abonnement Unibet Coolblue
pi_88491889



Waarom een eigen topic? Omdat Conan veruit de grootste baas is in het talkshow-circuit en ook nog een held is op Twitter 8-)



Handige topics/links:
USA talkshow topic
http://teamcoco.com/
http://www.youtube.com/user/teamcoco
http://twitter.com/conanobrien
http://en.wikipedia.org/wiki/Conan_(TV_series)
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Conan_episodes

First guests:
08-Nov-2010 Conan 01x01 Seth Rogen, Jack White, TBA -->http://teamcoco.com/firstguestpoll
09-Nov-2010 Conan 01x02 Tom Hanks, Jack McBrayer, Soundgarden
10-Nov-2010 Conan 01x03 Jon Hamm, Charlyne Y, Fistful of Mercy
11-Nov-2010 Conan 01x04 Michael Cera, Julie Bowen, Jon Dore

En een toegift:


[ Bericht 3% gewijzigd door Tim86 op 09-11-2010 22:08:42 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator maandag 8 november 2010 @ 21:45:14 #2
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_88492073
Ik hoop dat de nieuwe show net zo goed wordt als de Tonight Show was in z'n laatste weken. :)
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_88492108
MMmmh! So interesting of a taste!! :7

Oh en: :D

[ Bericht 71% gewijzigd door wolfrolf op 08-11-2010 21:51:35 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_88522128
Briljante opening van Conan zeg, heb me echt kapot gelachen :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_88522134
EINDELIJK!

Zuur stukkie: http://www.npr.org/templates/story/story.php?storyId=131162797

[ Bericht 90% gewijzigd door zeebeschuit op 09-11-2010 17:41:47 ]
pi_88526568
Leuk begin. En wat een zure recensent.

Hoewel die schrijver wel een punt heeft met de extreem voorbereide interviews. Maar soit, alle begin is moeilijk!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_88534879
Ik vond het een erg leuke show start.
Met name intro filmpje en maar ook Seth Rogan had een leuk verhaal al was het inderdaad wel wat voorbereid.

Je merkt wel dat het nog even wennen is. Het bewegen van die maan was wel suf. Ik vond overigens in tegenstelling tot die mindere review die eerder werd genoemd het niet meer dan logisch dat ie nog even NBC noemde (al was het negatief). Come on de eerste show prima. Tuurlijk als hij dit blijft doen wordt het niet leuk meer..

Er stond trouwens een iets positievere review op diezelfde site..
http://www.npr.org/blogs/(...)toward-something-new

Overigens mooi dat Conan nu ook zijn eigen topic heeft!
Misschien ook even deze wiki pagina's toevoegen:

http://en.wikipedia.org/wiki/Conan_(TV_series)
http://en.wikipedia.org/wiki/List_of_Conan_episodes

En een andere link pakken voor Mr T filmpje die bestaat niet meer op YouTube.

Ik zocht overigens nog naar die intro film op YouTube. Ik vond alleen deze slechte versie:


[ Bericht 2% gewijzigd door funrider op 09-11-2010 22:09:09 (aanvulling) ]
pi_88535059
Wikilinks toegevoegd :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_88535182
Wat een snelheid :)
Mr T filmpje gelijk ook even fixen die staat niet meer bij die user op YouTube.

Overigens vond ik een veeel betere versie van TBS zelf voor in de startpost dan de vorige youtube video die ik noemde.

Ik krijg m alleen hier op Fok niet embed.

[ Bericht 45% gewijzigd door funrider op 09-11-2010 22:23:38 ]
pi_88536064
Leuk op youtube trouwens al die filmpjes van Conan on tour. Veel musical guests enzo


pi_88538072
Overigens LateByte link is wellicht ook handy in startpost (je moet overigens wel eerst gratis aanmelden). Het is de Nederlandse plek voor (VS) talkshows.

Link naar Conan gedeelte op LateByte.nl
http://latebyte.nl/listshows.php?category_id=11 - shows
http://www.latebyte.nl/forum/viewforum.php?f=14 - forum daar
pi_88540419
Handige site dat Latebyte, zal ik zeker in de smiezen houden mocht de private torrent tracker waar ik zit geen 720p rip hebben :D Thanks Funrider!

En de 1e show was dus tof. De schrijvers zijn niet bezweken onder de hype druk. Als ze weer gewend en op stoom zijn wordt dit een fantastisch programma! Conan rules!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_88558296
Hahaha die bak water over Hanks :D
pi_88651538
Eindelijk Conan weer op de buis!! *O*
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  zaterdag 13 november 2010 @ 11:33:02 #15
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_88665939
Typisch. De meeste talkshows van gister zijn nu te vinden, waaronder Leno, Fallon, Letterman en Ferguson, maar Conan niet. :r
When all else fails, you always have delusion.
  zaterdag 13 november 2010 @ 14:21:24 #16
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_88670644
Blijkbaar zijn er geen vrijdagshows
When all else fails, you always have delusion.
pi_88723381
Klopt. Op TBS zijn er van de late night shows van maandag tot en met donderdag nieuwe afleveringen :) (voor ons downloadvolk dus eigenlijk van dinsdag tot vrijdag)

Ik vind Conan tot nu toe prima vermakelijk. Alleen die baard moet ie afscheren mčn! ;)
lekker faxen heel de dag echt genot
  maandag 15 november 2010 @ 00:00:24 #18
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_88723436
Ik kijk uit naar meer remotes, Harland Williams, Norman MacDonald en de momenten waarop alles mis gaat. :9

wat acteert de man toch goed :')
When all else fails, you always have delusion.
pi_88724219
Deze week:
5: November 15, 2010 LL Cool J, B. J. Novak
Music: Sharon Jones & The Dap-Kings

6: November 16, 2010 Harrison Ford, Rosario Dawson
Music: Reggie Watts

7: November 17, 2010 Russell Brand, Susan Casey
Music: Kid Rock

8: November 18, 2010 Jesse Eisenberg, Venus Williams
Music: The Decemberists
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_88732894
quote:
1s.gif Op zaterdag 13 november 2010 11:33 schreef Mirel het volgende:
Typisch. De meeste talkshows van gister zijn nu te vinden, waaronder Leno, Fallon, Letterman en Ferguson, maar Conan niet. :r
trekken al die shows ook allemaal veel kijkers? kan het me nauwelijks voorstellen

Conan vond ik wel leuker dan die anderen maar heb er wel het minste van gezien. Meeste nog van letterman omdat die weleens op de nederlandse tv kwam
  Moderator maandag 15 november 2010 @ 12:05:46 #21
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_88733190
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 11:57 schreef planethugo het volgende:

[..]

trekken al die shows ook allemaal veel kijkers? kan het me nauwelijks voorstellen

Conan vond ik wel leuker dan die anderen maar heb er wel het minste van gezien. Meeste nog van letterman omdat die weleens op de nederlandse tv kwam
Die andere shows trekken inderdaad veel kijkers, waarbij Leno en Letterman zowel het voordeel hebben van het tijdstip als van de zender.

Hier kun je de kijkcijfers van de late night shows een beetje bijhouden: http://tvbythenumbers.zap2it.com/category/ratings/late-night
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_88734109
thnx ^O^
Leno en Letterman wist ik uiteraard wel, de rest niet
pi_88734957
Ik vrees dat Conan nu helemaal in de vergetelheid geraakt en nooit meer zoals bij NBC hoogtijdage zal meemaken. :N
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  Moderator maandag 15 november 2010 @ 13:02:06 #24
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_88735003
quote:
15s.gif Op maandag 15 november 2010 13:00 schreef rubje het volgende:
Ik vrees dat Conan nu helemaal in de vergetelheid geraakt en nooit meer zoals bij NBC hoogtijdage zal meemaken. :N
Vooralsnog had-ie de afgelopen week de meeste jonge kijkers van alle talkshows dus als-ie dat enigszins vast kan houden, dan zie ik niet in hoe-ie in de vergetelheid zou raken.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_88735509
had ie eerst niet, voordat Leno een stapje terug deed, de Late-Late-Show? Dat was dan ook écht laat om half 1 ofzo. of zit ik nu helemaal verkeerd
  Moderator maandag 15 november 2010 @ 13:26:28 #26
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_88735691
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:21 schreef planethugo het volgende:
had ie eerst niet, voordat Leno een stapje terug deed, de Late-Late-Show? Dat was dan ook écht laat om half 1 ofzo. of zit ik nu helemaal verkeerd
Hij had Late Night with Conan O'Brien. Dat begon om 00.30 uur en dat timeslot wordt nu bezet door Jimmy Fallon.

De Late Late Show begint ook om 00.30 uur, is van Craig Ferguson en begint na The Late Show with David Letterman.

