abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 11 november 2010 @ 10:10:31 #1
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88585349
100513_112545_haaktopic.gif

Handige sites:
Haakpatronen poppen en knuffels
Hobbydoos.nl - Haken
HobbyGigant.nl
Stitch Diva's Crochet Tutorial (Engelstalig, met foto's )
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 1
Jessica Tromp - Haaksteken en hun symbolen pagina 2
Amigurumi leren haken (incl. linkjes naar deel 2 en 3)
Handige tips om (bijna onzichtbaar) te meerderen en minderen
Haaknaalden
Hier kun je je werk bijhouden
Bloemen haken
Zpagetti bollen kun je hier vinden
Ravelry, een grote Engelstalige handwerkcommunity. Er is zelfs een FOK!groep!
Gratis Nederlandse patronen
Heuse blogpost over onze eigen Wampi aan het haken in de trein!
Voor een indicatie van de gemiddelde afmetingen van babyvoetjes, kom maar op met de slofjes!



Vorige delen:
01 - 02 - 03 - 04 - 05 - 06 - 07 - 08 - 09 - 10 - 11 - 12 - 13 - 14 - 15 - 16 - 17 - 18 - 19 - 20 - 21 - 22 - 23 - 24 -
25 - 26 - 27 - 28 - 29 - 30 - 31 - 32 -33 - 34 - 35 - 36 - 37 - 38 - 39 - 40 - 41 - 42 - 43 - 44 - 45 - 46 - 47 - 48 - 49 - 50 - 51

Heb je de laatste post in het topic? Open dan even een nieuw deel. De openingspost vindt je hier.

De laatst geshowde haaksels:

spiegelei's pinguin:


Inu's beertje:


LadyBlack's 2e uil:


sloffen van trui



kussen van kirsten:


vlaggetjes van kirsten:


Stefanie's schaap Floor:


geplande ridder van LadyBlack:


hek van SirBlackintheUSA:


Queen Anne lace-sjaal probeersel van mij:


[ Bericht 51% gewijzigd door trui op 11-11-2010 10:31:47 ]
in de haak.
pi_88585469
Zonder TT :'( Wat is er gebeurd met de naad in de muts!
  donderdag 11 november 2010 @ 10:24:12 #3
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88585757
vakkundig weggewerkt. 8-)
nog even mijn laatste post in de herhaling:
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 10:07 schreef trui het volgende:
wat mooi ladyBlack! O+ (en lief & leuk van je vriend!)

mijsje, wist je dan niet dat ridders niks onder hun harnas droegen? :9~ :+

ik heb gisteravond wat geexperimenteerd met hele dunne wol. ik had ooit bij de opheffingsuitverkoop van wolhemel.nl voor weinig zo'n streng malabrigo-lace op de kop getikt, en ben van de week een keer zo'n beetje een hele avond bezig geweest om die streng tot een bolletje wikkelen... wat een meters zitten daarop zeg! in elk geval, gisteren heb ik het 'queen anne lace' motief gemaakt ermee (met naald 2,5). best te doen die steek, als je de slag eenmaal te pakken hebt. dit is te smal voor een echte sjaal dus het moet maar als boekenleggertje dienen oid.

[ afbeelding ]
(=aanklikbaar voor gedetailleerder beeld)
in de haak.
pi_88586272
Foto's !

Mn uberschattige grote pinguin, ook heel geschikt om mee te voetballen als 5 jarige gok ik zo.


Bovenop elkaar zijn ze ook leuk! maar die bovenste is in het echt wel kleiner dat ie lijkt. En hij moet over want de wit is niet wit. En misschien maak ik nog wel eentje kleiner!

En dat wat ik zei gister over dat ik wat gezegd had en verkeerd overkwam...gaan ze nog steeds over door. Wel met iets andere strekking, maar toch. Bah

T waait nog niet eens hard zeg, ik had me wel verheugd op een stormpje...arme kindjes vanavond
  donderdag 11 november 2010 @ 10:47:09 #5
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88586471
misschien is 't een ervaring om lering uit te trekken whoopdidoo, om wat je wil zeggen preciezer te formuleren?

leuke bollige pinguins! O+ ik zou de kleine niet uithalen hoor. wit zat! :)

waarom verklein je je foto's trouwens zo sterk, zo kunnen we ze bijna niet zien.
in de haak.
pi_88586494
Leuk, die Queen Anne sjaal! Ik heb hem ook gemaakt, maar nog nooit een foto van gemaakt, zal ik eens doen :s)
pi_88586614
Op de foto wel, maar in t echt niet, heel offwit en als je dat naast elkaar houdt is het heel lelijk, en ik haal m niet uit, maak gewoon een nieuwe.
Foto's zijn aanklikbaar. Aangezien ik ze gewoon upload en dan veel te groot zijn, ik moet ze eens eerst gaan verkleinen :P

En het ging niet zo zeer om hoe ik het formuleerde, ik had het over 1 specifiek geval, en zij gingen dan generaliseren voor mijn gevoel. Maar ach.

En nu ga ik me verdiepen in neurobiologische achtergronden van opvoeding en ontwikkeling. Leuk!
pi_88586632
OT foutje: sloffen van trui en Gijs
  donderdag 11 november 2010 @ 10:55:14 #9
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88586757
ik heb ze weer afgepakt. >:)
in de haak.
pi_88586892
Whoop: fijne pinguins zeg!

Trui: mooi boekenleggertje! Echt fijn werk zo te zien, niet aan mij besteed denk k ;-)
pi_88587508
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het FOK!-forum, maar volg het grote haaktopic al een tijdje offline.
Wat een leuke dingen maken jullie!

