abonnement Unibet Coolblue
  maandag 8 november 2010 @ 20:15:09 #251
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88486789
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:13 schreef jebentzelfeenfiets. het volgende:
Was in 5 minuten klaar met phase 2.

Oja, Anzu mount eindelijk gedropt na 2.5 maand farmen, elke dag. :D
Ja het zijn 3 quests voor alliance en 2 voor horde beetje weinig ook al is het maar een deel ;(
pi_88487261
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:15 schreef Friday12 het volgende:

[..]

Ja het zijn 3 quests voor alliance en 2 voor horde beetje weinig ook al is het maar een deel ;(
Er zou een derde moeten zijn voor de horde volgens WoWhead. Erg vreemd dat ie er niet is ><
Steam: Metonae
Origin: Metonae
Xbox One: Metonae
BattleTag: Metonae#2152
  maandag 8 november 2010 @ 20:33:32 #253
240412 SweexNL
What goes around
pi_88487784
Fanboy vraag : horde werdegelijk leuker dan alliance? heb eigenlijk tot nu toe alleen maar ally gehad, puur omdat het er leuker en vrolijker uitzag...
So we shall flow a river forth to Thee
  maandag 8 november 2010 @ 20:34:48 #254
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88487849
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:33 schreef SweexNL het volgende:
Fanboy vraag : horde werdegelijk leuker dan alliance? heb eigenlijk tot nu toe alleen maar ally gehad, puur omdat het er leuker en vrolijker uitzag...
Horde :r Ally *O*

Wie wil er nou een meurende orc of troll :N
  maandag 8 november 2010 @ 20:39:45 #255
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_88488087
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:34 schreef Friday12 het volgende:

[..]

fixed.

Horde *O* Ally :r

Wie wil er nu met zon als een ontzettende gay dansende Human rondlopen , walgelijk gewoon :P
Maar niet te spreken over Gnomes. :r
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_88489018
Kingslayer *O*
  maandag 8 november 2010 @ 21:11:24 #257
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88489823
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:39 schreef MassimO het volgende:

[..]

o|O gnomes zijn cool
pi_88491568
Ik speel het allebei. Mijn voorkeur gaat uit naar Alliance, meer omdat ik als Alliance begon en altijd dat thuisgevoel erbij houd.
pi_88492234
Shiiiiiiiiiiiiiit,

3% wipe op Anub met onze i226 gear.. Volgens week weer proberen maar dan met wat i245 erbij gefarmd, moet te doen zijn dan :)
  maandag 8 november 2010 @ 21:53:07 #260
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_88492618
Ik weet niet waar het vandaan komt, maar ik vind vooral de humans, dwarves en gnomes zo verschrikkelijk heikneuterig. Draenei en Night Elves vind ik juist tof, al zal ik altijd een Horde-persoon blijven. Dat primitieve en barbaarse trekt me wel.

Al moet ik nog maar zien of de Horde in Cataclysm mij nog steeds zo aanspreekt. Waarschijnlijk wel, hetzij niet zo overtuigend als nu. Garrosh kan zich qua idioterie meten met Varian Wrynn en ik erger me bijvoorbeeld al sinds het begin aan die oorlog in Ashenvale. De Horde moet daar gewoon wegblijven. Dat ze alleen nog maar grote delen van Ashenvale tegen de grond gaan werken, vind ik dan ook pijnlijk om te zien.

Wat dat betreft is het jammer dat Cataclysm niet alleen om Deathwing gaat draaien, maar ook om die oorlog tussen Alliance en Horde. Ik snap wel waarom Blizzard het verhaal in die richting stuurt, maar echt blij word ik er niet van. :{
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_88496157
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:33 schreef SweexNL het volgende:
Fanboy vraag : horde werdegelijk leuker dan alliance? heb eigenlijk tot nu toe alleen maar ally gehad, puur omdat het er leuker en vrolijker uitzag...
Ik denk dat mensen van 20+ voorkeur geven aan Horde omdat Alliance (met name humans) aantrekkelijk is voor de (erg) jonge garde want je ben een Echte Held als je al die boze wezens van de Horde neermaait. Past meer bij de sprookjes die ze nog maar kort geleden voorgelezen kregen :P En een hoop meer klein grut achter die pc's = een hoop meer kinderachtig gedoe.
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
pi_88498386
kereltje op mijn server heeft ff 250k gold neergelegd om dat paard van LK te krijgen door zich te laten slepen door ensidia :+
pi_88499007
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:40 schreef farscapevr8 het volgende:
kereltje op mijn server heeft ff 250k gold neergelegd om dat paard van LK te krijgen door zich te laten slepen door ensidia :+
Op mijn sever was hij 100k minder kwijt geweest :+ Maar goed, dan ga je niet met Ensidia mee.

