abonnement Unibet Coolblue
pi_89226131
*O* Go Thabith!
pi_89226197
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:13 schreef Cat22 het volgende:

Houd er wel rekening mee dat je in januari heel moeilijk aan een kitten kunt komen. Het seizoen begint in april/mei (dan worden de eerste kleintjes 8 weken en kunnen ze geplaatst worden).
Het hoeft ook niet per se een kitten te zijn, we houden heel bewust alle opties open en daar is dit er dus 1 van :) Voor hetzelfde geld wordt het een oudere kat uit het asiel zodat hij of zij de laatste jaren niet daar hoeft door te brengen.
Ik zou er overigens zo een heleboel willen opnemen van de site, de ene beschrijving + foto is nog leuker dan de andere :Y

Zitten die gastgezinnen eigenlijk door heel Nederland of zit het geconcentreerd rondom een bepaalde plaats? Want het lijkt me geen pretje voor zo'n kleintje om half Nederland door te moeten rijden om hem bij ons thuis te brengen.
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_89226512
Redcat zit in het zuiden van Nederland (Eindhoven), maar veel asiels hebben soortgelijke opvang organisaties. Oognip (die hier ook post) zit bij voorbeeld in Enschede.

Op zich is het niet zo'n bezwaar voor kittens om een keer half Nederland door te rijden. Maar veel mensen haken bij mij af omdat in de adoptieprijs ook de tweede enting en sterilisatie zit inbegrepen. Maar daarvoor zouden ze dan weer helemaal terug moeten rijden en da's logischerwijze wat veel. Voor zowel kitten als gastgezin.

Kittens adopteren is hartstikke leuk, maar als je voor een oudere kat gaat: helemaal goed! Want ik lees soms schrijnende verhalen van katten die wegkwijnen in een asiel terwijl de kittens de deur uit vliegen. En -mocht je verder weg wonen maar hier een oudere kat adopteren- dan hoef je maar één keer op en neer, puur voor het ophalen, want die zijn al ge-ent en gesteriliseerd/gecastreerd.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89226637
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:52 schreef Cat22 het volgende:
nuttige informatie
Bedankt voor de informatie, we nemen het allemaal mee in de overweging :)
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
pi_89226950
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:52 schreef Cat22 het volgende:
Redcat zit in het zuiden van Nederland (Eindhoven), maar veel asiels hebben soortgelijke opvang organisaties. Oognip (die hier ook post) zit bij voorbeeld in Enschede.

Op zich is het niet zo'n bezwaar voor kittens om een keer half Nederland door te rijden. Maar veel mensen haken bij mij af omdat in de adoptieprijs ook de tweede enting en sterilisatie zit inbegrepen. Maar daarvoor zouden ze dan weer helemaal terug moeten rijden en da's logischerwijze wat veel. Voor zowel kitten als gastgezin.

Kittens adopteren is hartstikke leuk, maar als je voor een oudere kat gaat: helemaal goed! Want ik lees soms schrijnende verhalen van katten die wegkwijnen in een asiel terwijl de kittens de deur uit vliegen. En -mocht je verder weg wonen maar hier een oudere kat adopteren- dan hoef je maar één keer op en neer, puur voor het ophalen, want die zijn al ge-ent en gesteriliseerd/gecastreerd.
Ik ben er eentje van die afhaakte :@ Het was echt ontzettend ver rijden voor mij, zowel naar Oognip als naar jou helaas..

Al smeekt mijn zoon me om Bella te gaan halen, hij vind de foto zo zielig en vind de naam Bella helemaal geweldig :D
pi_89227010
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:12 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ik ben er eentje van die afhaakte :@ Het was echt ontzettend ver rijden voor mij, zowel naar Oognip als naar jou helaas..

Al smeekt mijn zoon me om Bella te gaan halen, hij vind de foto zo zielig en vind de naam Bella helemaal geweldig :D
1 Keer heen en weer rijden valt toch wel mee? ;)
pi_89227091
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:15 schreef Oognip het volgende:

[..]

1 Keer heen en weer rijden valt toch wel mee? ;)
Ja dat is zo, een kitten zou nu sowieso moeten wachten tot half mei omdat we voor die tijd nog op vakantie gaan. Ik ga er eens goed over nadenken :s)
pi_89228979
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 16:18 schreef Miracle_Drug het volgende:

[..]

