abonnement Unibet Coolblue
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 11:34:01 #1
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_88358027


Woonwinkels zijn er genoeg in Nederland ! :Y

Maar als je je huisje graag leuk en origineel wilt inrichten, dan schiet de gemiddelde woonboulevard vaak ernstig tekort , of je wilt eens winkelen in andere steden dan waar je zelf niet vandaan komt en je wil inspiratie opdoen, welke winkels moet je dan bezoeken ?

De leukste woonwinkels adverteren meestal niet landelijk, dus zie er maar eens achter te komen waar ze nou van die leuke lampen hebben, of zo'n fraaie Indiaase kast, of die leuke antieke meubels.

Dat moet beter kunnen, dachten wij binnen K&W ! *O*

Met een forum gevuld met duizende (jong) volwassenen moet er toch een aardig en actueel overzicht zijn te maken van van de leukste, hipste, beste woonwinkel(tjes) in Nederland.

Vermeld de winkelnaam, de stad / provincie waar de winkel is en eventueel de website, en de stijl van spullen die ze daar hebben... Zodat zodat wij daar een leuk actueel overzicht van kunnen gaan maken :Y



Er zijn natuurlijk wel enkele regeltjes om de zaken in goede banen te leiden (buiten de normale policy van FOK! die natuurlijk ook hier gewoon geld.

- Het is natuurlijk behoorlijk aantrekkelijk voor mensen die zelf een winkel hebben om die hier te spammen; dat is natuurlijk niet de bedoeling van dit topic !

Denk dus niet als je pas geregistreerd bent op FOK! van kom laat ik hier mijn winkel of bedrijf tonen / vermelden want die worden hoe dan ook zonder pardon verwijderd.

- Wij willen natuurlijk wel graag wat toelichting bij de winkel(s) die je noemt. Wat heb je er gekocht, waarvoor kun je er goed terecht, hoe liggen de prijzen, enz.
Anders wordt het een opsomtopic; en dat is nou net niet de bedoeling ;)



Wat en waar : Houtvanjou.nl - Groningen - www.houtvanjou.nl
Omschrijving : Een online winkel met meubels gemaakt van Steigerhout. Wij hebben een salontafel een krantenkrat besteld. Beide zijn erg mooi afgewerkt maar het ontwerp van dat krantenkrat is gewoon geniaal. Het is een tafel maar je kan er ook je tijdschriften en kranten op een leuke manier in kwijt. Ik heb echt al hele mooie tijdschriftenrekken gezien maar ze zijn vaak groot en dat past niet in ons interieur en dit is gewoon een mooie combinatie. Aardige jonge eigenaar en snelle levering. 10 september besteld en 16 oktober was alles klaar. Ik heb de andere meubels gezien waar hij mee bezig was en die zagen er ook mooi uit. Ook mooi uitgevoerd speciaal ontwerp.

Wat en waar : 't Hoekje - Groningen - www.hoekjegroningen.nl
Omschrijving : Hun eigen omschrijving: betaalbare nieuwe, gebruikte en vintage designmeubelen. En dat slaat ook wel de spijker op de kop. Je kan vanaf de buitenkant niet altijd even goed zien of de winkel open is maar vaak is dat wel zo. De winkel had vroeger vooral vintage en tegenwoordig staat er meer nieuw dat komt door de wisseling van generatie. De winkel is niet groot maar er staan zeker originele dingen tussen. Ben nog steeds verliefd op een bepaalde klok, alleen matcht de kleur niet in huis. Jammer! Maar ik overleef het vast! De website geeft wel een beeld van het soort meubels maar is niet alles wat ze in huis hebben.

Wat en waar : WOEFF Lifestyle - Groningen - www.woeff.nl
Omschrijving : Voor de goedgevulde portemonnee. Veel leuke dingen maar ook aan de prijzige kant. Als je portemonnee niet zo gevuld is blijft het wel leuk om er doorheen te lopen en inspiratie op te doen. Soms heb ik het gevoel dat je die hele dure winkels soms wel uitgekeken kan worden maar dat is hier absoluut niet zo ook al ben ik maar een student. De website toont weinig van het assortiment maar het is meer klassiek, Riviera Maisson (verkopen ze er ook) die stijl.

Wat en waar : NUL50 - Groningen - www.nul50.nl
Omschrijving : Ze verkopen meubels maar ook heel veel accessoires. De collectie wisselt niet heel hard door maar ze hebben vooral dingen met een twist. Ook Groningse designers zoals Tjeerd Veenhoven (www.tjeerdveenhoven.nl) zijn terug te vinden bij bij NUL50. Ze hebben veel dingen van Suck-UK, Droog, Milo en Pol's potten. En als je echt niet meer weet wat voor cadeautjes moet geven dan slaag je hier altijd!

Wat en waar : Vos Maupertuus - Groningen - http://www.maupertuus.nl/
Omschrijving : Design meubels

Wat en waar : Akokrijthe - Grootegast - http://www.akokkrijthe.nl/
Omschrijving : Scandinavisch design (ook kleding en cadeaus)



Wat en waar : Pit-Art - Leeuwarden - www.pit-art.nl
Omschrijving : Pit-Art heeft leuke meubels die zowel in de winkel als on-line te bestellen zijn. Wij hebben de spinoza sinds mei/juni en de levering was in mijn herinnering ook heel snel. Ik ben nog steeds heel blij met mn meubel. Het moest bij levering nog wel zelf in elkaar gezet worden maar dat is mij alleen gelukt. De foto's staan wel online als bewijs. Was helemaal niet moeilijk. Aardige mensen en kwalitatief goede producten. Ook originele dingen. Niet weer die tv-kast die ik al in minstens 6 andere winkels had gezien maar dat ik zelfs meerdere mooie dingen zag waar ik dan tussen moest kiezen. Mooie prijsklasse.

Wat en waar : Xenario - Leeuwarden - www.xenario.nl
Omschrijving : Ik heb hier nog nooit wat gekocht maar vind het altijd leuk om hier even binnen te kijken. Vind vooral de accessoires erg leuk. Behulpzame verkopers. Vooral veel strakke meubels.

Wat en waar : Het verwende nest - 2 filialen: binnenstad Workum en Voorstraat Harlingen
Omschrijving : Allemaal leuke tierelantijntjes. Zeer geschikt om woon gerelateerde cadeautjes te vinden.

Wat en waar : De Steigeraar - Woudum (Friesland) - www.desteigeraar.nl
Omschrijving : Strakke, duidelijke website. Echt een zodanig groot pluspunt dat de keus snel gemaakt was om daar onze gewilde tafel te bestellen. We zijn op een zaterdagochtend wezen kijken in hun showroom. Je loopt dan ook langs de werkplaats en het is erg leuk om de mensen daar bezig te zien. Duidelijk informatie en goed advies. Er wordt ook duidelijk uitgelegd waarom een tafel van 90cm breed niet aan te raden was. Verhouding zoek in de planken enzo. Echt een fijne kerel, als je white wash oid wil moet je dat zelf doen. De man had iets teveel negatieve ervaringen met: ohh ik had hem wel minder wit verwacht! Of juist andersom. Nu mag je dat lekker zelf doen.. Ben ik achteraf ook blij om.. Want je ziet gelijk het resultaat in je interieur. Anders had ik hem vast witter laten maken dan eigenlijk mooi was geweest.

Wat en waar : Homecentre - Wolvega - http://www.homecentre.nl
Omschrijving : Home Center in WOLVEGA is de grootste woonboulevard van het noorden. Naast o.a. de grootste Trendhopper van Europa en de grootste Leolux showroom in een unieke sfeerpresentatie, vindt u hier ook woonaccessoires, bedden, keukens, meubeltextiel, kunststof kozijnen, wanddecoratie, verlichting etc... alles dicht bij elkaar en onder één dak.



Wat en waar : Niet Nieuw Design - Tynaarlo - http://www.nietnieuwdesign.nl/
Omschrijving : 2e hands designartikelen 1920 - heden in- en verkoop. Met online catalogus

Wat en waar : Gerritsma - Assen - www.gerritsmainterieur.nl
Omschrijving : Design met vrij veel design accessoires op voorrraad. Tevens laten ze de design tuin meubelen zien die 's-zomers buitenstaan (in wind en regen) zodat je de invloed van het weer kan zien.



Wat en waar : Lavie - Almelo en Rijssen - http://www.lavielandelijkwonen.nl/
Omschrijving : La Vie heeft twee woonwinkels, 1 in Almelo & 1 in Rijssen. De stijl is overwegend 'landelijk wonen'. Ze verkopen er meubels, accessoires, serviezen, speciale verven en ook kleding. Merken zijn o.a. Soho Company, Pure And Original, Painting The Past, Riviera Maison, Riverdale, Bastion, Braxton, Ou Soleil en PTMD.



Wat en waar: Mas La Rivière, Almere - Buiten
Omschrijving: Mas La Rivière is een zaak met een uiteenlopend assortiment aan (houten)meubelen. Mooie barokke en brocante banken en fauteuils, teak houten meubelen, fijne accesoires, mooie rustieke creme/witte meubels, van tv-meubels tot prachtige servieskasten en van moderne eetkamer stoelen tot onwijs grote eetkamer tafels. Ze hebben er ook nog eens geweldige Sale op het moment, mooie imposante servieskasten die gewoon voor de helft van het geld worden verkocht .

De winkel in Almere-Buiten is de showroom en slechts op vrijdag en zaterdag open van 10:00 tot 17:00. De eigenaar neemt je graag mee voor een rondje in hun heerlijke showroom, als er op dat moment iets staat koop je het (veel meubels zijn ook in andere kleuren te bestellen maar daar zit een levertijd van +/- 12 weken op), en een meubel 1,5 maand (!) apart laten zetten (voor slechts 19 euro aanbetaling) is ook geen probleem, bezorgen kost me tegen die tijd ook niks! Oh en het is op 1 minuut rijden van de Blokschaaf, en een dikke 5 minuten naar Meubels en Meer. Zo sla je gewoon even 3 vliegen in 1 klap .

Ze hebben in het centrum van Almere Stad een kleine winkel, maar daar hebben ze slechts een fractie van het mooie assortiment. Als je van een gezellig, romantisch edoch puike omgeving houdt is het echt de moeite waar om hier even binnen te stappen .

Wat en waar : De Blokschaaf - Almere Buiten - http://www.blokschaaf.nl/
Omschrijving : Een winkel met zeer uitgebreide collectie van meubelen gemaakt van diverse houtsoorten uit de hele wereld. Ik woon nu al bijna 23 jaar in Almere en was er tot vorige maand nog nooit binnengestapt.

Wat een ontzettend mooie winkel, 2 grote verdiepingen vol met banken, stoelen, tafels (die er op maat kunnen worden gemaakt) en alle huiskamer meubelen die je kent. Klassiek en modern, kindermeubelen en boekenkasten onder een dak. De showroom zelf is al een traktatie om doorheen te lopen, ik was zelf nogal onder de indruk van de etage bovenop. Heb er tot nu toe niks aangeschaft, maar tegen de tijd dat ik mijn eigen huisje krijg zal ik er zeker nog eens rondkijken. Al is het alleen maar om inspiratie en ideën voor mijn eigen huis op te doen.

De prijzen zijn op de website alleen niet aangegeven, een goede reden om even binnen te stappen. De winkel is goed bereikbaar vanaf de A6, je ben er met nog geen kwartiertje.

Wat en waar : Meubels & Meer - Almere Buiten - www.meubelsenmeer.nl
Omschrijving :Trendy, Oosterse invloeden, Modern rustic



Wat en waar : Moetkunsten Huub Suidman - Wijchen - www.moetkunsten.nl
Omschrijving : Topstukken van topdesigners; Klassiekers zijn duur, bij Suidman betaal je wel minder omdat het meeste spul 2e hands is.

Wat en waar : De Lichtster Putten http://www.delichtster.nl/
Omschrijving : Hoofdzakelijk lampen, véél woonprulletjes (kaarsendingetjes, poppetjes, klokken, seizoensprulletjes), klein meubelen in vooral de koloniale stijl.

Wat en waar : LKV Kantoorinrichtingen - Culemborg - http://www.gebruiktkantoormeubilair.com/
Omschrijving : Zo goed als nieuwe designmeubelen voor een relatief lage prijs. Onder andere Gispen, De Wit en Paul Schuitema. Zojuist een heel mooie kapstok gekocht !



Wat en waar : De Graanbuurt - Giessenburg - http://www.graanbuurt.nl/
Omschrijving : Wij hebben daar zelf een keer een tuinbeeld gekocht , er is ook nog een klein museumpje bij en een afdeling paneeldeuren, echt duizenden deuren in alle maten en uitvoeringen het is gevestigd in een oude graanmaalderij die alleen al het bekijken waard is !

Wat en waar : Broedkorf in Oudewater - www.broedkorf.nl
Omschrijving : Een leuke woonwinkel waar ze alles verkopen wat van rotan, wilgenteen en biezenriet wordt gemaakt (stoelen, tafels, manden en nog tig andere accesoires) en een gedeelte wordt door hen zelf in de werkplaats gemaakt. Tevens verkopen ze veel natuurlijke accesoires zoals houten beeldjes, fruitmanden, boekensteunen e.d.
Eigen ervaringen : Ikzelf heb er al regelmatig kado's voor bekenden gekocht, en straks in mijn eigen huisje ga ik er op zeker shoppen.

Wat en waar : Designsales - Utrecht - www.designsales.nl
Omschrijving : Verkoop van moderne designmeubelen; rechtstreeks vanaf de fabrikant !

Wat en waar : Het Kabinet - Bunnik - www.hetkabinet.nl
Omschrijving : VT-Wonen a-go-go

Wat en waar : Castelo - Loenen a/d Vecht - www.castelo.com/
Omschrijving : Portugese vloertegels

Wat en waar : Leeftrends - Houten - www.leeftrends.nl
Omschrijving : Bij LEEFtrends vind je een overweldigend en gevarieerd aanbod van de mooiste meubels en woonaccessoires voor waanzinnig lage prijzen. Want bij ons koop je rechtstreeks van fabrikanten en importeurs. Van trendy tot antiek en van retro tot romantisch.

Wat en waar : Design sales - Utrecht - http://www.designsales.nl/utrecht/home.html
Omschrijving : Redelijk betaalbaar design meubelen voor een leuk prijsje



Wat en waar : TedenDet - Heerhugowaard-Noord - http://tedendet.webklik.nl/page/overzicht
Omschrijving : Let op alleen geopend op laatste zondag v/d maand, van 12:00-17:00u.
Ted en Det zijn twee creatieve dames, die vanuit een verwarmde schuur allerlei door hunzelf opgeknapte (en opgeleukte) gebruikte meubels en brocante, maar ook allerlei zelfgeproduceerde decoratieve objecten voor schappelijke prijzen verkopen. Onder andere kastjes, dressoirs, stoelen, lampen, tuinornamenten, etc.

Wat en waar : Gaaf Woon Outlet - http://www.gaaf.nu/ - Beverwijk
Omschrijving : Gaaf lijkt een beetje op Loods 5 het is alleen iets kleiner. Ze verkopen er van alles, dus zeker leuk om er eens rond te kijken.
Ze hebben wekelijks een nieuw aanbod en je koopt rechtstreeks van de fabrikant of groothandel soms met een korting die kan oplopen tot 50 %. In het restaurant hebben ze trouwens heerlijke appeltaart, het zit naast het restaurantschip op de woonboulevard.

Wat en waar : 4udesigned - Wormerveer - http://www.4udesigned.nl/
Omschrijving : Strak, trendy en stijlvolle meubels. Naar ik heb begrepen van de kenners grotendeels afgeleid van 'echte' design. Maar daarom wel betaalbaar, en de kwaliteit is gewoon nog heel goed.

Wat en waar : Design for delight - Zaandam - http://www.designfordelight.nl/welcome/
Omschrijving : Via de website kun je al van alles bekijken, ze hebben allerlei stijlen meubels, behang, verlichting, stoffen, vloerkleden etc. Het is deels tweedehands en nieuw.
Ze zijn niet echt goedkoop, maar wel heel apart.

Wat en waar : Loods 5 - Zaandam - www.loods5.nl
Omschrijving : Van Oosters tot trendy/strak/hip/modern, van meubels tot manden en van lampen tot badeendjes.

Wat en waar : De Troubadour - Amstelveen - www.detroubadour.nl
Omschrijving : De andere hofleverancier van VT Wonen

Wat en waar : Good2bhome - Amsterdam - www.good2bhome.nl
Omschrijving : www.good2bhome.nl is ook een webwinkel met moderne designmeubels en verlichting. Ze hebben een showroom in Amsterdam en in Friesland.
Heb daar een heel gaaf desigin tv-meubel gekocht en ze hebben ook leuke accessoires.
Een aanrader en ook heel betaalbaar !

Wat en waar : Liever.nl - Amsterdam - www.liever.nl
Omschrijving : Liever maakt het interieuraanbod inzichtelijk. De site heeft grote foto’s van meer dan 300 interieurmerken, getagd door stylisten, gekoppeld aan praktische verkoopinformatie van meer dan 5000 woonwinkels in Nederland.
Een erg leuke website om interesse op te doen !



Wat en waar : Loods 5 - Sliedrecht - www.loods5.nl
Omschrijving : Van Oosters tot trendy/strak/hip/modern, van meubels tot manden en van lampen tot badeendjes.

Wat en waar : Leef Trends (voorheen WoonStore XL) - Den Haag -http://www.leeftrends.nl/
Omschrijving : Heel gevarieerd aanbod, a la Loods 5 (en de nog bestaande WoonStore). Allerlei kleinere winkels/outlets onder één dak. Vaak wisselend aanbod en soms voor hele goede prijzen.

Wat en waar : De schatkamer - Den Haag - http://www.schatkamer.com
Omschrijving : Woonwinkel de Schatkamer verkoopt eigentijdse teakmeubelen, moderne strakke banken, eiken tafels, stoelen, kasten, TV -en audiomeubelen. De meubelen worden door de Schatkamer zelf geïmporteerd. We zijn nauw betrokken bij de productie en ontwerpen van de nieuwe collectie. Voor ons teak- en eikencollectie behoort ook maatwerk tot de mogelijkheden.

Wat en waar : Leeftrends - Den Haag - www.leeftrends.nl
Omschrijving : Bij LEEFtrends vind je een overweldigend en gevarieerd aanbod van de mooiste meubels en woonaccessoires voor waanzinnig lage prijzen. Want bij ons koop je rechtstreeks van fabrikanten en importeurs. Van trendy tot antiek en van retro tot romantisch.

Wat en waar : Gouda zit - Duijvendijk Wonen - http://www.duijvendijkwonen.nl/
Omschrijving : Ze verkopen voornamelijk designspul en leuke accessoires.

Wat en waar : Waddixveen - BoConcept - http://www.boconcept.nl
Omschrijving : Moderne meubels en vrijwel alles is aan te passen aan je eigen smaak.



Nog geen vermeldingen voor deze provincie !
Weet je een leuke woon winkel in deze provincie laat het ons weten !




Wat en waar : Decennia Design - Tilburg - http://www.decenniadesign.nl
Omschrijving : Vintage meubels, verlichting, accessoires etc. Echt oude spulletjes en ook nieuwe naar vintage ontwerpen. Ze hebben een heel grote winkel in Tilburg maar de spullen zijn ook online te koop. Superleuk!

Wat en waar : Do's - Eindhoven - www.do-s.nl/
Omschrijving : Designmeubels/verlichting.