Zowel Letterman als Leno beginnen vrij laat om 23.30 uur.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_88735791
toch apart dat er rond die tijd nog liveshows gemaakt worden. Ik ben zelf wel een nachtbraker dus voor mij zou dat hier wel goed uitkomen maar in nl zou daar natuurlijk geen hond naar kijken
pi_88736018
Ik ben in 1996 nog 's bij opnames geweest van Late Night.
We waren in het NBC-gebouw voor een rondleiding en aan het eind werd gevraagd of we zin hadden om 's avonds naar de opnames wilden komen.
Dat lieten we ons natuurlijk geen twee keer zeggen!
Conan was toen nog niet zo mega-populair dus de zaal moest vol. :P
Ik kan me alleen nog herinneren dat Ellen Degeneres een van de gasten was.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Moderator maandag 15 november 2010 @ 13:40:18 #29
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_88736132
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:29 schreef planethugo het volgende:
toch apart dat er rond die tijd nog liveshows gemaakt worden. Ik ben zelf wel een nachtbraker dus voor mij zou dat hier wel goed uitkomen maar in nl zou daar natuurlijk geen hond naar kijken
Het gaat zelfs nog verder: NBC heeft na de show van Fallon nog Last Call with Carson Daly en dat is dan van 01.30 uur tot 02.30 uur.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator maandag 15 november 2010 @ 13:41:14 #30
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_88736164
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:36 schreef Felixa het volgende:
Ik ben in 1996 nog 's bij opnames geweest van Late Night.
We waren in het NBC-gebouw voor een rondleiding en aan het eind werd gevraagd of we zin hadden om 's avonds naar de opnames wilden komen.
Dat lieten we ons natuurlijk geen twee keer zeggen!
Conan was toen nog niet zo mega-populair dus de zaal moest vol. :P
Ik kan me alleen nog herinneren dat Ellen Degeneres een van de gasten was.
Ik ben ook een keertje op de oude set van Conan geweest in New York. Helaas werd er toen niet gevraagd of we naar de opnames toe wilden gaan. :P Wel grappig om te zien dat dat eigenlijk een heel klein studiootje was.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_88736273
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:41 schreef Mike het volgende:

[..]



Ik ben ook een keertje op de oude set van Conan geweest in New York. Helaas werd er toen niet gevraagd of we naar de opnames toe wilden gaan. :P Wel grappig om te zien dat dat eigenlijk een heel klein studiootje was.
Ja klopt, heel klein was het.
Bij de rondleiding kwam je ook langs de studio van SNL, was ook veel kleiner dan het er op tv uitziet.
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_88736342
Ik ben recentelijk alleen bij jay leno geweest (Ben Affleck/weezer en een of ander dametje. Ben wel in beeld geweest :') ) en Jimmy Fallon gezien.

Volgend jaar Conan maar eindelijk!
pi_88780912
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:02 schreef Mike het volgende:

Vooralsnog had-ie de afgelopen week de meeste jonge kijkers van alle talkshows dus als-ie dat enigszins vast kan houden, dan zie ik niet in hoe-ie in de vergetelheid zou raken.
iets zegt mij dat dat maar tijdelijk is en dat heeft veelal te maken met de zender zelf waar hij zit. :Y
Vooralsnog kijkt de gemiddelde amerikaan naar CBS,ABC of NBC en verder FOX en andere zenders,dus de als hij bij 1 vd top 3 zenders zat,had hij nu zeker een groter aandeel en voor de komende jaren. :Y Nu profiteert hij van zijn nieuwigheid en trouwe fans die bij de andere zenders alleen maar kunnen groeien dan waar hij nu zit. :s)
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_88780941
quote:
1s.gif Op maandag 15 november 2010 13:36 schreef Felixa het volgende:
Ik ben in 1996 nog 's bij opnames geweest van Late Night.
We waren in het NBC-gebouw voor een rondleiding en aan het eind werd gevraagd of we zin hadden om 's avonds naar de opnames wilden komen.
Dat lieten we ons natuurlijk geen twee keer zeggen!
Conan was toen nog niet zo mega-populair dus de zaal moest vol. :P
Ik kan me alleen nog herinneren dat Ellen Degeneres een van de gasten was.
Ik wilde vorig jaar bij Conan langs gaan toen hij nog bij NBC zat in Los Angeles helaas kon ik via de website toen niet voor elkaar krijgen om kaarten te reserveren. Ik moest dan eigenlijk naar studio overdag komen en hopen op kaarten. Uiteindelijk niet tijd/mogelijkheid om langs te gaan. Ik keek Conan en Jay in 2005/2006 vrij fanatiek via CNBC Europe. Daarna is het alleen nog maar op zaterdag avond uitgezonden en niet meer iedere avond. Tegenwoordig alleen nog Jay op de zaterdag.
pi_88854165
Wauw die LA chicks die Coco gisteren knuffelde :9~
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_88943554
quote:
11s.gif Op donderdag 18 november 2010 10:19 schreef wolfrolf het volgende:
Wauw die LA chicks die Coco gisteren knuffelde :9~
Zo ziet 80% er daar uit :D

Die harry potter fan :')
pi_88945134
Russell Brand was echt hilarisch bij Conan..heb me echt kapot gelachen :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 20 november 2010 @ 17:17:32 #38
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_88947372
Die heb ik helemaal geskipt want die gast staat me niet aan. Was het echt zo leuk?
When all else fails, you always have delusion.
pi_88947465
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 16:08 schreef Tim86 het volgende:
Russell Brand was echt hilarisch bij Conan..heb me echt kapot gelachen :D
Was wel grappig ja. Alleen wel heel duidelijk een ingestudeerd verhaal.
Het interview met Harrison Ford vond ik echt helemaal niks, die man heeft nog geen twintig woorden gezegd in het hele gesprek.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_88948199
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 17:17 schreef Mirel het volgende:
Die heb ik helemaal geskipt want die gast staat me niet aan. Was het echt zo leuk?
Ja, vond ik wel. Ben verder ook niet zo'n fan van hem ofzo.

Harrison Ford was ook wel droog, maar niet echt mijn ding. Was ook een groot toneelspel hoe hij zich gedroeg..beetje de Joaquin Phoenix uithangen.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 20 november 2010 @ 19:40:27 #41
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_88952359
Ik vraag me af of Harrison Ford in het echt zo is of dat het een lopend grapje is van hem. Ik zag wel eens filmpjes waar hij voor een commercial een simpele tekst moest doen, en hij kreeg het niet voor elkaar. Op wikipedia staat dat hij vroeger niet sterk was in het sociale gebeuren. Maar niks over hoe hij tegenwoordig is.

Het zorgt in ieder geval voor saaie interviews, en geen grappige.
When all else fails, you always have delusion.
pi_89053489
Deze week:
9: November 22, 2010 Christina Aguilera, Zachary Levi
Music: Christina Aguilera

10: November 23, 2010 Christina Applegate, Jesse Tyler Ferguson
Music: Maroon

11: November 24, 2010 Eva Mendes, Bob Saget
Music: Neon Trees

12: November 25, 2010 Jim Parsons, Marisa Miller
Music: Brendon Walsh
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_89053649
Die van Jim Parsons ga ik zeker even bekijken. :D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  Admin dinsdag 23 november 2010 @ 15:36:43 #44
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_89054503
Heb de afgelopen twee weken enorm genoten van Conan. Ik heb het idee dat-ie losser is dan in The Tonight Show en ik vind het sowieso leuker. Alleen is Conan wel iemand die na een tijdje gaat vervelen omdat-ie veel in herhaling valt (het constant over zichzelf hebben, altijd op dezelfde manier reageren op het publiek), dus wie weet vind ik er straks niks meer aan.

Maar so far: grappige show, jammer dat-ie maar 4x per week is.
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  Moderator dinsdag 23 november 2010 @ 15:39:46 #45
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_89054607
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:36 schreef Breuls het volgende:
Maar so far: grappige show, jammer dat-ie maar 4x per week is.
Ik vraag me af wat de redenering achter die vier keer is. Iemand die graag een late night show kijkt zal op vrijdag kijken naar Letterman of Leno en daarmee heb je een grotere kans dat ze de volgende keer bij Conan wegblijven.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Moderator dinsdag 23 november 2010 @ 15:41:46 #46
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_89054677
Overigens kijken er altijd best weinig mensen naar die late night shows voor de grote bevolking die de VS heeft. Zo trekt Conan ongeveer 1,7 miljoen kijkers, wat in Nederland ongeveer de cijfers zijn van iets als Miljoenenjacht.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Admin dinsdag 23 november 2010 @ 16:02:40 #47
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_89055397
quote:
1s.gif Op dinsdag 23 november 2010 15:39 schreef Mike het volgende:

[..]



Ik vraag me af wat de redenering achter die vier keer is. Iemand die graag een late night show kijkt zal op vrijdag kijken naar Letterman of Leno en daarmee heb je een grotere kans dat ze de volgende keer bij Conan wegblijven.
Lopez heeft ook geen show die dag, en de Comedy Central shows zijn er dan ook niet. Wellicht is het gebruikelijk voor kabelzenders om op vrijdag anders te programmeren. (Misschien is het Friday Night Death Slot idee bij die zenders nog veel groter.)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_89107167
De monoloog van maandag was briljant.

