abonnement Unibet Coolblue
  zaterdag 6 november 2010 @ 22:03:20 #1
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88415285
Ik weet niet zeker of jullie me verder kunnen helpen, maar ik ben erover aan het denken om een foto op plexiglas te laten drukken.
Het probleem is alleen dat ik het nog nooit bij iemand thuis heb gezien. Mij lijkt het door het wegvallen van de witte kleur wel een mooi effect hebben. De foto die ik wil laten uitvergroten is met een wit doek als achtergrond gemaakt, dus vandaar dat ik erg nieuwsgierig ben.
Heeft iemand van jullie ervaringen hiermee en kan degene me enkele tips geven?
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 7 november 2010 @ 01:35:22 #2
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_88422515
ziet er indd wel leuk uit! geen ervaring, wel plaatje:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  zondag 7 november 2010 @ 12:15:05 #3
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88428541
Wow dit is niet wat ik bedoelde, maar wat ziet dat er leuk uit om cadeau te doen! Ga eens onderzoeken hoe moeilijk het is om alles bij elkaar te krijgen voor kerstcadeautjes!
Maar ik bedoel die plexiglasdingen die je ook via oa de Hema kunt bestellen...
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 7 november 2010 @ 12:45:37 #4
315847 mac_this
Ja, het overkomt iedereen wel!
pi_88429450
nog een mooi voorbeeld, indd. gewoon bij hema te bestellen, denk dat het er erg mooi uitziet, omdat je van 2 kanten licht kan hebben. (achter+voor).
pi_88431500
In dit topic heeft Siegfried ook een van z'n foto's op plexiglas laten afdrukken: Printen op kunststof. Inclusief twee foto's van het eindresultaat. Misschien kun je daar eens kijken of het hem even vragen. ;)
  zondag 7 november 2010 @ 14:09:37 #6
238474 Jeetjejom
Miracles do happen (twice)
pi_88431943
Thanx Omniej, ik had al gezocht op printen op plexiglas, maar daar kwam ik niet verder mee. Maar niet eraan gedacht te zoeken op printen op kunststof.....
Hou me gewoon maar even vast
Jouw warmte is genoeg
  zondag 7 november 2010 @ 14:11:53 #7
313006 MrEarcheese
oceans bleed into the sky.
pi_88432001
Ik heb een keer op een beurs mixed-media prints gezien die op plexiglas waren gedrukt die er ongelofelijk tof uitzagen, de kleuren worden mooi versterkt door middel van het licht dat er in komt.
O+

Wil het nog steeds een keer doen voor in m'n appartement, alleen vind het nog altijd vrij prijzig.
A new book comes out every 30 seconds. It would take me 15 years just to read the titles of every book ever printed. And you're going to watch tv tonight? Fair enough, I suppose.
pi_88433993
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 13:54 schreef Omniej het volgende:
In dit topic heeft Siegfried ook een van z'n foto's op plexiglas laten afdrukken: Printen op kunststof. Inclusief twee foto's van het eindresultaat. Misschien kun je daar eens kijken of het hem even vragen. ;)
Ik heb 'm gezien en de foto is zeer prettig op plexiglas. Zeker een aanrader!
pi_88438575
Iemand ervaring met printen op aluminium? I wil graag een zwartwitfoto laten printen, waarbij het wit dan aluminium is, maar ik vraag me af hoe de grijstinten eruit komen te zien. Het liefst heb ik een soort gradient, niet dat bepaalde delen spiegelen (aluminium) en andere delen mat zijn ook al zijn ze licht geprint.
"I can accept failure. I can not accept not trying."
pi_88478554
Mijn ervaring is dat ik een foto op plexiglas met wit er achter mooier vind dan transparant. De kleuren zijn veel krachtiger. Ik bestel dit bij www.bigfreddy.com
Je kunt daar ook foto op aluminium bestellen.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')