abonnement Unibet Coolblue
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:23:15 #1
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_88632373

Play

Farmville is hét spel van Facebook waarbij je je eigen farm kan aanmaken om er vervolgens veel verschillende crops op te planten, het naar je eigen smaak in te richten én ook nog eens bomen en dieren kan oogsten.


XP - Je krijgt voor het aankopen van bepaalde items een hoeveelheid XP.
Deze XP heb je nodig om te kunnen levelen. In totaal zijn er 90 levels.

Ribbons - Je kan verschillende ribbons halen, door bepaalde hoeveelheden te voltooien.
Hieronder valt bijvoorbeeld: 50 buren toevoegen aan je farm, of zoveel soorten bomen te oogsten.
Op het moment zijn er 37 ribbons, maar er zullen er vast nog wel een aantal bij komen.

Masterys - De mastery kan je zien in de Market, dat is het balkje onder de crops hun foto en die 3 sterren.
Als je met je muis op dat balkje gaat staan krijg je te zien hoeveel je van die soort moet oogsten om dan de eerste mastery ster te halen. Je kan ook zien hoe ver je bent, die balk wordt langzamerhand blauw.
Als je een ster hebt gehaald krijg je een hoeveelheid xp.

Bushels - Als je gewassen oogst kun je bushels van dat gewas krijgen. Voor 30.000 coins kun je een marktkraampje kopen waarin je je bushels voor een bepaalde tijd kunt aanbieden. Als anderen een bushel van je kopen kun als beloning kiezen uit coins, XP of fuel. Zelf kun je ook bushels van anderen pakken, dit kost je (vooralsnog) niets. Als je bij voorbeeld grapes oogst en net voor het oogsten een grape bushel activeert dan krijg je dubbele masterypunten. Ook zijn bushels nodig om producten te produceren in je crafting building, lees hier meer over bij "goods".

Goods - Goods zijn producten die je in kunt leveren voor fuel, hoe hoger het level van het product hoe meer fuel het oplevert. In een crafting building, dat kan een bakkerij een wijnboerderij of een spa zijn, kun je goods maken om ze daarna te verkopen aan je buren. Goods maak je van verschillende bushels die je bij je buren kunt pakken, elk product heeft andere bushels nodig. Elke keer als je een product maakt of verkoopt kan het een level omhoog gaan, dat houdt in dat ze duurder voor je buren zijn om ze te kopen maar ook dat ze meer fuel opleveren. Als een bepaalds aantal goods een level omhoog zijn gegaan kan je je crafting building upgraden met coins.

Co-op - Het samen boeren. Met een aantal mensen moet je zo snel mogelijk een opdracht voltooien voor een beloning in de vorm van xp en coins, en daarnaast een aparte beloning bij het behalen van een gouden medaille. Je kan Co-ops joinen via de wall of via de co-op knop in het spel zelf. Voor meer info: klik hier.


De Dairy Farm - Deze stal is bedoeld voor koeien, en heeft ruimte voor 20 koeien. Als je er een stier bij plaatst heb je kans op kalfjes. De kalfjes kunnen overigens NIET in de Dairy Farm.

De Chicken Coop - Deze opslag is bedoeld voor kippen, en heeft ruimte voor 20 kippen.
Sinds kort is deze opslag ook uit te breiden tot een opslag van 60 kippen. Deze stal heeft ruimte voor 20 kippen, van allerlei soorten. Het voordeel van deze stal is dat het eieren kan produceren. Als je een ei weet te produceren uit je Chicken Coop kan je deze posten op je startpagina. Iedereen die een ei open maakt, kan allerlei verschillende cadeautjes krijgen.

Horse Stable - Deze stal is bedoeld voor paarden, en heeft ruimte voor 20 paarden. Sinds kort is hij in stappen uit te breiden naar ruimte voor 40 paarden. Bij het oogsten van deze stal maak je kans op verschillende bonussen. Als je een stallion in je stal zet (via de feed) dan heb je kans op een veulentje. Het leuke aan deze stal is dat je hem zelf moet opbouwen. Je moet 50 items verzamelen om de stal compleet te krijgen en te kunnen gebruiken voor je paarden. Via hulp van vrienden kan je je stal zo snel mogelijk af maken.

Deze 50 items zijn opgedeeld in de volgende categoriën:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Harness
- Horseshoe

De Nursery - Een speciale stal voor kalfjes en veulens. De Nursery is net als de Horse Stable een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Wooden board
- Nail
- Brick
- Blanket
- Bottle

Je kalfjes en veulens kunnen opgroeien in de Nursery tot volwassen beesten die je dan weer in je Dairy Farm of Horse Stable kunt zetten Als je in de Nursery kijkt en met je muis over de verschillende beesten gaat kun je zien waarin ze opgroeien. Want ze veranderen niet per definitie in een volwassen versie van hun soort. Je moet het volgroeide jong wel vervangen voor een nieuw exemplaar.

De Beehive - Je kunt nu ook bijen verzamelen in de daarvoor bestemde Beehive, deze wordt steeds groter naarmate er meer bijen in zitten. Ook de Beehive is een verzamelgebouw, met 50 items die je moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de categoriën:
- Smoker
- Bees wax
- Wooden board
- Brick
- Nail

Om de bijen te kunnen verzamelen in je Beehive moet je eerst een "Queen Bee" vinden, deze kun je vinden tijdens het fertilizen van land van je buren óf bij het oogsten van bloemen op je eigen farm. De bijen zelf kun je krijgen door gifts van je buren of door ze te kopen van FC. Het nut van de bijen is dat je pollinated seeds (bestuivde zaden) krijgt van crops die gefertilized zijn. Ze zorgen ervoor dat je Pollinated crops krijgt in je market waarmee je een grotere kans krijgt dat je meer bushels bij het oogsten van die crops vind.

De Pigpen - Sinds kort is het mogelijk om je varkens onderdak te geven in dit hok, in totaal is er ruimte voor 20 varkens. Ook de Pigpen is een verzamelgebouw waarvoor je ditmaal maar 30 items moet verzamelen.

Deze zijn opgedeeld in de volgende 3 categoriën:
- Brick
- Nail
- Wooden board

De Garage- Je kunt hier niet alleen al je voertuigen kwijt maar je kunt ze hierin ook nog eens upgraden! Door vehicle parts (die je kan krijgen als gifts van buren) toe te voegen aan je voertuig kun je ervoor zorgen dat ze over een groter stuk land hun werk doen, stel je tractor kan 2x2 ploegen en je upgrade hem één keer dan kan hij 2x3 ploegen! De maximale grote dat je je voertuig kan laten ploegen is 9x9. Vanaf level 20 kun je de garage in de farmers market kopen voor 50.000 coins, daarna moet je nog eens 30 items verzamelen om hem op te kunnen bouwen.

Deze zijn opgedeeld als volgt:
- Brick
- Nail
- Wooden board

Storage Cellar - Dit is een opslagplaats die weinig plaats in beslag neemt maar die ervoor zorgt dat je tot maarliefst 500 spullen kan opslaan. Hier moet je natuurlijk wel iets voor doen. Door shovels toe te voegen vergroot je het aantal spullen die je kwijt kan, elke shovel zorgt voor 1 plekje ruimte meer. Het leuke is dat je ook prijzen kan claimen met je shovels, zo kun je bijv. voor 60 shovels een miner sheep claimen en voor 200 shovels een antique tractor!


FarmVille Calculator
FarmVille Wiki
FarmVille Freak
Hoeveel moet ik planten voor ik een mastery haal?


Wanneer je level 10 bereikt kan je collections verzamelen. Onderdelen hiervoor vind je bij vrienden of op je eigen farm. Zodra je een collection compleet hebt kan je deze op je prikbord of op het forum plaatsen zodat anderen hier weer een collectible door krijgen.
Complete Handleiding
Uitleg Firefox
Uitleg Chrome
Uitleg Internet Explorer


Als buren kan je elkaar gifts sturen. Wil je een gift versturen die niet in je lijstje staat?
Gebruik dan deze handleiding.

FOK!kers op farmville:

! Je wordt vriendelijk verzocht bij het toevoegen van een van deze personen erbij te vermelden dat je van FOK! bent en/of dat het voor FV is !

Buurvrouw_Rietman
Cat22
DjFrodo
Gateway
Hara
just me
koei
Krioro
liesje1979
Maranelloot
Morrisz
NelisZ
Nizno
Lienzz
Lorteti
Peekies
Pindanoot
Pisces29
ry4life
sbientje
Sjowhan
Solique
TJV
Tombolafan
Trainfreak

Wel meespelen maar niet al je gegevens blootgeven?
Hier kun je tips over de privacy settings voor Facebook en Farmville vinden.


Deze OP is hier te vinden.
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 13:29:30 #2
163650 Greys
pi_88632598
Krijgen jullie ook nog steeds bijna geen FV op de feed?
Alleen 'gewone' berichten?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 november 2010 @ 13:30:06 #3
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88632624
Yup, loopt te kutten sinds gisteravond hier.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_88632668
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 13:29 schreef Greys het volgende:
Krijgen jullie ook nog steeds bijna geen FV op de feed?
Alleen 'gewone' berichten?
Ik heb nog niet gekeken eigenlijk, ga zo wel kijken en dan maar chatten ofzo O-)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88633226
ah, hier zijn ook alle gameposts verdwenen :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 14:07:00 #6
163650 Greys
pi_88633888
Bij mij zijn ze er weer nu :o
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2010 @ 14:19:26 #7
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88634352
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88634601
ik kan nog steeds geen turkey-gifts accepteren :'(
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 14:37:41 #9
163650 Greys
pi_88634974
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 14:26 schreef sbientje het volgende:
ik kan nog steeds geen turkey-gifts accepteren :'(
Wat krijg je dan?
Ik krijg bij Turkeys op de feed dat ik te laat ben maar dan zitten ze toch in mijn giftbox.
Zelfde als met de seedlings, eigenlijk :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2010 @ 14:53:56 #10
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88635586
Altijd weer een verrassing wat er in de giftbox zit :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88635981
quote:
Op vrijdag 12 november 2010 14:37 schreef Greys het volgende:

[..]