Wat en waar : Timeless - Eindhoven - www.timeless-wonen.nl/
Omschrijving : Oosters, kitch en retro

Wat en waar : Sfeervol Wonen - Eindhoven - www.sfeervolwonen.nu
Omschrijving : Oosterse invloeden, Modern rustic, natuurlijk

Wat en waar : LA Lichtarchitektuur - Breda - www.lichtarchitektuur.nl/
Omschrijving : Enorm veel keuze aan verlichting; maar aan de prijzige kant.

Wat en waar : De Gelaarzde Kat - Waalwijk - www.degelaarsdekat.com
Omschrijving : Romantisch, curiosa, exotisch

Wat en waar : HoogSpoor in Tilburg - www.hoogspoor.nl/
Omschrijving : Heel, heel erg veel verlichting in alle stijlen.
Niet goedkoop trouwens, zeg maar gerust duur.

Wat en waar : Maison Mondiale in Tilburg - www.maisonmondiale.nl
Omschrijving : Ontzettend mooie zaak met erg veel tafels, kasten, dressoir, banken, fauteuils enz. . Heeft erg veel verschillende stijlen; van klassiek tot strak. Voor ieder wat wils. Ze hebben een eigen fabriek in Indonesie waar (bijna) al de teakhouten meubelen vandaan komen. Het leuke daarvan is dat je dezelfde kast niet snel bij je buren zult tegenkomen . Doen trouwens ook ontzettend veel in maatwerk



Wat en waar : Cocoon - Helden/Panningen - www.cocoonhelden.nl
Omschrijving : Trends, Kitsch & Kids

Wat en waar : Leeftrends - Heerlen en Roermond - www.leeftrends.nl
Omschrijving : Bij LEEFtrends vind je een overweldigend en gevarieerd aanbod van de mooiste meubels en woonaccessoires voor waanzinnig lage prijzen. Want bij ons koop je rechtstreeks van fabrikanten en importeurs. Van trendy tot antiek en van retro tot romantisch.



Laatste update's van dit topic

05-11-2010 - Vonkenboer - Plaatjes in de OP geüpdatet, winkels toegevoegd
Topic op vele verzoeken weer sticky gemaakt
  Moderator vrijdag 5 november 2010 @ 11:39:36 #2
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
pi_88358245
Op vele verzoek is dit topic terug van weggeweest !
Weet je een leuke woonwinkel en hij staat niet in de lijst ? Laat in dit topic even een berichtje achter en wij voegen hem zo snel mogelijk toe aan de op :) *O*
pi_88368221
combitrex in Noord-Holland (2 winkels) heeft heel veel leuks!
pi_88563956
En Spoor38 in Soest is ook leuk! Allemaal tweedehands (of heet dat vintage tegenwoordig?) spul met karakter. Veel industriële meubelen. Leveren veel aan de bekende woontijdschriften ook :)
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
  donderdag 11 november 2010 @ 00:31:51 #5
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_88580841
Als jullie er nou een mooi verhaaltje over schrijven :D dan kunnen ze in de lijst... Zoals aangegeven waar zit het, wat heb je er zelf gekocht, ervaring met levering/afhandeling/klantvriendelijkheid, soort spullen en welke stijl verkopen ze. ;)
Velen gingen u voor :)

En er zijn vast ook leuke winkels in ZEELAND! Want die is nog helemaal leeg.. En Limburg, Drenthe en Gelderland kunnen ook wel wat aanvulling gebruiken.. Over Drenthe ga ik zelf nog even goed nadenken want daar kom ik oorspronkelijk vandaan. Groningen en Friesland heb ik zelf al genoeg gespamd!
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_88592601
-edit-

Ach laat ook maar.
"I have learned now that while those who speak about one's miseries usually hurt , those who keep silent hurt more." - C.S. Lewis
pi_88595117
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 00:31 schreef YskaFredriksson het volgende:
Als jullie er nou een mooi verhaaltje over schrijven :D dan kunnen ze in de lijst... Zoals aangegeven waar zit het, wat heb je er zelf gekocht, ervaring met levering/afhandeling/klantvriendelijkheid, soort spullen en welke stijl verkopen ze. ;)
Velen gingen u voor :)

En er zijn vast ook leuke winkels in ZEELAND! Want die is nog helemaal leeg.. En Limburg, Drenthe en Gelderland kunnen ook wel wat aanvulling gebruiken.. Over Drenthe ga ik zelf nog even goed nadenken want daar kom ik oorspronkelijk vandaan. Groningen en Friesland heb ik zelf al genoeg gespamd!
Euh jaag je niemand weg met zoveel eisen ;)

En meedenken is welkom :Y
Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
  donderdag 11 november 2010 @ 19:16:17 #8
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_88605522
Zoveel eisen zijn het toch ook weer niet, ik wil niemand weg jagen hoor maar word toch ook bovenaan in het topic aangegeven?

Copypaste uit op
Bij omschrijving van het topic:
Vermeld de winkelnaam, de stad / provincie waar de winkel is en eventueel de website, en de stijl van spullen die ze daar hebben... Zodat zodat wij daar een leuk actueel overzicht van kunnen gaan maken
Bij de regeltjes:
- Wij willen natuurlijk wel graag wat toelichting bij de winkel(s) die je noemt. Wat heb je er gekocht, waarvoor kun je er goed terecht, hoe liggen de prijzen, enz.
Anders wordt het een opsomtopic; en dat is nou net niet de bedoeling

Ik bedoel ik weet ook wel ongeveer wat ze bij combitex verkopen omdat ze regelmatig in de bladen staan maar ben er nog nooit geweest dus dan vind ik het persoonlijk leuker om juist die eigen ervaring te horen.

Maar wil niemand de boom in jagen hoor, is totaal niet mijn bedoeling. Maar ben gewoon nieuwsgierig.

Wil er trouwens ook geen slowchat van maken dus als iemand hier nog graag verder op wil reageren dan kan je een pb sturen. :)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_96909997
*knip*

Spam verwijderd

[ Bericht 93% gewijzigd door Vonkenboer op 17-05-2011 19:31:35 ]
pi_97272153
-edit-
Wil je adverteren? Neem dan contact op met pr@fok.nl.

[ Bericht 90% gewijzigd door Ml-etje op 24-05-2011 23:18:46 ]
  donderdag 2 juni 2011 @ 00:56:21 #11
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_97608332
Kitsch Kitchen in Amsterdam: leuke vrolijke kitscherige spulletjes. Van roze vogelkooitjes en nepbloemen tot badspullenrekjes en zelfs meubels.
  woensdag 8 juni 2011 @ 13:59:29 #12
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_97885560
Foutje in de OP: Giessenburg ligt niet in Utrecht maar in Zuid-Holland :+

