De hele wijk ligt eruit, dus je zou denken dat dat een beetje prioriteit zou hebben. Klagen heeft toch geen zin want daar gaan die boerenlullen niet harder van lopen.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:34 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Yep, heel herkenbaar. Ik had ook eens een internetstoring bij destijds Casema. Na 3 dagen was eindelijk bekend dat er een monteur langs moest komen. Toen ik vroeg wanneer deze langs ging komen, dachten ze dat dat binnen 1,5 tot 2 weken te regelen was....
Ik heb inmiddels geleerd dat goedkoop vaak bagger is, en dat kan ik niet hebben bij mijn telefonie en internet. Dan maar iets meer betalen voor een goede en stabiele kwaliteit.
Oh ja: Goedemorgen
Het probleem is natuurlijk wel dat het eigenlijk niet uit maakt welke naam je noemt, er zal altijd iemand zijn die er slechte ervaringen mee heeft. Wellicht XS4ALL uitgezonderd, maar dat is dan ook wel even wat duurder.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:23 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Wij hebben zakelijk een tijdje tele2 gehad, waren we niet onder de indruk van (slechte administratie/facturatie, ook een akkefietje over tenaamstelling en factuuradres gehad).
Mwah, Telfort is nu ook niet bepaald de duurste. Maar over de kwaliteit niets te klagen tot op heden.quote:Op dinsdag 16 november 2010 07:34 schreef JumpingJacky het volgende:
Ik heb inmiddels geleerd dat goedkoop vaak bagger is, en dat kan ik niet hebben bij mijn telefonie en internet. Dan maar iets meer betalen voor een goede en stabiele kwaliteit.
Substantieel duurder, maar erg betrouwbaar en als je al per ongeluk een storing hebt, dan hebben ze ook een helpdesk waar je wat aan hebt. En mijn business is (mede) afhankelijk van mijn internetverbinding, dus ik heb er graag wat voor over.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:37 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Wellicht XS4ALL uitgezonderd, maar dat is dan ook wel even wat duurder.
Dat is inderdaad een goede reden om wat meer te betalen en dan zit je bij XS4ALL zeker goed. Voor mijn privé gebruik heb ik dat er niet voor over.quote:Op dinsdag 16 november 2010 08:57 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Substantieel duurder, maar erg betrouwbaar en als je al per ongeluk een storing hebt, dan hebben ze ook een helpdesk waar je wat aan hebt. En mijn business is (mede) afhankelijk van mijn internetverbinding, dus ik heb er graag wat voor over.
Haha, dan heeft een van mijn collega's wel weer problemen met xs4all :pquote:Op dinsdag 16 november 2010 09:06 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een goede reden om wat meer te betalen en dan zit je bij XS4ALL zeker goed. Voor mijn privé gebruik heb ik dat er niet voor over.
quote:Op dinsdag 16 november 2010 09:14 schreef TronCarter het volgende:
Maar steeds veranderende tijden is gewoon frustrerend tot in uit den boze.
Oepsiequote:
tja, achteraf kun je zoveel bedenken.quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Bah, ik bedenk me net dat ik nog een klant zou terugbellen vandaag. Bij het maken van die afspraak heb ik er niet echt bij stil gestaan dat ik vandaag niet zou werken. Ik heb mijn laptop wel staan en waarschijnlijk ben ik met een minuut of 5 wel klaar, maar dit had ik beter vrijdag al even kunnen doen.
Dan doe je het toch aanstaande vrijdag?quote:Op dinsdag 16 november 2010 12:54 schreef Angel_of_Dth het volgende:
maar dit had ik beter vrijdag al even kunnen doen.
Ja, heb ik inderdaad ook wel even gedaan. Niet dat er opgenomen werd, maar ik heb het geprobeerd.quote:Op dinsdag 16 november 2010 13:47 schreef Nizno het volgende:
[..]
tja, achteraf kun je zoveel bedenken.
Gewoon even tijd er voor maken. Kom op!
Een klant die al niet al te blij was en dan ook nog afspraken niet nakomen... niet de beste optie.quote:Op dinsdag 16 november 2010 17:04 schreef JumpingJacky het volgende:
[..]
Dan doe je het toch aanstaande vrijdag?
Ouchies. Eigenlijk hoef je ook niks over pensioenen te weten anders dan 'over 30 jaar zullen ze wel op zijn'quote:Op dinsdag 16 november 2010 19:48 schreef Angel_of_Dth het volgende:
Uitslag: epic fail. 13 fout, dat is toch zeker 1 te veel. Ik moet duidelijk morgen nog even de pensioenhoofdstukken (werknemerspensioen, FOR e.d.) nog eens goed lezen.
quote:Op woensdag 17 november 2010 08:46 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Ouchies. Eigenlijk hoef je ook niks over pensioenen te weten anders dan 'over 30 jaar zullen ze wel op zijn'
De meeste mensen zijn ook verbaasd dat zo'n simplistisch persoon zo ver kan komen. Ik ben er heilig van overtuigd dat het de sleutel is tot een gelukkiger leven.quote:
Lekker, op je vrije dag. Dat zou ik wel even laten wetenquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:12 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Ja, heb ik inderdaad ook wel even gedaan. Niet dat er opgenomen werd, maar ik heb het geprobeerd.
Als je hem kwijtraakt als klant heb je wel een niet blije klant/ontevreden klant minderquote:Op dinsdag 16 november 2010 17:21 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Een klant die al niet al te blij was en dan ook nog afspraken niet nakomen... niet de beste optie.
Het is multiple choice en ik denk niet dat dat 1 van de beschikbare antwoorden zal zijn.quote:Op woensdag 17 november 2010 08:46 schreef TronCarter het volgende:
[..]
Ouchies. Eigenlijk hoef je ook niks over pensioenen te weten anders dan 'over 30 jaar zullen ze wel op zijn'
Dan moet je een klacht indienen dat het examen niet kloptquote:Op woensdag 17 november 2010 09:53 schreef Angel_of_Dth het volgende:
[..]
Het is multiple choice en ik denk niet dat dat 1 van de beschikbare antwoorden zal zijn.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |