abonnement Unibet Coolblue
  woensdag 29 mei 2002 @ 11:19:19 #1
20851 toobad
silent lucidity
pi_4372476
Hallo allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen, want a.s. donderdagavond is de laatste avond dat mijn neefje van 6 de avondvierdaagse loopt en nu vroeg ik mij af of er iemand is die ervaring heeft met zulke avonden.
En dan bedoel ik dus wat betreft cadeautjes e.d.
Wat wordt er nou tegenwoordig gegeven?
Ik wil het niet te gek maken en ik wil dat kind ook niet helemaal volproppen met snoep, dus heeft iemand hier (serieuze...!!) tips, dan hoor ik dat heel erg graag.
Bedankt vast!


(en sorry als dit onderwerp niemand echt aanspreekt, maar het is op dit moment toevallig wel een probleem voor mijn persoontje...!!!)

I felt like shit when I woke up this morning
pi_4372490
Blarenzalf
  woensdag 29 mei 2002 @ 11:22:41 #3
20851 toobad
silent lucidity
pi_4372518
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:20 schreef DJKoster het volgende:
Blarenzalf
Dat mag zijn moeder regelen...
Ik zoek toch echt wat leukere dingen, hoor!
Maar toch bedankt voor je fantastische inbreng!!!
I felt like shit when I woke up this morning
pi_4372548
wat d8 je van..een XBOX met spellen....

naja, een zak snoep doed het ook wel goed hoor

  woensdag 29 mei 2002 @ 11:32:33 #5
20851 toobad
silent lucidity
pi_4372619
Als ik de geldpest had zou ik het overwegen, maar helaas....
En snoep is leuk, maar ik zou wel iets origineels willen geven en dan ook nog iets waar hij echt blij mee is (ze zijn toch redelijk verwend tegenwoordig, nietwaar...(understatement)...!!!).
I felt like shit when I woke up this morning
pi_4372629
Wat het ook wordt: als je het tijdens het lopen geeft, zorg dan dat hij het om z'n nek kan hangen. Ik heb zelf jaren meegelopen en het is erg irritant als je 5 kilometer lang met bloemen ofzo loopt te sjouwen.
Bij ons worden vaak zakjes snoep of chips aan een cadeaulint vastgemaakt. (als je geen kraag hebt, doet dat trouwens behoorlijk pijn) Pelpinda's aan een touwtje rijgen kan ook.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 29 mei 2002 @ 11:35:55 #7
26777 MrTorture
Welcome to the torture chamber
pi_4372647
Wij kregen vooral bloemen, drinken en snoep enzo En daar was nix mis mee

maar goed, vroeger...

No fear, no pain.Nobody left to blame. I'll try alone. Make destiny my own.
Dave: Al draagt een mod een blauwe kleur, het is en blijft een oude zeur.
yvonne says: nee hoor die Danny is gewoon een werknemer
Vis een optie?
  woensdag 29 mei 2002 @ 11:38:55 #8
20851 toobad
silent lucidity
pi_4372672
Die dingen worden toch altijd helemaal op het eind gegeven? Dan hoef je er toch niet zo lang mee rond te lopen?
In ieder geval: het blijft neerkomen op snoep en andere 'vreterijen' begrijp ik wel..
Nou ja, ik bekijk het nog wel even en loop nog wel even wat winkels in en hopelijk zie ik dan ineens iets heel leuks (het zal dus wel snoep worden....zucht....).
Toch bedankt, hoor!
I felt like shit when I woke up this morning
pi_4372724
Niks.

Waarom moet-ie daar wat voor krijgen, voor een stukkie lopen?
Die kinderen zijn sowieso allemaal veel te verwend vind ik hoor.

  woensdag 29 mei 2002 @ 11:49:05 #10
20851 toobad
silent lucidity
pi_4372755
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:45 schreef StrayDog het volgende:
Niks.

Waarom moet-ie daar wat voor krijgen, voor een stukkie lopen?
Die kinderen zijn sowieso allemaal veel te verwend vind ik hoor.


