abonnement Unibet Coolblue
pi_88471305
Persoonlijk vind ik Breaking News wat tegenvallen.
De beat is opzich (zoals ik eerder zei) goed, maar idd, ik herken MJ er niet in.

Hopen dat de andere nummers op het album 'beter' zijn.
  maandag 8 november 2010 @ 13:58:38 #102
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88471403
Hehe...bedankt voor de antwoorden :)
Wat betreft het al meer hebben over dezelfde onderwerpen: dit was wat Michael duidelijk dwars zat. En ik kan dat meer dan begrijpen. Die man heeft een verschrikkelijk moeilijk leven gehad.

Nja, de rest is smaak, I guess.
Leef en Laten Leven
pi_88471517
Ik dacht eerst dat ik naar Tabloid Junkie zat te luisteren.. :P

Verder.. middelmatig nummer. Ik wil een nummer wat me instrumentaal en vocaal van me stoel af blaast, niet een dertien-in-een-dozijn beat die door elke matige DJ gemaakt kan worden. Ik betwijfel of Sony wel bewonderenswaardig materiaal heeft.. denk niet dat MJ dit nummer ooit aan de buitenwereld had laten horen. :)
  maandag 8 november 2010 @ 14:11:23 #104
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88471806
En ik denk dat jullie allemaal veel te hoge verwachtingen hebben.
Daar kan hij toch nooit van zijn leven aan voldoen.
Leef en Laten Leven
pi_88471816
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:02 schreef Rnnz het volgende:
Ik dacht eerst dat ik naar Tabloid Junkie zat te luisteren.. :P

Verder.. middelmatig nummer. Ik wil een nummer wat me instrumentaal en vocaal van me stoel af blaast, niet een dertien-in-een-dozijn beat die door elke matige DJ gemaakt kan worden. Ik betwijfel of Sony wel bewonderenswaardig materiaal heeft.. denk niet dat MJ dit nummer ooit aan de buitenwereld had laten horen. :)
Sony heeft sowieso andere belangen dan de liefhebbers van Michael's muziek. Beetje matige demo's mixen, Jason Malachi optrommelen, plaat genaamd 'Michael' uitbrengen en de massa koopt het wel. Wegens succes volgt er uiteraard 'Michael II' o.i.d.

Als liefhebber/fan hoe je het ook noemen wil. denk ik dat we zitten te wachten op iets wat (voorlopig) niet zal komen: nummers die je versteld doen staan qua subliem gebruik van instrumenten en zang waar je kippenvel van krijgt. Simpelweg omdat er vele demo's liggen, waarschijnlijk met een reden en weinig door Michael geperfectioneerde afgemaakte pareltjes...
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 8 november 2010 @ 14:15:09 #106
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88471959
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:11 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]


Sony heeft sowieso andere belangen dan de liefhebbers van Michael's muziek. Beetje matige demo's mixen, Jason Malachi optrommelen, plaat genaamd 'Michael' uitbrengen en de massa koopt het wel. Wegens succes volgt er uiteraard 'Michael II' o.i.d.

Als liefhebber/fan hoe je het ook noemen wil. denk ik dat we zitten te wachten op iets wat (voorlopig) niet zal komen: nummers die je versteld doen staan qua subliem gebruik van instrumenten en zang waar je kippenvel van krijgt. Simpelweg omdat er vele demo's liggen, waarschijnlijk met een reden en weinig door Michael geperfectioneerde afgemaakte pareltjes...
Jason Malachi optrommelen? En dit dan uitgeven als 100 procent MJ?
Leef en Laten Leven
pi_88472161
quote:
Op maandag 8 november 2010 14:15 schreef Robijn48 het volgende:

[..]


Jason Malachi optrommelen? En dit dan uitgeven als 100 procent MJ?
Heerlijk, is wist dat daar iemand op ging reageren :D
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
pi_88472895
Dit is niet honderd procent MJ. Alleen het tweede couplet hoor ik duidelijk Michael. De rest van het nummer heb ik eigenlijk het idee dat ik naar iemand anders zit te luisteren.

Nu wil ik niet meteen vervallen in complottheorien (waar is piepie als je dr nodig hebt?), maar ik vind het toch wel erg opvallend dat ze niet gewoon een nummer hebben dat duidelijk MJ is en waar duidelijk de hand van de grootmeester in te herkennen is.

Ik hoor eigenlijk ook meer Malachi dan MJ, zo'n rare suggestie vind ik het niet dat Sony een stemalike heeft ingezet om een demo die verre van af was te completeren. Maar wat een bagger, na twee keer luisteren blijf ik zitten met een teleurgesteld gevoel: geen verpletterende beat, zwakke vocals, matig refrein en afwezige ad-libs. Vooral dat laatste zou onmogelijk zijn geweest als MJ nog had geleefd.

En de laatse twee hee-hee-hee's zijn downpitched uit In The Closet.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88473336
Klinkt niet als hem, en als het hem wel is was dit wel een heel slechte opname die gewoon niet uit zou moeten komen. Jammer, ik had er veel meer van verwacht.
pi_88473373
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 13:40 schreef Rnnz het volgende:
Ja, 'back-up' zangers, maar deze back-up zangers hoor je beter dan MJ zelf. ;)
Daarnaast; MJ deed bijna alles back-up zang gewoon zelf. En hier ineens helemaal niet. Want de koortjes zijn echt amper MJ hoor.
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88474379
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 14:53 schreef Zapato het volgende:

[..]