Heb mijn ogen eruit gejankt van het lachen om die Throwing Stone grap _O-


Conan is een HELD.

[ Bericht 23% gewijzigd door wolfrolf op 24-11-2010 20:03:00 ]
lekker faxen heel de dag echt genot
  woensdag 24 november 2010 @ 20:39:13 #49
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_89110196
Dat Gary Busey gedoe is niet grappig.
When all else fails, you always have delusion.
pi_89141121
Haha reactie uit Spanje (afkijken tot het einde) op Jesse&Conan

  donderdag 25 november 2010 @ 19:41:55 #51
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_89148647
Geniaal. Hoop dat ze er iets mee doen :D
When all else fails, you always have delusion.
pi_89153837
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 19:41 schreef Mirel het volgende:
Geniaal. Hoop dat ze er iets mee doen :D
LOL! Inderdaad *O*

Ik mis stiekem toch wel Max Weinberg hoor ;(
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_89163007
quote:
1s.gif Op donderdag 25 november 2010 21:31 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

LOL! Inderdaad *O*

Ik mis stiekem toch wel Max Weinberg hoor ;(
Ik ook, en La Bamba mag ook wel iets meer mee gedaan worden :)

Kwam net deze tegen op mijn harde schijf :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_89346527
Deze week:
13: November 29, 2010 George Lopez, Chris Colfer
Music: Kid Cudi

14: November 30, 2010 Charles Barkley, Drew Pinsky:
Music: Bo Burnham

15: December 1, 2010 Joel McHale, Tim Gunn:
Music: Cake

16: December 2, 2010 Kourtney Kardashian, Kim Kardashian, Khloé Kardashian, Kevin Nealon
Music: Deerhunter
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_89484298
lol Andy Richter had een rol in ep 3 van Glory Daze, dat toevalligerwijs uitgezonden wordt voor Conan :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_89488671
Geweldig dat Slash er was _O_
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_89504471
http://www.geenstijl.nl/m(...)endief.html#comments

Gaan we trouwens ook kaarten sturen a la finland :D
  Moderator zaterdag 4 december 2010 @ 00:35:07 #58
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_89504822


De trend moet natuurlijk niet te veel naar beneden zijn...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  Admin zaterdag 4 december 2010 @ 00:44:14 #59
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_89505189
Nee, maar hij gaat natuurlijk gewoon een vaste plek ergens onder de networks innemen. Hij heeft op cable immers minder vaste kijkers. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_89509575
Hahaha, Conan in een jegging :')



Altijd mooi om te zien dat hij er niet voor terugdeinst zichzelf compleet belachelijk te maken.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_89524360
Iets zegt mij dat Conan het leuk doet maar op langer termijn het toch niet zal redden tegenover de grote shows zoals Late... en de Tonight show. :Y
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_89635504
Deze week:

17: December 6, 2010 Nicole Kidman, Charlie Day, Lauren Pritchard
18: December 7, 2010 Rainn Wilson, Roberta Mancino, Christina Perri
19: December 8, 2010 Ray Romano, Arianna Huffington, The LXD
20: December 9, 2010 Sarah Silverman, Michio Kaku, She & Him

Matige gasten deze week..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_89637657
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 15:58 schreef Tim86 het volgende:
Deze week:

17: December 6, 2010 Nicole Kidman, Charlie Day, Lauren Pritchard
18: December 7, 2010 Rainn Wilson, Roberta Mancino, Christina Perri
19: December 8, 2010 Ray Romano, Arianna Huffington, The LXD
20: December 9, 2010 Sarah Silverman, Michio Kaku, She & Him

Matige gasten deze week..
Als de monoloog maar vet is :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_89638645
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 16:50 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Als de monoloog maar vet is :D
Idd :D Meeste gasten gaan op fffwd.
  woensdag 8 december 2010 @ 10:50:42 #65
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_89667926
Deze week nog steeds niet gezien op de private trackers. :r
When all else fails, you always have delusion.
pi_89683089
Die van gisteren was verkeerd encoded ofzo..lekker kut en er is nog geen proper. Vandaag is al wel te vinden.
edit: pff al die ShoTV releases zijn fake :(

[ Bericht 39% gewijzigd door Tim86 op 08-12-2010 17:34:07 ]
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_89684650
Soundgarden optreden van paar weken terug _O_
pi_89736514
Deze week is tot nu toe leuk :D

Ik moest weer smakelijk lachen om Chris Ultimo :') _O-

Voor degenen die zich een ongeluk zoeken en niets kunnen vinden

Conan.2010.12.06.Nicole.Kidman.WEBRIP.XviD
conan.2010.12.07.rainn.wilson.hdtv.xvid-shine
conan.2010.12.08.hdtv.xvid-shotv

:* :*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_89959334



Kim Kardassian (geen typo :P )

Deze week:
21: December 13, 2010 Gwyneth Paltrow, T. J. Miller, Jimmy Eat World
22: December 14, 2010 Seth Green, Tim Meadows, Broken Bells
23: December 15, 2010 Amy Adams, Roger Waters, Edward Sharpe & the Magnetic Zeros
24: December 16, 2010 Mark Wahlberg, Charles Phoenix,Jenny and Johnny
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_89959649
Waarom gebruiken ze La Bamba bijna nooit meer :(
pi_89959775
Ja, dat vind ik ook wel jammer. Ik mis de oude segmenten ook wel, zoals the year 3000, Triumph etc ;(

Niveau gaat wel een beetje achteruit atm, maar dat komt vanzelf wel weer goed.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90044329
Eerste kwartier van vandaag was echt te briljant :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 17 december 2010 @ 14:50:48 #73
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_90044395
Year 3000 skipte ik altijd. Was gewoon een format voor slechte grapjes. Zal ik ook niet missen.
When all else fails, you always have delusion.
pi_90044533
Mijn favo momenten zijn toch wel wanneer Conan iets buiten de studio doet..Interview van vandaag met die comics was ook weer briljant :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90052210
Vandaag was de Conan demo in Finland :D :D

Beelden: http://yle.fi/extrem/news/parad_artikel.php?id=37286

Fans van de Amerikaanse TV host Conan O'Brien zijn van plan aanstaande vrijdag 17 december een demonstratie te houden in de Finse hoofdstad Helsinki voor het uitzenden van diens nieuwe show Conan op de Finse televisie.

De demonstratie zal worden gehouden op het Senaatsplein en wordt georganiseerd door een Facebook groep met de naam Finland wants Conan.

De groep is populair, enkele tienduizenden mensen zijn lid geworden. De fans van O'Brien vragen al geruime tijd om de terugkeer van de host op de Finse televisie. Sterker nog, O'Brien steunt deze oproep ook volledig en heeft Finse televisiezenders al gevraagd om weer uitgezonden te mogen worden.

De Amerikaans-Finse Alexandra Alexis is de drijvende kracht achter de demonstratie en Facebook groep. Doel is volgens haar te laten zien aan zowel de televisiebazen als aan O'Brien dat Finland het beste en gekste land van de wereld is.

De demonstranten worden opgeroepen om verkleed op te komen dagen, bijvoorbeeld als eland of de kerstman.

O'Brien heeft een speciale relatie met Finland. Een aantal jaren terug ontdekte hij dat hij met zijn toenmalige show Late night erg populair was in Finland. Voor het eerst in 2005 liet hij zien qua gezicht erg te lijken op de Finse president Tarja Halonen. Deze grap haalde zelfs de Finse kranten.

Een en ander leidde er toe dat O'Brien uiteindelijk een bezoek bracht aan Finland en op 14 februari 2006 een persoonlijke ontmoeting met Halonen had. Het ging zelfs zover dat O'Brien Halonen in zijn show actief steunde bij haar herverkiezing als president van Finland.




[ Bericht 42% gewijzigd door zeebeschuit op 17-12-2010 18:24:45 ]
pi_90054068
Ik moest erg hard lachen om die 50 cent grap en om de verbeterde versies van vrouwelijke stripfiguren. Ma Kent _O- _O-

En La Bamba met honing aan zijn reet! :D :'( :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_90346973
Deze week:
December 20, 2010 Aaron Eckhart, Mary Lynn Rajskub, Beach House
December 21, 2010 Kevin Spacey, Kristen Schaal, Los Lobos
December 22, 2010 Jack Black, Erika Nelson, Jimmie Vaughan
December 23, 2010 Jason Segel, Shane Smith, Reggie Watts

Spacey was geweldig :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 26 december 2010 @ 11:43:23 #78
177948 Daskaar
cake or death?
pi_90453723
verbaasd me hoe weinig reakties dit topic krijgt..
ik ben echt blij met conan, beste show op tv!
het is zoveel keer beter dan bij de vorige show.
hij heeft veel meer vrijheid om te doen wat ie wil en t plezier straalt er vanaf.
topamusement!
en die gitaar uit afghanistan was echt cool trouwens!
pi_90750802
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90752016
La Bamba is een held. :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_90849097
10 januari pas weer :(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_90900116
Alle talkshows zijn weer terug op de Amerikaanse buis, behalve CoCo ;(

Geen slimme zet van Conan IMO.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_90902718
quote:
1s.gif Op dinsdag 4 januari 2011 19:41 schreef Tim86 het volgende:
10 januari pas weer :(
Sorry? Er zijn toch gewoon afleveringen deze week van Conan?