Werkelijk een geweldig idee: iedereen krijgt iets (want dat is nou eenmaal zo) maar ik geef mijn neefje niets, hoor, want ze worden veel te veel verwend!
Nee, dat zal hij leuk vinden! Dat kan je toch niet maken!
Ik ga er geen tonnen aan uitgeven, natuurlijk, maar iets kleins en origineels (ja, het zal nu wel duidelijk zijn...) kan toch wel!
Hoe had je dat zelf gevonden als je niets had gekregen? Daar had je toen vast niet zoveel begrip voor gehad, vermoed ik zo...
I felt like shit when I woke up this morning
pi_4372898
Zelf heb ik die dingen ook altijd gelopen op de B.S.
Maar een bloemetje of idd een buisje snoep (de snoepwinkels waren speciaal ingericht voor die dagen )..
Ach tis simpel maar toen ik nog klein (qua leeftijd )was vond ik het allemaal geweldig...
  woensdag 29 mei 2002 @ 12:05:27 #12
20851 toobad
silent lucidity
pi_4372922
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 12:02 schreef Charys het volgende:
Zelf heb ik die dingen ook altijd gelopen op de B.S.
Maar een bloemetje of idd een buisje snoep (de snoepwinkels waren speciaal ingericht voor die dagen )..
Ach tis simpel maar toen ik nog klein (qua leeftijd )was vond ik het allemaal geweldig...
Okee, ik heb het begrepen. Ik geef wel gewoon wat snoep, dus....
Maar even over die winkels: bij ons is de avondvierdaagse nog niet, dus hier zie ik ook nog niets in de winkels. Hij loopt de vierdaagse in een andere plaats en daar kom ik niet voor morgenavond, dus: jammer, maar helaas!
I felt like shit when I woke up this morning
pi_4372956
Ach, het is verder niets bijzonders hoor.. Gewoon een zak spekkies.... oid (maar dat zat dan in een buisje... wat je om je nek kon hangen...)
pi_4373850
Gewoon een klein leuk cadeautje, niet al te duur.
"Everybody talking to their pockets
Everybody wants a box of chocolates"
~Leonard Cohen
  woensdag 29 mei 2002 @ 13:23:40 #15
1762 YPPY
Yppiaans
pi_4373963
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 11:38 schreef toobad het volgende:
Die dingen worden toch altijd helemaal op het eind gegeven? Dan hoef je er toch niet zo lang mee rond te lopen?
Dat kan, maar bij ons begon het publiek al voor we de eerste kilometer hadden gelopen met uitdelen en als je dan nog anderhalf uur moet is dat een hele lange tijd.
"wat een heerlijke yppiaanse reactie! Vol begrip, nooit veroordelend en zeker niet stekelig! #hulde"
Hoe langer de weg naar de top, hoe mooier het uitzicht!
*OUD heilige*
  woensdag 29 mei 2002 @ 13:31:20 #16
3542 Gia
User under construction
pi_4374113
Bij ons is de laatste dag altijd op zaterdagmiddag.
Eerst lopen ze hun kilometers.
Daarna is er een bloemenintocht vanaf 'de Warande' naar het kasteel, van ongeveer 1 km.
Familieleden staan dan langs de route met bloemen, veel kinderen stappen uit de route als ze hun ouders zien, of ouders lopen dat laatste stukje ook mee om de bloemen te dragen. Sommige kinderen krijgen ook snoepzakken of kadootjes, maar bloemen hoort er eigenlijk meer bij.

Het is altijd erg feestelijk.

  woensdag 29 mei 2002 @ 13:34:01 #17
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_4374162
Ik heb ook een aantal jaar avondvierdaagse gelopen (hoe ze me zo gek kregen om elk jaar mee te doen weet ik nu nog niet) maar ik kreeg ook geen cadeautjes. Bijna niemand. Ook niet gemist. Alleen iets van bloemen. En dat had ik ook niet gehoeven.
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_4374568
Ik heb nog nooit wat gehad behalve een bloemetje hooguit, vind het eigenlijk wat vreemd om kado's te kopen voor zoiets.

Maar vooruit als je dan toch wat wilt geven, koop dan een klein speelgoedautootje of iets dergelijks.

Profiel opgeheven.
pi_4374997
Mijn dochter loopt al wat jaartjes met de avondvierdaagse mee. Er is niet zoveel veranderd met vroeger, nog steeds worden er bloemen gegeven aan het einde van het laatste stuk lopen, op de laatste avond. Kadootjes heb ik nog nooit voorbij zien komen. Het is ook niet zo gepast om bij een avondvierdaagse kadootjes te geven, vind ik.
  woensdag 29 mei 2002 @ 21:46:54 #20
28560 toska
Let's All Chant
pi_4375498
Maak een prachtige diploma voor hem om op te hangen in zijn kamertje.

Met van die dikke vette letters. Vinden alle kinderen mooi

Normaal zing ik de sterren van de hemel
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')