Wat krijg je dan?
Ik krijg bij Turkeys op de feed dat ik te laat ben maar dan zitten ze toch in mijn giftbox.
Zelfde als met de seedlings, eigenlijk :')
Als iemand me een kalkoen stuurt als gift en ik druk op accepteren staat er in de adresbalk gifterror=notfound ... En zit ie ook niet in mijn giftbox.. Las al dat er meer mensen last van hadden overigens..
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:07:45 #12
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_88636098
http://apps.facebook.com/(...)8cc109294e3b72b1022e$$ccF(NUR,36qzL.UUzNKZxN7r6LBZCI,WoBGkmjYkvmR_-3GoRb5nDZns7LLq&next=reward.php%3FfrHost%3D100000386871120%26frId%3Dbz72gd6hkh4occ0gsowcg04ok%26frType%3DCollectionsFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

Twine :s)
  vrijdag 12 november 2010 @ 15:41:18 #13
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88637517
terugvarmfillepost...

Ik heb nog maar één turkey, een witte :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_88637615
Hoe kun je nu eigk turkeys krijgen? Ik zag ze niet bij mijn gifts staan.
Mijn 3 kale koenen staan zo zielig in hun hok met plek voor 30. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88638010
Lang niet gepost hier zeg! :o


White Turkey :D
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2010 @ 16:13:06 #18
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88638901
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 15:52 schreef Peekies het volgende:
Lang niet gepost hier zeg! :o
]
White Turkey :D
Turkey was al gevlogen, heb wel geklikt voor je :Y
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88640308
Ik ben twee weken weggeweest en ik heb het gevoel dat ik een heel nieuw spel zit te spelen. Wat is het voordeel van je bomen plaatsen in een orchard? Alleen dat er zaailingen van komen? En hoe kom ik aan gewone kalkoenen? op de feed zie ik alleen maar witte en babies. En weet iemand wat ik aanmoet met fruitcakes?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:03:37 #20
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88640801
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:49 schreef Kimbell het volgende:
Ik ben twee weken weggeweest en ik heb het gevoel dat ik een heel nieuw spel zit te spelen. Wat is het voordeel van je bomen plaatsen in een orchard? Alleen dat er zaailingen van komen? En hoe kom ik aan gewone kalkoenen? op de feed zie ik alleen maar witte en babies. En weet iemand wat ik aanmoet met fruitcakes?
- Je kan 20 bomen in 1 keer verplaatsen, Geen idee, ook geen idee.
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_88640825
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:49 schreef Kimbell het volgende:
Ik ben twee weken weggeweest en ik heb het gevoel dat ik een heel nieuw spel zit te spelen. Wat is het voordeel van je bomen plaatsen in een orchard? Alleen dat er zaailingen van komen? En hoe kom ik aan gewone kalkoenen? op de feed zie ik alleen maar witte en babies. En weet iemand wat ik aanmoet met fruitcakes?
Je kunt om kalkoenen vragen via je turkey roost en als ik het goed heb transformeren de babies in volwassen kalkoenen (dat was tenminste vorig jaar ;) )

Fruitcakes komen later van pas :D
pi_88641839
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_88642906
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 november 2010 @ 18:43:51 #24
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_88643100
M'n Animal Trough is vastgelopen :{

2 dagen geleden een witte kalkoen gekregen, maar de trough bleef vol. Sindsdien geen dieren meer aangeklopt... Nou ja, blijken meer mensen last van te hebben, aangezien er al een topic over loopt op het FV forum. Hopelijk snel een oplossing...

Ow, wat moet ik met een Fruit Cake in m'n giftbox? :P
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
pi_88643753
Ik kom er nu achter dat je de turkey roost nog een keer kunt uitbreiden. :D 20 nodig van alles.
Dan toch maar eens mijn 80 deliveries omwisselen. :P
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:36:56 #26
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_88644986
Antique Tractor - al weg...
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
pi_88645301
Zoooo... uitgebreid, nu nog 22 extra kale koenen vinden voor in mijn groooote hok.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 19:47:16 #28
163650 Greys
pi_88645470
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:03 schreef Cat22 het volgende:
Ik kom er nu achter dat je de turkey roost nog een keer kunt uitbreiden. :D 20 nodig van alles.
Dan toch maar eens mijn 80 deliveries omwisselen. :P
En dan alleen shovels krijgen _O-
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:48:41 #29
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88645551
Tromgeroffel.
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:49:18 #30
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88645586
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_88645613
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:47 schreef Greys het volgende:

[..]



En dan alleen shovels krijgen _O-
Niet als je geen seedlings hebt staan en geen niet geupgrade tractors hebt. :P Dan krijg ik alleen bouwmateriaal.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 19:50:09 #32
163650 Greys
pi_88645626
Whoeeeeeeeeee!
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:51:05 #33
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_88645660
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 18:43 schreef Maranelloot het volgende:
M'n Animal Trough is vastgelopen :{

2 dagen geleden een witte kalkoen gekregen, maar de trough bleef vol. Sindsdien geen dieren meer aangeklopt... Nou ja, blijken meer mensen last van te hebben, aangezien er al een topic over loopt op het FV forum. Hopelijk snel een oplossing...

Ow, wat moet ik met een Fruit Cake in m'n giftbox? :P
Hier was m'n trough ook al 3 dagen vol en liep FV elke keer vast als ik wilde oogsten, maar nu net lukte het eindelijk wel weer *O*

En ik kreeg ook fuel uit m'n special deliveries toen er verder niets meer te bouwen was.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:51:37 #34
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88645685
Autumn

WAAAAAAAROOOOOM KRIJG IK TOCH INEENS DIE KOLERELINKS DIE ACHTER EEN LINKJE MOETEN :'( :'( :'( :'( :'( :'(
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_88645701
Mooie knopen, 2 maal Banded Quill en een shitload aan groene veren. Dankuwel mevrouw Hara!
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:52:50 #36
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_88645726
quote:
10s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:49 schreef Harajuku. het volgende:

10. Button
---------------
2. Feather
Thanx *O* voor de white button en de hen feather *O*
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 19:52:58 #37
163650 Greys
pi_88645732
Koperen buttons! *O*
Dank je Haar! w/
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88645763
brass en banded *O*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 19:54:18 #39
163650 Greys
pi_88645800
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:49 schreef Cat22 het volgende:

[..]



Niet als je geen seedlings hebt staan en geen niet geupgrade tractors hebt. :P Dan krijg ik alleen bouwmateriaal.
Geen schepjes? :o
Ik heb geen seedlings en geen niet geupgrade tractors, maar ik word doodgegooid met shovels uit de deliveries. Ook/juist als ik moet bouwen.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88645849
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:54 schreef Greys het volgende:

[..]



Geen schepjes? :o
Ik heb geen seedlings en geen niet geupgrade tractors, maar ik word doodgegooid met shovels uit de deliveries. Ook/juist als ik moet bouwen.
Nope. *)
Hij begint met spijkers en als hij bricks gaat geven weet ik dat ik de spijkers voor mijn bouw compleet heb. Enzovoort.
Heb je al 500 schepjes in je kelder? Misschien ligt het daaraan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:55:35 #41
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_88645853
Als je nog shovels krijgt, heb je er nog geen 500 gebruikt geloof ik.
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:55:48 #42
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_88645862
Same here, ik krijg denk ik uit zeker 1/3e van de gifts van die shovels, nog 1/3e levert bijen op en de rest mogelijk wat nuttigs...
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
  vrijdag 12 november 2010 @ 19:57:22 #43
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_88645932
Bijen blijft ook doorgaan tot je beehive vol is :Y
  Eurovisie Songfestival Queen vrijdag 12 november 2010 @ 20:18:04 #44
163650 Greys
pi_88646751
Oh, vandaar. Ik heb er nog lang geen 500 volgens mij, dus dat gaat nog wel even door dan :D :X
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88646875
Waarom krijg ik dan steeds vehicle parts uit die delivery's terwijl alle voertuigen geupgrade zijn en ik nog veel moet bouwen, er zitten er nu 45 in mn giftbox }:|
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  vrijdag 12 november 2010 @ 21:49:56 #46
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88651132
Ik heb al een tijdje alleen maar dikke varkens, waardoor ik altijd goud heb en dus steeds weer meer dikke varkens waar ik geen flikker mee kan :')

Dik kreng
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2010 @ 22:36:04 #47
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88653620
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88653683
quote:
danku
  † In Memoriam † vrijdag 12 november 2010 @ 23:00:46 #49
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88654748
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  vrijdag 12 november 2010 @ 23:03:38 #50
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88654895
quote:
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_88658165
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_88658210
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 00:00 schreef -Marjo- het volgende:
Blood orange tree
^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88658380
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 00:12:22 #54
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88658822
Thanks Marjo *)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88659423
Ik heb mijn eerste baby kale koen van de feed. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88662253
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 13 november 2010 @ 08:45:02 #57
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88664035
quote:
7s.gif Op vrijdag 12 november 2010 21:49 schreef Harajuku. het volgende:
Ik heb al een tijdje alleen maar dikke varkens, waardoor ik altijd goud heb en dus steeds weer meer dikke varkens waar ik geen flikker mee kan :')
Hetzelfde hier. :') Op 2 farms. :')
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zaterdag 13 november 2010 @ 08:47:14 #58
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88664046
Ben ik te optimistisch bezig als ik voor iedere boomsoort een Orchard wil bouwen? :@
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zaterdag 13 november 2010 @ 08:52:54 #59
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88664068
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88664845
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88664869
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88664958
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:29 schreef tombolafan het volgende:
Baby kalkoen O+
O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88664967
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88664972
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:28 schreef tombolafan het volgende:
Rainier Cherry Tree
*klik*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88665110
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:35 schreef Cat22 het volgende:

[..]



