Ja, maar dat opschrijven van de tijden heeft ook niet bepaald veel nut. Iemand bij TNT zei namelijk dat hij niet elke keer die tijden omrekent naar euro's, maar slechts kijkt of er op het rapport reden voor uitloop staat. Pas dan krijg je de uitloop vergoed. Echter, standaard krijg je gewoon je normale afgesproken tijd, tenzij de uitloop terecht is.quote:Op dinsdag 9 november 2010 18:50 schreef lololo het volgende:
[..]
Dat bedoel ik ja. En volgens de laatste berichten is dat niet meer de bedoeling. Nou zitten er ook wel mensen tussen die zo traag als dikke stront zijn maar daar moet je die lui dan maar persoonlijk op aan spreken vind ik
Hier vinden ze trouwens dat het niet uitmaakt welke/hoeveel folders je hebt, je krijgt gewoon een vaste tijd extra voor de HAH.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:04 schreef Warren het volgende:
[..]
Ja, maar dat opschrijven van de tijden heeft ook niet bepaald veel nut. Iemand bij TNT zei namelijk dat hij niet elke keer die tijden omrekent naar euro's, maar slechts kijkt of er op het rapport reden voor uitloop staat. Pas dan krijg je de uitloop vergoed. Echter, standaard krijg je gewoon je normale afgesproken tijd, tenzij de uitloop terecht is.
Ja, hier ook. Ik krijg 10 min extra voor HAH En dat terwijl je met HAH meestal 2 tassen extra hebt en je ook nog langs huizen moet waar geen post is.quote:Op woensdag 10 november 2010 00:23 schreef Lastpost het volgende:
[..]
Hier vinden ze trouwens dat het niet uitmaakt welke/hoeveel folders je hebt, je krijgt gewoon een vaste tijd extra voor de HAH.
Lekker realistisch, NOT.
Destijds met die Veronica-gids actie tijdens het voetballen had ik 12 tassen post en dan zou ik er evenveel voor moeten krijgen als dat ik met folders loop die in totaliteit gewoon al in m'n schoudertas passen.
Niet te vergeten de kleinere blokken die je maar kunt afleggen met veel HAH, constant terug moeten voor de volgende tassen, oponthoud door mensen in je wijk die weer eens wat moeten vragen, foutlopers, de tijd tussen je wijk en het depot, weersomstandigheden (denk aan afgelopen winter) en ga zo maar door.
Maar zo moet/mag je niet denken volgens de TC, dikke vinger.
Ja, maar ik werkt toch niet doordeweeks.quote:Op woensdag 10 november 2010 12:22 schreef rub3n het volgende:
Ook allemaal een brief ontvangen over de staking?
Bedankt sbientjequote:Op maandag 8 november 2010 19:19 schreef sbientje het volgende:
jullie praten langs elkaar heen.. Troeta reageert op jouw uitspraak:
[..]
Postbezorgers mogen niet sorteren, dus ik vraag me af hoe ze dat willen gaan doenquote:Op woensdag 10 november 2010 12:52 schreef carboni het volgende:
Alles wat in de brief stond staat ook op www.tntpost.nl/update/medewerkers
Overigens meest opmerkelijk is dat ze postbezorgers op het VBG willen laten werken, ze zoveel mogelijk alle post willen laten wegbrengen en dat pakketten gewoon bezorgd zullen worden. Ze verwachten dus dat collectie gewoon de ritten rijd.
Ook mag je absoluut geen bedrijfsmiddelen gebruiken tijdens het staken (dus ook bedrijfskleding .
http://update2.tntpost.nl(...)n-alle-ochtenbladen/
Niet hier iigquote:Op woensdag 10 november 2010 15:31 schreef Cerbie het volgende:
Nu eens kijken waar de klantenservice op die site van ze zit. De catalogus kan gewoon de oranje bus in met [verkeerd bezorgd]?
edit; Op de achterkant zit een 3SS* code met selektvracht (onduidelijk label). Bij wie moet ik dan zijn voor mijn klacht
Pshquote:
De zending komt zo te zien uit het buitenland, ik heb zelf wel eens de TNT chauffeur aan de deur gehad die mij een zending van DHL kwam brengen. Stond ook niks van TNT op de verpakking, erg duidelijk is het zo voor de consument niet neequote:Op woensdag 10 november 2010 15:31 schreef Cerbie het volgende:
Opnieuw een faal van de collega van DHL. Twee stukken in mijn brievenbus, verzonden door DHL:
• Eén of andere catalogus die voor iemand in een ander dorp met andere straatnaam, huisnr en naam is;
• een boek van bookdepository.co.uk komt 10 dagen na verzenddatum aan (vorige zending, met TNT, was er binnen 5 dagen). In deze staat:
[ afbeelding ]
Nu eens kijken waar de klantenservice op die site van ze zit. De catalogus kan gewoon de oranje bus in met [verkeerd bezorgd]?
edit; Op de achterkant zit een 3SS* code met selektvracht (onduidelijk label). Bij wie moet ik dan zijn voor mijn klacht
Sowieso, als er iets niet aankomt moet je het altijd met de winkel uitvechten, ik betaal voor levering van het product en heb niks te maken met eventuele derde partijen waar de winkel waar ik zaken mee doet. Al zullen heel veel winkels je anders willen doen gelovenquote:Op woensdag 10 november 2010 16:17 schreef Cerbie het volgende:
[..]
Psh
Selektvracht neemt geen klachten van particulieren aan, ik moet het maar via de winkel waar ik heb besteld regelen.
Maar wat ik met die catalogus moet, ook foutieve DHL-post kan toch gewoon in 'onze' oranje straatbussen?
Oh het is wel aangekomen, maar het ziet eruit alsof de vrachtwagen eroverheen gereden is.quote:Op woensdag 10 november 2010 16:50 schreef lololo het volgende:
[..]
Sowieso, als er iets niet aankomt moet je het altijd met de winkel uitvechten, ik betaal voor levering van het product en heb niks te maken met eventuele derde partijen waar de winkel waar ik zaken mee doet. Al zullen heel veel winkels je anders willen doen geloven
ja het gaat hard waaien he? brrquote:Op woensdag 10 november 2010 16:58 schreef Dale__Cooper het volgende:
Lekker weertje voorspellen ze voor morgen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |