abonnement Unibet Coolblue
pi_88442803
tvpowershot1
pi_88446507
interessant stukje van Robin op zijn site over de afgelopen periode, waaruit duidelijk blijk
t dat hij lang niet 100% was. blijft een beetje een pechvogel.

http://robinhaase.nl/inde(...)world-tour&Itemid=13
pi_88448605
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:42 schreef F.M.D. het volgende:
interessant stukje van Robin op zijn site over de afgelopen periode, waaruit duidelijk blijk
t dat hij lang niet 100% was. blijft een beetje een pechvogel.

http://robinhaase.nl/inde(...)world-tour&Itemid=13
Bizar zeg :o
Gelukkig heeft hij uiteindelijk die partij tegen Djokovic wel gehaald :)
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
pi_88449255
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 20:42 schreef F.M.D. het volgende:
interessant stukje van Robin op zijn site over de afgelopen periode, waaruit duidelijk blijk
t dat hij lang niet 100% was. blijft een beetje een pechvogel.

http://robinhaase.nl/inde(...)world-tour&Itemid=13
Wat een tegenslag. Hij heeft er nog best veel uitgehaald als ik het zo lees.
pi_88454708
Raar dat Haase nu zo dicht bij z'n hoogste ranking ooit staat terwijl ik nog steeds het idee heb dat 'ie aan het terugkomen is..
pi_88455081
Komt waarschijnlijk doordat je toch best wat punten krijgt voor al die challengers...pas als ie echt weer lekker presteert op de ATP en rondjes wint in GS is ie echt terug...alhoewel, zo goed was hij natuurlijk 3 jaar terug nou ook nog niet...
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  maandag 8 november 2010 @ 13:13:03 #32
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_88469938
Even een onbeschaamde tvp.
Hij komt weer op niveau :)

Aan de ene kant heeft hij pech, aan de andere kant moet er ook een reden zijn voor zo veel lichamelijk ongemak.....
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
  maandag 8 november 2010 @ 14:59:12 #33
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_88473564
Plek 58 nu :)
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
  woensdag 24 november 2010 @ 10:31:53 #34
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89085770
http://www.depers.nl/spor(...)p-Haase-en-wint.html

Qua bescheidenheid doet hij niet onder voor Martin _O_ Nou de top 20 slagen nog

quote:
Haase stemt op Haase en wint

Door: Arjan Nowee
Gepubliceerd: zondag 21 november 2010 22:19
Update: zondag 21 november 2010 22:15

De opmars van Robin Haase dit jaar is niet onopgemerkt voorbijgegaan. Hij kreeg een award als Comeback Player of the Year. ‘Terecht.’

De comeback van het jaar. Zeg het maar.
‘Een leuke afsluiting van het jaar. Ik heb boven verwachting gepresteerd. Ben ook boven verwachting gestegen. Ik heb iedereen verbaasd met m’n ranking. Ook mezelf. Achteraf denk je: daar had het nog beter gekund. Maar het had ook heel veel slechter gekund. Het is een wonder dat ik binnen een jaar bijna m’n beste ranking heb gehaald.’

Terecht dus dat jij hebt gewonnen?
‘Ik kom vanuit het niets op plaats 58 terecht. Binnen een jaar. Na zó lang geblesseerd te zijn geweest. Dan is dat denk ik wel terecht, ja.’

Je hebt ook op jezelf gestemd?
Ik heb op mezelf gestemd, ja. Als ik vond dat een ander ‘m had moeten krijgen, dan had ik op hem gestemd. Ik dacht van tevoren al dat ik zou winnen. Ik zou het bijna raar vinden als ik de award niet had gekregen.

Je speelt nu ongeveer een jaar weer toernooien. Nooit meer last gehad van je knie?
‘In het begin heb ik met medicijnen gespeeld en hoopte ik dat het goed zou gaan. Dat ging dus goed. Daarna had ik nog even problemen toen ik van hardcourt na gravel ging en van gravel naar gras. Ik was toch een beetje bang. Vanaf mei ging ik echt goed spelen en toen was alles ook helemaal goed. Dat was een enorme opluchting.’

Waar mik je volgend jaar op?
Ik speel natuurlijk geen challengers meer, alleen ATP-toernooien en grand slams. Ik wil nu een volledig jaar op de Tour spelen en stiekem hoop ik dat ik richting de top-40 ga en misschien nog hoger.’


[ Bericht 0% gewijzigd door Outlined op 24-11-2010 10:41:08 ]
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_89085865
Hij heeft een soort Verkerkse arrogantie inderdaad, maar ik vind dat altijd wel goed! Ben alleen bang dat de helft van Nederland dat niet vindt...er blijken tenslotte best wat heidense Martin haters in Nederland te leven..

Maar iig zwaar terecht dat Haase de award gewonnen heeft! Ik denk dat inderdaad niemand het verwacht had...zeker het halen van zijn oorspronkelijke ranking binnen een jara, ongelooflijk. Moet je nagaan als hij die potjes op Wimby en RG net wel had weten te winnen :o
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 24 november 2010 @ 10:39:51 #36
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89085982
Natuurlijk is het terecht. Nadal heeft 3 slams in 2010 gewonnen maar de complete top 100 was toch meer onder de indruk van de comeback van Haase. Dan is het wel zo respectvol als je mee stemt: op jezelf dus.
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
pi_89086322
vind er niks arrogants aan. is gewoon de waarheid toch!
  woensdag 24 november 2010 @ 11:10:38 #38
67205 Colplay
How you doin??
pi_89086904
Zie ook niet zo goed wat er mis is met wat hij zegt. Hij heeft een reuzensprong gemaakt afgelopen jaar en laten zien goed terug te komen na zijn blessure. Nu hij hier staat moet hij idd een jaar Tour gaan spelen. En van 58 naar 40 is helemaal niet zo'n grote stap. Lijkt me een realistisch doel.
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_89087302
Ik zeg ook niet dat er wat mis mee is, en niemand op dit forum denk ik..maar ik denk dat er velen zijn in NL die hem arrogant gaan vinden en zo...en tsja, of het nou terecht is of niet (in dit geval uiteraard wel), je kan niet ontkennen dat hij erg vol van zichzelf is / arrogant is.
"Some guys they just give up living and start dying little by little piece by piece"
last.fm | Rate Your Music | MusicMeter | top 100 nummers | top 100 albums | top 50 2013 | top 100 jazz | Onze-blog: pat-sounds
  woensdag 24 november 2010 @ 11:26:33 #40
187810 Szura
Kijk eens aan!
pi_89087415
Gewoon terecht dat ie die award heeft gekregen :)