Aguilera was maandag op de buis.
Kardashians vanavond (links boven op de site)

http://teamcoco.com/?quic(...)s-tabs_next_on_conan
http://teamcoco.com/
  Moderator woensdag 5 januari 2011 @ 20:57:32 #84
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_90902762
quote:
1s.gif Op woensdag 5 januari 2011 20:56 schreef funrider het volgende:

[..]

Sorry? Er zijn toch gewoon afleveringen deze week van Conan?

Aguilera was maandag op de buis.
Kardashians vanavond (links boven op de site)

http://teamcoco.com/?quic(...)s-tabs_next_on_conan
http://teamcoco.com/
Dat zijn herhalingen.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_90980817
ff een andere vraag: Hoe succesvol is die Conan nou nog als in: Verslaat hij in de timeslot nou Leno en Letterman :? of speelt hij nog steeds 6de viool oid? :{
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
  Moderator vrijdag 7 januari 2011 @ 16:10:26 #86
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_90981278


Conan dus op de derde plek. Opvallend is verder dat Leno niet beter scoort dan Conan vorig jaar deed met de Tonight Show.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_91540852
Epische monoloog vandaag. Labamba naakt met Patriots hoed :') _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 18 januari 2011 @ 23:15:22 #88
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_91543036
Ik hoop dat ze terug blijven komen op het woord 'thrice'.
When all else fails, you always have delusion.
pi_91543130
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2011 23:15 schreef Mirel het volgende:
Ik hoop dat ze terug blijven komen op het woord 'thrice'.
Hilarisch _O-
lekker faxen heel de dag echt genot
  Moderator vrijdag 25 februari 2011 @ 14:04:31 #90
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_93305840


Leno blijft voorlopig de late night winnaar, maar doet het nog steeds niet beter dan Conan een jaar geleden.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  vrijdag 25 februari 2011 @ 18:51:19 #91
177948 Daskaar
cake or death?
pi_93317551
pi_93553035
Finland song rocks :D
pi_94644948
Toch vind ik Conan (de show) een stuk minder leuk dan The Tonight Show (met Conan), beetje jammer ook dat NBC verbied om Conan zijn sketches/onderdelen van de Tonight Show (en Late Night) te gebruik in zijn nieuwe show.
  Admin zaterdag 26 maart 2011 @ 18:01:47 #94
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_94645439
Ik vind het leuker dan de Tonight Show. Heeft meer een eigen stijl, is iets gekker enzo.. en Leno doet intussen gewoon weer een prima Tonight Show. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
  zondag 27 maart 2011 @ 11:41:39 #95
177948 Daskaar
cake or death?
pi_94668492
waar kijken jullie het?
ik download t meestal via piratebay, maar kan de afgelopen weken daar geen nieuwe aflevering meer vinden
  Moderator zondag 27 maart 2011 @ 11:44:56 #96
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_94668550
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:41 schreef Daskaar het volgende:
waar kijken jullie het?
ik download t meestal via piratebay, maar kan de afgelopen weken daar geen nieuwe aflevering meer vinden
Meestal via Latebyte: http://www.latebyte.nl/
Maar soms ook private trackers als het daar niet te vinden is. En heel af en toe is een aflevering helemaal niet te vinden (zoals afgelopen maandag).
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
  zondag 27 maart 2011 @ 11:46:02 #97
177948 Daskaar
cake or death?
pi_94668571
quote:
1s.gif Op zondag 27 maart 2011 11:44 schreef Mike het volgende:

[..]

Meestal via Latebyte: http://www.latebyte.nl/
Maar soms ook private trackers als het daar niet te vinden is. En heel af en toe is een aflevering helemaal niet te vinden (zoals afgelopen maandag).
bedankt!
ik ga t es bekijken
  zondag 10 april 2011 @ 15:23:35 #98
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_95301700
Norm MacDonald doet weer wat talkshows aan omdat 'ie een sportsshow gaat hosten. Hij was bij Kimmel en Jon Stewart al, en die kan je ook gemakkelijk vinden. Die van Letterman echter is net de enige episode van alle Letterman uploads die nergens te vinden is in z'n geheel :{

Na een tijdje zoeken maar op youtube gekeken. Heb gelukkig het Norm stukje kunnen vinden :)


Bij Jon Stewart doet 'ie ook zo stom weer :') Vraagt Kimmel bij het eind wanneer z'n nieuwe show begint, weet Norm het niet :P
When all else fails, you always have delusion.
pi_95301848
Die gast is zo grappig haha, altijd genieten als hij ergens te gast is :D

Deze week was Tracy Morgan bij Conan en Tracy was echt high as a kite..echt te grappig om te zien, maar ook wel genant :')
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 10 april 2011 @ 15:39:17 #100
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_95302291
Tracy vind ik eigenlijk best een kneus. Nog niet gezien maar denk dat als hij high is dat 'ie gewoon 10x zo irritant is. :P
When all else fails, you always have delusion.
pi_95497036
Wat een leuke monoloog de dertiende :D Ze hebben er wel lol aan :P

Vind alleen dat het na de monoloog en eventuele sketch beetje doodvalt. Gasten-interviews zijn vaak zo matig + muziek,
pi_95497899
Muziek skip ik bijna altijd. Interviews heb ik vaak opstaan tijdens het koken ofzo, tenzij het echt een toffe gast is. Hij moet wat vaker naar buiten gaan..die items zijn altijd hilarisch :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_96028653
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 27 april 2011 @ 17:41:08 #104
62964 Little_Acorn
You would know
pi_96051808
Zou Conan's baard er echt af gaan op 2 mei?

Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  woensdag 27 april 2011 @ 18:09:55 #105
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_96052872
Leuk van Will :D
When all else fails, you always have delusion.
pi_96265202
Tweets van de afgelopen dagen van Conan over zijn baard:

Will Ferrell is coming to try to shave off my beard on May 2nd. And NATO does nothing.

I just explained to my beard what may happen Monday. I didn't know hair could scream.

Was up all night building a small shark cage to protect my beard. Your move, Ferrell.

Will Ferrell keeps driving past my house in a tiny French car, laughing and waving a razor. He is a cruel man with lots of free time.

Yesterday, we took care of one maniac with a beard. Today, Will Ferrell will take care of another.

:D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_96265751
Ben benieuwd :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97040283
Norm Macdonald was weer leuk :D

Kwam net deze release tegen :)
Team.Coco.Presents.The.Conan.Writers.Live.RERIP.HDTV.XviD-MOMENTUM
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  donderdag 19 mei 2011 @ 18:26:54 #109
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_97040425
Da's een oude van voordat z'n roadshow begon. Ik vond 'em niet zo leuk.
When all else fails, you always have delusion.
pi_97040584
oh, oke :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 22 mei 2011 @ 15:35:43 #111
62964 Little_Acorn
You would know
pi_97155957
Er is een documentaire gemaakt over Conan!!

Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
  zondag 22 mei 2011 @ 16:14:20 #112
155103 Reanimation
Golden State!
pi_97157718
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:35 schreef Little_Acorn het volgende:
Er is een documentaire gemaakt over Conan!!

Lijkt me leuk!
pi_97158330
Nice, die moet ik zien :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97184172
nu al leuk :D
  donderdag 26 mei 2011 @ 21:33:57 #115
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_97357298
Craig.Ferguson.2011.05.25.Norm.MacDonald.HDTV.XviD-FQM
When all else fails, you always have delusion.
pi_97358878
quote:
0s.gif Op zondag 22 mei 2011 15:35 schreef Little_Acorn het volgende:
Er is een documentaire gemaakt over Conan!!

