abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 4 november 2010 @ 21:23:49 #1
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88342357


Clubgegevens
Naam: Alles Door Oefening (ADO) Den Haag.
Bijnaam: De Residentieclub, FC Den Haag, ADO.
Clubkleuren: Groen, geel.
Opgericht: 1 februari 1905
Stadion: ADO Den Haag Stadion
Capaciteit: 15.000
Hoofdsponsor: Fit For Free
Begroting: ¤ 15 miljoen
Competitie: Eredivisie

Trainer
John vd Brom

Tenue


Erelijst
* Kampioen Eredivisie (2x): 1942, 1943
* Kampioen Eerste Divisie (2x): 1986, 2003
* Winnaar KNVB Beker (2x): 1968, 1975
* Promotie via Playoffs (2x): 1989, 2008

Fans in het ADO Den Haag Stadion


Videos

Links
[x] Officiële ADO Den Haag site
[x] ADOfans
[x] Northside
[x] Club achter de duinen
[x] Groen geel hart
[x] Hague City Firm
[x] Fan Support Den Haag
[x] FC Den Haag Forum

Openingspost
De openingspost van het ADO Den Haag topic vind je hier

  donderdag 4 november 2010 @ 21:25:35 #2
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88342444
:') TT is wel wat te optimistisch denk ik :P

Laten we beginnen met zondag Ajax te pakken ^O^, dan zien we wel weer
  donderdag 4 november 2010 @ 21:35:37 #3
48858 Kabuto_Raiger
remember 2011-03-11
pi_88342966
*proest*
je kan ook een KLEIN beetje overdrijven _O- !!!!!
pi_88344397
Ik had mn kaarten al besteld :D
Ik ben van pindavlees
pi_88344536
quote:
Op donderdag 4 november 2010 21:25 schreef Jovatov het volgende:
:') TT is wel wat te optimistisch denk ik :P

Laten we beginnen met zondag Ajax te pakken ^O^, dan zien we wel weer
heb je ajax gister zien ploeteren.....tering wat een armoedig bijeengeraapt allegaartje van nikszeggende spelers is dat zeg.

mickey sulemani :') :') _O-

serieus, als dh daar gewoon vol op de aanval gaat en geen concessies doet moeten daar 3 punten te halen zijn.
lekker als we met de winterstop zo rond de 25 punten zouden zitten! ben je praktisch alweer veilig! ^O^
  vrijdag 5 november 2010 @ 09:24:55 #6
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88354829
Terugvind Voorspellings Post voor zondag: 1-2!!
wie zaait zal oogsten.....
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 5 november 2010 @ 13:04:15 #8
186611 Haags
pi_88361253
Ik wil niet te optimistisch zijn voor zondag! Maar hoop toch degelijk op een mooie uitslag :).

Ennuh ik erger me groen-geil aan die lege plekken elke keer in het stadion terwijl ze al 2 dagen van te voren aankondigen dat het uitverkocht is!!! Doe daar ajb wat aan! Zeg of niet dat het uitverkocht is of zeg gewoon dat er nog kaarten zijn..
Zonder wrijving geen glans
  vrijdag 5 november 2010 @ 13:07:44 #9
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88361370
quote:
1s.gif Op vrijdag 5 november 2010 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik wil niet te optimistisch zijn voor zondag! Maar hoop toch degelijk op een mooie uitslag :).

Ennuh ik erger me groen-geil aan die lege plekken elke keer in het stadion terwijl ze al 2 dagen van te voren aankondigen dat het uitverkocht is!!! Doe daar ajb wat aan! Zeg of niet dat het uitverkocht is of zeg gewoon dat er nog kaarten zijn..
Komt dat niet ook doordat mensen doorlopen om op Midden-Noord te gaan staan zodat het in de hoeken leeg blijft?
  User die overal opduikt 2022 vrijdag 5 november 2010 @ 13:11:19 #10
186611 Haags
pi_88361479
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 13:07 schreef Jovatov het volgende:

[..]



Komt dat niet ook doordat mensen doorlopen om op Midden-Noord te gaan staan zodat het in de hoeken leeg blijft?
Weet ik niet. Als ik er zit lijkt dat wel mee te vallen met die drukte op midden-noord. Volgens mij hebben ze het wel aardig onder controle daar d.m.v. die gele stroken op de trappen te leggen. Maar ik kan het mis hebben..
Zonder wrijving geen glans
pi_88368520
Het is echt niet uitverkocht. Je ziet altijd nog genoeg lege plekken. Als het echt is uitverkocht zie je dat meteen lijkt me
wie zaait zal oogsten.....
pi_88368697
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 16:12 schreef cohen het volgende:
Het is echt niet uitverkocht. Je ziet altijd nog genoeg lege plekken. Als het echt is uitverkocht zie je dat meteen lijkt me
Tja theoretisch kan het uitverkocht zijn. Zo zijn er af en toe ook genoeg open plekken in de arena doordat ze zo'n 40 duizend seizoenskaart houders hebben. En komen deze niet dan is er ondanks dat het leeg is toch voor het stoeltje betaald.
  User die overal opduikt 2022 zaterdag 6 november 2010 @ 11:37:43 #13
186611 Haags
pi_88396306
quote:
Op vrijdag 5 november 2010 16:12 schreef cohen het volgende:
Het is echt niet uitverkocht. Je ziet altijd nog genoeg lege plekken. Als het echt is uitverkocht zie je dat meteen lijkt me
Dat snap ik! Maar dat is ook mijn punt. Ik bedoelde dus, hoe kan een ticket punt verkoop verklaren dat het uitverkocht is als er tijdens de wedstrijd nog genoeg lege plekken zijn? ;). Daar snap ik dus geen ene jota van!
Zonder wrijving geen glans
  zaterdag 6 november 2010 @ 11:40:18 #14
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88396361
quote:
John van den Brom rekent op Verhoek, Bulykin en Kubik
05 November 2010 om 15:35
ADO Den Haag gaat zondag op bezoek in de Amsterdam Arena bij Ajax. Drie spelers haakten vorige week met blessures af (Kum, Kubik en Verhoek). Spits Bulykin was al niet inzetbaar. Alle spelers lijken echter op tijd fit te zijn.

Tekst: Rob Blankenstein

John, nog geen week geleden zei jij, dat de medische staf vrijwel niets te doen had en bij wijze van spreke kon gaan klaverjassen, maar nu is de situatie heel anders!

,,Ja, je wordt heel snel gelogenstraft in dat opzicht. Het was zoals je zelf al aangeeft vorige week nog het geval, toen had onze medische staf het heel rustig. Deze week hebben ze zeg maar overuren gemaakt, maar dat is voetbal en dat weet je. Het ziet er nu op dit moment (vrijdagmorgen - red.) allemaal weer positief uit naar zondag toe, dus dat is belangrijkste.

Normaal gesproken zijn de spelers die met problemen kampten weer beschikbaar?

,,Ik moet altijd een slag om de arm houden omdat ik net van het veld afkom en we hebben in heel veel groepen getraind vandaag, dus ik moet zo meteen nog even evalueren met de rest van de staf en met name de medische staf en de dokter. Dan gaan we een beslissing nemen, maar het is pas vrijdag en naar morgen toe hoe we die training in gaan vullen en uiteindelijk naar de wedstrijd toe. Maar wat ik nu zie, zijn de jongens waar het om gaat nog volop aan het trainen, dus ga ik er vanuit dat het allemaal goed komt.

Even terug naar afgelopen zondag. Jullie boekten een verdiende overwinning. Ben je dan met name ook tevreden over het mentale aspect, omdat je spelers het toch op kunnen brengen om tot de laatste minuut door te gaan?

,,Ik vond het tegen Utrecht, buiten het feit dat het verdiend was en dat we bij vlagen ook goed voetbal lieten zien, ontzettend belangrijk dat we gevochten hebben als leeuwen tot die laatste seconde. En dan met nadruk op die laatste seconde, omdat je ziet hoe Gino (Coutinho - red.) met gevaar voor eigen leven die bal er nog uittikt, waardoor je uiteindelijk de overwinning binnenhaalt. Dan ben je als trainer ontzettend blij, a) met het vertoonde spel en de overwinning en b) ook dat je zon wedstrijd eruit kunt slepen met alles wat je in je hebt. Dat is natuurlijk heel goed om te zien en dat gold op dat moment voor alle elf - herstel tien want Wesley (Verhoek - red.) was er al uit - die op het veld stonden.

Is naast het voetbaltechnische aspect dat voorop staat de grote winst dat het met name op het mentale vlak ook goed in elkaar steekt?

,,Ja, je zag bij de wedstrijd daarvoor uit bij Groningen na een tegenslag dat de koppies naar beneden gingen. Ik vind dat dat nooit kan en mag gebeuren, maar afgelopen zondag heb je gezien waartoe ze in staat zijn in de goede zin van het mentale gebeuren. Nogmaals, dat zijn voor mij als trainer - en daar heb ik deze week ook op gehamerd zeker als je een wedstrijd tegen Ajax voor de boeg hebt, dat je sowieso voetbaltechnisch, maar zeker ook mentaal in je hoofd klaar moet zijn voor zon wedstrijd. Ik denk dat dat misschien nog wel een grotere winst is dan de uiteindelijke overwinning op Utrecht.

Ajax is een tegenstander die gezien de verhoudingen tussen Amsterdam en Den Haag sowieso al enorm speelt. In hoeverre merk je dan dat die groep daar al een tijdje mee bezig is of gaat de focus pas na afgelopen zondag op Ajax?

,,Er is vorige week met geen woord over Ajax gesproken en dat vind ik ook terecht. Het is logisch - en dat heeft niets met de tegenstander te maken - dat in de week voorafgaand aan de wedstrijddag je je concentreert op die betreffende tegenstander en niet al over dat duel heen kijkt naar de volgende tegenstander, ook al heet die Ajax.

Wat voor wedstrijd verwacht je mede gelet op de Europese inspanningen van Ajax deze week?

,,Je kunt daar altijd het voordeel mee halen. Aan de ene kant omdat ze toch een wedstrijd gespeeld hebben en ze zullen dus extra vermoeid zijn. Ze zitten ook in een fase met volgende week weer een wedstrijd omdat ze een dubbelprogramma hebben. Maar goed, dat hebben wij ook (KNVB Beker red.), dus in dat opzicht zou het een voordeel kunnen zijn, maar dat hoeft natuurlijk helemaal niet. Je weet, dat Ajax uit gewoon een lastige wedstrijd is, maar ik denk dat wij onbevangen daar naar toe kunnen gaan. Maar vat dat woord niet verkeerd op, we kunnen iets gaan doen en we zullen met heel veel vertrouwen naar Amsterdam afreizen en ik denk dat het daardoor juist een heel leuke en met name ook interessante wedstrijd kan worden.

Een open wedstrijd?

,,Open in die zin - en je kent me nu een beetje dat ik me zeker niet kan en wil gaan aanpassen, mits nogmaals iedereen gewoon beschikbaar is voor mijn geliefde manier van voetballen. Dan verwacht ik in dat opzicht een wedstrijd met twee teams die willen voetballen en ook kunnen voetballen. Ajax kan dat heel goed en dat weten we ook, maar wij moeten ervoor zorgen dat we ze niet laten voetballen en dat we ze ook pijn kunnen doen met ons eigen spel. Ik zie niet in waarom we dat niet voor elkaar zouden kunnen krijgen en dan kan het inderdaad een heel open wedstrijd worden.

Hoe staat Robert Zwinkels ervoor?

,,Als je in dat opzicht kijkt, dan heeft Robert deze week zijn eerste groepstraining gemaakt en dat is natuurlijk positief. Datzelfde geldt voor Danny Buijs, die eigenlijk weer zo goed als terug is en buiten de blessures die we hadden is er niks bijgekomen en met name de winst voor Robert is, dat hij eindelijk die groepstraining mee heeft kunnen maken.

© Haaglandenvoetbal.nl (TR Media)
Zeer waarschijnlijk dus met Bulykin, Verhoek en Kubik voorin morgen *O*
pi_88396710
We gaan jullie slopen >:)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_88397008
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 11:57 schreef FireFox1 het volgende:
We gaan jullie slopen >:)
hahaha, met dat dwergen elftal van jullie zeker? met oppertrol Demy aan het hoofd :')
lijkt gvd wel een junioren elftalletje met vurnon :* urby, mickey mouse soelemani en al die andere smurfen.

als den haag gewoon lekker op de aanval speelt pakken we morgen weer 3 punten!
sfeer zat er net op de training zo te horen goed in....werd wakker gemaakt door een enorme ratelband rond half elf....ongetwijfeld door Fan support afgestoken ^O^

Binnenkort Feyenoord-uit! Nu al zin in! 1600 man naar de Kuip moet haalbaar zijn _O_
pi_88397056
tvp
pi_88397057
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 12:12 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

hahaha, met dat dwergen elftal van jullie zeker? met oppertrol Demy aan het hoofd :')
lijkt gvd wel een junioren elftalletje met vurnon :* urby, mickey mouse soelemani en al die andere smurfen.

als den haag gewoon lekker op de aanval speelt pakken we morgen weer 3 punten!
sfeer zat er net op de training zo te horen goed in....werd wakker gemaakt door een enorme ratelband rond half elf....ongetwijfeld door Fan support afgestoken ^O^

Binnenkort Feyenoord-uit! Nu al zin in! 1600 man naar de Kuip moet haalbaar zijn _O_
Oh Pietje, je kan als geen ander een glimlach op mijn gezicht toveren _O_
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
  zaterdag 6 november 2010 @ 13:50:32 #19
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88399454
Net op de training geweest, groen gele rookpotten, ratelbanden en nog meer moois ^O^

Ammi en Verhoek eerder gestopt, ik denk dat het bij Verhoek meevalt maar Ammi zal niet meedoen.

Wat een sfeer, de boys zijn met een goed gevoel naar 020.
pi_88400473
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 13:50 schreef JortK het volgende:
Net op de training geweest, groen gele rookpotten, ratelbanden en nog meer moois ^O^

Ammi en Verhoek eerder gestopt, ik denk dat het bij Verhoek meevalt maar Ammi zal niet meedoen.

Wat een sfeer, de boys zijn met een goed gevoel naar 020.
http://www.adofans.nl/art(...)zaterdagtraining.htm

^O^

FC DEN HAAG 4-EVAH!

Erg jammer dat we nog steeds niet daarheen mogen....vers in mn geheugen staat nog die 2-2 in de laatste minuut van een paar jaar geleden gegrift! Tering wat was dat kikke zeg!
  zaterdag 6 november 2010 @ 15:14:26 #21
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88428073
vannacht alvast wat biertjes extra gedronken op de overwinning dus zo ff kijken hoe we die kutjoden aanpakken daar in dat foeilijke sfeerloze stadion!
mijn voorspelling: 1-2 en de eerste "toeschouwers" verlaten het stadion in de 81ste minuut :')

heb er zin in!!!! ^O^
pi_88428911
quote:
Op zaterdag 6 november 2010 11:37 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Dat snap ik! Maar dat is ook mijn punt. Ik bedoelde dus, hoe kan een ticket punt verkoop verklaren dat het uitverkocht is als er tijdens de wedstrijd nog genoeg lege plekken zijn? ;). Daar snap ik dus geen ene jota van!
Seizoenskaarthouders die niet op komen dagen? ;)
pi_88429986
Grote kans al gehad!! Had al 0-1 moeten zijn
wie zaait zal oogsten.....
pi_88430459
Wereldgoal 0-1!!!
wie zaait zal oogsten.....
pi_88430631
hahahaha FC DEN HAAG HEEEE HOOOOOO!!!!!

Zit te genieten!!! Prachtige goal!!!!! We pakken die joden!
pi_88431706
Ajax komt er niet doorheen. Eerder 0-2 dan 1-1!!!
wie zaait zal oogsten.....
  zondag 7 november 2010 @ 14:10:12 #28
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_88431962
Dat doet die verdediger kalmpjes zeg :D
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 7 november 2010 @ 14:14:11 #29
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_88432061
Kom Ado, hou die bal in de ploeg :@
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
pi_88432076
Ze staan mooi te verdedigen :)
Goed blijven storen, dubbel dekken als het even kan.
  zondag 7 november 2010 @ 14:15:36 #31
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_88432098
Gaat lekker hoor :)!
pi_88432263
Haha suarez die zich druk maakt om een schwalbe :-)
wie zaait zal oogsten.....
  zondag 7 november 2010 @ 14:24:25 #33
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_88432391
Prima keeper
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 7 november 2010 @ 14:24:41 #34
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_88432401
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 14:20 schreef cohen het volgende:
Haha suarez die zich druk maakt om een schwalbe :-)
:D
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 7 november 2010 @ 14:27:52 #35
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_88432529
*O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik ben van pindavlees
pi_88432540
Wat een goal. :D

Immers held.
  zondag 7 november 2010 @ 14:30:29 #37
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_88432642
Mooizo!! Gaat lekker hoor.
pi_88432698
21 punten inmiddels, vorig jaar hadden we daar 4 maanden langer voor nodig :)
Het meervoud van lef is leven
  zondag 7 november 2010 @ 14:36:10 #39
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_88432802
Uefa cup!
  zondag 7 november 2010 @ 14:37:49 #40
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_88432859
:D
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zondag 7 november 2010 @ 14:43:11 #41
43844 Yankee
Is tegenwoordig Drent
pi_88433003
Gefeliciteerd, terecht gewonnen. Al hadden jullie wat mij betreft wel wat meer goals mogen scoren zodat men bij ajax eens wakker wordt
.
pi_88438123


:N
pi_88439079
Wat een prestatie! Woorden schieten tekort :Y
  zondag 7 november 2010 @ 17:38:09 #44
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_88439273
Waarom loopt half Den Haag uit alsof de CL is gewonnen? Natuurlijk is winnen van Ajax mooi, maar is dit niet een beetje calimerogedrag door het allemaal zo op te blazen?

Of is die haat jegens Ajax zo groot? Ook dat zou vreemd zijn aangezien het natuurlijk totaal geen concurrenten zijn. Nooit geweest ook.
pi_88439340
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:38 schreef Zwansen het volgende:
Waarom loopt half Den Haag uit alsof de CL is gewonnen? Natuurlijk is winnen van Ajax mooi, maar is dit niet een beetje calimerogedrag door het allemaal zo op te blazen?

Of is die haat jegens Ajax zo groot? Ook dat zou vreemd zijn aangezien het natuurlijk totaal geen concurrenten zijn. Nooit geweest ook.
Dat laatste denk ik. Haat tegen Ajax ofzo
  zondag 7 november 2010 @ 17:42:41 #46
246313 Che_
Ape never kill Ape
pi_88439422
Of tegen joden
pi_88439643
Prachtige prestatie van onze jongens. _O_ *O*
pi_88439694
quote:
Op zondag 7 november 2010 17:38 schreef Zwansen het volgende:
Waarom loopt half Den Haag uit alsof de CL is gewonnen? Natuurlijk is winnen van Ajax mooi, maar is dit niet een beetje calimerogedrag door het allemaal zo op te blazen?

Of is die haat jegens Ajax zo groot? Ook dat zou vreemd zijn aangezien het natuurlijk totaal geen concurrenten zijn. Nooit geweest ook.
Heel den haag loopt uit omdat ADO voor het eerst sinds jaren redelijk succesvol is. Na jaren van negatieve publiciteit en voetballen in de eerstedivisie en onderste regionen van de Eredivisie krijgen we eindelijk respect van andere ploegen. Ook wel 's leuk om mee te maken.
wie zaait zal oogsten.....
pi_88440342
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 17:52 schreef cohen het volgende:

[..]

Heel den haag loopt uit omdat ADO voor het eerst sinds jaren redelijk succesvol is. Na jaren van negatieve publiciteit en voetballen in de eerstedivisie en onderste regionen van de Eredivisie krijgen we eindelijk respect van andere ploegen. Ook wel 's leuk om mee te maken.
Zou hij dit echt niet snappen, of doet hij hier een poging om op een verkapte quasi-grappige manier Den Haag te kleineren. :+ Wat denk jij?
  zondag 7 november 2010 @ 18:20:36 #50
68638 Zwansen
He is so good it is scary...
pi_88440516
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:14 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]



Zou hij dit echt niet snappen, of doet hij hier een poging om op een verkapte quasi-grappige manier Den Haag te kleineren. :+ Wat denk jij?
Nee, dat snapte ik zeker niet. Dacht dat het puur de haat jegens Ajax was dat mensen nu de straat opgingen.

Maar het is dus ook vooral de trots dat het nu eens goed gaat. Maar is dit echt het beste seizoen voor ADO dusver in een lange tijd?
pi_88440695
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:20 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nee, dat snapte ik zeker niet. Dacht dat het puur de haat jegens Ajax was dat mensen nu de straat opgingen.

Maar het is dus ook vooral de trots dat het nu eens goed gaat. Maar is dit echt het beste seizoen voor ADO dusver in een lange tijd?
Nee, vooral het seizoen 97/98 onder Stanley Brard was echt top!
Dat elftal met Pimmetje Langeveld, Lowie van Schijndel en Arjan Human daar heeft iedereen het nog steeds over!

maar het gaat nu ook niet onaardig hoor....
  zondag 7 november 2010 @ 18:28:46 #52
280275 Ragboer
Forza FC Utreg!
pi_88440763
Nou jongens gefeliciteerd met de overwinning hé! Zelfs in Utreg hebben we er nog even over gezongen!
Utereg, me stadje daar gebeurt van allerhand
`t bruis an alle kant, in `t hartje van `t land
de Sterrenwijk, `t Houtplein en `t lange Rozendaal
Utereg, `t mooist van allemaal
pi_88442528
Nette overwinning. ^O^
  zondag 7 november 2010 @ 19:40:51 #54
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88443178
*O* Wat een geweldige overwinning *O*
*O* Wat een geweldig seizoen *O*
  zondag 7 november 2010 @ 20:09:43 #55
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88444512
Vanmiddag uit me dak gegaan *O*

Dik feest in het supportshome, heb arm in arm met van der Kallen staan hossen _O- _O-
pi_88451892
quote:
10s.gif Op zondag 7 november 2010 20:09 schreef JortK het volgende:
Vanmiddag uit me dak gegaan *O*

Dik feest in het supportshome, heb arm in arm met van der Kallen staan hossen _O- _O-
Ja het is inderdaad een dag en overwinning om nooit te vergeten.....in al die jaren dat ik bij den haag kom hebben we van dit moment alleen maar kunnen dromen en al die avondjes tegen veendam en haarlem etc. met 400 man op midden noord leek dit ZOOOOOOOO ver weg: subtop eredivisie en uit terecht ajax van de mat spelen en winnen....onvoorstelbaar!
gekte is hier aardig uitgebroken, vuurwerk op straat na het laatste fluitsignaal, heb al huisdeuren met groengele attributen versierd zien worden zojuist en surrealistische en prachtige beelden vanaf de snelweg:

http://www.nufoto.nl/foto(...)rs-ado-den-haag.html

http://www.nufoto.nl/foto(...)s-binnengehaald.html

http://www.nufoto.nl/foto(...)het-ado-stadion.html

_O_ _O_ *O* *O* ^O^ ^O^
  zondag 7 november 2010 @ 21:57:11 #57
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88452032
Whaha schitterend *O*

Krijg gewoon kippenvel bij die foto's :o
pi_88452066
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 21:55 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]



Ja het is inderdaad een dag en overwinning om nooit te vergeten.....in al die jaren dat ik bij den haag kom hebben we van dit moment alleen maar kunnen dromen en al die avondjes tegen veendam en haarlem etc. met 400 man op midden noord leek dit ZOOOOOOOO ver weg: subtop eredivisie en uit terecht ajax van de mat spelen en winnen....onvoorstelbaar!
gekte is hier aardig uitgebroken, vuurwerk op straat na het laatste fluitsignaal, heb al huisdeuren met groengele attributen versierd zien worden zojuist en surrealistische en prachtige beelden vanaf de snelweg:

http://www.nufoto.nl/foto(...)rs-ado-den-haag.html

http://www.nufoto.nl/foto(...)s-binnengehaald.html

http://www.nufoto.nl/foto(...)het-ado-stadion.html

_O_ _O_ *O* *O* ^O^ ^O^
Prachtig. ^O^
pi_88452121
Hier meer foto's en filmpjes op Regio15
pi_88452187
^O^
  zondag 7 november 2010 @ 22:12:19 #61
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88453142
John van de Brom is zo bij Studio Voetbal
  zondag 7 november 2010 @ 22:26:08 #62
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_88454149
ADOOOOOOOOO!!!!! 8-) *O*
pi_88459060
Nog gefeliciteerd met jullie overwinning. Dik en dik verdiend.

Gegroet, een Ajacied ;)
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_88462601
quote:
1s.gif Op zondag 7 november 2010 18:20 schreef Zwansen het volgende:

[..]

Nee, dat snapte ik zeker niet. Dacht dat het puur de haat jegens Ajax was dat mensen nu de straat opgingen.

Maar het is dus ook vooral de trots dat het nu eens goed gaat. Maar is dit echt het beste seizoen voor ADO dusver in een lange tijd?
Nou... de haat voor Ajax is binnen Den Haag best groot hoor. Als het afgelopen weekend van PSV uit was gewonnen hadden we deze beelden niet gehad.
  maandag 8 november 2010 @ 08:53:16 #65
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_88462896
YEEEEEEESSSS!!!!!!

Wat was het genieten gisteren!!!!
  maandag 8 november 2010 @ 09:29:39 #66
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_88463488
Heerlijk begin van de werkweek, als alle ajacieden je komen feliciteren met een verdiende overwinning ^O^
Ik ben van pindavlees
pi_88465053
Laatste keer dat ik bij een Den Haag - Ajax was (1987) liep het uit op enorme rellen, nu dan wel een Ajax- Den Haag maar toch wel lekker dat voor het eerst in 24 jaar een uitoverwinning gevierd kon worden tegen Ajax. Was een leuke wedstrijd om te zien, had een mooie plek om wat foto's te schieten :



Het doelpunt



Het toch wel fraaie spandoek van de F-Side
pi_88479955
ach ach ach wat was dat vandaag lekker wakker worden en de krantjes doornemen ^O^
heerlijk!

jammer alleen dat ik zojuist hiermee geconfronteerd werd:

http://www.adofans.nl/art(...)tduel_Feyenoord_.htm

wat is dat voor &*^&*^&^% beleid joh! We gaan ALTIJD met 1600 man naar de Kuip en ik denk dat je nu zelfs het dubbele mee zou kunnen nemen!
Vorig jaar niks gebeurd op die lawinepijl na, en dan krijg je dit soort dwaasheden...wat een grafmongool die turk!
:r
  maandag 8 november 2010 @ 22:51:14 #70
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88496100
quote:
1s.gif Op maandag 8 november 2010 17:45 schreef HaagsPietje het volgende:
ach ach ach wat was dat vandaag lekker wakker worden en de krantjes doornemen ^O^
heerlijk!

jammer alleen dat ik zojuist hiermee geconfronteerd werd:

http://www.adofans.nl/art(...)tduel_Feyenoord_.htm

wat is dat voor &*^&*^&^% beleid joh! We gaan ALTIJD met 1600 man naar de Kuip en ik denk dat je nu zelfs het dubbele mee zou kunnen nemen!
Vorig jaar niks gebeurd op die lawinepijl na, en dan krijg je dit soort dwaasheden...wat een grafmongool die turk!
:r
Dat is inderdaad belachelijk
pi_88501457
quote:
1s.gif Op donderdag 4 november 2010 21:25 schreef Jovatov het volgende:
:') TT is wel wat te optimistisch denk ik :P

Laten we beginnen met zondag Ajax te pakken ^O^, dan zien we wel weer
  dinsdag 9 november 2010 @ 17:33:12 #72
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_88522625
Overigens retetriest dat onze Intrigant Aboutaleb weer roet in de komende wedstrijd in de Kuip moet gooien. Het is vele malen leuker als jullie erbij zijn.

Enne, nog van harte proficiat met dit weekend ;)
pi_88533673
quote:
1s.gif Op dinsdag 9 november 2010 17:33 schreef Dekatria het volgende:
Overigens retetriest dat onze Intrigant Aboutaleb weer roet in de komende wedstrijd in de Kuip moet gooien. Het is vele malen leuker als jullie erbij zijn.

Enne, nog van harte proficiat met dit weekend ;)
zijn altijd schitterende wedstrijden tussen den haag en feyenoord....

maar helaas viel het volgende bericht al te verwachten -O-

http://www.adofans.nl/art(...)ans_naar_de_Kuip.htm

kutzooi! :{
  woensdag 10 november 2010 @ 00:28:52 #74
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88541697
-O-
pi_88550947
zo, de ergste storm is gaan liggen. Nu op naar Groningen. Als ADO scherp is met corners komen ze een heel eind! Is Bulykin topfit?
wie zaait zal oogsten.....
  woensdag 10 november 2010 @ 19:18:08 #76
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_88566612
Misschien een idee om Suarez een paar wedstrijden te schorsen?



Wat een idioot zeg. :r.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  woensdag 10 november 2010 @ 20:02:41 #77
319097 Dekatria
Sterker Door Strijd
pi_88568465
Hoe langer je ernaar kijkt hoe gruwelijker het wordt :{
pi_88568482
Die leek inderdaad helemaal nergens op :N
pi_88569454
Haha dat lijkt wel nep! Zo waus vliegt suarez erin!
wie zaait zal oogsten.....
pi_88579100
Wtf is dat voor zieke actie? Maar het is Ajax he, zal wel niks mee gedaan worden.

Dit moet minstens 5 wedstrijden zijn normaal gesproken.
  donderdag 11 november 2010 @ 09:20:11 #81
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_88584108
Goeie actie, heb al een mailtje gestuurd

Mail-actie gericht aan burgermeester Aboutaleb

Verschillende supporters hebben een mail-actie opgezet gericht aan de Rotterdamse burgemeester Ahmed Aboutaleb.

quote:
Hoogedelachtbare heer Aboutaleb,

Bij deze wil ik mijn ongenoegen uiten aan de Gemeente Rotterdam , Politie van Rotterdam en u als burgemeester wegens het niet toestaan van het maximum aantal supporters dat door de veiligheidsvoorschriften van de KNVB voorgeschreven wordt bij thuiswedstrijden van Feyenoord .

Deze wedstrijd gaat al sinds jaar en dag goed, de strijd onderling tussen Rotterdam en Den Haag supporters is louter sportief.

Zoals u afgelopen weekend heeft kunnen zien gaat het sportief goed met onze club, en willen wij als ADO Den Haag supporters onze club steunen, ook in uitwedstrijden.
Iets wat nu helaas door de zogenoemde driehoek wordt verpest!

Ik vraag u om deze beslissing te heroverwegen zodat zowel de Feyenoord als de ADO Den Haag supporters zondag de 28ste kunnen laten zien wat voor een sportief feest we er met zijn allen van kunnen maken.

ADO Den Haag komt graag met 1200 supporters , en zou als de mogelijkheid er was misschien wel met meer supporters kunnen komen.
Welke voetbalclub komt deze dagen nog met zoveel supporters naar Rotterdam?

Uw besluit benadeeld niet alleen de club Feyenoord sportief en financieel, maar ook de stad Rotterdam en natuurlijk de supporters van ADO Den Haag .

Bij deze vraag ik u dan ook om dit besluit te heroverwegen.

Met vriendelijke groet, *naam*
bron
pi_88589214
quote:
Uw besluit benadeeld
:') Deze brief zal die vast serieus nemen ja, aardig wat spelfouten en slechtlopende zinnen vriend.
pi_88592761
pi_88593837
quote:
Eerste reactie Aboutaleb op mailactie

Een van de supporters die naar Dhr Aboutaleb mailde kreeg onderstaande reactie. Niets echts verassend, maar we gaan kijken of er nog verandering in komt!

Geachte heer ..,

Uw email heb in goede orde ontvangen en gelezen.

Op 28 november speelt Feyenoord tegen ADO Den Haag in de Rotterdamse Kuip. Bij deze wedstrijd zijn de supporters van ADO Den Haag van harte welkom, met een maximum van 650. De reden waarom we dit seizoen een maximum hebben gesteld aan het aantal bezoekende supporters heeft te maken met het feit dat vorig jaar nogal wat ongeregeldheden hebben plaatsgevonden die slachtoffers hebben veroorzaakt. Het maximum van 650 heeft ook te maken met het aantal beschikbare plaatsen in het beveiligde vak GG. Indien deze wedstrijd verder zonder problemen verloopt, zullen wij opnieuw kijken naar mogelijkheden voor de volgende wedstrijd.

Met vriendelijke groet, ing. A. Aboutaleb Burgemeester
Ik ben van pindavlees
  donderdag 11 november 2010 @ 15:18:59 #85
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_88596733
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 13:57 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Heb m ook inderdaad gekregen. Is natuurlijk ook gewoon een standaard verhaal...

En ongeregeldheden...... er was een vuurpijl die in het eigen vak terecht kwam (stond er zelf een meter of 10 vandaag) en dat was voor de jongen in kwestie erg klote, maar verder niks gebeurd.
  donderdag 11 november 2010 @ 15:19:38 #86
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_88596758
quote:
10s.gif Op donderdag 11 november 2010 11:53 schreef De_kromme het volgende:

[..]

:') Deze brief zal die vast serieus nemen ja, aardig wat spelfouten en slechtlopende zinnen vriend.
Ik heb de brief niet opgesteld he...

Don't shoot the messenger....
pi_88601745
Oh heb je bron niet gezien. Zag dit staan namelijk:

quote:
Goeie actie, heb al een mailtje gestuurd
En zo'n brief haalt natuurlijk niks uit, besluit staat vast. Wel heel verneukt, mooiste uitwedstrijd van het jaar altijd (en ze hadden er eerder mee moeten komen). Volgend jaar beter...
pi_88604922
Van CADD:

Met betrekking tot de wedstrijd van Feyenoord, heeft Koos Roeg (supp coordinator) dit vanmiddag op het forum gezet:



ik weet dat vd kallen en jagersma op dit moment echt alle registers open trekken om tot een betere regeling te komen

fey heeft toegezegd dat we die extra plaatsen alsnog kunnen krijgen wat hun betreft, de verkoop voor die extra vakken begint pas maandag dus er zijn nog geen kaarten verkocht

alleen de burgemeester moet er nu nog wat van vinden en volgens mij komt er een overleg met onze burgemeester nog

dus op zeer hoog niveau word dit nu allemaal besproken, wij wachten dus maar af
ondertussen zijn er met de ns etc afspraken gemaakt vandaag en zijn er treinen beschikbaar

(dus men is er druk mee bij de club)
pi_88605369
hmmm....dat klinkt niet heel erg slecht...ben benieuwd! als we nog 1 overwinning pakken kun je zomaar 2000 man meenemen naar de Kuip! ^O^
  donderdag 11 november 2010 @ 19:48:35 #90
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88607715
quote:
14s.gif Op donderdag 11 november 2010 19:48 schreef JortK het volgende:
Die extra plaatsen gaan er komen geloof me!
feyenoord supportersvereniging zou ook een duit in het zakje kunnen doen door nadrukkelijk te vermelden dat dit de meest sfeervolle wedstrijden zijn zonder enige problemen.....
  donderdag 11 november 2010 @ 23:21:57 #92
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88617411
-O-
pi_88617460
:'(
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_88617870
jezus wat speelt den haag de laatste wedstrijden als een beest zeg....ongelooflijk zo heb ik ze echt nog nooit gezien! _O_ _O_ _O_
vandaag ook weer gewoon in de verlenging brutaal groningen op eigen helft vastzetten en de beste kansen krijgen.....onvoorstelbaar als ze dit vast weten te houden eindigen we straks nog echt in het linkerrijtje :D ^O^
pi_88618041
Heel jammer van het resultaat, fantastisch gespeeld. In de jaren dat ik leef heb ik nog nooit zo'n goed Den Haag gezien als dit jaar
pi_88618236
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:40 schreef zlakto het volgende:
Heel jammer van het resultaat, fantastisch gespeeld. In de jaren dat ik leef heb ik nog nooit zo'n goed Den Haag gezien als dit jaar
ik zei vanavond al tegen een maat van me met wie ik die pot zat te kijken dat we ringelensteyn vaak uitgelachen hebben met zn 5 jaren plannen etc. maar uiteindelijk komt dit toch griezelig dichtbij op deze manier....
al die koude winteravondjes met 400 man op midden noord een nederlaag tegen veendam thuis slikken en veredelde amateurs in de basis. en moet je kijken hoe we er nu opeens voorstaan.....konden we toen alleen maar van dromen!

die kans van bulykin zeg ach ach ach...als ie em naar verhoek tikt is het over en sluiten voor grunn.
pi_88618815
quote:
1s.gif Op donderdag 11 november 2010 23:46 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]



ik zei vanavond al tegen een maat van me met wie ik die pot zat te kijken dat we ringelensteyn vaak uitgelachen hebben met zn 5 jaren plannen etc. maar uiteindelijk komt dit toch griezelig dichtbij op deze manier....
al die koude winteravondjes met 400 man op midden noord een nederlaag tegen veendam thuis slikken en veredelde amateurs in de basis. en moet je kijken hoe we er nu opeens voorstaan.....konden we toen alleen maar van dromen!

die kans van bulykin zeg ach ach ach...als ie em naar verhoek tikt is het over en sluiten voor grunn.
Klopt inderdaad, alhoewel dat waarschijnlijk niet veel te maken heeft met beleidsplannen. Wat ik ook leuk vind is dat het imago van de club ook beter wordt. Er waren toch altijd nog wel veel Hagenezen die tegen FC Den Haag waren, dat begint nu helemaal weg te gaan
  vrijdag 12 november 2010 @ 08:24:56 #98
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88623760
Zelfs HaagsPietje positief, we gaan vooruit ;) _O_

Genoten gister, NEC gaat eraan zondag als we zo spelen!
  vrijdag 12 november 2010 @ 09:58:37 #99
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88625757
Zit ik het interview met Sjonnie te lezen zie ik in een keer deze kneus voorbij komen:

pi_88629139
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 08:24 schreef JortK het volgende:
Zelfs HaagsPietje positief, we gaan vooruit ;) _O_

Genoten gister, NEC gaat eraan zondag als we zo spelen!
als je nu nog niet positief over het team bent, hoor je opgenomen en in een gesticht gestopt te worden.....laten we hopen dat we dit niveau de rest van het seizoen ook blijven zien ^O^

overigens blijf ik natuurlijk wel volledig achter mijn kritiek op dat nikszeggende kutstadion in dat sfeerloze industrieterrein staan ;)
  vrijdag 12 november 2010 @ 11:50:28 #101
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88629292
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:46 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]



als je nu nog niet positief over het team bent, hoor je opgenomen en in een gesticht gestopt te worden.....laten we hopen dat we dit niveau de rest van het seizoen ook blijven zien ^O^

overigens blijf ik natuurlijk wel volledig achter mijn kritiek op dat nikszeggende kutstadion in dat sfeerloze industrieterrein staan ;)
Interessante vraag: hadden we dit niveau ook in het Zuiderpark kunnen halen? Is dit succes (onder andere) te danken aan het nieuwe stadion?
  vrijdag 12 november 2010 @ 12:11:24 #102
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88630095
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:46 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]



als je nu nog niet positief over het team bent, hoor je opgenomen en in een gesticht gestopt te worden.....laten we hopen dat we dit niveau de rest van het seizoen ook blijven zien ^O^

overigens blijf ik natuurlijk wel volledig achter mijn kritiek op dat nikszeggende kutstadion in dat sfeerloze industrieterrein staan ;)
Dat mag altijd natuurlijk ;)

quote:
5s.gif Op vrijdag 12 november 2010 11:50 schreef Jovatov het volgende:

[..]



Interessante vraag: hadden we dit niveau ook in het Zuiderpark kunnen halen? Is dit succes (onder andere) te danken aan het nieuwe stadion?
Ik denk wel dat het een met het ander te maken heeft. :)
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:54:35 #103
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_88640472
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 08:24 schreef JortK het volgende:
Genoten gister, NEC gaat eraan zondag als we zo spelen!
Kan nog een leuke wedstrijd worden, wij zijn bijna compleet en hebben thuis nog niet veel weggegeven (onder andere winst op Groningen :) )
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  vrijdag 12 november 2010 @ 16:58:18 #104
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88640616
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:54 schreef Mark het volgende:

[..]



Kan nog een leuke wedstrijd worden, wij zijn bijna compleet en hebben thuis nog niet veel weggegeven (onder andere winst op Groningen :) )
Die winst op Groningen doet me niets. Wij hebben van Ajax uit gewonnen (ook dat zegt niet zoveel ;) ).
  vrijdag 12 november 2010 @ 17:02:52 #105
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_88640767
quote:
14s.gif Op vrijdag 12 november 2010 16:58 schreef JortK het volgende:

[..]

Die winst op Groningen doet me niets. Wij hebben van Ajax uit gewonnen (ook dat zegt niet zoveel ;) ).
Inderdaad, wij moeten nog naar 020 :)
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_88646002
na ajax en groningen kan ik me haast niet voorstellen dat den haag wederom een wereldpot op de mat legt, dit alles inclusief reizen etc. heeft veel krachten gekost.
ik denk een 2-0 nederlaag en wat mij betreft stelt Haagse Sjonnie een veredeld B elftal op, spaart zo de goeie vaste krachten en zetten alles op alles om tegen nac thuis over 2 weken 3 punten te pakken! Als dat lukt kan je echt zeggen dat je al zo goed als veilig bent!!!!
  vrijdag 12 november 2010 @ 20:01:53 #107
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88646139
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 19:58 schreef HaagsPietje het volgende:
na ajax en groningen kan ik me haast niet voorstellen dat den haag wederom een wereldpot op de mat legt, dit alles inclusief reizen etc. heeft veel krachten gekost.
ik denk een 2-0 nederlaag en wat mij betreft stelt Haagse Sjonnie een veredeld B elftal op, spaart zo de goeie vaste krachten en zetten alles op alles om tegen nac thuis over 2 weken 3 punten te pakken! Als dat lukt kan je echt zeggen dat je al zo goed als veilig bent!!!!
Onzin. Proberen de goede lijn vast te houden. We gaan toch zeker niet naar Nijmegen toe om daar van de mat te worden gespeeld? Vechten voor je punten!
pi_88646554
quote:
1s.gif Op vrijdag 12 november 2010 20:01 schreef Jovatov het volgende:

[..]



Onzin. Proberen de goede lijn vast te houden. We gaan toch zeker niet naar Nijmegen toe om daar van de mat te worden gespeeld? Vechten voor je punten!
als je al je krachten verdeeld over meerdere wedstrijden ipv even op krachten komen en weer knallen tegen nac is in mijn ogen de kans op 3 punten na die 2 wedstrijden groter.
bovendien heeft den haag op dit moment echt een zwakke bank. als verhoek, bulykin en kubik wegvallen zoals laatst heb je reuze groot probleem. dan is het na 2 van deze veldslagen in mijn ogen beter om wat jongens wat extra rust te geven om er later de vruchten van te plukken ;)
  zaterdag 13 november 2010 @ 10:49:03 #109
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88665161
Ik denk dat het morgen niet eens doorgaat, heb je gezien wat voor weer eraan komt :D

Krijg je net zon modderpoel als bij #wilgra :)
pi_88665814
wat een onvoorstelbaar grote kankerlul is die aboutaleb zeg......niet te geloven :r

http://www.adofans.nl/art(...)s_naar_Rotterdam.htm
pi_88666182
Ik denk dat het voor ADO niet slecht uitkomt als het niet doorgaat :') Maargoed dat inhalen en zo is ook niet echt prettig.
  zondag 14 november 2010 @ 15:12:34 #112
304218 Nystiq
Een nette jongen
pi_88700519
0-1!
pi_88703428
Helaasch, maargoed ze zaten er echt helemaal doorheen had nog erger kunnen aflopen. Nu hebben ze weer een keer 7 dagen om zich op te laden :)
  zondag 14 november 2010 @ 16:48:03 #114
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88704007
Heb de laatste tien minuten gezien en ze waren inderdaad wel behoorlijk op. Op de counter bleven ze nog wel gevaarlijk tot en met de laatste minuut. Goede kans toen nog voor Verhoek, maar helaas net te laag gestift...

Volgende week pakken we thuis weer de volle drie punten ^O^
pi_88704217
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:48 schreef Jovatov het volgende:
Heb de laatste tien minuten gezien en ze waren inderdaad wel behoorlijk op. Op de counter bleven ze nog wel gevaarlijk tot en met de laatste minuut. Goede kans toen nog voor Verhoek, maar helaas net te laag gestift...

Volgende week pakken we thuis weer de volle drie punten ^O^
zo speelden ze de hele wedstrijd....was weer een ouderwets den haag wat ik zag (zoals ik dus al eerder voorspelde toen ik zei dat ze vandaag beter met tweede garnituur konden spelen ;) )

al staat de verdediging wel beter dan voorheen.

lekker ouderwets Bossie-momentje ook weer...koud ingebracht en gelijk de fout ingaan waar de goal door valt....wat een knurft is dat toch ook :')

gelukkig krijgen we nac op bezoek en kunnen we bovenin mee blijven draaien volgende week en zijn we met een beetje mazzel al met de winterstop veilig voor nacompetitie ^O^
pi_88705387
Vorig jaar was deze wedstrijd met 2-1 verloren gegaan denk ik. Volgende week weer thuis *O*
pi_88707231
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 17:32 schreef Charie het volgende:
Vorig jaar was deze wedstrijd met 2-1 verloren gegaan denk ik. Volgende week weer thuis *O*
Inderdaad. Deze wedstrijd had je andere jaren verloren vanwege nog 2 fouten in de verdediging. Uiteindelijk moet je blij zijn met een punt, want NEC speelde de 2e helft sterker, vooral aan het einde. En een uitwedstrijd tegen een middenmotor gelijkspelen is niet verkeerd.
wie zaait zal oogsten.....
  zondag 14 november 2010 @ 20:20:15 #119
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_88711271
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:54 schreef HaagsPietje het volgende:
gelukkig krijgen we nac op bezoek en kunnen we bovenin mee blijven draaien volgende week en zijn we met een beetje mazzel al met de winterstop veilig voor nacompetitie ^O^
Jullie spelen geen nacompetitie. VVV en Wilem II zijn veel te zwak, en van ploegen als Excelsior en De Graafschap zouden jullie ook niet bang moeten zijn.
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
pi_88713812
Kan best leven met een punt. Ze hadden absoluut geen recht op meer, en die bekerwedstrijd heeft er flink ingehakt. Verder is NEC thuis gewoon erg sterk.
pi_88715088
quote:
6s.gif Op zondag 14 november 2010 20:11 schreef pberends het volgende:
[ afbeelding ]

Jullie trainer: :r.
Humor toch? Vond de reaktie van Vleminckx nogal buitensporig. Pak die bal met een glimlach, onthou het en betaal het vd Brom de volgende keer terug.
Het meervoud van lef is leven
pi_88715739
moet je niet doen als trainer
geeft een slecht signaal af naar de spelers toe
mumbo jumbo who are you? AAAHHHH!!!
  zondag 14 november 2010 @ 21:33:45 #123
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_88715934
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 21:30 schreef sjeppert het volgende:
moet je niet doen als trainer
geeft een slecht signaal af naar de spelers toe
Tenzij je dat juist wilt. Zo nu en dan kan het nuttig zijn. Ik hou er wel van :Y En uiteindelijk werd het hele incident uit zn verband getrokken
Ik ben van pindavlees
  maandag 15 november 2010 @ 01:58:06 #124
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_88726362
quote:
1s.gif Op zondag 14 november 2010 16:54 schreef HaagsPietje het volgende:
gelukkig krijgen we nac op bezoek en kunnen we bovenin mee blijven draaien volgende week en zijn we met een beetje mazzel al met de winterstop veilig voor nacompetitie ^O^
Niet naast je schoenen lopen, het kan altijd fout gaan.

Niet dat het nu fout kan gaan...
  vrijdag 19 november 2010 @ 11:38:12 #125
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88895597
NAC heeft het slechtste running record dit seizoen als het gaat om uitwedstrijden.

3 punten zondag!

Ik ben erbij (ondanks een spoedoperatie afgelopen maandag) !
pi_88912392
Zwinkels, Rankovic en Buijs terug bij ADO
19 november 2010

Trainer John Karelse van NAC Breda sprak eerder vandaag al van een luxeprobleem voor de wedstrijd tegen ADO Den Haag (zondag). Voor coach John van den Brom van de tegenstander geldt hetzelfde. De oefenmester van de verrassende nummer zeven van de Eredivisie mist alleen de geschorste Charlton Vicento.

Aleksandar Rankovic, Robert Zwinkels en Danny Buijs keren na lang blessureleed terug in de selectie van ADO, dat thuis al sinds 2005 zonder zege is op NAC. Bij de laatste thuisoverwinning op de Brabanders haalde het overigens wel fors uit: 6-2.
pi_88934084
Laat Zwinkels maar lekker op de bank zitten.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_88935604
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 november 2010 11:38 schreef JortK het volgende:
NAC heeft het slechtste running record dit seizoen als het gaat om uitwedstrijden.

3 punten zondag!

Ik ben erbij (ondanks een spoedoperatie afgelopen maandag) !
nac thuis moet je sowieso altijd winnen!

hoop dat er bij den haag geen sprake is van onderschatting en ze gewoon er weer vol invliegen zoals de laatste weken!
't schijnt uitverkocht te zijn, dus kan een mooie avond worden...
pi_88935703
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 10:56 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]



nac thuis moet je sowieso altijd winnen!

hoop dat er bij den haag geen sprake is van onderschatting en ze gewoon er weer vol invliegen zoals de laatste weken!
't schijnt uitverkocht te zijn, dus kan een mooie avond worden...
Kan je eigenlijk een motor parkeren rondom het stadion (of past deze in de fietsenstalling) ?
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_88935795
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]


Kan je eigenlijk een motor parkeren rondom het stadion (of past deze in de fietsenstalling) ?
volgens mij niet in die fietsenstalling, maar in dat industrieterrein ernaast kun je em zo neerzetten lijkt me....
  zaterdag 20 november 2010 @ 12:17:31 #131
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88937602
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 09:18 schreef tongytongylickylicky het volgende:
Laat Zwinkels maar lekker op de bank zitten.
Precies.

quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 11:01 schreef tongytongylickylicky het volgende:

[..]


Kan je eigenlijk een motor parkeren rondom het stadion (of past deze in de fietsenstalling) ?
Ik kom ook altijd op de motor. Ik zet hem neer op het plein waar het standbeeld van Aad Mansveld staat langs het hek :)
pi_88940710
Coutinho begint iets beter te worden, maar vinden jullie hem echt beter dan Zwinkels?
  zaterdag 20 november 2010 @ 13:53:08 #133
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_88940841
quote:
1s.gif Op zaterdag 20 november 2010 13:48 schreef Littlerabbit het volgende:
Coutinho begint iets beter te worden, maar vinden jullie hem echt beter dan Zwinkels?
Ja.

Gino heeft betere reflexen en voetbalt meer mee.

Maar vooral een groot pluspunt ten opzichte van Zwinkels is het tempo van de spelhervattingen. Dat ligt bij Gino echt veel hoger!
pi_88950609
Ik vind het allebei niet veel ...
pi_88958092
Is er nog budget voor cassillas dan??
wie zaait zal oogsten.....
pi_88972901
quote:
ADO definitief zonder fans naar Feyenoord

DEN HAAG - ADO Den Haag reist volgende week definitief zonder eigen fans naar de Kuip voor de uitwedstrijd tegen Feyenoord. De club is verbolgen over de beslissing van de Rotterdamse burgemeester Aboutaleb, die niet meer dan 650 Haagse supporters wil toelaten.
Aanleiding voor zijn maatregelen zijn de twee gebeurtenissen vorig jaar tijdens Feyenoord - ADO toen supporters overliepen naar een ander vak en Haagse fans een vuurpijl afstaken, waarbij een gewonde viel. ADO wilde met 1200 fans het duel op 28 november bezoeken.

,,Maar het is bij de supporters nooit een optie geweest om met een deel te gaan," stelt supporterscoördinator Koos Roeg. ,,Je kunt niet zeggen: de één wel, de ander niet."

Aanvankelijk riep ADO-commissaris Mark van der Kallen dat de club dan 'sowieso wel met 650 fans' zou gaan, maar dat stuitte binnen de club onmiddellijk op weerstand. Van der Kallen: ,,We hebben er alles aan gedaan om de Rotterdamse burgemeester op andere gedachten te brengen, maar Aboutaleb heeft consequent nee verkocht. Diverse pleidooien zijn richting Rotterdam gegaan, maar vonden geen gehoor. Ik vind het een verkeerd besluit.'
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zondag 21 november 2010 @ 16:52:19 #137
127899 AnTjUh
kèk ùit he....!!
pi_88979320
zo en weer 3 puntjes in de tas!!!!!!

kom maar op met die kaarten hoor
BIG-BB-DGK-CBML-Bunkert?-FAN-JUNK-FREAK!!!!
What goes around comes around.
pi_88979966
Geweldig! Nog een paar wedstrijden en dan heeft Ado Ajax ingehaald!!
  zondag 21 november 2010 @ 17:27:45 #139
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_88980453
*O*

Nu ff ontdooien....ik had het steenkoud in het stadion :P
Ik ben van pindavlees
  zondag 21 november 2010 @ 17:45:19 #140
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88980971
*O*
pi_88981091
Wat was dit weer goed zeg
pi_88981515
was weer een showtje van Den Haag hoor.....tering....moet niet gekker worden....

maar wat was dat nac slecht zeg :') als dit soort baggerploegen al in de middenmoot staan dan moet europees voetbal zeker haalbaar zijn :P

En het ouderwetse "Aaaali geef me scooter terug" klonk weer door het Zuider, eh...fore park ^O^
pi_88983711
Prachtig hoor, echt mooi om te zien hoe jullie volgens de ajax filosofie kunnen spelen echt mooi! VdBrom krijgt de ajaxgeest er goed in bij den haag en zelfs de amsterdamse bluf is er aanwezig. Leuk!
  zondag 21 november 2010 @ 19:47:14 #144
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_88984729
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Prachtig hoor, echt mooi om te zien hoe jullie volgens de ajax filosofie kunnen spelen echt mooi! VdBrom krijgt de ajaxgeest er goed in bij den haag en zelfs de amsterdamse bluf is er aanwezig. Leuk!
:')
pi_88987865
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 19:17 schreef Pizzakoppo het volgende:
Prachtig hoor, echt mooi om te zien hoe jullie volgens de ajax filosofie kunnen spelen echt mooi! VdBrom krijgt de ajaxgeest er goed in bij den haag en zelfs de amsterdamse bluf is er aanwezig. Leuk!
Weet je wat pas tragisch is. Als je een heel rapport schrijft over de ajax filosofie, die vervolgens tegen heel Nederland trots en arrogant verkondigt. Jezelf altijd de beste vindt, maar nooit kampioen wordt, om vervolgens heel blij te mogen zijn met slechts 0-1 tegen Den Haag.
pi_88988363
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:49 schreef zlakto het volgende:

[..]



Weet je wat pas tragisch is. Als je een heel rapport schrijft over de ajax filosofie, die vervolgens tegen heel Nederland trots en arrogant verkondigt. Jezelf altijd de beste vindt, maar nooit kampioen wordt, om vervolgens heel blij te mogen zijn met slechts 0-1 tegen Den Haag.
dat is niet tragisch maar juist het mooiste wat je als Hagenees kunt wensen: joden die met afgunst en jaloezie naar Den Haag kijken omdat ze zelf voor de 832ste keer een baggerseizoen met slecht voetbal draaien en wij het leukste voetbal van de eredivisie spelen ^O^ hoe mooi wil je het hebben... _O-

Het is nu echt wekelijks genieten en het mooiste is dat die randdebiel van een Suarez nog naar Den Haag moet komen na de winterstop....als ik nu al aan dat onthaal wat ie zal krijgen hier denk, lopen de rillingen me al over de rug ^O^
pi_88989300
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:49 schreef zlakto het volgende:

[..]



Weet je wat pas tragisch is. Als je een heel rapport schrijft over de ajax filosofie, die vervolgens tegen heel Nederland trots en arrogant verkondigt. Jezelf altijd de beste vindt, maar nooit kampioen wordt, om vervolgens heel blij te mogen zijn met slechts 0-1 tegen Den Haag.
Waar heb je het in godsnaam over :')? _O-
pi_88989373
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]



dat is niet tragisch maar juist het mooiste wat je als Hagenees kunt wensen: joden die met afgunst en jaloezie naar Den Haag kijken omdat ze zelf voor de 832ste keer een baggerseizoen met slecht voetbal draaien en wij het leukste voetbal van de eredivisie spelen ^O^ hoe mooi wil je het hebben... _O-

Het is nu echt wekelijks genieten en het mooiste is dat die randdebiel van een Suarez nog naar Den Haag moet komen na de winterstop....als ik nu al aan dat onthaal wat ie zal krijgen hier denk, lopen de rillingen me al over de rug ^O^
Afgunst? Man, hele fora staan vol met respect dat jullie zo mooi spelen! We hebben het er over dat Ado zo verzorgt voetbalt volgens onze filosofie en vinden dat gewoon prachtig! Respect dat jullie het door hebben!!
pi_88989694
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:11 schreef Pizzakoppo het volgende:

[..]

Afgunst? Man, hele fora staan vol met respect dat jullie zo mooi spelen! We hebben het er over dat Ado zo verzorgt voetbalt volgens onze filosofie en vinden dat gewoon prachtig! Respect dat jullie het door hebben!!
:')
grappige maar vooral voorspelbare reactie ;)

overigens kun je lekker de kanker krijgen met je respect :*
pi_88991708
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]



het mooiste is dat die randdebiel van een Suarez nog naar Den Haag moet komen na de winterstop....als ik nu al aan dat onthaal wat ie zal krijgen hier denk, lopen de rillingen me al over de rug ^O^
Leg je vast muilkorven klaar?

Trouwens, gefeliciteerd. Mooie overwinning met ook lekker voetbal, ga zo door! ^O^
Let's pretend we scored a goal YEAH
  zondag 21 november 2010 @ 21:47:06 #151
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_88992081
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 20:56 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]



dat is niet tragisch maar juist het mooiste wat je als Hagenees kunt wensen: joden die met afgunst en jaloezie naar Den Haag kijken omdat ze zelf voor de 832ste keer een baggerseizoen met slecht voetbal draaien en wij het leukste voetbal van de eredivisie spelen ^O^ hoe mooi wil je het hebben... _O-

Het is nu echt wekelijks genieten en het mooiste is dat die randdebiel van een Suarez nog naar Den Haag moet komen na de winterstop....als ik nu al aan dat onthaal wat ie zal krijgen hier denk, lopen de rillingen me al over de rug ^O^
Sinds wanneer speelt Ado het leukste seizoen van de eredivisie? En we staan nog steeds boven jullie dus naar JULLIE kijken we echt niet met afgunst en jaloezie :').

Maarja, jij bezit dan ook wel alle vooroordelen over hagenezen.
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_88992290
Prachtig uitgespeeld die 3-0, aan die goal zie je precies waarom het bij Ado draait, namelijk : de spelers gunnen het elkaar. Geen egootjes maar gewoon een vriendenteam dat plezier en vertrouwen uitstraalt. Al mogen ze dat aanstaande Zondag wel achterwege laten.
  zondag 21 november 2010 @ 21:51:34 #153
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_88992431
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Paul-89 het volgende:
Prachtig uitgespeeld die 3-0, aan die goal zie je precies waarom het bij Ado draait, namelijk : de spelers gunnen het elkaar. Geen egootjes maar gewoon een vriendenteam dat plezier en vertrouwen uitstraalt. Al mogen ze dat aanstaande Zondag wel achterwege laten.
Ik verwacht zondag echt wel een leuke pot eigenlijk. De misere bij Feijenoord kan toch niet door blijven gaan.... dat bestaat toch niet? En gesteund door het publiek gaan we het erg zwaar krijgen in de Kuip.

Ik hoop dat de ellende bij Feijenoord nog maar 1 weekje aanhoudt ;)
Ik ben van pindavlees
pi_88992572
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:51 schreef Flappekz het volgende:

[..]



Ik verwacht zondag echt wel een leuke pot eigenlijk. De misere bij Feijenoord kan toch niet door blijven gaan.... dat bestaat toch niet? En gesteund door het publiek gaan we het erg zwaar krijgen in de Kuip.

Ik hoop dat de ellende bij Feijenoord nog maar 1 weekje aanhoudt ;)
Ja ik denk dat de ploeg de aankomende 3 weken volledig op scherp zal worden gezet. Ze zullen ook wel door hebben dat het cruciale wedstrijden zijn. Blijft verschrikkelijk zonde dat er geen vol vak met Hagenezen is.
pi_88992664
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Paul-89 het volgende:
Prachtig uitgespeeld die 3-0, aan die goal zie je precies waarom het bij Ado draait, namelijk : de spelers gunnen het elkaar. Geen egootjes maar gewoon een vriendenteam dat plezier en vertrouwen uitstraalt. Al mogen ze dat aanstaande Zondag wel achterwege laten.
dat is het...beetje knokken, niet bang zijn te verliezen, elkaar een balletje gunnen en een coach die redelijk aanvallend durft te spelen...
erg erg erg jammer dat we zondag niet naar rotterdam gaan....geen idee wat het wordt. als feyenoord weer een offday heeft winnen we, als ze de geest krijgen gaan we er met 3-0 vanaf.....maar ja, we mogen nu ook met een gerust hart wel een potje verliezen. geloof dat we voor de winterstop willem 2 nog thuis krijgen. DAT is een cruciale die we echt moeten winnen!
pi_88992788
Mooi ook dat het stadion weer prop vol zit en de sfeer weer eens lekker positief is bij Ado. Dat zie ik 10 keer liever dan zo'n Nec,Nac,Vitesse,Roda etc.
  User die overal opduikt 2022 zondag 21 november 2010 @ 21:57:30 #157
186611 Haags
pi_88992885
Pfff ik baal man. Zit met mijn voet in het verband en loop op krukken. Kan er voorlopig waarschijnlijk even niet bij zijn:(. Zo ook vandaag dus, en zo te lezen/horen heb ik heel wat gemist qua sfeer :(
Zonder wrijving geen glans
pi_88993030
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:57 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Pfff ik baal man. Zit met mijn voet in het verband en loop op krukken. Kan er voorlopig waarschijnlijk even niet bij zijn:(. Zo ook vandaag dus, en zo te lezen/horen heb ik heel wat gemist qua sfeer :(
hoe komt dat? heb bakkal op je tenen gestaan?? :P

sfeer was vandaag matig. spel prima in orde.
laatste kwartier werd er alleen nog maar over rotterdam en feyenoord gezongen :')
  User die overal opduikt 2022 zondag 21 november 2010 @ 22:32:36 #159
186611 Haags
pi_88995306
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:59 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]



hoe komt dat? heb bakkal op je tenen gestaan?? :P

sfeer was vandaag matig. spel prima in orde.
laatste kwartier werd er alleen nog maar over rotterdam en feyenoord gezongen :')
Nee woensdag zelf een blessure opgelopen. Bij een actie a la Mathijssen :).
Zonder wrijving geen glans
pi_88995508
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:47 schreef nubreektmijnklomp het volgende:

[..]



Sinds wanneer speelt Ado het leukste seizoen van de eredivisie? En we staan nog steeds boven jullie dus naar JULLIE kijken we echt niet met afgunst en jaloezie :').

Maarja, jij bezit dan ook wel alle vooroordelen over hagenezen.
Dat gekanker op alles uit Amsterdam kan natuurlijk ook niet meer, met v/d Brom als coach :+
Evolution is from the Devil
Did you know that Ted Bundy's first dog, a collie, was named Lassie, did you know that?
  maandag 22 november 2010 @ 10:16:12 #161
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  maandag 22 november 2010 @ 10:35:57 #162
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_89005123
quote:
17s.gif Op maandag 22 november 2010 10:16 schreef JortK het volgende:
We love you Den Haag... we do O+
pi_89005414
quote:
17s.gif Op maandag 22 november 2010 10:16 schreef JortK het volgende:
We love you Den Haag... we do O+
O+ vdBrom is idd echt een held :D
pi_89019146
Ik had een voorspellende blik! En toen lachten we er om:

ADO Den Haag #38: Linkerrijtje in 2010-2011
wie zaait zal oogsten.....
pi_89022049
Ik hoop dat deze TS ook zijn gelijk krijgt over een paar maanden *)
pi_89031090
quote:
Weggestuurde Van den Bergh lijkt op weg naar Sparta

Ricky van den Bergh lijkt zijn langste tijd bij ADO Den Haag gehad te hebben. De aanvallende middenvelder is vanmiddag van de training gestuurd door trainer John van den Brom. Van den Bergh lijkt op weg naar Rotterdam, waar hij bij Sparta kan tekenen.
Van den Brom bevestigde vanavond dat hij Van den Bergh had weggestuurd, maar wilde verder niet reageren. ,,Allemaal gedoe'', liet hij weten.

Van den Bergh verdween vorige week in het duel bij NEC uit de basis van ADO en voelde zich 'in de maling genomen' door trainer John van den Brom. ,,Zijn woorden van de laatste weken dat ik het zo fantastisch heb gedaan, blijken niets waard", zei de Hagenaar vorige week in het AD.

,,Ik had eindelijk mijn vertrouwen terug. Ik heb me netjes gedragen, ben altijd positief geweest, maar had wel op meer krediet gerekend."

Sparta wil Van den Bergh in de winterstop overnemen. Of de eerste divisionist hem hetzelfde salaris kan bieden, is de vraag.
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
pi_89031628
Lekker wegwezen met die onruststoker
pi_89033075
quote:
14s.gif Op maandag 22 november 2010 21:58 schreef Hork het volgende:
Lekker wegwezen met die onruststoker
  dinsdag 23 november 2010 @ 00:57:21 #169
1124 Mark
Awesome dad from hell
pi_89039865
Einde van een lat-relatie?
We used to hate people - Now we just make fun of them - It's more effective that way
Elk jaar Towel Day!(2)](3)
Dommage arachide-fromage
  dinsdag 23 november 2010 @ 13:50:18 #170
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_89054665
wat denk hij dan? prima voetballer hoor, als hij nodig is, maar ADO is er niet voor hem, hij is er voor ADO. De besten spelen en als hij daar volgens de trainer niet bij hoort, moet hij harder zn best doen. Simpel. En onrust kunnen we nu niet gebruiken, dus ga dan maar lekker in de 1e divisie spelen.
wie zaait zal oogsten.....
pi_89093931
Goeie zaak! Als Bulykin volgend jaar weg is, dan kunnen we misschien Brouwer gebruiken?
Ik gok zo dat Vicento het ook niet gaat worden. Bij Jong ADO vind het hem ook nooit opvallen.
wie zaait zal oogsten.....
pi_89094571
quote:
1s.gif Op zondag 21 november 2010 21:49 schreef Paul-89 het volgende:
Prachtig uitgespeeld die 3-0, aan die goal zie je precies waarom het bij Ado draait, namelijk : de spelers gunnen het elkaar. Geen egootjes maar gewoon een vriendenteam dat plezier en vertrouwen uitstraalt. Al mogen ze dat aanstaande Zondag wel achterwege laten.
Uhm.... heb je Ajax - ADO gezien? 2* dat er NIET werd afgespeeld en voor eigen succes werd gegaan. En die wedstrijd daarop deden ze dat opnieuw, vind het juist opvallend slecht soms bij ADO.
pi_89096594
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:30 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Uhm.... heb je Ajax - ADO gezien? 2* dat er NIET werd afgespeeld en voor eigen succes werd gegaan. En die wedstrijd daarop deden ze dat opnieuw, vind het juist opvallend slecht soms bij ADO.
inderdaad, met deze selectie moet je zeker bij de eerste 3 kunnen spelen!
een veldbestorming en het vertrek van Haagse Sjonnie is aanstaande!
  donderdag 25 november 2010 @ 16:14:43 #176
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_89139504
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 15:25 schreef HaagsPietje het volgende:

[..]

inderdaad, met deze selectie moet je zeker bij de eerste 3 kunnen spelen!
een veldbestorming en het vertrek van Haagse Sjonnie is aanstaande!
Eens!
  zondag 28 november 2010 @ 10:30:47 #177
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_89249609
quote:
1s.gif Op woensdag 24 november 2010 14:30 schreef OmniRocket het volgende:

[..]

Uhm.... heb je Ajax - ADO gezien? 2* dat er NIET werd afgespeeld en voor eigen succes werd gegaan. En die wedstrijd daarop deden ze dat opnieuw, vind het juist opvallend slecht soms bij ADO.
Vond ik eerlijk gezegd ook wel hoor. Dat vind ik juist zo goed van Bulykin. Zoals je tegen NAC kon zien, houdt hij het overzicht en speelt gewoon de bal af naar iemand die er beter voor staat.
  zondag 28 november 2010 @ 14:43:31 #178
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_89256659
Nou we hebben geluk (met alle respect) dat Feyenoord niet genoeg kan scoren. Een paar jaar geleden had het echt 5-0 voor Feyenoord geweest.
Maar goed, we kunnen ook een keer een mindere wedstrijd hebben. Maar ik denk dat als je een kans had dat je kon winnen in de kuip, dat het dit seizoen zou zijn....

Volgende keer beter!

WE LOVE U DEN HAAG, WE DO!
  zondag 28 november 2010 @ 15:00:35 #179
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_89257075
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 14:43 schreef gunk77 het volgende:
Nou we hebben geluk (met alle respect) dat Feyenoord niet genoeg kan scoren. Een paar jaar geleden had het echt 5-0 voor Feyenoord geweest.
Maar goed, we kunnen ook een keer een mindere wedstrijd hebben. Maar ik denk dat als je een kans had dat je kon winnen in de kuip, dat het dit seizoen zou zijn....

Volgende keer beter!

WE LOVE U DEN HAAG, WE DO!
Naar mijn idee is het niet Ado maar juist Feyenoord wat geluk had vandaag. Zeker met dat eerste doelpunt.
Jammer dat Ado in de tweede helft niet meer aan voetballen toekwam. Veel ballen gingen mis. Ado had duidelijk een minder dagje. Maar alsnog had Feyenoord geluk nodig om te kunnen winnen.

Volgende week AZ thuis, dan gaan we weer voor de drie punten ^O^
  zondag 28 november 2010 @ 16:56:10 #180
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_89262517
quote:
13s.gif Op zondag 28 november 2010 16:56 schreef JortK het volgende:
Mongolen op de A13 met je wapens. bedankt!
Toevallig stond ik er vanmorgen op de A13 tussen(of liever gezegd achter) op weg naar De Kuip en ik moet zeggen dat ik het helemaal geen vervelende actie vond. Die gasten maakten totaal geen agressieve indruk, en eigenlijk kon nagenoeg iedereen in de file er ook wel om lachen. Feyenoord en Den Haag fans stonden ook gewoon rustig op de snelweg met elkaar te praten/lachen.

Uiteindelijk ging het weer rijden en ben ik om die gasten heen gereden, even verderop stond een busje van de ME die alle auto's een voor een langs lieten gaan om die supporters eruit te kunnen pikken.

Je hoort eigenlijk geen snelweg te blokkeren, maar kon er eigenlijk vanmorgen wel om lachen, het was best gezellig op de A13. Van die wapens weet ik niks af, dat is altijd een slechte zaak. Zeker als je een goedendag _O- meeneemt
pi_89263155
Ach het is jammer volgende week weer een wedstrijd. Je kan natuurlijk niet elke wedstrijd winnen.
  zondag 28 november 2010 @ 18:05:11 #183
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_89263264
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 17:42 schreef zlakto het volgende:

[..]

Toevallig stond ik er vanmorgen op de A13 tussen(of liever gezegd achter) op weg naar De Kuip en ik moet zeggen dat ik het helemaal geen vervelende actie vond. Die gasten maakten totaal geen agressieve indruk, en eigenlijk kon nagenoeg iedereen in de file er ook wel om lachen. Feyenoord en Den Haag fans stonden ook gewoon rustig op de snelweg met elkaar te praten/lachen.

Uiteindelijk ging het weer rijden en ben ik om die gasten heen gereden, even verderop stond een busje van de ME die alle auto's een voor een langs lieten gaan om die supporters eruit te kunnen pikken.

Je hoort eigenlijk geen snelweg te blokkeren, maar kon er eigenlijk vanmorgen wel om lachen, het was best gezellig op de A13. Van die wapens weet ik niks af, dat is altijd een slechte zaak. Zeker als je een goedendag _O- meeneemt
Ik vind de actie ook wel ludiek. Maar het feit dat men weer wapens meeneemt zit mij een beetje dwars :)
pi_89263298
Wapens idd :r

Als het nou gewoon een rustige vreedzame protestactie was....

maargoed niet te veel aandacht geven denk ik maar zo..
pi_89274189
was weer een ouderwets en vertrouwd fc den haag wat ik vandaag zag spelen 8-)
superslecht en een volkomen terechte nederlaag.

en voor de zoveelste keer laat toornstra weer eens zien een leuke voetballer voor den haag te zijn maar het niveau van de (sub)top absoluut niet aan te kunnen :{

maar, voorlopig staan we nog ver boven de streep. willem 2 thuis over 2 weken moet je echt zien te winnen. wordt een belangrijke!
pi_89278100
Hier mooie fotootjes van Feyenoord - Den Haag :')

http://picasaweb.google.com/regio070/SnelwegA#5544616839032968594
  zondag 28 november 2010 @ 22:41:55 #187
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_89278290
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 21:35 schreef HaagsPietje het volgende:
was weer een ouderwets en vertrouwd fc den haag wat ik vandaag zag spelen 8-)
superslecht en een volkomen terechte nederlaag.
Het doelpunt van Luc Castaignos was anders hoog omstreden.

Ik dacht dat hij in buitenspelpositie stond.

Niet de eerste keer dat de arbitrage fout redeneert...
  zondag 28 november 2010 @ 22:43:49 #188
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_89278432
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:39 schreef HaagsPietje het volgende:
Hier mooie fotootjes van Feyenoord - Den Haag :')

http://picasaweb.google.com/regio070/SnelwegA#5544616839032968594
Ahmed Aboutaleb lijkt me geen dappere burgemeester.

Rellen Hoek van Holland? Schuif de schuld af op de korpschef.
Dance Rotterdam? Niet als agenten meer dan 10 feestende bezoekers moet controleren.
Stadswachten bedreigd? We hangen elke vierkante meter met vijf camera's.

Und. So. Weiter... :|W
  zondag 28 november 2010 @ 22:47:26 #189
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_89278720
quote:
1s.gif Op zondag 28 november 2010 22:41 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Het doelpunt van Luc Castaignos was anders hoog omstreden.

Ik dacht dat hij in buitenspelpositie stond.

Niet de eerste keer dat de arbitrage fout redeneert...
Dat was centimeterwerk, bij twijfel is het voordeel aan de aanvallende partij.
pi_89286814
quote:
'Als ADO Strootman wil hebben, dan hangt daar een prijskaartje aan'
Maandag, 29 november 2010 om 08:20
Kevin Strootman staat in de belangstelling van ADO Den Haag. De Haagse club wil de middenvelder van Sparta Rotterdam betrekken in een ruil met enkele spelers, waaronder Ricky van den Bergh. De laatstgenoemde komt bij de Hofstedelingen minder aan spelen toe en sluit een vertrek niet uit.

Sparta ziet de terugkeer van Van den Bergh naar Rotterdam-West wel zitten. Beide clubs hebben inmiddels al een gesprek achter de rug. Daarin kwam naar voren dat ADO interesse heeft in Strootman. "We hebben met ADO Den Haag gesproken over de mogelijkheden om Ricky van den Bergh over te nemen", zegt Peter Bonthuis, directeur van Sparta, maandag in het Algemeen Dagblad.

"In dat gesprek, waarin meerdere namen zijn genoemd, heeft ADO ons gezegd dat ze geïnteresseerd zijn in Strootman", legt Bonthuis uit. ADO is voorstander van een ruildeal. Pascal Bosschaart, Lorenzo Piqué en Kai van Hese komen in aanmerking voor een dergelijk scenario, maar Sparta wil vanwege haar financiële positie geen medewerking verlenen aan een ruilconstructie.

"Als ADO Strootman wil hebben, dan hangt daar een prijskaartje aan. Dat staat los van het feit of we Van den Bergh wel of niet gaan huren." Jan Everse hoeft ook niet iedere speler te hebben. "Nu bekend is dat wij versterking zoeken, worden ons zoveel spelers aangeboden. Maar dat wil niet zeggen dat iedereen ons sterker maakt."
Dat zou een mooie aankoop zijn! Het succes van de afgelopen maanden zorgt natuurlijkd at meer spelers bij ADO willen voetballen. Hoop dat het doorgaat.
wie zaait zal oogsten.....
  zondag 5 december 2010 @ 10:53:58 #191
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_89543948
Morguh allemaal,

Gaan we vandaag nog?
Vandaag ook 'Aad Mansvelddag' he...
  zondag 5 december 2010 @ 11:58:18 #192
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zondag 5 december 2010 @ 12:13:40 #193
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_89545585
Ik zie al een licht zonnetje doorkomen.... Lekkâh
pi_89554745
Wat een grafwedstrijd zeg. Echt zo'n wedstrijd waarin de eerste die scoort ook wint. Jammer dat er dan iemand achterin loopt die iedere week de wedstrijd voor de tegenstander openbreekt
  zondag 5 december 2010 @ 17:12:06 #195
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_89555222
En die Nijhuis, wat was die slecht zeg. Normaal vind ik hem toch wel een van de betere.
Of de overtreding nu een penalty waard is of niet, als je eerst voor een vrije trap fluit en dan op aangeven van de AZ spelers een graspolletje ziet liggen en dan op basis daarvan je beslissing heroverweegt, dan ben je volgens mij geen standvastige scheidsrechter.
pi_89556588
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 17:12 schreef gunk77 het volgende:
En die Nijhuis, wat was die slecht zeg. Normaal vind ik hem toch wel een van de betere.
Of de overtreding nu een penalty waard is of niet, als je eerst voor een vrije trap fluit en dan op aangeven van de AZ spelers een graspolletje ziet liggen en dan op basis daarvan je beslissing heroverweegt, dan ben je volgens mij geen standvastige scheidsrechter.
Heb het op Eredivisie Live terug gezien en er viel wel iets voor zijn beslissing te zeggen. Die graspol was wel heel ruim in de 16 en de overtreding ook, dus kan er wel vrede mee hebben. Als Bosschaart dit nou een keer zou overkomen, maar hij doet het gewoon elke week, wat een randdebiel is dat joh. Hij probeerde even later ook nog een counter met zijn hand te verdedigen. Gaat helemaal nergens meer over. Staat mij bij dat hij als Feyenoord speler ooit eens een bal die achter zou gaan bijna de lucht uit ving in het Zuiderpark.
pi_89557833
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1........

Haaaaaaagse JODEN

*klapklapklap*

Haaaaaagse JODEN

*klapklapklap*

Wat heb ik me geschaamd vandaag voor die weggooiers met al die anti-vdBergh spreekkoren en dat "laat je club maar in de steek". Ik was er al langer van overtuigd dat den haag de laatste jaren geen reet meer voorstelt kwa supporterslegioen, maar dat het zo erg is ach ach ach, wat een jodenpubliek :r :r :r :r

90 minuten lang stil zijn en alleen je eigen spelers de vernieling in zingen, blij dat ik de mooie glorietijden nog heb mee mogen maken....een grote zielige sneue bende tegenwoordig :r
pi_89558144
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:30 schreef HaagsPietje het volgende:
10, 9, 8, 7, 6, 5, 4, 3, 2, 1........

Haaaaaaagse JODEN

*klapklapklap*

Haaaaaagse JODEN

*klapklapklap*

Wat heb ik me geschaamd vandaag voor die weggooiers met al die anti-vdBergh spreekkoren en dat "laat je club maar in de steek". Ik was er al langer van overtuigd dat den haag de laatste jaren geen reet meer voorstelt kwa supporterslegioen, maar dat het zo erg is ach ach ach, wat een jodenpubliek :r :r :r :r

90 minuten lang stil zijn en alleen je eigen spelers de vernieling in zingen, blij dat ik de mooie glorietijden nog heb mee mogen maken....een grote zielige sneue bende tegenwoordig :r
Amen
  maandag 6 december 2010 @ 09:06:35 #199
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_89577475
quote:
1s.gif Op zondag 5 december 2010 18:30 schreef HaagsPietje het volgende:

Wat heb ik me geschaamd vandaag voor die weggooiers met al die anti-vdBergh spreekkoren en dat "laat je club maar in de steek".
Hier mee eensch.....
Vond het echt lullig. Nou heeft van den Bergh natuurlijk niet laten zien dat ie gelijk had. Als je natuurlijk een grote bek hebt dat jij in de basis hoort, en je verpruts alle ballen, dan ben je niet slim bezig. Maar zoals gisteren een hoop hersenlozen tekeer gingen, vond ik echt genant....
  maandag 6 december 2010 @ 09:31:05 #200
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_89577844
En vooral dat ze na de wedstrijd bij de uitgang die kalenders van Fansupport stonden te verkopen

"Koop nu de kalender, zonder Ricky!" :')
  User die overal opduikt 2022 maandag 6 december 2010 @ 13:04:20 #201
186611 Haags
pi_89583672
Ik ben sinds feyenoord uit weer een beetje bang voor de rest van het seizoen. Ik zie ons steeds meer afglijden nu en ik hoop dat deze trend zich niet door gaat zetten! Want ik vrees er echt voor!
Zonder wrijving geen glans
  maandag 6 december 2010 @ 13:23:25 #202
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_89584218
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben sinds feyenoord uit weer een beetje bang voor de rest van het seizoen. Ik zie ons steeds meer afglijden nu en ik hoop dat deze trend zich niet door gaat zetten! Want ik vrees er echt voor!
Wat dat betreft komt de winterstop precies op tijd :)
  User die overal opduikt 2022 maandag 6 december 2010 @ 13:26:11 #203
186611 Haags
pi_89584303
quote:
14s.gif Op maandag 6 december 2010 13:23 schreef JortK het volgende:

[..]

Wat dat betreft komt de winterstop precies op tijd :)
Ja, of niet!

Ik zie onze belangrijkste spelers zomaar vertrekken..
Zonder wrijving geen glans
  maandag 6 december 2010 @ 13:28:39 #204
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_89584377
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:

[..]

Ja, of niet!

Ik zie onze belangrijkste spelers zomaar vertrekken..
Zal echt wel meevallen denk ik. :)
  User die overal opduikt 2022 maandag 6 december 2010 @ 13:31:56 #205
186611 Haags
pi_89584496
Hope so!
Zonder wrijving geen glans
  User die overal opduikt 2022 maandag 6 december 2010 @ 13:32:12 #206
186611 Haags
pi_89584502
Eerbetoon aan Aad Mansveld vond ik wel prachtig trouwens!
Zonder wrijving geen glans
pi_89586532
Gister wou die er ook niet in hè :') Volgens mij moest er trouwens ook iemand dood vallen bij ons voor we ook maar aanspraak maakte op een pingel. Maargoed hopen op een puntje bij Roda en dan Willem II thuis verslaan om de eerste helft zeer goed af te sluiten :)
  dinsdag 7 december 2010 @ 00:08:56 #208
189963 nubreektmijnklomp
vindt klompen eigenlijk kut
pi_89617430
En dan die haagse pietje altijd ajax fans uitschelden. Jullie zaten met z'n allen iemand uit te schelden die jarenlang jullie held en boegbeeld is geweest :')
mijn klomp is gebroken.
JAALLAAALLAAA Ajax!
pi_89617461
Opgesodemieterd tyfus haakneus.
  dinsdag 7 december 2010 @ 00:46:59 #210
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_89618894
quote:
14s.gif Op dinsdag 7 december 2010 00:09 schreef De_kromme het volgende:
Opgesodemieterd tyfus haakneus.
8}
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  dinsdag 7 december 2010 @ 08:59:18 #211
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_89622200
quote:
1s.gif Op dinsdag 7 december 2010 00:08 schreef nubreektmijnklomp het volgende:
En dan die haagse pietje altijd ajax fans uitschelden. Jullie zaten met z'n allen iemand uit te schelden die jarenlang jullie held en boegbeeld is geweest :')
We beginnen een beetje Amsterdams publiek te worden :')

http://www.voetbalzone.nl/doc.asp?uid=89412

http://www.telegraaf.nl/t(...)it_Ooijer_uit__.html
pi_89627163
quote:
1s.gif Op maandag 6 december 2010 13:04 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Ik ben sinds feyenoord uit weer een beetje bang voor de rest van het seizoen. Ik zie ons steeds meer afglijden nu en ik hoop dat deze trend zich niet door gaat zetten! Want ik vrees er echt voor!
Ik was daar al langer bang voor.

Ook al sta je 7de, er zijn veel ploegen die rond hetzelfde aantal punten staan. 2 wedstrijden verliezen en kunnen weer 12e staan.
Trek eens aan mijn vinger?
Een open deur vraagt nu eenmaal om ingeschopt te worden.
  User die overal opduikt 2022 dinsdag 7 december 2010 @ 12:17:03 #213
186611 Haags
pi_89627237
quote:
99s.gif Op dinsdag 7 december 2010 12:14 schreef CaLeX het volgende:

[..]

Ik was daar al langer bang voor.

Ook al sta je 7de, er zijn veel ploegen die rond hetzelfde aantal punten staan. 2 wedstrijden verliezen en kunnen weer 12e staan.
Ik vergelijk het een beetje met VVV van vorig seizoen. Die hadden rond de winterstop ook 25 punten dacht ik en die begonnen na de winterstop aan een vrije val waardoor ze maar net boven de nacompetitie streep bleven. Die haalde geloof ik nog maar 10 punten na de winterstop...

Daar ben ik dus bang voor.

Dat ze zich veilig spelen vind ik prima maar laat dat wel het hele seizoen door doen en niet dat ze na de winterstop geen punt meer pakken...
Zonder wrijving geen glans
pi_89669089
'Contract Van den Bergh bij ADO Den Haag ontbonden'
Woensdag, 8 december 2010 om 11:14De onvermijdelijke breuk tussen ADO Den Haag en Ricky van den Bergh lijkt een feit te zijn. Volgens RTV West is het contract van de middenvelder, die al een tijdje mopperde over zijn rol bij de club uit de hofstad, woensdag ontbonden. ADO heeft dit bericht (nog) niet bevestigd op de officiële website.

Zondag mocht de aanvallende middenvelder van ADO Den Haag weer eens in de basisopstelling beginnen, maar trainer John van den Brom haalde hem kort voor het uur naar de kant: Van den Bergh zou een gebaar hebben gemaakt. Maandag verscheen de dertigjarige Hagenaar al niet op het trainingsveld van ADO en een breuk leek dan ook waarschijnlijk.

Het botert al vrijwel het gehele seizoen niet tussen Van den Bergh en trainer Van den Brom. In november verliet hij ook al eens een oefensessie om aan te geven dat hij zich niet kan schikken in zijn reserverol. Van den Bergh trok zijn hesje uit en hield het voor gezien. "Ik ben dertig jaar en ik wil perspectief hebben bij de club", vertelde Van den Bergh destijds.