Gisteren dat paard in Stratholme gekregen. Per ongeluk. Want ik was rep aan het farmen en was daar voor de 5e keer :D Nu schijnen er mensen te zijn die er al meer dan 150 keer geweest zijn :o
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  maandag 8 november 2010 @ 23:57:41 #264
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_88499047
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 22:52 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]


Ik denk dat mensen van 20+ voorkeur geven aan Horde omdat Alliance (met name humans) aantrekkelijk is voor de (erg) jonge garde want je ben een Echte Held als je al die boze wezens van de Horde neermaait. Past meer bij de sprookjes die ze nog maar kort geleden voorgelezen kregen :P En een hoop meer klein grut achter die pc's = een hoop meer kinderachtig gedoe.
Ik ben toch echt 20+ en speel liever ally, met name omdat ik de horde starting areas echt ruk vind. Het maakt me verder niet zoveel uit, aan beide kanten heb je noobs en pros.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_88500446
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 20:33 schreef SweexNL het volgende:
Fanboy vraag : horde werdegelijk leuker dan alliance? heb eigenlijk tot nu toe alleen maar ally gehad, puur omdat het er leuker en vrolijker uitzag...
For the Horde!
Ik vind Orgrimmar de meest relaxe stad ingame, maar dat komt omdat ik wel van lekker warm en zonnig hou :') koude gebieden zoals bijvoorbeeld ironforge enzo vind ik gewoon minder. Thunder Bluff is ook erg gaaf.
Ook vind ik de Horde races gewoon toffer, nelfs/draenei zijn lelijk, dwarfs afschuwelijk en gnomes zijn wel leuk maar zie je weer je gear zo klein :@ humans hebben toffe racials, dat wel.

Maar verder... Tauren O+ Undead O+ Belfs O+

Maarja de verschillen zijn voornamelijk visueel, beide kanten roepen wel eens over elkaar dat de tegenpartij kinderachtiger zou zijn etc, dat gaat dan weer nergens over IMO. Aan beide kanten heb je idioten zitten en aan beide kanten heb je toffe lui :) ik hou me ook nooit echt bezig met die eeuwige strijd tussen facties. Kwam laatst een ally rogue tegen die in zn eentje tegen een elite aan het vechten was, hij ging bijnaaaa dood dus toen heb ik m maar geholpen, waarom niet ook :)
pi_88500467
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 23:57 schreef Zokunen het volgende:

[..]



Ik ben toch echt 20+ en speel liever ally, met name omdat ik de horde starting areas echt ruk vind. Het maakt me verder niet zoveel uit, aan beide kanten heb je noobs en pros.
Startgebieden ben je toch zo doorheen :P
Oké Elwynn Forest gevolgd door Westfall is idd tof maar hoeveel tijd spendeer je daar nou eenmaal ;)
  dinsdag 9 november 2010 @ 00:38:36 #267
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_88500557
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:35 schreef GlenSpey het volgende:

[..]



Startgebieden ben je toch zo doorheen :P
Oké Elwynn Forest gevolgd door Westfall is idd tof maar hoeveel tijd spendeer je daar nou eenmaal ;)
Ik vind de barrens gewoon te kut en ook al heb ik nu 2 horde 80's, het lvlen vond ik altijd zo kut dat ik er nooit echt vrolijk doorheen ging. Maarja er zijn ook genoeg mensen die het precies andersom vinden. En ook speelt mee dat lvlen nu nog veel simpeler is, denk dat ik anders nooit een horde 80 had gekregen. :P (instance lvlen als tank is best nice bijvoorbeeld)
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_88500638
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:38 schreef Zokunen het volgende:

[..]


Ik vind de barrens gewoon te kut en ook al heb ik nu 2 horde 80's, het lvlen vond ik altijd zo kut dat ik er nooit echt vrolijk doorheen ging. Maarja er zijn ook genoeg mensen die het precies andersom vinden. En ook speelt mee dat lvlen nu nog veel simpeler is, denk dat ik anders nooit een horde 80 had gekregen. :P (instance lvlen als tank is best nice bijvoorbeeld)
Ik vind de Barrens juist tof, geeft zon lekker vrij savanne gevoel. Alsof je in een Afrikaans park aan het wandelen bent :) en laten we de barrens chat niet vergeten O+
Het gebied is idd wel erg groot wat onhandig is zonder mount...
Maar een heel erg goed alternatief voor the Barrens als horde zijn de Ghostlands. Gisteren toevallig weer volledig uitgequest met mijn nieuwe lowbie pala. Op lvl 12 erin en op lvl 24 er pas uit, kan nu direct doorstomen naar Hillsbrad ^O^
  dinsdag 9 november 2010 @ 00:48:10 #269
291153 Zokunen
Zokalishous
pi_88500845
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:41 schreef GlenSpey het volgende:

[..]



Ik vind de Barrens juist tof, geeft zon lekker vrij savanne gevoel. Alsof je in een Afrikaans park aan het wandelen bent :) en laten we de barrens chat niet vergeten O+
Het gebied is idd wel erg groot wat onhandig is zonder mount...
Maar een heel erg goed alternatief voor the Barrens als horde zijn de Ghostlands. Gisteren toevallig weer volledig uitgequest met mijn nieuwe lowbie pala. Op lvl 12 erin en op lvl 24 er pas uit, kan nu direct doorstomen naar Hillsbrad ^O^
Dat is ook met name wat ik bedoel met het lvlen dat nu simpeler is, ghostlands is net als de draenei starting area perfect gedaan. Lekker in een flow lvlen.
"Never forget that only dead fish swim with the stream." -Malcolm Muggeridge
pi_88501064
Ik zal nooit echt horde gaan spelen denk ik. Ookal vind ik Taurens en Trolls erg cool (Daar spit ik ook nooit nadat ik mijn bijl in hun buik heb geplant). Maar het is gewoon het gevoel wat ik bij alliance heb. En ach, dan neem ik die achterlijk human paladins en dk's en gnums maar voor lief. Ik kom dan ook zo min mogelijk in Stormwind, achterlijk dorp dat. Ben gewoon verzot op de Dwergjes. Geweldig volk vind ik dat en retevet in plate. Oh en Ironforge is wat mij betreft echt de mooiste stad in WoW. Geeft me echt het gevoel van een grote stad.

Maar het zal gewoon met je gevoel te maken hebben. Denk ook niet dat er veel mensen zijn die van factie zijn gewisseld sinds ze zijn gestart. Volgens mij is de factie waar je als allereerste voor kiest toch altijd meer je thuis.
Niet 1, niet 2, niet 3 maar 4 Regenbogen!
  dinsdag 9 november 2010 @ 00:56:16 #271
194233 Friday12
Originele kloon
pi_88501133
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:54 schreef Sjiznit het volgende:
Ik zal nooit echt horde gaan spelen denk ik. Ookal vind ik Taurens en Trolls erg cool (Daar spit ik ook nooit nadat ik mijn bijl in hun buik heb geplant). Maar het is gewoon het gevoel wat ik bij alliance heb. En ach, dan neem ik die achterlijk human paladins en dk's en gnums maar voor lief. Ik kom dan ook zo min mogelijk in Stormwind, achterlijk dorp dat. Ben gewoon verzot op de Dwergjes. Geweldig volk vind ik dat en retevet in plate. Oh en Ironforge is wat mij betreft echt de mooiste stad in WoW. Geeft me echt het gevoel van een grote stad.

Maar het zal gewoon met je gevoel te maken hebben. Denk ook niet dat er veel mensen zijn die van factie zijn gewisseld sinds ze zijn gestart. Volgens mij is de factie waar je als allereerste voor kiest toch altijd meer je thuis.
Begon als horde tot outlands toen was ik naar alliance getransfered
pi_88502450
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:54 schreef Sjiznit het volgende:
Ik zal nooit echt horde gaan spelen denk ik. Ookal vind ik Taurens en Trolls erg cool (Daar spit ik ook nooit nadat ik mijn bijl in hun buik heb geplant). Maar het is gewoon het gevoel wat ik bij alliance heb. En ach, dan neem ik die achterlijk human paladins en dk's en gnums maar voor lief. Ik kom dan ook zo min mogelijk in Stormwind, achterlijk dorp dat. Ben gewoon verzot op de Dwergjes. Geweldig volk vind ik dat en retevet in plate. Oh en Ironforge is wat mij betreft echt de mooiste stad in WoW. Geeft me echt het gevoel van een grote stad.

Maar het zal gewoon met je gevoel te maken hebben. Denk ook niet dat er veel mensen zijn die van factie zijn gewisseld sinds ze zijn gestart. Volgens mij is de factie waar je als allereerste voor kiest toch altijd meer je thuis.
Ik vind Stormwind echt prachtig! :o En dan ben ik nog Horde ook :D Mijn lievelingsstad is Undercity en dat schijnen niet veel mensen te vinden. Maar ik vind de historie daar zo prachtig; de lege troonzaal van de koning, het gefluister in de wind, de paar achtergebleven Abominations en Sylvanas is natuurlijk een heerlijke bitch O+ Ben benieuwd wat ze aan de oppervlakte hebben gedaan voor Cata omdat je er straks ook kan vliegen.
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 november 2010 @ 02:23:07 #273
171357 Rikketik
Dorothy was right, though
pi_88502766
The Barrens heb ik al tig keer doorlopen, maar ik blijf daar het lekker questen vinden. Eigenlijk is het de enige 10-20 zone waar ik me niet dood verveel. Silverpine kan er ook nog wel mee door, evenals Azuremyst Isle. Maar voor de rest... Vooral Darkshore vind ik verschrikkelijk, de questflow is daar echt ruk. Gelukkig dat Cataclysm daar verandering in brengt, ben erg benieuwd naar het resultaat. Op zich heeft het wel potentie namelijk.. :Y

De tofste stad is overigens, without a doubt: Thunder Bluff. _O_ Niet zozeer de stad zelf, maar het geeft altijd een episch gevoel om als low level Tauren daar in Mulgore over de graslanden te rennen terwijl TB als het ware over je waakt. O+ Of als je, tig levels later, weer eens een keer van plateau naar plateau rent en je letterlijk uitkijkt over het gebied waar je alweer zo lang geleden als klein Taurentje rond huppelde. O+
Charlie, listen to me. Kill the kid, torch the house, we gotta get out of here.
pi_88502810
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 02:23 schreef Rikketik het volgende:
De tofste stad is overigens, without a doubt: Thunder Bluff. _O_ Niet zozeer de stad zelf, maar het geeft altijd een episch gevoel om als low level Tauren daar in Mulgore over de graslanden te rennen terwijl TB als het ware over je waakt. O+ Of als je, tig levels later, weer eens een keer van plateau naar plateau rent en je letterlijk uitkijkt over het gebied waar je alweer zo lang geleden als klein Taurentje rond huppelde. O+
De enige stad die je met een handjevol shamans kan verdedigen :7 Prachtige stad, helemaal mee eens :Y
"Dear life, When I said "can my day get any worse?" it was a rhetorical question, not a challenge."
  dinsdag 9 november 2010 @ 05:09:08 #275
54772 Silmarwen
The World is in our hands
pi_88503378
Ooit begonnen als alliance, toen een horde geleveld en op onze server is de leeftijd aan de horde kant gewoon een stuk hoger. Dat maakt het voor mij toffer. Nu vind ik, verhaal technisch, de horde kant ook toffer eigenlijk. Ik betwijfel zeer, dat ik ooit nog alliance zou gaan spelen.
  † In Memoriam † dinsdag 9 november 2010 @ 07:08:04 #276
230491 Zith
pls tip
pi_88503619
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 00:34 schreef GlenSpey het volgende:

[..]



For the Horde!
Ik vind Orgrimmar de meest relaxe stad ingame, maar dat komt omdat ik wel van lekker warm en zonnig hou :') koude gebieden zoals bijvoorbeeld ironforge enzo vind ik gewoon minder. Thunder Bluff is ook erg gaaf.
Ook vind ik de Horde races gewoon toffer, nelfs/draenei zijn lelijk, dwarfs afschuwelijk en gnomes zijn wel leuk maar zie je weer je gear zo klein :@ humans hebben toffe racials, dat wel.