Tof, must see. Wordt tzt op TBS uitgezonden ofzo?
lekker faxen heel de dag echt genot
  vrijdag 27 mei 2011 @ 08:02:27 #117
62964 Little_Acorn
You would know
pi_97370612
quote:
1s.gif Op donderdag 26 mei 2011 21:58 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Tof, must see. Wordt tzt op TBS uitgezonden ofzo?
Volgens mij eerst in verschillende bioscopen en vervolgens op DVD. En daarna wellicht op TBS.
Beter een gemiste oproep dan een gemiste kans
pi_97584518
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_97589793
:D Mooi altijd dat local news. Die commercial is echt oh-zo-slecht
  zondag 19 juni 2011 @ 08:55:50 #120
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98362568

Dat stomme string dansje de hele tijd. _O-
When all else fails, you always have delusion.
pi_98606151


Conan.O.Brien.Cant.Stop.720p.HDTV.x264-BAJSKORV
x264 | AC3 | 3.05GB

:)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_98616164
quote:
0s.gif Op vrijdag 24 juni 2011 14:36 schreef Tim86 het volgende:
[ afbeelding ]

Conan.O.Brien.Cant.Stop.720p.HDTV.x264-BAJSKORV
x264 | AC3 | 3.05GB

:)
whoopwhoop!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_98616502
Leuk! Downloaden dus!
  Moderator vrijdag 24 juni 2011 @ 19:03:24 #124
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_98618442
Ik heb even gekeken of het de real deal was, aangezien ik 'm nog nergens was tegengekomen en inderdaad: het is 'm!
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_98697741
Vanavond gezien, was wel vermakelijk. Wel leuk om de menselijke kant achter het verhaal te zien, maar toch viel het uiteindelijk allemaal wat tegen. Net alsof ze als makers niet echt konden kiezen tussen het in beeld brengen van de grappige kant en de tragische kant, waardoor het erg vlak werd allemaal.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Moderator zondag 26 juni 2011 @ 22:45:51 #126
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_98697858
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:43 schreef Tim86 het volgende:
Vanavond gezien, was wel vermakelijk. Wel leuk om de menselijke kant achter het verhaal te zien, maar toch viel het uiteindelijk allemaal wat tegen. Net alsof ze als makers niet echt konden kiezen tussen het in beeld brengen van de grappige kant en de tragische kant, waardoor het erg vlak werd allemaal.
Ben ik het mee eens.

Opvallend trouwens dat Conan de fragmenten erin heeft laten zitten waarin hij de fans afzeikt die hij na de show nog moet ontvangen voor foto's en handtekeningen...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_98698998
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 22:45 schreef Mike het volgende:

[..]

Ben ik het mee eens.

Opvallend trouwens dat Conan de fragmenten erin heeft laten zitten waarin hij de fans afzeikt die hij na de show nog moet ontvangen voor foto's en handtekeningen...
Ik moet het nog zien, maar hoe bedoel je? Is hij echt gemeen ofzo? :o
lekker faxen heel de dag echt genot
  dinsdag 28 juni 2011 @ 21:56:56 #128
155103 Reanimation
Golden State!
pi_98792524
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:08 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik moet het nog zien, maar hoe bedoel je? Is hij echt gemeen ofzo? :o
Hij is vrij grof op momenten, je kan merken dat hij behoorlijk pissed is door alles!
pi_98793008
quote:
0s.gif Op zondag 26 juni 2011 23:08 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Ik moet het nog zien, maar hoe bedoel je? Is hij echt gemeen ofzo? :o
Nee, met vlak bedoelde ik juist dat de makers niet konden kiezen tussen grappig en tragisch, waardoor de hele docu ertussenin blijft hangen. Ze hadden het erg donker kunnen maken omdat er gewoon echt momenten zijn waarop Conan er doorheen zit, het gehad heeft met de fans en met alles, maar ach..uiteindelijk zal hij het zelf ook wel zo beleefd hebben..een donkere periode, die stiekem toch vol zit met hoogtepunten en juist de fans die af en toe wat veel van hem wilden hebben hem er doorheen gesleept;
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 28 juni 2011 @ 22:24:49 #130
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_98794641
Dat is Conan eigenlijk ook wel qua persoon. Daarom is het zo'n raar grappig figuur.
When all else fails, you always have delusion.
pi_99066881
Dat ritje in de auto :D Alleen bij conan!
pi_99066957
Wel jammer dat hij nog maar zo weinig de straat op gaat of dingen bezoekt..die stukjes zijn altijd zo briljant.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 5 juli 2011 @ 18:12:29 #133
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_99074989
IT'S GOOOOOOOOOD
When all else fails, you always have delusion.
pi_99075035
quote:
0s.gif Op dinsdag 5 juli 2011 18:12 schreef Mirel het volgende:
IT'S GOOOOOOOOOD
Dat was grappig ja _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_100116699
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin donderdag 18 augustus 2011 @ 23:22:20 #137
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_100918921
Ik vond 't hilarisch. :D

Zit ze daar een beetje leuk te kleppen, komt dat geluid er ineens uit. :D
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_100922036
Anne Hathaway in catwoman pak is kneitergeil. Maar dat is offtopic sorry :')
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_103904845
Conan zit deze hele week in New York. Net de eerste show gezien..echt supertof :D

Zit in The Beacon Theatre :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_103911859
quote:
0s.gif Op donderdag 3 november 2011 02:26 schreef Tim86 het volgende:
Conan zit deze hele week in New York. Net de eerste show gezien..echt supertof :D

Zit in The Beacon Theatre :)
[ afbeelding ]
Fallon was een leuke gast :D
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_103917626
quote:
1s.gif Op donderdag 3 november 2011 12:48 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Fallon was een leuke gast :D
Masturbating Bear ook :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_103989182
quote:
Conan O'Brien sluit homohuwelijk in show

Laatste update: 4 november 2011 23:03
AMSTERDAM - Conan O'Brien heeft in zijn talkshow twee mannen in de echt verbonden.

O'Briens kostuumontwerper Scott Cronick beloofde onder leiding van de presentator eeuwige trouw aan zijn partner David Gorshein. Dat schrijft de Amerikaanse krant Daily News.
"Dit is geen grap", zei O'Brien voor aanvang van de huwelijksceremonie. "We zijn hier bij elkaar op deze prachtige plaats om het samenkomen van twee levens te aanschouwen."

Vrienden en familie van Cronick en Gorshein mochten voor de gelegenheid plaatsnemen op het podium om van dichtbij te zien hoe de geliefden de huwelijksgeloften uitwisselden.
De ceremonie vond plaats in het New Yorkse Beacon Theatre, ter afsluiting van O'Briens bezoek aan de Big Apple. De show van de presentator, getiteld Conan, wordt altijd opgenomen in Los Angeles, maar kwam deze week vanuit het theater in New York.
Wow, mooi! O+

Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_104000842
En Triumph was ook terug :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 5 november 2011 @ 17:33:41 #144
351185 Quisho
Pay attention, it's free
pi_104001866
Ja had ik al in het USA talkshow topic gepost.

Stewart, Colbert en Triumph EN Louis CK en een gay wedding, zn beste show op TBS so far *O*
  donderdag 22 december 2011 @ 19:36:41 #146
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_105928929
WTF, die Kevin Lee bij Conan van 20 december. :') Zo bizar dat het een Youtube link nodig heeft, maar die is er niet. Ook niet op Team Coco. Grootste mongool die ik ooit heb gezien.

[ Bericht 8% gewijzigd door Mirel op 22-12-2011 19:44:34 ]
When all else fails, you always have delusion.
pi_105930623
quote:
0s.gif Op donderdag 22 december 2011 19:36 schreef Mirel het volgende:
WTF, die Kevin Lee bij Conan van 20 december. :') Zo bizar dat het een Youtube link nodig heeft, maar die is er niet. Ook niet op Team Coco. Grootste mongool die ik ooit heb gezien.
Wat een freak he..Link staat gewoon op team coco though :P
http://teamcoco.com/video(...)onan-needs-work-done
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_105930705
Hoi. Maarom heeft Conan zijn baard eigenlijk terug laten groeien?
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_105930992
Omdat hij niet meer bang is voor Will Ferrell? Geen idee eigenlijk.hij zal het zelf fijner/mooier vinden..moet zeggen dat hij met baard een minder eng hoofd heeft dan zonder..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_106652288
:D
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_107111726
In de aflevering van 18-januari gaat het over Zwarte Pieten en amsterdam :D
  zondag 22 januari 2012 @ 20:25:51 #153
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_107111827
Tijdens welk stukje? :o
When all else fails, you always have delusion.
pi_107111883
Met die comedian. Stukje staat niet op de website van Conan, dus je moet echt de ep downloaden als je het wil zien.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 22 januari 2012 @ 20:33:17 #155
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_107112238
Ik skip de comedians altijd :') Of is het een guest? Want dat is leuker.
When all else fails, you always have delusion.
  zondag 22 januari 2012 @ 20:35:12 #156
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_107112358
Heb het al.
When all else fails, you always have delusion.
pi_107112449
Ja met die neger van Boom Chicago.

