O wat heb ik genoten! Door omstandigheden ben ik zo'n 6 weken verhinderd geweest/met andere zaken bezig geweest en heb ik de afleveringen niet meer bekeken. Sinds gisteravond laat en nu vanmiddag ben ik weer helemaal bij. En ik kan beamen wat iedereen hier al getypt heeft; na 'n wat sloom begin zijn de laatste 2 of misschien zelfs 3 afleveringen echt weer helemaal top. En die laatste o o o.
Wat er hier opgemerkt is over de foto's stoorde mij ook hoor. En inderdaad het standpunt; dat hje ze 'n beetje van bovenaf bekijkt klopt ook niet. Maar ach het gaat toch meer om de spanning van de serie. Vond 't wel 'n mooie shot om mee te eindigen.
O en die ex van Lumen had ik ook zo'n gek gevoel bij. O wacht, dat van die Chase en die opmerking over Dexters zoontje (dat hij zijn naam wist) vind ik toch wel 'n teken hoor. Dat is niet zomaar. Maar omdat je Dexter er niet over hoorde nadenken/praten dacht ik dat ik vast iets gemist had waardoor die Chase zijn naam kon weten; anders was Dexter toch meteen op zijn hoede geweest? Vind 't toch opvallend.
Pfff nu tot morgen wachten. Ik ben echt verwend geraakt. Konden we maar gewoon die USA zenders hier ontvangen (tegen betaling ja). Of kan dat ook? Nee toch? Of er moet iets veranderd zijn afgelopen anderhalf jaar. Heerlijk dat er internet bestaat; ook voor dit soort zaken. Vind 't ook leuk om het met jullie te 'delen' die spanning en sensatie

Morgen weer verder. Kijkse.