Ja dat is zo, een kitten zou nu sowieso moeten wachten tot half mei omdat we voor die tijd nog op vakantie gaan. Ik ga er eens goed over nadenken :s)
Oognip is mijn partner in crime. O+

Het zou super zijn als Bella via Fok geadopteerd werd. En het is gewoon een hele lieve, sociale poes. Maar mede daardoor denk ik dat ze, als ze over de eerste schrik heen is, gauw genoeg een ander baasje zou vinden, als jij haar niet adopteert.

Dus denk er gewoon goed over na. Als het past, dan past het (en yay!), maar als het te ver rijden is dan zijn er bij jou in de buurt genoeg van die lieve poezen te vinden die net zo hard een huis zoeken.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89229020
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 15:58 schreef Tha_Bartman het volgende:

[..]

Bedankt voor de informatie, we nemen het allemaal mee in de overweging :)
Houd me op de hoogte, dit topic zal vooralsnog niet op slot gaan denk ik. En anders komt er volgend jaar vast weer een nieuwe reeks. :)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_89229686
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:16 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Houd me op de hoogte, dit topic zal vooralsnog niet op slot gaan denk ik. En anders komt er volgend jaar vast weer een nieuwe reeks. :)
Komt voor de bakker. Voorlopig blijft het bij rondkijken en zwijmelen :P Begin januari is een drukke periode dus daarna gaan we ons pas serieus vastleggen, maar zodra er ontwikkelingen zijn hoor je het zeker :)
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
  zaterdag 27 november 2010 @ 20:10:43 #86
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_89234608
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 12:03 schreef Cat22 het volgende:
*O* Reden waarom Thabith gisteren nog niet op de site stond: ze is gisteren al geplaatst! *O*
:o :D O+

Geweldig *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_89234746
quote:
1s.gif Op zaterdag 27 november 2010 17:15 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Oognip is mijn partner in crime. O+

Het zou super zijn als Bella via Fok geadopteerd werd. En het is gewoon een hele lieve, sociale poes. Maar mede daardoor denk ik dat ze, als ze over de eerste schrik heen is, gauw genoeg een ander baasje zou vinden, als jij haar niet adopteert.

Dus denk er gewoon goed over na. Als het past, dan past het (en yay!), maar als het te ver rijden is dan zijn er bij jou in de buurt genoeg van die lieve poezen te vinden die net zo hard een huis zoeken.
Dat is dus ook eigenlijk wat me tegenhoudt. Ik moet er best ver voor rijden, wat op zich niet geeft maar ik weet dat er hier in de buurt ook zat asiels volzitten (helaas moet ik zeggen, waren ze maar zo zeldzaam). Mijn zoon wil ook een alpaca dus ik ga maar niet op zijn oordeel af :P Bovendien roept hij bij elke kittenfoto 'die wil ik!', Bella was eigenlijk de eerste volwassen poes waar hij dat ook bij riep.. Ze ziet er echt uit als een schatje en ik hoop dat ze gauw een lief baasje zal krijgen, ongeacht of ik dat zal zijn of iemand anders :)
pi_90022980
http://i53.tinypic.com/2qiwgat.jpg

Even een berichtje.
Ik kijk vaker bij het asiel of Bella al geadopteerd is en vanavond zag ik bij haar foto gereserveerd staan.
Als ik het goed begrepen heb heeft dan iemand interesse getoond en komen ze naar haar kijken.
Ik hoop dat Bella nog voor de kerst een fijn huisje krijgt *O*
Leer van gisteren, droom van morgen, leef vandaag
pi_90023149
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:47 schreef indaha het volgende:
http://i53.tinypic.com/2qiwgat.jpg

Even een berichtje.
Ik kijk vaker bij het asiel of Bella al geadopteerd is en vanavond zag ik bij haar foto gereserveerd staan.
Als ik het goed begrepen heb heeft dan iemand interesse getoond en komen ze naar haar kijken.
Ik hoop dat Bella nog voor de kerst een fijn huisje krijgt *O*
Wat leuk! *O* Bedankt voor de tip. Ik kijk er regelmatig op, maar deze ontwikkeling had ik gemist.
Ik hoop dat ze heel snel van de site verdwijnt. O+

Volgens mij had ik de Alnitak update nog niet geplaatst trouwens: die heet nu Vlekkie (waar zouden de kinderen de inspiratie vandaan hebben? ;) ) kan het goed vinden met de andere kat en hond en is helemaal geaard in haar nieuwe gezin. Gaat goed dus! ^O^
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90023206
quote:
1s.gif Op donderdag 16 december 2010 22:50 schreef Cat22 het volgende:

[..]

Wat leuk! *O* Bedankt voor de tip. Ik kijk er regelmatig op, maar deze ontwikkeling had ik gemist.
Ik hoop dat ze heel snel van de site verdwijnt. O+

Volgens mij had ik de Alnitak update nog niet geplaatst trouwens: die heet nu Vlekkie (waar zouden de kinderen de inspiratie vandaan hebben? ;) ) kan het goed vinden met de andere kat en hond en is helemaal geaard in haar nieuwe gezin. Gaat goed dus! ^O^
Wat een leuke update *O*
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
  donderdag 16 december 2010 @ 22:59:51 #91
182666 Harajuku.
C'est magnifique.
pi_90023610
Het is goed winter, als je nu naar buiten kijkt zul je Orion gelijk zien :Y O+
Alnitak, Alnilam en Mintaka in de gordel, en linksboven de heldere ster Betelgeuze, rechtsboven Bellatrix, rechtsonder Rigel, en linksonder Saiph

:W
I liked it. I was good at it. It made me feel alive.
pi_90045334
Ik heb een kerstkaart van Anna (haar baasjes). O+

Ze is speels, lief, kan uren op schoot liggen slapen en was een paar weken geleden 20 meter hoog in een boom geklommen. :o Gelukkig bracht familie van de baasjes redding. En Anna heeft dagen naar hars geroken. _O-

Volgens de baasjes is ze in haar eerste weken heel goed opgevoed. Go Limoen! O-)
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90098018
Serious Request is net begonnen en ook Redcat is bezig met geld in te zamelen.
Als je iets wil bijdragen (hoeft niet, mag wel en nee, je hoeft geen kitten te adopteren ;) ) dan kun je meer info vinden op deze link.

Bedankt voor uw aandacht, einde dienstmedeling. :)

Edit: dit geld gaat dus naar de Aidswezen, niet naar Redcat.

[ Bericht 5% gewijzigd door Cat-astrophe op 18-12-2010 22:43:16 ]
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
  zaterdag 18 december 2010 @ 21:54:43 #94
132428 Ingetje79
Panic Station!
pi_90099888
Heb je nog geinformeerd naar Bella? :P
I'm the patron saint of the denial.
With an angel face and a taste for suicidal.
pi_90102027
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 21:54 schreef Ingetje79 het volgende:
Heb je nog geinformeerd naar Bella? :P
Nee, ze staat nog steeds als gereserveerd op de site dus ik ga ervan uit dat ze snel naar een huis mag. Misschien moet ze nog even blijven ivm dat knobbeltje in haar oor.
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90400666


*O* *O* *O* *O* *O*

En voor de late lezer: Bella heeft baas! *O* (met dank aan Indaha die me erop wees :* )
Bella kan dus kerst vieren in een écht eigen huisje. O+ Alle Redcats van dit nest hebben een plekje. O+
Op donderdag 21 juli 2011 23:08 schreef Loveless85 het volgende:
Dan heb je safe = condoom
Double dutch = condoom en pil
quadruple Cat = pil, MAP, condoom, castratie, prikpil, spiraaltje, zaaddodende pasta en voor het jodelen de bergen uit
pi_90400970
quote:
1s.gif Op vrijdag 24 december 2010 17:43 schreef Cat22 het volgende:
[ afbeelding ]

*O* *O* *O* *O* *O*

En voor de late lezer: Bella heeft baas! *O* (met dank aan Indaha die me erop wees :* )
Bella kan dus kerst vieren in een écht eigen huisje. O+ Alle Redcats van dit nest hebben een plekje. O+
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa *O* *O* *O*

Wat fijn O+ dat zal jou ook een goed gevoel geven Cat!

Alvast heerlijke feestdagen ook voor jou :*
♥ scars make us who we are ♥
  zaterdag 1 januari 2011 @ 19:33:41 #98
165164 Tha_Bartman
And so it goes.
pi_90718188
We zouden morgen gaan kijken naar een Ragdoll die herplaatst moest worden vanwege problemen met de andere kat in huis. Jammergenoeg voor ons, maar gelukkig voor de kat, zijn de problemen nu opgelost daar en hij hoeft dus niet weg.

Hij zag er zo lief uit, ik had me er echt al zo op verheugd :'(



Maar goed, we vinden wel een andere...
Rich Hall:Everybody says that the wheel is the greatest invention ever but i think it was the 2nd wheel.... have you ever seen a guy on a unicycle, what an asshole." _O_
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')