Nederland meisje met d'r martin luther king boekje :')
  zondag 29 januari 2012 @ 21:48:14 #158
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_107379267
Waar is dit van? Ik weet niet of ik dit heb gezien of niet, maar zo te zien is het wel recent.
http://fotki.yandex.ru/users/myg2001/view/385410?page=20
When all else fails, you always have delusion.
pi_107389876
Komt mij totaal niet bekend voor..
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zaterdag 4 februari 2012 @ 21:14:15 #160
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_107607869
Bij de ep met Maya Rudolph, op het moment dat ze gaat zitten staat Conan net iets te lang naar haar kont te staren, kijkt vervolgens omhoog, daarna naar de maan, en dan denk ik ook een beetje lachend naar de camera. _O-
When all else fails, you always have delusion.
pi_107608052
Haha ik zie het nu ook nu ik het terugkijk :D

Waar zijn al die releases deze week trouwens..irritant :(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_108139941
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_108174989
Off-topic, maar ik moest hier echt om lachen en het is ten koste van Jay Leno, dus sowieso +1 :P
http://www.youtube.com/us(...)u#p/u/39/sq-7pOfM4_4
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_108175895
Vind die bandleiders bij Letterman en Leno zo ontiegelijk irritant met hun achterlijke lach om niets telkens. Andy bij Coco doet gewoon wat die moet doen en is grappig wanneer het gepast is. Niet telkens dat gelach tussendoor omdat het moet.
pi_112960682
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
  zaterdag 16 juni 2012 @ 09:51:38 #166
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_112961555
When all else fails, you always have delusion.
pi_112963509
_O-
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_112964302
Coco was de hele week in Chicago, leuke shows. Ging ook vaak de deur uit en Conan die dingen bezoekt blijft zo geniaal:(zoals hierboven dus) :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_112969854
Ja altijd hoogtepunten als hij naar een stad gaat. Zou eigenlijk standaard 4x per jaar moeten :P
  zondag 29 juli 2012 @ 09:11:40 #170
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_114793708
Ik schenk Jimmy Fallon heeeeeeeel veel respect ^O^ ^O^ ^O^ _O_ _O_ _O_ _O_

Z'n stem is géweldig.
When all else fails, you always have delusion.
pi_114796694
Inderdaad!

Ik ga in november op vakantie naar Amerika, o.a. naar LA en ga proberen kaarten te krijgen voor een van de opnames van Conan. *O*
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_116874411
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118030251
5 November naar Coco!!
pi_118030372
Leuk!
Ik heb me aangemeld voor 26 november.
Klopt het dat ze je gaan bellen ter bevestiging?
Dan kan ik daar rekening mee houden in het geval midden in de nacht mijn telefoon afgaat. :P
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_118041203
Nee hoor. Je ontvangt gewoon je bevestiging per email met pdf'je. Al die tv-shows beweren je te bellen maar in 2012 mailen ze gewoon ;) veel plezier!
pi_118048122
Kan iemand mij een inkijk geven hoe je een show van Conan kan bezoeken als je in de US of A bent?

Is het een beetje zoals met de Tonite show en de Late show of toch geheel anders om dat bij te wonen.
pi_118048660
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_118431383
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 15:56 schreef zeebeschuit het volgende:
Nee hoor. Je ontvangt gewoon je bevestiging per email met pdf'je. Al die tv-shows beweren je te bellen maar in 2012 mailen ze gewoon ;) veel plezier!
Net de bevestiging ontvangen voor 26 november! *O*
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_118433257
quote:
0s.gif Op dinsdag 16 oktober 2012 10:42 schreef zeebeschuit het volgende:
5 November naar Coco!!
Tof! Wil je hier misschien een verslagje doen hoe dat er live aan toe gaat zo'n opname??

Veel plezier!!
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_118433268
quote:
0s.gif Op donderdag 25 oktober 2012 20:15 schreef Felixa het volgende:

[..]

Net de bevestiging ontvangen voor 26 november! *O*
There you go! Veel plezier!

Ik hoop op Obama als gast :D Je moet de lat hoog leggen qua droom :P
pi_118434217
Ik zou liever iemand als Louis CK of Aziz Ansari hebben..die laatste zat er deze week nog :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118487986



_O- _O- _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_118732285
Looking good coco :D

Maandag Sarah Silverman & Bryan Austin Green... Matig. Maar moet 't er maar mee doen :P

Woendag Russel Brand! Dat is altijd leuk!

Ze hebben weer wat nieuws trouwens: http://teamcoco.com/occupyconan
pi_118877740
Net terug van de opnames!!! Sarah was echt te leuk! :D

Dit is uit uitzending van vanavond:
http://teamcoco.com/video/sarah-silverman-dirty-smartphone-hack

Zal morgen wel even verslag posten hoe alles eraan toe gaat en wat tips.

Overigens het 'geluk' gehad dat na reguliere opname ze nog een extra opname moesten doen met een bekende ster omdat die volgende week niet aanwezig is. Wordt woensdag uitgezonden en de 'ster' was: Kristin Stewart (vampier meisje oid uit Twilight). Als iemand die uitzending bekijkt moet je me 's vertellen: Is dat mens aan de drugs of praat/doet ze altijd zo. Wat een raar/wazig mens. :(
pi_118878054
Kristin Stewart houdt wel van een jointje, ja _O-

Gaaf, ben erg benieuwd naar het verslagje *O*
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_118882467
Conan.2012.11.05.Sarah.Silverman.720p.HDTV.x264-BAJSKORV

Vanavond downloaden :Y
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_118882937
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 06:30 schreef zeebeschuit het volgende:

Zal morgen wel even verslag posten hoe alles eraan toe gaat en wat tips.

Ben benieuwd!
Ik ben in 1996 ook al 's bij Conan geweest, toen natuurlijk nog in New York.
Zeer benieuwd hoe het er nu allemaal aan toe gaat. :)
Wer lesen kann, ist klar im Vorteil.
pi_119652123
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_119652180
quote:
0s.gif Op dinsdag 6 november 2012 06:30 schreef zeebeschuit het volgende:
Net terug van de opnames!!! Sarah was echt te leuk! :D

Dit is uit uitzending van vanavond:
http://teamcoco.com/video/sarah-silverman-dirty-smartphone-hack

Zal morgen wel even verslag posten hoe alles eraan toe gaat en wat tips.

Overigens het 'geluk' gehad dat na reguliere opname ze nog een extra opname moesten doen met een bekende ster omdat die volgende week niet aanwezig is. Wordt woensdag uitgezonden en de 'ster' was: Kristin Stewart (vampier meisje oid uit Twilight). Als iemand die uitzending bekijkt moet je me 's vertellen: Is dat mens aan de drugs of praat/doet ze altijd zo. Wat een raar/wazig mens. :(
Ze doet altijd zo..echt een raar wijf idd :')

Komt er nog een verslag trouwens? :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_119700189
Oh :D helemaal vergeten.

Anyway, als iemand ooit naar een opname gaat: Neem een boek mee ofzo :') Ben bij veel tv-recordings geweest en zelf tijd gewerkt bij tv/radio dus weet hoe het gaat maar bij Coco is het HEEL erg goed georganiseerd maar je moet heel lang wachten.

Wil je vooraan zitten dan moet je ook heel vroeg komen. Echter mag je na oppikken volgnummer wel weer vertrekken en later terugkomen. Ze delen nummers uit op basis van je 'groep'. Dus als je alleen komt krijg je een nummer maar als je in een groep komt krijg je ook maar 1 nummer. Je zit dus zo altijd bij elkaar.

Als het eenmaal zover is en je uren hebt gewacht in de parkeergarage ga je in groepjes van 10 richting de studio. Is het warmer dan 30 graden dan ga je met de bus, kouder dan mag je 15minuten lopen over de WB studios. Je loopt dan langs de vele sets waar ondermeer Big Bang theory, 2 broke girls etc. worden opgenomen. KANS is dat je wat acteurs ziet als ze buiten staan of in golfkarretjes rondscheuren ;)

Bij binnenkomst wordt je een plaats toegewezen. Tip: Als je ergens een Oranje/groen plakkertje op de grond/trap of stoel ziet dan kan je ervan uitgaan dat daar een scene wordt opgenomen. Bij ons kwam op die plek een marathonloper van New York te liggen/zitten. Als je dus rondom die plek zit kom je iig op tv :)

Voor de show wordt je opgewarmd door Jimmy Pardo!!


ERG leuke man! Praat als een intercity en doet het erg leuk. Duurt ongeveer 10minuten.

Daarna komt imo het hoogtepunt van de dag: een 2/3/ nummers durend concert van de band! Met La Bamba als hoogtepunt (DUH!) die het publiek ook inloopt net zoals de andere leden voor wat solo's met o.a. saxofoon e.d. Echt super!!

Daarna begint dan de show. Wat opvalt is dat er 0.0 overgedaan wordt en dat het echt zo loopt zoals je uiteindelijk op televisie zal zien. Tussen de nummers door speelt de band weer een lekker nummertje :)

De band die optreedt in de show op het eind playbackt overigens niet (zoals bij vele andere shows).

Na de show duurt het 1/2minuten en dan komt Coco het publiek in om zijn bekende 'this is the end of the show' song te doen :D :D Genieten!

Bij ons kwam hij daarna nog met de mededeling dat ze nog een item gingen opnemen voor de week erna. Hij moest dus even van pak/das wisselen naar zijn pak van de week erna :P In het interview zal hij ook nog aangeven van: heee het is woensdag! En dan hoor je het publeik lachen en zegt hij: huh why is the audience responding so weird to this.... Bij Kristin kon er geen lachje vanaf obv.