Daarnaast; MJ deed bijna alles back-up zang gewoon zelf. En hier ineens helemaal niet. Want de koortjes zijn echt amper MJ hoor.
QFT.
pi_88474473
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 15:23 schreef Rnnz het volgende:

[..]



QFT.
En geen ad-libs. Dat kan toch niet?!
A man said to the universe: 'Sir, I exist.'
'However', replied the universe. 'This fact has not created in me a sense of obligation.'
pi_88475802
Michael Jackson die 'Michael Jackson' zingt. Dat kan ook niet. ;( Deze drank is voor 95% aangelengd met slootwater.
standaarddrinker
  maandag 8 november 2010 @ 18:46:34 #114
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88482237
I guess we're overruled...vanmiddag was het topic van SHO dicht gegaan na 5 maanden, maar iemand opende hem weer. En de mod laat em open.
Leef en Laten Leven
  maandag 8 november 2010 @ 18:48:26 #115
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88482318
Kan het niet zo zijn, dat Breaking News nog niet helemaal af was, en Sony em afgemaakt heeft?
Leef en Laten Leven
pi_88482592
quote:
Op maandag 8 november 2010 18:48 schreef Robijn48 het volgende:
Kan het niet zo zijn, dat Breaking News nog niet helemaal af was, en Sony em afgemaakt heeft?
Ben je nu serieus?
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 8 november 2010 @ 18:58:16 #117
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88482693
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 18:55 schreef Sideshowbobbie het volgende:

[..]

Ben je nu serieus?
Ja, ik probeer ook maar mee te denken, aangezien jullie zo stellig zijn. En jullie toch al heel lang fans zijn.
Edit: maar ik zie dat Zapato al zoiets geopperd heeft.
Leef en Laten Leven
pi_88482879
Staat ook in het persbericht hè

The track, which was recorded in 2007, was recently completed by the producers of Jackson's posthumous album, Michael.
standaarddrinker
pi_88482906
Riley heeft onder andere aan het album gewerkt, en heeft gezegd flink wat te hebben gemixed. Het kan niet anders dan dat er aan Breaking News flink is gesleuteld .
Op woensdag 21 maart 2012 19:42 schreef Drassss het volgende:
Ben ik de enige die steeds Sideboobie leest ipv van Sideshowbobbie
  maandag 8 november 2010 @ 19:05:19 #120
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88482997
Hmmmm...okee. Nou, there's your answer then. Jammer dat jullie em niet goed vinden.
Leef en Laten Leven
  maandag 8 november 2010 @ 20:14:39 #121
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88486761
Sony Music: het is écht Michael Jackson
Van onze redactie 08/11/10, 16:03

AMSTERDAM - Michael Jackson is echt degene die de vocalen heeft ingezongen op het nieuwe album 'Michael', dat op 13 december verschijnt. Dat heeft Sony Music vandaag gezegd. De platenmaatschappij reageert daarmee op familieleden van de vorig jaar juni overleden zanger, die eerder beweerden dat sommige nummers op het album niet door de King of Pop zouden zijn ingezongen.
Sony Music verklaart vandaag tegenover de BBC dat het volledig vertrouwt op een uitgebreid onderzoek naar het archiefmateriaal en op verklaringen van mensen die met Michael Jackson in de studio waren ten tijde dat het materiaal werd opgenomen.

Neefjes
TJ en Taryll Jackson, de neefjes van de King of Pop, beklaagden zich op Twitter over de 'neppe' en 'shady' vocalen op het album. Volgens hen probeert Sony Records de luisteraars om de tuin te leiden door bij sommige nummers vocalen te gebruiken die niet van Michael Jackson zijn. 'Mijn nalatenschap heeft dit niet verdiend,' aldus TJ.

De single Breaking News, die sinds vandaag in zijn geheel te horen is op de website van Michael Jackson, is volgens TJ en Taryll één van de nummers waarbij de vocals niet van Michael Jackson zijn. TJ, de zoon van broer Tito: 'Ik ondersteun deze nummers niet.'

In augustus had zanger Will.i.am van de Black Eyed Peas, die samenwerkte met Jackson, zich al beklaagd over het op handen zijnde album. 'Michael was een perfectionist. Hij zou het nooit op deze manier gewild hebben.'

Nou, we zullen het zien.
Uit de Volkskrant.
Leef en Laten Leven
pi_88487165
Eens met de neefjes. Zei Sony ook niet dat 'This Is It' een nieuwe opgenomen nummer was van Michael speciaal voor de concertreeks? :{w
standaarddrinker
  maandag 8 november 2010 @ 20:25:52 #123
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88487397
Ja, maar ik vind het zo raar. Ik hoor duidelijk voornamelijk Michael. Heb het lied wel 20x afgedraaid.
En de back-up is zeker gedaan ook met anderen, dat wel, maar dat is toch niet raar, dat deed hij wel vaker?
Leef en Laten Leven
pi_88487813
Excusez-moi, maar wat een schijtnummer :( Dit album ga ik dus NIET kopen.

En ik had ook meteen bij de eerste keer luisteren het idee dat ik niet naar MJ zat te luisteren. Na 10 keer luisteren nog steeds niet. Dit zaakje stinkt, maar dat is oud nieuws met Sony.

Welke fan zit er uberhaupt te wachten op een paar kapot gemixte demo's? Ben kwaad :(

P.S. Hold My Hand vind ik dan wel weer oke en zal het inderdaad wel goed doen. Hoop wel dat ze die Akon eruit zagen.
  maandag 8 november 2010 @ 20:34:56 #125
279726 Robijn48
Music was my first love
pi_88487857
Hahaha, oh God, tis wat.
Leef en Laten Leven
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')