Hoe zit het met die award waar Thiemo voor genomineerd was?
Lekker zuipen, lekker dansen en daarna lekker neuken.
pi_89087445
Op de: "ik zou het bijna raar vinden als ik de award niet had gekregen" na is het niet zo heel arrogant. Alles is ook gewoon waar.
  woensdag 24 november 2010 @ 11:44:52 #42
67205 Colplay
How you doin??
pi_89088103
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:27 schreef VerdwaasdeVogel2 het volgende:
Op de: "ik zou het bijna raar vinden als ik de award niet had gekregen" na is het niet zo heel arrogant. Alles is ook gewoon waar.
Ik moet eerlijk zeggen dat ik niet weet wie de andere kanshebbers zouden zijn. Ken geen grote namen die teruggekomen zijn. Kan me voorstellen dat dit voor de buitenwacht vreemd overkomt, maar als t waar is is er toch niets mis mee?
"En dan hebben ze nou de regel dat je handjes mot schudden voor het gevecht. Ik wil helemaal geen handjes schuden met m'n tegenstander. Ik wil de kop van z'n romp afslaan."
pi_89088234
Ik hou van de attitude van Robin. ^O^
That's all folks!
pi_89088401
Hij presteerde idd erg goed, ook een van de weinige die Nadal aan het wankelen kreeg op Wimbledon..
Cancellara; "Tweede worden is gemakkelijker dan eerste worden"
FOK!sport *O* ✩ ✩ ✩ Ajax O+
pi_89090410
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:26 schreef Szura het volgende:
Gewoon terecht dat ie die award heeft gekregen :)

Hoe zit het met die award waar Thiemo voor genomineerd was?
Dit dus, supercomeback gemaakt en dat mag gezegd worden. Overigens, de nieuwkomer van het jaar waar Thiemo voor genomineerd was is Tobias Kamke geworden ...
I don't trust books. They're all facts and no heart
Online poker is more addicting than snorting cocaine off Jessica Alba’s tits
Sam Querrey en John Isner, culthelden in wording!
  woensdag 24 november 2010 @ 13:25:08 #46
323439 HetKlusKonijn
Hoard, collect, file, index
pi_89092054
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 11:47 schreef -Vaduz- het volgende:
Ik hou van de attitude van Robin. ^O^
Helemaal niks mis mee! ^O^
Het labeltje 'arrogant' wordt veel te vaak uit de kast getrokken voor topsporters die gewoon terecht trots zijn op wat ze bereikt hebben.
VDGG - Steven Wilson - Jacco Gardner - Pussy Riot - Malala Yousafzai - René Goscinny (RIP)
"The Least We Can Do, Is Wave To Each Other!"
  woensdag 24 november 2010 @ 13:26:04 #47
296399 Outlined
Renaissance Man
pi_89092100
zelfkennis siert de man zeg ik altijd maar :s)
Come on, who can, who can, can hear the bass drum.
  woensdag 24 november 2010 @ 14:22:07 #48
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89094269
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 13:25 schreef HetKlusKonijn het volgende:

[..]

Helemaal niks mis mee! ^O^
Het labeltje 'arrogant' wordt veel te vaak uit de kast getrokken voor topsporters die gewoon terecht trots zijn op wat ze bereikt hebben.
We moeten in Nederland niet zo zeuren over arrogantie. Iedereen die zich niet nederig opstelt wordt gelijk als arrogant bestempeld.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
pi_89097464
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:22 schreef Komakie het volgende:

[..]

We moeten in Nederland niet zo zeuren over arrogantie. Iedereen die zich niet nederig opstelt wordt gelijk als arrogant bestempeld.
Ja, typisch Nederlands. Kijk die reacties hierboven, iedereen vindt hem echt super arrogant.
  woensdag 24 november 2010 @ 15:56:35 #50
20403 Komakie
That's Gnarly!
pi_89097912
quote:
7s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:45 schreef _-_ratjetoe_-_ het volgende:

[..]

Ja, typisch Nederlands. Kijk die reacties hierboven, iedereen vindt hem echt super arrogant.
Tja het is hetzelfde als wanneer je een heleboel geld hebt. Dan mag je ook geen groot huis en een dikke auto kopen. Als je het hebt, waarom er niet van genieten. Daarom, als je het goed doet? Waarom het niet mogen zeggen.

Denk je echt dat al die spelers die zeggen van "ik hoop dat ik win en het zou zo mooi zijn blablabla" dat ook echt menen? In hun hoofd zitten ze alleen maar "ik moet winnen. Ik wil hem opvreten"
Als ze niet op die manier zouden denken worden ze ook niet zo goed.
Terje Haakonsen: "Snowboarding is about fresh tracks, carving powder, being yourself and not being judged by others"
Komakie: "Van sneeuwballen gooien komt boemsen!"
Shaun Farmer: "That's gnarly"
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')