Thanks!
Oeh, ze waren er nog! *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 10:52:46 #66
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88665222
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 november 2010 08:47 schreef Xebber het volgende:
Ben ik te optimistisch bezig als ik voor iedere boomsoort een Orchard wil bouwen? :@
Te optimistisch kun je nooit zijn maar je moet dan wel heel veel ruimte hebben :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zaterdag 13 november 2010 @ 10:55:01 #67
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88665262
quote:
11s.gif Op zaterdag 13 november 2010 08:47 schreef Xebber het volgende:
Ben ik te optimistisch bezig als ik voor iedere boomsoort een Orchard wil bouwen? :@
Volgens mij past dat niet, zelfs niet op 26x26 :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_88665289
wil iemand mij dierenvoer sturen?

En wat moeten we met fun houses? :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 11:28:02 #69
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88665823
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 11:34:48 #70
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88665975
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
wil iemand mij dierenvoer sturen?

En wat moeten we met fun houses? :')
ik kan me daar alles bij voorstellen :D

maar: http://blog.games.com/201(...)ng-you-need-to-know/
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88666388
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88666423
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:34 schreef just me het volgende:

[..]



ik kan me daar alles bij voorstellen :D

maar: http://blog.games.com/201(...)ng-you-need-to-know/
Mooi, niet nodig dus *O*
Ik dacht dat ie misschien voor de fruitcakes en zo was :')
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:52 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
O+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88668312
Speel sinds kort ook farmville, mag ik de mensen uit de op toevoegen?
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 november 2010 @ 13:01:09 #75
163650 Greys
pi_88668576
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 10:56 schreef tombolafan het volgende:
wil iemand mij dierenvoer sturen?

En wat moeten we met fun houses? :')
Je had al plenty of help zei FV ;)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 november 2010 @ 13:08:26 #76
163650 Greys
pi_88668797
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 12:53 schreef Slein83 het volgende:
Speel sinds kort ook farmville, mag ik de mensen uit de op toevoegen?
Vast wel :Y Je kunt mij ook zoeken op Greys Fok ;)
quote:
10s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:52 schreef Mirjam het volgende:
[ link | afbeelding ]
Wat zijn ze schattig lelijk he, die baby kalkoenen :D O+

Kunnen we nou nóg die varkensstal niet uitbreiden? :(
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88669047
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:08 schreef Greys het volgende:

[..]



Vast wel :Y Je kunt mij ook zoeken op Greys Fok ;)

[..]



Wat zijn ze schattig lelijk he, die baby kalkoenen :D O+

Kunnen we nou nóg die varkensstal niet uitbreiden? :(
irritant he?
ik heb echt een varkensoverschot :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88669088
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:15 schreef Mirjam het volgende:

[..]

irritant he?
ik heb echt een varkensoverschot :')
Ik ook :')
Maar nee, eerst nog een kalkoenen hok :( En de geiten? En de schapen? Die hebben het ook koud! :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88669107
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 13:08 schreef Greys het volgende:

[..]



Vast wel :Y Je kunt mij ook zoeken op Greys Fok ;)

[..]



Wat zijn ze schattig lelijk he, die baby kalkoenen :D O+

Kunnen we nou nóg die varkensstal niet uitbreiden? :(
toegevoegd :)
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 november 2010 @ 13:27:08 #80
163650 Greys
pi_88669357
Laat dat Fun House maar lekker zitten dan, als je daar toch niets mee kunt :')
Geef ons dan liever eindelijk die varkensstal uitbreiding.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 13:51:05 #81
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88669966
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 november 2010 @ 13:52:54 #82
163650 Greys
pi_88670008
quote:
Dank je *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 13:56:06 #83
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88670075
Ik kreeg het verzoek van Rita om vrienden te worden :6
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88670558
kan iemand me vertellen waar ik die chat vind?
kan hem niet vinden
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 november 2010 @ 14:18:07 #85
163650 Greys
pi_88670574
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:17 schreef Mirjam het volgende:
kan iemand me vertellen waar ik die chat vind?
kan hem niet vinden
Ik zoek hem ook weer, wacht ff, want ik heb weer geen FV op de feed :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 november 2010 @ 14:20:55 #86
163650 Greys
pi_88670638
http://zynga.custhelp.com/app/ask

Daar hoort hij te staan. Maar daar staat hij soms, de ene minuut wel, de andere niet.
In dacht vakje rechts, waar nu staat Email Us. Staat zometeen ineens weer de Live Chat bij.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 november 2010 @ 14:29:57 #87
163650 Greys
pi_88670817
Hmz, de live chat is nowhere to be found op het moment geloof ik.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88670833
misschien liggen ze nog te slapen ofzo :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 14:45:51 #89
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88671186
Many FarmVille players have reported receiving the out-of-sync message when attemping to collect (or "harvest") for animals from their Animal Trough. We are aware of the issue and are working hard to resolve the issue as quickly as possible. At the moment, there is no indication of any risk of losing your animals.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88671351
quote:
15s.gif Op zaterdag 13 november 2010 14:45 schreef just me het volgende:
Many FarmVille players have reported receiving the out-of-sync message when attemping to collect (or "harvest") for animals from their Animal Trough. We are aware of the issue and are working hard to resolve the issue as quickly as possible. At the moment, there is no indication of any risk of losing your animals.
okee, je raakt je dier misschien niet kwijt, maar je kunt hem er ook niet uit halen, dus geen nieuw voer er in doen... dus je krijgt wel minder dieren uit je through... -O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 13 november 2010 @ 14:55:41 #91
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88671386
Daarom kreeg ik vijf kalkoenen
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_88671513
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_88672658
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_88672698
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 16:23:13 #95
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88673367
pech alles is alweeg weg :7
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88673378
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zaterdag 13 november 2010 @ 16:28:15 #97
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88673494
Waag het niet om mij een Clumsy Reindeer te sturen, want ik schop die terug naar de Noordpool. :(

Ik heb d'r nog een trauma van van vorig jaar, toen stond mijn halve farm d'r vol mee. ;(
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88673938
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 16:51:46 #99
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88674068
quote:
18s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:28 schreef Xebber het volgende:
Waag het niet om mij een Clumsy Reindeer te sturen, want ik schop die terug naar de Noordpool. :(

Ik heb d'r nog een trauma van van vorig jaar, toen stond mijn halve farm d'r vol mee. ;(
Eigenlijk vraag je er wél om hè ;)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88674131
Achtergebleven schaapjes:


Rood Eitje:
http://apps.facebook.com/(...)lvS5hKpB3%2C8&ref=nf
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 november 2010 @ 16:54:53 #101
163650 Greys
pi_88674160
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 16:53 schreef ry4life het volgende:
Achtergebleven schaapjes:
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Hoera, dankjewel! *O*
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88674345
oh, ik heb ook nog 500 candys te verbruiken :D
You dream it, I live it.
pi_88674484
You dream it, I live it.
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 november 2010 @ 17:15:30 #104
163650 Greys
pi_88674728
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88674874








J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88674901
dankje, ik heb 1 varken en die fuel refill meegenomen...
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 november 2010 @ 17:22:33 #107
163650 Greys
pi_88674944
Alles weg :D
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88674967
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
Alles weg :D
:')
Lekker snel weer _O-
Ik ga zo ook nog 5 witte truffels inruilen ;)
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Moderator / Kerstkaart terrorist zaterdag 13 november 2010 @ 17:26:33 #109
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88675046
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:22 schreef Greys het volgende:
Alles weg :D
het is hier net Volendam begrijp ik? ;)
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
pi_88675060
5 fuel

wit varken

wit varken 2

ow, 2 varkens zijn m gesmeerd :(
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 november 2010 @ 17:27:56 #111
163650 Greys
pi_88675091
En alles weer weg :')
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88675145
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:26 schreef tombolafan het volgende:
5 fuel

wit varken

wit varken 2

ow, 2 varkens zijn m gesmeerd :(
Ik heb een wit varken *O* Die had ik nog niet!
RitseB: Dat leer je nog wel, koei heeft altijd gelijk
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 17:31:48 #113
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88675198
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88675427
zo net maar weer eens op de chat gezeten, kreeg op een of andere manier geen gifts meer van bepaalde mensen, hij gaf in de adresbalk aan notfound, zoals het gebeurd als je geen neighbours bent, maar dat was ik dus wel
nu een hele shitload aan gifts teruggekregen die ik dus kwijtwas...

doen ze wel goed trouwens ...
pi_88675532
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88675770
iemand op m'n feed is in 4 minuten van level 132 naar 136 gegaan :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 november 2010 @ 17:54:37 #118
163650 Greys
pi_88675848
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef Mirjam het volgende:
iemand op m'n feed is in 4 minuten van level 132 naar 136 gegaan :')
Misschien had diegene een paar miljoen en is hij/zij bruut villa's aan het kopen? :P
Of nee, op die levels heb je wel wat meer XP nodig om vooruit te gaan qua level he?
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 november 2010 @ 17:58:00 #120
163650 Greys
pi_88675954
Ik heb Dikkertje deel 1, thanks O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88676087
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:54 schreef Greys het volgende:

[..]



Misschien had diegene een paar miljoen en is hij/zij bruut villa's aan het kopen? :P
Of nee, op die levels heb je wel wat meer XP nodig om vooruit te gaan qua level he?
dat zijnw el heel veel villa's dan :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  zaterdag 13 november 2010 @ 19:51:30 #123
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_88679194
:( FV laadt weer eens niet :(
pi_88679556
Ik zie nu iemand op de feed die een funhouse aan het bouwen is. Weet iemand daar meer van?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_88679827
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 20:02 schreef Kimbell het volgende:
Ik zie nu iemand op de feed die een funhouse aan het bouwen is. Weet iemand daar meer van?
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:34 schreef just me het volgende:

[..]



ik kan me daar alles bij voorstellen :D

maar: http://blog.games.com/201(...)ng-you-need-to-know/
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † zaterdag 13 november 2010 @ 20:41:20 #126
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88680729
zaailing
http://apps.facebook.com/(...)La9mKYmslCUqV&ref=nf

quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef Mirjam het volgende:
iemand op m'n feed is in 4 minuten van level 132 naar 136 gegaan :')
boycotten :(
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Eurovisie Songfestival Queen zaterdag 13 november 2010 @ 20:44:20 #127
163650 Greys
pi_88680795
quote:
Gestuurd :)
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  zaterdag 13 november 2010 @ 21:10:31 #128
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88681465
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 17:52 schreef Mirjam het volgende:
iemand op m'n feed is in 4 minuten van level 132 naar 136 gegaan :')
Vanaf level 100 moet je 100.000 XP per level hebben. 400.000 XP had ie dus minimaal nodig.

Dat zijn maar 40 Villa's á 1M per stuk = 40.000.000 Coins.

Knappe jongen die dat voor elkaar krijgt.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88695481
quote:
OK, that's it, ik gooi je van mijn vriendenlijst af.
Totdat je je bedellinkjes gewoon openlijk neerzet.

Buhbye Tim! :W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88696388
iemand op m'n feed schreeuw bij alle posts dat mensen MOETEN reageren, te strakke panty zeker? :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88696404
quote:
13s.gif Op zondag 14 november 2010 12:23 schreef Cat22 het volgende:

[..]



OK, that's it, ik gooi je van mijn vriendenlijst af.
Totdat je je bedellinkjes gewoon openlijk neerzet.

Buhbye Tim! :W
beetje kinderachtig inderdaad, als je wat wil hebben, vraag er dan gewoon om.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88696501
Turkeys!

Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_88696989
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † zondag 14 november 2010 @ 13:41:27 #136
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88697444
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88697503
bedankt voor de baby kalkoen! ik ehb een singapore jackfruit tree in return :)
http://apps.facebook.com/(...)dNvQ58kMSdp7C&ref=nf

Ik had net 1 FV Cash uit een mystery gift trouwens, altijd leuk :)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88697542
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:43 schreef sbientje het volgende:
bedankt voor de baby kalkoen! ik ehb een singapore jackfruit tree in return :)
http://apps.facebook.com/(...)dNvQ58kMSdp7C&ref=nf

Ik had net 1 FV Cash uit een mystery gift trouwens, altijd leuk :)
*O*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  † In Memoriam † zondag 14 november 2010 @ 13:47:34 #139
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88697682
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88697686
You dream it, I live it.
pi_88697892
wie wil er mij een kalkoen sturen? Hoef er voorlopig maar 1, o te kijken of ik ze nu wel kan accepteren.

linkje http://apps.facebook.com/(...)4kyT5kHnR-18v&ref=nf

edit - ik heb er al een, even kijken of het werkt
edit - jep, werkt... Ok, dan mogen meer mensen er best eentje sturen O-)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88698190
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:04 schreef Mirjam het volgende:
iemand op m'n feed schreeuw bij alle posts dat mensen MOETEN reageren, te strakke panty zeker? :')
Da's een beetje mijn schuld denk ik. :@
Ik heb haar gewezen op de Saanbitsen. Duurde even voor ze snapte hoe mensen het systeem kunnen bedonderen (en dat mensen dat doen :D )maar nu heeft ze de smaak te pakken. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88698241
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]



Da's een beetje mijn schuld denk ik. :@
Ik heb haar gewezen op de Saanbitsen. Duurde even voor ze snapte hoe mensen het systeem kunnen bedonderen (en dat mensen dat doen :D )maar nu heeft ze de smaak te pakken. _O-
:D :')
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  zondag 14 november 2010 @ 14:55:13 #144
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88699910
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 november 2010 @ 14:57:50 #145
163650 Greys
pi_88699998
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:53 schreef sbientje het volgende:
wie wil er mij een kalkoen sturen? Hoef er voorlopig maar 1, o te kijken of ik ze nu wel kan accepteren.

linkje http://apps.facebook.com/(...)4kyT5kHnR-18v&ref=nf

edit - ik heb er al een, even kijken of het werkt
edit - jep, werkt... Ok, dan mogen meer mensen er best eentje sturen O-)
done, om te vieren dat het weer werkt voor je
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 november 2010 @ 14:58:44 #146
163650 Greys
pi_88700029
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 13:41 schreef just me het volgende:
Ik heb wel een kleine kalkoen
http://apps.facebook.com/(...)xmN.C%28wUrob&ref=nf
Was er nog O+
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
pi_88700566
allemaal bedankt voor de kalkoenen, mijn hok is bijna vol ;)

is johan klein ook van hier?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88701050
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]



Da's een beetje mijn schuld denk ik. :@
Ik heb haar gewezen op de Saanbitsen. Duurde even voor ze snapte hoe mensen het systeem kunnen bedonderen (en dat mensen dat doen :D )maar nu heeft ze de smaak te pakken. _O-
Wat is er dan precies met de Saanbitsen?
pi_88701109
Als mensen nog kale koenen kwijt willen: mag naar mij. O-)

*Kale koenen KLIK*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88701143
quote:
11s.gif Op zondag 14 november 2010 15:28 schreef Peekies het volgende:

[..]



Wat is er dan precies met de Saanbitsen?
Claimen ALLES op de feed en vinden ALLES leuk.
Óf ze hebben geen leven buiten FV óf ze gebruiken een bot. Allebei goede redenen om hen van mijn vriendenlijst af te schoppen.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 14 november 2010 @ 15:32:04 #151
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88701187
Mijn feed trough doet het ook niet meer..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_88701309
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 15:30 schreef Cat22 het volgende:

[..]



Claimen ALLES op de feed en vinden ALLES leuk.
Óf ze hebben geen leven buiten FV óf ze gebruiken een bot. Allebei goede redenen om hen van mijn vriendenlijst af te schoppen.
Hmm, ja nu je het zegt...
Ik kijk het nog even aan :D
  zondag 14 november 2010 @ 15:49:06 #153
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88701807
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 15:35 schreef Peekies het volgende:

[..]



Hmm, ja nu je het zegt...
Ik kijk het nog even aan :D
Jammer :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  zondag 14 november 2010 @ 17:18:14 #154
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_88704965
Alles leuk vinden moet toch wel een bot zijn? Ik heb ze er zelf niet in staan, maar zie ze wel langskomen bij anderen van hier en het is werkelijk op alle momenten van de dag dat je ze meteen ziet reageren. Dat kan dus gewoon niet.
pi_88705238
Ik snap niet waarom mensen een bot gebruiken. Ik bedoel, het is toch geen werk of zo? Je speelt toch voor de lol?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  Eurovisie Songfestival Queen zondag 14 november 2010 @ 17:34:28 #156
163650 Greys
pi_88705429
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:26 schreef Kimbell het volgende:
Ik snap niet waarom mensen een bot gebruiken. Ik bedoel, het is toch geen werk of zo? Je speelt toch voor de lol?
Dat snap ik dus ook echt niet, je loopt alleen maar jezelf te cheaten :D
Bespaar je dan die tijd en moeite ook gewoon helemaal.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  † In Memoriam † zondag 14 november 2010 @ 17:48:45 #157
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88705812
Eerlijk zelf op laten groeien! Een Granny Smith
http://apps.facebook.com/(...)%2CstiMTHVoUi&ref=nf
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88705869
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † zondag 14 november 2010 @ 18:26:15 #159
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88706851
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:26 schreef Kimbell het volgende:
Ik snap niet waarom mensen een bot gebruiken. Ik bedoel, het is toch geen werk of zo?
Ik zou op mijn werk best een bot willen plaatsen :D
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 14 november 2010 @ 18:49:20 #160
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_88707536
Na een tijdje meelurken in dit topic wil ik gezellig meedoen met jullie! :)
Het stelt nog niet zo heel veel voor wat ik op mijn farm aan het doen ben (ben pas level 22), maar hey, je moet toch ergens beginnen he? ;)

Hier mijn Facebook-profiel: YPrue
The Police 08-06-2008
pi_88707768
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:34 schreef Greys het volgende:

[..]



Dat snap ik dus ook echt niet, je loopt alleen maar jezelf te cheaten :D
Bespaar je dan die tijd en moeite ook gewoon helemaal.
Ik snap het zeker niet met een spel als dit, het is in eerste instantie niet bedoeld om te 'winnen' denk ik zo en zo moeilijk is het allemaal niet, maar goed zulke mensen heb je bij alle spellen, als hun dat leuk vinden :)
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  zondag 14 november 2010 @ 19:09:16 #162
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88708148
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 18:49 schreef YPrue het volgende:
Na een tijdje meelurken in dit topic wil ik gezellig meedoen met jullie! :)
Het stelt nog niet zo heel veel voor wat ik op mijn farm aan het doen ben (ben pas level 22), maar hey, je moet toch ergens beginnen he? ;)

Hier mijn Facebook-profiel: YPrue
Toepasselijk shirt op je FB. :P Heb je toegevoegd. Twee keer.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 14 november 2010 @ 19:10:34 #163
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88708190
Ik ben trouwens weer fulltime terug. Nou ja fulltime, ik moet mijn meissie nog verzorgen, maar ze is in ieder geval weer thuis. :P

Wilde dat vieren met wat collecties, maar die heb ik niet. :') :@
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  zondag 14 november 2010 @ 19:12:30 #164
137173 YPrue
Message in a bottle...
pi_88708249
quote:
7s.gif Op zondag 14 november 2010 19:09 schreef Xebber het volgende:

[..]


Toepasselijk shirt op je FB. :P Heb je toegevoegd. Twee keer.
Hehe, heb alleen nog geen pineapples laten groeien. :D
The Police 08-06-2008
  † In Memoriam † zondag 14 november 2010 @ 19:16:26 #165
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88708376
quote:
17s.gif Op zondag 14 november 2010 19:10 schreef Xebber het volgende:
Ik ben trouwens weer fulltime terug. Nou ja fulltime, ik moet mijn meissie nog verzorgen, maar ze is in ieder geval weer thuis. :P
*O* Fijn dat ze weer thuis is, en lekker genieten hè *O*
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 14 november 2010 @ 19:30:04 #166
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_88708828
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_88708968
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 19:30 schreef NelisZ het volgende:
Ponderosa lemon tree
^O^
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † zondag 14 november 2010 @ 19:43:06 #168
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88709297
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  zondag 14 november 2010 @ 20:47:14 #169
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88712914
Wil iemand mij uit de OP verwijderen aub? Ik speel geen FV meer :s)
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_88713102
quote:
5s.gif Op zondag 14 november 2010 20:47 schreef Enfermera het volgende:
Wil iemand mij uit de OP verwijderen aub? Ik speel geen FV meer :s)
Je staat er toch al niet (meer) in? :?
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  † In Memoriam † zondag 14 november 2010 @ 20:50:58 #171
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88713154
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88713232
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]



Je staat er toch al niet (meer) in? :?
Nee idd :D
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  zondag 14 november 2010 @ 20:55:11 #173
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88713438
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]



Je staat er toch al niet (meer) in? :?
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:52 schreef tombolafan het volgende:

[..]


Nee idd :D
Oh haha :+ Mis. :') Thanks :*
Kreeg net namelijk een berichtje op FB of iemand me toe wilde voegen ivm FV. :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_88715305
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 20:55 schreef Enfermera het volgende:

[..]


[..]

Oh haha :+ Mis. :') Thanks :*
Kreeg net namelijk een berichtje op FB of iemand me toe wilde voegen ivm FV. :+
Die krijg ik wel vaker. Zijn niet noodzakelijk van Fok. ;)
Niet iedere Farmviller is Fokker. Ik denk niet dat de server dat zou trekken. _O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zondag 14 november 2010 @ 21:29:30 #175
195169 Enfermera
I'm k-kinda busy.
pi_88715635
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]



Die krijg ik wel vaker. Zijn niet noodzakelijk van Fok. ;)
Niet iedere Farmviller is Fokker. Ik denk niet dat de server dat zou trekken. _O-
Nouja, dat stond er dus wel expliciet bij, dus ik ging er vanuit, zonder te kijken, dat ik nog in de OP van dit topic stond :@ xD Nja. :+
I never look back, darling. It distracts from the now.
pi_88715662
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:24 schreef Cat22 het volgende:

[..]



Die krijg ik wel vaker. Zijn niet noodzakelijk van Fok. ;)
Niet iedere Farmviller is Fokker. Ik denk niet dat de server dat zou trekken. _O-
_O- :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88717092
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_88717172
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:52 schreef -Marjo- het volgende:
Golden Coconut
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88717580
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † zondag 14 november 2010 @ 22:22:54 #180
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88719074
Jammer dat je geen oude vriendverzoeken kunt terugzoeken. Ik dacht toch echt dat Rita schreef dat ze van FOK was.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  Moderator / Kerstkaart terrorist zondag 14 november 2010 @ 22:34:12 #181
29278 crew  Nizno
Versie 4.3
pi_88719804
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 22:22 schreef just me het volgende:
Jammer dat je geen oude vriendverzoeken kunt terugzoeken. Ik dacht toch echt dat Rita schreef dat ze van FOK was.
klopt.
Net als Edwin
Edwin heeft hier ook wel eens gereageerd en Rita ook 1 keer.
Op dinsdag 22 februari 2022 22:22 pleurde Nizno zoals gewoonlijk een onzinnige tekst op FOK!
  † In Memoriam † zondag 14 november 2010 @ 22:38:24 #182
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88720028
Thanks *)

Ben toch nog niet zo gek als ik dacht 8-)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88722343
sorry hoor cat, ik vergeet alleen erbij te zetten wat het is... vaak genoeg zet ik hier iets op het forum, beetje jammer dus... :W
pi_88722354
You dream it, I live it.
pi_88722398
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 14:03 schreef Cat22 het volgende:

[..]



Da's een beetje mijn schuld denk ik. :@
Ik heb haar gewezen op de Saanbitsen. Duurde even voor ze snapte hoe mensen het systeem kunnen bedonderen (en dat mensen dat doen :D )maar nu heeft ze de smaak te pakken. _O-
... nee dit is heel normaal... maargoed ik ben stil
pi_88722498
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 23:31 schreef TIMP88 het volgende:

[..]


... nee dit is heel normaal... maargoed ik ben stil
lekker rustig :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88722514
quote:
17s.gif Op zondag 14 november 2010 19:10 schreef Xebber het volgende:
Ik ben trouwens weer fulltime terug. Nou ja fulltime, ik moet mijn meissie nog verzorgen, maar ze is in ieder geval weer thuis. :P

Wilde dat vieren met wat collecties, maar die heb ik niet. :') :@
gelukkig dat het weer iets beter gaat met je meissie, en jou.. !!!
pi_88729726
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  † In Memoriam † maandag 15 november 2010 @ 10:20:44 #189
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88730141
Ik dacht ik check ff in mijn pauze maar de boom is al weg :)
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88736503
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
  maandag 15 november 2010 @ 13:54:37 #191
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88736610
Congrats! You claimed your Baby Turkey!
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_88736637
quote:
10s.gif Op maandag 15 november 2010 13:54 schreef Harajuku. het volgende:
Congrats! You claimed your Baby Turkey!
Tnx *O*
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_88737249
Saanbitsen liggen in de prullenbakken heb er nu helemaal genoeg van :W




Fruitcake
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  maandag 15 november 2010 @ 14:12:33 #194
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_88737285
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:11 schreef ry4life het volgende:
Saanbitsen liggen in de prullenbakken heb er nu helemaal genoeg van :W
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]

Fruitcake
:D. Had je al eerder moeten doen.
Wat was de reden dan? :P

Hier ook een seedling:
http://apps.facebook.com/(...)c8810eae009a4a7ca7d5$$ccF(NUR,36qzL.UUzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWhAT1f3xnLa9oFWmslCUqV&next=reward.php%3FfrHost%3D100000386871120%26frId%3Dcbx4mc5t7tc8kssgkok48c8s0%26frType%3DMysterySeedlingFound%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D
pi_88737333
ik heb ze ook van de week geprullebakt, werd helemaal gek van ze.
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88737451
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 14:12 schreef Sjowhan het volgende:

[..]


:D. Had je al eerder moeten doen.
Wat was de reden dan? :P
Ik had eigenlijk eerst geen problemen met ze, ze stuurden gewoon dingen terug en hielpen zo af en toe, ik zag het probleem er niet in.
Maar begin steeds meer aan ze te twijfelen, heb er geen zin meer in, kan prima verder zonder ze :)
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  maandag 15 november 2010 @ 14:22:12 #198
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_88737619
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_88738031
Ik ga stoppen met Farmville denk ik.
Ik begin het wat beu te worden.

Ik heb nu 90 special delivery's staan en die moet je altijd 1 voor 1 openen..

Dus mensen: aub geen gifts meer sturen, verzoekjes om iets terug te sturen mogen wel nog...
  maandag 15 november 2010 @ 15:11:16 #200
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_88739373
Tsja, als je het beu bent, moet je stoppen, het is maar een spelletje he :)
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
  maandag 15 november 2010 @ 15:29:26 #202
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
  † In Memoriam † maandag 15 november 2010 @ 16:01:01 #203
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88741148
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88741358
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 15:11 schreef Maranelloot het volgende:
Tsja, als je het beu bent, moet je stoppen, het is maar een spelletje he :)
Ik speel nu lucky train sinds een paar dagen. Het is veel leuker dan Farmville.
Nu gaat er een wereld open, Farmville begint op de hogere levels wat saai te worden.
Het is altijd hetzelfde, en als je niet mee bent met je gebouwen vanaf het begin kan je niets meer...

(Je moet nu maar eens opnieuw beginnen, succes met je barn, kippenhok, nursery, koeienstal, paardenstal, varkensstal, garage en kalkoenhok)
  maandag 15 november 2010 @ 16:09:04 #205
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88741500
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Ik speel nu lucky train sinds een paar dagen. Het is veel leuker dan Farmville.
Nu gaat er een wereld open, Farmville begint op de hogere levels wat saai te worden.
Het is altijd hetzelfde, en als je niet mee bent met je gebouwen vanaf het begin kan je niets meer...

(Je moet nu maar eens opnieuw beginnen, succes met je barn, kippenhok, nursery, koeienstal, paardenstal, varkensstal, garage en kalkoenhok)
Op het kalkoenenhok na ben ik zo gestart half september..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_88741627
Vind het ook saaier worden maar speel nog even verder, moet nu toch veel masterys van 2/3 dagen.
Mijn doel is level 100 *)

En tnx kimbell *O*
Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
  maandag 15 november 2010 @ 16:14:00 #207
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88741710
Ik vind Frontierville ook wel leuk :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  maandag 15 november 2010 @ 16:27:01 #208
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88742274
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef trainfreak het volgende:
(Je moet nu maar eens opnieuw beginnen, succes met je barn, kippenhok, nursery, koeienstal, paardenstal, varkensstal, garage en kalkoenhok)
Week of 3 geleden gedaan, alles allang compleet met een buurtje of 50. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  maandag 15 november 2010 @ 16:52:09 #209
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_88743251
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef trainfreak het volgende:

[..]

Ik speel nu lucky train sinds een paar dagen. Het is veel leuker dan Farmville.
Nu gaat er een wereld open, Farmville begint op de hogere levels wat saai te worden.
Het is altijd hetzelfde, en als je niet mee bent met je gebouwen vanaf het begin kan je niets meer...

(Je moet nu maar eens opnieuw beginnen, succes met je barn, kippenhok, nursery, koeienstal, paardenstal, varkensstal, garage en kalkoenhok)
Lucky Train klinkt ook wel leuk, zal ik ook eens bekijken. Treintjes zijn altijd leuk om mee te spelen :D
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
pi_88745663
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:05 schreef trainfreak het volgende:

[..]

(Je moet nu maar eens opnieuw beginnen, succes met je barn, kippenhok, nursery, koeienstal, paardenstal, varkensstal, garage en kalkoenhok)
En waar laat je die gebouwen allemaal?
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_88745972
Seeddingen, boompjes en een paar gieters :)

Eerlijk kopiëren en plakken ;)

1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative=&cat=feed&subcat=mystery_seeds_complete&key=6dd990c8876a9f7a8a9ef7eac31a4018$$ccF(NUR.!1nEK,,UzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWeAL3np0AB-1iL,troSTEVoUi&next=reward.php%3FfrHost%3D100000391346016%26frId%3D7uz1ynr3ax8ock8wss880okok%26frType%3DConstructionBuildingFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative=&cat=feed&subcat=mystery_seeds_halfway&key=ea89934e052e67fb732c560bbed0c034$$ccF(NUR.!1nEK,,UzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWjmK.yl5eB32oMZoxnPTq(fU&next=reward.php%3FfrHost%3D100000391346016%26frId%3D97av59f56g4k0oo4kggcs0oww%26frType%3DConstructionBuildingFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative=&cat=feed&subcat=mystery_seeds_complete&key=fa76cd3f4b0e74e4c9c0cd9421d7b7e8$$ccF(NUR.!1nEK,,UzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWeAL3np0AB-1iL,troS,FVoUi&next=reward.php%3FfrHost%3D100000391346016%26frId%3Dcrepti8bhqg4owsgckwco8k84%26frType%3DConstructionBuildingFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative=&cat=feed&subcat=mystery_seeds_halfway&key=d65c4e65cfa8d69ccb9a0e76e2929f05$$ccF(NUR.!1nEK,,UzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWjmK.yl5eB32oMZoxoL,q(fU&next=reward.php%3FfrHost%3D100000391346016%26frId%3D2lba521oi8u8cw0kccos84soo%26frType%3DConstructionBuildingFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative=&cat=feed&subcat=mystery_seeds_complete&key=40f752f0d827ed72dd29a672022173b2$$ccF(NUR.!1nEK,,UzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWeAL3np0AB-1iL,troTYzVoUi&next=reward.php%3FfrHost%3D100000391346016%26frId%3Devcrg06gqa88wkkckwwgww0o0%26frType%3DConstructionBuildingFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative=&cat=feed&subcat=mystery_seeds_halfway&key=a47e62e9bfb72d13deef47e95b860825$$ccF(NUR.!1nEK,,UzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWjmK.yl5eB32oMZpofKWq(fU&next=reward.php%3FfrHost%3D100000391346016%26frId%3Dclu1ikr7npwskc804k8co80og%26frType%3DConstructionBuildingFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative=&cat=feed&subcat=mystery_seeds_found&key=1120a6af3a20c584dffdc476374d6a2a$$ccF(NUR.!1nEK,,UzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWhAT1f3xnLa9oHRlrfCUqV&next=reward.php%3FfrHost%3D100000391346016%26frId%3Dbyzk1xj7ki88s4wwko0w0o8gk%26frType%3DMysterySeedlingFound%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative=&cat=feed&subcat=mystery_seeds_found&key=f777e3d6d5da0ad51bcd3b1612443fea$$ccF(NUR.!1nEK,,UzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWhAT1f3xnLa9oHRltlCUqV&next=reward.php%3FfrHost%3D100000391346016%26frId%3D12yxbn2mc1pw8kkw4sss0w888%26frType%3DMysterySeedlingFound%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative=&cat=feed&subcat=mystery_seeds_found&key=c88eba12bbadb9fc0d78d6b0e916af78$$ccF(NUR.!1nEK,,UzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWhAT1f3xnLa9oHRlwiCUqV&next=reward.php%3FfrHost%3D100000391346016%26frId%3De3npi5i5yzkgckkk4ckgkggww%26frType%3DMysterySeedlingFound%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative=&cat=feed&subcat=mystery_seeds_found&key=ec3b95bba9feb28ff987d65e9a6194cc$$ccF(NUR.!1nEK,,UzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWhAT1f3xnLa9oHRmrjCUqV&next=reward.php%3FfrHost%3D100000391346016%26frId%3Degloc0cjgzs4s4s8ocw84w0s0%26frType%3DMysterySeedlingFound%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D

http://apps.facebook.com/onthefarm/track.php?creative=&cat=feed&subcat=mystery_seeds_complete&key=f1978ed51e448cf70b924d7d71215fcb$$ccF(NUR.!1nEK,,UzNKZxQ)k!pL(MNRV(5Ro9imWeAL3np0AB-1iL,tsfNXDVoUi&next=reward.php%3FfrHost%3D100000391346016%26frId%3D18uqdmckk5pckccc4soko008c%26frType%3DConstructionBuildingFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D
You dream it, I live it.
pi_88746125
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 18:01 schreef Meddo het volgende:
Seeddingen, boompjes en een paar gieters :)

Eerlijk kopiëren en plakken ;)

[ code verwijderd ]

ik heb niet alles meegenomen, volgens mij staan er ook veel bomen tussen :o
maar bedankt *O*
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88746283
ja, 8 boompjes :P

Kon een paar boomgaarden oogsten *O*
You dream it, I live it.
pi_88746480
You dream it, I live it.
pi_88746869
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 16:52 schreef Maranelloot het volgende:

[..]



Lucky Train klinkt ook wel leuk, zal ik ook eens bekijken. Treintjes zijn altijd leuk om mee te spelen :D
Haha!
Ik dacht het wel!
Ik kreeg daarnet jouw uitnodiging, dacht ik bij mezelf 'speelt die dat nu ook? Waarschijnlijk wel door de vermelding in dat topic' _O-
  † In Memoriam † maandag 15 november 2010 @ 20:32:39 #216
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88753282
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88754757
quote:
thanks!
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88755055
verkopen jullie nog crafting goods? Ik heb al 3 dagen niemand gezien die wat bij me gekocht heeft... Volgens mij is er iets mis ofzo ? :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 15 november 2010 @ 21:30:04 #219
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_88756338
Rainier Cherry Tree: http://apps.facebook.com/(...)CtthT%2CDVoUi&ref=nf

En ik verkoop ook weinig crafting goods, maar dat is al wat langer eik. Sowieso shared niemand die dingen terug volgensmij terwijl dat wel kan :? Maar ik denk dat bijna iedereen ook al genoeg fuel heeft en dus niets hoeft te kopen.
pi_88758535
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Jojogirl het volgende:
Rainier Cherry Tree: http://apps.facebook.com/(...)CtthT%2CDVoUi&ref=nf

En ik verkoop ook weinig crafting goods, maar dat is al wat langer eik. Sowieso shared niemand die dingen terug volgensmij terwijl dat wel kan :? Maar ik denk dat bijna iedereen ook al genoeg fuel heeft en dus niets hoeft te kopen.
dat doe ik ook nooit, dat sharen. Duurt me allemaal te lang :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 15 november 2010 @ 22:03:09 #221
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88758602
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:02 schreef sbientje het volgende:

[..]

dat doe ik ook nooit, dat sharen. Duurt me allemaal te lang :D
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  maandag 15 november 2010 @ 22:09:25 #222
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_88759024
Ik koop zo nu en dan wat en dan vooral van bekenden en mensen die ik via Fok heb toegevoegd. Heb een voorraadje fuel, maar die is niet eindeloos. Laatst ff een rondje gemaakt en van iedereen in de lijst wat gekocht. Kost wat, maar dan heb je ook wat :P
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
pi_88760708
When he shall die, take him and cut him out in little stars and he will make the face of heaven so fine that all the world will be in love with night and pay no worship to the garish sun.
Woeiii - Blog
PdeHoog says: je bent tof O+
pi_88760894
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:37 schreef -Marjo- het volgende:
Hass avocado tree
Ik heb 'm *O*
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
pi_88761430
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 21:30 schreef Jojogirl het volgende:
Rainier Cherry Tree: http://apps.facebook.com/(...)CtthT%2CDVoUi&ref=nf

En ik verkoop ook weinig crafting goods, maar dat is al wat langer eik. Sowieso shared niemand die dingen terug volgensmij terwijl dat wel kan :? Maar ik denk dat bijna iedereen ook al genoeg fuel heeft en dus niets hoeft te kopen.
Ik heb al tijden geen crafting goods gekocht, Ik haal af en toe wat van de feed, maak ze zelf en met hulp van de collecties blijf ik toch altijd wel rond de 1100 zitten.
Ik merk ook dat mensen minder kopen, maar er komt toch wel elke dag zeker 1 persoon langs.