Wij zijn op zoek naar een mooie houten eettafel, standaard ca. 200x100 maar moet wel uit te schuiven zijn, met bijpassende stoelen.
Wie o wie heeft een goede tip voor een winkel waar we zoiets kunnen vinden (op redelijke reisafstand van Giessenburg, that is)?
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:17:27 #13
310793 Mishu
Fok verslaafde
pi_97886313
Ikea?
  woensdag 8 juni 2011 @ 14:31:43 #14
238326 Worteltjestaart
Lid van de Copycat-fanclub
pi_97886898
Zijn we geweest.
Mooie tafel gezien, die voldoet aan eisen en budget, alleen de stoelen die erbij passen vonden we niet lekker zitten en de stoelen die wel heel lekker zitten passen er niet bij (andere houtkleur)...
[b]Op <a href="http://forum.fok.nl/topic/2422880/2/50#p176814828" target="_blank" >maandag 29 januari 2018 10:31</a> schreef richolio het volgende:[/b]
Kijk even naar de post van worteltjestaart en neem het goed in je op.
  woensdag 8 juni 2011 @ 22:15:54 #15
50237 dribbel79
My username for over a decade
pi_97911480
Dok2 in Veenendaal, een woonwarenhuis waar je echt met 1 bezoek klaar kunt zijn, wij hebben er een bank, stoelen, vloer, kasten, tafel, spiegel en klok vandaan, stijlen varieren, maar meestal modern...ow, onze lampen komen er ook vandaan...
Alles onder een dak, met op de asseccoire, accesoire, accessoire....op de dingetjes-afdeling veel leuke gadgets, design p&z vaten, citruspersen bijv. of messen, ander bestek of servies...een kleine ikea, maar dan wel goed spul...
"Het leven is te kort voor een slechte filmquote als signature"
  Moderator zondag 9 oktober 2011 @ 12:11:52 #16
92034 crew  Vonkenboer
Geen woorden, maar draden !
  zondag 9 oktober 2011 @ 12:40:21 #17
74276 saaw
fight harder or walk away
pi_102870355
Sjakies op de Breestraat 34 in Haarlem O+
Meubels, kleden, lampen, speelgoed, rommeltjes, eigenlijk alles hebben ze. Speels, retro en feel good, en je kan er lekker lunchen!
an urge to help mankind overcomes me
pi_103701317
Ik verbaas me dat Nijhof in Baarn niet op de lijst staat. Bij Nijhof kan je gewoon je complete huis kopen. Van hand- en theedoeken tot en met keukens tot en met veluxramen en ga zo maar door. En ze hebben er ook een La Place (want je hebt wel een dagje nodig om heel Nijhof te bekijken).
pi_103701435
quote:
0s.gif Op zaterdag 29 oktober 2011 11:24 schreef Ooi86 het volgende:
Ik verbaas me dat Nijhof in Baarn niet op de lijst staat. Bij Nijhof kan je gewoon je complete huis kopen. Van hand- en theedoeken tot en met keukens tot en met veluxramen en ga zo maar door. En ze hebben er ook een La Place (want je hebt wel een dagje nodig om heel Nijhof te bekijken).
En Nijhof heeft een supergoede uitverkoophal! Ik heb daar o.a. badkamertegels en een gedeelte van het sanitair gekocht, maar ook voor keukenappparatuur is het een aanrader.
  zondag 30 oktober 2011 @ 08:15:17 #20
14320 TR08
Verschijnt direct onder je ...
pi_103733198
Niet om het een of ander maar is het niet handiger om dit topic een sticky topic te maken?
pi_103733278
Provincie Utrecht:

J. van IJken - Oude bouwmaterialen: http://www.oudebouwmaterialen.nl/
Eemnes

Oude bouwmaterialen in alle soorten. Op 1 hectare opslag. Getekend en gestaald door de tand des tijds...

Materiaal met geheel eigen karakter, klaargemaakt voor een nieuwe ronde.
Voor restaurateurs, eigenzinnige architecten of aannemers die hun werkmateriaal op waarde kunnen schatten...

Voor liefhebbers van oude, authentieke en bijzondere bouwmaterialen. Deze site is een momentopname, een goede impressie van onze zaak.
pi_111158888
Doet iemand hier nog updaten? Dit is juist zo'n leuk topic!
pi_111161019
eeste update! Snuuut in Gelderland, brocante meubels (met name buffetkasten) voor een prikkie! www.snuuut.nl
Hoor ik die Griekse melodie...
pi_111169223
Ik weet ook nog een leuke: www.basiclabel.nl in Hoorn. Veel te zien in Vt wonen enzo, maar wel goed betaalbaar!
pi_111170108
Oké dan maar Boer Staphorst.

quote:
Heeft u zin in een dagje homeshopping? Kom gezellig naar Boer Staphorst! Met een winkel vol woonideeën, een restaurant en kinderspeelhoek bent u met hele gezin echt een gezellig dagje uit. Op maar liefst 18.000m² presenteren wij een uitgebreid assortiment aan topmerken op het gebied van keukens, sanitair, bouwmaterialen, woon- en tuinartikelen en nog veel meer.
Jeroentje.
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')