Na dat interview was het ook direct over, Conan zwaaide nog even en toen mochten we weer terug lopen. Op ELKE hoek staat een beveilingsmannetje om je te begeleiden dus denk niet dat je even ergens stiekem naar binnen kan glippen ;)

Dus voor iedereen die naar LA gaat: GAAN! Je zal er geen spijt van krijgen. Ben ook bij andere shows geweest maar niets is zo leuk als coco natuurlijk. Leno e..d vallen in het niets bij de fun die je bij Coco hebt!
pi_119700407
Leuk om te lezen, klinkt echt tof :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_119700487
Klinkt wel wel als een geweldige belevenis zeg. Heel leuk! Bedankt voor je verslagje :)
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133101029
Conan vierde laatst het feit dat hij 20 jaar op tv was. In de week van 28 oktober waren er een week lang fragmenten van oude shows te zien, aanrader :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133105240
quote:
0s.gif Op woensdag 28 november 2012 07:33 schreef zeebeschuit het volgende:
Oh :D helemaal vergeten.

Anyway, als iemand ooit naar een opname gaat: Neem een boek mee ofzo :') Ben bij veel tv-recordings geweest en zelf tijd gewerkt bij tv/radio dus weet hoe het gaat maar bij Coco is het HEEL erg goed georganiseerd maar je moet heel lang wachten.

Wil je vooraan zitten dan moet je ook heel vroeg komen. Echter mag je na oppikken volgnummer wel weer vertrekken en later terugkomen. Ze delen nummers uit op basis van je 'groep'. Dus als je alleen komt krijg je een nummer maar als je in een groep komt krijg je ook maar 1 nummer. Je zit dus zo altijd bij elkaar.

Als het eenmaal zover is en je uren hebt gewacht in de parkeergarage ga je in groepjes van 10 richting de studio. Is het warmer dan 30 graden dan ga je met de bus, kouder dan mag je 15minuten lopen over de WB studios. Je loopt dan langs de vele sets waar ondermeer Big Bang theory, 2 broke girls etc. worden opgenomen. KANS is dat je wat acteurs ziet als ze buiten staan of in golfkarretjes rondscheuren ;)

Bij binnenkomst wordt je een plaats toegewezen. Tip: Als je ergens een Oranje/groen plakkertje op de grond/trap of stoel ziet dan kan je ervan uitgaan dat daar een scene wordt opgenomen. Bij ons kwam op die plek een marathonloper van New York te liggen/zitten. Als je dus rondom die plek zit kom je iig op tv :)

Voor de show wordt je opgewarmd door Jimmy Pardo!!
[ afbeelding ]

ERG leuke man! Praat als een intercity en doet het erg leuk. Duurt ongeveer 10minuten.

Daarna komt imo het hoogtepunt van de dag: een 2/3/ nummers durend concert van de band! Met La Bamba als hoogtepunt (DUH!) die het publiek ook inloopt net zoals de andere leden voor wat solo's met o.a. saxofoon e.d. Echt super!!

Daarna begint dan de show. Wat opvalt is dat er 0.0 overgedaan wordt en dat het echt zo loopt zoals je uiteindelijk op televisie zal zien. Tussen de nummers door speelt de band weer een lekker nummertje :)

De band die optreedt in de show op het eind playbackt overigens niet (zoals bij vele andere shows).

Na de show duurt het 1/2minuten en dan komt Coco het publiek in om zijn bekende 'this is the end of the show' song te doen :D :D Genieten!

Bij ons kwam hij daarna nog met de mededeling dat ze nog een item gingen opnemen voor de week erna. Hij moest dus even van pak/das wisselen naar zijn pak van de week erna :P In het interview zal hij ook nog aangeven van: heee het is woensdag! En dan hoor je het publeik lachen en zegt hij: huh why is the audience responding so weird to this.... Bij Kristin kon er geen lachje vanaf obv.

Na dat interview was het ook direct over, Conan zwaaide nog even en toen mochten we weer terug lopen. Op ELKE hoek staat een beveilingsmannetje om je te begeleiden dus denk niet dat je even ergens stiekem naar binnen kan glippen ;)

Dus voor iedereen die naar LA gaat: GAAN! Je zal er geen spijt van krijgen. Ben ook bij andere shows geweest maar niets is zo leuk als coco natuurlijk. Leno e..d vallen in het niets bij de fun die je bij Coco hebt!
Leuk deze ervaring. Heeft wel iets weg van wat ik meemaakte toen ik The Tonite show met Jay Leno in Burbank meemaakte. Zat er als enige ook met een Ajax-shirt. :D Was in de nazomer trouwens en heb er een persoonlijk 1 op 1 gehad met Leno na afloop van de taping wanneer hij weer de coulissen uitkomt en even met het publiek praat hoe zij de show hebben ervaren. (gewoon hoi en handen schudden en hem een Delft blauw huisje wat je als je First Class KLM reist krijgt overhandigd. :D) Ik heb later nog een persoonlijk gesigneerde z/w foto van hem (zijn management) gekregen.

[ Bericht 4% gewijzigd door #ANONIEM op 10-11-2013 12:33:58 ]
pi_133106820
quote:
0s.gif Op zondag 10 november 2013 03:48 schreef Tim86 het volgende:
Conan vierde laatst het feit dat hij 20 jaar op tv was. In de week van 28 oktober waren er een week lang fragmenten van oude shows te zien, aanrader :D
Ja was leuk! Zelfs Conando was er weer even *;
  zondag 10 november 2013 @ 23:32:05 #196
15080 static
03.09.2006 - 11:35
pi_133134847
quote:
6s.gif Op zondag 10 november 2013 12:30 schreef Iwanius het volgende:
een Delft blauw huisje wat je als je First Class KLM reist
KLM heeft geen first class, fantast.
Yvonne riep ergens: [b]Static is gewoon Static, je leeft met hem of niet.
Geen verborgen agenda's, trouw, grote muil, lief hartje, bang voor bloed, scheld FA's graag uit voor lul.[/b]
pi_133136119
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133136470
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_133136624
quote:
Conan & Mr T go apple picking is mijn favoriet :D
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_133930032
Ga 6 januari weer!! Eerste uitzending na New years! COCO COCO COCO *O* *;
pi_137069340
Ik ga helemaal kapot op de Sochi PR man :')

Het filmpje waar ik het hardst om moest lachen staat niet op Youtube

http://teamcoco.com/video/sochi-pr-pussy-riot

1na grappigste vind ik


:')
lekker faxen heel de dag echt genot
  zondag 23 februari 2014 @ 23:58:48 #202
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_137077120
quote:
0s.gif Op woensdag 4 december 2013 23:39 schreef zeebeschuit het volgende:
Ga 6 januari weer!! Eerste uitzending na New years! COCO COCO COCO *O* *;
Hoe was het!
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 5 maart 2014 @ 21:00:59 #203
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_137427219
conan gaat de mtv movie awards presenteren :D
When all else fails, you always have delusion.
pi_138271541
Pretty cool: http://teamcoco.com/360

Volgende week komt coco vanuit Dallas!!

  vrijdag 9 januari 2015 @ 18:41:27 #205
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_148517360
Nuttige schop: TeamCoco op YouTube is al een tijdje niet geupdate. Benieuwd of er nog leuke remotes geweest zijn. Zo ja, welke ep?
When all else fails, you always have delusion.
pi_148517759
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 18:41 schreef Mirel het volgende:
Nuttige schop: TeamCoco op YouTube is al een tijdje niet geupdate. Benieuwd of er nog leuke remotes geweest zijn. Zo ja, welke ep?
Ze updaten het iedere dag (na een uitzending) hoor...
https://www.youtube.com/user/teamcoco/videos

Er zijn maar heel weinig remotes eigenlijk. Dit is de meest recente volgens mij. Wel een hele leuke. Sowieso altijd mooi met Jordan _O-


Op 18 december was er ook een complete uitzending met het beste van alle remotes. Conan to Go heette het. Geen idee of die op internet staat. Heb het zelf niet gezien.
edit hier: http://teamcoco.com/video/full-episode-conan-to-go

Even VPN aanslingeren ofzo. Alternatief torrent onder naam Conan To Go 2014 12 18 The Remotes Special SDTV [2Maverick] mp4
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  vrijdag 9 januari 2015 @ 19:54:01 #207
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_148520321
Ja dat is vrij lang geleden hoor. Die coffee remote. Normaal kan je om de 2 weken iets verwachten.
When all else fails, you always have delusion.
pi_148946401
quote:
0s.gif Op vrijdag 9 januari 2015 19:54 schreef Mirel het volgende:
Ja dat is vrij lang geleden hoor. Die coffee remote. Normaal kan je om de 2 weken iets verwachten.