Maar verder... Tauren O+ Undead O+ Belfs O+

Maarja de verschillen zijn voornamelijk visueel, beide kanten roepen wel eens over elkaar dat de tegenpartij kinderachtiger zou zijn etc, dat gaat dan weer nergens over IMO. Aan beide kanten heb je idioten zitten en aan beide kanten heb je toffe lui :) ik hou me ook nooit echt bezig met die eeuwige strijd tussen facties. Kwam laatst een ally rogue tegen die in zn eentje tegen een elite aan het vechten was, hij ging bijnaaaa dood dus toen heb ik m maar geholpen, waarom niet ook :)
Wacht maar tot garrosh hellscream aan de macht komt. Wat speel je, tauren? News for ya; onze Garrosh Hellscream gaat jullie leider duelleren en doden _O_

Hellscream _O_
I am a Chinese college students, I have a loving father, but I can not help him, he needs to do heart bypass surgery, I can not help him, because the cost of 100,000 or so needed, please help me, lifelong You pray Thank you!
  dinsdag 9 november 2010 @ 08:23:24 #277
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_88504128
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 07:08 schreef Zith het volgende:

[..]



Wacht maar tot garrosh hellscream aan de macht komt. Wat speel je, tauren? News for ya; onze Garrosh Hellscream gaat jullie leider duelleren en doden _O_

Hellscream _O_
Huh wat? Thrall blijft gewoon in leven hoor , die staat in cata bij de Maelstrom op een rots , volgens mij de rift open te houden of zoiets dergelijks.
Tevens zou me het niks verbazen als Thrall nog een keer een Dragon aspect wordt. Blue bijvoorbeeld.

ow en Hellscream :r , geldt ook voor die Alliance King btw , ik vind ze alletwee iets te bloeddorstig.
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
  dinsdag 9 november 2010 @ 08:25:59 #278
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_88504153
quote:
Op dinsdag 9 november 2010 08:23 schreef MassimO het volgende:

[..]



Huh wat? Thrall blijft gewoon in leven hoor , die staat in cata bij de Maelstrom op een rots , volgens mij de rift open te houden of zoiets dergelijks.
Tevens zou me het niks verbazen als Thrall nog een keer een Dragon aspect wordt. Blue bijvoorbeeld.

ow en Hellscream :r , geldt ook voor die Alliance King btw , ik vind ze alletwee iets te bloeddorstig.
Tauren leader. niet thrall. Lezen wat er staat ;)
  dinsdag 9 november 2010 @ 08:28:26 #279
47190 MassimO
æ³o & h³æ
pi_88504185
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:25 schreef GI het volgende:

[..]

Tauren leader. niet thrall. Lezen wat er staat ;)
Crap , je hebt gelijk , volgende keer toch maar beter wakker worden voordat ik begin te blaten :P
Nu eerst maar ff een bakkie dan c_/
Face, please don't hate me for this palm I am about to bestow upon thee.
AFCA
pi_88504270
Enige reden dat ik nu alliance speel is omdat ik in de guild van een paar vrienden zit, die dus alliance zijn.

Horde is zoveel leuker :{
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  FOK!Babe dinsdag 9 november 2010 @ 09:04:30 #281
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88504731
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 08:35 schreef Asschen_sukar het volgende:
Enige reden dat ik nu alliance speel is omdat ik in de guild van een paar vrienden zit, die dus alliance zijn.

Horde is zoveel leuker :{
In die situatie zat ik ook ooit, tot ik gewoon naar de Horde vertrok, waar ik thuishoor, en de vrienden vanzelf meekwamen. :7
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:22:56 #282
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88505131
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 02:26 schreef Isabeau het volgende:

[..]


De enige stad die je met een handjevol shamans kan verdedigen :7 Prachtige stad, helemaal mee eens :Y
Ik heb een level 60 shaman ooit is gemaakt en toen viel alliance TB aan :P Ik stond bij de lift om naar darkmoon affaire te gaan en ja hoor daar kwamen me vriend :>. Ik had ze er allemaal af gethunderstormed zie je ze allemaal weg vliegen :> Ik lolde en vervolgde mijn weg naar DMA.
Je kan me vinden bij de bloemist
  FOK!Babe dinsdag 9 november 2010 @ 09:31:22 #283
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88505288
Gewoon even tussendoor...
Wat de hell is er gaande met mensen die hun Warrior een naam als "DeathDK" geven!? :')

Roll dan gewoon een fucking DeathKnight en ga daar mee gimpen!? :')
Laatst ook weer een complete mongeaul in een pug met de naam "paladk" :')
Wat de fuck!? :')
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:32:49 #284
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_88505319
Ik heb voor Horde gekozen vanwege de races.

Alliance hebben:

Humans: die heb je in elke game, en zijn zo standaard :{
Gnomes: op zich grappig, heel even gespeeld. Ik ergerde me alleen kapot aan alle questgivers met hun stemmetjes, en armor ziet er debiel klein uit. Tis net alsof je een mini-actionfigure bestuurd
Dwarfs: kan ermee door, hebben mooie lore.
Nightelfs: prachtig. echter allen de females, aangezien de males te gay voor woorden zijn
draenei: mjah, wat moet ik hiervan zeggen? beetje te....futuristisch? :P

Horde:
Undead: toffe lore, maar de models zijn wat hopeloos ouderwets.. + armor ziet er niet uit op undeads
Orc: imo 1 van de tofste races. armor ziet er goed uit, lore heb ik altijd mooi gevonden, + het hele idee van een nietsontziende moordlustige orc is gewoon tof
Tauren: mijn favo. Groot, bulky. "kalm". Past het beste bij een warrior (favo class) vanwege de bruutheid die ze uitstralen
Troll: beste race ooit qua praten :D i have dem skills mon! geweldig ;)
bloodelf: mooi maar dodelijk. Males zijn schijt, females zijn tof. Lore vind ik minder, is veel te cliché.

In warhammer was ik ook al Duistere kant, puur omdat mij dat ook meer trekt. Disciple of Khain was imo het tofst. Eruit zien als een goth-achtig iets :P
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:34:53 #285
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_88505361
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Gewoon even tussendoor...
Wat de hell is er gaande met mensen die hun Warrior een naam als "DeathDK" geven!? :')

Roll dan gewoon een fucking DeathKnight en ga daar mee gimpen!? :')
Laatst ook weer een complete mongeaul in een pug met de naam "paladk" :')
Wat de fuck!? :')
Ik vind alle Arthas en legolas , inclusief alle mislukte spellingen een stuk erger eigenlijk.

Moet ik zeggen trouwens met mijn paladin naam >> Bubletrouble :')
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
pi_88505549
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 14:09 schreef Faithfulness het volgende:

[..]



Behalve dan dat Sapstengel en SharQuedo in 1 venster staan. Zal van de week wel weer eens kijken, topic is voorlopig toch nog niet vol :s)
Ik heb net de Wiki al ff aangepast. Ik speel nu op Stormscale Horde.
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:44:54 #287
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88505573
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Gewoon even tussendoor...
Wat de hell is er gaande met mensen die hun Warrior een naam als "DeathDK" geven!? :')

Roll dan gewoon een fucking DeathKnight en ga daar mee gimpen!? :')
Laatst ook weer een complete mongeaul in een pug met de naam "paladk" :')
Wat de fuck!? :')
snap je het nou nog niet?

Deathdk= Death Donkey Kong.
Paladk= Pala Donkey kong.
Je kan me vinden bij de bloemist
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:45:50 #288
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88505591
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:34 schreef jagga het volgende:

[..]



Ik vind alle Arthas en legolas , inclusief alle mislukte spellingen een stuk erger eigenlijk.

Moet ik zeggen trouwens met mijn paladin naam >> Bubletrouble :')
Wat vind je van de namen:

Isilith,
Replica,
Give,
Aellyn?
Je kan me vinden bij de bloemist
  FOK!Babe dinsdag 9 november 2010 @ 09:46:08 #289
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88505599
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:34 schreef jagga het volgende:

[..]



Ik vind alle Arthas en legolas , inclusief alle mislukte spellingen een stuk erger eigenlijk.

Moet ik zeggen trouwens met mijn paladin naam >> Bubletrouble :')
Ja, maar die naam slaat zeg maar een beetje op wat ze proberen te zijn ofzeaux? :') Ik bedoel, een DK met de naam Arthas is nogsteeds dom en inspiratieloos maar ik begrijp waar ze voor gaan...

Een warrior heeft fuckall met een DK te maken, dus waarom die class in die naam!? :')
  FOK!Babe dinsdag 9 november 2010 @ 09:47:02 #290
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88505614
Overigens, voor iedereen die net als ik het idee had dat de Cata pre-events een beetje tegenvallen deze zeer hoopvolle post van een blauwe op de forums:

quote:
If you don't want to camp elementals for one achievement, wait until they're camping you.
:o :o :D :D O+ O+
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:48:13 #291
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88505641
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:47 schreef Ian_Nick het volgende:
Overigens, voor iedereen die net als ik het idee had dat de Cata pre-events een beetje tegenvallen deze zeer hoopvolle post van een blauwe op de forums:

[..]