Sparta Rotterdam is geïnteresseerd in de spelmaker, die tussen 2002 en 2006 al op Het Kasteel speelde, en krijgt nu mogelijk de kans om hem transfervrij binnen te hengelen. Het contract van Van den Bergh bij ADO liep nog tot de zomer door, maar lijkt te zijn verscheurd. De middenvelder speelde in een kleine anderhalf jaar tijd 34 competitieduels voor de club uit zijn geboortestad.
  woensdag 8 december 2010 @ 12:28:01 #215
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_89671756
quote:
1s.gif Op woensdag 8 december 2010 11:24 schreef Chatman. het volgende:
'Contract Van den Bergh bij ADO Den Haag ontbonden'
Woensdag, 8 december 2010 om 11:14De onvermijdelijke breuk tussen ADO Den Haag en Ricky van den Bergh lijkt een feit te zijn. Volgens RTV West is het contract van de middenvelder, die al een tijdje mopperde over zijn rol bij de club uit de hofstad, woensdag ontbonden. ADO heeft dit bericht (nog) niet bevestigd op de officiële website.

Zondag mocht de aanvallende middenvelder van ADO Den Haag weer eens in de basisopstelling beginnen, maar trainer John van den Brom haalde hem kort voor het uur naar de kant: Van den Bergh zou een gebaar hebben gemaakt. Maandag verscheen de dertigjarige Hagenaar al niet op het trainingsveld van ADO en een breuk leek dan ook waarschijnlijk.

Het botert al vrijwel het gehele seizoen niet tussen Van den Bergh en trainer Van den Brom. In november verliet hij ook al eens een oefensessie om aan te geven dat hij zich niet kan schikken in zijn reserverol. Van den Bergh trok zijn hesje uit en hield het voor gezien. "Ik ben dertig jaar en ik wil perspectief hebben bij de club", vertelde Van den Bergh destijds.

Sparta Rotterdam is geïnteresseerd in de spelmaker, die tussen 2002 en 2006 al op Het Kasteel speelde, en krijgt nu mogelijk de kans om hem transfervrij binnen te hengelen. Het contract van Van den Bergh bij ADO liep nog tot de zomer door, maar lijkt te zijn verscheurd. De middenvelder speelde in een kleine anderhalf jaar tijd 34 competitieduels voor de club uit zijn geboortestad.
Beste voor beide partijen.
pi_89708540
Ricky wil nu naar Feyenoord.....haha.
wie zaait zal oogsten.....
  donderdag 9 december 2010 @ 09:37:01 #217
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  donderdag 9 december 2010 @ 13:41:59 #218
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_89716846
Kijk eens wat ik tegenkwam:

quote:
Soltani hoopt bij Iraklis op een Griekse topclub
Voormalig VVV-Venlo- en ADO Den Haag-speler Karim Soltani is bij het Griekse Iraklis een volwaardige basiskracht. De van ADO Den Haag overgekomen 26-jarige aanvaller koos naar eigen zeggen voor een onbekend land en een onbekende competitie.

'Er was ook wat interesse uit Italië, maar die werd nooit concreet. Eind juli vond ik dat het tijd was om een keuze te maken. Ik moest wel even wennen, maar na mijn invalbeurt tegen Olympiakos Piraeus (2-1 zege) ben ik blijven staan.'

Soltani behoort met Iraklis tot de grote subtop in Griekenland. 'Olympiakos en Panathinaikos steken er ver bovenuit. Zowel sportief als financieel gezien hebben zij een grote voorsprong op de andere clubs. Maar daarachter is het heel onvoorspelbaar. Zo sta je vierde, zo sta je twaalfde.'

De Fransman typeert het Griekse voetbal: 'Het gaat allemaal een tempo lager dan in Nederland. En als aanvaller krijg je minder kansen in een wedstrijd.' Of zijn toekomst ook in Griekenland ligt weet hij nog niet. 'Als je het goed doet bij een kleinere club val je op bij de grotere clubs. Buiten Griekenland ziet men dat niet. Een mooie stap in Griekenland maken, zou leuk zijn. Ik heb voor één jaar getekend bij Iraklis. Deze maand zal er een eerste gesprek tussen mij en de club zijn.'

Als er belangstelling voor Soltani ontstaat, zou dat niet verwonderlijk zijn. Hij evenaarde in Thessaloniki zijn seizoensproductie van vorig seizoen bij ADO Den Haag. 'Ik heb er al vier gemaakt. Ik hoop zo door te gaan. Ik heb in de aanval op verschillende posities gestaan, terwijl ik bij Den Haag alleen maar linksbuiten was.'

'Het is altijd goed om nieuwe dingen te leren en bovendien is het bij blessures en schorsingen van anderen wel handig dat ik laat zien dat ik op meerdere posities uit de voeten kan. Ik moet alleen wel werken aan de kaarten die ik krijg. De scheidsrechters zijn hier iets strenger. Ik heb drie keer geel en twee keer rood gehad, dat is niet nodig.'
  zondag 12 december 2010 @ 10:27:37 #219
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_89856160
"De ME stond op een paar meter afstand, maar heeft niks gezien". :')

Wel goed resultaat trouwens uit bij Roda. :)
  maandag 13 december 2010 @ 09:19:51 #221
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_89877631
Bron? Had sowieso niet op hem gerekend hoor, hij had volgens mij veel interesse van subtop zoals AZ en Utrecht idd. Dan kiest ie niet snel voor ADO..
  dinsdag 14 december 2010 @ 09:19:29 #223
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_89907286
quote:
1s.gif Op maandag 13 december 2010 16:08 schreef De_kromme het volgende:
Bron? Had sowieso niet op hem gerekend hoor, hij had volgens mij veel interesse van subtop zoals AZ en Utrecht idd. Dan kiest ie niet snel voor ADO..
Wij zijn ook subtop he ;) :D
pi_89918235
Het is definitief.

Van den Bergh blij met terugkeer naar Het Kasteel
14/12/2010 14:30

Sparta Rotterdam en Ricky van den Bergh hebben overeenstemming bereikt over een contract tot komende zomer. De dertigjarige middenvelder liet vorige week zijn contract met ADO Den Haag ontbinden, waardoor hij een transfervrije status verkreeg.

Van den Bergh debuteerde in 2002 bij Sparta in het betaalde voetbal. Via RKC Waalwijk, Heracles Almelo en ADO keert de middenvelder weer terug bij de Kasteelclub. Hij traint vanaf woensdag mee met de selectie en zal na de winterstop speelgerechtigd zijn.

Eerder liet Sparta weten dat Van den Bergh te duur was, maar na de transfer van Kevin Strootman naar FC Utrecht was er voldoende geld beschikbaar om de Hagenees terug te halen.

'Ik heb een goed gesprek met ze gehad en wil daar graag spelen', zegt de speler in Voetbal International. 'Ik heb er eerder een paar mooie jaren gehad en hoop het plezier weer terug te vinden.'

De middenvelder verlaat ADO Den Haag met pijn in zijn hart. 'Ik had mijn carrière daar willen afsluiten, maar het mocht niet zo zijn. Dat is jammer, al verwijt ik niemand wat.'
  dinsdag 14 december 2010 @ 15:02:14 #225
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  dinsdag 14 december 2010 @ 15:50:38 #226
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_89920977
Dikke prima inderdaad
pi_89935692
Dat was het enige kleine dissonantje tot nu toe in dit seizoen. Kan alleen naar weer beter worden! Op naar Europa league!!
wie zaait zal oogsten.....
pi_89964991
Ik ben van pindavlees
  woensdag 15 december 2010 @ 17:40:38 #229
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
  zaterdag 18 december 2010 @ 16:27:12 #230
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_90101845
weer 3 puntjes heerlijk!
Op zondag 4 maart 2007 20:29 schreef BansheeBoy het volgende:
Iedereen wordt geboren als Moslim, alleen de omgeving verandert het of houdt het in stand. :{
:{²
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:04:39 #232
65434 Parafernalia
Leuker als je denkt
pi_90102949
quote:
1s.gif Op zaterdag 18 december 2010 22:40 schreef tongytongylickylicky het volgende:
weer 3 puntjes heerlijk!
Zonder te scoren :?
Eindelijk iemand die denkt wat iedereen zegt
  zaterdag 18 december 2010 @ 23:59:57 #233
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_90105169
Een prestatie op zich. B-).
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  zondag 19 december 2010 @ 00:10:47 #234
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_90105577
Zo, de winterstop komt precies op tijd. Want volgens mij trekken ze het niet meer.
Wat een baggerwedstrijd. Gelukkig 3 punten maar hoop dat ze ff goed rusten en na de winterstop er weer tegenaan gaan......
  dinsdag 21 december 2010 @ 10:23:54 #235
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_90225005
Dat lijkt mij wel een goede

Krijgt ADO eigenlijk ook nog een fooi voor de transfer van Nathan? Zou wel lekker zijn.
pi_90225275
Nijland. ^O^ Speelde prima bij Willem II.

Anderhalf jaar. _O_
  dinsdag 21 december 2010 @ 11:51:52 #238
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_90226328
Maar op zich staat de voorhoede wel sterk, met Immers als prima vervanging. Verandert natuurlijk wel mocht Bulykin vertrekken, maar persoonlijk zie ik liever eindelijk een echt goede keeper komen.
  dinsdag 21 december 2010 @ 11:54:35 #239
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_90226437
quote:
2s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:51 schreef Jovatov het volgende:
Maar op zich staat de voorhoede wel sterk, met Immers als prima vervanging. Verandert natuurlijk wel mocht Bulykin vertrekken, maar persoonlijk zie ik liever eindelijk een echt goede keeper komen.
Noem eens een alternatief voor Couthino dan? Die doet het toch prima?
pi_90228999
quote:
5s.gif Op dinsdag 21 december 2010 11:54 schreef JortK het volgende:

[..]

Noem eens een alternatief voor Couthino dan? Die doet het toch prima?
Precies en met Zwinkels nog achter de hand heb je 2 keepers die prima op dit niveau meekunnen. De aanval is wel vrij dun nu Ricky weg is, ik vind Carlton Vicento en Jarchinio Antonia namelijk (nog) lang niet goed genoeg. Qua keepers, Backs en Verdedigende Middenvelders staat het wel allemaal prima in de breedte
  dinsdag 21 december 2010 @ 13:40:38 #241
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_90231147
we krijgen ook Ignacio nog terug tijdens de winterstop ;)

en misschien dat Jordy Brouwer komt (waar ik overigens niets van begrijp)
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_90240258
Immers waarschijnlijk naar middelsbrough. En ignacio, antonia en vicento zijn natuurlijk niet te vergelijken met Nijland. Dat is wel een ander kaliber
wie zaait zal oogsten.....
pi_90240428
Onderhandelingen ADO en Radosavljevic ketsen af op financiën
Volgens Voetbal International zal ADO Den Haag na dit seizoen alweer afscheid moeten nemen van Aleksandar Radosavljevic. De 31-jarige middenvelder uit Slovenië is middels een eenjarige verbintenis actief in het Kyocera Stadion, maar de onderhandelingen over een langer verblijf zijn uitgedraaid op een mislukking. Daarom eindigt de samenwerking na dit seizoen.

De club was al enige tijd in gesprek met Radosavljevic over het openbreken van diens kortetermijncontract. De 24-voudig Sloveens international speelde tot maart voor Larissa uit Griekenland en meldde zich daarna met de nationale ploeg in Zuid-Afrika. Op het WK speelde hij de drie groepswedstrijden tegen Algerije, de Verenigde Staten en Engeland bijna allemaal uit.

De onderhandelingen tussen club en speler zijn echter afgeketst. Heel jammer, zegt trainer John van den Brom in de weekeditie van het medium. Want Aleksandar is een heel belangrijke speler in ons elftal. Ik hoop maar dat hij de rest van dit seizoen toch hier kan blijven, hoewel hij nu de mogelijkheid heeft te vertrekken. In het contract van Radosavljevic is een clausule opgenomen, die hem de gelegenheid biedt in de winter gratis uit Den Haag te vertrekken
pi_90242689
Als je in de winterstop Immers en Radosavljevic kwijt raakt ga je het echt nog heel lastig krijgen na de winterstop
  donderdag 23 december 2010 @ 09:36:53 #245
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_90330789
quote:
1s.gif Op dinsdag 21 december 2010 17:21 schreef zlakto het volgende:
Als je in de winterstop Immers en Radosavljevic kwijt raakt ga je het echt nog heel lastig krijgen na de winterstop
Als Rankovic dan misschien hersteld is en Buijs ook volledig kan spelen kan het nog wel meevallen. Maar ik ben ze liever ook niet kwijt hoor...
pi_90334327
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 09:36 schreef gunk77 het volgende:

[..]

Als Rankovic dan misschien hersteld is en Buijs ook volledig kan spelen kan het nog wel meevallen. Maar ik ben ze liever ook niet kwijt hoor...
Radosalvjevic kan je dan inderdaad eventueel nog wel opvangen, maar wie Immers moet gaan vervangen zie ik niet, er is na het vertrek van Ricky niet echt een alternatief.

Nijland lijkt mij wel een versterking voorin, kunnen we goed gebruiken. Jordy Brouwer zegt mij vrij weinig behalve dat hij uit de reserves van Liverpool komt
  donderdag 23 december 2010 @ 13:29:13 #247
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_90339089
quote:
1s.gif Op donderdag 23 december 2010 11:37 schreef zlakto het volgende:

[..]

Radosalvjevic kan je dan inderdaad eventueel nog wel opvangen, maar wie Immers moet gaan vervangen zie ik niet, er is na het vertrek van Ricky niet echt een alternatief.

Nijland lijkt mij wel een versterking voorin, kunnen we goed gebruiken. Jordy Brouwer zegt mij vrij weinig behalve dat hij uit de reserves van Liverpool komt
Wat dat betreft is die Ricky toch niet handig bezig geweest he? Had ie volgend jaar (denk ik) gewoon een basisplek kunnen hebben....
pi_90585066
ADO wil geen tonnen maar miljoenen voor Immers en Verhoek
ADO Den Haag is niet van plan om twee van haar sterkhouders, Lex Immers en Wesley Verhoek, in de winterstop of zomerperiode voor een schijntje van de hand te doen. Het duo is van grote waarde voor trainer John van den Brom en dat moet zich in de toekomst dan ook vertalen in hun transfersom. Wij laten Immers en Verhoek niet voor een paar ton vertrekken, verzekert commissaris Mark van der Kallen. In beide gevallen gaat het om miljoenenbedragen.

