abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_4368093
Het houdt niet op.. De een na de andere gratis SMS site houdt ermee op! Het is gewoon niet leuk meer.. En dan al helemaal niet te spreken over de WAARDELOZE beslissing van Dutchtone en KPN en Vodafone om internet sms te blokkeren...

Zoals altijd zeg ik weer.. Ben roels. Die weet hoe die zn klanten blij moet houden

Weet iemand nog goede gratis SMS sites die ook naar D*Tone werken? Ik weet nu alleen nog:

Vizzavi.nl (2 per dag)
Everyday.com (Onbeperkt maar werkt niet altijd)
Message4u.nl (IS GESTOPT!!! )

Tip trouwens voor de mensen die met 160 tekens zonder reclame naar Ben willen smsen: http://sms.gt.com.ua/

pi_4368139
is dit geen reclame? kijk ermee uit he :P:P
pi_4368169
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:49 schreef ivo_wijnen het volgende:
is dit geen reclame? kijk ermee uit he :P:P
ik vind dit meer elkaar informeren van het goede wat er nog is eigenlijk. bedankt voor de link!
pi_4368202
ik zeg niet dat ik de link niet heb overgenomen maar ja die moderators vallen overal over
  dinsdag 28 mei 2002 @ 22:54:56 #5
20435 Dante_A
Multidisciplinair
pi_4368233
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:46 schreef timkoersen het volgende:
Ben roels. Die weet hoe die zn klanten blij moet houden
Volgens mij denken een heleboel klanten daar anders over
Liever elke anderhalve minuut een vliegtuig over mijn hoofd dan één keer in de week een draaiorgel in m'n straat.
Europeanen aller landen verenigt u.
Meten is weten, zolang je weet wat je meet.
Chanson du jour: Sonic Youth - Cross the Breeze
  dinsdag 28 mei 2002 @ 22:55:31 #6
10233 Peewee
Introducing 'me'
pi_4368241
Inderdaad,..
Het is een grove schande dat de grote onder de ondernemers (en dat zijn de telecomgasten wel, al kunnen ze niet met het geld omgaan) steeds meer willen verdienen.

MTNSMS.com, Wish, Vizavi en ga zo maar door. Deze horen ook in het rijtje thuis van aanbieders welke gestopt zijn (of alleen nog een deel van de sms) doorsturen.

Life is more expensive with the €uro

Bumperklever - nietsnut - af en toe gelukkig
Du Riechst So Gut
  dinsdag 28 mei 2002 @ 22:56:06 #7
13211 MSXUser
Irritant figuur...
pi_4368257
Er wordt gewoon niet genoeg geld mee verdient door de providers van deze gratis diensten.
Kijk maar eens naar de gehele ICT en telecom sector. Alles is volledig in elkaar gestort. Geld is er bijna niet meer, vanwege nieuwe technologieen die niet echt van de grond komen en adverteerders, die geld in het laatje moeten brengen blijven weg.
Kortom: een bedrijf gaat failliet, of stoot de niet rendabele takken af (zie oa. MTN).
Het is inderdaad jammer dat het zo moet gaan, maar het is niet anders.

Btw: Dat veel gratis SMS providers geen KPN, Libertel, enz. doorgeven komt omdat deze providers (KPN, enz) geld willen zien van de gratis providers. Die hebben daar natuurlijk geen zin in.

If electricity comes from electrons, does morality come from morons?
pi_4368319
Waarom??

Omdat de telecombedrijven willen dat er ook voor deze smsjes
betaald wordt, het is immers wel verkeer over hun netwerk.
De "gratis-sms" sites willen dit niet betalen, dus worden hun smsjes niet meer op het netwerk geaccepteerd.

* B03S vindt het ook klote.

dinsdag 28 mei 2002 @ 23:23:08 #9
20849 Fred
Beroepschagrijn
pi_4368704
Ben zelf al tijden bezig met het opzetten van een website waar je gratis kan sms-en, maar tis gewoon heel erg duur....

Als een site een capaciteit heeft van 1000 SMS-jes perdag dan kost dat al gauw ¤500 per maand.
Als de site dan meer bezoekers krijgt, die meer SMS-en zit je al gauw aan een paar mille per maand...

Dus als er iemand is die een paar mille per maand kan missen, hor ik dat graag En dan is er in NO-TIME weer een gratis SMS-site

So we just called him Fred
pi_4368743
quote:
Het houdt niet op.. De een na de andere gratis SMS site houdt ermee op! Het is gewoon niet leuk meer.. En dan al helemaal niet te spreken over de WAARDELOZE beslissing van Dutchtone en KPN en Vodafone om internet sms te blokkeren...

Zoals altijd zeg ik weer.. Ben roels. Die weet hoe die zn klanten blij moet houden

Weet iemand nog goede gratis SMS sites die ook naar D*Tone werken? Ik weet nu alleen nog:

Vizzavi.nl (2 per dag)
Everyday.com (Onbeperkt maar werkt niet altijd)
Message4u.nl (IS GESTOPT!!! )

Tip trouwens voor de mensen die met 160 tekens zonder reclame naar Ben willen smsen: http://sms.gt.com.ua/

25% van de inkomsten van die telecom bedrijven halen ze uit sms. Ik vind het ook minder maar begrijp ze goed
pi_4369045
Ga maar eens op sms.pagina.nl kijken er zijn nog 2 gratiz werkende SMS sites
You only live once
  woensdag 29 mei 2002 @ 00:05:48 #12
21520 lucrator
tweevijftig
pi_4369376
Tegenwoordig moet je overal voor betalen, maar het is nog steeds goedkoper dan via je mobiel. Op http://www.imezz.com in ieder geval wel...
Het gaatje is niet te klein, mijn rijksdaalder is te groot
pi_4369432
Misschien heeft het ermee te maken dat het voornamelijk commerciele bedrijven zijn die die diensten leveren? Eén van de opvallende eigenschappen van een commercieel bedrijf is dat het hun bedoeling is om geld te verdienen!

Gierige mensen aan hun plezier helpen zal dan ook niet 1 van de doelstellingen van dat soort bedrijven zijn!

pi_4369502
Eigenlijk zou het telefoonnetwerk, netzoals het kabelnetwerk, het internetwerk, electriciteitsnetwerk, railsnetwerk en het wegennetwerk; gewoon in handen van een overheidsbedrijf moeten zijn.

De overheid moet dan zorgen voor een goede en stabiele infrastructuur en jij kan kiezen wie jij wilt. (Als ik UPC in Amstelveen wil, dan kan ik UPC in Amstelveen krijgen, als ik Casema in Amsterdam wil, kan ik Casema in Amsterdam krijgen).

Het is alleen helaas niet mogelijk. De overheid, kan nooit zoveel investeren in een netwerk.

pi_4369533
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:53 schreef ivo_wijnen het volgende:
maar ja die moderators vallen overal over
Ach, de ene is er niet of nauwelijks en de andere spamt zelfs als een gek, dus wat is het probleem?

En ja, waarom stoppen die sites. Het kost te veel en het levert te weinig op. De lol van alles gratis op internet is nu wel weer voorbij. Van advertenties alleen kan je niet leven (zie Fok! en Tweakers.net).

Die Welt ist alles was der Fall ist.
pi_4369534
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 00:14 schreef Vesper het volgende:
Eigenlijk zou het telefoonnetwerk, netzoals het kabelnetwerk, het internetwerk, electriciteitsnetwerk, railsnetwerk en het wegennetwerk; gewoon in handen van een overheidsbedrijf moeten zijn.

De overheid moet dan zorgen voor een goede en stabiele infrastructuur en jij kan kiezen wie jij wilt. (Als ik UPC in Amstelveen wil, dan kan ik UPC in Amstelveen krijgen, als ik Casema in Amsterdam wil, kan ik Casema in Amsterdam krijgen).

Je spreekt jezelf tegen... Hoe kan een overheidsinstantie nou verschillende bedrijven aansturen?

Daarnaast is het onmogelijk! dan zou er van elk bedrijf apart een kabel in de grond moeten liggen en allerlei andere infrastructuur moeten komen als je perse uit een kabelbedrijf wilt kiezen. En dat lijkt me onbetaalbaar om uit te voeren!

pi_4369540
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:55 schreef Peewee het volgende:
Inderdaad,..
Het is een grove schande dat de grote onder de ondernemers (en dat zijn de telecomgasten wel, al kunnen ze niet met het geld omgaan) steeds meer willen verdienen.

MTNSMS.com, Wish, Vizavi en ga zo maar door. Deze horen ook in het rijtje thuis van aanbieders welke gestopt zijn (of alleen nog een deel van de sms) doorsturen.

Life is more expensive with the €uro

Wat een stapel onzin. Volgens mij snap jij het concept bedrijf niet. Nee, een bedrijf is niet een liefdadigheidsorganisatie voor mensen die alles gratis willen hebben, het is een organisatie om geld te verdienen.

Tijdens de opkomst van het Internet was de concurrentie zo hevig dat diensten gratis aangeboden moest worden omdat je anders geen geregistreerde gebruikers kreeg. Hetzelfde is gebeurd op de mobiele markt. En in deze strijd om gebruikers zijn bedrijven diep in de schuld gegaan, zelfs velen zijn falliet gegaan.

De overblijvende bedrijven (wat meestal de grootste bedrijven zijn, want die hebben de diepste zakken) zitten nu diep in de schulden, en moeten nu wel geld gaan verdienen om te overleven. Al die miljoenen die zij geinvesteerd hebben in het opzetten van een gebruikersgroep moeten terugverdiend worden.

En die bedrijven willen niet meer gaan verdienen, zoals jij zegt, maar willen hun verlies beperken, omdat ze zo veel geld geleend hebben dat ze nauwelijks nog de rente daarop kunnen betalen.

Mensen zijn ontslagen en tarieven zijn harder gestegen dan anders nodig was geweest, omdat mensen zoveel gebruik / misbruik hebben gemaakt van al dat "gratis" gedoe, van mensen die ieder paar maanden van abbonement switchten om maar weer een nieuw mobieltje te hebben, om die vervolgs van SIM-lock te ontdoen en te verkopen. Uiteindelijk is "gratis" een business model wat niet te houden is, want iemand moet de rekening betalen zodat er geld verdient wordt.

Jouw houding zou moeten zijn: dankjewel voor de gratis diensten tot nu toe, maar nu het niet meer gratis is zal ik ofwel stoppen met het gebruik, ofwel betalen.

Ik ben benieuwd hoe jij het zou vinden als jij later ontslagen wordt bij het bedrijf waar jij werkt omdat ze de schulden niet meer kunnen betalen omdat ze alles gratis moeten weggeven of anders maar helemaal moeten stoppen.

En natuurlijk heeft dit geen zak met de Euro te maken, dus dat moet je er al helemaal niet bijhalen.

woensdag 29 mei 2002 @ 13:25:14 #18
6670 Mace
Profesioneel platzak
pi_4373999
probeer O2 anders even
Yeah Baby..Yeah
pi_4374056
Op http://www.dancecode.nl kun je ook een flink aantal SMS'jes versturen zonder limiet maar er zit wel een limiet op het totale aantal sms'jes wat per dag verstuurd kan worden.
pi_4374103
quote:
Op dinsdag 28 mei 2002 22:59 schreef B03S het volgende:
Waarom??

Omdat de telecombedrijven willen dat er ook voor deze smsjes
betaald wordt, het is immers wel verkeer over hun netwerk.

Het is wel netwerkverkeer, echter SMS berichten kosten niet meer bandbreedte. De berichten worden verstuurd in de periodes dat er geen ander verkeer is. Dus het kost ze nauwelijks 1 cent. Het is gewoon geldklopperij.
Beter een baas onder je duim, dan tien bovenop
Trekt bij warm weer een poncho aan
  woensdag 29 mei 2002 @ 13:56:23 #21
12821 gateway
@ [DPC]Fokschaap
pi_4374564
quote:

Ze verdienen er niks aan? Zowel de site niet als Kpn enzo niet?

pi_4375020
En wat denk je van de mensen die sms bombers gebruiken of zelf maken. Deze maken ook altijd gebruik van 1 pagina en ze zijn heel makkelijk te maken
pi_4375150
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 13:25 schreef Mace het volgende:
probeer O2 anders even
Grote drukte!

In verband met het grote aantal aanmeldingen kun je tijdelijk niet registreren.

Probeer het later nog eens

woensdag 29 mei 2002 @ 21:58:08 #24
21410 Fliepke
Serieuze waarheid
pi_4375699
via icq werkt iig zeker nog met telfort en das dan meteen 160 tekens
  woensdag 29 mei 2002 @ 22:07:22 #25
10119 appelsientje
Het beste onder de zon
pi_4375835
quote:
Op woensdag 29 mei 2002 21:25 schreef usernotfound het volgende:

[..]

Grote drukte!

In verband met het grote aantal aanmeldingen kun je tijdelijk niet registreren.

Probeer het later nog eens

Blij dat ik daar al een tijdje een account heb lopen
To deny our impulses would deny the very thing that make us human.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')