:o :o :D :D O+ O+
Oh joh dat komt helemaal goed ik wacht gewoon in me super de puper gear op de ele's :>
Multi shot = dead.
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_88505671
Om even op dat Horde/Alliance verhaal terug te komen: Ik heb zelf 3 jaar Alliance gespeeld, alleen nu speel ik definitief Horde (Undead ftw!). Dat er meer kinderen/whiners aan de ene of andere kant zitten kan ik zo niet goed over oordelen. Ik weet wel dat de server waar ik op speel (Stormscale) wél vol met retards zit, maar dat komt meer omdat het een Full server is waar spam, ninjaing en griefing normaal is.
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:49:17 #293
168992 jagga
Stel je niet aan
pi_88505685
Nu we het trouwens toch over meningen hebben van races.

Ik ben benieuwd waarom fokkers hun bepaalde class gekozen hebben.

Waarom speel jij bijv warlock en niet mage/hunter of een rogue? Speciale redenen voor ?
mensen moeten zich niet zo aanstellen, janken doe je thuis maar. Hier op internet is het niets anders dan bigboys.
  FOK!Babe dinsdag 9 november 2010 @ 09:49:19 #294
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88505687
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:48 schreef Bartcoah het volgende:

[..]



Oh joh dat komt helemaal goed ik wacht gewoon in me super de puper gear op de ele's :>
Multi shot = dead.
Ik spreek je wel als je ineens 20 lvl 85+ elites in je gezicht hebt gekregen. :7
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:54:03 #295
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88505797
quote:
12s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:49 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Ik spreek je wel als je ineens 20 lvl 85+ elites in je gezicht hebt gekregen. :7
Lol samen met me resto broer komt dat wel helemaal goed laat er dan maar 40 komen. Oh en ik heb even een confirmed crit van mijn pet. 11k crit met kill command. zondat dat ik in raids zit. Ik ben BM + Loque'nahak
Je kan me vinden bij de bloemist
  FOK!Babe dinsdag 9 november 2010 @ 09:56:06 #296
166319 Ian_Nick
You'll Never Find Me...
pi_88505860
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:54 schreef Bartcoah het volgende:

[..]



Lol samen met me resto broer komt dat wel helemaal goed laat er dan maar 40 komen. Oh en ik heb even een confirmed crit van mijn pet. 11k crit met kill command. zondat dat ik in raids zit. Ik ben BM + Loque'nahak
Goed, dan laat ik jullie over aan Deathwing.

Ik kan niet wachten tot die Draak de hele zooi naar de klote trekt :9 En ik hoop dan ook echt het slachtoffer te zijn :9
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:56:51 #297
277865 Sejt
Ondertitel
pi_88505888
quote:
10s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:31 schreef Ian_Nick het volgende:
Gewoon even tussendoor...
Wat de hell is er gaande met mensen die hun Warrior een naam als "DeathDK" geven!? :')

Roll dan gewoon een fucking DeathKnight en ga daar mee gimpen!? :')
Laatst ook weer een complete mongeaul in een pug met de naam "paladk" :')
Wat de fuck!? :')
Omdat er (helaas) Denen zijn, die het nodig vinden om hun landcode in hun naam op te nemen. Net zo triest als alle UAE gasten.
I love my mispoken words.
  dinsdag 9 november 2010 @ 09:57:11 #298
320471 Bartcoah
Wats met jaw ouwe
pi_88505894
quote:
14s.gif Op dinsdag 9 november 2010 09:56 schreef Ian_Nick het volgende:

[..]

Goed, dan laat ik jullie over aan Deathwing.
Hallion + LK + Deathwing all together plx. Das teminste een uitdaging
Je kan me vinden bij de bloemist
pi_88505993
Phase 2 net gedaan en het is wel grappig maar een beetje kort. Er zijn wel meer earthquakes nu. :)
-|||---ლ(╹◡╹ლ)---|||-
  dinsdag 9 november 2010 @ 10:10:27 #300
4159 GI
Nee ik heet geen JOE
pi_88506227
paladk zal waarschijnlijk een deen zijn.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')