Samsonite een koffermerk is en B je moet dus zelf maar ergens bedenken dat offerfeest veranderd moet worden in kofferfeest.

Deze grap kan best een succes woren als je even een gebruiksaanwijzing er bij geeft van een a-viertje
Dit bedoel je toch als grap? Ik wist niet eens dat er mensen zijn die niet weten dat Samsonite een koffermerk is. :? Dat mag wel bekend worden verondersteld lijkt mij. Dat is zo ongeveer een merknaam die is verworden tot soortnaam, die 'grote stevige koffer' betekent (net als woorden als linoleum en luxaflex).
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88787935
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:15 schreef Klipnap het volgende:

[..]


Ik vind die grappen van Elita-aap juist zoveel leuker dan die van Federer-fan, die zijn helemaal niks.
Ik kan er niet eens om grinniken.
En daarom hoor jij niet in dit topic thuis, met je puberale platte humor.
pi_88787945
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:18 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


En daarom hoor jij niet in dit topic thuis, met je puberale platte humor.
zegt een puber :')
Ik ben boooos, uhuh SYSTEEM! ♥
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:19:45 #284
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88787972
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:15 schreef Klipnap het volgende:

[..]


Ik vind die grappen van Elita-aap juist zoveel leuker dan die van Federer-fan, die zijn helemaal niks.
Ik kan er niet eens om grinniken.
Leuk dat je het zo tactvol brengt. :') Rotdag achter de rug? :*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:20:57 #285
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88788015
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 15:00 schreef Jaja.. het volgende:

[..]



Deze is echt briljant :D
:@ *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88788098
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:52 schreef Federer-fan het volgende:
Een Belgisch boerengezin is zwaar getroffen door een overstroming. De akkers staan helemaal onder water. Een dag later is het water weg, maar alle gewassen zijn geruinieerd. Die boer is zijn horloge kwijt en loopt op zijn dooie akkertje dat horloge te zoeken. Het is een erfstuk. Om precies te zijn is het een plastic Hema-horloge, dat weliswaar geen financiële waarde heeft, maar geen emotionele waarde.
Op een gegeven moment roept de vrouw van die boer: "Joop, we gaan zo eten. Heb je je gewassen?"
Zegt die boer: "Nee, je weet toch dat die allemaal zijn weggespoeld."
_O- _O- _O- Ik las er eerst overheen! Wat een pareltje O+ O+
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:24:07 #287
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88788130
quote:
7s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:23 schreef honkeytonk het volgende:

[..]


_O- _O- _O- Ik las er eerst overheen! Wat een pareltje O+ O+
:@ ^O^ :@ *O*
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:24:29 #288
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88788143
Kunnen we deze even volmaken?
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
pi_88788174
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:24 schreef Federer-fan het volgende:
Kunnen we deze even volmaken?
Tuurlijk! En dan meld ik dat die baggeraar, Elita_Boy gebanned is (8>
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:25:17 #290
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_88788177
Samsonite als merk ken ik trouwens zelf van Dumb and Dumber. Waar ze die vrouw willen bellen in Aspen en dan gaan zoeken op Samsonite omdat het op de koffer staat O+
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
pi_88788201
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Samsonite als merk ken ik trouwens zelf van Dumb and Dumber. Waar ze die vrouw willen bellen in Aspen en dan gaan zoeken op Samsonite omdat het op de koffer staat O+
Goede film trouwens ^O^
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:26:06 #292
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88788210
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 18:25 schreef Daywalk3r het volgende:
Samsonite als merk ken ik trouwens zelf van Dumb and Dumber. Waar ze die vrouw willen bellen in Aspen en dan gaan zoeken op Samsonite omdat het op de koffer staat O+
Een oud collega van me sprak de titel van die film uit als 'Dump en dumper'. _O-
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:26:42 #293
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88788229
Jongens, graag niet meer posten als we bij post 297. Dan maak ik het wel vol en post in ik de lapo de link naar deel 25.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:27:04 #294
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_88788246
Ok? Waar zieje dat?
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:27:20 #295
108582 Daywalk3r
Eigenlijk Dayrunner.
pi_88788255
Oh ik zie 't al ;)
Just remember, you can't climb the ladder of success with your hands in your pockets. ~Arnold Swarzenegger
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:28:55 #296
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88788319
Mooi, bedankt voor de spam. :s)
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:30:27 #297
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88788371
Bijna vol.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:30:39 #298
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88788384
Even geduld nog a.u.b.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:31:01 #299
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88788396
Na deze post nog twee posts.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:31:13 #300
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88788405
Nog eentje.
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
  dinsdag 16 november 2010 @ 18:33:09 #301
138510 Federer-fan
Heet eigenlijk Haainado
pi_88788486
[b]Op dinsdag 28 februari 2012 10:19 schreef TheGeneral:[/b]Eindelijk eens wat zinnige posts van Federer-fan O+ .
[b]Op maandag 24 mei 2010 16:33 schreef tarantism:[/b]dit is het slechtste topic dat ik ooit heb gezien
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')