Ik vind vooral die gevilte sloffen van Trui geweldig, dat is dus mijn nieuwe project, bedankt voor de link.

Ik haak veel in de trein. Van amigurumis tot dekentjes en slofjes. Een jaar geleden begonnen en inmiddels best flink verslaafd aan haken.
Mijn enige probleem is dat ik heel vaak voor het afronden van een project al wordt afgeleid en aan iets nieuws begin.

Herkenbaar?
  donderdag 11 november 2010 @ 11:16:40 #12
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88587589
nee, helemaaaaal niet! O-)

welkom! misschien werkt het motiverend om dingen af te maken als je ze hier kunt laten zien. :)
in de haak.
  donderdag 11 november 2010 @ 11:17:43 #13
73348 mmascha
Restaurant Odell
pi_88587624
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:14 schreef Smaren het volgende:
Hallo allemaal,

Ik ben nieuw op het FOK!-forum, maar volg het grote haaktopic al een tijdje offline.
Wat een leuke dingen maken jullie!

Ik vind vooral die gevilte sloffen van Trui geweldig, dat is dus mijn nieuwe project, bedankt voor de link.

Ik haak veel in de trein. Van amigurumis tot dekentjes en slofjes. Een jaar geleden begonnen en inmiddels best flink verslaafd aan haken.
Mijn enige probleem is dat ik heel vaak voor het afronden van een project al wordt afgeleid en aan iets nieuws begin.

Herkenbaar?
:Y Heel herkenbaar. En welkom natuurlijk!

Ik ben aan muts nr 2 begonnen. Die met dat leuke puntje van trui. Mijn man vind het puntje niet leuk :(
Bij Hoevelaken rechtsaf.
  donderdag 11 november 2010 @ 11:18:47 #14
12713 trui
enorm aantrekkelijk!
pi_88587677
't is ook wel een beetje het 'eikeltjes' effect natuurlijk. maar ik vind 'm wel leuk. O+ lekkerpuh, mman! ;)
in de haak.
pi_88587981
Mooie stok achter de deur wellicht ja Trui.
Ach, ooit moet ik maar gewoon een 'lopende projecten afmaak' periode inlassen of iets dergelijks.

En bedankt voor het warme welkom.
pi_88588002
Welkom! En bestaat er zoiets als eerst iets afmaken? Daarvoor zijn er teveel leuke dingen.

Zie net dat je een stadsgenoot bent :o
pi_88588187
Goed werk, trui ~O>

Welkom Smaren en nee het is volstrekt onherkenbaar O-)
Het enige wat een beetje goed gaat hier is dat ik een tijdlang geen nieuwe projectjes opgestart heb ;)
pi_88588722
Welkom Smaren!
En ja, héél herkenbaar :7 Of nou ja, ik maak ze altijd wel af. Maar soms duurt dat even. Als ik iets leuks zie en/of bedenk (meestal een combi van die twee), dan wil ik het eigenlijk meteen opstarten. Om te zien of het ook echt leuk is. Zodoende lopen er bij mij altijd veel projecten tegelijk. :P
pi_88588730
Gezellig Whoopdidoo. Ik houd van ons Kaaskoppen. ;-)
pi_88589020
Bwuh ik ging wat googlen en nu weet ik het niet meer.

Zijn hier mensen die vulling van de hema gebruiken? Zag gister voorbij komen aan de kassa, en t zag er echt heel slecht uit, net alsof het aan een stuk was ofzo.

Tsja kaaskop die nog nooit op de kaasmarkt is geweest. _O-
pi_88589063
Welkom Smaren :W

Ik begin het hele dunne garen ook steeds meer te waarderen nu ik met naald 1,5 sneeuwvlokken aan het haken ben. Ik overweeg een paar handschoenen te gaan haken van die hele dunne draad, ik vraag me alleen af of het dan nog een beetje warm is.
pi_88589099
Wat staan er trouwens leuke dingen in de OP! O+ (ik heb echt te slordig gelezen/gekeken de afgelopen dagen, eea gemist zie ik)

De pinguins zijn moppig, Whoopdidoo. :D

En dat boekensjaaltje is mooi, trui! *bookmark*

Oh, en die blommen op dat hek hè, ik vind ze echt zó geweldig. O+
Ik ben bijna in staat om hier op zoek te gaan naar dergelijke 'openbare projecten'. Bushokjes opleuken of zo. :+
pi_88589462
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:50 schreef Eska het volgende:

Oh, en die blommen op dat hek hè, ik vind ze echt zó geweldig. O+
Ik ben bijna in staat om hier op zoek te gaan naar dergelijke 'openbare projecten'. Bushokjes opleuken of zo. :+
Guerilla crocheting! :D
pi_88590943
Wat een leuke OP! Grappig dat het echt heel veelzijdige dingen zijn :Y

Trui, ik vind je sloffen echt heel profi en Stefanie, dat schaap!! O+ Respect hoor, het lijkt me echt een rotwerk om te haken met dat spul, daarom heb ik me er tot nu toe maar niet aan gewaagd....

En die bloemen! Iets voor de volgende meet? ;)
pi_88591080
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 12:37 schreef Mynerfius het volgende:
En die bloemen! Iets voor de volgende meet? ;)
Leuk plan voor de zomer, dan kan iedereen zijn restjes opmaken. Het zou me alleen niets verbazen als er door de politie een eind aan gemaakt wordt :{
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')