Mede dankzij de inspanningen van Immers en Verhoek sloot ADO de eerste seizoenshelft af op een verdienstelijke achtste plaats. De goede prestaties van het tweetal, naast die van spelers als Dmitri Bulykin en Frantisek Kubik, trok veel speurders van andere clubs naar het Kyocera Stadion. Als spelers een greintje sportieve instelling hebben, dan zullen ze niet willen vertrekken. Waarom zou je ook? Is het beter om bij een club in Engeland op de bank te zitten?, vraagt Van der Kallen zich af.

In Voetbal International zegt Immers zelf, die door Middlesbrough al meermaals bekeken werd, dat hij weet dat ADO hem niet makkelijk zal laten gaan. Of ze moeten een transfersom van hier tot Tokio neertellen. Na zo'n mooi halfjaar zou het doodzonde zijn als de trainer nu helemaal opnieuw moet beginnen. Ook Verhoek wil deel uit blijven maken van het succes van de Hofstedelingen. Mijn intentie is om bij ADO te blijven. We gaan elkaar steeds beter aanvoelen, waardoor ik verwacht dat we een nog hoger niveau kunnen halen dan in de eerste seizoenshelft.
pi_90777720
Beste wensen nog allen he, dat het maar net zo blijft gaan als het gaat.
pi_90885614
'Oud-Liverpudlian Brouwer acteert komende anderhalf jaar bij ADO'
Jordy Brouwer speelt de komende anderhalf jaar bij ADO Den Haag. Dat meldt RTV West. De aanvaller tekent volgens de omroep deze week een contract bij de Haagse club. Brouwer was de afgelopen weken op proef bij de club van trainer John van den Brom en heeft naar verluidt een goede indruk achtergelaten bij de technische staf. De Hagenaar stond de afgelopen vier seizoenen onder contract bij Liverpool.

De 22-jarige Brouwer doorliep de jeugdopleiding van Ajax en verkaste in 2007 naar Liverpool. Bij de Engelse topclub speelde hij drie seizoenen bij de beloften. Begin december liet hij zijn contract ontbinden en was hij transfervrij, waarna hij middels een stage een contract probeerde af te dwingen bij ADO. Van den Brom kent Brouwer nog uit de gezamenlijke tijd in Amsterdam.

In het seizoen 2008/09 werd de aanvaller kortstondig uitgeleend aan RKC Waalwijk. Bij de Brabanders kwam de in Den Haag geboren Brouwer tot vijf optredens in de hoofdmacht, waarin hij geen treffers wist te produceren.
  woensdag 5 januari 2011 @ 18:03:03 #251
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_90891631
Jordy Brouwer tsja...

interesse overigens in Meeuwis en Boymans volgens de geruchten.
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
  woensdag 5 januari 2011 @ 19:06:46 #252
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_90895455
quote:
ADO Den Haag kan ook in de tweede competitiehelft gewoon beschikken over middenvelder Aleksandar Radosavljevic. De Sloveen had transfervrij kunnen vertrekken, maar besloot af te zien van deze mogelijkheid en gewoon in Den Haag te blijven.

"Daar heb ik mij ook over verbaasd," zei trainer John van den Brom tegen Haaglandenvoetbal. "Hij had een optie in zijn contract, dat hij in december eventueel het contract kon ontbinden om elders aan de slag te gaan, maar daar heeft hij geen gebruik van gemaakt. Hij liet ons dus al weten zich begin januari weer te melden."

De verbazing van de trainer kwam voort uit het feit dat Radosavljevic eerder weigerde zijn contract te verlengen, waardoor men er in Den Haag op rekende dat hij al in de winterstop zou vertrekken. De 31-jarige Sloveen kwam in de zomer over van het Griekse Larissa en speelde tot nu toe zestien wedstrijden in de Eredivisie voor ADO. Daarin scoorde hij twee keer.
Mooizo ^O^
Ik ben van pindavlees
pi_90900294
Volgens Shoutbox CADD. Chiro N'Toko morgen naar ADO Den Haag?
pi_90933046
Klopt volgens het AD inderdaad, nooit van gehoord verder, klinkt als een miskoop N'Toko
  donderdag 6 januari 2011 @ 15:41:57 #255
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_90934482
Hij heeft getekend. Nou ja, die jongen heeft toch 95 wedstrijden gespeeld in de laatste paar jaar. Die kan echt wel wat.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
  donderdag 6 januari 2011 @ 16:34:35 #256
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_90937159
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:41 schreef JAM het volgende:
Hij heeft getekend. Nou ja, die jongen heeft toch 95 wedstrijden gespeeld in de laatste paar jaar. Die kan echt wel wat.
Vd Brom kent hem, dus ik ga er van uit dat er wel wat in zit ja..
Ik ben van pindavlees
pi_90939765
Dat lijkt mij dan mooi. Dan hoeft Bosschaart er helemaal nooit meer in
  donderdag 6 januari 2011 @ 17:30:40 #258
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_90939968
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:41 schreef JAM het volgende:
Hij heeft getekend. Nou ja, die jongen heeft toch 95 wedstrijden gespeeld in de laatste paar jaar. Die kan echt wel wat.
En hij schijnt nogal groot te zijn, ook wel een voordeel!
pi_90940873
quote:
1s.gif Op donderdag 6 januari 2011 15:05 schreef zlakto het volgende:
Klopt volgens het AD inderdaad, nooit van gehoord verder, klinkt als een miskoop N'Toko
Leeuwin red het toch redelijk in de Eredivisie, Van der Brom weet heus wel wat hij koopt. Niet dat dit een zekerheidje is natuurlijk, maar genoeg om hem het voordeel van de twijfel te geven in ieder geval.
  donderdag 6 januari 2011 @ 20:43:52 #260
25957 Reddiablo
Football Manager Researcher NL
pi_90949358
yep, vd Brom kent hem goed en was over hem redelijk te spreken... het is geen Chadli, maar ik denk een zinnige aankoop die wat meer ruimte achterin biedt!
Don't ask me, I only use my brains to keep my ears apart!
www.3voor12denhaag.nl
http://www.last.fm/user/Reddiablo
pi_91073097
Immers tot 2014 vastgelegd

Bron: Club Achter de Duinen 9 januari 2011
ADO Den Haag en Lex Immers zijn het in Marbella eens geworden over contractverlenging voor twee jaar. De middenvelder heeft nu een verbintenis tot de zomer van 2014.

“Mijn hart ligt bij deze club en sportief ziet het er rooskleurig uit voor de toekomst, dus was het voor mij een uitgemaakte zaak om bij te tekenen.” Aldus Immers.

De blonde Hagenees drong in 2007 door tot de hoofdmacht van ADO Den Haag. Sindsdien kwam hij 102 competitiewedstrijden in actie en was hij 14 keer trefzeker.
  maandag 10 januari 2011 @ 17:53:22 #262
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_91123604
Volgens Futbol24.com heeft Den Haag met 3-2 gewonnen van Club Brugge, na een 0-2 achterstand :s)
Ik ben van pindavlees
pi_91127696
quote:
1s.gif Op maandag 10 januari 2011 17:53 schreef Flappekz het volgende:
Volgens Futbol24.com heeft Den Haag met 3-2 gewonnen van Club Brugge, na een 0-2 achterstand :s)
en de winnende goal viel in de 90ste minuut ^O^
"You can call me Susan if it makes you happy"
  woensdag 12 januari 2011 @ 12:35:02 #264
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_91230031
Santy hulst en kai van hese naar Dordrecht. Altijd goed om te rijpen
wie zaait zal oogsten.....
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:36:59 #266
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_91686863
Yeah *G*

Was best koud, dat dan weer wel
Ik ben van pindavlees
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:47:42 #267
2964 Armageddon
Oldbies Automatisering BV.
pi_91687579
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:36 schreef Flappekz het volgende:
Yeah *G*

Was best koud, dat dan weer wel
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:36 schreef Flappekz het volgende:
Yeah *G*

Was best koud, dat dan weer wel
Europa here we come! :D
pi_91687718
Lekker begonnen Ado, ook met zeer acceptabel voetbal. Niet altijd even mooi, maar wel een enorme inzet en een gezonde dosis zelfvertrouwen.
Let's pretend we scored a goal YEAH
pi_91687788
volgende week toch excelsior uit? Dat moet ook drie punten opleveren!
Het meervoud van lef is leven
  vrijdag 21 januari 2011 @ 23:52:22 #270
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_91687898
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef troje het volgende:
volgende week toch excelsior uit? Dat moet ook drie punten opleveren!
Wordt nog best lastig op dat smalle veldje van ze, vrees ik
Ik ben van pindavlees
pi_91694257
Hoppa, weer drie puntjes :D
  zaterdag 22 januari 2011 @ 03:07:38 #272
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_91694986
Hopelijk blijven Dimitri en Frantisek ook volgend seizoen...

Het gaat echter eerst om de teamprestatie, die moet hoogkwalitatief blijven...
  zaterdag 22 januari 2011 @ 03:09:27 #273
111382 Ofyles2
Bestemming: onbekend
pi_91695010
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:50 schreef troje het volgende:
volgende week toch excelsior uit? Dat moet ook drie punten opleveren!
Zal een zware klus worden.

Een punt op Woudestein is mooi meegenomen, de volle winst is keiharde porno...
pi_91696247
quote:
1s.gif Op zaterdag 22 januari 2011 03:09 schreef Ofyles2 het volgende:

[..]

Zal een zware klus worden.

Een punt op Woudestein is mooi meegenomen, de volle winst is keiharde porno...
mee eens. laten we niet elke week een overwinning eisen. we gaan voor minimaal een punt en weer 3 punten is weer feest of porno, wat je wil)
wie zaait zal oogsten.....
  User die overal opduikt 2022 zondag 23 januari 2011 @ 17:15:39 #275
186611 Haags
pi_91756920
Het was weer genieten afgelopen vrijdag! :D
Ik hoop dat we tegen Excelsior ook 3 punten pakken!
Maar 1 ding staat vast, volgend jaar wederom eredivisie :D!!
Zonder wrijving geen glans
pi_91757067
Was weer goed hoor, nog nooit eerder meegemaakt dat het zo goed ging. Uit bij Excelsior vind ik ondanks het veld 1 punt geen bonus, gaan voor 3 en dan is het als het er 1 word ook niet dramatisch
pi_92077996
quote:
1s.gif Op vrijdag 21 januari 2011 23:52 schreef Flappekz het volgende:

[..]

Wordt nog best lastig op dat smalle veldje van ze, vrees ik
Met een breed veld was het waarschijnlijk 1-8 geworden?

Mooie overwinning hoor, een uitwedstrijd domineren tegen een ploeg die moet, da's geen slechte prestatie. Ook lekker voor het doelsaldo, dat wellicht nog een rol gaat spelen bij het halen van Europees voetbal. En Toornstra zijn eerste goal!
Het meervoud van lef is leven
pi_92083735
Lekker hoor 3 punten!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
pi_92084801
Het gaat maar door
pi_92092126
Waar eindigt dit seizoen? Wat een wedstrijd weer. Echt oppermachtig. Zoveel betrouwen tonen ze weer
wie zaait zal oogsten.....
  zondag 30 januari 2011 @ 20:34:42 #281
96925 gunk77
Zo ik iets ben, ben ik ADO fan
pi_92094788
FC Den Haag Heeee Yooooh!!!!!

Was de eerste 10 minuten nog sceptisch, maar we zijn redelijk geholpen uit onverwachte hoek....

Gedeelde 6e plaats en we staan 'maar' 6 punten van de nummer 3 af..... *O*
  zondag 30 januari 2011 @ 20:49:16 #282
181857 Jovatov
Si fallor, sum
pi_92095872
*O*

Tjoh wat is het fijn nu Ado-supporter te zijn *O*
  dinsdag 1 februari 2011 @ 13:29:59 #283
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_92171621
PSV kom maar op! Die brabo's schijten hun broek vol voor ons.
wie zaait zal oogsten.....
  dinsdag 1 februari 2011 @ 22:52:19 #285
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_92200768
Trouwens, wat me net opvalt... we hebben dit jaar nog geen enkele rode kaart gekregen.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_92211295
quote:
2s.gif Op dinsdag 1 februari 2011 22:52 schreef JAM het volgende:
Trouwens, wat me net opvalt... we hebben dit jaar nog geen enkele rode kaart gekregen.
Komt omdat Buijs een tijdje geblesseerd is geweest en Bosschaart veel op de bank zit. Gelukkig...
wie zaait zal oogsten.....
  woensdag 2 februari 2011 @ 11:59:59 #287
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_92215561
quote:
1s.gif Op woensdag 2 februari 2011 09:45 schreef cohen het volgende:

[..]

Komt omdat Buijs een tijdje geblesseerd is geweest en Bosschaart veel op de bank zit. Gelukkig...
En vergeet Ricky niet :')
pi_92281864
Ook opvallend, we hebben al 4 wedstrijden op rij geen kaart gehad
  donderdag 3 februari 2011 @ 17:37:33 #289
107951 JortK
Immer kwaliteitsposts
pi_92282726
quote:
1s.gif Op donderdag 3 februari 2011 17:22 schreef zlakto het volgende:
Ook opvallend, we hebben al 4 wedstrijden op rij geen kaart gehad
Noem het opvallend ik noem het vooruitgang :7
  zaterdag 5 februari 2011 @ 21:36:36 #290
126462 Flappekz
Met pöntjes
pi_92386090
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
Ik ben van pindavlees
  zaterdag 5 februari 2011 @ 21:41:09 #291
268409 voice-over
Geeft commentaar op alles
pi_92386361
JAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O* *O*
pi_92386449
^O^
What is my problem with man, you ask? No. I ask you, what was man's problem with me?
pi_92386556
Bedankt voor het winnen. :D
No resentment ever evened out a weaker hand
  zaterdag 5 februari 2011 @ 21:44:50 #294
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_92386577
BHAM! :D.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
pi_92386603
IK WORD KANKAH GEK HIERZOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

FC DEN HAAG!!!!!!!!!!!!!!
pi_92386634
Whahaha vuurwerk in Laak *O* *O* *O*
pi_92386645
Ik ben hier nog rondjes door de kamer aan het rennen, we winnen hem ook gewoon nog
  zaterdag 5 februari 2011 @ 21:46:21 #298
324455 S0nic
the Hedgehog
pi_92386655
Goed gedaan *O*
Snelle Egel
pi_92386721
quote:
1s.gif Op zaterdag 5 februari 2011 21:45 schreef admiraal_anaal het volgende:
Whahaha vuurwerk in Laak *O* *O* *O*
WIE GAAT ER NAAR HET HOME?????????????? *O* *O* *O* *O*
  zaterdag 5 februari 2011 @ 21:47:37 #300
37950 JAM
Sic transit gloria mundi.
pi_92386722
Zeeheldenkwartier is rustig; maar toch, wat een pot weer. :D.
"The world will note that the first atomic bomb was dropped on Hiroshima, a military base."
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')