En dit was ook tof :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_149262762
Denk ook dat die remotes gedeeltelijk zijn overgenomen door de clueless gamer items. Zoals deze nu weer:

Daar komen er wel veel van uit.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  zondag 1 februari 2015 @ 17:26:59 #210
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_149268567
Nou ja, de tijd tussen Clueless Gamer videos is ook vrij lang.
When all else fails, you always have delusion.
pi_149592060
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_149592646
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_150045993
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_150325035
Hele aflevering Conan in Cuba _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_152844965
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_152846258
Australian Open - 2004, 2006, 2007, 2010, 2017, 2018 - - - - Wimbledon - 2003, 2004, 2005, 2006, 2007, 2009, 2012, 2017 Roland Garros - 2009 US Open - 2004, 2005, 2006, 2007, 2008
----
pi_154022913
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  Admin vrijdag 3 juli 2015 @ 09:44:16 #218
725 crew  Breuls
Bad Wolf
pi_154024601
Volgende week komt Conan vanuit San Diego, en dat zal niemand ontgaan:



Dit is een hotel naast het Convention Center, waar Comic-Con plaatsvindt. Deze gevel is in de wijde omtrek zichtbaar. :)
I am a leaf on the wind.
Watch how I soar.
pi_154024733
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_154388805
Vond Conan @ Comic Con wat tegenvallen vorige week. Had wat toffe remotes enzo verwacht, maar echt totaal niet :(
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_155571505
Waarom kan ik de recente episodes niet kijken? :(
Nieuwe download links zijn er sinds vorige week woensdag niet meer gekomen, terwijl ik me wel zat te verheugen op Bill Hader die donderdag te gast was. Project free tv werkt ook voor geen meter meer. Op de officiële TeamCoco site kan je niet kijken vanwege regio issues. Ik heb wel eens geprobeerd om iets te installeren waarmee dat geen probleem zou moeten zijn, maar dat is me niet gelukt.

Iemand tips?
Op zondag 15 januari 2017 19:21 schreef Ser_Ciappelletto het volgende:
Als je geen nazi genoemd wilt worden moet je geen achterlijke discriminerende dingen zeggen als: "de islam tast anderen aan in hun rechten".
pi_155571834
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 20:53 schreef SpaceOddity het volgende:
Waarom kan ik de recente episodes niet kijken? :(
Nieuwe download links zijn er sinds vorige week woensdag niet meer gekomen, terwijl ik me wel zat te verheugen op Bill Hader die donderdag te gast was. Project free tv werkt ook voor geen meter meer. Op de officiële TeamCoco site kan je niet kijken vanwege regio issues. Ik heb wel eens geprobeerd om iets te installeren waarmee dat geen probleem zou moeten zijn, maar dat is me niet gelukt.

Iemand tips?
Zijn gewoon allemaal te vinden via torrents.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  woensdag 26 augustus 2015 @ 22:29:52 #223
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_155575681
idd
When all else fails, you always have delusion.
pi_155583297
quote:
0s.gif Op woensdag 26 augustus 2015 22:29 schreef Mirel het volgende:
idd
ok
lekker faxen heel de dag echt genot
  donderdag 22 oktober 2015 @ 17:05:52 #225
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157020327
Heb altijd de remotes leuk gevonden van Conan. Dat z'n trip naar Cuba een hele aflevering werd was alleen maar beter. En nu komt er dus eentje van Armenië waar hij samen heen ging met zijn assistent Sona. Hij kan altijd zo leuk op haar afspelen :)

17 november komt die uit.
When all else fails, you always have delusion.
  woensdag 18 november 2015 @ 21:39:31 #226
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_157659280
Armenia ep is uit :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_159032783
quote:
0s.gif Op woensdag 18 november 2015 21:39 schreef Mirel het volgende:
Armenia ep is uit :)
Je hebt hem vast al gezien, maar:

Echt geniaal _O_
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 12 januari 2016 @ 10:02:38 #228
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_159035198
Vind dingen met Ice Cube en Kevin Hart nooit echt leuk :@
When all else fails, you always have delusion.
pi_159396259
quote:
0s.gif Op dinsdag 12 januari 2016 10:02 schreef Mirel het volgende:
Vind dingen met Ice Cube en Kevin Hart nooit echt leuk :@
Deze was wel tof. Ook een heel deel alleen met Conan en dat meisje :)

Anyway:
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 26 januari 2016 @ 10:59:02 #230
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_159402928
Haha hij drinkt Duvel bij het eind.
When all else fails, you always have delusion.
pi_159681217
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_159690731
:?
pi_159852053
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_161339419
Conan in Korea ep is nu uit :)
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
pi_165081513
Conan in Berlijn nu!
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
  zondag 11 september 2016 @ 09:22:45 #236
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_165240514
Ik las in een reddit comment dat Conan zei dat hij uiteindelijk vroeg of laat zal stoppen met gewoon presenteren en alleen maar travel shows zal doen omdat het niet een dagelijks iets zal zijn, wat makkelijker voor hem is. Heeft iemand daar meer over gehoord?

Lijkt me hardstikke tof :)
When all else fails, you always have delusion.
pi_167191760
De duitse Conan video's komen uit :D

http://jalopnik.com/conan(...)tm_medium=socialflow
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_167306959
quote:
0s.gif Op donderdag 8 december 2016 16:13 schreef RipCity het volgende:
De duitse Conan video's komen uit :D

http://jalopnik.com/conan(...)tm_medium=socialflow
Damn, die ep was echt geniaal _O_ _O-
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  dinsdag 13 december 2016 @ 19:54:37 #239
87680 Mirel
Mirel wil een bongophone.
pi_167307666
Vond de Berlijn-ep een beetje een tegenvaller. Hij had leukere interacties met de Cubanen, Armenen en Koreanen. Ik snap dat hij expres cringefests wil creëren met z'n geouwehoer maar hier had ik toch liever wat gewonere humor willen zien.
When all else fails, you always have delusion.
pi_169289059


Conan in Mexico nu online te vinden .
pi_169313324
Ik kwam onderstaande clips tegen en die vond ik wel grappig.

  Moderator donderdag 24 januari 2019 @ 11:13:50 #242
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_184589692
De nieuwe Conan-afleveringen zijn nog maar 21 minuten lang. De band is weg en het is eigenlijk alleen nog maar een gesprekje tussen Conan, Andy en de gast van de dag. Ik ben benieuwd of deze versie het lang gaat volhouden...
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_184593120
quote:
11s.gif Op donderdag 24 januari 2019 11:13 schreef Mike het volgende:
De nieuwe Conan-afleveringen zijn nog maar 21 minuten lang. De band is weg en het is eigenlijk alleen nog maar een gesprekje tussen Conan, Andy en de gast van de dag. Ik ben benieuwd of deze versie het lang gaat volhouden...
Helemaal geen monoloog meer? Wauw TBS heeft flink bezuinigd dan.
lekker faxen heel de dag echt genot
pi_184593315
quote:
0s.gif Op donderdag 24 januari 2019 14:48 schreef wolfrolf het volgende:

[..]

Helemaal geen monoloog meer? Wauw TBS heeft flink bezuinigd dan.
Nee. heeft niet alleen met TBS te maken. Was tijdje geleden veel artikelen over. Hij wil zichzelf opnieuw uitvinden. Vergeet niet dat hij het al 25 jaar doet. Hij wil meer Conan travels abroad shows doen. VEEL meer online. Hij doet nu al de podcasts en zn YouTube channel en site zijn erg populair.. Je moet ook vooruit durven te denken. Er is zoveel concurrentie terwijl iemand als conan (en james corden) juist online veel/goed kunnen scoren.

Denk dat het juist een goede stap is en hemzelf ook weer energie geeft. Hij was een beetje uitgekeken op het voorgekauwde interviewen met sterren zei die tijdens show. Op deze manier komt die ook 'dichter bij zijn fans' en kan die meer experimenteren.

Er keken/kijken nog maar 300.000 mensen naar zijn show... Dus je moet wel met iets nieuws komen als je relevant wil blijven. Door het oude voort te zetten zal dat ook niet lukken dus..

Was laatst ook bij zijn standup tour in Amerika. ERG leuk/goed. Samen met Flula :D (knettergek haha).
Een oplettende kijker (volgens Mediacourant 15-4-20).
pi_184594735
Vond de eerste aflevering weinig aan, maar zo dramatisch anders is het niet. Enige echte verschil is dat er geen optreden aan het einde is en geen 2e gast. En er lijkt me ook geen ruimte voor een extra segment nu, maar die waren er maar af en toe. Dat zal nu dan wel meer online zijn, of een aparte travelshow.

Er is dus nog wel een monoloog in ieder geval. Het is wel erg rommelig, maar ze moeten denk ik zelf nog wennen aan dit nieuwe format.
Alex Pastoor:
"Een uitslag is altijd terecht, of het nou verdiend is of onverdiend"
Martin Verkerk:
''Ik bepaal of ik win of verlies. Als ik goed speel dan win ik, als ik slecht speel dan is de kans dat ik verlies aanwezig.''
  maandag 28 januari 2019 @ 10:07:32 #246
94080 VeX-
HAHA..JIJ hebt HEUL veel POSTS
pi_184668886
Ik heb een stukje Conan abroad gezien. Toen ie in Cuba was. Ik vond het niet bepaald leuk.
Life is just a series of peaks and troughs, yeah. And you don't know whether you're in a trough until you're climbing out, or on a peak, 'till you're coming down. And that's it. - David Brent
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')