abonnement Unibet Coolblue
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 juli 2000 @ 10:36:38 #1
862 Arcee
Look closer
pi_284368
Wellicht een beetje flauw, maar ik wil 't toch 's in de groep gooien: had Adam testikels toen God hem maakte? Met andere woorden: kon Adam zich voortplanten voordat Eva er was?
pi_284646
Nee, want dat was toen nog niet nodig. Maar dan komen we bij de volgende vraag, god weet toch alles? Waarvoor wist ie dan niet dat het eenzaam zou worden als Adam de enigste was? Had ie adam en eva dan niet in 1 keer kunnen schapen
pi_284764
Als er al een God zou zijn geweest die adam had gemaakt, dan hoefde hij zich geen zorgen te maken over de eenzaamheid van Adam. Ik denk dat iemand, die nooit heeft geweten van het bestaan van soortgenoten, niet eens weet dat ie eenzaam is.
Ik denk dat Adam wel testikels had. God wist, denk ik, al bij het maken van Adam dat ie een vrouw, Eva genaamd zou maken.

P. A. Lumile

Ik word wakker, ik doe een plas en sta op.. en denk ineens: "Verrek dat moest andersom!"
  maandag 31 juli 2000 @ 16:08:14 #4
1275 sataN
Phenomenally & properly ki
pi_284815
[open deur] of testikels dienden eerst alleen tot vermaak [/open deur]
Frankly, my dear, I don't give a damn.
  maandag 31 juli 2000 @ 16:26:55 #5
1414 Kangaroo
the Kangaroo hopper
pi_284834
God schiep Eva en zei tegen het, je mag kiezen wat je wil, wil je een vrouw zijn of een man? Wat zijn de voordelen en nadelen van beiden vroeg Eva. Tja zei God, als vrouw heb je elke maand last van de menstruatie maar ben je wel erg slim en als man loop je altijd je lul achterna en wil je alleen maar neuken. Oh zei Eva, dan wil ik wel vrouw zijn want ik wil wel het verstand en het plezier met die man. Nou da's goed zei God. Op een voorwaarde! Je moet hem altijd vertellen dat hij de eerste was.
I am a lonesome Kangaroo, so far from hooooooooome
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 juli 2000 @ 16:31:44 #6
862 Arcee
Look closer
pi_284840
heheheh goeie, Kangaroo!

Anyway, als Adam wel testikels had dan is dat vreemd omdat er immers nog geen vrouw was er nog niets voort te planten viel. Als-ie ze niet had, hoe ging dat dan toen God Eva maakte? Gaf-ie Adam toen on the fly ff een paar ballen? Klopt toch iets niet, lijkt me...

  maandag 31 juli 2000 @ 20:23:00 #7
3305 Phat Lip
Heeft geen dikke lip.
pi_284992
gelukkig hebben de wetenscap en de filosofie onweerlegbaar aangetoond dat het leven een toevallig ontstaan en blind opererend proces is dat geen enkele andere zin heeft dan de zin om voort te leven.
...dus de vraag die gesteld wordt is overbodig.

hehe.. fnie dan ?!

pi_285009

had Adam testikels toen God hem maakte?
[/quote]WAT EEN KLOTE VRAAG!!
Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 31 juli 2000 @ 21:46:43 #9
862 Arcee
Look closer
pi_285048
quote:
Op 31 juli 2000 20:37 schreef laffer het volgende:
WAT EEN KLOTE VRAAG!!

Nee man, een vraag met ballen!

[Dit bericht is gewijzigd door Arcee op 31-07-2000 21:47]

pi_288704
Ik heb nog nooit onder dat vijgeblad mogen kijken..
"Do you have a mirror? I wanna see if i look like i give a rats ass!" - David Letterman
pi_290117
Ik neem aan dat Adam zichzelf niet kon voortplanten voordat Eva er was. Dat kunnen namelijk weinig mannen, ook al hebben ze testikels. En natuurlijk had Adam niet anders kon hij nooit samen met Eva kinderen krijgen...
pi_290134
Tsss hallóóó? Nok nok!
Om de lul in evenwicht te houden plaatste hij er een balletje links en een balletje rechts natuurlijk

Sukkels

Als hier al eens iets nieuws te lezen is, is het gelukkig nooit echt veel en meestal ook nog totaal onbelangrijk. Voor mijn soort mensen een hele toffe site dus
pi_290241

Sukkels
[/quote]snikkels!!! ooh,testsnikkels

Zet `s nachts je prostaat op tenminste 16 graden, dan bevriezen je leidingen niet.
  FOK!-Schrikkelbaas zaterdag 5 augustus 2000 @ 00:59:28 #14
862 Arcee
Look closer
pi_290245
Toen God Eva maakte en zich realiseerde dat Adam een paar ballen nodig had zal-ie wel iets gezegd hebben als: "Hier Aad, kun je in je zak steken".
  dinsdag 8 augustus 2000 @ 17:17:17 #15
2207 Juan Zueco
Rap is geen muziek!
pi_293088
At a ancient digging site near Jerusalem recently the missing text from Genesis has been found.
It sounded like this:


Adam was walking around the garden of Eden feeling very lonely, so God asked him, "What is wrong with you?" Adam said he didn't have anyone to talk to. God said that He was going to make Adam a companion and that it would be a woman.
He said, "This person will gather food for you, cook for you, and when you discover clothing she'll wash it for you. She will always agree with every decision you make, she will bear your children and never ask you to get up in the middle of the night to take care of them.
She will not nag you and will always be the first to admit she was wrong when you've had a disagreement. She will never have a headache and will freely give you love and passion whenever you need it".

Adam asked God, "What will a woman like this cost?" God replied, "An arm and a leg."
Then Adam asked, "What can I get for a rib?"

The rest is history....

You bend your words like Uri Geller spoons...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 november 2000 @ 15:36:59 #16
862 Arcee
Look closer
pi_473995
* Arcee heeft nog steeds geen goed antwoord op deze intrigerende vraag
pi_474035
Bewijs eerst maar eens dat die Adam (ja, die van Eva) bestond...
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 november 2000 @ 15:58:23 #18
862 Arcee
Look closer
pi_474045
quote:
Op 16 november 2000 15:54 schreef Techno het volgende:
Bewijs eerst maar eens dat die Adam (ja, die van Eva) bestond...
Daar geloof ik sowieso niet in, de vraag is dan ook bedoeld voor degenen die er wèl in geloven.
pi_474049
quote:
Op 16 november 2000 15:58 schreef Arcee het volgende:
Daar geloof ik sowieso niet in, de vraag is dan ook bedoeld voor degenen die er wèl in geloven.
I know. De vraag is dan ook bedoeld voor degenen die er wèl in geloven
  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 november 2000 @ 16:20:23 #20
862 Arcee
Look closer
pi_474102
quote:
Op 16 november 2000 16:00 schreef Techno het volgende:
I know. De vraag is dan ook bedoeld voor degenen die er wèl in geloven
In dat geval is jouw vraag off-topic.
pi_474883
quote:
Op 31 juli 2000 10:36 schreef Arcee het volgende:

Met andere woorden: kon Adam zich voortplanten voordat Eva er was?


Nee. Omdat hij simpelweg de enige mens op aarde was.

Wat moest hij dan eigenlijk Rukken

  FOK!-Schrikkelbaas donderdag 16 november 2000 @ 23:23:04 #22
862 Arcee
Look closer
pi_474891
quote:
Op 16 november 2000 23:13 schreef Guus Muisarm het volgende:
Nee. Omdat hij simpelweg de enige mens op aarde was.

Wat moest hij dan eigenlijk Rukken


En toen God Eva maakte, gaf-ie Adam toen ook ff snel een paar ballen dan?
pi_475137
quote:
Op 08 augustus 2000 17:17 schreef Juan Zueco het volgende:
At a ancient digging site near Jerusalem recently the missing text from Genesis has been found.
It sounded like this:


Adam was walking around the garden of Eden feeling very lonely, so God asked him, "What is wrong with you?" Adam said he didn't have anyone to talk to. God said that He was going to make Adam a companion and that it would be a woman.
He said, "This person will gather food for you, cook for you, and when you discover clothing she'll wash it for you. She will always agree with every decision you make, she will bear your children and never ask you to get up in the middle of the night to take care of them.
She will not nag you and will always be the first to admit she was wrong when you've had a disagreement. She will never have a headache and will freely give you love and passion whenever you need it".

Adam asked God, "What will a woman like this cost?" God replied, "An arm and a leg."
Then Adam asked, "What can I get for a rib?"

The rest is history....


At a ancient digging site near Jerusalem recently the missing text from the bible has been found.
If correct these pages belong at the very first of the bible, before genesis.
These pages are now being carbon-dated in berlin. The translation of these pages goes like this :
"to marsha, from john, all the characters in this book are totally fictional and any resemblance to any person living or dead resides completely on coincidence"

zo
probleem opgelost
het was gewoon een flutromannetje

[Dit bericht is gewijzigd door paladin op 17-11-2000 01:17]

Kapitalisatie is de beste remedie tegen ideologische inhoud. - Zodiakk.
FA Jump: webicon weggehaald wegens wachtwoord beveiliging
  FOK!-Schrikkelbaas maandag 20 november 2000 @ 12:50:19 #24
862 Arcee
Look closer
pi_482273
* Arcee is eik wel benieuwd wat Meneer_Aart over dit topic te zeggen heeft.
pi_482819
quote:
Op 16 november 2000 23:23 schreef Arcee het volgende:

En toen God Eva maakte, gaf-ie Adam toen ook ff snel een paar ballen dan?


Dat weet ik niet , maar als je alleen bent kun je je niet voortplanten. Vandaar dat ik dat schreef.

Wat mij zo verwonderd is dat ze met zijn 2-en zijn op de wereld en elkaar toch nog ontmoeten.

abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')