Ik heb bij FV geklaagd over mijn kapotte feeding trough: 10 kale koenen in mijn giftbox. :') Ik had mijn hok net vol gezet.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88761626
ja bij mij dus normaal ook, maar nu al 3 dagen heleaal niemand.. stond wel op de feed dat iemand wat had gekocht bij e, maar nog steeds evenveel goods te koop :?
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88761630
Ik kom bijna elke dag langs :D

Voor fuel hoeft het niet (6145) maar ik gun jullie de opbrengst ^O^
You dream it, I live it.
  maandag 15 november 2010 @ 22:57:09 #228
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_88761800
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 22:53 schreef Meddo het volgende:
Ik kom bijna elke dag langs :D

Voor fuel hoeft het niet (6145) maar ik gun jullie de opbrengst ^O^
Same here, maar ik krijg de laatste tijd vaak time-outs tijdens het kopen, en dan is het weer ongedaan gemaakt...

Bij mij is de laatste dagen trouwens ook geen good verkocht :(
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_88761829
Heb weer een rondje gedaan :) Je moet gewoon rustig, één voor één, kopen. Dan gaat het goed ;)
You dream it, I live it.
pi_88761880
Ik heb geen tijd voor al die rondjes. :o Ik vind het heel lief als buren bij me kopen maar voel je niet verplicht. :*

Ik kom er trouwens achter dat er niks geen 10 extra kalkoenen in mijn giftbox zitten. }:|

*gaat FV weer mailen*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88762167
Ik heb nu ook maar iets van 30 à 40 verkopende buren :) Bij de boerderij langsgaan en kippen voeren doe ik ook al een tijdje niet meer.
You dream it, I live it.
  maandag 15 november 2010 @ 23:13:49 #232
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88762560
Ik ben sinds ik 26x26 heb veel meer naar de masteries aan het kijken en heb veel 4 uurs dingens verbouwd, en dan gaat je fuel snel op! Het zal straks wel minder worden, en door de weeks doe ik alleen 24 uurs dingen :)
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_88762672
quote:
14s.gif Op maandag 15 november 2010 23:13 schreef Dagoduck het volgende:
Ik ben sinds ik 26x26 heb veel meer naar de masteries aan het kijken en heb veel 4 uurs dingens verbouwd, en dan gaat je fuel snel op! Het zal straks wel minder worden, en door de weeks doe ik alleen 24 uurs dingen :)
tsja, ik ben ook druk met de masteries idd, en met die 4uur dingen gaa thet wel hard. Maar ik heb nu alleen nog clover, en ik doe ze eigenlijk per 'vel' in de market. Ben nu bezig met Lillies, Elderberry en Acorn squash.. Zou eigenlijk ook nog eens wat aan de Coops moeten gaan doen voor de lintjes, maar dat komt er niet echt van :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  maandag 15 november 2010 @ 23:29:16 #234
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88763239
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 23:16 schreef sbientje het volgende:

[..]

tsja, ik ben ook druk met de masteries idd, en met die 4uur dingen gaa thet wel hard. Maar ik heb nu alleen nog clover, en ik doe ze eigenlijk per 'vel' in de market. Ben nu bezig met Lillies, Elderberry en Acorn squash.. Zou eigenlijk ook nog eens wat aan de Coops moeten gaan doen voor de lintjes, maar dat komt er niet echt van :D
Die coops doe ik nog wel eens :P Ik haat die dingen want je weet niet of er iemand is die je kan helpen etc..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  dinsdag 16 november 2010 @ 07:54:35 #235
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_88767856
Ik begin zelf ook niet vaak coops, maar join ze wel redelijk vaak.
  Redactie Sport dinsdag 16 november 2010 @ 09:13:41 #236
260853 crew  DeLuna
Luna van Pino O+
pi_88768905
Schiet niet op vandaag, steeds ligt de server er uit en kan ik alles opnieuw doen :r
❤ Pino112 ❤ | FeanFan | heywoodugod _O_
pi_88768922
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 07:54 schreef Jojogirl het volgende:
Ik begin zelf ook niet vaak coops, maar join ze wel redelijk vaak.
er is ook een starterslintje :D dus dat moet ik dan toch ook nog doen van mezelf :D Farmville is echt zo'n spel wat nooit klaar is :D
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88768999
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  dinsdag 16 november 2010 @ 09:48:26 #239
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88769637
Bugs

Gardening

Feather

---

Buttons

Feather

Ligt het aan mij, of komen er vrijwel geen collectibles meer langs? Dit is van 2 farms de opbrengst sinds een week of zo. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88769771
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 09:48 schreef Xebber het volgende:
Bugs

Gardening

Feather

---

Buttons

Feather

Ligt het aan mij, of komen er vrijwel geen collectibles meer langs? Dit is van 2 farms de opbrengst sinds een week of zo. :)
Ik heb ook al tijden geen collectibles gevonden in de bomen enzo... -O-
En ik denk dat het echt scheelt dat je niet meer kan kiezen of je een collectible wilt of niet, ik stik van de "extra's" in mn giftbox :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88769775
quote:
14s.gif Op dinsdag 16 november 2010 09:48 schreef Xebber het volgende:
Bugs

Gardening

Feather

---

Buttons

Feather

Ligt het aan mij, of komen er vrijwel geen collectibles meer langs? Dit is van 2 farms de opbrengst sinds een week of zo. :)
Blauwe veer! *O*
Ik heb ook het idee dat er minder langskomt, maar ik vind toch regelmatig nog wat.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 16 november 2010 @ 10:09:37 #242
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88770057
Nou ja, ik was er de afgelopen 10 dagen toch al weinig, dus heb sowieso weinig kunnen pakken, maar toch. Ik was er wel regelmatig in de tijd dat ik gewoon thuis was in plaats van het ziekenhuis.

Met de Orchards gaat het ook lekker. :P Op de ene farm ben ik bezig met mijn 15e, de andere met de 14e. :P
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  dinsdag 16 november 2010 @ 10:55:56 #243
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_88771101
k Krijg ook niets meer uit mn bomen enzo :N
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
  † In Memoriam † dinsdag 16 november 2010 @ 16:03:57 #244
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88782287
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 16 november 2010 @ 16:06:08 #245
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88782356
Ik heb de boom gepakt, en je een free boom teruggestuurd :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
  † In Memoriam † dinsdag 16 november 2010 @ 16:10:03 #246
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88782540
Dan heb ik nog een zaaiding
http://apps.facebook.com/(...)La9pFRmunCUqV&ref=nf

ik krijg ook een beetje jeuk van Tineke Groendijk die ook snel een reaktie geeft en alles leuk vind, wat zijn jullie ervaringen?
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  dinsdag 16 november 2010 @ 19:43:46 #247
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_88792029
Brrrrrr! Er kroop een eng beest uit mijn akker. :X
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88792322
Seedling

En ik heb mijn eerste 2 boom-mastery sterren binnen. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88792481
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88792947
Beebie kale koen O+

Nou, klagen bij FV over de kapotte animal trough heeft effect: ze beloven 10 kalkoenen als tegemoetkoming, maar toen ik naar mijn farm ging bleken er geen kalkoenen te zijn, maar is er 2 animal feed uit mijn trough verdwenen. :( :( :( :(
*gaat WEER mailen* :|W
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88792974
En een ei hoort erbij.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88793679
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  Eurovisie Songfestival Queen dinsdag 16 november 2010 @ 20:51:00 #254
163650 Greys
pi_88795116
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 20:07 schreef Cat22 het volgende:
Beebie kale koen O+

Nou, klagen bij FV over de kapotte animal trough heeft effect: ze beloven 10 kalkoenen als tegemoetkoming, maar toen ik naar mijn farm ging bleken er geen kalkoenen te zijn, maar is er 2 animal feed uit mijn trough verdwenen. :( :( :( :(
*gaat WEER mailen* :|W
Hier ook 2 animal feed weg :D
Half uur geleden nog helemaal gevuld, nu stond ie op 18 en heb ik er maar weer twee bij gedaan.
IT'S GREYSIE IT'S PARTY
  dinsdag 16 november 2010 @ 20:56:36 #255
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88795374
Bij mij ook, heb hem maar weer gevuld :P was rond 15 uur trouwens al

edit: oh, en nu weer :P niet dat ik het erg vind ik heb nog 72 feed in mn giftbox omdat die animal trough het al een week niet doet :P
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_88795943
Ik vul hem niet bij. Gevuld of niet, er komen toch geen beesten uit. En dat zij het maar constateren en hem dan bijvullen. :(
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  dinsdag 16 november 2010 @ 21:12:56 #257
222754 Dagoduck
ROCK 'N' GROHL
pi_88796161
Die 2 feed die eruit zijn kwamen er in mn giftbox wel weer bij, dat weer ik zeker want ik heb op de feed niets aangeklikt..
|| FOK!Stok || tatatatatataatatatattaaaaapiediedieuwtididipieuwpidibididi She said I'll throw myself away pididididum They're just photos after all! || Den Helder || Winnaar VBL Wijndal-award 2020: beste AZ-user! || Mijn concertstatistieken ||
pi_88798798
'Met een banaan door het water, later'
Franky boy | fanmail, hatemail, lovemail, sexmail | Tom
pi_88799197
Yee-haw! *O*
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88802259
pffff, ik had net dus ook 18 feed in mn through, bijgevuld, dier erin, out of sync en dier eruit (wel nog 20 feed tot nu toe)

En een deel van mijn land zaait zichzelf steeds in met zucchini! :o Wat ik ook zaai _O-
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88802404
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88802665
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:50 schreef tombolafan het volgende:
pffff, ik had net dus ook 18 feed in mn through, bijgevuld, dier erin, out of sync en dier eruit (wel nog 20 feed tot nu toe)

En een deel van mijn land zaait zichzelf steeds in met zucchini! :o Wat ik ook zaai _O-
_O-
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88802777
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:56 schreef Cat22 het volgende:

[..]



_O-
Ja, ik dacht eerst (vanmorgen ofzo); oh, had ik (middenin het veld :|W ) ook zucchini geplant? :?
Maar nu heb ik overal Gladiolen geplant en na de out of sync staat er weer een rij zucchini :')
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
pi_88802834
Boom

You dream it, I live it.
pi_88802898
quote:
1s.gif Op dinsdag 16 november 2010 22:59 schreef Meddo het volgende:
Boom

[ link | afbeelding ]
Dat wordt lekkere sinaasappelsap. :9
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88813717
de levels zijn nu echt zooo lang :D niet grappig meer.

En ik heb weer een good verkocht, blijkbaar werkt het weer (of werkte het nog steeds)
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 17 november 2010 @ 11:56:24 #267
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_88814115
White walnut tree

En ik heb inderdaad ook weer 1 good verkocht :P
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
  woensdag 17 november 2010 @ 11:57:40 #268
158713 Maranelloot
Je voelt je lekkerder...
pi_88814163
Heb een rondje gemaakt langs een aantal buurFokkers, dus wellicht ben ik dat geweest ;)
Rallye.NL - Dé Nederlandse Peugeot Rallye Site!
  woensdag 17 november 2010 @ 12:34:52 #269
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_88815571
Heb helaas ff geen linkjes, maar misschien wel een handigheidje; http://www.betterfacebook.net
Geeft je een tabbed facebook, met alle feeds apart :D.
Betekend dat als je meerdere spelletjes speelt, (ik doe bv farmville en frontierville) dat ik beide spelletjes apart zie, en dus handiger kan inspelen :)
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 12:44:52 #270
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88815887
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  woensdag 17 november 2010 @ 13:44:45 #271
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_88817936

http://apps.facebook.com/(...)43dc08fbad3aae27eb86$$ccF(NUR,36qzL.UUzNKZxN0o)RDTwI.TonFqZklagzCE-cHuSb9nLWsggCL&next=reward.php%3FfrHost%3D100000386871120%26frId%3D9842el4jo4cgg8wg480cw8ows%26frType%3DEggFriendReward%26key%3D%7B%2Akey%2A%7D
  woensdag 17 november 2010 @ 13:49:17 #272
161918 NelisZ
Boemerangkind
pi_88818107
Lack of planning on your part does not constitute an emergency on my part!
Zeetakje: "Smiles per gallon is more important than miles per gallon"
Hattrick: Raging Bulls United (764020)
HT jeugd: Dolle Stiertjes (1449195)
pi_88818404
Wat doen die honey Bee's nou? Ik heb er 55

[ Bericht 5% gewijzigd door koekii op 17-11-2010 14:45:14 ]
pi_88818739
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 13:56 schreef koekii het volgende:
Wat doen die honey's nou? Ik heb er 55
honeys? :?

Mn zucchini's zijn bijna rijp, kijken of ze opnieuw zelf inzaaien :+
J'ai vu un escarbot ivre!-Komupolapana
Het zijn de kleine dingen die het doen <3
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 14:43:15 #275
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88820312
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88820367
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 14:04 schreef tombolafan het volgende:

[..]


honeys? :?

Mn zucchini's zijn bijna rijp, kijken of ze opnieuw zelf inzaaien :+
Honeybee's.
  woensdag 17 november 2010 @ 15:00:08 #277
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_88820885
Oh, die kunnen zorgen voor extra zaadjes van het geplantte item. Normalier zouden ze ook wegvliegen als je niet op tijd harvest, maar dat is al een ruime tijd uitgeschakeld :P
pi_88821233
quote:
1s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:00 schreef Sjowhan het volgende:
Oh, die kunnen zorgen voor extra zaadjes van het geplantte item. Normalier zouden ze ook wegvliegen als je niet op tijd harvest, maar dat is al een ruime tijd uitgeschakeld :P
Extra zaadjes? Wat raar :D Maar bedankt
  woensdag 17 november 2010 @ 15:16:23 #279
52753 Sjowhan
ex-mod DIG. Watskebeurt?
pi_88821354
quote:
10s.gif Op woensdag 17 november 2010 15:10 schreef koekii het volgende:

[..]


Extra zaadjes? Wat raar :D Maar bedankt
"Pollinated seeds" (ff snel gekeken wat 't wel moest zijn).
pi_88825336
pollinated seeds zijn goed want dat levert veel extra XP op, Daarvoor moet je eerst wel een bijenkorfje vol (200 bees) hebben
Ik ben niet labiel, ik ben emotioneel flexibel.
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 17:46:38 #281
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88827742
volgens mij is bij mij facebook weggevlogen :(
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
pi_88831408
Ben laatste tijd even op een lager tempo aan het farmen, sorry als ik gifts, verzoeken e.d. later accepteer ;)






Als iets niet gaat zoals het moet, moet het zoals het gaat...
pi_88831841
Thanks! Ik heb de stick bug en kale koen gepakt.

Verklaring van FV waarom ik geen compensatie kalkoenen had gehad: mijn giftbox zat overvol. Je kunt er alleen tijdelijk dingen in opslaan. Ja, dat werkt als jullie niet de settings veranderen naar collectibles meteen accepteren! |:(

En waddayaknow: opeens toch 10 kale koenen erbij.5 gewone, 2 witte, twee hele hippe en een hippe baby. Die niet in het hok past. :')

Volgens FV is mijn through ook weer bijgevuld. Niet dus. :N Maar I give up: ik heb nog genoeg feed staan.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_88831914
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  woensdag 17 november 2010 @ 20:06:39 #285
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_88834221
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88834265
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88834893
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88834970
^O^
You dream it, I live it.
pi_88839177
witte pompoenen :')
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  woensdag 17 november 2010 @ 22:27:16 #291
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_88845014
You dream it, I live it.
  † In Memoriam † woensdag 17 november 2010 @ 23:30:11 #293
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88846177
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 18 november 2010 @ 09:26:58 #294
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_88852849
*O* We kunnen de cakes eindelijk kwijt.
pi_88854231
eindelijk een limited time te masteren gewas waar wel bushels van zijn. Schiet beter op :D

White walnut tree
http://apps.facebook.com/(...)mJ91pF%2Cdp7C&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
pi_88854247
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 09:26 schreef Jojogirl het volgende:
*O* We kunnen de cakes eindelijk kwijt.
dat schaap wat je kan kopen _O-
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 18 november 2010 @ 10:29:12 #297
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88854424
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:21 schreef sbientje het volgende:
eindelijk een limited time te masteren gewas waar wel bushels van zijn. Schiet beter op :D

White walnut tree
http://apps.facebook.com/(...)mJ91pF%2Cdp7C&ref=nf
Valt wel mee toch? Als je kijkt naar die Black Roses dan hoefde je daar maar 600 van in totaal of zo, zonder bushels. Nu moet je met de White Pumpkins er meteen 1000 hebben voor de eerste ster.

Maar goed, je hebt toch tijd zat voor die limited dingen als je ze af en toe een beetje zaait.
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
pi_88854626
quote:
12s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:29 schreef Xebber het volgende:

[..]


Valt wel mee toch? Als je kijkt naar die Black Roses dan hoefde je daar maar 600 van in totaal of zo, zonder bushels. Nu moet je met de White Pumpkins er meteen 1000 hebben voor de eerste ster.

Maar goed, je hebt toch tijd zat voor die limited dingen als je ze af en toe een beetje zaait.
nou, die black rose was wel een uitzondering hoor.. bij candy corn en dog rose enzo waren er ook veel meer dan dat... en ja, ik weet dat er tijd zat voor is :D maar ik wil het liever snel af hebben :D

De autumn collectie gaat er ook weer vandoor he? Ben benieuwd wat daar dan weer voor in de plaats komt

Nog een Key Lime Tree
http://apps.facebook.com/(...)dOmJ92oJZdp7C&ref=nf
Vaduz: Je snapt toch wel waarom sbientje het Franse woord bien in d'r naam heeft?
  donderdag 18 november 2010 @ 10:43:00 #299
132098 Xebber
Immer Intelligent
pi_88854784
quote:
1s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:36 schreef sbientje het volgende:

[..]

nou, die black rose was wel een uitzondering hoor.. bij candy corn en dog rose enzo waren er ook veel meer dan dat... en ja, ik weet dat er tijd zat voor is :D maar ik wil het liever snel af hebben :D

De autumn collectie gaat er ook weer vandoor he? Ben benieuwd wat daar dan weer voor in de plaats komt
Ik hoop niks, ik word stapelgek van al die meldingen.

quote:
Mijn dank! Volgens mij de eerste boom/seedling die ik hier gepakt heb. :)
Op woensdag 15 juni 2011 01:02 schreef Bluezz het volgende:
Xeb heeft altijd gelijk, Staal
  † In Memoriam † donderdag 18 november 2010 @ 10:52:53 #300
675 just me
oldbie DCLXXV
pi_88855064
Thanksgiving Day (dankzeggingsdag) is een nationale feestdag in de Verenigde Staten en Canada waarop dank wordt gezegd (traditioneel aan God) voor de oogst en voor allerlei andere goede dingen. In de Verenigde Staten wordt deze dag gevierd op de vierde donderdag in november. In Canada, waar de oogst eerder in het jaar valt, wordt het op de tweede maandag in oktober gevierd.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
  donderdag 18 november 2010 @ 10:54:21 #301
4177 Jojogirl
Curves in all the right places
pi_88855116
Ik denk dat we dan een Kerst collectie krijgen ofzo :Y
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')